Mistä liikkeestä luottotiedottomalle rahoitus?

työssäkäyvä maksaja

Mitkä autoliikkeet rahoittavat itse, eli myös luottotietonsa menettäneille?
Laittakaahan linkkejä jos on oikeata tietoa, haussa on max 4000 pakettiauto.
Tietysti toivon asiallisia vastauksia, tosin se voi olla turhaa kun palstaa on lukenut. ("vitsiniekoille" kerrottakoon fakta, että kovin moni on luottotietonsa menettänyt esimerkiksi ystäviensä lainaa takaamalla, yrityksen kaatuessa, tai vaikkapa sairauden takia. Luottotietoihin tuleva merkintä kestää 3-5 vuotta ja EI TARKOITA sitä että jättäisi jatkossa rahoituksen maksamatta.)

28

23157

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppamies78

mjs auto vantaalla.ostin itse sieltä joskus,kun oli vielä merkintä 5900e auton omarahoituksella,suosittelen.

• ja kysy lisää
      • Anonyymi

Missä on tuo?

• Luottohuijari

Kyllä tällaisten asioiden hoitaminen luottotiedottomana on sitten kivaa. Jo auton ostoa koskevassa kysymyksessäkin pitää olla puolet tekstistä luottomerkintää koskevaa selitystä. Odotahan kun pääset selittämään nenäkkäälle myyjälle itse autokaupassa. Siellä huomaat, että parempiakin asiakkaita on.

• Ei kaikki huijareita

Täältä löytyy eriävä mielipide nimimerkille "luottohuijari". Ihminen joka on vapaa valitsemaan liikkeistä, luotoista ja lainoista juoksee pienien korkojen perässä kuin huora viisikymppisen. Ne jolla valinnanvaraa ei ole, jäävät yleensä kiitollisina asiakkaina liikkeelle loppuun asti, usein koko elämäksi useita eri autoja ostaen.

• Anonyymi

Haista sinä v... Oon ostanut monta autoa luottotiedot menettäneenä. Menetin ne kun puolisoni kuoli avopuolisoni kanssa yhdessä tehdyt velat on hoidettava. Aina ei rahat riittänyt ja luottotiedot meni. Maksoin kaiken asiat ovat nyt kunnossa. Kukaan ei voi koskaan tietää mitä tapahtuu kellekin sairaus tapaturma kuolema ero mikä tahansa voi vaikuttaa talouteen. Työttömyys on myos sellainen. Että olisi hyvä kun käyttäytymistä olisi näilläkin palstoilla
        ..

• Nordisknoppix

Kysyppä paikallisesta Nordeasta luottoa. Lueskelin joskus, että saattavat myöntää rahoituksen autolle, vaikka on merkintä luotoissa. Edellyttää siis, että rahatilanne on muuten kunnossa.

• homopetteri692223

romusiivous myy autoja VELAKSI luottotiedottomille! hesassa päin sijaitsee...

• retoju

auto ja konetalo Wascho kitee omarahoitus

• Minä tiiän :)

Omarahotus auto liikkeitä on ainaki tmi t valerius, Carzet oy, smf auto

• vaihda

Autolauttamus.fi

• Semmmmosta

Mahtaa olla kiva 5-10% korko noilla omarahoitus lainoilla. Laskeppa huvikseen paöjon se halpa auto todellisuudessa maksaa? Ei paljon lyhene velka jos on kauhea osari korko. Itse ostan kalliita autoja 1-2 prosentin korolla pelkästään. Hullu maksaaa enempää kun raha kerran on nyt halpaa. Tienaan 80 tonnia vuodessa.

• big.boss

Kenelle mikäkin on kallis, minulla sihteeri hoitaa nuo ikävät maksu asiat, minä valkkaan auton ja tuodaan mulle kotipihaan. Mun sihteeri tienaa tuon 80k vuodessa..

• Anonyymi

esim. 1,9% korko vs 5,9% korko kolmen vuoden maksuajalla ei tee isoa eroa kokonaiskustannuksissa. Puhutaan n. 70€-80€ vuositasolla 4000€ autoa ostaessa.

• Anonyymi

Kiitos tiedosta. Mitä hyötyä tuosta kenellekään oli? Luottotietojen menetys EI aina tarkoita, että ihminen olisi huonotuloinen, holtiton rahan suhteen tms huonoutta!!!!

• 800kiloo

80 tonnilla pyyhin perseen vuosittain terv 800k

• B52

Jep ja lehmät lentää

• Anonyymi

olipa hyvä ikä n.5v

• LuottotiedotKunnossa

Tuollaisen 4000 euron pakun saa ostettua ihan SÄÄSTÄMÄLLÄ jos on kerran työssäkäyvä ihminen.

• tallellaon

tämä on täysin totta. teidto jos meenee niinse omn omaa tyhmyyttä

• Anonyymi
        tallellaon kirjoitti:

tämä on täysin totta. teidto jos meenee niinse omn omaa tyhmyyttä

Ei elämä aina ole noin mustavalkoista. Esim. Lapsesi on hyvässä työssä, Haluaa ostaa vaikka isomman asunnon, tarvitsee kuitenkin osatakauksen. Lapsi työssä paikkakunnan suurimmalla työnantajalla. Firma myydäänkin ja laitetaan puoti kiinni, asuntojen hinnat romahtavat. Lapsesi sairastuu. Mitä teet, vajaa kirjoitustaitoinen?

• Anonyymi

Gti gar centter Tampere kunhan on näyttää että oot töissä ja maksat niin liike takaa santun lainan.

• Anonyymi

Hei, edellinen. C ja G ovat aivan eri kirjaimia, ääntyvätkin eri lailla!
      Kumma, että joillekin kirjaimet ovat samoja!

• Anonyymi

Nii on, mutta kiinnostaa vain se laina. Maksan kunnuasanalla takas jos oysthn.

Rahat on loppu mut galuan auton veksksi.

Sossu rahalla voin lyhentää max 60 € kuussa, mutten maassa.

Olutta pitää saada ha tupakkaa.

Mut mitä jää yli niin lyhennän velkaa.

Siis voin vaikka luvata ihan oikessti.

• Anonyymi

Voi, voi!

• Anonyymi

Alkoholi ja tupakointi pitää jättää !
      Ne ovan aivan turhia - lisäksi epäterveellisiä meroeriä!

• Anonyymi

Nii kun ei luottotietoja ja 2kk. ryyppyputki alla niin myin liikkeeseen yhden konevikaisen Volvon ja sain rahaa ja menin toiseen ja sain leimatun toimivan Toyotan, mikä nytkin pihassa. Jäi muuten rahaa vielä laatikkoon väkevää viinaa ja kuskille siinä niin oli pokka pettää. =) Onneksi ei myyjä monottanu sitä Volvoa, kun jakopää hyppii yli ja takana tulevat näe mitään kun niin mustaa savua. Vähän kolisi niin ammattimies siinä että " Öljyt kun vaihtaa." Totesin et juu... Ohan se Volvo..... ihan ok kauppa. Kiitos Käyttöauton Seinäjoen pisteen ja erittäin innokkaan myyjän. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2606
    2. 148
      2244
    3. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2242
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      52
      2139
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1742
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1617
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1556
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      288
      1436
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1389
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      132
      1389
    Aihe