Pitäisikö järjestää tapaaminen sinkut-palstan sinkuille?
Ehkä niitä on jo ollutkin, mutta minua on alkanut kiinnostaa nähdä nämä miehet, jotka ovat fiksuja ja kunnollisia, ja joille ei löydy naista. Fiksu ja kunnollinen mies kelpaisi minulle erittäin hyvin.
Tai onko teillä "ikisinkuilla" tai muillakin profiileja treffit-osastolla. Mainostakaa nyt itseänne vähän.
tapaaminen
53
770
Vastaukset
- sellainen juttu
Ei semmoisesta mitään tulisi. Ei yksikään näistä "kunnon" miehistä uskaltautuisi tulemaan paikalle.
- *nettimiitti*
Ehkä joku kuitenkin tulisi. :o)
Täällä on näkynyt muutamia tosi fiksuja miesten kirjoituksia, erityisesti nämä kiinnostavat. Jos sovitaan vielä, että kaikki saavat olla omia itsejään ilman mitään "roolisuorituksia" niin loistavaa. Eikä haukuta kumpaakaan sukupuolta, miltäs kuulostaisi?
Onko kukaan mukana? - Älymies 23
*nettimiitti* kirjoitti:
Täällä on näkynyt muutamia tosi fiksuja miesten kirjoituksia, erityisesti nämä kiinnostavat. Jos sovitaan vielä, että kaikki saavat olla omia itsejään ilman mitään "roolisuorituksia" niin loistavaa. Eikä haukuta kumpaakaan sukupuolta, miltäs kuulostaisi?
Onko kukaan mukana?Olenko minä yksi niistä kuvailemistasi fiksuista kirjoittajista?
- ei ap
Älymies 23 kirjoitti:
Olenko minä yksi niistä kuvailemistasi fiksuista kirjoittajista?
Vastaan ap:n puolesta, että et ole.
- en omaa nimimerkkiä.
*nettimiitti* kirjoitti:
Onko kukaan mukana?miittiehdotuksia näiden muutamien fiksujen miesten kirjoiteusten perään niin ehkä he lähtevät paremmin mukaan...
Mutta periaatteessa sopimus kuullostaisi ihan kohtuullisen reilulta. Mutta tämä on vain mun mielipide...
Ehkä harkitsen asiaa, seurailen tätä palstaa jatkossa... - tällaista---------
"Ei semmoisesta mitään tulisi. Ei yksikään näistä "kunnon" miehistä uskaltautuisi tulemaan paikalle. "
No ei tietenkään sellaiseen tapaamiseen kukaan vähänkään ajatteleva parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytynyt mies tulisi. Siellä on kuitenkin edellytettäisiin juurikin niitä käyttäytymismalleja jotka ovat paljon naisia nussivien miesten ja median naisille opettamia, ja joista käyttäytymismalleista nimenomaan näiltä parisuhde/seksi-markkinoilta syrjäytyneet miehet ovat tietenkin ihan pihalla. Ainakin vähänkin fiksummat näistä miehistä hyvin tiedostavat tämän asian, eivätkä he varmasti lähde tapaamiseen josta heille ei ole mitään muuta odotettavissa kuin ehkä vielä naurunalaiseksin joutuminen näilla markkinoilla nussivien miesten ja naisten edessä tai taholta(koska tässä mallissa sinne mentäisiin heidän ehdoillaan).
Minä en muuten ole kertaakaan mainostanut tai haukkunut itseäni miksikään 'kunnon' mieheksi.
Naisiakin olisin aina saanut jos en mitään tasovaatimuksia olisi asettanut. Nyt olisi varmaan ainakin periaatteessa miljooniakin naisia saatavissa, mutta en minä enää tee tällaisilla naisilla yhtään mitään. Ei näihin naisiin voi enää mitenkään ihastua naisena, ja ei heistä ole siihenkään että lapsen heidän kanssaan voisi vielä saada(heillä on jo lapset, ja tietenkin rahaa vaan pitäisi heille alkaa syytää), ja tietenkin taustatkin vanhemmalla sinkkumiehellä ja jollain paljoon nussimiseen ja miehiin keskittyneellä naisella ovat nekin niin erilaiset, että vaikea olisi toisiaan milläänkään tasolla paljon ymmärtää.
Jos olisi vaan yksi oma lapsi niin en muuta enää kaipaisikaan. Niin ja tuo lapsi pitäisi kyllä olla tytär(ja tietenkin hyvin kaunis sellainen), kun tiedän miten kaltoin kohdelluksi poika voi tässä maassa joutua . Jos minussa olisi jotain huomattavia vikoja tai rumuutta aiheuttavia tekijöitä jotka olisivat voineet periytyä, tai jos olisin edes ihan persaukinen niin en sitten niin surisi tätä lapsettomuusasiaanikaan.
- Mariannna
Ei siinä olisi mitään järkeä, koska mikä näitä ihmisiä yhdistää muuta kuin yksi negatiivinen tekijä? Eli sinkkuus, jonka kaikki tuntevat olevan kuin sairaus.. kannattaako sellaisen takia mitään miittiä järjestää, EI!!!
- sinkku_susanna
Eikä sinkkuus todellakaan ole mikään negatiivinen asia. Ei yksin elämisessä mitään vikaa ole.
- teorian testaus
Ei pidä paikkaansa että sinkkuus olisi negatiivinen piirre, paitsi miesten tapauksessa. Sinne miittiin kuitenkin tulee myös ukkomiehiä, jotka tapansa mukaan vievät kaikki naiset ja atm:t jäävät taas nuolemaan näppejään.
- *nettimiitti*
teorian testaus kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa että sinkkuus olisi negatiivinen piirre, paitsi miesten tapauksessa. Sinne miittiin kuitenkin tulee myös ukkomiehiä, jotka tapansa mukaan vievät kaikki naiset ja atm:t jäävät taas nuolemaan näppejään.
Palstan äänekkäimmät ja eniten kirjoittavat ovat ehkä katkeria ATM:iä, mutta entäs ne muut, vähemmän äänekkäät?
Ei kai täällä kaikki miehetkään ole katkeria? Minulle kelpaisi sellainen vähemmän katkera mies, jolle ei vaan ole oikea osunut kohdalle tai sellainen mies, joka on vähän ujo eikä tutustu naisiin helpolla, mutta on kuitenkin ihan "normaali" ja mukava ihminen?
On kai täällä muitakin kuin katkeria sinkkuja, ihan tavallista elämää eläviä joilta vielä puuttuu se mies/naisystävä? - m35v...
*nettimiitti* kirjoitti:
Palstan äänekkäimmät ja eniten kirjoittavat ovat ehkä katkeria ATM:iä, mutta entäs ne muut, vähemmän äänekkäät?
Ei kai täällä kaikki miehetkään ole katkeria? Minulle kelpaisi sellainen vähemmän katkera mies, jolle ei vaan ole oikea osunut kohdalle tai sellainen mies, joka on vähän ujo eikä tutustu naisiin helpolla, mutta on kuitenkin ihan "normaali" ja mukava ihminen?
On kai täällä muitakin kuin katkeria sinkkuja, ihan tavallista elämää eläviä joilta vielä puuttuu se mies/naisystävä?Emme me kaikki miehet ole katkeria.
"mies, joka on vähän ujo eikä tutustu naisiin helpolla, mutta on kuitenkin ihan "normaali" ja mukava ihminen?"
Tämä kuvannee itseäni melko hyvin. - havara
*nettimiitti* kirjoitti:
On kai täällä muitakin kuin katkeria sinkkuja, ihan tavallista elämää eläviä joilta vielä puuttuu se mies/naisystävä?"On kai täällä muitakin kuin katkeria sinkkuja, ihan tavallista elämää eläviä joilta vielä puuttuu se mies/naisystävä?"
On. Tai no, silloin tällöin vaan tänne kirjoitan tai tätä luen. Ikää on 30 v, mies, ja lähinnä eksyn tänne silloin, kun sydän on ottanut taas yhden kolhun. Ja sitten kerään taas voimani, palautan uskoni siihen, että sydän täytyy heittää tuleen kerta toisensa jälkeen, kunnes tulee se kerta joka tekee kaikesta koetusta sen arvoista. - just--------
näinkin tämä asia nimenomaan on. Tuskin minkään negatiiviseksi koetun asian nimissä kannattaa järjestää mitään tapaamista. Ei ainakaan ole tällaisesta paljon odotettavissa mitään parempaa tai mieltä kohottavaa, pikemminkin vaan päinvastoin.
- näin-------
teorian testaus kirjoitti:
siinä tulisi käymään jos yksikin vähänkin säällisen näköinen nainen tuollaiseen tapaamiseen eksyisi.
- Vauhti
Joo pidetään vaan. Aloitan vaikka seksiluolan kaivamisen tuonne vanhempien takapihalle. Voidaan harrastaa ihanaa sinkkuseksiä sitten siellä. Voin laittaa seinät täyteen kaikenlaisia mukavia vimpaimia (ruoskia, ylisuuria dildoja jnejne... kynttilöitä!) ja ehkäpä kanniskella sinne valmiiksi jalkapuut ja sellaiset isot sidontapylväät mihin mennään X-asentoon ja raajat sidotaan niihin päihin ja ja... voimistelupenkit tietysti ja niihinkin narut. Sellaisia mukavia venytyslaitteita... Rautaketjua, käsirautoja, buttplugeja, klitoriskiihottimia... Huh kylläpäs niitä välineitä riittääkin.
- *nettimiitti*
okei, ei selvästikään porukalla ollut innostusta tai rohkeutta tavata.
Täytyy kai jatkaa sopivan miehen etsiskelyä live-elämän puolelta... - Lintsari?
Vauhti perhana!! Mitä sä netissä olet keskellä päivää heittämässä läppää? Eikö sun pitäisi opiskella?
- Vauhti
Lintsari? kirjoitti:
Vauhti perhana!! Mitä sä netissä olet keskellä päivää heittämässä läppää? Eikö sun pitäisi opiskella?
Perjantaisin loppuu jo aikaisemmin!
- Vauhti
*nettimiitti* kirjoitti:
okei, ei selvästikään porukalla ollut innostusta tai rohkeutta tavata.
Täytyy kai jatkaa sopivan miehen etsiskelyä live-elämän puolelta...Anteeksi...
- mies30+
I'm on board, jos aika ja paikka passaa. Määreet "kunnollinen" ja "ei löydy naista" eivät välttämättä ole osuvimpia omalla kohdallani, mutta silti...
- *nettimiitti*
Taidetaan sitten tavata kahdestaan, kun ei muita kiinnostuneita ollut. :o)
Mistä päin olet mies30 ? *nettimiitti* kirjoitti:
Mistä päin olet mies30 ?voin lähteä kolmanneksi pyöräksi
- mies30+
*nettimiitti* kirjoitti:
Mistä päin olet mies30 ?Kaksin voi olla kaunihimpi....
- mies30+
wlfwd kirjoitti:
voin lähteä kolmanneksi pyöräksi
vara parempi.
- *nettimiitti*
mies30+ kirjoitti:
Kaksin voi olla kaunihimpi....
Helsingistä minäkin.
Ehkä vkl:n aikana joku muukin innostuu. - Tosi_mies__
*nettimiitti* kirjoitti:
Helsingistä minäkin.
Ehkä vkl:n aikana joku muukin innostuu.kun vannoutunut ATM rakastuu irl. Ei haukkuva koira pure. Tosielämässä nämä pojat ovat varmasti toista kuin täällä fundamentalisti juttuineen (paitsiATM25 joka on oikeasti varmaan psykopaatti.)
- ........
Tosi_mies__ kirjoitti:
kun vannoutunut ATM rakastuu irl. Ei haukkuva koira pure. Tosielämässä nämä pojat ovat varmasti toista kuin täällä fundamentalisti juttuineen (paitsiATM25 joka on oikeasti varmaan psykopaatti.)
Mut ei sit rumien naisten tartte tulla.
- ?poikamies
........ kirjoitti:
Mut ei sit rumien naisten tartte tulla.
Liekkö tuo vaikkapa wrestlingin katsomisen dvd:ltä ja juomisen voittavaa ajan vietettä viikonloppuna jos aikaa jää edes hieman omilta aktiviteeteiltäni ?
Joo ja sitten kun näitä palstan L*tka, "ruma nainen", Yh-hater, yms. heeboja tulee messiin niin pidot varmaan paranee, joku ukkomies/ytm voisi saada private-kutsun tulla portsariksi XD.
Ja sitten vielä tulisi olla premimium-loossi jonne ennalta valkattaisiin suotuisan seksi-cv:n omaavia komeita miehiä hiha-ässäksi. - mies30+
*nettimiitti* kirjoitti:
Helsingistä minäkin.
Ehkä vkl:n aikana joku muukin innostuu.Oluthuone Kaisla klo 20.00. Kenelle sopii?
mies30+ kirjoitti:
Oluthuone Kaisla klo 20.00. Kenelle sopii?
Ihanko tosissasi siis olet? Kaisla on ainakin mainio paikka. Mistä tunnistaa muut? Minulla on kyttyräselkä ja olen sekä lihava että muutenkin ruma ja pukeutunut huonosti, mutta on mahdollista että joku muukin, palstasta mitään tietämätön on.
- Joskus kirjoitan
Eli siis jotkut "ATM-orgiat" tai "läskien ämmien katkerat pyjamabileet"?
- 20
Saako varatutkin tulla katsomaan? Kiinnostaisi nähdä, millaisia nämä neropatit ihan oikeasti ovat!
- aateeännä
Vai Helsinkiin.
Kellä oikeasti ATM:llä tai ATN:llä on varaa lähteä jostain rupisesta tuppukylästä hotellilomalle Helsinkiin.
Teidän tapaamiseen ei tule kun varakkaat varatut vonkaamaan seksiä muka vapaina... Sitä samaa joka paikassa.- Hmmjjj
Miksi ei olisi? Täällähän ATM:t ovat vähän väliä kehumassa, kuinka ovat kunnollisia ja hyvätuloisia insinöörejä. Kai niistä hyvistä tuloista yhteen hotellilomaan aina rahat irtoaa?
- Kunnian mies
jos paikalla tulee vain käytettyjä huoria?
- rimpsu -
Ei niistä ole kukaan sulle, pysy poissa vaan. YTM:t tulevat joukolla viemään kaikki naiset ATM:n nokan edestä.
- -antsukka-
Olen seurannut tätä palstaa muutaman vuoden. Joskus enemmän, joskus vähemmän. Olen aika vähän kommentoinut viestiketjuissa, joten mulla ei ole vakituista nimimerkkiä.
Olen mukana, jos tapaaminen järjestetään. Mutta eikö esim. Tampere olisi parempi kuin Helsinki? Se on suurin piirtein keskellä Suomea. - Monta syytä
Vähänkö hävettäisi varsinkin jos naisia olisi mukana:
A) Tulla mukaan ja myöntää joskus olleensa edes lukemassa täällä palstalla
B) Joutua verratuksi näihin tyyppeihin jotka päästävät suustaan mitä hyvänsä
C) Myöntää että on sinkkuna niin "epätoivoinen" että alkaa johonkin S24-Sinkut räkäpalstan miittinkiin
D) Näyttäytyä ylipäätään näiden joidenkin tyyppien kanssa ihmisten ilmoilla
Olen siis asiallinen fiksu mies ja yleensä ei hävetä monikaan asia, mutta tuon jälkeen en varmaan huolisi itseänikään mihinkään suhteeseen.- *Nuppu*
Toiveissahan olikin saada juuri ne fiksut ja mukavat miehet (ja naiset) esiin, eikä niitä jotka huutelevat palstalla mitä sattuu, haukkuvat ja nimittelevät ihmisiä (lähinnä naisia).
Nykyään monet etsivät seuraa netin kautta. Eikä netti sulje pois sitä etteikö voisi netin lisäksi etsiä seuraa "oikeassa elämässäkin". jos tuntuu ettei ravintolasta tai kavereiden kautta ole löytynyt aikoihin mitään, miksi ei voisi kokeilla nettiä? Voihan sekin olla hauska kokemus. :o)
Niin moni täällä väittää itseään normaaliksi ja suurin osa muista sitten leimataan "friikeiksi". Ehkä täällä palstalla ihan oikeasti on useampikin normaali ihminen lukemassa ja kirjoittamassa näitä viestejä? - korrektius holokaust
kaltaisesi mielistelevät pillunnuolijat ovat länsimaiden syöpä.
- Monta syytä
*Nuppu* kirjoitti:
Toiveissahan olikin saada juuri ne fiksut ja mukavat miehet (ja naiset) esiin, eikä niitä jotka huutelevat palstalla mitä sattuu, haukkuvat ja nimittelevät ihmisiä (lähinnä naisia).
Nykyään monet etsivät seuraa netin kautta. Eikä netti sulje pois sitä etteikö voisi netin lisäksi etsiä seuraa "oikeassa elämässäkin". jos tuntuu ettei ravintolasta tai kavereiden kautta ole löytynyt aikoihin mitään, miksi ei voisi kokeilla nettiä? Voihan sekin olla hauska kokemus. :o)
Niin moni täällä väittää itseään normaaliksi ja suurin osa muista sitten leimataan "friikeiksi". Ehkä täällä palstalla ihan oikeasti on useampikin normaali ihminen lukemassa ja kirjoittamassa näitä viestejä?Jaah, netistä olen etsinyt sekä palstoilta että treffien puolelta huonoin tuloksin, kavereiden kautta ei ole löytynyt kun ei omista sellaisia laajoja sosiaalisia verkostoja ja ravintolassa en oikein jaksais viettää aikaa.
Minulla on suurin piirtein kuva millaista porukkaa tuollaiseen tapaamiseen tulee sekä miehistä että naisista jos kyseessä olisi tavallinen sinkku-tapaaminen puhumattakaan tästä palstasta!
Pahoin pelkään että tämän Sinkut-palstat miitinki olis tosiaan se sinkkuelämäni pohjanoteeraus.
Veikkaanpa myös että porukka on niin hajallaan Suomea ettei niitä yhteen paikkaan saa kutsuttua tämän asian takia esim. olen ite pohjoisesta.
Itsellä kyllä sanon suoraan että nuo "hauskat kokemukset" saavat riittää. Etsin seuraa ja kumppania, en yleistä diipadaapaa.
Mutta kokeilkaa ja kertokaa sitten miten sujui. - Monta syytä
korrektius holokaust kirjoitti:
kaltaisesi mielistelevät pillunnuolijat ovat länsimaiden syöpä.
Voin olla kohtelias, miellyttävä, ystävällinen ja nuolla pilluakin koska sitä kautta tuntee olonsa hyväksi sekä saa vastapalveluksena kaikkea kivaa jota sinulta ehkä puuttuu...?
;) - Älymies 23
Kaltaisesi lutkia mielistelevät paskahousut ovat pari kertaa uhkailleet minua. Vaan kaltaisillesi pelleille haistatan paskat :-) Ei teistä kuitenkaan ole mihinkään. Kohtelen lutkia juuri niin kuin haluan.
- Monta syytä
Älymies 23 kirjoitti:
Kaltaisesi lutkia mielistelevät paskahousut ovat pari kertaa uhkailleet minua. Vaan kaltaisillesi pelleille haistatan paskat :-) Ei teistä kuitenkaan ole mihinkään. Kohtelen lutkia juuri niin kuin haluan.
Voi poikaseni. Minä en uhkaile vaan käyn suoraan asiaan tarvittaessa. ;)
Ei ole mihinkään ja sinusta on haisttamaan paskat sekä kirjoittamaan aivan älytöntä roskaa tänne jatkuvalla syötöllä.
Jos koen jonkun naisen sinun kielelläsi ilmaistuna "lutkana" eli naisena joka ei ansaitse kunnioitustani esimerkiksi sen vuoksi että on valehteleva-pettäjä sekä käyttäytyy ala-arvoisesti toisia kohtaan huonosti niin pyrin välttelemään kyseessä olevaa naista. Sinun "kohtelusi" tuskin muutta kenenkään elämää miksikään.
Itseasiassa sinähän taidat olla jonkin sortin "lutka" itsekin, eikös juu? ;) - Älymies 23
Monta syytä kirjoitti:
Voi poikaseni. Minä en uhkaile vaan käyn suoraan asiaan tarvittaessa. ;)
Ei ole mihinkään ja sinusta on haisttamaan paskat sekä kirjoittamaan aivan älytöntä roskaa tänne jatkuvalla syötöllä.
Jos koen jonkun naisen sinun kielelläsi ilmaistuna "lutkana" eli naisena joka ei ansaitse kunnioitustani esimerkiksi sen vuoksi että on valehteleva-pettäjä sekä käyttäytyy ala-arvoisesti toisia kohtaan huonosti niin pyrin välttelemään kyseessä olevaa naista. Sinun "kohtelusi" tuskin muutta kenenkään elämää miksikään.
Itseasiassa sinähän taidat olla jonkin sortin "lutka" itsekin, eikös juu? ;)Itse sylkisin lutkan kasvoille. Se on hyvä ja väkivallaton keino osoittaa ettei hyväksy naisen seksuaalihistoriaa.
- Monta syytä
Älymies 23 kirjoitti:
Itse sylkisin lutkan kasvoille. Se on hyvä ja väkivallaton keino osoittaa ettei hyväksy naisen seksuaalihistoriaa.
Mites se äitis suhtautui siihen sinun jatkuvaan hänen päällensä räkimiseen?
- fgkfl
Älymies 23 kirjoitti:
Itse sylkisin lutkan kasvoille. Se on hyvä ja väkivallaton keino osoittaa ettei hyväksy naisen seksuaalihistoriaa.
Ehkä olisi parempi että muuttaisit johonkin patavanhoilliseen maahan.
- mies30+
Riittääkö muita kiinnostuneita? Vastausta alle.
- dfjfhjfkh
Ihan varmasti tulen. vaikka sinun kanssasi kahdestaan. Kerron sitten siellä kuka olen.
- mies30+
dfjfhjfkh kirjoitti:
Ihan varmasti tulen. vaikka sinun kanssasi kahdestaan. Kerron sitten siellä kuka olen.
että sukupuoli ja erottuvampi nikki sentään ilmoitetaan tässä, mieluiten nikki, jolla on täällä useammankin kommentin kirjoittanut?
- dhgdjkghfdjk
mies30+ kirjoitti:
että sukupuoli ja erottuvampi nikki sentään ilmoitetaan tässä, mieluiten nikki, jolla on täällä useammankin kommentin kirjoittanut?
Eipä sovita.
- ?poikamies
dhgdjkghfdjk kirjoitti:
Eipä sovita.
"Minulla on suurin piirtein kuva millaista porukkaa tuollaiseen tapaamiseen tulee sekä miehistä että naisista jos kyseessä olisi tavallinen sinkku-tapaaminen puhumattakaan tästä palstasta! "
Vai ei naiset kehtaa tulla paikalle? No pitää tuulettaa Armania toisella kertaa ;) JA pidetään meeting laivalla samantien, saa ainakin hyvät viinakset kotia viemiseks jos ei muuta :P No eiko? Totta hitossa! Olen mielestäni ennenkin ilmoittanut halukkuuteni S24-Sinkut -miittiin, mutta jotenkaan kukaan ei ole sitten lopulta järjestänyt mitään. Ehkä juuri siitä syystä. Veikkaan siis, ettei tälläkään kertaa. Jos kuitenkin on miitti, niin mikäpä siinä. Laivalle en tosin jaksa lähteä, viinaa saa Alkostakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631483Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä261328Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701298Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151164- 1271096
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201031Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2261023- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että280938IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel303926