Ylläripylläri, jälleen taattua LIDL-laatua

AVOID LIKE PLAGUE

4

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • defgre

ovat tuohtuneita, kun ihmiset ostavat joulukinkut halvalla lidlistä eikä heidän kaupoista. näin pitää äkkiä keskiä jotain millä mustamaalata lidliä ja muita ulkomaisia ketjuja. lidlin tuotteet on aivan yhtä hyviä - jopa parempia - kuin vastaavat suomalaisten kauppojen.

• lid on halpa mutta..

jos hinnat on halvat on aina syytä epäillä että mistä säästetään. lidl usein säästää säilytyksestä ja tuotteet saattaa kulkea montakin tuntia ilman asianmukaista pakastusta. itse käyn lidlissä tosi harvoin ja ainakin täällä jyväskylässä positiivisita kaupassa on kauniit myyjät jotka on kuin suoraan mallitoimistosta.

• aivan yhtä

tarkasti muidenkin ketjujen laatuongelmia - kyllä niitä on kaikilla ja kaiken aikaa.

Näyttää vain siltä, että lehdistöllä on matalampi kynnys uutisoida Lidlin laatuongelmista.

Olen muutaman kerran palauttanut tuoksahtavaa lohta & kirjolohta Cittariin ja Prismaan, samoin sisältä mätiä jäävuorisalaatteja. Lidliin ei ole tarvinnut koskaan palauttaa mitään. Eikä lehdistö ole uutisoinut noistakaan haisevista kaloista tai mädistä salaateista.

• heipäheipä

Luetun ymmärtämiseen kannattaa myös keskittyä. Kyseessähän on vain epäilys. Eli selkeästi heillä oma laaduntarkkailu toimii. Jos on viitteitä jostain vaarallisesta, niin sitten vedetään kamat pois myynnistä ja tiedotetaan siitä isosti. Epäilyttävän vähän näitä muistuu äkkiseltään mieleen Suomi-ketjujen myymälöistä, ehkäpä se ei olekaan niillä sitten niin tarkkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3209
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3077
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      2942
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2621
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2132
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1699
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1657
    8. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1649
    9. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1645
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      59