Nyt! Ainutlaatuinen tilaisuus! Vastatkaa niin voitte voittaa!
Yhden jos toisenkin suuresta suusta olemme taas saaneet kuulla, että kreationistinen tiede on mm. lääketieteessä saavuttanut suuria, mutta kukaan ei vastaa mitään kun kysytään lisätietoja. Nyt tarjoankin mahdollisuuden vastata rehellisesti kysymykseen "mitä kreationistinen tiede on saanut aikaan sanokaamme 50 viime vuoden aikana?" Aikaa ei ole hukattavaksi, Nibiruhan kuulemma pyyhkäisee meidät olemattomiin vajaan kahden vuoden kuluttua (mutta se on taas ihan toinen juttu).
Niin että arvoisat kreationistit, nyt joukolla vastaamaan - tehtävä on helppo, mainitkaa vain joku tai joitakin kreationistisen tieteen suurista saavutuksista!
Vain vastaamalla voit voittaa!
Mitä kreationistinen tiede on saanut aikaan?
8
355
Vastaukset
- Apo-Calypso
Sangen toimivia kidutusvälineitä keskiajalla?
Belgialaiset vahvat abidj- ja trappistioluet ovat hyviä, mutta taitavat nykypanijat vaan olla aika maallistuneita :-)
- Apo-Calypso
Luulenpa, että noiden oluiden kehittäjätkin joutuivat turvautumaan ihan naturalistisiin menetelmiin. Tieteellisen kreationismin avulla ei taida löytyä olutreseptejä.
- LauriT
Apo-Calypso kirjoitti:
Luulenpa, että noiden oluiden kehittäjätkin joutuivat turvautumaan ihan naturalistisiin menetelmiin. Tieteellisen kreationismin avulla ei taida löytyä olutreseptejä.
Nykyään tiedemiehet joutuvat kieltämään Jumalan osuuden oluen käymisessä. He joutuvat aktiivisesti kieltämään yliluonnollisen osuuden ja keksimään tarinoita kuinka alkoholia syntyy anaerobisissa oloissa hiivan energiatuotannon seurauksena. Tässä on kyse teofobiasta. Teos tarkoittaa kreikaksi jumalaa ja fobia pelkoa.
Apo-Calypso kirjoitti:
Luulenpa, että noiden oluiden kehittäjätkin joutuivat turvautumaan ihan naturalistisiin menetelmiin. Tieteellisen kreationismin avulla ei taida löytyä olutreseptejä.
Noo, voihan se noinkin olla. Minä vaan yritin olla kreationisteille kohtelias, kun jotakin niin hyvää on kerrankin onnistuttu tekemään alkujaan luostarissa.
Eräs mainio esimerkki: http://www.trappistwestmalle.be/en/page/brouwerij.aspx
Kun nauttii muutaman pullon Westmalle Tripel:iä (9,5%), on olo yllättävän hengellinen. Huomatkaa panimon korkeat eettiset arvot ja hyvät tarkoitusperät!!!
:-)illuminatus kirjoitti:
Noo, voihan se noinkin olla. Minä vaan yritin olla kreationisteille kohtelias, kun jotakin niin hyvää on kerrankin onnistuttu tekemään alkujaan luostarissa.
Eräs mainio esimerkki: http://www.trappistwestmalle.be/en/page/brouwerij.aspx
Kun nauttii muutaman pullon Westmalle Tripel:iä (9,5%), on olo yllättävän hengellinen. Huomatkaa panimon korkeat eettiset arvot ja hyvät tarkoitusperät!!!
:-)!
Samikin tuolla hehkutti (kretaleiden suosimaa sanaa käyttääkseni) että puolet lääketieteen nykysaavutuksista on kreationistien tekemiä, ellen väärin ymmärtänyt, Samiahan on joskus vaikea ymmärtää kun hän välillä sanoo mustaa valkoiseksi ja välillä toisinpäin.
Eihän teitä ole edes pyydetty todistamaan mitään vääräksi, riittää kun mainitsette yhdenkin kreationistisen tieteen saavutuksen joka täyttää tieteellisyyden kriteerit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532