Hellyyden ja kosketuksen jano tekee ihan kipeää.

yksinäinen mies.

Oon ollu yli 5 v ilman minkäänlaista kosketusta, puhumattakaan seksistä. Tuntuu että voisin ottaa kenet vaan kainaloon yöksi, pitää sylissä ja helliä. Tehdä hänen olon hyväksi. Tuntea se toisen lämpö ja iho. Olen absolutisti enkä käy ravintolaissa eikä muualta kovin helposti löydy viereen toista. Netin kautta oon useammankin kerran yrittäny saada kontaktia naisiin, mutta toistaiseksi kaikki yritykset ovat epäonnistuneet. En usko että oon poikkeus, mutten tiedä mitä helevettiä tekisin.

70

2214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hämärän rajoilta
      • Darth

        ATM:n elämä on.


    • Vaikutat selvästi

      ATM:ltä. Et tule saamaan naista ikinä ja jos et huoli jotain ylipainoista paskasäkkiä. Se on ATM:n osa.

      • Ei kannata

        uskoa tätä ATM-paskaa. Jokaisella on mahdollisuus onneen.


      • FKJnkjenfkwnewknefwk
        Ei kannata kirjoitti:

        uskoa tätä ATM-paskaa. Jokaisella on mahdollisuus onneen.

        Haluatko nähdä taskussani olevan minikokoisen vihreän yksisarvisen?

        Kauniita satuja kerrotaan lapsille että he nukkuisivat yönsä murhetimatta ikäviä asioita.

        Satujen merkitys katoaa kun kriittinen mieli kasvaa aikuistuvalle ihmiselle.

        Unelmatkin katoavat kun niille ei ole reaalissa vastinetta.

        Me olemme tyhjiä ja tyhjäksi jäämme.

        Unelmia tarjoavat sellaiset ihmiset joilla on katetta unelmiensa ylläpitämiselle. He eivät ymmärrä tilannetta jossa unelmat eivät pysy pystyssä realiteettien murskaavuuden edessä.


    • FeministiNatsi

      Täällä oli joskus ketju miehen kirjoittamana joka oli hyvin koskettava samasta aiheesta.

      Naisten ohjeet oli että hanki lemmikki, hanki pullero yh-äiti kumppaniksi että voit helliä hänen lapsiaan sekä tätä "ihanaa" naista tai mene vapaaehtoistyöhön hoitamaan vammaisia/vanhuksia.

      Sillä tavoin vain saat kokea hellyyttä ja rakkautta. Muussa tapauksessa jäät ilman sitäkin.

      • 3+12=312

        oma ehdotuksesi aloittajalle.


      • FeministiNatsi
        3+12=312 kirjoitti:

        oma ehdotuksesi aloittajalle.

        Hän kaipaa seksuaalista läheisyyttä ja nuo ehdotukset ovat mielestäni aika karmeita.
        Sanoisin että kannattaa harkita jopa maksullisiin menoa tai vaikka väkisin vääntäytyä sinne baariin kokeilemaan.
        Oma tilanteeni on ihan samanlainen ja oikeastaan ainoa "tarve" johon ei ole yksinkertaista ratkaisua.

        Vaillinainen tai epähaluttava, epämiellyttävä tai epäsopiva kumppani kuten yh-äiti tai lihava nainen ei ainakaan minulle tuo helpotusta asiaan.


      • Ei noin

        Minkäs teet, niitä 18v missejä ei riitä joka jannulle. Sori nyt vaan.


      • Ei noin
        FeministiNatsi kirjoitti:

        Hän kaipaa seksuaalista läheisyyttä ja nuo ehdotukset ovat mielestäni aika karmeita.
        Sanoisin että kannattaa harkita jopa maksullisiin menoa tai vaikka väkisin vääntäytyä sinne baariin kokeilemaan.
        Oma tilanteeni on ihan samanlainen ja oikeastaan ainoa "tarve" johon ei ole yksinkertaista ratkaisua.

        Vaillinainen tai epähaluttava, epämiellyttävä tai epäsopiva kumppani kuten yh-äiti tai lihava nainen ei ainakaan minulle tuo helpotusta asiaan.

        No sano edes suoraan että pillua. Ap on pillun puutteessa kuten sinäkin ja kuten minäkin ja kuten kaikki muutkin miehet. Krooninen vaiva, hitto vie.


      • kyllä-------
        Ei noin kirjoitti:

        No sano edes suoraan että pillua. Ap on pillun puutteessa kuten sinäkin ja kuten minäkin ja kuten kaikki muutkin miehet. Krooninen vaiva, hitto vie.

        Et onnistu tuolla 'kiteytykselläsi' ainakaan minua hämäämään.
        Se tosin lie nykyään kyllä niin että ei näitä tunnepuolen juttujajakaan voi saada ellei hae niitä ainakin ensisijaisesti seksisuhteen kautta. Taitaa nimittäin tämä nussiminen olla nykyään paljolti jo korvannut muut kommunikaatiomuodota näissä asioissa, ja näin mennen siis ilman hyviä nussimistaitoja ja nussimiskumppaneita olet ikäänkuin kommunikaatiokyvytönkin. Tämä asia ei kuitenkaan poissulje sitä etteikö tarpeita olisi muitakin kuin vain itse pilluntarve, siis siinäkään tapauksessa että itse kommunikaatio käytäisiin jo yksinomaanpiullun kautta.


      • Ei noin
        kyllä------- kirjoitti:

        Et onnistu tuolla 'kiteytykselläsi' ainakaan minua hämäämään.
        Se tosin lie nykyään kyllä niin että ei näitä tunnepuolen juttujajakaan voi saada ellei hae niitä ainakin ensisijaisesti seksisuhteen kautta. Taitaa nimittäin tämä nussiminen olla nykyään paljolti jo korvannut muut kommunikaatiomuodota näissä asioissa, ja näin mennen siis ilman hyviä nussimistaitoja ja nussimiskumppaneita olet ikäänkuin kommunikaatiokyvytönkin. Tämä asia ei kuitenkaan poissulje sitä etteikö tarpeita olisi muitakin kuin vain itse pilluntarve, siis siinäkään tapauksessa että itse kommunikaatio käytäisiin jo yksinomaanpiullun kautta.

        En tarkoittanut etteikö muillakin asioilla olisi väliä. Eilen esim. sain tunnepuolella mukavia kokemuksia kun keskustelin ystäväni kanssa bileissä ja sain hellyyttäkin kun samainen naispuolinen ystäväni halasi minua pitkään kun poistuin. Niillä kokemuksilla on väliä. Mutta jos puhutaan seksuaalisesta läheisyydestä niin sellaista virettä meidän välillä ei ole eikä tule. Sellaista läheisyyttä tarvitsen muualta, ja kyllä siihen kuuluu aika olennaisena osana myös se naisen vagina. Vaikkei se nyt ihmissuhteen tärkein anti olekaan, mutta kyllä silläkin on väliä. Voin mä yrittää uskotella tuolle nakkimakkaralle tuossa jalkovälissä ettei se halua välillä työntyä naiseen mutta se on turha vaiva kun ei se usko.


    • ;;;;

      oi että, tiedän tunteen. olen nainen jolla samat tuskat mutta eipä menetetä toivoamme...

    • fjdlgkg

      Suomessa absolutismi laskee naisensaantimahdollisuutta selvästi. Juo vain vähemmän kuin kaverisi, that's it. Maassa maan tavalla.

      Noin pitkän tauon jälkeen kannattaa aloittaa tosiaan kivalla pullukalla. Siitä se lähtee.

    • yrittämistä

      ehdottomasti. Meitä naisia on paljon jotka arvostavat absolutismia; pidä sitä alkuun parhampana puolenasi - ota se ponnahduslaudaksi! Keskity itseesi ja mieti mitä muuttaisit ulkoisessa olemuksessasi jotta saisit itsevarmuutta mennä ulos ja ihmisten keskelle... voit mennä vaikka kuuntelemaan jotain bändiä, sinne voi hyvin mennä yksinkin ja vaivihkaa katsella ympärilleen.

      Pienin askelin lähde sieltä kotoa ja kohenna vähän itseäsi... vaikka uutta vaatetta, kampaus, silmälasit? Jne.

      Ongelma enemmän on varmaan juovat naiset, mutta on meitä selviäkin baareissa aina muutamia. Tarkkaile ja rohkeasti juttelemaan... Minä olisin ihan älytömän iloinen absolutistimiehestä : ) Ja en usko että olisin ainoa!

      • 27+

        Hyvä että myös kannustavastikkin osataan ottaa kantaa ja keskustella. Pistää kyllä vihaksi nuo ATM -höpötykset, joita muutamissa edellisissä kommenteissa on, ja joita muutenkin koko palsta on täynnä. Ei ketään saa tuomita ja yrittää lytätä, vain yhden kirjoituksen perusteella, kun ei toista edes tunne eikä tiedä. Kaikilla on todellakin oikeus onneen, ja ongelmat ovat ratkaistavissa jos vähänkin sen eteen töitä viitsii tehdä.


      • Joo sen päivän kun näkisin, että löytyisi sellainen nainen joka arvostaa miehen päihteettömyyttä. Joka on myös päihteetön. Tämän takia en käy baareissa, muuta kuin joissain tilaisuuksissa. Nuorempana tuli otettua mutta ei enää nykyisin sekin kokeilu jäi pariin kertaan kun totesin että tämä ei ole minua varten. Paljon parempi olla selvinpäin.


      • Ei noin
        itmies kirjoitti:

        Joo sen päivän kun näkisin, että löytyisi sellainen nainen joka arvostaa miehen päihteettömyyttä. Joka on myös päihteetön. Tämän takia en käy baareissa, muuta kuin joissain tilaisuuksissa. Nuorempana tuli otettua mutta ei enää nykyisin sekin kokeilu jäi pariin kertaan kun totesin että tämä ei ole minua varten. Paljon parempi olla selvinpäin.

        Mulla on yksi tuttu nainen joka ei juo ja vaatii mieheltäkin samaa. Ja kun sanon ettei juo niin tarkoitan ettei juo yhtään, ei edes sitä saunakaljaa koskaan.


      • Ei noin kirjoitti:

        Mulla on yksi tuttu nainen joka ei juo ja vaatii mieheltäkin samaa. Ja kun sanon ettei juo niin tarkoitan ettei juo yhtään, ei edes sitä saunakaljaa koskaan.

        Aijaa niitä kuitenkin on, en ole törmännyt kyllä yhteenkään omanikäiseeni (27 - 5v) ainakaan lähellä.
        Asun varmaan väärällä paikkakunnalla, tuntuu siltä että täällä joka ainoa juo edes vähän tai vetää tupakkaa.

        "ei edes sitä saunakaljaa koskaan"
        En ole kokenut tarvetta juoda alkoholia pitkään aikaan, viimeksi 2,5v sitten juhannuksena kävi niin että join yhden siiderin. Mutta ei enää olen päättänyt olla täysin raitis siitä lähtien. Monestikin on käynyt niin kun on tarjottu niin en ota, vaan pistän sen jonkun toisen juotavaksi. Säästyy muuten paljon rahaa kun ei tarvitse sitä juomiseen käyttää, vaan sillä voi ostaa jotain muuta kivaa...


      • Ei noin
        itmies kirjoitti:

        Aijaa niitä kuitenkin on, en ole törmännyt kyllä yhteenkään omanikäiseeni (27 - 5v) ainakaan lähellä.
        Asun varmaan väärällä paikkakunnalla, tuntuu siltä että täällä joka ainoa juo edes vähän tai vetää tupakkaa.

        "ei edes sitä saunakaljaa koskaan"
        En ole kokenut tarvetta juoda alkoholia pitkään aikaan, viimeksi 2,5v sitten juhannuksena kävi niin että join yhden siiderin. Mutta ei enää olen päättänyt olla täysin raitis siitä lähtien. Monestikin on käynyt niin kun on tarjottu niin en ota, vaan pistän sen jonkun toisen juotavaksi. Säästyy muuten paljon rahaa kun ei tarvitse sitä juomiseen käyttää, vaan sillä voi ostaa jotain muuta kivaa...

        mä voin pitää tasapainoa yllä ja juoda sitä kaljaa sinunkin puolestasi. :)

        Mutta kyllä mä tiedän urheiluharrastuksista muutamankin tytön joka ei juo tai juo todella vähän ja harvoin.


      • Ei noin kirjoitti:

        mä voin pitää tasapainoa yllä ja juoda sitä kaljaa sinunkin puolestasi. :)

        Mutta kyllä mä tiedän urheiluharrastuksista muutamankin tytön joka ei juo tai juo todella vähän ja harvoin.

        "mä voin pitää tasapainoa yllä ja juoda sitä kaljaa sinunkin puolestasi"
        Tee vaan sellainen, ota kaksinkertainen annos luvan kanssa :)


    • JBFejhbfjhbjhewfefw

      Naisilla ei ole samaa tarvetta koska he saavat hali/panokaverin oikeastaan silloin kun haluavat vain myöntymällä miehille jotka heille tarjoavat palveluksiaan.

      Mutta tottakai tähän on tarjolla ratkaisuja, rahalla - huoriksi niitä kutsuvat.

      • FA fm fekwef feefwfe

        Tottakai tämä rikkoo kaiken kauneuden asiasta mutta minkäs teet? Realiteetti on se mikä on.


      • Ei se satu

        tarkoiti varmaan, että naiset saavat panokaverin silloin kun haluavat? Nimittäin halikaverin saaminen on naiselle aika vaikeaa. Onneksi on ystävättäriä, joiden kanssa voi edes käpertyä sohvalle katsomaan leffaa tai muuten halailla ja kosketella epäeroottisesti.


      • Sattuu perkeleesti
        Ei se satu kirjoitti:

        tarkoiti varmaan, että naiset saavat panokaverin silloin kun haluavat? Nimittäin halikaverin saaminen on naiselle aika vaikeaa. Onneksi on ystävättäriä, joiden kanssa voi edes käpertyä sohvalle katsomaan leffaa tai muuten halailla ja kosketella epäeroottisesti.

        Luulisi että vanhoille ja pulleille olisi paljon nallekarhuja halikavereiksi.

        Ai niin, mutta sinulle ei kelvannut sosiaalisesti yhtään arka ja piti herätä heti ne panotunteet.

        Eli renttu joka ei pane vaan alkaa halikaveriksi sohvalle.

        Ymmärrän ongelmasi. Voi olla hankalaa.


      • Ei se satu
        Sattuu perkeleesti kirjoitti:

        Luulisi että vanhoille ja pulleille olisi paljon nallekarhuja halikavereiksi.

        Ai niin, mutta sinulle ei kelvannut sosiaalisesti yhtään arka ja piti herätä heti ne panotunteet.

        Eli renttu joka ei pane vaan alkaa halikaveriksi sohvalle.

        Ymmärrän ongelmasi. Voi olla hankalaa.

        jaksa, kun et ole ilmeisesti viestejäni lukenut tai ainakaan sisäistänyt lukemaasi.


      • Sattuu perkeleesti
        Ei se satu kirjoitti:

        jaksa, kun et ole ilmeisesti viestejäni lukenut tai ainakaan sisäistänyt lukemaasi.

        Ei vaan sinä et kohtaa todellisuutta jossa elät itse ja millainen ihminen olet.

        Olet jo kertonut useammin miten ujo tai vähemmän puhelias ihminen ei kelpaa, miten himojen pitää herätä heti yms.

        Lisäksi jossakin ketjussa jo todistit meneväsi tasoajattelun mukaan tunteella.

        Ainut mikä puuttuu on oman tasosi tajuaminen ja miten hankala tuollaista tavoittelemaasi miestä on saada vakiintumaan tai "halikaveriksi".

        Se on sinulla hakusessa kuten suurimmalla osalla naisista.


      • KJNCkjenfkjnkjewfeff
        Ei se satu kirjoitti:

        tarkoiti varmaan, että naiset saavat panokaverin silloin kun haluavat? Nimittäin halikaverin saaminen on naiselle aika vaikeaa. Onneksi on ystävättäriä, joiden kanssa voi edes käpertyä sohvalle katsomaan leffaa tai muuten halailla ja kosketella epäeroottisesti.

        Nainen saa halikaverin heti halutessaan hyvin yksinkertaisesti. Menet baariin, katsot niistä yksinäisen oloisista miehistä mukavimman näköisen suunnilleen omankokoisen/tyylisen miehen, menet juttelemaan ja kerrot että sinulla on läheisyydenpuutetta. Tottakai seksi kuuluu kuvioon erittäin todennäköisesti mutta so wat, äärimmäisen todennäköisesti yksinäisellä karismattomalla miehellä on yhtälailla läheisyydenkaipuu.

        Ongelmaksi koituu korkeintaan se miten saat sen miehen karistettua kannoiltasi kun alkaa vituttaan.

        Kun sanon _tahtoessaan_ niin tarkoitan sitä. Se että naiset eivät valitse toimia saavuttaakseen haluamansa ei ole muiden kuin naisten itsensä vika.


      • ~Nainen~
        KJNCkjenfkjnkjewfeff kirjoitti:

        Nainen saa halikaverin heti halutessaan hyvin yksinkertaisesti. Menet baariin, katsot niistä yksinäisen oloisista miehistä mukavimman näköisen suunnilleen omankokoisen/tyylisen miehen, menet juttelemaan ja kerrot että sinulla on läheisyydenpuutetta. Tottakai seksi kuuluu kuvioon erittäin todennäköisesti mutta so wat, äärimmäisen todennäköisesti yksinäisellä karismattomalla miehellä on yhtälailla läheisyydenkaipuu.

        Ongelmaksi koituu korkeintaan se miten saat sen miehen karistettua kannoiltasi kun alkaa vituttaan.

        Kun sanon _tahtoessaan_ niin tarkoitan sitä. Se että naiset eivät valitse toimia saavuttaakseen haluamansa ei ole muiden kuin naisten itsensä vika.

        >> Tottakai seksi kuuluu kuvioon erittäin todennäköisesti mutta so wat,>>

        so wat (?) Ja Pöh. Minä en suostu seksiin kuin tuntemani ja rakastamani miehen kanssa. Panopuuksi en rupea, vaikka kuinka kaipaisin läheisyyttä.
        Kyllä on _rakastelu_ kärsinyt pahan inflaation. Halikaveri on IHAN eri asia.


      • Fnenwekjefnkjfnjfefe
        ~Nainen~ kirjoitti:

        >> Tottakai seksi kuuluu kuvioon erittäin todennäköisesti mutta so wat,>>

        so wat (?) Ja Pöh. Minä en suostu seksiin kuin tuntemani ja rakastamani miehen kanssa. Panopuuksi en rupea, vaikka kuinka kaipaisin läheisyyttä.
        Kyllä on _rakastelu_ kärsinyt pahan inflaation. Halikaveri on IHAN eri asia.

        Mies ei ole koiranpentu. Painu vittuun.


      • Ei se satu
        Sattuu perkeleesti kirjoitti:

        Ei vaan sinä et kohtaa todellisuutta jossa elät itse ja millainen ihminen olet.

        Olet jo kertonut useammin miten ujo tai vähemmän puhelias ihminen ei kelpaa, miten himojen pitää herätä heti yms.

        Lisäksi jossakin ketjussa jo todistit meneväsi tasoajattelun mukaan tunteella.

        Ainut mikä puuttuu on oman tasosi tajuaminen ja miten hankala tuollaista tavoittelemaasi miestä on saada vakiintumaan tai "halikaveriksi".

        Se on sinulla hakusessa kuten suurimmalla osalla naisista.

        jokainen halua elää mahdollisimman onnellista elämää? No, ainakin minä haluan. Eli haluan asioita, joihin liittyy positiivisia tunteita. Vakiintumisesta en ole edes haaveillut, tärkeintä on elää tätä hetkeä ja tehdä jokaisesta päivästä mahdollisimman hyvä. Yhtäkään päivää kun ei takaisin saa.


      • Typerää ...
        Fnenwekjefnkjfnjfefe kirjoitti:

        Mies ei ole koiranpentu. Painu vittuun.

        ....machoilua! Kyllä (normaalille) miehelle halailu kelpaa


      • Real man
        Fnenwekjefnkjfnjfefe kirjoitti:

        Mies ei ole koiranpentu. Painu vittuun.

        Sinä et ole mies. Painu hevon kuuseen (vittu on sinulle saavuttamaton paikka) uhoamaan.


      • realisti.
        Sattuu perkeleesti kirjoitti:

        Luulisi että vanhoille ja pulleille olisi paljon nallekarhuja halikavereiksi.

        Ai niin, mutta sinulle ei kelvannut sosiaalisesti yhtään arka ja piti herätä heti ne panotunteet.

        Eli renttu joka ei pane vaan alkaa halikaveriksi sohvalle.

        Ymmärrän ongelmasi. Voi olla hankalaa.

        Miksi naisen tulisi hyväksyä mies, joka ei herätä intohimoa? En minäkään halua naista, joka ei sytytä


      • Kelpaa jos
        Typerää ... kirjoitti:

        ....machoilua! Kyllä (normaalille) miehelle halailu kelpaa

        sen lisäksi on luvassa pillua. Pelkkä halailu on turhan aikaista


      • Minäkin haluan
        Ei se satu kirjoitti:

        jokainen halua elää mahdollisimman onnellista elämää? No, ainakin minä haluan. Eli haluan asioita, joihin liittyy positiivisia tunteita. Vakiintumisesta en ole edes haaveillut, tärkeintä on elää tätä hetkeä ja tehdä jokaisesta päivästä mahdollisimman hyvä. Yhtäkään päivää kun ei takaisin saa.

        asioita joihin liittyy positiivisia tunteita kuten raju nussiminen kauniin naisen kanssa


    • mv886,869,6b

      "Yli 5 vuotta"? Voit olla onnellinen. Tässä sitä on oltu yli 30 vuotta samassa tilanteessa.

    • Hellimisvajaus

      Helpottaako sua yhtään, jos kysyn, että tiedätkö kuule kuinka paljon meitä laisiasi on ?

    • Voi sua reppanaa...

      Kai tajuat että maailmassa on miehiä jotka eivät tule koskaan löytämään ketään?

    • Ei noin

      Ja minä taas janoan niin paljon hellyyttä ja rakkautta ja kosketusta, mutta ikäväkseni vain juuri siltä yhdeltä ainoalta naiselta jota en varmaan koskaan saa omakseni. Mitä niistä muista. Huomasin sen taas kun tapasin hänet.

      Asiaa ei paljon helpota että tiedän että hän tuntee samoin. Olisi jotenkin helpompi riutua sydänsuruissaan jos tietäisin että vastakaikua tunteille ei ole.

      • ...

        Onko tuo nainen sitten varattu vai miksi et saa? Asiathan eivät monestikaan mene kuin Strömsössö (olen oppinut uuden sanonnan heh) mutta miksi kiduttaa kaikkia osapuolia jos näin on? Mutta joo, elämä ei ole helppoa..


      • ...
        ... kirjoitti:

        Onko tuo nainen sitten varattu vai miksi et saa? Asiathan eivät monestikaan mene kuin Strömsössö (olen oppinut uuden sanonnan heh) mutta miksi kiduttaa kaikkia osapuolia jos näin on? Mutta joo, elämä ei ole helppoa..

        Tulipa sitten kirjoitettu Strömsökin väärin, mut se nyt ei ollut tärkeintä tässä..


      • Ei noin
        ... kirjoitti:

        Onko tuo nainen sitten varattu vai miksi et saa? Asiathan eivät monestikaan mene kuin Strömsössö (olen oppinut uuden sanonnan heh) mutta miksi kiduttaa kaikkia osapuolia jos näin on? Mutta joo, elämä ei ole helppoa..

        Naimisissa ja asuu toisella mantereella. Naimisissa oleminen ei ole niin iso ongelma... Ainakaan hänelle.


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        Naimisissa ja asuu toisella mantereella. Naimisissa oleminen ei ole niin iso ongelma... Ainakaan hänelle.

        Hän voisi ottaa eron. Hän on sanonut niin. Hän ottaisi eron jos pyytäisin. En pyydä.


    • (n)

      Kohta 3 vuotta ilman läheisyyttä. Joskus kaipaa kovasti, viime aikoina ei enää ole tullut sellaista kipua että itkeä pitäisi. Tiedän, että saisin jonkun panon ravintolasta, hitto, voisi olla jopa valinnan varaa, mutta kun se on minulle yhtä tyhjän kanssa. Haluan haluta itse. Haluan jonkun joka haluaa minun seuraani, jonkun joka rakastaa myös minun mieltäni. Kaikki muu.. no, masturbaatiokin on parempaa.

      • kipuun tottuu, kun siitä tulee ainoa vallitseva olotila, kun ei enää muista miltä tuntui ennen kipua.


      • Juuri näin!
        wlfwd kirjoitti:

        kipuun tottuu, kun siitä tulee ainoa vallitseva olotila, kun ei enää muista miltä tuntui ennen kipua.

        Ihminen on (onneksi) selviytyjä. Vain heikot sortuvat itsemurhiin ja alkoholismiin


      • Monimuotoista elämää
        Juuri näin! kirjoitti:

        Ihminen on (onneksi) selviytyjä. Vain heikot sortuvat itsemurhiin ja alkoholismiin

        Ehei kuule; vain heikot jäävät kipuilemaan. Vahvat ihmiset menevät, tekevät, toimivat ja tulevat onnellisiksi omillaan, jos muita mahiksia ei ole. Mielen kipu voi sairastuttaa ihan fyysisestikin ja molemmat, yhdessä tai erikseen, johtavat samaan pisteeseen, josta ei selviydytä.


    • yksinäinen nainen 09

      missä päin suomea asut?

    • 18+4

      ...miten hyvältä se naisen kosketus sitten taas voikin tuntua pitkän tauon jälkeen, etenkin jos kohteena on sellainen nainen, jota kohti tuntee aitoa vetoa. Eikä sen aina tarvitse olla seksiä, kuten tämä juttu kertoo.

      En ole ihan totaalisen kokematon, mutta hyvin harvinaista herkkua mikään fyysinen kontakti on, kesällä sain sattuman kaupalla naisen kotiini ja seksiä, mutta sen jälkeen ei mitään. Kännistä/krapulaista touhua, nousuhumalassa tuntui tietysti mahtavalta kun huomasi että tilanne kehittyy koko ajan siihen suuntaan, että pääsee halailemaan, sitten suutelemaan ja lopulta samaan sänkyyn. Mutta itse seksi oli enemmänkin suorittamista kuin nautiskelua, mutta helpottava kokemus sinänsä, kun saamattomuuden pitkä kirous katkesi. Syksyn tullen sekä oma että naisten sosiaalisuus tuntui entisestään vähenevän ja pitemmälle talvea kohden tultaessa ei oikein edes jaksanut yrittää mitään.

      No nyt viikonloppuna kuitenkin kävi niin, että törmäsin jossain illanvietossa yhteen pari kertaa aiemminkin tapaamaani naiseen, josta jo edellisillä kerroilla olin vaistoavinani jotain mielenkiintoa tai ainakin itseni noteeraamista, vaikka tapaamiset olivatkin aina isommassa porukassa ja kahdenkeskistä kontaktia vähemmän. Kaiken lisäksi hän oli paitsi mukava, vielä niinkiin hyvännäköinen ja timmi nainen, että omia mahdollisuuksiani en rankannut mitenkään korkealle. Hänestä oli tulossa taasen yksi haikailun kohde lisää. Ja vielä vähemmän ajattelin muuta, kun kuulin huhuja mahdollisesta tapailusta.

      Runsas juoma teki tehtävänsä ja estot unohtuivat enkä enää päästänyt tällä kertaa naista helpolla. Alkuun olin enemmänkin välinpitämätön tai jopa vähän röyhkeä ja heitin vaan silloin tällöin jotain tilanteeseen sopivaa huumoria mutta illan jatkuessa tuli näin jälkeenpäin kelattuna koeteltua laajaa tunneskaalaa huumorista pieneen härnäämiseen ja kuittailuun, melko ilmeisistä seksuaalisen mielenkiinnon vihjauksista hiukan syvälliseksikin menevään juttuun.

      En tiedä mikä vetosi eniten, vai oliko se juuri se se, että yrityksestä ei tullut liian suoraviivainen ja ennalta-arvattava, mutta illan kääntyessä lopulleen naisen eleet, katse ja käytös alkoivat mielestäni jo selvästi huutaa, että mielenkiinto oli herännyt, vaikka arvaahan sen, että lähes-seukkaavana naisena hänellä varmasti oli seurueen edessä paineita normikunnollisuuteen. Oma pokka oli sitä läpi paistavaa orastavaa kiinnostusta havainnoidessa kasvanut tuntuvasti yli sen, mihin kantti yleensä riittää. Jossain kohdin kysyin suoraan, onko hänen tapailunsa sillä vakavuusasteella, ettei muita miehiä katsella, ja kun elekieli ei mennyt yksiin sivuprojektit kiistävien sanojen kanssa, niin sanoinkin sen suoraan, tosin pienellä hymyllä höystettynä. Yllättävää kyllä tuntui, että tuollainen julkeus vaan lisäsi kipinää.

      Ilta päättyi lopulta siihen, että kaikki hajaantuivat kotimatkoilleen, kävelin hetken matkaa kahden tämän naisen kanssa, ja ehdotin vielä ennen eroa hyvänyönhalausta. Nainen painautui siinä tosi tiiviisti minua vastaan, ei millään kaverihalaustyylillä, vaan sillä tavalla, joka konkretisoi sanonnan vartaloiden yhteen kietoutumisesta tavalla jota on vaikea kuvailla, ellei itse koe. Tämä rohkaisi minut antamaan pusun poskelle, ja kun se ei säikäyttänyt naista irroittamaan, ensin ihan kevyenä hipaisuna huulillekin, ja taas saman jatkuessa suudelma eteni huulten tunnustelusta siihen, että nainen alkoi vastata uskomattoman pehmeästi mutta eroottisesti suuteluihini.

      Tunnetta on vaikea kuvailla muuten, kuin että aika ja paikka tuntuivat katoavan. Vaikka viimeisen vuoden aikana olen suudellut muutamia muitakin naisia, niin koskaan niissä ei ollut ollut tätä pitkitetyn odotuksen ja todellisen juuri siihen henkilöön kohdistuvien odotusten latausta. Lisäksi hän oli todella loistava suutelija, tavalla jota nätiltä mutta kiltihkön oloiselta työltä ei ensivaikutelmalta olisi osannut arvata. Eroottisena kokemuksena se voitti kirkkaasti sen kesäisen väsyneen kankkusseksin.

      Nyt onkin sitten tullut vietettyä unettomia öitä miettien, miten tässä niin kävi ja mitä nyt realistisesti ottaen voisi tapahtua tai pitäisi tehdä. Minkä verran menee juomien piikkiin, mikä oli vain hetkeen tarttumista ja mitä ajatella siitä, että henkilö ei kuitenkaan ole ihan vapailla markkinoilla. Mutta hellyyden ja kosketuksen merkityksen tajun ja halun se ainakin onnistui herättämään syväroudasta.

      • Wauh !

        Kymmenen pointsia ja papukaijamerkki, jos tämä on oikeasti miehen kirjoittama.


      • 18+4
        Wauh ! kirjoitti:

        Kymmenen pointsia ja papukaijamerkki, jos tämä on oikeasti miehen kirjoittama.

        Nyt kyllä kummastuttaa, miksi epäilet, ettei olisi?


      • ei retorinen kys.
        Wauh ! kirjoitti:

        Kymmenen pointsia ja papukaijamerkki, jos tämä on oikeasti miehen kirjoittama.

        kiinnostaisi siis kuulla, mikä pisti epäilemään. Oliko tuo sitten jotenkin niin nössömäistä miehen kirjoittamaksi vai mitä?


      • nainen 32v
        Wauh ! kirjoitti:

        Kymmenen pointsia ja papukaijamerkki, jos tämä on oikeasti miehen kirjoittama.

        minä jopa vähän kiihotuin ja olen siis nainen. Huh, tuo oli jotenkin niin elävästi kirjoitettu että vei minut hetkeksi ihan mukanaan=)


    • Olet ATM eikä

      sinulla ole toivoa. Parasta hyväksyä tosiasiat ja purkaa pahaa oloa esim. lutkille vittuilemalla. Se helpottaa.

    • Häkelö

      Olin juhlissa, joiden loputtua hyvin myöhään totesin, että minullahan on samansuuntainen kotimatka erään siellä olleen söpön nuoren naisen kanssa. Nousimme junaan, tämä väsynyt ja hiprakkainen istui viereeni tyttö jutteli kanssani jonkin aikaa, nojasi sitten pääni olkapäätäni vasten, eikä pannut vastaan, kun kietaisin käteni hänen olalleen. Väsähtänyt tyttö kainalossani tunsin harvinaista onnea ja ylpeyttä kun vaunuun nousi muuta väkeä seuraavilta pysäkeiltä.

      http://ilmannaista.sarjakuvablogit.com/files/2010/03/in_124.png

      • Wauh?)(/&%¤#"!

        Tuo on niin outoa miehissä. Melkein ihan sama kenen kanssa olisi kunhan vaan olisi joku. Ja sen vuoksi koska se nostaa omaa statusta toisten silmissä.


      • Ei noin
        Wauh?)(/&%¤#"! kirjoitti:

        Tuo on niin outoa miehissä. Melkein ihan sama kenen kanssa olisi kunhan vaan olisi joku. Ja sen vuoksi koska se nostaa omaa statusta toisten silmissä.

        Panen ihan oikeasti melkein mitä tahansa. Mutta suhteeseen en ala kun priimatavaran kanssa. Siis mun mielestä sellaisen.


    • Ei noin

      Mä hajoon tähän oloon. Pitäis syödä jotain mutten pysty.

      • Hoits-kukka

        Kyllä sää pystyt, käy nimittäin tosi noloosti, jos et syö. Ja sitten kun ruumis on ravittu, jaksaa paremmin askarrella henkisen puolen kanssa.


    • Kretliini

      Ymmärrän miltä tuntuu.Joskus on itselläkin ollut tunne et menen kadulle ja laitan lapun kaulaan :Saa halata. Sama tilanne.Tuntuu et miehet on jotain mitä en ymmärrä,vaikka kuinka yritän.Yritetty on ,mut sellaista aitoo ajattelevaa ei vaan löydy????

      • Minkä ikäinen

        oot?


    • asdfdsasdf

      No, mä oon elänyt 34-vuotta ilman hellyyttä ja läheisyyttä. Alusta asti. Ja sama jatkuu. Kylmää on. Jää kylmää. En mitään haluaisi niin paljon kuin kokea läheisyyttä, että olisin kuin muut ihmiset, että kelpaisin ihmiseksi.

    • 32v nainen

      itse oon ollut jo 7 vuotta ilman edes halaamista. Joo, kai me naiset saatais seksiä kun vaan menis baariin, mutta ensinnäkään en halua pelkkää panemista vaan aitoja tunteita.
      Joskus tuntuu että oon tulossa hulluks, kun vaikka katson jonkun tuntemattoman miehen käsivartta sanotaan nyt vaikka bussissa..ja ajattelen miltä se tuntuis mun vartalolla.
      Tai jos joku miespuolinen työkaverikin vaikka juttelee mulle, niin huomaan katsovani sen huulia ja en välillä edes kuule mitä se höpöttää, kun tekis mieli vaan hypätä kimppuun..huoh.
      Toisaalta alkaa olla siinä mielessä helpompi olo, etten enää kunnolla muista miltä seksi tuntuu.
      Mutta seksiä enemmän kaipaankin juuri halaamista ja muuta hyvänä pitoa, sellaista mitä jokaisen ihmisen pitäisi saada kokea säännöllisesti.

      • halausta vailla mies

        Sama ongelma mulla. Tuntuu että tulen hulluksi vaikka nuori mies olenkin. Aikaa olisi, mutta elämä on niin kurjaa ja yksinäistä, ilman läheisyyttä=( Haluaisin niin edes pitää jotain ihanaa tyttöä kädestä kiinni ja halata, ei muuta tarvitsisi!=) En ole semmonen seksinperässä juoksija tai en harrasta mitään semmosta. Olen myös täysin kokematon :/
        Olen kiltti, ujo, huomaavainen, raitis, savuton... HALUAN NIIN HALATA JOTAIN IHANAA TYTTÖÄ:( Itku pääsee iltaisin nukkumaan mennessä, taidan olla "liian tunteellinen" ihminen. Haluan että vastapuolellakin olisi tunteita mukana.


      • Mä vaan
        halausta vailla mies kirjoitti:

        Sama ongelma mulla. Tuntuu että tulen hulluksi vaikka nuori mies olenkin. Aikaa olisi, mutta elämä on niin kurjaa ja yksinäistä, ilman läheisyyttä=( Haluaisin niin edes pitää jotain ihanaa tyttöä kädestä kiinni ja halata, ei muuta tarvitsisi!=) En ole semmonen seksinperässä juoksija tai en harrasta mitään semmosta. Olen myös täysin kokematon :/
        Olen kiltti, ujo, huomaavainen, raitis, savuton... HALUAN NIIN HALATA JOTAIN IHANAA TYTTÖÄ:( Itku pääsee iltaisin nukkumaan mennessä, taidan olla "liian tunteellinen" ihminen. Haluan että vastapuolellakin olisi tunteita mukana.

        Mä luin jostain, että ihmisen pitäisi saada vähintään viisi halausta per päivä..
        Joten siinä sitä sinkulle tekemistä. En muista, perustuuko meidän apina-historiaan vai
        itsetuntoon vai mihin. Naisena on hiukan helpompaa, kun voi halia vaikka naiskavereita
        tavatessa, mutta miestä...
        Olen kyllä ekojen joukossa, jos jotain halailuun viittavaa syytä löytyy. eilen tietty uusivuosi,
        mutta synttärit, läksiäiset jne on onnea :)

        Olen sitten se rupsahtanut lihava nainen..


      • Älymies 23
        Mä vaan kirjoitti:

        Mä luin jostain, että ihmisen pitäisi saada vähintään viisi halausta per päivä..
        Joten siinä sitä sinkulle tekemistä. En muista, perustuuko meidän apina-historiaan vai
        itsetuntoon vai mihin. Naisena on hiukan helpompaa, kun voi halia vaikka naiskavereita
        tavatessa, mutta miestä...
        Olen kyllä ekojen joukossa, jos jotain halailuun viittavaa syytä löytyy. eilen tietty uusivuosi,
        mutta synttärit, läksiäiset jne on onnea :)

        Olen sitten se rupsahtanut lihava nainen..

        En kyllä halua halata rumaa naista. Rumalla naisella ei tee mitään.


    • 13

      Tuleeko kaikille miehille hellimisvajetta? Tuollahan joku jo tuttuun tapaan tokaisi, että ainakaan ruma nainen ei kelpaa. Tästä voisi päätellä ulkonäön olevan ainakin joillekin miehille tärkeämpää kuin fyysinen läheisyys. Miten on "keskivertomiehellä"? Ajatellaan, että kuiva kausi on kestänyt vaikkapa vuoden ja hänelle tarjoutuu mahdollisuus lähestyä tavallisen oloista naista. Tarttuuko tavismies tilaisuuteen vai valitseeko hän pornon ja tumputtamisen?

      • Haluanhalata =)

        Aivan kamalaa:( En ole saanut tuntea ikinä naisen ihanaa hellää kosketusta, olen vähän alta 20v nuori mies. Taas on se aika illasta jolloin tulee yksinäinen olo, haluan niin olla jonkun ihanan tytön lähellä ja halata ja pussatakkin jos molemmat uskaltaisivat :). Ei tarvitse seksiä! Minä en ole sellainen kuten suurin osa miehistä, että aina seksin perässä. Ilman seksiäkin voi elää.

        Se on vaan kamalaa ilman läheisyyttä. HALUAN EDES MUKAVAN HALIKAVERIN : ) Tyyny ei oikee aja samaa asiaa..
        Taas saattaa itkukin tulla, kun vaan haluan aivan kamalasti läheisyyttä kivalta tytöltä, mutta sellaista ei ole näköpiirissä : (


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe