Missä vika?

...................

Kun tuo alemman threadin nainen kutsuu itseään nätiksi?

22

371

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pöyhkeyteenkyllästyn

Olen itsekin nainen, mutta olen huomannut seuraavan ilmiön: netissä kuten esimerkiksi tällä palstalla lähes jokainen (ehkä 1-2 lukuunottamatta) nainen tuppaa sanomaan itseään nätiksi tai kauniiksi. Muistatte varmaan kyselyn "arvioi ulkonäkösi asteikolla 4-10". Koko ketjusta ei löytynyt yhtään naista joka olisi antanut itselleen 8:aa alemman arvosanan, ja suurin osa muutenkin antoi itselleen 10. Vaikka totuushan on että suurosan väestöstä pitäisi olla keskivertoa eikä suinkaan erinomaista. Se on se netin helppous, voi sanoa olevansa mitä vaan.

Mutta oma mielipiteeni itse ko. ketjun tyttöä koskien: mielestäni ei ole lainkaan paha mitä profiilin kuvasta näin, ihan hyvin voi kuvata itseään perusnätiksi. Perusnättihän tarkoittaa melko tavallista. Varmasti paljon lähempänä totuutta kuin nämä "olen niin ja niin kaunis" -naiset, joita tällä palstalla mahtuu 13 tusinaan.

• ...

Valokuva ei aina kerro totuutta. Ja noissa kaikissa kuvissa tytteli oli totinen mutta saattaa olla aivan eri tyttö jos hymyilee. Ainakin itse olen perusilmeeltäni jopa vihaisen näköinen (enkä voi sille mitään) mutta hymyillessä olen olen ihan eri näköinen.

• 5w346aw346

Mitähän Älymieskin tietää panemisesta?

• Tavistyttöhän se
        5w346aw346 kirjoitti:

Olen samaa mieltä, ettei eewuli ainakaan kuvansa perusteelle mikään kovin nätti ole, vaan ihan taviksen näköinen. Voihan tietysti olla, että hän luonnossa on vähän paremman näköinen, mutta kuvassa oli ainakin niin tavallinen kuin olla ja voi. Ei siis mikään ruma, mutta ei kyllä mikään nättikään. Mun systeri on 29-vuotias ja sekin on nätimpi kuin tuo eewuli. Paitsi jos kuva oli ihan epäonnistunut.

• säälittää---
        5w346aw346 kirjoitti:

Sen mitä on pikkupojasta asti joutunut seuraamaan äitinsä raahatessa pokia kotiin ostarilta.

• ihmettelee---
        Tavistyttöhän se kirjoitti:

Olen samaa mieltä, ettei eewuli ainakaan kuvansa perusteelle mikään kovin nätti ole, vaan ihan taviksen näköinen. Voihan tietysti olla, että hän luonnossa on vähän paremman näköinen, mutta kuvassa oli ainakin niin tavallinen kuin olla ja voi. Ei siis mikään ruma, mutta ei kyllä mikään nättikään. Mun systeri on 29-vuotias ja sekin on nätimpi kuin tuo eewuli. Paitsi jos kuva oli ihan epäonnistunut.

kenestä puhutte ja kuka eewuli? Mikä kuva, missä?

• .-.-,.-,.-,.-,.-,

Älymies nyt on ihan jäävi kommentoimaan. Ihan liian vanha älymiehelle... ;)

• ihmettelee enemmän--
        ihmettelee--- kirjoitti:

kenestä puhutte ja kuka eewuli? Mikä kuva, missä?

Löytyi, ihan kivan näköinen nätti tyttö, mitä oikein valitatte?

• mun silmissä näyttää söpöltä

• Älymies 23

Sä itse taas näytät sen verran runkkarilta että tuskin kelpaisit hänelle.

• superneitsyt

Sano se sille suoraan! Pyydä sitä treffeille! Teistä tulisi oikein söpö pariskunta.

• 5qw34g
        Älymies 23 kirjoitti:

Sä itse taas näytät sen verran runkkarilta että tuskin kelpaisit hänelle.

Juu kräk mii ap. wlfwd on oikeen lutunen, tosta Manowar julisteesta tulee kyllä muutama miinuspiste.

• m30.
        superneitsyt kirjoitti:

Sano se sille suoraan! Pyydä sitä treffeille! Teistä tulisi oikein söpö pariskunta.

Onko superneitsyt romantikko?

• Älymies 23

• wertherin käsimyssyt
        m30. kirjoitti:

kaikki pitkäaikaisneitsyet on romantikkoja, ne haluaa vain sen mitä eivät voi saada, ja muut ei kelpaakaan.

• superneitsyt
        m30. kirjoitti:

Vain muiden ollessa kyseessä. Minulla on ylikehittynyt paritusvietti.

Ja olen muuten saanut pareja naimisiin asti, joten minua kannattaisi totella!

• m30.
        superneitsyt kirjoitti:

Vain muiden ollessa kyseessä. Minulla on ylikehittynyt paritusvietti.

Ja olen muuten saanut pareja naimisiin asti, joten minua kannattaisi totella!

Jos huomaat muiden ihmisten tykkäämiset - siis ihan irl - niin miten et huomaa niitä miehiä, jotka sinusta pitävät? Vai onko yllä kirjoittava oikeassa, olet törkeän nirso?

• superneitsyt
        m30. kirjoitti:

Jos huomaat muiden ihmisten tykkäämiset - siis ihan irl - niin miten et huomaa niitä miehiä, jotka sinusta pitävät? Vai onko yllä kirjoittava oikeassa, olet törkeän nirso?

No ensinnäkin, a) olen ihan karsean näköinen eli tuskin kukaan pitäisi, b) jos joku pitäisi niin en varmaan tosiaan huomaisi, c) jos huomaisin en uskoisi, ja d) kyllä, olen tosiaan törkeän nirso, mutta en varmaankaan sillä tavalla kuin naisten oletetaan olevan.

Muiden ihmisten asioita nyt on aina helpompi järjestellä kuin omiansa.

• m30.
        superneitsyt kirjoitti:

No ensinnäkin, a) olen ihan karsean näköinen eli tuskin kukaan pitäisi, b) jos joku pitäisi niin en varmaan tosiaan huomaisi, c) jos huomaisin en uskoisi, ja d) kyllä, olen tosiaan törkeän nirso, mutta en varmaankaan sillä tavalla kuin naisten oletetaan olevan.

Muiden ihmisten asioita nyt on aina helpompi järjestellä kuin omiansa.

Usko pois, kaikenlaisilla naisilla on ihailijoita, kunhan nainen edes suunnilleen on normaalien kirjoissa.

Olen nähnyt yleisillä paikoilla ihan tavallisen näköisiä miehiä miesystävinä mm. sokealla naisella, kääpiönaisella, sairaalloisen lihavalla naisella, pyörätuolissa istuvalla naisella, kaljuuntumisesta kärsivällä naisella, sekä parrakkaalla naisella (kyllä, näin kerran oikeasti naisen, jolla kasvoi jonkinlaista partaa). Jos et halua uskoa markkina-arvoteoriaan, ja siitä seuraavaan toteamukseen, että naisille riittää aina miehiä, niin ehkä kuitenkin hoksaat helposti mitä tuosta edellämainitusta listasta seuraa. Mitä seuraa siitä, että tuon listan kaltaisillakin naisilla on ihan tavallisia, terveitä perusmiehiä miesystävinä.

• Reality Check

"Missä vika kun tuo alemman threadin nainen kutsuu itseään nätiksi? "

Vika on kahdessa asiassa: vääristyneessä minäkuvassa miehissä, jotka sanovat mitä vaan päästäkseen panolle.

Profiilikuvan perusteella tyttö ei ollut nätti, vaan ihan tavis (tosin jokaikinen tavis sanoo olevansa nätti, joten näistä sanoista on tullut aika lailla synonyymit). Luultavasti saa kuitenkin jatkuvasti kuulla miehiltä, että on ihana, nätti, söpö, kaunotar jne jne, koska on kuitenkin sen verran nuori ja hoikka, että mielelläänhän tuollasta panis.

• avokkimies

Ettivät baareista vain komeita miehiä olematta itse sen kummosempi. Seurasin ja lähestyin kerran tälläistä eikä hän kinnostunut yhtään vaikutti muutenki tylyltä, noh komea en ollut tarpeeksi. Seuraava kiehnasikin vain komeiden perässä, heille hän oli ystävällinen.
      Siinä varmaan vika

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      52
      1916
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1668
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1347
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      219
      1278
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      338
      1163
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      315
      1075
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1067
    Aihe