http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010121012847163_uu.shtml
Moneskohan kerta jo??
Ylläripylläri, jälleen taattua LIDL-laatua
4
711
Vastaukset
- defgre
ovat tuohtuneita, kun ihmiset ostavat joulukinkut halvalla lidlistä eikä heidän kaupoista. näin pitää äkkiä keskiä jotain millä mustamaalata lidliä ja muita ulkomaisia ketjuja. lidlin tuotteet on aivan yhtä hyviä - jopa parempia - kuin vastaavat suomalaisten kauppojen.
- lid on halpa mutta..
jos hinnat on halvat on aina syytä epäillä että mistä säästetään. lidl usein säästää säilytyksestä ja tuotteet saattaa kulkea montakin tuntia ilman asianmukaista pakastusta. itse käyn lidlissä tosi harvoin ja ainakin täällä jyväskylässä positiivisita kaupassa on kauniit myyjät jotka on kuin suoraan mallitoimistosta.
- aivan yhtä
tarkasti muidenkin ketjujen laatuongelmia - kyllä niitä on kaikilla ja kaiken aikaa.
Näyttää vain siltä, että lehdistöllä on matalampi kynnys uutisoida Lidlin laatuongelmista.
Olen muutaman kerran palauttanut tuoksahtavaa lohta & kirjolohta Cittariin ja Prismaan, samoin sisältä mätiä jäävuorisalaatteja. Lidliin ei ole tarvinnut koskaan palauttaa mitään. Eikä lehdistö ole uutisoinut noistakaan haisevista kaloista tai mädistä salaateista. - heipäheipä
Luetun ymmärtämiseen kannattaa myös keskittyä. Kyseessähän on vain epäilys. Eli selkeästi heillä oma laaduntarkkailu toimii. Jos on viitteitä jostain vaarallisesta, niin sitten vedetään kamat pois myynnistä ja tiedotetaan siitä isosti. Epäilyttävän vähän näitä muistuu äkkiseltään mieleen Suomi-ketjujen myymälöistä, ehkäpä se ei olekaan niillä sitten niin tarkkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683209
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753077Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682942On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251657Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576