Tack och adjö

Huoh....2010

Mulle riitti kaikenmaailman suhdesotkut ja mahottomat rakkaudet.
Uudenvuodenlupaukseni onkin viettää railakasta sinkkuelämää ja sekoilla ympäriinsä.
Edellinen suhteeni oli sellaista draamaa, että nyt on aika levähtää ja antaa aikaa itselleen.
Yksin parempi kuin kaksin onnettomassa parisuhteessa.

Yksinkin voi olla onnellinen :)
Maailma on avoin uusille seikkailuille ja uusille kokemuksille. Kyllä se oikea putkahtaa eteen jos on tullakseen:)

15

412

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • m30.

      Ensin nainen sanoo "Mulle riitti kaikenmaailman suhdesotkut ja mahottomat rakkaudet."

      Ratkaisuksi tähän ongelmaan nainen keksii:
      "Uudenvuodenlupaukseni onkin viettää railakasta sinkkuelämää ja sekoilla ympäriinsä."

      Jotenkin niin tyypillistä naisille...

      • Ei noin

        Mulla on ihan samaa. Homma lähtee naisten kanssa ihan lapasesta ja sitten lupaan olla kiltisti ja nussimatta ympäriinsä ja keskittyä itseni kehittämiseen. Tätä kestää kolme viikkoa ja sitten epätoivoissani panen jotain HIV-positiivista äitini ikäistä Tatjanaa assan vessassa.


      • Ei noin kirjoitti:

        Mulla on ihan samaa. Homma lähtee naisten kanssa ihan lapasesta ja sitten lupaan olla kiltisti ja nussimatta ympäriinsä ja keskittyä itseni kehittämiseen. Tätä kestää kolme viikkoa ja sitten epätoivoissani panen jotain HIV-positiivista äitini ikäistä Tatjanaa assan vessassa.

        "Tätä kestää kolme viikkoa ja sitten epätoivoissani panen jotain HIV-positiivista äitini ikäistä Tatjanaa assan vessassa."
        Hurjaa, mitä jos olet niin kännissä että unohdat kortsun?
        Siinä on sen jälkeen jännityksen paikka saitko tartunnan.


      • Ei noin
        itmies kirjoitti:

        "Tätä kestää kolme viikkoa ja sitten epätoivoissani panen jotain HIV-positiivista äitini ikäistä Tatjanaa assan vessassa."
        Hurjaa, mitä jos olet niin kännissä että unohdat kortsun?
        Siinä on sen jälkeen jännityksen paikka saitko tartunnan.

        Liioittelen vähän. En ole tietääkseni pannut ketään HIV-positiivista koskaan. Kortsu on unohtunut etenkin nuorempana useampaan otteeseen ja testeissä on käyty ja joskus niistä on seurannut jotain antibioottikuuria kotiin. Vakavilta sukupuolitaudeilta olen välttynyt.

        Mutta riskikäytöstä, myönnän.


      • Huoh...2010

        "Jotenkin niin tyypillistä naisille... "

        Nimenomaa, nainen nauttii vapaudestaan aikansa. Kun taas mies ottaa heti uuden hoitajan.

        Jotenkin tyypillistä miehille ;)))


    • --------------------

      Komps, komps.. Paitsi etten harrasta seksiseikkailuja joten yksin ollessa olen ilman seksiä ja piste.

      • Reipas Poikamies

        Auttaiskohan heebot miedot huumeet, kun toi viina ei näytä toimivan naisten saamiseen panotarkoituksessa ?

        Se raha mitä olen kalliiseen baari-viinaan kaatanut antaisi yltäkylläisen pano-loman Virossa....


    • Reipas Poikamies

      Tai siis valitset nyt tällä kertaa hiukan rumemman yt-miehen niin hän pysyy sun kanssa, eikä sitten biletä (iske naisia pano tarkoituksella) joka viikonloppu. Tästä se tulee, naiset haluavat sitoa liian komean miehen itselleen, YTM kyllästyy naamaan/seksiinne ja lähtee etsimään parempaa saalista.

      Deal with it!

    • r3223r23

      Eli olet 20v amistyttö?

      • Huoh...2010

        akateeminen nainen. Oliko muuta sydämellä?


      • muuta sydämellä
        Huoh...2010 kirjoitti:

        akateeminen nainen. Oliko muuta sydämellä?

        Kerrotko miltä alalta?


    • parempi vuosi 11

      Vähän sinnepäin täälläkin. Minun uudenvuoden lupaukseni on että yksikään mies ei tule sotkemaan kuvioitani tänä vuonna. Eli laitan tammikuun eka päivä kesto pakit päälle. Vietän tämän vuoden yksin enkä kokeile mitään enkä kiinnostu kenestäkään. Joka puolelle sekoilemaan en ala mutta vakipanon saatan hankkia.

      • Okei...

        Hankit siis naisen vakipanoksi.


      • parempi vuosi 11
        Okei... kirjoitti:

        Hankit siis naisen vakipanoksi.

        Ei ole pois suljettua sekään. Seksi naisen kanssa on upeaa.


      • Okei...
        parempi vuosi 11 kirjoitti:

        Ei ole pois suljettua sekään. Seksi naisen kanssa on upeaa.

        Saanks mä tulla sit katsomaan?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      238
      7998
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      13
      2621
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      47
      1975
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1778
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1731
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1704
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1681
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1639
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      153
      1601
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      342
      1314
    Aihe