Yhteydenottoprosentti

%%%%%%%%%%

Kysymys miehille. Kuinka suuri prosentti profiilinne tsekanneista naisista ottaa teihin yhteyttä?
Täällä suomi24 treffeissä prosentti hipoo nollaa. Deitti.netin puolella taas noin yksi sadasta (eli 1%) ilmoitukseni katsastanesita naisista ottaa yhteyttä.

21

744

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hdksisu

      0% mies 52

    • Täällä n. 4 %. Eli aika pieni luku.

    • ;_;

      0%

      omista yhteydenotoista alle 5% saa vastauksen

    • %%%%%%

      Suomi24 11 tsekkaajaa , 2 viestiä venäläisiltä ( ilmoitus ollut 3 viikkoa)
      ccdate 140 tsekkaajaa, 1 viesti venäläisnaiselta ( ilmoitus kuukauden)

      eli heikosti menee, voin sanoa että vastaus prosentti on nolla, koska nuo venakkojen
      vastaukset ovat jotain muuta kun "oikeita" vastauksia.
      terv.mies40 v

    • Jambalaya.

      Se on sama kuin jakelisi mainoksia ovesta, palautusprosentti on sama. Aika flegmaattisia on nuo etsijät. En ole laittanut enää mitään, kun mitään piristystä tuo palsta ei antanut - päinvastoin! Jutustelemalla kyllä löytyy paremmin ja parempia, mutta ei ole siihen aikaa.

    • eronnut_susi

      ... kun en ole ottanut maksullista palvelua, jossa näkisin kaikki kävijät. Profiilini on ollut noin viikon ja viestejä tuli 9, joista 8 oli huijausvistejä tai ulkomaalaisia naisia, jotka etsivät parempaa elintasoa ja itselleen elättäjää, noihin en tietenkään vastannut. Kolmantena päivänä tuli sitten pommi, eli yhteydenotto unelmanaiselta. Osumaprosentti oli mielestäni aika hyvä. Omia yhteydenottoja en ole vielä harrastanut, mutta jotenkin on sellainen fiilis, että ei ehkä tarvitsekaan, jos kaikki jatkuu tätä rataa. Katsotaan nyt kaikessa rauhassa tämä kortti ensin.

    • matemaatikko82

      Mä laitoin ilmoituksen tuohon Ystävyys-palstalle. Katselijoita on ollut, mutta kukaan ei ole kirjoittanut minulle. Prosentti on siten nolla, mikäli ilmoituksen on katsonut ainakin yksi nainen tai määrittelemätön, mikäli kaikki katsojat ovat olleet miehiä.

    • kujyj

      tasan nolla ellei lueta jotain venäläisten ihme ilmoitusta. Mies 41v, Pohjanmaalla ei näy olevan naisia!

      • BoyOf60's

        Tervehdys vaan saman ikäluokan henkilölle Pohjanmaalle.
        Ei täällä pääkaupunkiseudullakaan näytä naisia olevan, ei ainakaan näissä deittisaiteitessa.
        "Rusakot" lähettävät silloin tällöin viestiä, mutta kun laitat suomalaiselle naiselle viestiä niin reaktio on malliin: "Helvettiäkö siinä skrivailet!". Onnetonta.

        Koti, uskonto ja isänmaa... valitettavasti minulla ei tunnu olevan niistä mitään.
        Suomi olisi suomalaiselle mahdottoman hieno maa elää... jos vain olisi syytä miksi elää :(


    • diibadaabaduu

      Naisena vastaan, vaikkei kysyttykään meiltä... Oli siis kuvaton profiili enkä kylläkään tiedä kuinka moni kävi tsekkaamassa profiiliani, mutta viestejä tuli 99%:sti seksiseuraa etsiviltä, sukkahousu-siivooja miehiltä, tai niiltä jotka tahtoivat ostaa käytettyjä stringejä (hmm.. no, olisi sekin voinut olla hyvä bisnes..), varatuilta, lapsia omaavilta (ei siis pontentiaalisia vaihtoehtoja), liian vanhoilta. Eli se minimaalinen prosentti jotka lähettivät viestin, oli sellainen mikä oli lähetetty sadalle muullekin..

    • mies.

      Sanoisin että noin 1.5% laittavat viestiä, eli noin 60-70 kävijästä yksi. En ole koskaan saanut mitään vastauksia keneltäkään, jos itse olen viestejä lähettänyt. Profiilini on kuvaton. Eli aika lähellä nollaa minullakin.

    • luopumassa

      Omista yhteydenotoista 10%:iin tulee vastaus. Kaikki yhteydenottoni ovat yksilöllisesti kirjoitettuja viestejä, ei mitään copy/paste meilejä.

      • mies alle 50 savo

        Olis hieno asia,jos suomalaisetkin naiset ottais yhteyttä, jos profiili kerran kiinnostaa heitä. Täytyy vain arvailla tuolla profiili viidakossa ,kuka mahtais olla aidosti mukana . Mutta ei sieltä voi mistään tietää,kuka siellä on enää edes elossa,kun osa ilmoituksista on varmaan edelliseltä vuosituhannelta.Ei täällä puoleen vuoteen monta yhteyttä ole syntynyt, eikä varsinkaan mihinkään johtaneet .Sanoisin,että lähes 0 % .Ulkomaalaiset todella ottaa yhteyttä ja olis myös kiinnostavia,mut ?????


    • einäin

      Yks juttu mikä mua kyllä huvittaa on nää 35 namusedät jotka kirjoittelee tyyliin "wau, oletpa sä seksikäs, haluatko kaverin?" 20v naisille.

      Sitten itketään täällä miten kukaan ei vastaa.. vetäkää käteen ja säästäkää tää palsta näiltä itkuilta.

    • Näin kävi

      Naisena vastaan.
      Pari vuotta palstalla kuvattomana roikkuneena sain lähes poikkeuksetta vastauksen lähettämiini viesteihin. Myöskin uusia yhteydenottoja tuli lähes päivittäin. Kirjoittelin, soittelin ja tapailinkin joitakuita.
      Lopulta noin puolisen vuotta sitten "nappasi" kohdalleen ja nyt olen jo aikoja sitten poistanut profiilini. Elämä soljuu niin hyvin kuin vain on mahdollista ja me molemmat olemme tyytyväisiä tämän hetkiseen tilanteeseen.
      Satsatkaa hyvät ihmiset siihen profiiliinne, ei riitä että vastaatte kysymykseen "Lempiasiat?"....naisen tuoksu! Kertokaa oikeasti itsestänne ja siitä, mitä teette ja ajattelette....!
      Onnea myös muille noilla vesillä kalastajille, kyllä se iso kala joskus nappaa!

    • 0%, reilun vuoden ollut kuvallinen profiili

      • SIIS ????

        nolla prossaa ja ilmoitus vuoden???
        nää deittijutut taitaa olla miesten osalta ajan haaskausta.


      • N47v
        SIIS ???? kirjoitti:

        nolla prossaa ja ilmoitus vuoden???
        nää deittijutut taitaa olla miesten osalta ajan haaskausta.

        Minä olen ottanyt yhteyttä mieheen jos toiseen ja saannut 2 vastausta.. molemmat loppu siihen tapaamiseen kun kerran oltiin sängyssä eli se oli ainut mitä hakivat.. eli suurin osa miehistä ei vastaa.. eli miksi enää ottaa yhteyttä kun ei saa edes kohteliasta vastausta että kiitos ei.. hiljaisuus tuntuu lähinnä nöyryyttävältä ja olen mahtunut jokseenkin jokaisen miehen toivelistan sisään jos olen heille viestin lähettänyt.. tienaan 40 000 vuodessa, lapset on isoja, oma kämppä, akateeminen koulutus, normaalipainoinen, rento elämänasenne, kiltti ja huolehtivainen.. mitä vielä pitää olla jotta saa edes vastauksen?


      • mies.
        N47v kirjoitti:

        Minä olen ottanyt yhteyttä mieheen jos toiseen ja saannut 2 vastausta.. molemmat loppu siihen tapaamiseen kun kerran oltiin sängyssä eli se oli ainut mitä hakivat.. eli suurin osa miehistä ei vastaa.. eli miksi enää ottaa yhteyttä kun ei saa edes kohteliasta vastausta että kiitos ei.. hiljaisuus tuntuu lähinnä nöyryyttävältä ja olen mahtunut jokseenkin jokaisen miehen toivelistan sisään jos olen heille viestin lähettänyt.. tienaan 40 000 vuodessa, lapset on isoja, oma kämppä, akateeminen koulutus, normaalipainoinen, rento elämänasenne, kiltti ja huolehtivainen.. mitä vielä pitää olla jotta saa edes vastauksen?

        Kuule nainen, sulla on liikaa ikää. Minusta tuntuu että niin on minullakin, vaikka olen vain 35v. Se parasta ennen deitti-ikä loppuu tuossa noin 30-vuotiaiden kohdalla :)

        Mutta mitä siitä, jos löydät edes sen yhden, niin se riittää.


      • armaka_1
        N47v kirjoitti:

        Minä olen ottanyt yhteyttä mieheen jos toiseen ja saannut 2 vastausta.. molemmat loppu siihen tapaamiseen kun kerran oltiin sängyssä eli se oli ainut mitä hakivat.. eli suurin osa miehistä ei vastaa.. eli miksi enää ottaa yhteyttä kun ei saa edes kohteliasta vastausta että kiitos ei.. hiljaisuus tuntuu lähinnä nöyryyttävältä ja olen mahtunut jokseenkin jokaisen miehen toivelistan sisään jos olen heille viestin lähettänyt.. tienaan 40 000 vuodessa, lapset on isoja, oma kämppä, akateeminen koulutus, normaalipainoinen, rento elämänasenne, kiltti ja huolehtivainen.. mitä vielä pitää olla jotta saa edes vastauksen?

        Minä voisin ainakin sinunlaisellesi vastata :-) Nimimerkin näet...


      • /Quasimodo
        armaka_1 kirjoitti:

        Minä voisin ainakin sinunlaisellesi vastata :-) Nimimerkin näet...

        profiili, nollaprosentilla mennään. Peräkammarin poikana ja Notre Damen kellonsoittajan näköisenä en asiaa edes ihmettele.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1795
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      74
      1415
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1392
    4. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      295
      1290
    5. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      28
      1189
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1132
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1049
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      977
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      899
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      848
    Aihe