viirus mesessä?

voooi voooi

on nyt monta päivää häirinny ja tulee sama viesti monta kertaa pävässä

"Hei ystävä, näen kuvan Facebook. Onko tämä sinun valokuva?" ja alla on sit joku ihme linkki

aina mulla on näit tullu mut ei koskaa näin useesti että häiritsee jo

5

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippa vaan

Ota kuvakaappaus siitä kohtaa, missä tämä ongelma esiintyy (Prt Scr-näppäin). Tallenna se omiin tiedostoihin. Mene sitten kuvamajaan tai aijaa.com:iin ja lähetä se kuva sinne. Ota sitten se linkki (muistaakseni alimmainen niistä kaikista) ja kopioi se tänne, niin saadaan kaikki katsoa, minkälainen ongelma on kysymyksessä. Mutta muista, että kuvakaappaus tallentaa kaiken sillä hetkellä kuvaruudulla olevan, joten älä jätä siihen mitään henk.koht. tietoja näkyviin.

• jijfijfsdklöm,cxz

tonttu!

Kaverihan jo sanoi missä vika! Mesessä liikkuu taas noita viruslinkkejä ja kaveria ärsyttää niitä saada ruudullensa.

• ....
        jijfijfsdklöm,cxz kirjoitti:

tonttu!

Kaverihan jo sanoi missä vika! Mesessä liikkuu taas noita viruslinkkejä ja kaveria ärsyttää niitä saada ruudullensa.

Enhän minä ole joulupukin pajalla? Olis vaan ollut kiva nähdä, minkälainen se hänen ongelmansa on.

• tulee noita samoja parilta tutulta joiden kanssa mesetän. eli he ovat lähettäjiä mukamas. no, tunnen molemmat tyypit sen verran hyvin että heidän koneeltaan löytyy tälläkin hetkellä varmaankin muutama mörkö.
      se on sitä kun ei yhtään nähdä vaivaa skannata kone välillä jollain tutkalla.

• Jåå-

Normipäivä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2036
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1320
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1271
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1192
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      336
      1017
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      85
      929
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      53
      858
    9. 121
      777
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      766
    Aihe