Kysely

aprokoipi han

Mikä on ollut tylyintä tylytystä jota olet saanut vastakkaiselta sukupuolelta ? Tuntematon henkilö ja paikkana miljöö jossa etsitään kontaktia vastakkaiseen sukupuoleen. Myös arkipäivän tilanteet käy. Jätetään sitten pois ne tapaukset kun olet ollut pelti kiinni.

46

846

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies1985

      Se miljöö on ollut lähinnä mese. Toki siellä on kaikenlaista kuultu.

      Eikä ohareitakaan oikein voi tylytykseksi laskea. Ehkä loukkaavinta on se kun joku teeskentelee ettei kuule/näe ettei hänelle puhutaan. Muuten melkein minkä tahansa reaktion saaminen naisesta on aina plussaa.

      Naisille voi vittuilla sanovansa häpeilemättä olevansa hetero ja kuvailla seksiä mitä haluaisi naisen kanssa harrastaa yms. (en nyt laske sodomiaa enkä muuta outouksia)
      Heterouden osoittamisen vastine naiselta on erilaiset kastraatiouhkailut yms.

      • Ei noin

        "Naisille voi vittuilla sanovansa häpeilemättä olevansa hetero ja kuvailla seksiä mitä haluaisi naisen kanssa harrastaa yms. (en nyt laske sodomiaa enkä muuta outouksia)
        Heterouden osoittamisen vastine naiselta on erilaiset kastraatiouhkailut yms."

        No on mullekin kylmää suihkua useampaan otteeseen ehdoteltu mutta toi on jo vähän äärimmäistä...

        Ja mitä vittuilua se nyt on olla vähän seksuaalisesti provosoiva naisseurassa. Innostuu jos innostuu ja ei jos ei.


    • Ei noin

      En ole oikeastaan saanut tylyjä pakkeja tuntemattomilta jos olen lähestynyt naisia selvin päin ja asiallisesti. Kännissä olen sitten saanut avarista ja kaljat paidalle ja vastaavaa mutta olen välillä kännissä niin hurmaava että ymmärrän niitä naisia hyvin.

      No oma lukunsa on sitten ne tilanteet missä mulla olisi ehkä ollut jotain oikeaa kiinnostusta johonkin jollain tavalla tuttuun naiseen eikä se tunne ole ollut molemminpuoleista. Se on aika tylyä.

    • näitä riittäisi

      Olin terassilla keskipäivän aikoihin kaverini kanssa, hän on XL-kokoa ja minä L-kokoa. Olimme tulleet uimasta ja ajattelimme pistäytyä parilla, lomalla kun oltiin. Parikymppisten jätkien kuoro alkoi huudella pöytäämme "ehkä 10 kiloa sitten olisi voinut harkita" jne. No lopulta me naurettiin vedet silmissä kun järkkäri poisti kundit terassilta ja myöhemmin seuraamme liittyi pari alle kolmekymppistä herrasmiestä. Ilta oli todella mukava, mutta se olisi taas toinen juttu.
      Tarinan idea on se, että kyllä ne miehetkin osaa olla törkeitä. Itse vaan kummastelin että miksi piti huudella, kun emme edes heitä häirinneet emmekä lähestyneet. Ehkä ne kundit odottelivat XS-S-koon naisia terassille, eivätkä halunneet että läskit muijat vie hoikkisten paikat. Terassilla kun ei kuitenkaan painorajaa sisäänpääsylle ole.

      • tapahtui siis

        viime kesänä


      • Pari tarinaa

        Kävi Helsingin pintapaikoissa. Olin yksin liikkeellä, en humalassa. Pöydässä (sellainen pyöreä) istui kolmen naisen seurue. Kysyin ihan kohteliaasti saanko istua vapalle tuolille joka oli jo vedetty hieman erilleen pöydästä. Lupa tuli aika ynseästi mutta tämä tiputti ottamaan lukua. Yksi naisista sanoi että voisin siirtyä tuoleineni pois pöydästä. Kyseessä ihan tavalliset jo kolmikymppiset naiset.

        Muutaman kerran on sitten käynyt kun on ollut kavereiden kanssa liikkeellä. Istuttu samaan pöytään joidenkin naisten kanssa niin naiset ovat aivan kuin emme edes olisi läsnä. Kun on kysynyt tai sanonut jotain ollaan niin kuin ei ensin olisi kuultu mitään. Ja sitten vastataan jotain e.v.v.k. tyyliin. Normaali kommunikointi on ollut aivan mahdotonta. On kuin olisi jossain alakoulussa. Siis olemme olleet ihan siistissä kunnossa.


      • hdujasgivio
        Pari tarinaa kirjoitti:

        Kävi Helsingin pintapaikoissa. Olin yksin liikkeellä, en humalassa. Pöydässä (sellainen pyöreä) istui kolmen naisen seurue. Kysyin ihan kohteliaasti saanko istua vapalle tuolille joka oli jo vedetty hieman erilleen pöydästä. Lupa tuli aika ynseästi mutta tämä tiputti ottamaan lukua. Yksi naisista sanoi että voisin siirtyä tuoleineni pois pöydästä. Kyseessä ihan tavalliset jo kolmikymppiset naiset.

        Muutaman kerran on sitten käynyt kun on ollut kavereiden kanssa liikkeellä. Istuttu samaan pöytään joidenkin naisten kanssa niin naiset ovat aivan kuin emme edes olisi läsnä. Kun on kysynyt tai sanonut jotain ollaan niin kuin ei ensin olisi kuultu mitään. Ja sitten vastataan jotain e.v.v.k. tyyliin. Normaali kommunikointi on ollut aivan mahdotonta. On kuin olisi jossain alakoulussa. Siis olemme olleet ihan siistissä kunnossa.

        Minä en kyllä ymmärrä tuota toisten pöytään änkeemistä. Varsinkin jos kolme naista istuu pyöreän pöydän ääressä omana porukkana niin miksi siihen pitää päästä istumaan? No ok jos baari on tupaten täynnä mutta miksi oletat että kun olet pöytään istunut sinä kuulut siihen porukkaan ja sinusta oltaisiin kiinnostuneita?


      • Ei noin
        hdujasgivio kirjoitti:

        Minä en kyllä ymmärrä tuota toisten pöytään änkeemistä. Varsinkin jos kolme naista istuu pyöreän pöydän ääressä omana porukkana niin miksi siihen pitää päästä istumaan? No ok jos baari on tupaten täynnä mutta miksi oletat että kun olet pöytään istunut sinä kuulut siihen porukkaan ja sinusta oltaisiin kiinnostuneita?

        Mä mietin kanssa että miksi mulle ei ole ikinä käynyt niin että jossain pöydässä oltaisiin oltu kun mua ei olisi edes olemassa mutta sehän johtuu siitä etten iske naisia tällä "onks tässä vapaa paikka" tekniikalla.


      • hkjhknl
        Pari tarinaa kirjoitti:

        Kävi Helsingin pintapaikoissa. Olin yksin liikkeellä, en humalassa. Pöydässä (sellainen pyöreä) istui kolmen naisen seurue. Kysyin ihan kohteliaasti saanko istua vapalle tuolille joka oli jo vedetty hieman erilleen pöydästä. Lupa tuli aika ynseästi mutta tämä tiputti ottamaan lukua. Yksi naisista sanoi että voisin siirtyä tuoleineni pois pöydästä. Kyseessä ihan tavalliset jo kolmikymppiset naiset.

        Muutaman kerran on sitten käynyt kun on ollut kavereiden kanssa liikkeellä. Istuttu samaan pöytään joidenkin naisten kanssa niin naiset ovat aivan kuin emme edes olisi läsnä. Kun on kysynyt tai sanonut jotain ollaan niin kuin ei ensin olisi kuultu mitään. Ja sitten vastataan jotain e.v.v.k. tyyliin. Normaali kommunikointi on ollut aivan mahdotonta. On kuin olisi jossain alakoulussa. Siis olemme olleet ihan siistissä kunnossa.

        Olen täysin sen kannalla, että ihmisten pitäisi olla sosiaalisempia ja jutella avoimemmin vieraille ihmisille. Valitettavasti kokemus on vain opettanut sen, että jos näille "saako tähän istua"-miehille on ystävällinen ja kiinnostuu heidän jutuistaan, he olettavat, että olen romanttisessa mielessä kiinnostunut. Jos miehestä siis ei ole kiinnostunut kuin uutena, neutraalina tuttavuutena, on helpompaa käyttäytyä viileästi. Varsinkin, kun nämä miehet saattavat jopa närkästyä totuuden tullessa esiin, kun olen muka antanut turhaan vihjeitä kiinnostuksesta.


      • Tekniikat haltuun
        Ei noin kirjoitti:

        Mä mietin kanssa että miksi mulle ei ole ikinä käynyt niin että jossain pöydässä oltaisiin oltu kun mua ei olisi edes olemassa mutta sehän johtuu siitä etten iske naisia tällä "onks tässä vapaa paikka" tekniikalla.

        Milläs tekniikoilla isket naisia?


      • Ei noin
        Tekniikat haltuun kirjoitti:

        Milläs tekniikoilla isket naisia?

        Toimivilla. Osaan olla aivan ihana jos haluan ja olen oikealla tuulella.


      • ATM ry
        Ei noin kirjoitti:

        Toimivilla. Osaan olla aivan ihana jos haluan ja olen oikealla tuulella.

        Me ATM:t ei osata.


      • naisen elämää
        hkjhknl kirjoitti:

        Olen täysin sen kannalla, että ihmisten pitäisi olla sosiaalisempia ja jutella avoimemmin vieraille ihmisille. Valitettavasti kokemus on vain opettanut sen, että jos näille "saako tähän istua"-miehille on ystävällinen ja kiinnostuu heidän jutuistaan, he olettavat, että olen romanttisessa mielessä kiinnostunut. Jos miehestä siis ei ole kiinnostunut kuin uutena, neutraalina tuttavuutena, on helpompaa käyttäytyä viileästi. Varsinkin, kun nämä miehet saattavat jopa närkästyä totuuden tullessa esiin, kun olen muka antanut turhaan vihjeitä kiinnostuksesta.

        Aina ei tosiaankaan uskalla jutella ventovieraalle miehelle, ainakaan hymyillen tai flirttaillen. Olen oppinut kylmän viileäksi ja asialliseksi, en tahdo enää mitään koko illan riippakiveä perääni. Koskaan en kylläkään ole juttelematta jos joku jutulle tuppautuu, ellei tyyppi ole sitten todella päihtynyt tai käyttäydy törkeästi esim. eräs kundi käveli tanssilattialle ja tyynen rauhallisesti alkoi puristelemaan rintojani, ei edes tervehtinyt. Tönäisin sen siitä sitten kumoon. Kaikenlaista hullua on liikkeellä. Harvemmin sitä enää edes huvittaa yökerhoissa pyöriä, korkeintaan pari kertaa vuodessa.Yksin en enää edes harkitsisi meneväni yökerhoon. Minulla ei ole yhtään irtosuhdetta takana ja silti yöelämässä miehiltä saa usein huoran kohtelun vaikka olisi itse kuinka asiallinen tahansa. Onneksi on olemassa rock-konsetit ja metallifestarit, niistä löytyy asiallisempaa väkeä kuin pintaliitopaikoista.


    • KNFekjnfwkekjefefewf

      Se ei ole sinänsä tylytystä juuri minua kohtaan, mutta yleensäkin se että olen naisille romanttisessa mielessä täysin tyhjää - aina - on pahin loukkaus koskaan. Vittuilussakin ja mollaamisessa olet sentään kohde joka noteerataan (et tuolla naamalla saa koskaan ketään) jollain tavalla.

      Mutta kun on pelkkää tyhjää. Se on sielullisesti paha asia. Se nälkiinnyttää ja tappaa minusta jotain.

      Se on kai elämä mikä minut nujertaa, kukaan ei tuo edes huonoja uutisia, noteeraa negatiivisesti. On lähinnä hylätty olo.

    • Ei enää selityksiä

      nuori nainen ja kun tapailin ex-poikaystävääni ja eka kerran päädyin hänen luokseen yöksi, niin hän nauroi ja kommentoi kuinka laiha olen ja miten olemattomat rinnat minulla on. Puin vähin äänin vaatteet päälleni ja lähdin. Hän yritti vain sönköttää jotain vitsistä kun tajusi, että en jää yöksi...ei auttanut enää mitkään selitykset vitseistä tai humalasta tmv. Kammo jäi ja en kyllä todellakaan ole valmis enää riisuuntumaan kenenkään nähden jos tulee taas jotain vittuilua.

      • allmächt'ge jungfrau

        Ex-poikaystäväsi oli idiootti. Ei siinä sen kummempaa.

        Laihoilla/hoikilla naisilla nyt yleisesti ottaen on pienet rinnat, varmasti suurin osa miehistä sen ymmärtää jo ennalta...


      • eriogoeirgoeirgj

        Paljon parempi olla hoikka pienillä rinnoilla kuin läski.


      • Mies1985

        Olipa tyhmä mies.


    • Okapiru_666

      Olen N26 ja olen parin ootteeseen aika tylysti sanonut baarissa miehelle, joka on lähestynyt kavereideni (kaikki vakavissa parisuhteissa paitsi minä) selvässä iskumielessä, että meillä on nyt kavereiden kanssa keskustelu kesken ja ettei kukaan ole hakemassa baarista nyt miesseuraa.

      Suurin osa tajuaa lähteä pois samantien ja myönnän, että asian voisi kauniinminkin ilmaista mutta itseäni vaivaa se, että pitäisikö sitten joku mies antaa änkeä omaan pöytäseuraan ja sitten väkinäisesti hymyillen kuunnella niitä iskuyrityksiä ja small talk- aloitteluita, jos ihan alusta alkean tietää ettei kyseinen mies ja hänen seuraansa kiinnosta. Kuinka kauan kohteliasta small talkia pitäisiä puhua, kunnes hienovaraisesti voisi kertoa, että itseasiassa koko pöytä on täynnä varattuja naisia tai naisia, joita seura ei nyt kiinnosta JA naisia, jotka oikeastaan haluaisi puhua keskenään vaan omia juttuja, kun pitkästä aikaa nähdään eikä ventovieraiden juttuja.

      Jotenkin harmittaa miestenkin puolesta, että he tulevat tuhlaamaan aikaansa ja rohkeuttansa meidän pöytään ihan turhaan. Pahimmassa tapauksessa latistuvat meidän käännytyksistä niin paljon, etteivät viitsi ottaa kontakti kehänkään enää sinä iltana...

      Vai eikö baariin saa mennä, jos ei ole valmis tutustumaan uusien ihmsiten kanssa ja haluaa viettää aikaa vaan omien kavereiden kanssa? Pitäisikö omien kavereiden kanssa aina nysvätä vain kotosalla?

      • pari tarinaa

        Tarkennetaan vielä. Kyse ei ollut edes mistään iskuyrityksistä tai että olisin/olisimme alkaneet edes heti yrittämään jotain tekopirteää iskurepliikkejä. Baarit olivat tupaten täynnä. Ainoat vapaat paikat lähellä. Ensimmäisessä tapauksessa oli vielä niin että pöydässä pystyi istumaan ilman että mitenkään olisi edes kuulunut pöytäseurueeseen.


        Okapiru_666:lle "Vai eikö baariin saa mennä, jos ei ole valmis tutustumaan uusien ihmsiten kanssa ja haluaa viettää aikaa vaan omien kavereiden kanssa? Pitäisikö omien kavereiden kanssa aina nysvätä vain kotosalla?"
        Tottakai saa mennä mutta kyllä ainakin melkein kaikkialla muualla hyviin tapoihin kuuluu jonkinlaiset hyvät tavat ja kohteliaisuus jos on aikuisista ihmisistä kyse. 26 vuotias on minusta jo aikuinen.
        " jos ihan alusta alkean tietää ettei kyseinen mies ja hänen seuraansa kiinnosta. "
        Tämä viimeinen repliikki taitaa kertoa mistä asiassa on viimekädessä kyse. Naiset luulevat että jos mies puhuttelee naista kyse on aina iskuyrityksestä. Miehen tulee myös täyttää tietyt ulkoiset kriteerit. Kuinka muuten voit tietää jo heti alussa ettei miehen seura kiinnosta. Jos hieman yksinkertaistan niin jos nainen ravintolassa vastaa miehen keskustelunavaukseen hän haluaa seksiä tai jopa pidemmän suhteen ao. miehen kanssa. Tämähän on helppoa.


      • Gordon Gekko

        Mun mielestä tuollainen "meillä on keskustelu menossa, eikä kaivata juttuseuraa" on paremmasta päästä vastauksia. Parempi kuin ettei noteerata puhujaa ollenkaan, tai aletaan aukomaan päätä.


      • Ei noin
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Mun mielestä tuollainen "meillä on keskustelu menossa, eikä kaivata juttuseuraa" on paremmasta päästä vastauksia. Parempi kuin ettei noteerata puhujaa ollenkaan, tai aletaan aukomaan päätä.

        Ei mustakaan paha. Jos odottaa jotain tai on joku keskustelu tai muu menossa niin senkus sanoo, kyllä mä tajuan sitten häipyä.


      • eiorjgeoirgjeoirgjoe

        Sano heti vaan kun kerta asia on selvä mutta mielellään asiallisesti eikä mitään tyyliin painu vittuun kusipää.


      • Okapiru_666
        pari tarinaa kirjoitti:

        Tarkennetaan vielä. Kyse ei ollut edes mistään iskuyrityksistä tai että olisin/olisimme alkaneet edes heti yrittämään jotain tekopirteää iskurepliikkejä. Baarit olivat tupaten täynnä. Ainoat vapaat paikat lähellä. Ensimmäisessä tapauksessa oli vielä niin että pöydässä pystyi istumaan ilman että mitenkään olisi edes kuulunut pöytäseurueeseen.


        Okapiru_666:lle "Vai eikö baariin saa mennä, jos ei ole valmis tutustumaan uusien ihmsiten kanssa ja haluaa viettää aikaa vaan omien kavereiden kanssa? Pitäisikö omien kavereiden kanssa aina nysvätä vain kotosalla?"
        Tottakai saa mennä mutta kyllä ainakin melkein kaikkialla muualla hyviin tapoihin kuuluu jonkinlaiset hyvät tavat ja kohteliaisuus jos on aikuisista ihmisistä kyse. 26 vuotias on minusta jo aikuinen.
        " jos ihan alusta alkean tietää ettei kyseinen mies ja hänen seuraansa kiinnosta. "
        Tämä viimeinen repliikki taitaa kertoa mistä asiassa on viimekädessä kyse. Naiset luulevat että jos mies puhuttelee naista kyse on aina iskuyrityksestä. Miehen tulee myös täyttää tietyt ulkoiset kriteerit. Kuinka muuten voit tietää jo heti alussa ettei miehen seura kiinnosta. Jos hieman yksinkertaistan niin jos nainen ravintolassa vastaa miehen keskustelunavaukseen hän haluaa seksiä tai jopa pidemmän suhteen ao. miehen kanssa. Tämähän on helppoa.

        "Tottakai saa mennä mutta kyllä ainakin melkein kaikkialla muualla hyviin tapoihin kuuluu jonkinlaiset hyvät tavat ja kohteliaisuus jos on aikuisista ihmisistä kyse. 26 vuotias on minusta jo aikuinen. "

        Hyvät käytös tavat kunniaan tottakai ja sopivaa rajaahan koitin hakea (mitä pitäisi sanoa ja missä vaiheessa). Omasta mielestäni kyllä myönsin, että hiukan tylyä käytöstä on tullut jaettua miehille, jotka ovat tuleet iskemään. Ja Suomessa, kun ventovieras alkaa sulle puhumaan niin se 95% tapauksissa tarkoitaa iskemistä. Nuiva maa, mikä nuiva maa tämä Suomi ja sen tuppisuinen kanssa. ;)

        Ja mitä miesten tuomitsemiseen tulee, ennenkuin ne suutaan ehtivät edes aukaista. Ulkonäkö kertoo ihmisestä paljon, muutakin kuin esteettistä kauneutta tai sen puutetta. Olen ehkä ahdasmielinen tai tunnen itseni hyvin, mutta tiedän ettei tiettynkaltaisten ihmisten kanssa juttu vaan luista seuranhakumielessä. Ihan vaan jututustelu on homma erikseen. Esim. jos kettutyttöjen pöytään tulee hard business- henkinen liikemies iskemään, niin kyllä ne kettutytöt tietää, ettei ne tästä miehestä pidä vaikka naama/kroppa esteettisesti miellyttäisi. Ja jälleen kysymys, saanko haaskata toisen ihmisen voimavaroja vaan koska haluan olla kohtelias, enkä samantien häätää jotakuta seurasta (johon häntä ei edes alunperin haluta) pois?

        "Jos hieman yksinkertaistan niin jos nainen ravintolassa vastaa miehen keskustelunavaukseen hän haluaa seksiä tai jopa pidemmän suhteen ao. miehen kanssa. Tämähän on helppoa. "

        No näinhän ne näppylät on. Yksinkertaistaen siis. Kyllä sitä aina sen riskin joutuu ottamaan, että kaikenlainen lähestyminen Suomessa aikuisten välillä tulkitaan iskemiseksi ja etenkin jos nainen on se joka tekee aloitteen. Ahdasmielistä, kyllä mutta niin se vaan tavallisten suomalaisten keskuudessa menee. Aikuisten miesten ja naisten oletaan olevan kiinnostuneita toisistaan vain siinä mielessä, mikä on todella sääli. Itsekkin haluaisin lisää ihan vaan kavereita ja hyvän päivän- tuttuja, mutta tutustuminen on vaikeaa ilman ikäviä väärinymmärryksiä.

        Aikuisten pitää myös tietää, mitä he haluavat (seuraa vai ei) ja pitää puolensa tahdikkaasti (haluan viettää aikaani vain kavereiden kanssa, muut käännetään kohteliaasti pois). On teinimäistä leikitellä jonkun tunteilla ja pitää seurassaan ihmisiä vain sen takia, että saisi esim. kehuja siiderilasinsa ääressä joltai uudelta tuttavuudelta.


      • Okapiru_666
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Mun mielestä tuollainen "meillä on keskustelu menossa, eikä kaivata juttuseuraa" on paremmasta päästä vastauksia. Parempi kuin ettei noteerata puhujaa ollenkaan, tai aletaan aukomaan päätä.

        Niin ja paljonhan on kiinni siitä, miten asiansa ilmaisee. Äänensävyllä ja ilmeillä kun viestitään enemmän kuin sanoilla.

        Suomalaisena se hymy edes pahoitellessa tuntuu usein unohtuvan ja ei kai niistä miehistäkään niin kiva sellaisia sääli "sorry nyt vaan"-hymyjä ole saada :/


      • m30.
        Okapiru_666 kirjoitti:

        "Tottakai saa mennä mutta kyllä ainakin melkein kaikkialla muualla hyviin tapoihin kuuluu jonkinlaiset hyvät tavat ja kohteliaisuus jos on aikuisista ihmisistä kyse. 26 vuotias on minusta jo aikuinen. "

        Hyvät käytös tavat kunniaan tottakai ja sopivaa rajaahan koitin hakea (mitä pitäisi sanoa ja missä vaiheessa). Omasta mielestäni kyllä myönsin, että hiukan tylyä käytöstä on tullut jaettua miehille, jotka ovat tuleet iskemään. Ja Suomessa, kun ventovieras alkaa sulle puhumaan niin se 95% tapauksissa tarkoitaa iskemistä. Nuiva maa, mikä nuiva maa tämä Suomi ja sen tuppisuinen kanssa. ;)

        Ja mitä miesten tuomitsemiseen tulee, ennenkuin ne suutaan ehtivät edes aukaista. Ulkonäkö kertoo ihmisestä paljon, muutakin kuin esteettistä kauneutta tai sen puutetta. Olen ehkä ahdasmielinen tai tunnen itseni hyvin, mutta tiedän ettei tiettynkaltaisten ihmisten kanssa juttu vaan luista seuranhakumielessä. Ihan vaan jututustelu on homma erikseen. Esim. jos kettutyttöjen pöytään tulee hard business- henkinen liikemies iskemään, niin kyllä ne kettutytöt tietää, ettei ne tästä miehestä pidä vaikka naama/kroppa esteettisesti miellyttäisi. Ja jälleen kysymys, saanko haaskata toisen ihmisen voimavaroja vaan koska haluan olla kohtelias, enkä samantien häätää jotakuta seurasta (johon häntä ei edes alunperin haluta) pois?

        "Jos hieman yksinkertaistan niin jos nainen ravintolassa vastaa miehen keskustelunavaukseen hän haluaa seksiä tai jopa pidemmän suhteen ao. miehen kanssa. Tämähän on helppoa. "

        No näinhän ne näppylät on. Yksinkertaistaen siis. Kyllä sitä aina sen riskin joutuu ottamaan, että kaikenlainen lähestyminen Suomessa aikuisten välillä tulkitaan iskemiseksi ja etenkin jos nainen on se joka tekee aloitteen. Ahdasmielistä, kyllä mutta niin se vaan tavallisten suomalaisten keskuudessa menee. Aikuisten miesten ja naisten oletaan olevan kiinnostuneita toisistaan vain siinä mielessä, mikä on todella sääli. Itsekkin haluaisin lisää ihan vaan kavereita ja hyvän päivän- tuttuja, mutta tutustuminen on vaikeaa ilman ikäviä väärinymmärryksiä.

        Aikuisten pitää myös tietää, mitä he haluavat (seuraa vai ei) ja pitää puolensa tahdikkaasti (haluan viettää aikaani vain kavereiden kanssa, muut käännetään kohteliaasti pois). On teinimäistä leikitellä jonkun tunteilla ja pitää seurassaan ihmisiä vain sen takia, että saisi esim. kehuja siiderilasinsa ääressä joltai uudelta tuttavuudelta.

        Tämä nyt on vain tällainen sivuheitto, mutta kommentoin tätä seuraavaa lainausta:

        "Esim. jos kettutyttöjen pöytään tulee hard business- henkinen liikemies iskemään, niin kyllä ne kettutytöt tietää, ettei ne tästä miehestä pidä vaikka naama/kroppa esteettisesti miellyttäisi."

        Osa kettytytöistä kyllä lähtisi hard business -liikemiehen mukaan. Samoin osa vasemmistohenkisistä humanistinaisista lähtisi hard business -liikemiehen mukaan.

        Osa kettutytöistä lähtisi myös lihaksia pullistelevan, lihaa kilon päivässä syövän machon mukaan. Samoin osa vasemmistohenkisistä, Amnesty Internationaliin kuuluvista humanistinaisista lähtisi lihaksia pullistelevan, väkivaltaisesti ihmisiä baarissa uhkailevan machon mukaan.

        Juuri tällaisten ristiriitojen vuoksi kaikkialla naisten iskemiseen neuvovilla nettipalstoilla ym. sanotaan aina ihan ensimmäisenä sääntönä, että älä kuuntele mitä nainen sanoo, vaan katso mitä nainen tekee.


      • Haaremisti

        pitävät itseään niin verbaalisesti lahjakkaina, niin eivätkö he tosiaan keksi kohteliasta tapaa sanoa 'me haluamme olla rauhassa', niin että miehet sen ymmärtäisivät? Vai ollaanko me miehet vain niin hoopoja? :D


      • pari tarinaa
        Okapiru_666 kirjoitti:

        "Tottakai saa mennä mutta kyllä ainakin melkein kaikkialla muualla hyviin tapoihin kuuluu jonkinlaiset hyvät tavat ja kohteliaisuus jos on aikuisista ihmisistä kyse. 26 vuotias on minusta jo aikuinen. "

        Hyvät käytös tavat kunniaan tottakai ja sopivaa rajaahan koitin hakea (mitä pitäisi sanoa ja missä vaiheessa). Omasta mielestäni kyllä myönsin, että hiukan tylyä käytöstä on tullut jaettua miehille, jotka ovat tuleet iskemään. Ja Suomessa, kun ventovieras alkaa sulle puhumaan niin se 95% tapauksissa tarkoitaa iskemistä. Nuiva maa, mikä nuiva maa tämä Suomi ja sen tuppisuinen kanssa. ;)

        Ja mitä miesten tuomitsemiseen tulee, ennenkuin ne suutaan ehtivät edes aukaista. Ulkonäkö kertoo ihmisestä paljon, muutakin kuin esteettistä kauneutta tai sen puutetta. Olen ehkä ahdasmielinen tai tunnen itseni hyvin, mutta tiedän ettei tiettynkaltaisten ihmisten kanssa juttu vaan luista seuranhakumielessä. Ihan vaan jututustelu on homma erikseen. Esim. jos kettutyttöjen pöytään tulee hard business- henkinen liikemies iskemään, niin kyllä ne kettutytöt tietää, ettei ne tästä miehestä pidä vaikka naama/kroppa esteettisesti miellyttäisi. Ja jälleen kysymys, saanko haaskata toisen ihmisen voimavaroja vaan koska haluan olla kohtelias, enkä samantien häätää jotakuta seurasta (johon häntä ei edes alunperin haluta) pois?

        "Jos hieman yksinkertaistan niin jos nainen ravintolassa vastaa miehen keskustelunavaukseen hän haluaa seksiä tai jopa pidemmän suhteen ao. miehen kanssa. Tämähän on helppoa. "

        No näinhän ne näppylät on. Yksinkertaistaen siis. Kyllä sitä aina sen riskin joutuu ottamaan, että kaikenlainen lähestyminen Suomessa aikuisten välillä tulkitaan iskemiseksi ja etenkin jos nainen on se joka tekee aloitteen. Ahdasmielistä, kyllä mutta niin se vaan tavallisten suomalaisten keskuudessa menee. Aikuisten miesten ja naisten oletaan olevan kiinnostuneita toisistaan vain siinä mielessä, mikä on todella sääli. Itsekkin haluaisin lisää ihan vaan kavereita ja hyvän päivän- tuttuja, mutta tutustuminen on vaikeaa ilman ikäviä väärinymmärryksiä.

        Aikuisten pitää myös tietää, mitä he haluavat (seuraa vai ei) ja pitää puolensa tahdikkaasti (haluan viettää aikaani vain kavereiden kanssa, muut käännetään kohteliaasti pois). On teinimäistä leikitellä jonkun tunteilla ja pitää seurassaan ihmisiä vain sen takia, että saisi esim. kehuja siiderilasinsa ääressä joltai uudelta tuttavuudelta.

        Tää on hyvää matskua Okapiru_666:lta. Ja Suomessa, kun ventovieras alkaa sulle puhumaan niin se 95% tapauksissa tarkoitaa iskemistä.

        Mistähän tämän tiedät niin varmasti ?

        "Kyllä sitä aina sen riskin joutuu ottamaan, että kaikenlainen lähestyminen Suomessa aikuisten välillä tulkitaan iskemiseksi ja etenkin jos nainen on se joka tekee aloitteen. Ahdasmielistä, kyllä mutta niin se vaan tavallisten suomalaisten keskuudessa menee. Aikuisten miesten ja naisten oletaan olevan kiinnostuneita toisistaan vain siinä mielessä, mikä on todella sääli. Itsekkin haluaisin lisää ihan vaan kavereita ja hyvän päivän- tuttuja, mutta tutustuminen on vaikeaa ilman ikäviä väärinymmärryksiä."

        Näin monet ajattelevat. Naissukupuolesta enemmistö. Mihin tämä sitten on johtanut ? Kaikki tervejärkiset miehet välttää kaikkea arkipäivän kontaktia koska he eivät todellakaan ole aina iskemässä naisia. Ja haluavat välttää kiusalliset tilanteet. Vastakkaisen sukupuoleen otetaan kontaktia vain humalatilassa.

        Tossa ulkonäköjutussa voisi ihan suoraan sanoa että miehen pitää olla tarpeeksi hyvän näköinen ymv. Miehenä vastaava tilanne olisi jos myöntäisi että naisella pitää olla vähintään DD-kuppi ennenkuin juttu alkaa luistamaan. Kuulostaa aika törkeältä eikö ? Tuo pelko tunteilla leikittelystä on myös vähän kaukaa haettua.


      • Haaremisti
        Okapiru_666 kirjoitti:

        "Tottakai saa mennä mutta kyllä ainakin melkein kaikkialla muualla hyviin tapoihin kuuluu jonkinlaiset hyvät tavat ja kohteliaisuus jos on aikuisista ihmisistä kyse. 26 vuotias on minusta jo aikuinen. "

        Hyvät käytös tavat kunniaan tottakai ja sopivaa rajaahan koitin hakea (mitä pitäisi sanoa ja missä vaiheessa). Omasta mielestäni kyllä myönsin, että hiukan tylyä käytöstä on tullut jaettua miehille, jotka ovat tuleet iskemään. Ja Suomessa, kun ventovieras alkaa sulle puhumaan niin se 95% tapauksissa tarkoitaa iskemistä. Nuiva maa, mikä nuiva maa tämä Suomi ja sen tuppisuinen kanssa. ;)

        Ja mitä miesten tuomitsemiseen tulee, ennenkuin ne suutaan ehtivät edes aukaista. Ulkonäkö kertoo ihmisestä paljon, muutakin kuin esteettistä kauneutta tai sen puutetta. Olen ehkä ahdasmielinen tai tunnen itseni hyvin, mutta tiedän ettei tiettynkaltaisten ihmisten kanssa juttu vaan luista seuranhakumielessä. Ihan vaan jututustelu on homma erikseen. Esim. jos kettutyttöjen pöytään tulee hard business- henkinen liikemies iskemään, niin kyllä ne kettutytöt tietää, ettei ne tästä miehestä pidä vaikka naama/kroppa esteettisesti miellyttäisi. Ja jälleen kysymys, saanko haaskata toisen ihmisen voimavaroja vaan koska haluan olla kohtelias, enkä samantien häätää jotakuta seurasta (johon häntä ei edes alunperin haluta) pois?

        "Jos hieman yksinkertaistan niin jos nainen ravintolassa vastaa miehen keskustelunavaukseen hän haluaa seksiä tai jopa pidemmän suhteen ao. miehen kanssa. Tämähän on helppoa. "

        No näinhän ne näppylät on. Yksinkertaistaen siis. Kyllä sitä aina sen riskin joutuu ottamaan, että kaikenlainen lähestyminen Suomessa aikuisten välillä tulkitaan iskemiseksi ja etenkin jos nainen on se joka tekee aloitteen. Ahdasmielistä, kyllä mutta niin se vaan tavallisten suomalaisten keskuudessa menee. Aikuisten miesten ja naisten oletaan olevan kiinnostuneita toisistaan vain siinä mielessä, mikä on todella sääli. Itsekkin haluaisin lisää ihan vaan kavereita ja hyvän päivän- tuttuja, mutta tutustuminen on vaikeaa ilman ikäviä väärinymmärryksiä.

        Aikuisten pitää myös tietää, mitä he haluavat (seuraa vai ei) ja pitää puolensa tahdikkaasti (haluan viettää aikaani vain kavereiden kanssa, muut käännetään kohteliaasti pois). On teinimäistä leikitellä jonkun tunteilla ja pitää seurassaan ihmisiä vain sen takia, että saisi esim. kehuja siiderilasinsa ääressä joltai uudelta tuttavuudelta.

        aikuinen muttei kypsä. Melko paljon ennakkoluuloja ainakin tuntuu flikalta löytyvän.


      • ewrtwrt
        Okapiru_666 kirjoitti:

        "Tottakai saa mennä mutta kyllä ainakin melkein kaikkialla muualla hyviin tapoihin kuuluu jonkinlaiset hyvät tavat ja kohteliaisuus jos on aikuisista ihmisistä kyse. 26 vuotias on minusta jo aikuinen. "

        Hyvät käytös tavat kunniaan tottakai ja sopivaa rajaahan koitin hakea (mitä pitäisi sanoa ja missä vaiheessa). Omasta mielestäni kyllä myönsin, että hiukan tylyä käytöstä on tullut jaettua miehille, jotka ovat tuleet iskemään. Ja Suomessa, kun ventovieras alkaa sulle puhumaan niin se 95% tapauksissa tarkoitaa iskemistä. Nuiva maa, mikä nuiva maa tämä Suomi ja sen tuppisuinen kanssa. ;)

        Ja mitä miesten tuomitsemiseen tulee, ennenkuin ne suutaan ehtivät edes aukaista. Ulkonäkö kertoo ihmisestä paljon, muutakin kuin esteettistä kauneutta tai sen puutetta. Olen ehkä ahdasmielinen tai tunnen itseni hyvin, mutta tiedän ettei tiettynkaltaisten ihmisten kanssa juttu vaan luista seuranhakumielessä. Ihan vaan jututustelu on homma erikseen. Esim. jos kettutyttöjen pöytään tulee hard business- henkinen liikemies iskemään, niin kyllä ne kettutytöt tietää, ettei ne tästä miehestä pidä vaikka naama/kroppa esteettisesti miellyttäisi. Ja jälleen kysymys, saanko haaskata toisen ihmisen voimavaroja vaan koska haluan olla kohtelias, enkä samantien häätää jotakuta seurasta (johon häntä ei edes alunperin haluta) pois?

        "Jos hieman yksinkertaistan niin jos nainen ravintolassa vastaa miehen keskustelunavaukseen hän haluaa seksiä tai jopa pidemmän suhteen ao. miehen kanssa. Tämähän on helppoa. "

        No näinhän ne näppylät on. Yksinkertaistaen siis. Kyllä sitä aina sen riskin joutuu ottamaan, että kaikenlainen lähestyminen Suomessa aikuisten välillä tulkitaan iskemiseksi ja etenkin jos nainen on se joka tekee aloitteen. Ahdasmielistä, kyllä mutta niin se vaan tavallisten suomalaisten keskuudessa menee. Aikuisten miesten ja naisten oletaan olevan kiinnostuneita toisistaan vain siinä mielessä, mikä on todella sääli. Itsekkin haluaisin lisää ihan vaan kavereita ja hyvän päivän- tuttuja, mutta tutustuminen on vaikeaa ilman ikäviä väärinymmärryksiä.

        Aikuisten pitää myös tietää, mitä he haluavat (seuraa vai ei) ja pitää puolensa tahdikkaasti (haluan viettää aikaani vain kavereiden kanssa, muut käännetään kohteliaasti pois). On teinimäistä leikitellä jonkun tunteilla ja pitää seurassaan ihmisiä vain sen takia, että saisi esim. kehuja siiderilasinsa ääressä joltai uudelta tuttavuudelta.

        "Esim. jos kettutyttöjen pöytään tulee hard business- henkinen liikemies iskemään, niin kyllä ne kettutytöt tietää, ettei ne tästä miehestä pidä vaikka naama/kroppa esteettisesti miellyttäisi"

        Kovin on pinnallista ja vakavankin kuuloista porukkaa. Miehenä saattaisin vastaavassa tilanteessa alkaa provosoimaan iskijää juuri tuon oletetun ajatusmaailmoiden kontrastin pohjalta. Siinähän se sitten selviäisi aika nopeasti, onko toinen sitä miltä vaikuttaa, ja oli tai ei, niin seuraava askel suuntaan kuin suuntaan onkin sitten jo paljon reilumpi kuin ensivaikutelman perusteella tehty tylytys.


      • Gordon Gekko
        Haaremisti kirjoitti:

        pitävät itseään niin verbaalisesti lahjakkaina, niin eivätkö he tosiaan keksi kohteliasta tapaa sanoa 'me haluamme olla rauhassa', niin että miehet sen ymmärtäisivät? Vai ollaanko me miehet vain niin hoopoja? :D

        Useampia kertoja on tullut kyllä baarissa nähtyä, että kun itse on jutellut jonkun naisen kanssa, joka on ilmoittanut seurustelevansa eikä ole ilmaissut mitään erityistä mielenkiintoa mua kohtaan, niin itse on uskonut siitä, mutta seuraavat jututtajat ovat vängänneet ko. naisen kimppuun kuin yleinen syyttäjä. Vaikka ihan samat jutut se on varmaan niillekin sanonut, samalla lailla. Jotkut miehet uskovat puhetta vähemmän kuin toiset.


    • Ei noin

      Eipä paljon kiinnosta muutenkaan mitä joku tuntematon heittää. Ei sillä paljon tunne-elämän vahinkoa saa tällä iällä aikaan. Tylyintä on rakastua ja tuntea yksipuolisesti tai joutua jätetyksi. Jos nyt joku satunnainen muija jolle heittää vähän läppää ei lämpene niin ei se iso ongelma ole.

      • tyttö toisenlainen

        Ihan samaa mieltä. Ihmisen täytyy olla huonolla itsetunnolla varustettu jos muistelee miten viime kesänä joku sanoi sitä ja tätä ja vieläkin tuntuu pahalta. Eiköhän se ole ihan sama mitä joku random, mahdollisesti humalainen, baarissa sattuu sanomaan. Tuntematon ihmisen, mitä väliä! Jos joka asiasta tulee haava hipiään ei varmaankaan voi katsella edes uutisia.


      • Ei noin
        tyttö toisenlainen kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä. Ihmisen täytyy olla huonolla itsetunnolla varustettu jos muistelee miten viime kesänä joku sanoi sitä ja tätä ja vieläkin tuntuu pahalta. Eiköhän se ole ihan sama mitä joku random, mahdollisesti humalainen, baarissa sattuu sanomaan. Tuntematon ihmisen, mitä väliä! Jos joka asiasta tulee haava hipiään ei varmaankaan voi katsella edes uutisia.

        Tunteita voi todella vahingoittaa vain ihminen josta välittää.

        Tosi harvoin on käynyt niin että on muutenkaan tullut keltään tuntemattomalta aikuisiällä mitään ihan asiatonta tylytystä. Jos nyt ehkä 99,9% niistä tilanteista missä itse on ollut asiallinen naisille on saanut asiallista kohtelua takaisin niin paskat siitä 0,1%.

        Enkä tarkoita että onnistumisprosentti hipoo sataa vaan sitä että useimmat ovat ihan asiallisia vaikkei kiinnostaisikaan. Ja en mä pakkeja pidä tylynä. Jos en miellytä jotain niin sitten en. En mä halua naista joka ei ole kiinnostunut musta, ihan älytön idea.


      • Serious business
        tyttö toisenlainen kirjoitti:

        Ihan samaa mieltä. Ihmisen täytyy olla huonolla itsetunnolla varustettu jos muistelee miten viime kesänä joku sanoi sitä ja tätä ja vieläkin tuntuu pahalta. Eiköhän se ole ihan sama mitä joku random, mahdollisesti humalainen, baarissa sattuu sanomaan. Tuntematon ihmisen, mitä väliä! Jos joka asiasta tulee haava hipiään ei varmaankaan voi katsella edes uutisia.

        En ole samaa mieltä.

        HYVÄÄ ITSETUNTOA osoittaa se ettei sinulle tulla sanomaan mitä tahansa kenen tahansa taholta.

        Ole varma että jos tylytystä tai muuta paskaa tulee niin annan samalla mitalla takaisin tavalla joka tuntuu.

        Tuo "haava hipiään" yms. paska on typerää ajattelua jossa nyt unohdetaan se tosiasia että siinä ollaan sosiaalisessa tilanteessa jossa asetetaan toinen ihminen todella tukalaan asemaan.

        Suotta tietysti niitä muistelee, mutta jos baarissa on enemmän selvin päin ja porukasta joku nainen vittuilee niin miksi ihmeessä olla asiasta hiljaa?

        En käsitä sitä että ihmiset hyväksyvät ympärillään olevaa paskaista käytöstä vain sillä verukkeella että se kaikki pitää ottaa vastaan naama virneessä tai muuten on huono itsetunto.


      • Serious business
        Serious business kirjoitti:

        En ole samaa mieltä.

        HYVÄÄ ITSETUNTOA osoittaa se ettei sinulle tulla sanomaan mitä tahansa kenen tahansa taholta.

        Ole varma että jos tylytystä tai muuta paskaa tulee niin annan samalla mitalla takaisin tavalla joka tuntuu.

        Tuo "haava hipiään" yms. paska on typerää ajattelua jossa nyt unohdetaan se tosiasia että siinä ollaan sosiaalisessa tilanteessa jossa asetetaan toinen ihminen todella tukalaan asemaan.

        Suotta tietysti niitä muistelee, mutta jos baarissa on enemmän selvin päin ja porukasta joku nainen vittuilee niin miksi ihmeessä olla asiasta hiljaa?

        En käsitä sitä että ihmiset hyväksyvät ympärillään olevaa paskaista käytöstä vain sillä verukkeella että se kaikki pitää ottaa vastaan naama virneessä tai muuten on huono itsetunto.

        Minua ei ole tylytetty varsinaisesti baarista. Parit pakit ovat olleet kylmät mutta niin ovat olleet ne eukotkin.

        Vierestä olen seurannut jotain "painu vittuun" kommentteja kyllä ja sitä kuinka mies häntä koipien välissä liukenee paikalta.


      • Ei noin
        Serious business kirjoitti:

        En ole samaa mieltä.

        HYVÄÄ ITSETUNTOA osoittaa se ettei sinulle tulla sanomaan mitä tahansa kenen tahansa taholta.

        Ole varma että jos tylytystä tai muuta paskaa tulee niin annan samalla mitalla takaisin tavalla joka tuntuu.

        Tuo "haava hipiään" yms. paska on typerää ajattelua jossa nyt unohdetaan se tosiasia että siinä ollaan sosiaalisessa tilanteessa jossa asetetaan toinen ihminen todella tukalaan asemaan.

        Suotta tietysti niitä muistelee, mutta jos baarissa on enemmän selvin päin ja porukasta joku nainen vittuilee niin miksi ihmeessä olla asiasta hiljaa?

        En käsitä sitä että ihmiset hyväksyvät ympärillään olevaa paskaista käytöstä vain sillä verukkeella että se kaikki pitää ottaa vastaan naama virneessä tai muuten on huono itsetunto.

        sulle usein noin? Ite oon kyllä melkein sataprosenttisesti ansainnut ne vittuilut mitä on tullut.


      • Ei noin
        Ei noin kirjoitti:

        sulle usein noin? Ite oon kyllä melkein sataprosenttisesti ansainnut ne vittuilut mitä on tullut.

        Jos nyt joku rupeaisi vittuilemaan aiheetta niin helvettiäkö mä alkaisin omaa iltaani sen takia pilata. Juuri mikään ei tapa tunnelmaa niin hyvin kun täysin turha ja typerä machouhoaminen ilman syytä sitä varten että joltain tuli pari poikkipuolista sanaa. Menen baariin juomaan lärvit joko hauskanpidon merkeissä tai omiin angsteihini tai sitten iskemään naisia tai katsomaan jotain bändiä. En tappelemaan.


      • Serious business
        Ei noin kirjoitti:

        Jos nyt joku rupeaisi vittuilemaan aiheetta niin helvettiäkö mä alkaisin omaa iltaani sen takia pilata. Juuri mikään ei tapa tunnelmaa niin hyvin kun täysin turha ja typerä machouhoaminen ilman syytä sitä varten että joltain tuli pari poikkipuolista sanaa. Menen baariin juomaan lärvit joko hauskanpidon merkeissä tai omiin angsteihini tai sitten iskemään naisia tai katsomaan jotain bändiä. En tappelemaan.

        Sinä oletkin neiti.

        Minä olen macho.

        Ei se ole täysin turhaa tai typerää vaan itsevarmana miehenä olemista.

        Nainen saa mitä tilasikin.
        Ei siinä tapella tarvitse jos joku mies ei vedä sitten herneitä munaansa jos kerron tälle naiselle suoraan mitä hänestä ajattelen.


      • Ei noin
        Serious business kirjoitti:

        Sinä oletkin neiti.

        Minä olen macho.

        Ei se ole täysin turhaa tai typerää vaan itsevarmana miehenä olemista.

        Nainen saa mitä tilasikin.
        Ei siinä tapella tarvitse jos joku mies ei vedä sitten herneitä munaansa jos kerron tälle naiselle suoraan mitä hänestä ajattelen.

        On se. En mä tosiaan edes muista milloin aikuisiällä olisi käynyt niin että joku tuntematon aikuinen nainen olisi alkanut tylyttää ilman syytä jotenkin ilkeästi mulle. Jos nyt alkaisi niin en mä sitä jäisi kuuntelemaan. Kiukutelkoot itsekseen.

        Ja olen ihan mielelläni neiti jos vaihtoehtona on joku päätön riidanhaastaminen ja jonkun typerän miehisen kunnian puolustaminen aina jos joku vähän väärin vilkaisee.


    • Miksi kertoisin ne tässä?
      Niitä on muutamia aika pahojakin mitä nuorempana tuli tehtyä tyyliin EVVK. Yleisin vastaus nykyään on ollut että "olen varattu". Mutta en kyllä ole saanut mitään tylyä kohtelua live-elämässä ainakaan viimeiseen 8 vuoteen, tiedä mistä sitten johtuu. No hyvä näin.

    • Serious business

      Vuosia sitten opiskelijana eräs tyttö/nuori nainen oletteli itsekseen että seuraan häntä. Olin toki kiinnostunut, mutta kaikki mitä tapahtui oli todellakin yhteensattumien summa. Tuohon aikaan olin varmaan enemmän nörtimmän näköinen ja jäykemmän näköinen.
      Sain sitten kuulla eräässä tapahtumassa hänen puolitutultaan että minusta oli liikkeellä huhu että stalkkeeraan naisia. Arvata saattaa kuka oli saattanut sen liikkeelle...

      Nykyään se nainen saisi suoralta kädeltä kuulla kunniansa ja sitten turpaansa.

    • ala-arvomies

      Tylyintä on ollut se, että kontaktipalstalla ilmoitukseeni vastannut tyttö teeskenteli ihastunutta ja oli hirveän kiinnostunut mielipiteistäni ja ajatuksistani. Kun kerroin ihastuneeni häneen ja ehdotin tapaamista, hän lähetti pilkkakirjeen jossa kertoi yksityiskohtaisesti kuinka nussii muiden kanssa, haukkui minut epämiehekkääksi paskaksi ja lupasi lähettää poliisit perääni jos enää ottaisin yhteyttä (piti lupauksensa).

      Sen jälkeen olenkin ollut psykiatrin hoidossa ja syönyt lääkkeitä. Rakkaudesta, seksistä ja suhteesta on turha enää haaveilla.

      • Serious business

        Jaa.
        Joskus eräs nainen oli yhteydessä treffien kautta samaan aikaan kuin tapaili muita miehiä. Kun treffattiin ja sain selville hänen pelinsä, hän uhkaili itsemurhalla.

        Tarvitset varmaan psykiatria ja lääkkeitä oman itsevarmuudesi turvaksi kuin tuota tapausta varten?

        Nainen vaikuttaa todella epätasapainoiselta looserilta.


      • Haaremisti
        Serious business kirjoitti:

        Jaa.
        Joskus eräs nainen oli yhteydessä treffien kautta samaan aikaan kuin tapaili muita miehiä. Kun treffattiin ja sain selville hänen pelinsä, hän uhkaili itsemurhalla.

        Tarvitset varmaan psykiatria ja lääkkeitä oman itsevarmuudesi turvaksi kuin tuota tapausta varten?

        Nainen vaikuttaa todella epätasapainoiselta looserilta.

        parin viime esimerkin naiset niitä ns. vahvoja naisia?


    • Minulla on sen verran itsesuojeluvaistoa, etten yleensä käy paikoissa, joissa tavataan "iskeä" ihmisiä. Kaljakuppilanikin ovat sellaisia hiljaisia paikkoja, joissa nuoret naiset eivät edes käy, korkeintaan puumanaiset, ja hekin keskittyvät jääkiekkoilevempiin miehiin ja jättävät minut rauhaan, enkä minäkään sitten yritä mitään. Kerran tosin yritin, ja minun käskettiin painua suorinta tietä vittuun (tai helvettiin, olisiko ollut, etten olisi vain ymmärtänyt väärin). Myönnettäköön kuitenkin, että olin niin humalassa, että jälkeenpäin itseänikin hävettää normaalia enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      238
      7998
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      13
      2621
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      47
      1975
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1778
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1731
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1704
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1681
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1639
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      153
      1601
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      342
      1314
    Aihe