Olen hakenut seriffiksi. Katsotaan kuinka käy.
Seriffi
59
775
Vastaukset
Onnea yritykselle!
Minä ainakin kannatan sinun valintaasi 100%.
Jos se onnistuu, niin ymmärrämme kyllä ettet voi päivystää 24/7, joten älä ota itsellesi liikaa paineita.
Pienikin parannus on aina askel oikeaan suuntaan.
Tsemppiä!- beenthere
No, katsotaan ensin kelpuuttavatko minut. En kyllä aikonutkaan päivystää 24/7, mutta tuohon kiusantekoon on mielestäni syytä puuttua. Keskustelurauhaan on oltava oikeus.
Jos valitsevat, niin muuhun en aio juurikaan puuttua kuin kiusaamistarkoituksessa lähetettyihin viesteihin tai suoranaisiin herjausviesteihin. Sananvapaus on kuitenkin kaikilla oltava.
- lämpimästi
Toivottavasti hakemus hyväksytään.
Ihanata! Ja hyvin käy. :)
- beenthere
Tuntuu vaan, että noihin kiusantekoihin täytyy voida puuttua. Oikea keskustelu on aina paikallaan, mutta tuollainen tahallinen kiusaaminen ei ole mistään kotoisin.
- beenthere
Ehdottomasti jaakopin aloitukset kuuluvat palstalle. Pois ainoastaan kiusanteko.
"Omasta puolestani kaikki muu (jopa jaakopin aloitukset) saisi palstalla "loistaa""
Juuri näin, kannatetaan. :)
Veikkaan, että ei käy hyvin. Et ole pakkomielteinen maaninen psykopaatti, joka jaksaa silmät punaisina valvoa täällä 24/7/365. Sinulla on myös sydän paikallaan, joten et kestä päällesi keskeytymättömänä virtana valuvaa paskaa sekä vihaa tihkuvilta hihhuleilta että ärsyyntyneiltä vakkareilta kun joko hoidat hommasi hyvin tai sitten oman elämäsi viettämisen lomassa et aina ehdikään.
Ei psykopaattia pidellä yhden henkilön voimin, siitä saatiin juuri Pitkäniemestäkin muistutus. Vapaaehtoispohjaisia sheriffejä pitäisi olla vähintään kolme, jotta toiminta olisi jollain lailla järkevää ajamatta yhtä poloista täysin piippuun. Toisaalta: palkattuja pitäisi olla viisi. Voi kuvitella mitä kattavan ja laatuluokitellun valvontapalvelun toteuttaminen maksaisi...
Sinulle tulee paha mieli sekä ollessasi putsaushommissa että ollessasi kiireinen muualla vaikka kuinka kuvittelisit pystyväsi olemaan stressaamatta, joten toivotan sinulle sekä onnea että ennen kaikkea kestämistä valitsemallasi tiellä. ; )>> Vapaaehtoispohjaisia sheriffejä pitäisi olla vähintään kolme, jotta toiminta olisi jollain lailla järkevää ajamatta yhtä poloista täysin piippuun.
- Herra N
GL Sheriffiä tarvitaan
on energiaa ja ennen kaikkea laaja-alaisuutta! Vaikkapa kaikennäköiselle keskustelullekin.
- ...
Jokainen askel parempaan on edistystä. Suoli24:n eväät niille shefun hommille ovat kait kuitenkin aika heikot. Päätellen siitä, että Valkopesukin luopui jobista jo muutamassa viikossa.
Mutta toivotaan, että tulet valituksi ja jaksat sitä (hyväntekevyys)työtä:D Onnea matkaan! Milloikahan asia ratkaistaan?
Hieno juttu! Jos pääset, muista ettet välitä mitään siitä moskasta, jota sheriffien päälle tullaan kaataamaan. Sitä tulee aina, oli sefuna kuka tahansa, ja teki mitä tahansa. Varsinkin tällaisella palstalla, jota multinikit pitävät ampumaratanaan. Se kannattaa deletoida mielestä sen kummemmin ajattelematta.
Kun asiallista kritiikkiä tulee, ja se kannattaa tietysti ottaa huomioon, MUTTA ei kannata ottaa liikoja paineita siitäkään. Jos saat vähänkin siivottua palstaa puhtaammaksi aina välillä, niin se on jo hyvä.
Äläkä yritä istua koneen äärellä kaikkia vapaa-aikojasi.
Ja miksiköhän minäkin taas neuvoja jakelen, kun ei ole mitään omakohtaista kokemustakaan...? :)- beenthere
Kiitos vaan kannatuksesta ja hyvistä neuvoista. Yritän olla ottamatta paineita, jos homma minulle annetaan.
Linjani on, että kiusaajat pois, muut keskustelkoot rauhassa.
- olenkin
Tämä palsta onkin ainoa toivosi saada valtaa, joten lykkyä tykö:)
- beenthere
En minä mitään valtaa halua. Keskustelurauhan, ilman kiusaajia.
Kaikilla on sananvapaus mielestäni. - Varasheriffi.
beenthere kirjoitti:
En minä mitään valtaa halua. Keskustelurauhan, ilman kiusaajia.
Kaikilla on sananvapaus mielestäni.Kaikilla sanavapaus mielestäsi? Koskeeko sananvapaus myös hihuja? Kuka kiusaa ketä? Hihuko kiusaa rauhaa rakastavaa ateistia? Valtaa ja julkisuutta sinä haluat, tunnusta pois. Miksi muuten tekisit ilmaiseksi yhtään mitään?
- beenthere
Varasheriffi. kirjoitti:
Kaikilla sanavapaus mielestäsi? Koskeeko sananvapaus myös hihuja? Kuka kiusaa ketä? Hihuko kiusaa rauhaa rakastavaa ateistia? Valtaa ja julkisuutta sinä haluat, tunnusta pois. Miksi muuten tekisit ilmaiseksi yhtään mitään?
Sananvapaus koskee kaikkia. Kiusaaminen on kielletty kaikilta. Siis samat säännöt kaikille.
Minä teen paljonkin ilmaiseksi. Kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä, että asioista pitää aina saada jokin hyvitys. Asioita voi tehdä omaksi ilokseen tai yhteisen hyvän puolesta. - miss ei kirj.
Varasheriffi. kirjoitti:
Kaikilla sanavapaus mielestäsi? Koskeeko sananvapaus myös hihuja? Kuka kiusaa ketä? Hihuko kiusaa rauhaa rakastavaa ateistia? Valtaa ja julkisuutta sinä haluat, tunnusta pois. Miksi muuten tekisit ilmaiseksi yhtään mitään?
Sieltä ensimmäinen paskaheittäjä ilmaantui ennen kuin palstalla edes sheriffiä on. Hihut saavat jo nyt kirjoitella ylen määrin. Kyse on nyt palstahäirikön paska-aloituksista. Ne pitää saada pois tehokkaammin. Voit iha itse tutkiskella millaisia aloituksia palsta on täynnä. Vai oletko itse ne tehnyt? Valtaa ja kuuluisuutta palstan sheriffinä olo tuskin tuo. Siihen tarvittaisiin pikkasen enemmän. Hah.
Varasheriffi. kirjoitti:
"Valtaa ja kuuluisuutta"? Keskustelupalstan sefuna? :DD
Aika pieni on tuonkin päänaukojan maailma. Hih. :D- siltä
Schlechterwisser kirjoitti:
"Valtaa ja kuuluisuutta"? Keskustelupalstan sefuna? :DD
Aika pieni on tuonkin päänaukojan maailma. Hih. :DEi maailma ole pieni, vaan minä olen ISO.
siltä kirjoitti:
Ei maailma ole pieni, vaan minä olen ISO.
Mutta siltikään et uskalla naamaas näyttää:)
- Tärkeä kysymys
sekopää-ateisti vai normaali ihminen?
- beenthere
Ihan normaali ihminen joka on ateisti.
Ja sitä jaksamista auttaa kummasti kun ei lähde kommentoimaan omia poistojansa kenellekään. Odotettavissa on kuitenkin: Miksi minun täysin asiallinen viestini on poistettu? tyylisiä kysymyksiä ja huoritteluja, ym..
Tällaisiin vastaaminen on pohjaton kaivo ja vie vain energiaa.
Täyden kannatukseni saat ja onnea toivotan jos sinut valitaan.- Huhahhhei
sheriffillä on työmaata hiljaisenkin palstan puhtaanapidossa. Näillä suosituimmilla pitäisi ehdottomasti olla useampi.
Vaikeinta mielestäni on se, että aina saa kuulla olevansa sensuurinatsi, joka poistaaa mitä sattuu omien mieltymystensä mukaan, vaikka kuinka yrittäisi olla tasapuolinen ja pelata sääntöjen mukaan. Paskaa tulee satamaan niskaan joka puolelta, ei vain trolleilta. Trollit eivät uskalla edes itkeä, mutta menepä poistamaan jokin palstan vakiintuneimpien nimien selkeästi sääntöjenvastaisista kirjoituksista (niitäkin tulee...) niin siitä se älämölö nousee. Tai vaihtoehtoisesti saat syyt niskoillesi ylläpidon poistamista asiallisistakin jutuista. Se onkin toinen asia mikä Suomi24:ssä kaipaisi muutosta, keskusteluyhteys ylläpidon ja sheriffien välillä on melko onneton, jopa olematon, ainakin pienemmillä palstoilla.
Mutta ilman muuta yksikin sheriffi on huomattavasti parempi kuin ei sheriffiä. Onnea matkaan. - Hellariboy86
Asiallisten, terävien kommenttiesi perusteella voin päätellä että ainakin asenne on kohdallaan. Paskaa tulee niskaan ja rajusti mutta älä anna sen vaikuttaa vaan seuraa omaa työnäkyäsi (yök, sana yhdistetään useimmiten seurakunnissa työskentelyyn).
101 % tuki.- beenthere
Toivottavasti työnäkyni toimii hommassa jos sen saan.
en päässyt silloin aikanaan, kun Whitewash valittiin. Olin ehkä liian räävitön. Onnea matkaan ja jos tulet valituksi, saattaa olla, että minäkin viihdyn tällä palstalla enemmän.
- qwwertetu
Taisi johtua siitä, että iso osa kirjoittamistasi viesteistä käsitteli (ja käsittelee yhä) sinua itseäsi. Ei sellainen linja sheriffillä menesty...
- Kössönöm
Siinä ne tärkeimmät.
- goddeloos
Hyvä juttu, toivottavasti onnistuu.
- cfd
että saat sen jobin. Tämä palsta ei paremmaksi tule ilman kunnollista sheriffiä.
- JT
Onkohan kyseesssä Puoli-Sefiffi -lisenssi?
Siis saisi oman sivuston alaisekseen, MUTTA ei voi poistaa viestejä tai asettaa häirikköjä banniin?
Kukahan edes hoitaa viestien poistamisen/bannin antamisen, koska sitä saa ihan randomina:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/5821352 .............
Oliskos tarkoituksesi olla pääsääntoisesti tällä palstalla seriffinä? Ja minä annan kannatukseni, sinun kanssa onnistuu asiallinen ja rakentava keskustelu. Ja uskon että olisit myös seriffinä tasapuolinen, järkevä, asiallinen ja miksei myös kannustava. I vote!
- beenthere
Nyt odotetaan vaan, mitä ylläpito sanoo.
- .........
beenthere kirjoitti:
Nyt odotetaan vaan, mitä ylläpito sanoo.
Onkohan asia edennyt mitenkään...?
- beenthere
......... kirjoitti:
Onkohan asia edennyt mitenkään...?
Eipä ole kuulunut mitään. Saa nähdä vaivautuvatko ollenkaan ottamaan yhteyttä. Tuntuu olevan ihan sekaisin kaikki ylläpidossa.
- Hui hai
beenthere kirjoitti:
Eipä ole kuulunut mitään. Saa nähdä vaivautuvatko ollenkaan ottamaan yhteyttä. Tuntuu olevan ihan sekaisin kaikki ylläpidossa.
kun ei valitse lesbo-attea sheriffiksi?
beenthere kirjoitti:
Kattelin sun kommentteja. Sussa on ainesta. Toivon, että antavat sulle ne oikeudet.
- .
hyvin puolueellinen,lespoudesta puhumattakaan.
Et siis sovi. - M@k3
Onkohon tuo seriffinhaku juttu rikki vai mikä täällä oikein tökkii?
- +-0
.
- .........
Ylläpito ei ilmeisesti edelleenkään ole ottanut asiaan mitään kantaa? Alkaa nyppiä naksutella noita miinusmerkkejä sonta-aloituksiin, vielä kun nuo arvostelut tuppaa päivittymään turhan hitaasti..
- riepoo!
Viimeisimpien tutkimusten mukaan ateismi on saanut alkunsa kamelin perseessä. Siellä ovat tämänkin palstan ateistien isoisoisät maistaneet ateismin jaloa aatetta.
- beenthere
Ylläpito ei todellakaan ole ottanut mitään kantaa. Olen muistuttanut heitä asiasta kuusi seitsemän kertaa. Pankaa sinne palautetta, että asia menee eteenpäin.
- Unohda koko juttu
ne patamustaa ateistia sheriffiksi valitse. Sen verran on järkeä tallella ylläpidollakin.
- kultapanda__ ei kirj
että tämä kuitenkin ON ateismi-palsta. Miksi ATEISMI-palstalle, pitäis ottaa uskovainen seriffi?
Laitoin ylläpidolle palautetta, että tämä palsta tarvitsee sheriffiä. Ateismi-palsta on jatkuvan trollauksen kohteena ja tuskin kukaan käyttäjä haluaa kuluttaa vartista puoleen tuntiin turhaan ilmoittaen trollausviestejä ylläpidolle.
- ylläpidolle
Viimeisimpien tutkimusten mukaan ateismi on saanut alkunsa kamelin perseessä. Siellä ovat tämänkin palstan ateistien isoisoisät maistaneet ateismin jaloa aatetta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 634996
- 734032
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2693730- 1243198
- 482964
- 232648
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3292545Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192266- 411984
- 1101932