Vaikka ateismi väittää olevansa oikein, on silti totuus, että ihmiset käyvät kirkossa, rukoilevat ja paranevat rukouksella taudeistaan. Tämä osoittaa sen, että ateisti ei olekaan totuudessa, vaan sulkee sydämensä Kristukselta, koska pelkää, että ei olisi Hänelle kyllin hyvä. Mutta älkää huoliko! Kristus huolii jokaisen. Jokainen, joka Häneen turvaa, saa iankaikkisen elämän. Näin on meille luvattu. Jo kaksituhatta vuotta ollaan luotettu tähän lupaukseen, jota en nytkään näe syytä kyseenalaistaa.
Meille on luvattu pelastus
13
149
Vastaukset
- poopo
Onko tilastoa pelastuneista kyseisen 2000v:n. ajalta?
- en tiedä onko
Mihin sinä sitä tarvitet? Tekisitte pelkkiä joutavia väittelyitä sitten listojenne kanssa?
- 2000-luvun evankelis
Ei ole. Jeesuksen heitin alas Taivaasta, ja se läsähti kirkuen katuun = ei pelastanut
- 2000-luvun evankelis
en tiedä onko kirjoitti:
Mihin sinä sitä tarvitet? Tekisitte pelkkiä joutavia väittelyitä sitten listojenne kanssa?
Älä siinä paskaa jauha, tee uusi ketju
POISTOON ,en tiedä onko:n typerä viesti
Jeesus myötä!
- en tiedä onko
hehe! Siitäs sait, typerä rienaava Lestadiolainen! - uskis
Taas aloittaja-uskovaiselta meni mielenterveys = yleistä uskovaisilla aidanseipäillä!
- +++++++++++
"Vaikka ateismi väittää olevansa oikein, on silti totuus, että ihmiset käyvät kirkossa, rukoilevat ja paranevat rukouksella taudeistaan."
Muslimitkin rukoilevat ja parantuvat sen aiheuttaman lukelääke-efektin takia. Pitääkö nyt alkaa uskomaan heidän jumalaansa?
"Jo kaksituhatta vuotta ollaan luotettu tähän lupaukseen, jota en nytkään näe syytä kyseenalaistaa."
Miksi et näe syytä kyseenalaistaa? - Käykääpä joskus kirkossa katsomassa kuinka paljon siellä käy väkeä.
- Ihmeparannukset on todettu tutkimuksessa hölynpölyksi.
- Onhan lampaanpoikasen pikaista paluutakin odotettu jo 2000 vuotta. Kuinka kauan vielä voi odottaa niin, että se vielä on pikainen?- 15
Joku sairas käännyttäjä joka haluaa ohjailla massoja vai itse Jumala? Minulle ei ainakaan ole henkilö kohtaisesti Jumalan taholta luvattu mitään joten en ole mitään pelastusta odottamassakaan.
Ei pitäisi uskoa kaikkea mitä ihminen sanoo Jumalasta, ihminen on vain ihminen ja ihminen on hyvä puhumaan paskaa etenkin omia etujansa tavoitellessa.- ..
.
. - ..
.. kirjoitti:
.
..
.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959