Mitä eroa on evoluutiolla ja evoluutioteorialla?

34

Mitä eroa on evoluutiolla ja evoluutioteorialla?

Annetaan kreationistien vastata ensin, jookos-kookos?

10

458

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LauriT

      Tiedetään tiedetään!

      • Itte piru

        Mahtaako krentut tietää? Oudon hiljaista.


      • !ϖϑS
        Itte piru kirjoitti:

        Mahtaako krentut tietää? Oudon hiljaista.

        ei voi mitään kun kretiinit jytää
        niska meni poikki mutta jalat loikki

        kiitää, kiitää..

        yy, kaa, koo, nee, näin ne pojat hyppelee
        nee, vii, kuu, see, vaikka hevon kuuseen


      • !ϖϑS
        !ϖϑS kirjoitti:

        ei voi mitään kun kretiinit jytää
        niska meni poikki mutta jalat loikki

        kiitää, kiitää..

        yy, kaa, koo, nee, näin ne pojat hyppelee
        nee, vii, kuu, see, vaikka hevon kuuseen

        one, two, tree, four, cretins wanna hop some more
        four, five, six, seven, all good cretins go to heaven


    • riittääkö

      ja evoluutioteoria on sen karkeasti epäonnistunut selitysyritys, jonka historia on täynnä kaikentasoisia petkutusyrityksiä, mutta ei sisällä ainoatakaan tieteellistä faktaa jolla evoluutio voitaisiin todentaa.

      Tämä on tieteellinen fakta.

      • ""Evoluutio on todistamaton hypoteesi ja evoluutioteoria on sen karkeasti epäonnistunut selitysyritys, jonka historia on täynnä kaikentasoisia petkutusyrityksiä, mutta ei sisällä ainoatakaan tieteellistä faktaa jolla evoluutio voitaisiin todentaa.

        Tämä on tieteellinen fakta.""

        Hassua, että puhut tieteellisistä faktoista, vaikka et näköjään ymmärrä lainkaan tiedettä ja toisaalta valehtelet lukijoillesi suoraan päin naamaa. Taidat olla kreationisti, koska on niin harvinaista, että muut ihmiset noin tekisivät.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        ""Evoluutio on todistamaton hypoteesi ja evoluutioteoria on sen karkeasti epäonnistunut selitysyritys, jonka historia on täynnä kaikentasoisia petkutusyrityksiä, mutta ei sisällä ainoatakaan tieteellistä faktaa jolla evoluutio voitaisiin todentaa.

        Tämä on tieteellinen fakta.""

        Hassua, että puhut tieteellisistä faktoista, vaikka et näköjään ymmärrä lainkaan tiedettä ja toisaalta valehtelet lukijoillesi suoraan päin naamaa. Taidat olla kreationisti, koska on niin harvinaista, että muut ihmiset noin tekisivät.

        No, osaahan se sentään erottaa toisistaan evoluution ja evoluutioteorian. Moni näiden palstojen vakiohöpöttäjistä ei tunnu kykenevän edes siihen. Sitä uumoilen aloittajan tarkoittaneen.


      • poikjuhg
        naapurin.kissa kirjoitti:

        No, osaahan se sentään erottaa toisistaan evoluution ja evoluutioteorian. Moni näiden palstojen vakiohöpöttäjistä ei tunnu kykenevän edes siihen. Sitä uumoilen aloittajan tarkoittaneen.

        Niihhh... SamiA on ainakin toistuvasti osoittanut olevansa siihen kykenemätön. Ja silti varmaan omasta mielestään on perin tieteellinen.


      • ++++++++++++

        Käännös käytetyille termeille.

        Evoluutio = Luominen
        Evoluutioteoria = Luomisteoria (Ei teoria tieteellisessä merkityksessä)


    • Helppoa

      Evoluutio = Populaation geneettinen muutos sukupolvien aikana. Luonnonilmiö. Mikäli näin ei olisi, niin populaatio koostusi identtisistä klooneista.

      Evoluutioteoria = Edellistä luonnonilmiötä kuvaava tieteellinen kokonaisuus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe