Mahdollista?

Ei noin

No anteeksi taas tyhmä kysymys mutta on tylsää koska Kova laki alkaa vasta 10 minuutin päästä enkä viitsi mennä sosiaalisiin medioihin kun exä ahdistaa mutta miten helvetissä on mahdollista säilyä kolmekymppiseksi kokemattomana jos on normaalit seksuaaliset halut?

Jep, iltakiimassa ihmettelen. Ei, ei ole seksiä tarjolla mutta pakko sitä on kohta taas jostain järjestää. Ei sitä kuitenkaan kestä kovin kauan ilman kun alkaa tehdä mieli seksiä. Eikä pelkästään seksiä mutta olisi vaikka joku jota pussailla ja pitää sylissä. Sekin tuntuisi niin mukavalta.

Ei ihminen ilman läheisyyttä kestä.

78

1404

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • allmächt'ge jungfrau

      Jos tarpeeksi ihmisiä välttää, niin onhan se varmasti mahdollista säilyä esim. kättelemättömänäkin...

      "Ei ihminen ilman läheisyyttä kestä."

      Kestääpä. Ei ehkä täysijärkisenä, mutta elossa kuitenkin.

      • Ei noin

        No okei, jos erakoksi ryhtyy. Ymh. Mä en vaan tajua. Mulla on niin hirveä palo koko ajan jonkun luo että koitan varmaan kohta iskeä lähisiwan kassaa. Ja se ei sitten ole mikään hehkeä opiskelijapimu vaan 50 kärttyinen akka.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        No okei, jos erakoksi ryhtyy. Ymh. Mä en vaan tajua. Mulla on niin hirveä palo koko ajan jonkun luo että koitan varmaan kohta iskeä lähisiwan kassaa. Ja se ei sitten ole mikään hehkeä opiskelijapimu vaan 50 kärttyinen akka.

        Mutta kun ihmisen mielikuvitus on aika jännä juttu, ja toisaalta sen vangiksikin voi jäädä.

        Minä itse en koe olevani mitenkään erityisen... tai no. Kaipa minä olen sosiaalisesti aika tumpelo, mutta toisaalta ne kaverit mitä minulla on pitävät minua hyvinkin hauskana seurana, syystä tai toisesta. (Jospa olen vain tahattoman koominen?) Mutta kun tietyt olosuhteet ovat mitä ovat - en nyt niistä viitsi täällä puhua - niin yksi asia johtaa toiseen ja lopulta on sellaisessa pattitilanteessa, että on minun tapauksessani 28-vuotiaana ollut niin kauan yksin että oman itsen ja muun maailman välillä on tietynlainen kuilu. Ja mielikuvituskin on täyttänyt sen kuilun niin, että on paljon helpompaa olla kanssakäymisissä omien ajatustensa kanssa kuin muiden ihmisten.

        Ja mitä tulee seksuaalisuuteen, niin eipä sellaista osaa kaivata mitä ei ole kokenut. Siis minähän en ole ollut missään kosketuksissa vastakkaiseen sukupuoleen; en edes kädestä pitänyt.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Mutta kun ihmisen mielikuvitus on aika jännä juttu, ja toisaalta sen vangiksikin voi jäädä.

        Minä itse en koe olevani mitenkään erityisen... tai no. Kaipa minä olen sosiaalisesti aika tumpelo, mutta toisaalta ne kaverit mitä minulla on pitävät minua hyvinkin hauskana seurana, syystä tai toisesta. (Jospa olen vain tahattoman koominen?) Mutta kun tietyt olosuhteet ovat mitä ovat - en nyt niistä viitsi täällä puhua - niin yksi asia johtaa toiseen ja lopulta on sellaisessa pattitilanteessa, että on minun tapauksessani 28-vuotiaana ollut niin kauan yksin että oman itsen ja muun maailman välillä on tietynlainen kuilu. Ja mielikuvituskin on täyttänyt sen kuilun niin, että on paljon helpompaa olla kanssakäymisissä omien ajatustensa kanssa kuin muiden ihmisten.

        Ja mitä tulee seksuaalisuuteen, niin eipä sellaista osaa kaivata mitä ei ole kokenut. Siis minähän en ole ollut missään kosketuksissa vastakkaiseen sukupuoleen; en edes kädestä pitänyt.

        Mä en tajua muita ihmisiä ollenkaan ja osaan silti kaivata naista. :D


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Mä en tajua muita ihmisiä ollenkaan ja osaan silti kaivata naista. :D

        Kaivata voi, mutta jos puhuisit lähes yksinomaan oman sukupuolesi kanssa, eipä siinä ole paljon tilaisuuksia haluta ketään tosissaan.

        Se kai sitten on miesten ja naisten välinen ero, jota en osaa kommentoida, sillä minä en ainakaan haluaisi ketä tahansa.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Kaivata voi, mutta jos puhuisit lähes yksinomaan oman sukupuolesi kanssa, eipä siinä ole paljon tilaisuuksia haluta ketään tosissaan.

        Se kai sitten on miesten ja naisten välinen ero, jota en osaa kommentoida, sillä minä en ainakaan haluaisi ketä tahansa.

        Et sä ehkä ymmärrä. En minäkään halua polttavasti ketä vaan, mutta jos ei muuta ole tarjolla niin sitten kelpaa sellainenkin jota en palavasti rakasta. Jos se nainen haluaa hetkeksi jonkun ja minä hetkeksi jonkun niin ei siinä mitään väärää ole. Helpottaa edes vähän yksinäisyyttä kun saa olla jonkun lähellä.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Et sä ehkä ymmärrä. En minäkään halua polttavasti ketä vaan, mutta jos ei muuta ole tarjolla niin sitten kelpaa sellainenkin jota en palavasti rakasta. Jos se nainen haluaa hetkeksi jonkun ja minä hetkeksi jonkun niin ei siinä mitään väärää ole. Helpottaa edes vähän yksinäisyyttä kun saa olla jonkun lähellä.

        Ei, ei - ei tietenkään mitään väärää. Enkä tarkoittanut, että sinä haluaisit palavasti ketä tahansa, vaan puhuin itsestäni.

        En minä tiedä, tarvitsisiko minun haluta palavasti jotakuta? Tai rakastua, tai mitä vaan. Kaipa neitsyydestä pääsisi itse kukin eroon jos kuka tahansa kelpaisi. Ehkä naisen kohdalla on mukana iso ripaus pelkoa - pitäisi edes pystyä luottamaan, ja jotta pystyisi luottamaan, pitäisi oppia tuntemaan, ja... siinähän se ongelma onkin. Ja kaipa se olisi hyvä halutakin niin paljon, että se halu olisi pelkoa vahvempi.

        Tai jotain. Itse asiassa en tiedä yhtään mitään mistään, mikä lienee suurin ongelma.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Ei, ei - ei tietenkään mitään väärää. Enkä tarkoittanut, että sinä haluaisit palavasti ketä tahansa, vaan puhuin itsestäni.

        En minä tiedä, tarvitsisiko minun haluta palavasti jotakuta? Tai rakastua, tai mitä vaan. Kaipa neitsyydestä pääsisi itse kukin eroon jos kuka tahansa kelpaisi. Ehkä naisen kohdalla on mukana iso ripaus pelkoa - pitäisi edes pystyä luottamaan, ja jotta pystyisi luottamaan, pitäisi oppia tuntemaan, ja... siinähän se ongelma onkin. Ja kaipa se olisi hyvä halutakin niin paljon, että se halu olisi pelkoa vahvempi.

        Tai jotain. Itse asiassa en tiedä yhtään mitään mistään, mikä lienee suurin ongelma.

        No sitten meitä on kaksi. Minä en tiedä ihmissuhteista mitään. Minulle on täysi mysteeri miten olen joskus sellaiseen päässyt. Hyvinä päivinä osaan kai olla aika ihana, plus että hyvinä päivinä ajattelen että kaikki naiset salaa haluavat minulta kullia. Huonot päivät on huonompia.

        Palava halu on mahtavaa. Exäni, oih.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        No sitten meitä on kaksi. Minä en tiedä ihmissuhteista mitään. Minulle on täysi mysteeri miten olen joskus sellaiseen päässyt. Hyvinä päivinä osaan kai olla aika ihana, plus että hyvinä päivinä ajattelen että kaikki naiset salaa haluavat minulta kullia. Huonot päivät on huonompia.

        Palava halu on mahtavaa. Exäni, oih.

        No, joo. Sinulle on täysi mysteeri, miten olet päätynyt ihmissuhteisiin; minulle on täysi mysteeri, mitä ihmissuhteet ovat :D Tasonsa kullakin.

        "Palava halu on mahtavaa"

        Varmaan on joo, olenhan minä siitä unta joskus nähnyt. Tosielämässä himoitsen esim. harvinaisia kirjoja, mikä tuntuu vähän samanlaiselta...


      • EI noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        No, joo. Sinulle on täysi mysteeri, miten olet päätynyt ihmissuhteisiin; minulle on täysi mysteeri, mitä ihmissuhteet ovat :D Tasonsa kullakin.

        "Palava halu on mahtavaa"

        Varmaan on joo, olenhan minä siitä unta joskus nähnyt. Tosielämässä himoitsen esim. harvinaisia kirjoja, mikä tuntuu vähän samanlaiselta...

        Ei, tarkoitan että se on oikeasti mahtavaa. Kun haluaa jotain niin paljon että tekee melkein mieli itkeä.

        Enkä mäkään aikuisten välisistä suhteista mitään tajua. Miten niissä pitäisi olla?


      • allmächt'ge jungfrau
        EI noin kirjoitti:

        Ei, tarkoitan että se on oikeasti mahtavaa. Kun haluaa jotain niin paljon että tekee melkein mieli itkeä.

        Enkä mäkään aikuisten välisistä suhteista mitään tajua. Miten niissä pitäisi olla?

        "Kun haluaa jotain niin paljon että tekee melkein mieli itkeä."

        Tiedän tunteen. Esim. kun hävin yhden eBay-huutokaupan yksistä kengistä, jotka olisin todella halunnut. Vitutti ainakin kaksi viikkoa.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        "Kun haluaa jotain niin paljon että tekee melkein mieli itkeä."

        Tiedän tunteen. Esim. kun hävin yhden eBay-huutokaupan yksistä kengistä, jotka olisin todella halunnut. Vitutti ainakin kaksi viikkoa.

        uudet maihinnousukengät viime viikolla.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        uudet maihinnousukengät viime viikolla.

        Minäpä ostin jo lokakuussa. Viimeksi ostin sellaiset viktoriaaniset nyörisaappaat, jollaisia olen pitkään hakenut.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Minäpä ostin jo lokakuussa. Viimeksi ostin sellaiset viktoriaaniset nyörisaappaat, jollaisia olen pitkään hakenut.

        Auts. Haluatko talloa mua niillä?


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Auts. Haluatko talloa mua niillä?

        No jos sinä satut oven eteen kun kirjakaupassa on alennusmyynti, niin tallonhan minä aika armottomasti.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        No jos sinä satut oven eteen kun kirjakaupassa on alennusmyynti, niin tallonhan minä aika armottomasti.

        Saanko nuolla sun varpaita?


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Saanko nuolla sun varpaita?

        Nyt kyllä joko (a) luulet minua viskihuuruissa joksikin muuksi, tai sitten (b) sinulle tosiaan kelpaa ihan kuka tahansa!


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Nyt kyllä joko (a) luulet minua viskihuuruissa joksikin muuksi, tai sitten (b) sinulle tosiaan kelpaa ihan kuka tahansa!

        ole juonut tänään alkoholia. Mutta sulla on saappaat ja haluat talloa minua ja tarjota mulle ryhmäseksiä.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        ole juonut tänään alkoholia. Mutta sulla on saappaat ja haluat talloa minua ja tarjota mulle ryhmäseksiä.

        Tämä on kai sitä surullisenkuuluisaa käänteistä psykologiaa... Eli merkataan vaihtoehto (b).

        Kieltämättä pohdituttaa, mistä ryhmästä oikein on kyse.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Tämä on kai sitä surullisenkuuluisaa käänteistä psykologiaa... Eli merkataan vaihtoehto (b).

        Kieltämättä pohdituttaa, mistä ryhmästä oikein on kyse.

        Ehdotin tuossa deittiketjussa että sinä ja se toinen nainen joka ignoraa mua tulisitte mun kainaloon. Fakta on että ette kieltäytyneet ja sehän on myöntymisen merkki, joten oikeasti te ehdotitte ryhmää.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Ehdotin tuossa deittiketjussa että sinä ja se toinen nainen joka ignoraa mua tulisitte mun kainaloon. Fakta on että ette kieltäytyneet ja sehän on myöntymisen merkki, joten oikeasti te ehdotitte ryhmää.

        RAISKAUSMENTALITEETTI!!!


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        RAISKAUSMENTALITEETTI!!!

        Minusta on ikävää joutua naisten ahdistelun kohteeksi näin internetin välityksellä.

        Lupaatko antaa kuitenkin suukon jos joskus tapaamme?


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Minusta on ikävää joutua naisten ahdistelun kohteeksi näin internetin välityksellä.

        Lupaatko antaa kuitenkin suukon jos joskus tapaamme?

        En uskalla luvata, sillä epäilen, että Vauhti saattaisi suuttua.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        En uskalla luvata, sillä epäilen, että Vauhti saattaisi suuttua.

        Ei kerrota sille. Olen kuulemma aika hyvä kielen kanssa. Sekä yläpään että alapään alueella.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Ei kerrota sille. Olen kuulemma aika hyvä kielen kanssa. Sekä yläpään että alapään alueella.

        Uskotaan, uskotaan! Ei tarvitse demonstroida.

        Sinulle tekisi varmaan hyvää mennä vähän nukkumaan. Ja mitä olen taas tämän illan levottomia juttuja lukenut, niin kokeilepa ottaa pakkasesta pussillinen jääpaloja mukaan. Tai vaikka kaksi, molempiin päihin.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Uskotaan, uskotaan! Ei tarvitse demonstroida.

        Sinulle tekisi varmaan hyvää mennä vähän nukkumaan. Ja mitä olen taas tämän illan levottomia juttuja lukenut, niin kokeilepa ottaa pakkasesta pussillinen jääpaloja mukaan. Tai vaikka kaksi, molempiin päihin.

        No enkä ota! Otan sitä mansikkaliukkaria ja pari nenäliinaa. Sen jälkeen suljen silmät ja mietin sitä hevarimimmiä joka joi tänään limua. Ja sillä on limupullon sijasta suussaan jotain ihan muuta.


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        No enkä ota! Otan sitä mansikkaliukkaria ja pari nenäliinaa. Sen jälkeen suljen silmät ja mietin sitä hevarimimmiä joka joi tänään limua. Ja sillä on limupullon sijasta suussaan jotain ihan muuta.

        Ja vaikkei tarvitse demonstroida niin kyllä minä voin kuitenkin uhrautua demonstroimaan joko suudelmia tai cunninglusta tai molempia. Voin aloittaa varvasosastolta että hommasta tulee kivan likaista.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        No enkä ota! Otan sitä mansikkaliukkaria ja pari nenäliinaa. Sen jälkeen suljen silmät ja mietin sitä hevarimimmiä joka joi tänään limua. Ja sillä on limupullon sijasta suussaan jotain ihan muuta.

        No niin, siinäpä sinulle hupia! Minä menen uneksimaan pölyisistä kirjahyllyistä.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Ja vaikkei tarvitse demonstroida niin kyllä minä voin kuitenkin uhrautua demonstroimaan joko suudelmia tai cunninglusta tai molempia. Voin aloittaa varvasosastolta että hommasta tulee kivan likaista.

        Sanoisin, että aloita nyt oikeinkirjoituksesta, mutta se olisi turhan sarkastis-narttumaista. Pyydän anteeksi.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Sanoisin, että aloita nyt oikeinkirjoituksesta, mutta se olisi turhan sarkastis-narttumaista. Pyydän anteeksi.

        Kirjallinen ilmaisu ei ole ihan mun juttu. Kaiken muun pahan lisäksi mulla on lievä lukihäiriö. Aloitan siitä liukkarista.


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Kirjallinen ilmaisu ei ole ihan mun juttu. Kaiken muun pahan lisäksi mulla on lievä lukihäiriö. Aloitan siitä liukkarista.

        No nyt kyllä sarkastis-narttumaisuuden tunne kasvoi potenssiin kymmenen, yhdistettynä hienoiseen häpeään...

        (Ellet sitten vitsaillut - lukihäiriön täytyy kyllä äärimmäisen lievä, jos tulee yksi typo kuukaudessa.)


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        No nyt kyllä sarkastis-narttumaisuuden tunne kasvoi potenssiin kymmenen, yhdistettynä hienoiseen häpeään...

        (Ellet sitten vitsaillut - lukihäiriön täytyy kyllä äärimmäisen lievä, jos tulee yksi typo kuukaudessa.)

        Lähinnä se näkyy noissa vieraissa kielissä. Joskus kun olin vielä ah niin ihanan rakkaan jenkkiexän kanssa ja pistin sille s-postia, tunsin myötähäpeää lukiessani tekstiä. Ai nii, en osaa pilkuttaa.


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        No niin, siinäpä sinulle hupia! Minä menen uneksimaan pölyisistä kirjahyllyistä.

        Kääntyykö tää niin että oikeasti näet unia minusta?


      • allmächt'ge jungfrau
        Ei noin kirjoitti:

        Kääntyykö tää niin että oikeasti näet unia minusta?

        Ei tainnut kääntyä, ellet sinä ole oikeassa elämässä vaarallinen luonnonilmiö, sillä minä näin unta kerrostalonkorkuisesta tsunamista.

        Oletko muuten *ihan* varma, ettet ole oikeassa elämässä Vauhti?


      • Ei noin
        allmächt'ge jungfrau kirjoitti:

        Ei tainnut kääntyä, ellet sinä ole oikeassa elämässä vaarallinen luonnonilmiö, sillä minä näin unta kerrostalonkorkuisesta tsunamista.

        Oletko muuten *ihan* varma, ettet ole oikeassa elämässä Vauhti?

        100% varma. Todennäköisesti olen vielä enemmän sekaisin, se on vaan masentunut ja katkera, minä taas oikeasti hullu.


    • 1+3

      Kolmekymppiseksi säilyy helposti kokemattomana kun on sosiaalisesti riittävän avuton. Runkkaaminen auttaa seksinpuutteeseen. Läheisyyden puutteeseen ei auta mikään.

      • Ei noin

        No eikä auta. Jos runkkaaminen auttaa seksinpuutteeseen, niin miksi mulla ottaa eteen koko ajan?


      • 8+6
        Ei noin kirjoitti:

        No eikä auta. Jos runkkaaminen auttaa seksinpuutteeseen, niin miksi mulla ottaa eteen koko ajan?

        Auttaa se siinä mielessä että kun on vaikkapa kolme kertaa runkannut peräjälkeen niin panetus helpottaa kummasti.


      • Ei noin
        8+6 kirjoitti:

        Auttaa se siinä mielessä että kun on vaikkapa kolme kertaa runkannut peräjälkeen niin panetus helpottaa kummasti.

        En mä kaipaa seksissä orkkuja. Kaipaan sitä että joku koskee muhun ja näykkii mun alahuulta.


      • 16+3
        Ei noin kirjoitti:

        En mä kaipaa seksissä orkkuja. Kaipaan sitä että joku koskee muhun ja näykkii mun alahuulta.

        No ei runkkaus tietenkään sellaista korvaa mutta on se parempi kuin mitään.


      • Ei noin
        16+3 kirjoitti:

        No ei runkkaus tietenkään sellaista korvaa mutta on se parempi kuin mitään.

        Runkkaus on kyllä kanssa juttu johon ei vaan kyllästy. Voi hitto kun tuntuu kivalta hieroa itseään. Mutta kaipaa siihen välillä jonkun toisenkin.


    • Mies1985
      • EI noin

        Uusi tuttavuus. Saako noita leffoja jostain?


    • 10+5

      ihan vaan pottuilu mielessä tehty kysymys. Luulis et sulla olis parempaakin tekemistä, kun pohtia toisten kokemattomuutta. No et onnistunut iltaa pilaamaan, ei jaksa vajota itsesääliin, on liian hyvä olo sellaseen.

      On se mahdollista, kun on loveshy ja tarvii seksiin aidon läheisyyden ja luottamuksen. Kivekset nyt jokainen voi tyhjentää tavallaan XD.

      • Ei noin

        Luulisi että sanotaanko 25-30v mennessä ujoimmallekin tapaukselle tulisi tilanne jolloin nainen hyppäisi väkisin kimppuun ellei itse saisi aloitetta aikaan. Naisia kuitenkin tapaa joka päivä.

        Ja mulla ei tosiaan ole mitään tekemistä, telkustakaan tuu mitään.


      • 16+17
        Ei noin kirjoitti:

        Luulisi että sanotaanko 25-30v mennessä ujoimmallekin tapaukselle tulisi tilanne jolloin nainen hyppäisi väkisin kimppuun ellei itse saisi aloitetta aikaan. Naisia kuitenkin tapaa joka päivä.

        Ja mulla ei tosiaan ole mitään tekemistä, telkustakaan tuu mitään.

        Niinhän sitä ehkä luulisi mutta eipä niin käynyt 30v ikään mennessä eikä ole kyllä käynyt sen jälkeenkään.


      • Ei noin
        16+17 kirjoitti:

        Niinhän sitä ehkä luulisi mutta eipä niin käynyt 30v ikään mennessä eikä ole kyllä käynyt sen jälkeenkään.

        luulisi. Siksi kysyn. 20v oli erittäin helppoa säilyä kokemattomana, nykyään olisi vaikea olla ilman montaa kuukautta. Naisista on jotenkin tullut himokkaampia vanhempina.


      • Ei noin kirjoitti:

        Luulisi että sanotaanko 25-30v mennessä ujoimmallekin tapaukselle tulisi tilanne jolloin nainen hyppäisi väkisin kimppuun ellei itse saisi aloitetta aikaan. Naisia kuitenkin tapaa joka päivä.

        Ja mulla ei tosiaan ole mitään tekemistä, telkustakaan tuu mitään.

        juu ei tosiaan naisten puolelta tullut ensimmäistäkään aloitetta.


      • Ei noin kirjoitti:

        Luulisi että sanotaanko 25-30v mennessä ujoimmallekin tapaukselle tulisi tilanne jolloin nainen hyppäisi väkisin kimppuun ellei itse saisi aloitetta aikaan. Naisia kuitenkin tapaa joka päivä.

        Ja mulla ei tosiaan ole mitään tekemistä, telkustakaan tuu mitään.

        ja parhaimmillaan tuli käytyä viihteellä kahdesti joka viikonloppu lähes 3 vuoden ajan


      • Ei noin
        wlfwd kirjoitti:

        juu ei tosiaan naisten puolelta tullut ensimmäistäkään aloitetta.

        Mikä sulle on aloite? Mulle aloite on vaikka hymy ratikassa. Mikä tahansa kiinnostuksenosoitus. Joskus jotkut naiset katselee vähän ujosti. Joskus irstaasti.


      • Ei noin kirjoitti:

        Mikä sulle on aloite? Mulle aloite on vaikka hymy ratikassa. Mikä tahansa kiinnostuksenosoitus. Joskus jotkut naiset katselee vähän ujosti. Joskus irstaasti.

        mitään ei voi jättää arvailujen varaan meikäläisen kohdalla. Aloitteen on oltava suora, jonka sokeakin ymmärtäisi.


      • Ei noin
        wlfwd kirjoitti:

        mitään ei voi jättää arvailujen varaan meikäläisen kohdalla. Aloitteen on oltava suora, jonka sokeakin ymmärtäisi.

        liekeissä, jokainen vilkaisu on suuri himon osoitus. Ah. Just nyt olen täysin liekeissä, mutten kyllä taida enää ulos jaksaa mennä.


      • Ei noin kirjoitti:

        liekeissä, jokainen vilkaisu on suuri himon osoitus. Ah. Just nyt olen täysin liekeissä, mutten kyllä taida enää ulos jaksaa mennä.

        täytyy sanoa että vituttaa saatanasti kun en aikanaan (joskus 2004) tehnyt mitään kun yks älyttömän söpö nainen (varmasti) vilkuili mua useampana viikonloppuna cornerissa.


      • Ei noin
        wlfwd kirjoitti:

        täytyy sanoa että vituttaa saatanasti kun en aikanaan (joskus 2004) tehnyt mitään kun yks älyttömän söpö nainen (varmasti) vilkuili mua useampana viikonloppuna cornerissa.

        on joskus sellainen olo että himokkaat naiset yrittää iskeä mua tietämättään. Ne vähän niinkun vilkuilee ujosti ja haluaa kovasti riisua mut. Kerroin tuon mun parhaalle ystävälle joka siis on nainen ja se katsoi vähän pitkään ja pudisti päätään.


      • Ei noin kirjoitti:

        on joskus sellainen olo että himokkaat naiset yrittää iskeä mua tietämättään. Ne vähän niinkun vilkuilee ujosti ja haluaa kovasti riisua mut. Kerroin tuon mun parhaalle ystävälle joka siis on nainen ja se katsoi vähän pitkään ja pudisti päätään.

        jos se on samanlaista kuin mulla on hämähäkkikammoisena, eli jos jossain näkee hämähäkin ni sitä pitää seurata ettei se pääse piiloon mistä se voi yllättää.


      • Ei noin
        wlfwd kirjoitti:

        jos se on samanlaista kuin mulla on hämähäkkikammoisena, eli jos jossain näkee hämähäkin ni sitä pitää seurata ettei se pääse piiloon mistä se voi yllättää.

        Mutta olen aika varma että joskus olen niin liekeissä että se muijakin syttyy kun katson sitä silmiin ja hymyilen.


      • Ei noin kirjoitti:

        Mutta olen aika varma että joskus olen niin liekeissä että se muijakin syttyy kun katson sitä silmiin ja hymyilen.

        entiedä oisko mullakin erilainen asenne näissä hommissa, jos oisin seksin saanut aikoinaan toimimaan. Kai se itsetunto on sen verta kova tekijä.


      • Ei noin
        wlfwd kirjoitti:

        entiedä oisko mullakin erilainen asenne näissä hommissa, jos oisin seksin saanut aikoinaan toimimaan. Kai se itsetunto on sen verta kova tekijä.

        Kunnon mania potenssiin kymppi. Elämä on mahtavaa.


      • Gordon Gekko
        Ei noin kirjoitti:

        Luulisi että sanotaanko 25-30v mennessä ujoimmallekin tapaukselle tulisi tilanne jolloin nainen hyppäisi väkisin kimppuun ellei itse saisi aloitetta aikaan. Naisia kuitenkin tapaa joka päivä.

        Ja mulla ei tosiaan ole mitään tekemistä, telkustakaan tuu mitään.

        kyllä erittäin harvoin suht normaalin näköisille kavereille tulee tilanteita, joissa nainen "hyppäisi kimppuun". Ehkä joku nainen tulee juttelemaan, mutta siitä on vielä ehkä pitkäkin matka sänkyyn.

        Aika aktiivinen saa olla, ja juttua pitää irrota, jos ei ole jotenkin erottuvalla tavalla hyvännäköinen.


      • Ei noin kirjoitti:

        Luulisi että sanotaanko 25-30v mennessä ujoimmallekin tapaukselle tulisi tilanne jolloin nainen hyppäisi väkisin kimppuun ellei itse saisi aloitetta aikaan. Naisia kuitenkin tapaa joka päivä.

        Ja mulla ei tosiaan ole mitään tekemistä, telkustakaan tuu mitään.

        "25-30v mennessä ujoimmallekin tapaukselle tulisi tilanne jolloin nainen hyppäisi väkisin kimppuun ellei itse saisi aloitetta aikaan"
        Minä olen tuon ikäinen ja ei paljoa tule tollaisia tilanteita, no paitsi 2 kertaa on kyllä tapahtunut kun olin baarissa niin humalainen tuli päälle. Mutta päihtyneisiin en koske.

        No tietty kun olin nuorempi alle 20:n niin tuollaisia tilanteita oli jonkun verran enemmänkin, tosin en paljoa muista niistä enää.

        Jos aloitteet mitataan katseissa niin niitä tulee joka päivä useiltakin, kun olen kylillä. Minussa on jokin ihmejuttu kun saan vastapuolen hymyilemään, siis näin tapahtuu yleensä joka kerta. No ei siinä mitään kiva vaan että teen jotkut iloiseksi. Vaikka ei tämän pitemmälle menekään.


      • Normaalin näköinen
        Gordon Gekko kirjoitti:

        kyllä erittäin harvoin suht normaalin näköisille kavereille tulee tilanteita, joissa nainen "hyppäisi kimppuun". Ehkä joku nainen tulee juttelemaan, mutta siitä on vielä ehkä pitkäkin matka sänkyyn.

        Aika aktiivinen saa olla, ja juttua pitää irrota, jos ei ole jotenkin erottuvalla tavalla hyvännäköinen.

        erittäin harvoin eli ei koskaan


      • Ei noin
        Normaalin näköinen kirjoitti:

        erittäin harvoin eli ei koskaan

        enemmän ulkona.


    • "säilyä kolmekymppiseksi kokemattomana jos on normaalit seksuaaliset halut?"
      On hyvinkin kieltäytyy kaikesta, mitä eteen tulee. Tosin minä en kieltäydy jos sopiva tulee vastaan.

      "Ei ihminen ilman läheisyyttä kestä."
      Kestääpäs, minä ainakin kestän. Ehkä tämän takia olen ikuisesti sinkku mutta mitä se haittaa kun on muita asioita elämässä.

      • Ei noin

        Leffat, kirjat, ne pari ystävää, hevi/goottimusa, olut. Ei noilla pitkälle pätki, haluan jonkun jota suudella. Ja purra nänniin. Mutta ensin suudella.


      • 14+13
        Ei noin kirjoitti:

        Leffat, kirjat, ne pari ystävää, hevi/goottimusa, olut. Ei noilla pitkälle pätki, haluan jonkun jota suudella. Ja purra nänniin. Mutta ensin suudella.

        olet vaan rosvoamassa energiaa, kun mul on hyvä fiilis.


      • Ei noin
        14+13 kirjoitti:

        olet vaan rosvoamassa energiaa, kun mul on hyvä fiilis.

        tää vakkari, jota näen öbaut kahden viikon välein? Mä kyllä ajattelin tyttöystävää jota näkisin monta kertaa viikossa ja joka esim. nukkuisi täällä. Vakkari ei koskaan nuku täällä. :/


    • kylmäsen usko

      Ai miten?

      Helposti. Tekemättä mitään. Olemalla oma itsensä.

      Ei ole koskaan tuntemattomat naiset hypänneet kimppuuni. Eivätkä tutut naiset, koska naisia ei oikeastaan koskaan ole ollut edes kaverina.

      Esimerkiksi tänä vuonna en ole vapaa-ajalla eli epävirallisissa tilanteissa edes keskustellut lähelläkään omaa ikäluokkaa olevan naisen kanssa kahden kesken.

      • Ei noin

        Okei, et vokottele. Mutta miten onnistut välttelemään täysin epäformaalit naiskontaktit? Sitä en tajua. Kyllähän niitä nyt tapaa vaikka missä.

        Olen tainnut viimeksi tänään jutella epäformaalissa tilanteessa naisen kanssa kaupan kassajonossa. Ihan hyvännäköinen ja nuori. En mä sitä tiedä mitä se musta mietti eikä nyt sillain kiinnostakaan, kunhan heitin läppää. Kostui jos oli kostuakseen ja ei jos ei.


      • kylmäsen usko
        Ei noin kirjoitti:

        Okei, et vokottele. Mutta miten onnistut välttelemään täysin epäformaalit naiskontaktit? Sitä en tajua. Kyllähän niitä nyt tapaa vaikka missä.

        Olen tainnut viimeksi tänään jutella epäformaalissa tilanteessa naisen kanssa kaupan kassajonossa. Ihan hyvännäköinen ja nuori. En mä sitä tiedä mitä se musta mietti eikä nyt sillain kiinnostakaan, kunhan heitin läppää. Kostui jos oli kostuakseen ja ei jos ei.

        Edelleen, tekemättä mitään. Eipä muistu mieleeni esim. viimeisen kahden vuoden ajalta yhtään tilannetta, jossa minulle olisi kukaan tuntematon nainen alkanut juttelemaan baarissa, kahvilassa, uimarannalla, museossa, näyttelyssä, konsertissa, teatterissa, urheilutapahtumassa, kaupassa, kirjastossa, kadulla jne.

        On tietysti joku joskus ohimennen vilkaissut. Mutta ei kuitenkaan edes hymyillyt. Ja minä sentään katselen ympärilleni ulkona liikkuessani. Mutta se ei vaan riitä, että rohkaistuisin evääni heilauttamaan.


      • Ei noin
        kylmäsen usko kirjoitti:

        Edelleen, tekemättä mitään. Eipä muistu mieleeni esim. viimeisen kahden vuoden ajalta yhtään tilannetta, jossa minulle olisi kukaan tuntematon nainen alkanut juttelemaan baarissa, kahvilassa, uimarannalla, museossa, näyttelyssä, konsertissa, teatterissa, urheilutapahtumassa, kaupassa, kirjastossa, kadulla jne.

        On tietysti joku joskus ohimennen vilkaissut. Mutta ei kuitenkaan edes hymyillyt. Ja minä sentään katselen ympärilleni ulkona liikkuessani. Mutta se ei vaan riitä, että rohkaistuisin evääni heilauttamaan.

        Sä tarviit vaan asenteen. Kun on liikkeellä sillä asenteella että kaikki naiset haluaa salaa sun kyrpää, käy julmettu flaksi.


      • 19
        Ei noin kirjoitti:

        Sä tarviit vaan asenteen. Kun on liikkeellä sillä asenteella että kaikki naiset haluaa salaa sun kyrpää, käy julmettu flaksi.

        Sanot vaan. Taidat olla samanlainen kokematon ATM kuin me muutkin.


      • Ei noin
        19 kirjoitti:

        Sanot vaan. Taidat olla samanlainen kokematon ATM kuin me muutkin.

        Kävisin huorissa.


    • miehenkuvotus

      Se on pakko, kun ei kelpaa vastakkaiselle sukupuolelle. Täytyy myöntää, että täysin kokematon en ole, mutta olen ollut kohta n. 8 vuotta ilman ihmiskosketusta siinä mielessä.

      Välillä kaipaus sylissä pitämisestä ja muusta hellyyden osoituksista on suuri, mutta se täytyy vain niellä ja keskittyä muihin asioihin. Seksiä olisi ollut muutaman kerran tarjolla, mutta en halua lähtiä sitä harrastamaan tuntemattoman kanssa hirveässä kännissä.

      • Ei noin

        Mäkin kaipaan eniten sitä sylissä pitämistä ja hellyyden osoituksia ja rakkautta. Joskus on tosi yksinäinen olo, siitä huolimatta että saan kyllä periaatteessa ihan kohtuullisesti seksiä ja yleensä vielä selvin päin. Oliskohan mulla ollut kuukauden yhdyntätauko pisin tänä vuonna? Suikkarin taisin kyllä siinäkin välillä yhdeltä ihanalta naiselta saada.

        Mutta ei niistä jutuista vaan kehkeydy mitään.


      • Ei
        Ei noin kirjoitti:

        Mäkin kaipaan eniten sitä sylissä pitämistä ja hellyyden osoituksia ja rakkautta. Joskus on tosi yksinäinen olo, siitä huolimatta että saan kyllä periaatteessa ihan kohtuullisesti seksiä ja yleensä vielä selvin päin. Oliskohan mulla ollut kuukauden yhdyntätauko pisin tänä vuonna? Suikkarin taisin kyllä siinäkin välillä yhdeltä ihanalta naiselta saada.

        Mutta ei niistä jutuista vaan kehkeydy mitään.

        Ei me uskota.


      • Ei noin
        Ei kirjoitti:

        Ei me uskota.

        Some men like challenge. I don't.

        45v kiimainen lihava yhäri tänne heti, kiitos!


      • ihemtys.
        Ei noin kirjoitti:

        Mäkin kaipaan eniten sitä sylissä pitämistä ja hellyyden osoituksia ja rakkautta. Joskus on tosi yksinäinen olo, siitä huolimatta että saan kyllä periaatteessa ihan kohtuullisesti seksiä ja yleensä vielä selvin päin. Oliskohan mulla ollut kuukauden yhdyntätauko pisin tänä vuonna? Suikkarin taisin kyllä siinäkin välillä yhdeltä ihanalta naiselta saada.

        Mutta ei niistä jutuista vaan kehkeydy mitään.

        Nuo kertomuksesi seksin saamisen helppoudesta ovat niin toiselta planeetalta, että on vaikea ymmärtää, voiko niin tosiaan tapahtua ihan ns. normaalien naisten kanssa, vai päädytkö lähinnä seksipuuhiin jo päältä päin selvästi erikoisten/nymfojen tapausten kanssa? Mun on vaikea uskoa, että jokseenkin tavallisissa naisissa asuisi mitenkään tyypillisesti pieni sisäinen halukas pervo. Ainakaan en ole sellaisia ikinä kohdannut.


      • Ei noin
        ihemtys. kirjoitti:

        Nuo kertomuksesi seksin saamisen helppoudesta ovat niin toiselta planeetalta, että on vaikea ymmärtää, voiko niin tosiaan tapahtua ihan ns. normaalien naisten kanssa, vai päädytkö lähinnä seksipuuhiin jo päältä päin selvästi erikoisten/nymfojen tapausten kanssa? Mun on vaikea uskoa, että jokseenkin tavallisissa naisissa asuisi mitenkään tyypillisesti pieni sisäinen halukas pervo. Ainakaan en ole sellaisia ikinä kohdannut.

        En harrasta niinsanottuja normaaleja käytännössä ollenkaan, paitsi jos ovat minua huomattavasti (n. 10v) vanhempia. Hyvin harvoin tullut oltua jonkun ikäiseni ekonomin kanssa.

        Ei heitä kiinnosta eikä kyllä minuakaan. Tykkään ihmisistä joilla on päänsisäisiä ongelmia, tulen paremmin juttuun kun mullakin on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe