Raamatun Jumala ilmoittaa itsestään monia ei puolia. Vaikka lähes kaikki kuvaukset hänen ominaisuuksistaan vaikuttavat ateistista epäuskottavilta, erään Raamatun Jumalan ominaisuuden ateisti toiminnallaan (ei siis mielipiteillään) kuitenkin vahvistaa. Mikä on tuo ominaisuus?
Jumalan ominaisuudet
15
145
Vastaukset
- fhgfhfhf
Vaikuttaa vaan siltä että olet yksi Jaakobin monista persoonista.
- Ateisti..
pippeli juttu?
- Ateisti..
Jumalahan on mulkku, siis onko?
- EKJR
Homous!
- Isä Orgastus
Jumala, tuo maailman paras piiloleikin leikkijä, hihittelee yksinään piilossansa...ettepäs löydä! Liittyykö kompakysymyksesi tähän..?
- ++++++++++++
Se, että hänen olemassaolosta tai vaikutuksista ei ole mitään näyttöä.
Olematon tai olemattomalta vaikuttava on siis se ominaisuus? - AntiChrisu
Koska todellisten jumalien joukko on tyhjä, niin tuon kyseisen joukon jäsenillä on mitä tahansa ominaisuuksia ja väittämä on tosi. Tosin kristityt väittävät että joukossa olisi vähintään yksi jäsen, joka on oikeastaan
jonkinlainen tripletti, juutalaisfasistit väittävät sen olevan yksiö kuten islamofasistitkin. Hinduilla
joukko on tavattoman laaja mutta äärellinen. En tiedä onko uskontoa jonka mukaan joukossa olisi äärettömästi jäseniä (ja millä tavoin äärettömästi). Ateistien mukaan joukko on kuitenkin tyhjä eli sisältää nolla jäsentä.- rihveli
on 6kpl:tta kirjaimia,eikä muuta.
Kiitos vastauksista. Oikea vastaus löytyi nopeammin kuin arvasinkaan. Toisaalta kannattaa panna merkille, miten monelle täysin asiallinen, Raamatussa kuvattua Jumalaa koskeva kysymys on niin tulenarka, ettei kysymykseen pystytä vastaamaan vaan reagoidaan miten sattuu.
Miksi joku sätkäpaperinippu tai mielikuvitusolento pitäisi ottaa tosissaan ;o) Elä hupsuile, vekkuli...
UskonnotonLähimmäinen kirjoitti:
Miksi joku sätkäpaperinippu tai mielikuvitusolento pitäisi ottaa tosissaan ;o) Elä hupsuile, vekkuli...
Olenko tässä keskustelussa muka pyytänyt ottamaan Raamatun Jumalan vakavasti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1015643
- 564261
- 472557
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282388Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161845- 151504
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331352Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201210- 241111
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431081