Mitä kreationistinen tiede on saanut aikaan?

Itte piru

Nyt! Ainutlaatuinen tilaisuus! Vastatkaa niin voitte voittaa!

Yhden jos toisenkin suuresta suusta olemme taas saaneet kuulla, että kreationistinen tiede on mm. lääketieteessä saavuttanut suuria, mutta kukaan ei vastaa mitään kun kysytään lisätietoja. Nyt tarjoankin mahdollisuuden vastata rehellisesti kysymykseen "mitä kreationistinen tiede on saanut aikaan sanokaamme 50 viime vuoden aikana?" Aikaa ei ole hukattavaksi, Nibiruhan kuulemma pyyhkäisee meidät olemattomiin vajaan kahden vuoden kuluttua (mutta se on taas ihan toinen juttu).

Niin että arvoisat kreationistit, nyt joukolla vastaamaan - tehtävä on helppo, mainitkaa vain joku tai joitakin kreationistisen tieteen suurista saavutuksista!

Vain vastaamalla voit voittaa!

8

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Apo-Calypso

      Sangen toimivia kidutusvälineitä keskiajalla?

    • Belgialaiset vahvat abidj- ja trappistioluet ovat hyviä, mutta taitavat nykypanijat vaan olla aika maallistuneita :-)

      • Apo-Calypso

        Luulenpa, että noiden oluiden kehittäjätkin joutuivat turvautumaan ihan naturalistisiin menetelmiin. Tieteellisen kreationismin avulla ei taida löytyä olutreseptejä.


      • LauriT
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Luulenpa, että noiden oluiden kehittäjätkin joutuivat turvautumaan ihan naturalistisiin menetelmiin. Tieteellisen kreationismin avulla ei taida löytyä olutreseptejä.

        Nykyään tiedemiehet joutuvat kieltämään Jumalan osuuden oluen käymisessä. He joutuvat aktiivisesti kieltämään yliluonnollisen osuuden ja keksimään tarinoita kuinka alkoholia syntyy anaerobisissa oloissa hiivan energiatuotannon seurauksena. Tässä on kyse teofobiasta. Teos tarkoittaa kreikaksi jumalaa ja fobia pelkoa.


      • Apo-Calypso kirjoitti:

        Luulenpa, että noiden oluiden kehittäjätkin joutuivat turvautumaan ihan naturalistisiin menetelmiin. Tieteellisen kreationismin avulla ei taida löytyä olutreseptejä.

        Noo, voihan se noinkin olla. Minä vaan yritin olla kreationisteille kohtelias, kun jotakin niin hyvää on kerrankin onnistuttu tekemään alkujaan luostarissa.

        Eräs mainio esimerkki: http://www.trappistwestmalle.be/en/page/brouwerij.aspx

        Kun nauttii muutaman pullon Westmalle Tripel:iä (9,5%), on olo yllättävän hengellinen. Huomatkaa panimon korkeat eettiset arvot ja hyvät tarkoitusperät!!!

        :-)


      • illuminatus kirjoitti:

        Noo, voihan se noinkin olla. Minä vaan yritin olla kreationisteille kohtelias, kun jotakin niin hyvää on kerrankin onnistuttu tekemään alkujaan luostarissa.

        Eräs mainio esimerkki: http://www.trappistwestmalle.be/en/page/brouwerij.aspx

        Kun nauttii muutaman pullon Westmalle Tripel:iä (9,5%), on olo yllättävän hengellinen. Huomatkaa panimon korkeat eettiset arvot ja hyvät tarkoitusperät!!!

        :-)

        !


      • naapurin.kissa kirjoitti:

        !

        !


    • Samikin tuolla hehkutti (kretaleiden suosimaa sanaa käyttääkseni) että puolet lääketieteen nykysaavutuksista on kreationistien tekemiä, ellen väärin ymmärtänyt, Samiahan on joskus vaikea ymmärtää kun hän välillä sanoo mustaa valkoiseksi ja välillä toisinpäin.

      Eihän teitä ole edes pyydetty todistamaan mitään vääräksi, riittää kun mainitsette yhdenkin kreationistisen tieteen saavutuksen joka täyttää tieteellisyyden kriteerit.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      199
      2094
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1168
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      815
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      741
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      557
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      532
    Aihe