Kysymys palstan normaaleille miehille

ellastella

Tämä palsta on paljolti naisten lutkittelua, naisiin kohdistuvan väkivallan kuvausta, naisten halveksimista yms.

Miksi te kunnolliset, normaalit miehet ette puutu asiaa muutamaa harvaa lukuun ottamatta?
Miksi olette hiljaa?

184

3691

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • --->

      Ovat pohjimmiltaan samaa mieltä?

      • juuuri niin

        Ovat pohjimmiltaan samaa mieltä!

        T. Kunnollinen Mies


      • ES

        Niin. Sitä olen miettinyt, että monet miehet täällä tuntevat salaa mielihyvää siitä, jos joku väkivaltafantasioi naisita yms. Heillä ei ole seksikokemuksia, on tullut pakkeja, katkeriakin kokemuksia naisista... Eivät ehkä itse postaa niitä sairaimpia naisvihaviestejä, mutta tuntevat salaista hekumaa niitä lukiessaan.
        Selkärankaa, miehet!


      • 25
        ES kirjoitti:

        Niin. Sitä olen miettinyt, että monet miehet täällä tuntevat salaa mielihyvää siitä, jos joku väkivaltafantasioi naisita yms. Heillä ei ole seksikokemuksia, on tullut pakkeja, katkeriakin kokemuksia naisista... Eivät ehkä itse postaa niitä sairaimpia naisvihaviestejä, mutta tuntevat salaista hekumaa niitä lukiessaan.
        Selkärankaa, miehet!

        Hohhoijaa, väkivalta ja viha ovat inhottavia. Tuntisitko itse salaista hekumaa lukiessasi miesvihaviestejä?


      • Jätkä 25
        ES kirjoitti:

        Niin. Sitä olen miettinyt, että monet miehet täällä tuntevat salaa mielihyvää siitä, jos joku väkivaltafantasioi naisita yms. Heillä ei ole seksikokemuksia, on tullut pakkeja, katkeriakin kokemuksia naisista... Eivät ehkä itse postaa niitä sairaimpia naisvihaviestejä, mutta tuntevat salaista hekumaa niitä lukiessaan.
        Selkärankaa, miehet!

        Minulla taas on ollut pientä juttua useammankin naisen kanssa, olen jopa hyvännäköisiltäkin saanut katseita, silti minusta ainakin on oikein että ainakin sentään lutkia lutkitellaan ja uhkaillaan, kun ovat valtaosa ihan täyttä yhteiskunnan pohjasakkaa.


      • tsubutsubu
        Jätkä 25 kirjoitti:

        Minulla taas on ollut pientä juttua useammankin naisen kanssa, olen jopa hyvännäköisiltäkin saanut katseita, silti minusta ainakin on oikein että ainakin sentään lutkia lutkitellaan ja uhkaillaan, kun ovat valtaosa ihan täyttä yhteiskunnan pohjasakkaa.

        Oletpa varsinainen höpönassu, kun uhkailet lutkia! Ja lutka oli, kun harrastaa seksiä parisuhteen ulkopuolella?


      • Lutkapoliisi
        Jätkä 25 kirjoitti:

        Minulla taas on ollut pientä juttua useammankin naisen kanssa, olen jopa hyvännäköisiltäkin saanut katseita, silti minusta ainakin on oikein että ainakin sentään lutkia lutkitellaan ja uhkaillaan, kun ovat valtaosa ihan täyttä yhteiskunnan pohjasakkaa.

        Jätkä 25=pohjasakkaa.


      • sir_eino
        Jätkä 25 kirjoitti:

        Minulla taas on ollut pientä juttua useammankin naisen kanssa, olen jopa hyvännäköisiltäkin saanut katseita, silti minusta ainakin on oikein että ainakin sentään lutkia lutkitellaan ja uhkaillaan, kun ovat valtaosa ihan täyttä yhteiskunnan pohjasakkaa.

        Oletko joku Naisasialooserin sivupersoona?


      • Jätkä 25
        sir_eino kirjoitti:

        Oletko joku Naisasialooserin sivupersoona?

        En ole.


      • sir_eino
        Jätkä 25 kirjoitti:

        En ole.

        Mutta muuten vaan joku samanlainen seko jonka mielestä naisten pelottelu tai uhkailu on ok. Hienoa. Pidä toi linja. Olet varmaan ihan sairaan hyvä tyyppi. Tai sitten et.


      • Jätkä 25
        sir_eino kirjoitti:

        Mutta muuten vaan joku samanlainen seko jonka mielestä naisten pelottelu tai uhkailu on ok. Hienoa. Pidä toi linja. Olet varmaan ihan sairaan hyvä tyyppi. Tai sitten et.

        Mitä hyvää sinä näet lutkailussa? Miksi meidän pitäisi suvaita se, että yhä harvemmasta osasta naisia meinaa tulla lutkia nykyisten mallien ansiosta!?


      • sir_eino
        Jätkä 25 kirjoitti:

        Mitä hyvää sinä näet lutkailussa? Miksi meidän pitäisi suvaita se, että yhä harvemmasta osasta naisia meinaa tulla lutkia nykyisten mallien ansiosta!?

        Ihmisellä on itsemääräämisoikeus joka koskee myös seksuaalista käyttäytymistä. Toisella taas ei ole oikeutta puuttua siihen itsemääräämisoikeuteen esimerkiksi uhkailemalla. Ihan rautalangasta? Jos joku nainen nussii kuudensadan miehen kanssa hän ei tee mitään väärää. Jos sinä uhkailet naista joka on nussinut kuudensadan miehen kanssa niin puutut toisen itsemääräämisoikeuteen (väkivallalla uhaten) ja vielä rikot lakia.


      • Jätkä 25
        sir_eino kirjoitti:

        Ihmisellä on itsemääräämisoikeus joka koskee myös seksuaalista käyttäytymistä. Toisella taas ei ole oikeutta puuttua siihen itsemääräämisoikeuteen esimerkiksi uhkailemalla. Ihan rautalangasta? Jos joku nainen nussii kuudensadan miehen kanssa hän ei tee mitään väärää. Jos sinä uhkailet naista joka on nussinut kuudensadan miehen kanssa niin puutut toisen itsemääräämisoikeuteen (väkivallalla uhaten) ja vielä rikot lakia.

        Saa nussia kunhan ei vaan mielellään ala myöhemmin hakemaan vakavaa suhdetta. Ei sillä sinänsä mitään väliä harrastaako niitä, mutta sitten jos seurustella meinaa, niin on sillä silloin aika helvetinkin paljon väliä!


      • yhen miehen nainen
        Jätkä 25 kirjoitti:

        Saa nussia kunhan ei vaan mielellään ala myöhemmin hakemaan vakavaa suhdetta. Ei sillä sinänsä mitään väliä harrastaako niitä, mutta sitten jos seurustella meinaa, niin on sillä silloin aika helvetinkin paljon väliä!

        olet sairas.


      • Gordon Gekko
        Jätkä 25 kirjoitti:

        Saa nussia kunhan ei vaan mielellään ala myöhemmin hakemaan vakavaa suhdetta. Ei sillä sinänsä mitään väliä harrastaako niitä, mutta sitten jos seurustella meinaa, niin on sillä silloin aika helvetinkin paljon väliä!

        vai riittäiskö se, että ei ala hakemaan sinun kanssas vakavaa suhdetta? Jos paheksut jotain käytöstä, niin miten se oikeuttaa sut uhkailemaan, tai hyväksymään uhkailua? Eihän se sulta ole pois, jos joku nainen ns. lutkailee.


      • sir_eino
        Jätkä 25 kirjoitti:

        Saa nussia kunhan ei vaan mielellään ala myöhemmin hakemaan vakavaa suhdetta. Ei sillä sinänsä mitään väliä harrastaako niitä, mutta sitten jos seurustella meinaa, niin on sillä silloin aika helvetinkin paljon väliä!

        Ihan oikeasti. Et sä määrää monenko kumppanin jälkeen joku saa seurustella. Sen "määrää" se ihminen jonka kanssa aiotaan seurustella. Mä voin sanoa että mun naisella pitää olla x-y määrä entisiä mutten voi sanoa että joku jolla on ollut vähemmän tai enemmän ei saisi koskaan kenenkään kanssa olla.

        Enkä mä nyt ala todellakaan rajaamaan muuten hyvää naista pois sen takia että se on nainut liian vähän tai liikaa.

        Lainausmerkit sanan "määrää" ympärillä siksi että kai jollekin ex-sukupuolikumppanien määrä voi olla syy jättää suhde siihen.


      • Jätkä 25
        yhen miehen nainen kirjoitti:

        olet sairas.

        kyllä minulle enään näitä villin nuoruuden eläneitä likaisia paskasaastoja! Oli minulla kerran lähellä alkaa suhdekkin yhden sellaisen kanssa. Tavatessani tämän naisen kerran, seurusteli se silloin vielä edellisen jätkänsä kanssa ja heti oli vaihtamassa sitten toiseen, olisi ollut valmis heti seurustelemaan minun kanssani ja pistämään jätkänsä kanssa poikki. Jätkänsä mukamas oli niin tunteeton häntä kohtaan, vaikka päinvastoine se kylläkin oli ollut häntä kohtaan tunteeton!
        Joku kolme kuukautta se oli uskollisesti seurustellut hänen kanssaan, sitten vähän ajan päästä sen jälkeen oli taas elävinään kun jotain sinkkuelämää. Aina kovasti haukkukin omaa jätkäänsä, vaikka jätkänsä oli parhaansa mukaan koittanut olla ymmärtäväinen häntä kohtaan vaikeina aikoina, järjestellyt kaikkea hauskoja bileitä, tehnyt duunia suhteensa eteen, niin silti tämä muija vaan mökötti ja valitti. Valta-osa kavereistaankin oli miespuolisia

        Minä olin niin ihastunut tuohon naiseen, olisin saanut vain valtavia sydänsuruja hänen kanssaan seurustellessaan ja pahimmillaan jopa vaikuttanut mielenterveyteenikin! Kun eräissä illanistujaisissa tapasin hänet, hän oli valmiina naisenkondomi pillussaan tullut sinne, ihan seikkailumielessä siis, vaikka seurustelee miehensä kanssa! Tämä on yksi syy miksi sellainen nainen on halpa ihmisarvoton saasta, jota pitäisi saada kohdella ihan miten haluaa!


      • Jätkä 25
        yhen miehen nainen kirjoitti:

        olet sairas.

        viitattuna, tuossa on siis ainakin yksi hyvä esimerkki tapaus siitä kuinka monen miehen nussima pettää todella helposti suhteessa ja tiedän ihan monia muitakin tällaisia tapauksia, samaten kun näilläkin palstoilla moni vielä kertonutkin kanssa juuri edellämainitun kaltaisista! Eli kyllä sillä menneisyydellä on aika vitustikkin väliä!


      • sir_eino kirjoitti:

        Mutta muuten vaan joku samanlainen seko jonka mielestä naisten pelottelu tai uhkailu on ok. Hienoa. Pidä toi linja. Olet varmaan ihan sairaan hyvä tyyppi. Tai sitten et.

        eräs mies on useinkin jopa uhannut tappaa naisia, toivon oikeasti että naiset on tappouhkaukset vienyt eteenpäin.


      • sir_eino
        Jätkä 25 kirjoitti:

        viitattuna, tuossa on siis ainakin yksi hyvä esimerkki tapaus siitä kuinka monen miehen nussima pettää todella helposti suhteessa ja tiedän ihan monia muitakin tällaisia tapauksia, samaten kun näilläkin palstoilla moni vielä kertonutkin kanssa juuri edellämainitun kaltaisista! Eli kyllä sillä menneisyydellä on aika vitustikkin väliä!

        Joo. Minä olen nyt vähän kännissä mutta repesin. Ei helvetti. Että ihan naistenkondoomi pillussa tullut bileisiin.

        Joo.


      • sir_eino
        Jätkä 25 kirjoitti:

        kyllä minulle enään näitä villin nuoruuden eläneitä likaisia paskasaastoja! Oli minulla kerran lähellä alkaa suhdekkin yhden sellaisen kanssa. Tavatessani tämän naisen kerran, seurusteli se silloin vielä edellisen jätkänsä kanssa ja heti oli vaihtamassa sitten toiseen, olisi ollut valmis heti seurustelemaan minun kanssani ja pistämään jätkänsä kanssa poikki. Jätkänsä mukamas oli niin tunteeton häntä kohtaan, vaikka päinvastoine se kylläkin oli ollut häntä kohtaan tunteeton!
        Joku kolme kuukautta se oli uskollisesti seurustellut hänen kanssaan, sitten vähän ajan päästä sen jälkeen oli taas elävinään kun jotain sinkkuelämää. Aina kovasti haukkukin omaa jätkäänsä, vaikka jätkänsä oli parhaansa mukaan koittanut olla ymmärtäväinen häntä kohtaan vaikeina aikoina, järjestellyt kaikkea hauskoja bileitä, tehnyt duunia suhteensa eteen, niin silti tämä muija vaan mökötti ja valitti. Valta-osa kavereistaankin oli miespuolisia

        Minä olin niin ihastunut tuohon naiseen, olisin saanut vain valtavia sydänsuruja hänen kanssaan seurustellessaan ja pahimmillaan jopa vaikuttanut mielenterveyteenikin! Kun eräissä illanistujaisissa tapasin hänet, hän oli valmiina naisenkondomi pillussaan tullut sinne, ihan seikkailumielessä siis, vaikka seurustelee miehensä kanssa! Tämä on yksi syy miksi sellainen nainen on halpa ihmisarvoton saasta, jota pitäisi saada kohdella ihan miten haluaa!

        Eli sinä olet kerran ollut ihastunut naiseen joka on sinusta ihmisarvoton saasta. Ja tästä seuraa että jokainen nainen jolla on seksielämä pitäisi kivittää?

        Saatanan teini.


      • Jätkä 25
        sir_eino kirjoitti:

        Eli sinä olet kerran ollut ihastunut naiseen joka on sinusta ihmisarvoton saasta. Ja tästä seuraa että jokainen nainen jolla on seksielämä pitäisi kivittää?

        Saatanan teini.

        On ihan useaankin otteeseen huomattu miten semmoinen nainen käyttäytyy yleensä parisuhteessa Ja enkös juuri äsken maininnut eräässä viestissäni kuinka täälläkin moni mies on kanssa puhunut samaa näistä naisista ties kuinka moneen otteeseen! Kai muuten tiesit että sellainen yleensä pettää suhteessa todennäköisemmin, jolla on ollut takana useita irtosuhteita? Eikös se kerro esimerkiksi siitä että nainen todennäköisesti on varmaankin aika helppo nakki? :)


      • sir_eino
        Jätkä 25 kirjoitti:

        On ihan useaankin otteeseen huomattu miten semmoinen nainen käyttäytyy yleensä parisuhteessa Ja enkös juuri äsken maininnut eräässä viestissäni kuinka täälläkin moni mies on kanssa puhunut samaa näistä naisista ties kuinka moneen otteeseen! Kai muuten tiesit että sellainen yleensä pettää suhteessa todennäköisemmin, jolla on ollut takana useita irtosuhteita? Eikös se kerro esimerkiksi siitä että nainen todennäköisesti on varmaankin aika helppo nakki? :)

        "On ihan useaankin otteeseen huomattu miten semmoinen nainen käyttäytyy yleensä parisuhteessa Ja enkös juuri äsken maininnut eräässä viestissäni kuinka täälläkin moni mies on kanssa puhunut samaa näistä naisista ties kuinka moneen otteeseen!"

        Lauma kokemattomia kolmekymppisiä? Heiltä saa varmasti parhaat parisuhdevinkit. Tiedäthän että olen vähän skeptinen asian suhteen.

        "Kai muuten tiesit että sellainen yleensä pettää suhteessa todennäköisemmin, jolla on ollut takana useita irtosuhteita?"

        Perustatko tämän johonkin tutkimukseen vai onko tämä vain oma mielipiteesi? Minulla on ollut lukuisia irtosuhteita ja parisuhteessa olen täysin uskollinen. Eli ei ainakaan minulla pidä paikkansa. Mutta mähän olenkin mies. Enkä muuten yleensä mene baariin tai bileisiin kondomi munan suojana vaikka mulla on aina kumi tai pari mukana. Se on ihan fiksua ja vastuullista toimintaa.


      • Jätkä 25
        sir_eino kirjoitti:

        "On ihan useaankin otteeseen huomattu miten semmoinen nainen käyttäytyy yleensä parisuhteessa Ja enkös juuri äsken maininnut eräässä viestissäni kuinka täälläkin moni mies on kanssa puhunut samaa näistä naisista ties kuinka moneen otteeseen!"

        Lauma kokemattomia kolmekymppisiä? Heiltä saa varmasti parhaat parisuhdevinkit. Tiedäthän että olen vähän skeptinen asian suhteen.

        "Kai muuten tiesit että sellainen yleensä pettää suhteessa todennäköisemmin, jolla on ollut takana useita irtosuhteita?"

        Perustatko tämän johonkin tutkimukseen vai onko tämä vain oma mielipiteesi? Minulla on ollut lukuisia irtosuhteita ja parisuhteessa olen täysin uskollinen. Eli ei ainakaan minulla pidä paikkansa. Mutta mähän olenkin mies. Enkä muuten yleensä mene baariin tai bileisiin kondomi munan suojana vaikka mulla on aina kumi tai pari mukana. Se on ihan fiksua ja vastuullista toimintaa.

        "Lauma kokemattomia kolmekymppisiä? Heiltä saa varmasti parhaat parisuhdevinkit. Tiedäthän että olen vähän skeptinen asian suhteen."

        Tietääkseni enemmänkin kokeneet kertoneet.

        "Perustatko tämän johonkin tutkimukseen vai onko tämä vain oma mielipiteesi? Minulla on ollut lukuisia irtosuhteita ja parisuhteessa olen täysin uskollinen. Eli ei ainakaan minulla pidä paikkansa. Mutta mähän olenkin mies. Enkä muuten yleensä mene baariin tai bileisiin kondomi munan suojana vaikka mulla on aina kumi tai pari mukana. Se on ihan fiksua ja vastuullista toimintaa."

        Niin ja huom! Sanoin sit että TODENNÄKÖISEMMIN! Suurella todennäköisyydellä. Ja jos sitten kysytään että miten muka semmoinen ihminen pettää todennäköisemmin? No minä vastaan että se voi johtua monestakin eri syystä, esimerkiksi siitä että kyseinen ihminen helposti tuppaa ajattelemaan että voisi panna melkein ketä tahansa, et joo, miksei sitä nyt voisi tuotakin panna ja tuota ja tuotakin. Himon tunne kun kasvaa, niin sitä alkaa entistä luontaisemmin suhtautumaan asiaan. Tai kertoo yleensä myöskin heikosta itsehillintäkyvystä, eikä se siitä pakolla häviä mihkään, vaikka löytäisikin suhteeseen.

        Jos omalla naisellani sattuisi olemaan takana vaikkapa 1 tai pari, niin en kai ehkä siitä vielä pistäisi pahitteeksi. Mutta sitten jos petikumppanien määrä alkaa läheneen kymmentä, niin kyllä lutkan mittari alkaa jo siinä vaiheessa värähtelemään. Kyllä naisen pitäisi jo siinä vaiheessa tietää millaisen miehen itselleen haluaa!


      • sir_eino
        Jätkä 25 kirjoitti:

        "Lauma kokemattomia kolmekymppisiä? Heiltä saa varmasti parhaat parisuhdevinkit. Tiedäthän että olen vähän skeptinen asian suhteen."

        Tietääkseni enemmänkin kokeneet kertoneet.

        "Perustatko tämän johonkin tutkimukseen vai onko tämä vain oma mielipiteesi? Minulla on ollut lukuisia irtosuhteita ja parisuhteessa olen täysin uskollinen. Eli ei ainakaan minulla pidä paikkansa. Mutta mähän olenkin mies. Enkä muuten yleensä mene baariin tai bileisiin kondomi munan suojana vaikka mulla on aina kumi tai pari mukana. Se on ihan fiksua ja vastuullista toimintaa."

        Niin ja huom! Sanoin sit että TODENNÄKÖISEMMIN! Suurella todennäköisyydellä. Ja jos sitten kysytään että miten muka semmoinen ihminen pettää todennäköisemmin? No minä vastaan että se voi johtua monestakin eri syystä, esimerkiksi siitä että kyseinen ihminen helposti tuppaa ajattelemaan että voisi panna melkein ketä tahansa, et joo, miksei sitä nyt voisi tuotakin panna ja tuota ja tuotakin. Himon tunne kun kasvaa, niin sitä alkaa entistä luontaisemmin suhtautumaan asiaan. Tai kertoo yleensä myöskin heikosta itsehillintäkyvystä, eikä se siitä pakolla häviä mihkään, vaikka löytäisikin suhteeseen.

        Jos omalla naisellani sattuisi olemaan takana vaikkapa 1 tai pari, niin en kai ehkä siitä vielä pistäisi pahitteeksi. Mutta sitten jos petikumppanien määrä alkaa läheneen kymmentä, niin kyllä lutkan mittari alkaa jo siinä vaiheessa värähtelemään. Kyllä naisen pitäisi jo siinä vaiheessa tietää millaisen miehen itselleen haluaa!

        "Tietääkseni enemmänkin kokeneet kertoneet."

        Kyllä täällä tätä "lutka"-sanaa viljelevät eniten täysin tai lähes kokemattomat miehet. Samalla tavalla lähinnä heillä on jonkinlainen neitsytkompleksi.

        "Niin ja huom! Sanoin sit että TODENNÄKÖISEMMIN! Suurella todennäköisyydellä. Ja jos sitten kysytään että miten muka semmoinen ihminen pettää todennäköisemmin? No minä vastaan että se voi johtua monestakin eri syystä, esimerkiksi siitä että kyseinen ihminen helposti tuppaa ajattelemaan että voisi panna melkein ketä tahansa, et joo, miksei sitä nyt voisi tuotakin panna ja tuota ja tuotakin. Himon tunne kun kasvaa, niin sitä alkaa entistä luontaisemmin suhtautumaan asiaan. Tai kertoo yleensä myöskin heikosta itsehillintäkyvystä, eikä se siitä pakolla häviä mihkään, vaikka löytäisikin suhteeseen."

        Eli siis puhdasta omaa järkeilyäsi joka ei oikeasti perustu mihinkään?

        Minulla on irto- ja seksisuhteita koska pidän seksistä. Jos saan sitä säännöllisesti, en tunne tarvetta käydä panemassa vieraita muijia. Ja olen sitäpaitsi liian kiltti pettääkseni. En halua enkä pysty satuttamaan naista.

        "Jos omalla naisellani sattuisi olemaan takana vaikkapa 1 tai pari, niin en kai ehkä siitä vielä pistäisi pahitteeksi. Mutta sitten jos petikumppanien määrä alkaa läheneen kymmentä, niin kyllä lutkan mittari alkaa jo siinä vaiheessa värähtelemään. Kyllä naisen pitäisi jo siinä vaiheessa tietää millaisen miehen itselleen haluaa!"

        En ymmärrä logiikkaa. Kai se nainen voi tietää millaisen miehen haluaa mutta entä jos ei tapaa sellaista? Minä tiedän millaisen naisen haluan mutten ajatellut elää selibaatissa kunnes satun sellaisen kohtaamaan.


      • Jätkä 25
        sir_eino kirjoitti:

        "Tietääkseni enemmänkin kokeneet kertoneet."

        Kyllä täällä tätä "lutka"-sanaa viljelevät eniten täysin tai lähes kokemattomat miehet. Samalla tavalla lähinnä heillä on jonkinlainen neitsytkompleksi.

        "Niin ja huom! Sanoin sit että TODENNÄKÖISEMMIN! Suurella todennäköisyydellä. Ja jos sitten kysytään että miten muka semmoinen ihminen pettää todennäköisemmin? No minä vastaan että se voi johtua monestakin eri syystä, esimerkiksi siitä että kyseinen ihminen helposti tuppaa ajattelemaan että voisi panna melkein ketä tahansa, et joo, miksei sitä nyt voisi tuotakin panna ja tuota ja tuotakin. Himon tunne kun kasvaa, niin sitä alkaa entistä luontaisemmin suhtautumaan asiaan. Tai kertoo yleensä myöskin heikosta itsehillintäkyvystä, eikä se siitä pakolla häviä mihkään, vaikka löytäisikin suhteeseen."

        Eli siis puhdasta omaa järkeilyäsi joka ei oikeasti perustu mihinkään?

        Minulla on irto- ja seksisuhteita koska pidän seksistä. Jos saan sitä säännöllisesti, en tunne tarvetta käydä panemassa vieraita muijia. Ja olen sitäpaitsi liian kiltti pettääkseni. En halua enkä pysty satuttamaan naista.

        "Jos omalla naisellani sattuisi olemaan takana vaikkapa 1 tai pari, niin en kai ehkä siitä vielä pistäisi pahitteeksi. Mutta sitten jos petikumppanien määrä alkaa läheneen kymmentä, niin kyllä lutkan mittari alkaa jo siinä vaiheessa värähtelemään. Kyllä naisen pitäisi jo siinä vaiheessa tietää millaisen miehen itselleen haluaa!"

        En ymmärrä logiikkaa. Kai se nainen voi tietää millaisen miehen haluaa mutta entä jos ei tapaa sellaista? Minä tiedän millaisen naisen haluan mutten ajatellut elää selibaatissa kunnes satun sellaisen kohtaamaan.

        "Kyllä täällä tätä "lutka"-sanaa viljelevät eniten täysin tai lähes kokemattomat miehet. Samalla tavalla lähinnä heillä on jonkinlainen neitsytkompleksi."

        Ei tuo lutkamääritelmä nyt ole sen kummoisempi kuin heteromies. Hetero on heteromies ja lutka on lutka. Mikäs tuossa nyt on ongelma?

        "Eli siis puhdasta omaa järkeilyäsi joka ei oikeasti perustu mihinkään?"

        "Minulla on irto- ja seksisuhteita koska pidän seksistä. Jos saan sitä säännöllisesti, en tunne tarvetta käydä panemassa vieraita muijia. Ja olen sitäpaitsi liian kiltti pettääkseni. En halua enkä pysty satuttamaan naista."

        Toiset sellaiset pystyvät olee pettämättä, toiset ei. Ihan ihmisestä kiinni niinkun olen jo sanonut! Toisilla irtosuhteita harrastavilla se vaan on sillein et vaikkei ne välttämättä haluaisi pettää omaa kumppaniaan tai panna jotakin tiettyä henkilöä, niin silti ne satunomaisesti saattavat sortua sellaiseen. Irtosuhteita harrastaessa sinusta yleensä tulee vähän niinkuin eläin, jolla on lähinnä vaan tarve tyydyttää omat tarpeensa johonkin. Toisista tulee jo ekalla sellaisella kerralla, toisista vasta muutamasta, toisista jo useasta kymmenestä. Itsestäni on aika vaikeeta kyllä uskoa johkin ihmisten omaan keksimään parisuhde-instituutioon että ihminen muka voi olla sekä erikseen sitoutuva, että myöskin tunteettomasti muita paneva. Ei! Ei! Ei! Kun se on aina jompikumpi, minkä ihminen haluaa valita noista edellämainituista!

        Lisättäköön vielä että nainen jolla useita seksikumppaneita takana, herättää kanssa kysymyksen että onkohan kyseisellä naisella kanssa sit minkälainen käsitys ylipäätänsä parisuhteista?


      • sir_eino
        Jätkä 25 kirjoitti:

        "Kyllä täällä tätä "lutka"-sanaa viljelevät eniten täysin tai lähes kokemattomat miehet. Samalla tavalla lähinnä heillä on jonkinlainen neitsytkompleksi."

        Ei tuo lutkamääritelmä nyt ole sen kummoisempi kuin heteromies. Hetero on heteromies ja lutka on lutka. Mikäs tuossa nyt on ongelma?

        "Eli siis puhdasta omaa järkeilyäsi joka ei oikeasti perustu mihinkään?"

        "Minulla on irto- ja seksisuhteita koska pidän seksistä. Jos saan sitä säännöllisesti, en tunne tarvetta käydä panemassa vieraita muijia. Ja olen sitäpaitsi liian kiltti pettääkseni. En halua enkä pysty satuttamaan naista."

        Toiset sellaiset pystyvät olee pettämättä, toiset ei. Ihan ihmisestä kiinni niinkun olen jo sanonut! Toisilla irtosuhteita harrastavilla se vaan on sillein et vaikkei ne välttämättä haluaisi pettää omaa kumppaniaan tai panna jotakin tiettyä henkilöä, niin silti ne satunomaisesti saattavat sortua sellaiseen. Irtosuhteita harrastaessa sinusta yleensä tulee vähän niinkuin eläin, jolla on lähinnä vaan tarve tyydyttää omat tarpeensa johonkin. Toisista tulee jo ekalla sellaisella kerralla, toisista vasta muutamasta, toisista jo useasta kymmenestä. Itsestäni on aika vaikeeta kyllä uskoa johkin ihmisten omaan keksimään parisuhde-instituutioon että ihminen muka voi olla sekä erikseen sitoutuva, että myöskin tunteettomasti muita paneva. Ei! Ei! Ei! Kun se on aina jompikumpi, minkä ihminen haluaa valita noista edellämainituista!

        Lisättäköön vielä että nainen jolla useita seksikumppaneita takana, herättää kanssa kysymyksen että onkohan kyseisellä naisella kanssa sit minkälainen käsitys ylipäätänsä parisuhteista?

        "Ei tuo lutkamääritelmä nyt ole sen kummoisempi kuin heteromies. Hetero on heteromies ja lutka on lutka. Mikäs tuossa nyt on ongelma?"

        Koita joskus baarissa. Käy sanomassa ensin jotain miestä heteroksi ja sitten jotain naista lutkaksi. Se mikä on sulle lutka ei ole sitä välttämättä esim. mulle. Sillä tapaakin typerä esimerkki.

        "Toiset sellaiset pystyvät olee pettämättä, toiset ei. Ihan ihmisestä kiinni niinkun olen jo sanonut!"

        Niin. Ajatteles. Ja tiedätkö mitä? Kyllä kokematon kumppanikin voi pettää. Tiedän kyllä pareja jotka ovat eronneet uskottomuuden vuoksi vaikka kokemusta on ollut parisuhteen alkaessa vähän tai ei lainkaan.

        "Itsestäni on aika vaikeeta kyllä uskoa johkin ihmisten omaan keksimään parisuhde-instituutioon että ihminen muka voi olla sekä erikseen sitoutuva, että myöskin tunteettomasti muita paneva. Ei! Ei! Ei! Kun se on aina jompikumpi, minkä ihminen haluaa valita noista edellämainituista!"

        Tottakai on. Mutta kun se riippuu tilanteesta. Mulla ei ole ollut kohta kahteen vuoteen parisuhdetta. Olen kyllä tuntenut erinäisiä helliä tunteita useampaakin naista kohtaan ja ollut välillä jonkun naisen tunteiden kohde mutta nämä tunteet eivät ole kohdanneet tai jos ovat niin sitten on ollut joitain esteitä joiden vuoksi suhdetta ei ole kannattanut alkaa rakentamaan. Tämän kahden vuoden aikana mulla on silti ollut ihan normaalit seksihalut ja tarve saada läheisyyttä ja hellyyttä. Olen sitten tyydyttänyt nuo tarpeet edes osittain naisten kanssa joihin minulla ei ole ollut rakkaussuhdetta ja joilla ei ole ollut minuun sellaista. Tässä ei ole mitään väärää kun ollaan rehellisiä.

        Ottaisin mielelläni jonkun parisuhteen mutta en mä voi alkaa sellaiseen naisen kanssa jota kohtaan en tunne vahvasti.

        Ja lisään vielä että olen kyllä pitänyt aika monesta naisesta jonka kanssa olen harrastanut seksiä. Esimerkiksi edellistä vakkariani kohtaan mulla oli ihan kohtuullisen vahva välittämisen kokemus ja pidin hänestä paljon.

        "Lisättäköön vielä että nainen jolla useita seksikumppaneita takana, herättää kanssa kysymyksen että onkohan kyseisellä naisella kanssa sit minkälainen käsitys ylipäätänsä parisuhteista?"

        Sitä ei voi tietää. Jopa parisuhteessa olevalla ihmisellä voi olla aivan vääristynyt käsitys parisuhteesta.


      • Jätkä 25
        sir_eino kirjoitti:

        "Ei tuo lutkamääritelmä nyt ole sen kummoisempi kuin heteromies. Hetero on heteromies ja lutka on lutka. Mikäs tuossa nyt on ongelma?"

        Koita joskus baarissa. Käy sanomassa ensin jotain miestä heteroksi ja sitten jotain naista lutkaksi. Se mikä on sulle lutka ei ole sitä välttämättä esim. mulle. Sillä tapaakin typerä esimerkki.

        "Toiset sellaiset pystyvät olee pettämättä, toiset ei. Ihan ihmisestä kiinni niinkun olen jo sanonut!"

        Niin. Ajatteles. Ja tiedätkö mitä? Kyllä kokematon kumppanikin voi pettää. Tiedän kyllä pareja jotka ovat eronneet uskottomuuden vuoksi vaikka kokemusta on ollut parisuhteen alkaessa vähän tai ei lainkaan.

        "Itsestäni on aika vaikeeta kyllä uskoa johkin ihmisten omaan keksimään parisuhde-instituutioon että ihminen muka voi olla sekä erikseen sitoutuva, että myöskin tunteettomasti muita paneva. Ei! Ei! Ei! Kun se on aina jompikumpi, minkä ihminen haluaa valita noista edellämainituista!"

        Tottakai on. Mutta kun se riippuu tilanteesta. Mulla ei ole ollut kohta kahteen vuoteen parisuhdetta. Olen kyllä tuntenut erinäisiä helliä tunteita useampaakin naista kohtaan ja ollut välillä jonkun naisen tunteiden kohde mutta nämä tunteet eivät ole kohdanneet tai jos ovat niin sitten on ollut joitain esteitä joiden vuoksi suhdetta ei ole kannattanut alkaa rakentamaan. Tämän kahden vuoden aikana mulla on silti ollut ihan normaalit seksihalut ja tarve saada läheisyyttä ja hellyyttä. Olen sitten tyydyttänyt nuo tarpeet edes osittain naisten kanssa joihin minulla ei ole ollut rakkaussuhdetta ja joilla ei ole ollut minuun sellaista. Tässä ei ole mitään väärää kun ollaan rehellisiä.

        Ottaisin mielelläni jonkun parisuhteen mutta en mä voi alkaa sellaiseen naisen kanssa jota kohtaan en tunne vahvasti.

        Ja lisään vielä että olen kyllä pitänyt aika monesta naisesta jonka kanssa olen harrastanut seksiä. Esimerkiksi edellistä vakkariani kohtaan mulla oli ihan kohtuullisen vahva välittämisen kokemus ja pidin hänestä paljon.

        "Lisättäköön vielä että nainen jolla useita seksikumppaneita takana, herättää kanssa kysymyksen että onkohan kyseisellä naisella kanssa sit minkälainen käsitys ylipäätänsä parisuhteista?"

        Sitä ei voi tietää. Jopa parisuhteessa olevalla ihmisellä voi olla aivan vääristynyt käsitys parisuhteesta.

        "Koita joskus baarissa. Käy sanomassa ensin jotain miestä heteroksi ja sitten jotain naista lutkaksi. Se mikä on sulle lutka ei ole sitä välttämättä esim. mulle. Sillä tapaakin typerä esimerkki."

        Olet näköjään ihan pihalla asiasta! esimerkiksi Lutka, huora ja ihan muillakin vastaavilla sanoilla on nimenomaan alunperin tarkoitettu naista joka harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Huora-sanan_käyttö

        "Niin. Ajatteles. Ja tiedätkö mitä? Kyllä kokematon kumppanikin voi pettää. Tiedän kyllä pareja jotka ovat eronneet uskottomuuden vuoksi vaikka kokemusta on ollut parisuhteen alkaessa vähän tai ei lainkaan."

        En väittänytkään että semmoinenkin voisi. Sanoin vaan että SUUREMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ irtosuhteita harrastanut pettää. Lue nyt tekstiäni tarkemmin!

        "Tottakai on. Mutta kun se riippuu tilanteesta. Mulla ei ole ollut kohta kahteen vuoteen parisuhdetta. Olen kyllä tuntenut erinäisiä helliä tunteita useampaakin naista kohtaan ja ollut välillä jonkun naisen tunteiden kohde mutta nämä tunteet eivät ole kohdanneet tai jos ovat niin sitten on ollut joitain esteitä joiden vuoksi suhdetta ei ole kannattanut alkaa rakentamaan. Tämän kahden vuoden aikana mulla on silti ollut ihan normaalit seksihalut ja tarve saada läheisyyttä ja hellyyttä. Olen sitten tyydyttänyt nuo tarpeet edes osittain naisten kanssa joihin minulla ei ole ollut rakkaussuhdetta ja joilla ei ole ollut minuun sellaista. Tässä ei ole mitään väärää kun ollaan rehellisiä.

        Ottaisin mielelläni jonkun parisuhteen mutta en mä voi alkaa sellaiseen naisen kanssa jota kohtaan en tunne vahvasti."

        Sinä pystyt sitoutumaan, mikäs siinä! Toiset taas ei. Tämä on esimerkiksi on juuri yksi niistä syistä minkä takia kirkko ja muutkin uskonnot ovat pitäneet irtosuhteita synnillisinä.

        Tässäpä sinulle vielä pari blogia, mitä pyytäisin lukemaan: http://tupla-j.blogspot.com/2010/01/ihminen-ei-ole-jarvi.html
        ja
        http://tupla-j.blogspot.com/2009/08/ad-hominem-ja-perisynti.html


      • sir_eino
        Jätkä 25 kirjoitti:

        "Koita joskus baarissa. Käy sanomassa ensin jotain miestä heteroksi ja sitten jotain naista lutkaksi. Se mikä on sulle lutka ei ole sitä välttämättä esim. mulle. Sillä tapaakin typerä esimerkki."

        Olet näköjään ihan pihalla asiasta! esimerkiksi Lutka, huora ja ihan muillakin vastaavilla sanoilla on nimenomaan alunperin tarkoitettu naista joka harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Huora-sanan_käyttö

        "Niin. Ajatteles. Ja tiedätkö mitä? Kyllä kokematon kumppanikin voi pettää. Tiedän kyllä pareja jotka ovat eronneet uskottomuuden vuoksi vaikka kokemusta on ollut parisuhteen alkaessa vähän tai ei lainkaan."

        En väittänytkään että semmoinenkin voisi. Sanoin vaan että SUUREMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ irtosuhteita harrastanut pettää. Lue nyt tekstiäni tarkemmin!

        "Tottakai on. Mutta kun se riippuu tilanteesta. Mulla ei ole ollut kohta kahteen vuoteen parisuhdetta. Olen kyllä tuntenut erinäisiä helliä tunteita useampaakin naista kohtaan ja ollut välillä jonkun naisen tunteiden kohde mutta nämä tunteet eivät ole kohdanneet tai jos ovat niin sitten on ollut joitain esteitä joiden vuoksi suhdetta ei ole kannattanut alkaa rakentamaan. Tämän kahden vuoden aikana mulla on silti ollut ihan normaalit seksihalut ja tarve saada läheisyyttä ja hellyyttä. Olen sitten tyydyttänyt nuo tarpeet edes osittain naisten kanssa joihin minulla ei ole ollut rakkaussuhdetta ja joilla ei ole ollut minuun sellaista. Tässä ei ole mitään väärää kun ollaan rehellisiä.

        Ottaisin mielelläni jonkun parisuhteen mutta en mä voi alkaa sellaiseen naisen kanssa jota kohtaan en tunne vahvasti."

        Sinä pystyt sitoutumaan, mikäs siinä! Toiset taas ei. Tämä on esimerkiksi on juuri yksi niistä syistä minkä takia kirkko ja muutkin uskonnot ovat pitäneet irtosuhteita synnillisinä.

        Tässäpä sinulle vielä pari blogia, mitä pyytäisin lukemaan: http://tupla-j.blogspot.com/2010/01/ihminen-ei-ole-jarvi.html
        ja
        http://tupla-j.blogspot.com/2009/08/ad-hominem-ja-perisynti.html

        "Olet näköjään ihan pihalla asiasta! esimerkiksi Lutka, huora ja ihan muillakin vastaavilla sanoilla on nimenomaan alunperin tarkoitettu naista joka harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Huora-sanan_käyttö"

        Ja ajatteles. Jos menet sanomaan naista lutkaksi tai huoraksi olet muiden mielestä vain katkera juntti.

        "En väittänytkään että semmoinenkin voisi. Sanoin vaan että SUUREMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ irtosuhteita harrastanut pettää. Lue nyt tekstiäni tarkemmin!"

        Mihin et kuitenkaan tarjoa perusteita-

        "Sinä pystyt sitoutumaan, mikäs siinä! Toiset taas ei. Tämä on esimerkiksi on juuri yksi niistä syistä minkä takia kirkko ja muutkin uskonnot ovat pitäneet irtosuhteita synnillisinä."

        Väitän edelleen että kyky sitoutua ei riipu millään tapaa siitä onko irtosuhteita tai muita suhteita takana nolla vai sata.

        En siis väitä että runsas irtosuhteilu tekee onnelliseksi mutta väitän ettei se kerro vielä ihmisestä puolisona paljon mitään. Se kertoo jotain siitä miten suhtautuu seksiin kun on sinkku. Siinä se. Mä en jaksa olla pitkään ilman naista joten harrastan irtoseksiä. Olin sitten mulkku sen takia tai en.

        "Tässäpä sinulle vielä pari blogia, mitä pyytäisin lukemaan:"

        Ne tuskin tarjoavat tilastotietoa siitä että irtosuhteita harrastanut pettää useammin vaan konservatiivisen mielipiteen joka tukee sinun näkökantaasi. Eikö niin? Täysin merkityksetöntä eikä vaikuta minun ajatteluuni millään tavalla.


      • Jätkä 25
        sir_eino kirjoitti:

        "Olet näköjään ihan pihalla asiasta! esimerkiksi Lutka, huora ja ihan muillakin vastaavilla sanoilla on nimenomaan alunperin tarkoitettu naista joka harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Huora-sanan_käyttö"

        Ja ajatteles. Jos menet sanomaan naista lutkaksi tai huoraksi olet muiden mielestä vain katkera juntti.

        "En väittänytkään että semmoinenkin voisi. Sanoin vaan että SUUREMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ irtosuhteita harrastanut pettää. Lue nyt tekstiäni tarkemmin!"

        Mihin et kuitenkaan tarjoa perusteita-

        "Sinä pystyt sitoutumaan, mikäs siinä! Toiset taas ei. Tämä on esimerkiksi on juuri yksi niistä syistä minkä takia kirkko ja muutkin uskonnot ovat pitäneet irtosuhteita synnillisinä."

        Väitän edelleen että kyky sitoutua ei riipu millään tapaa siitä onko irtosuhteita tai muita suhteita takana nolla vai sata.

        En siis väitä että runsas irtosuhteilu tekee onnelliseksi mutta väitän ettei se kerro vielä ihmisestä puolisona paljon mitään. Se kertoo jotain siitä miten suhtautuu seksiin kun on sinkku. Siinä se. Mä en jaksa olla pitkään ilman naista joten harrastan irtoseksiä. Olin sitten mulkku sen takia tai en.

        "Tässäpä sinulle vielä pari blogia, mitä pyytäisin lukemaan:"

        Ne tuskin tarjoavat tilastotietoa siitä että irtosuhteita harrastanut pettää useammin vaan konservatiivisen mielipiteen joka tukee sinun näkökantaasi. Eikö niin? Täysin merkityksetöntä eikä vaikuta minun ajatteluuni millään tavalla.

        "Ja ajatteles. Jos menet sanomaan naista lutkaksi tai huoraksi olet muiden mielestä vain katkera juntti."

        Heh.. niin. Sanoo vaan jotkut sivistymättömät junttibilettäjät :D Kiinostaapa tosi paljon joittenkin idioottien mielipiteet. Mikä tarkoitus on neitsyyden/poikuuden säästämisellä tulevalle, on kyseisellä ollut tarkoitus ihan vaan varmistaa että tuleva kumppani on puhdas, uskollinen ja luotettava. Kumppani, jolla taipumusta pettää suhteessa ja sit vielä, varsinkin niinä aikoina jolloinka ihmisillä ollut vielä mitään ehkäisyjä keksitty oli varsinkin hyvä varmistaa että sitten kun se muijakin tulee raskaaksi, niin tiedetään että se lapsikin on sitten oma, eikä mahdollisesti jonkun toisen.

        "Mihin et kuitenkaan tarjoa perusteita-"

        Tarjosinhan minä, jos nyt ollenkaan olet lukenut viestejäni tarkemmin. Minähän juuri kerroin kuinka olen itse ties kuinka moneen otteeseen kuullut ja nähnyt vastaavissa tapauksissa. Pari tällaista kaverin kaveriani, joilla runsas määrä irtosuhteita takana ja joki-ikisessä suhteessa missä minä olen niitten kuullut heidän olevan ovat he aina pettäneet sitä kumppaniaan! Oletkos nähnyt elokuvan Levottomat Ja Levottomat 3:en. Leffojen päähenkilöt tosi hyvin kyllä kertovat tyypillisestä irtosuhteen harrastajasta.

        "Väitän edelleen että kyky sitoutua ei riipu millään tapaa siitä onko irtosuhteita tai muita suhteita takana nolla vai sata.

        En siis väitä että runsas irtosuhteilu tekee onnelliseksi mutta väitän ettei se kerro vielä ihmisestä puolisona paljon mitään."

        No kyllä riippuu ja kertoo kyllä paljonkin. Ei nyt ruveta heittäytyy idiootiksi!

        "Ne tuskin tarjoavat tilastotietoa siitä että irtosuhteita harrastanut pettää useammin vaan konservatiivisen mielipiteen joka tukee sinun näkökantaasi. Eikö niin? Täysin merkityksetöntä eikä vaikuta minun ajatteluuni millään tavalla."

        No nii-in.. niinkuin tunnettua, ihminen on niin saatanan itsekäs eläin. Se ei usko ennen kuin sitä vasta kunnolla alkaa sattumaan. Ainiin muuten! Etpä sattunut juuri silloin olemaan täällä paikalla kun olikos se pari vuotta kai sitten niin täällä yksi nuori kundi oli kirjoittanut topicin, missä oli avautunut kuinka hän parisuhteen mentyä poikki oli sen jälkeen harrastanut paljon irtosuhteita, eikä sen jälkeen ollut jostain syystä enään kyennyt rakastumaan kehenkään naiseen, että naiset ovat hänelle olleet sen jälkeen vaan pelkkiä panoreikiä ja samalla luonnekkin oli muuttunut välinpitämättömämmäksi ja itsekkäämmäksi, vaikkei itse edes haluaisi olla semmoinen. En nyt jaksa kyseistä aihetta etsiä, mutta siinä ainakin yksi hyvä esimerkki, sen lisäksi että mistäs johtuukaan että avioerot ja uskottomuudetkin on lisääntynyt? Vaikuttaahan toki noihin muutkin asiat tottakai! Mutta irtosuhteiden lisääntyvällä määrällä on kanssa kerrottu olevan paljon osuutta noihin! Jos et usko, niin katsoppa vaikka itse kaikkia niitä ihmisiä joilla on paljon irtosuhdekokemuksia :)


      • sir_eino
        Jätkä 25 kirjoitti:

        "Ja ajatteles. Jos menet sanomaan naista lutkaksi tai huoraksi olet muiden mielestä vain katkera juntti."

        Heh.. niin. Sanoo vaan jotkut sivistymättömät junttibilettäjät :D Kiinostaapa tosi paljon joittenkin idioottien mielipiteet. Mikä tarkoitus on neitsyyden/poikuuden säästämisellä tulevalle, on kyseisellä ollut tarkoitus ihan vaan varmistaa että tuleva kumppani on puhdas, uskollinen ja luotettava. Kumppani, jolla taipumusta pettää suhteessa ja sit vielä, varsinkin niinä aikoina jolloinka ihmisillä ollut vielä mitään ehkäisyjä keksitty oli varsinkin hyvä varmistaa että sitten kun se muijakin tulee raskaaksi, niin tiedetään että se lapsikin on sitten oma, eikä mahdollisesti jonkun toisen.

        "Mihin et kuitenkaan tarjoa perusteita-"

        Tarjosinhan minä, jos nyt ollenkaan olet lukenut viestejäni tarkemmin. Minähän juuri kerroin kuinka olen itse ties kuinka moneen otteeseen kuullut ja nähnyt vastaavissa tapauksissa. Pari tällaista kaverin kaveriani, joilla runsas määrä irtosuhteita takana ja joki-ikisessä suhteessa missä minä olen niitten kuullut heidän olevan ovat he aina pettäneet sitä kumppaniaan! Oletkos nähnyt elokuvan Levottomat Ja Levottomat 3:en. Leffojen päähenkilöt tosi hyvin kyllä kertovat tyypillisestä irtosuhteen harrastajasta.

        "Väitän edelleen että kyky sitoutua ei riipu millään tapaa siitä onko irtosuhteita tai muita suhteita takana nolla vai sata.

        En siis väitä että runsas irtosuhteilu tekee onnelliseksi mutta väitän ettei se kerro vielä ihmisestä puolisona paljon mitään."

        No kyllä riippuu ja kertoo kyllä paljonkin. Ei nyt ruveta heittäytyy idiootiksi!

        "Ne tuskin tarjoavat tilastotietoa siitä että irtosuhteita harrastanut pettää useammin vaan konservatiivisen mielipiteen joka tukee sinun näkökantaasi. Eikö niin? Täysin merkityksetöntä eikä vaikuta minun ajatteluuni millään tavalla."

        No nii-in.. niinkuin tunnettua, ihminen on niin saatanan itsekäs eläin. Se ei usko ennen kuin sitä vasta kunnolla alkaa sattumaan. Ainiin muuten! Etpä sattunut juuri silloin olemaan täällä paikalla kun olikos se pari vuotta kai sitten niin täällä yksi nuori kundi oli kirjoittanut topicin, missä oli avautunut kuinka hän parisuhteen mentyä poikki oli sen jälkeen harrastanut paljon irtosuhteita, eikä sen jälkeen ollut jostain syystä enään kyennyt rakastumaan kehenkään naiseen, että naiset ovat hänelle olleet sen jälkeen vaan pelkkiä panoreikiä ja samalla luonnekkin oli muuttunut välinpitämättömämmäksi ja itsekkäämmäksi, vaikkei itse edes haluaisi olla semmoinen. En nyt jaksa kyseistä aihetta etsiä, mutta siinä ainakin yksi hyvä esimerkki, sen lisäksi että mistäs johtuukaan että avioerot ja uskottomuudetkin on lisääntynyt? Vaikuttaahan toki noihin muutkin asiat tottakai! Mutta irtosuhteiden lisääntyvällä määrällä on kanssa kerrottu olevan paljon osuutta noihin! Jos et usko, niin katsoppa vaikka itse kaikkia niitä ihmisiä joilla on paljon irtosuhdekokemuksia :)

        "Heh.. niin. Sanoo vaan jotkut sivistymättömät junttibilettäjät :D Kiinostaapa tosi paljon joittenkin idioottien mielipiteet."

        Täysi ääliö menee nimittelemään toista baarissa. Siinähän se pointti olikin.

        "Mikä tarkoitus on neitsyyden/poikuuden säästämisellä tulevalle, on kyseisellä ollut tarkoitus ihan vaan varmistaa että tuleva kumppani on puhdas, uskollinen ja luotettava."

        Valitettavasti vaan seksistä pidättäytymnen ei varmista mitään mainitsemiasi asioita.

        "Tarjosinhan minä, jos nyt ollenkaan olet lukenut viestejäni tarkemmin. Minähän juuri kerroin kuinka olen itse ties kuinka moneen otteeseen kuullut ja nähnyt vastaavissa tapauksissa."

        Tarjosit täysin häiriintyneen teinitarinan. Että ihan 3kk seukattu ja sinä olet vokotellut tyttöä ja tyttö on ollut lutka. Ok.

        "Oletkos nähnyt elokuvan Levottomat Ja Levottomat 3:en. Leffojen päähenkilöt tosi hyvin kyllä kertovat tyypillisestä irtosuhteen harrastajasta."

        Olen nähnyt Levottomat, sen ensimmäisen osan. Se on elokuva. Erotan elokuvan todesta.

        "No kyllä riippuu ja kertoo kyllä paljonkin. Ei nyt ruveta heittäytyy idiootiksi!"

        Toivoisin tosiaan ettei keskustelukumppanini ole idiootti. Se on ilmeisesti turha toive.

        "No nii-in.. niinkuin tunnettua, ihminen on niin saatanan itsekäs eläin. Se ei usko ennen kuin sitä vasta kunnolla alkaa sattumaan. Ainiin muuten!"

        Eli tilastotietoa ei ole mutta pari vuotta sitten luit netistä että...

        "Jos et usko, niin katsoppa vaikka itse kaikkia niitä ihmisiä joilla on paljon irtosuhdekokemuksia :)"

        Tiedän kaikenlaisia ihmisiä enkä ole huomannut merkittävää korrelaatiota uskottomuuden ja sinkkuaikaisen seksielämän kanssa. Tiedän useammankin tapauksen missä... No... Miten tämän sanoisi kauniisti? Mies jolla ei ole nuorempana ollut niin hillitön flaksi on alkanut pettää muijaansa kun ikää ja itsevarmuutta ja tilaisuuksia on tullut. Tottakai tiedän myös irtosuhteiden harrastajia jotka ovat pettäneet mutta... Millainen tahansa voi pettää. Se se mun pointti oli. Mä olen ainakin pannut sen verran paljon että jos löydän naisen joka jaksaa katsella mua mulla ei ole mitään tarvetta lähteä kokeilemaan tuntuuko "se" jossain paremmalta. Ei todellakaan ole. Ei ole ollut enää vuosiin.


      • Jätkä 25
        sir_eino kirjoitti:

        "Heh.. niin. Sanoo vaan jotkut sivistymättömät junttibilettäjät :D Kiinostaapa tosi paljon joittenkin idioottien mielipiteet."

        Täysi ääliö menee nimittelemään toista baarissa. Siinähän se pointti olikin.

        "Mikä tarkoitus on neitsyyden/poikuuden säästämisellä tulevalle, on kyseisellä ollut tarkoitus ihan vaan varmistaa että tuleva kumppani on puhdas, uskollinen ja luotettava."

        Valitettavasti vaan seksistä pidättäytymnen ei varmista mitään mainitsemiasi asioita.

        "Tarjosinhan minä, jos nyt ollenkaan olet lukenut viestejäni tarkemmin. Minähän juuri kerroin kuinka olen itse ties kuinka moneen otteeseen kuullut ja nähnyt vastaavissa tapauksissa."

        Tarjosit täysin häiriintyneen teinitarinan. Että ihan 3kk seukattu ja sinä olet vokotellut tyttöä ja tyttö on ollut lutka. Ok.

        "Oletkos nähnyt elokuvan Levottomat Ja Levottomat 3:en. Leffojen päähenkilöt tosi hyvin kyllä kertovat tyypillisestä irtosuhteen harrastajasta."

        Olen nähnyt Levottomat, sen ensimmäisen osan. Se on elokuva. Erotan elokuvan todesta.

        "No kyllä riippuu ja kertoo kyllä paljonkin. Ei nyt ruveta heittäytyy idiootiksi!"

        Toivoisin tosiaan ettei keskustelukumppanini ole idiootti. Se on ilmeisesti turha toive.

        "No nii-in.. niinkuin tunnettua, ihminen on niin saatanan itsekäs eläin. Se ei usko ennen kuin sitä vasta kunnolla alkaa sattumaan. Ainiin muuten!"

        Eli tilastotietoa ei ole mutta pari vuotta sitten luit netistä että...

        "Jos et usko, niin katsoppa vaikka itse kaikkia niitä ihmisiä joilla on paljon irtosuhdekokemuksia :)"

        Tiedän kaikenlaisia ihmisiä enkä ole huomannut merkittävää korrelaatiota uskottomuuden ja sinkkuaikaisen seksielämän kanssa. Tiedän useammankin tapauksen missä... No... Miten tämän sanoisi kauniisti? Mies jolla ei ole nuorempana ollut niin hillitön flaksi on alkanut pettää muijaansa kun ikää ja itsevarmuutta ja tilaisuuksia on tullut. Tottakai tiedän myös irtosuhteiden harrastajia jotka ovat pettäneet mutta... Millainen tahansa voi pettää. Se se mun pointti oli. Mä olen ainakin pannut sen verran paljon että jos löydän naisen joka jaksaa katsella mua mulla ei ole mitään tarvetta lähteä kokeilemaan tuntuuko "se" jossain paremmalta. Ei todellakaan ole. Ei ole ollut enää vuosiin.

        "Täysi ääliö menee nimittelemään toista baarissa. Siinähän se pointti olikin."

        En minä nyt heti mene mitään nimittelemään, kun en jaksa ruveta haastaa riitaa taikka saada hankaluuksia.

        "Tarjosit täysin häiriintyneen teinitarinan. Että ihan 3kk seukattu ja sinä olet vokotellut tyttöä ja tyttö on ollut lutka. Ok."

        Häh!? :D Minä puhuin kylläkin hänen edellisestä suhteestaan silloisen exänsä kanssa, enkä siitä että minä mukamas olisin hänen kanssaan seurustellut. Sinuna minä kyllä treenauttaisin tuota lukemisen ymmärrystaitoa, niin ei tarvisi koko aika turvautua rautalankaan x)

        "Olen nähnyt Levottomat, sen ensimmäisen osan. Se on elokuva. Erotan elokuvan todesta."

        Ja elokuvatkin voi myös perustua todellisuuteen, niinku sanoin, tiedän vaikka kuinka paljon samoja tapauksia ja samoin moni muukin on täällä kertonut tietävän.

        "Eli tilastotietoa ei ole mutta pari vuotta sitten luit netistä että..."

        No eikös tuo nyt vielä todista jotain? Entäs sitten kun on lukenut vielä vaikkapa jotain Nelosen tai maikkarin chattia, missä monet varatut seikkailijatkin kertoo hakevansa seksiseuraa? Luet samaten vaikkapa noita parisuhde, avioliitto ja avoliitto -palstoja, kuinka siellä monet kertovat joutuneensa petetyiksi, kuinka heidän kumppaniensa tehnyt mieli käydä huorissa. Tuosta on ihan tilastojakin useaan otteeseen julkaistu kuinka pettämiset ovat nykyään niin yleisiä. Ei vaan tosin sanota niin mistä johtuvat, mut kuitenkin.

        Mikä helvetti tässä nyt oikein mättää? Onko se nyt todellakin noin vaikeata hyväksyä todellisuus semmoisena kuin se on? Vielä jos "mies olen" -nimimerkki lukisi tätä keskustelua, niin suostuisitko millään puhumaan tälle tyypille jotain järkeä!?


      • sir_eino
        Jätkä 25 kirjoitti:

        "Täysi ääliö menee nimittelemään toista baarissa. Siinähän se pointti olikin."

        En minä nyt heti mene mitään nimittelemään, kun en jaksa ruveta haastaa riitaa taikka saada hankaluuksia.

        "Tarjosit täysin häiriintyneen teinitarinan. Että ihan 3kk seukattu ja sinä olet vokotellut tyttöä ja tyttö on ollut lutka. Ok."

        Häh!? :D Minä puhuin kylläkin hänen edellisestä suhteestaan silloisen exänsä kanssa, enkä siitä että minä mukamas olisin hänen kanssaan seurustellut. Sinuna minä kyllä treenauttaisin tuota lukemisen ymmärrystaitoa, niin ei tarvisi koko aika turvautua rautalankaan x)

        "Olen nähnyt Levottomat, sen ensimmäisen osan. Se on elokuva. Erotan elokuvan todesta."

        Ja elokuvatkin voi myös perustua todellisuuteen, niinku sanoin, tiedän vaikka kuinka paljon samoja tapauksia ja samoin moni muukin on täällä kertonut tietävän.

        "Eli tilastotietoa ei ole mutta pari vuotta sitten luit netistä että..."

        No eikös tuo nyt vielä todista jotain? Entäs sitten kun on lukenut vielä vaikkapa jotain Nelosen tai maikkarin chattia, missä monet varatut seikkailijatkin kertoo hakevansa seksiseuraa? Luet samaten vaikkapa noita parisuhde, avioliitto ja avoliitto -palstoja, kuinka siellä monet kertovat joutuneensa petetyiksi, kuinka heidän kumppaniensa tehnyt mieli käydä huorissa. Tuosta on ihan tilastojakin useaan otteeseen julkaistu kuinka pettämiset ovat nykyään niin yleisiä. Ei vaan tosin sanota niin mistä johtuvat, mut kuitenkin.

        Mikä helvetti tässä nyt oikein mättää? Onko se nyt todellakin noin vaikeata hyväksyä todellisuus semmoisena kuin se on? Vielä jos "mies olen" -nimimerkki lukisi tätä keskustelua, niin suostuisitko millään puhumaan tälle tyypille jotain järkeä!?

        "En minä nyt heti mene mitään nimittelemään, kun en jaksa ruveta haastaa riitaa taikka saada hankaluuksia."

        Mutta miestä voisit sanoa heteroksi? Eikö niin?

        "Häh!? :D Minä puhuin kylläkin hänen edellisestä suhteestaan silloisen exänsä kanssa, enkä siitä että minä mukamas olisin hänen kanssaan seurustellut."

        Ymmärsin kyllä. Silti. Aika teiniä.

        "Ja elokuvatkin voi myös perustua todellisuuteen, niinku sanoin, tiedän vaikka kuinka paljon samoja tapauksia ja samoin moni muukin on täällä kertonut tietävän."

        Ja kun edelleenkin on olemassa myös vähemmän irtosuhteita harrastaneita jotka pettävät.

        "No eikös tuo nyt vielä todista jotain?"

        Ei. Se on yhden ihmisen kokemus.

        "Entäs sitten kun on lukenut vielä vaikkapa jotain Nelosen tai maikkarin chattia, missä monet varatut seikkailijatkin kertoo hakevansa seksiseuraa? Luet samaten vaikkapa noita parisuhde, avioliitto ja avoliitto -palstoja, kuinka siellä monet kertovat joutuneensa petetyiksi, kuinka heidän kumppaniensa tehnyt mieli käydä huorissa. Tuosta on ihan tilastojakin useaan otteeseen julkaistu kuinka pettämiset ovat nykyään niin yleisiä. Ei vaan tosin sanota niin mistä johtuvat, mut kuitenkin."

        Joo, mutta tämä ei liity siihen korreloiko asia millään tavalla sen kanssa paljonko on aiempia seksikumppaneita. Enemmänkin varmaan sen kanssa että pettäminen on nykyään niin helppoa kun siitä ei jää kiinni isossa kaupungissa tai vaikka netissä.

        Mikä tässä mättää? Osoita että irtosuhteet ja pettämisherkkyys korreloivat ja selitä se korrelaatio. Vain sillä voit pelastaa uskottavuutesi joka on nolla.


      • 11+13
        Jätkä 25 kirjoitti:

        "Koita joskus baarissa. Käy sanomassa ensin jotain miestä heteroksi ja sitten jotain naista lutkaksi. Se mikä on sulle lutka ei ole sitä välttämättä esim. mulle. Sillä tapaakin typerä esimerkki."

        Olet näköjään ihan pihalla asiasta! esimerkiksi Lutka, huora ja ihan muillakin vastaavilla sanoilla on nimenomaan alunperin tarkoitettu naista joka harrastaa avioliiton ulkopuolista seksiä: http://fi.wikipedia.org/wiki/Huora-sanan_käyttö

        "Niin. Ajatteles. Ja tiedätkö mitä? Kyllä kokematon kumppanikin voi pettää. Tiedän kyllä pareja jotka ovat eronneet uskottomuuden vuoksi vaikka kokemusta on ollut parisuhteen alkaessa vähän tai ei lainkaan."

        En väittänytkään että semmoinenkin voisi. Sanoin vaan että SUUREMMALLA TODENNÄKÖISYYDELLÄ irtosuhteita harrastanut pettää. Lue nyt tekstiäni tarkemmin!

        "Tottakai on. Mutta kun se riippuu tilanteesta. Mulla ei ole ollut kohta kahteen vuoteen parisuhdetta. Olen kyllä tuntenut erinäisiä helliä tunteita useampaakin naista kohtaan ja ollut välillä jonkun naisen tunteiden kohde mutta nämä tunteet eivät ole kohdanneet tai jos ovat niin sitten on ollut joitain esteitä joiden vuoksi suhdetta ei ole kannattanut alkaa rakentamaan. Tämän kahden vuoden aikana mulla on silti ollut ihan normaalit seksihalut ja tarve saada läheisyyttä ja hellyyttä. Olen sitten tyydyttänyt nuo tarpeet edes osittain naisten kanssa joihin minulla ei ole ollut rakkaussuhdetta ja joilla ei ole ollut minuun sellaista. Tässä ei ole mitään väärää kun ollaan rehellisiä.

        Ottaisin mielelläni jonkun parisuhteen mutta en mä voi alkaa sellaiseen naisen kanssa jota kohtaan en tunne vahvasti."

        Sinä pystyt sitoutumaan, mikäs siinä! Toiset taas ei. Tämä on esimerkiksi on juuri yksi niistä syistä minkä takia kirkko ja muutkin uskonnot ovat pitäneet irtosuhteita synnillisinä.

        Tässäpä sinulle vielä pari blogia, mitä pyytäisin lukemaan: http://tupla-j.blogspot.com/2010/01/ihminen-ei-ole-jarvi.html
        ja
        http://tupla-j.blogspot.com/2009/08/ad-hominem-ja-perisynti.html

        Mitä vitun väliä sillä on mitä jollain sanalla on joskus tarkoitettu? Eiköhän se ole vähän oleellisempaa että mitä sillä nykyään tarkoitetaan, kun nykyajassa tässä kirjoitellan? Monet nykyiset sanat on ennen tarkoittanut ihan muuta, mutta se nykykeskusteluissa merkitsee mitä niillä nykyään tarkoitetaan.


      • 24
        power.light kirjoitti:

        eräs mies on useinkin jopa uhannut tappaa naisia, toivon oikeasti että naiset on tappouhkaukset vienyt eteenpäin.

        Ai siis mies ei voi sitä tehdä?


      • Vamppi
        Jätkä 25 kirjoitti:

        Saa nussia kunhan ei vaan mielellään ala myöhemmin hakemaan vakavaa suhdetta. Ei sillä sinänsä mitään väliä harrastaako niitä, mutta sitten jos seurustella meinaa, niin on sillä silloin aika helvetinkin paljon väliä!

        Mut kukaan,ei siis kukaan ole niin tyhmä,että kertoo seurustelukumppanilleen,et ai niin oon muuten hässinyt 600 eri miehen/naisen kanssa:))) Et varopa vaan,ettei sunkaan tuleva vaimo ole hässinyt useamman kuin sinun kanssa :D


      • Jätkä 25
        11+13 kirjoitti:

        Mitä vitun väliä sillä on mitä jollain sanalla on joskus tarkoitettu? Eiköhän se ole vähän oleellisempaa että mitä sillä nykyään tarkoitetaan, kun nykyajassa tässä kirjoitellan? Monet nykyiset sanat on ennen tarkoittanut ihan muuta, mutta se nykykeskusteluissa merkitsee mitä niillä nykyään tarkoitetaan.

        näköjään olin unohtanut, mutta oli tarkoitus kumminkin vielä kertoa, että tosin nykyään sillä tarkoitetaan naista, joka on harrastanut seksiä seurustelusuhteen ulkopuolella


      • Jätkä 25
        Vamppi kirjoitti:

        Mut kukaan,ei siis kukaan ole niin tyhmä,että kertoo seurustelukumppanilleen,et ai niin oon muuten hässinyt 600 eri miehen/naisen kanssa:))) Et varopa vaan,ettei sunkaan tuleva vaimo ole hässinyt useamman kuin sinun kanssa :D

        "Mut kukaan,ei siis kukaan ole niin tyhmä,että kertoo seurustelukumppanilleen,et ai niin oon muuten hässinyt 600 eri miehen/naisen kanssa:)))"

        Valhe kannattaa kunhan ei sitten varmasti vaan jää kiinni! :) Kun siinä on tiedätkös sellaisiakin riskejä olemassa kun että esimerkiksi joku kaveri vaikka saattaa vahingossa paljastaa kännissä, taikka joku vuosien takainen kaveri/tuttu tai jos jonakin baari-iltana sattuukin törmäämään johkin vanhaan tai hups! moneenkin vanhaan hoitoon, joilta saattaa tulla ilmi ;) Ota huomioon et kyllä toisaalta nämäkin jutut kiertää ;)

        "Et varopa vaan,ettei sunkaan tuleva vaimo ole hässinyt useamman kuin sinun kanssa :D"

        Nii-in, mutta hyvin pienellä todennäköisyydellä. Yleensähän tuommoiset naisethan onkin aika helppo tunnistaa :)


      • Jätkä 25
        sir_eino kirjoitti:

        "En minä nyt heti mene mitään nimittelemään, kun en jaksa ruveta haastaa riitaa taikka saada hankaluuksia."

        Mutta miestä voisit sanoa heteroksi? Eikö niin?

        "Häh!? :D Minä puhuin kylläkin hänen edellisestä suhteestaan silloisen exänsä kanssa, enkä siitä että minä mukamas olisin hänen kanssaan seurustellut."

        Ymmärsin kyllä. Silti. Aika teiniä.

        "Ja elokuvatkin voi myös perustua todellisuuteen, niinku sanoin, tiedän vaikka kuinka paljon samoja tapauksia ja samoin moni muukin on täällä kertonut tietävän."

        Ja kun edelleenkin on olemassa myös vähemmän irtosuhteita harrastaneita jotka pettävät.

        "No eikös tuo nyt vielä todista jotain?"

        Ei. Se on yhden ihmisen kokemus.

        "Entäs sitten kun on lukenut vielä vaikkapa jotain Nelosen tai maikkarin chattia, missä monet varatut seikkailijatkin kertoo hakevansa seksiseuraa? Luet samaten vaikkapa noita parisuhde, avioliitto ja avoliitto -palstoja, kuinka siellä monet kertovat joutuneensa petetyiksi, kuinka heidän kumppaniensa tehnyt mieli käydä huorissa. Tuosta on ihan tilastojakin useaan otteeseen julkaistu kuinka pettämiset ovat nykyään niin yleisiä. Ei vaan tosin sanota niin mistä johtuvat, mut kuitenkin."

        Joo, mutta tämä ei liity siihen korreloiko asia millään tavalla sen kanssa paljonko on aiempia seksikumppaneita. Enemmänkin varmaan sen kanssa että pettäminen on nykyään niin helppoa kun siitä ei jää kiinni isossa kaupungissa tai vaikka netissä.

        Mikä tässä mättää? Osoita että irtosuhteet ja pettämisherkkyys korreloivat ja selitä se korrelaatio. Vain sillä voit pelastaa uskottavuutesi joka on nolla.

        "Mutta miestä voisit sanoa heteroksi? Eikö niin?"

        Tässä kommentissa nyt ollut mitään järkeä? :D Kehtaisin, jos siinä vaan olisi mitään ideaa :D

        "Ymmärsin kyllä. Silti. Aika teiniä."

        Teiniä on minusta elää jossain satumaailmassa, että kyse nyt olisi mukamas vaan yhdestä satunnaistapauksesta tai että kuuluisi pieneen vähemmistöön x)

        "Ja kun edelleenkin on olemassa myös vähemmän irtosuhteita harrastaneita jotka pettävät."

        Paljon tai vähän. Mitäs merkitystä silläkin nyt sitten on? Toiset on voinutkin vaikka sen takia harrastaa vähän, kun käy yleensä huono flaksi.

        "Joo, mutta tämä ei liity siihen korreloiko asia millään tavalla sen kanssa paljonko on aiempia seksikumppaneita. Enemmänkin varmaan sen kanssa että pettäminen on nykyään niin helppoa kun siitä ei jää kiinni isossa kaupungissa tai vaikka netissä."

        Niin, mutta onhan niitä kyllä edelleenkin vielä pieniäkin kaupunkeja tai kyliä missä ihmiset kanssa asuu ja tosin monet pettäjätkään ei ole osanneet olla tarpeeksi varuillaan jäädessään kiinni. Samaan aikaan kun on seksiä ja pornoa ruvennut näkymään joka paikassa, on naisia ruvennut media rohkaisemaan halujen perässä kulkemista, on kumminkin sen jälkeen pettämistilastot näyttänyt huimia ja samalla jopa keskustelupalstoillakin ollut hirveästi tarinoita syrjähypyistä ja samalla herännyt myöskin paljon ihmettelyä!

        "Mikä tässä mättää? Osoita että irtosuhteet ja pettämisherkkyys korreloivat ja selitä se korrelaatio. Vain sillä voit pelastaa uskottavuutesi joka on nolla."

        Opettele nyt lukemaan! Johan jo mainitsin että se kertoo vaan heikosta itsehillintäkyvystä tai vaikka esimerkiksi siitä että kyseinen saattaa helposti ajatella että sitähän nyt voisi panna tuota ja tuota ja miksei jopa tuotakin, että esimerkiksi alat pitää sitä niin luonnollisena ja niin pikkujuttuna. Esimerkiksi noiden syiden takia ja niitähän saattoi olla monia muitakin eri syitä kanssa. Vielä jos tämmöinen ihminen on vaikka viikon saamatta seksiä, niin yleensä näitäkin tapauksia heti vituttaa oikein urakalla, että siinäkin jopa yksi syy :D Ei minkäänlaista itsehillintää tuolla suunnalla. Niin, ja uskottavuuteni vai nolla? :D Sama kun joku pikkumuurahainen nyt olisi kommentoimassa minulle että on minuakin mahtavampi! Ohhoijaa.. :)

        "Ei. Se on yhden ihmisen kokemus."

        Niin, mutta toisaalta, uskot siis kai kumminkin että tuokin on siis silloin mahdollista? Etkö? :D Silloin se todistaa että entistä suurempi riski tulla pettäjäksi. Kyllähän noi kuluttaa sinua aika paljon ihmisenä


      • sir_eino
        Jätkä 25 kirjoitti:

        "Mutta miestä voisit sanoa heteroksi? Eikö niin?"

        Tässä kommentissa nyt ollut mitään järkeä? :D Kehtaisin, jos siinä vaan olisi mitään ideaa :D

        "Ymmärsin kyllä. Silti. Aika teiniä."

        Teiniä on minusta elää jossain satumaailmassa, että kyse nyt olisi mukamas vaan yhdestä satunnaistapauksesta tai että kuuluisi pieneen vähemmistöön x)

        "Ja kun edelleenkin on olemassa myös vähemmän irtosuhteita harrastaneita jotka pettävät."

        Paljon tai vähän. Mitäs merkitystä silläkin nyt sitten on? Toiset on voinutkin vaikka sen takia harrastaa vähän, kun käy yleensä huono flaksi.

        "Joo, mutta tämä ei liity siihen korreloiko asia millään tavalla sen kanssa paljonko on aiempia seksikumppaneita. Enemmänkin varmaan sen kanssa että pettäminen on nykyään niin helppoa kun siitä ei jää kiinni isossa kaupungissa tai vaikka netissä."

        Niin, mutta onhan niitä kyllä edelleenkin vielä pieniäkin kaupunkeja tai kyliä missä ihmiset kanssa asuu ja tosin monet pettäjätkään ei ole osanneet olla tarpeeksi varuillaan jäädessään kiinni. Samaan aikaan kun on seksiä ja pornoa ruvennut näkymään joka paikassa, on naisia ruvennut media rohkaisemaan halujen perässä kulkemista, on kumminkin sen jälkeen pettämistilastot näyttänyt huimia ja samalla jopa keskustelupalstoillakin ollut hirveästi tarinoita syrjähypyistä ja samalla herännyt myöskin paljon ihmettelyä!

        "Mikä tässä mättää? Osoita että irtosuhteet ja pettämisherkkyys korreloivat ja selitä se korrelaatio. Vain sillä voit pelastaa uskottavuutesi joka on nolla."

        Opettele nyt lukemaan! Johan jo mainitsin että se kertoo vaan heikosta itsehillintäkyvystä tai vaikka esimerkiksi siitä että kyseinen saattaa helposti ajatella että sitähän nyt voisi panna tuota ja tuota ja miksei jopa tuotakin, että esimerkiksi alat pitää sitä niin luonnollisena ja niin pikkujuttuna. Esimerkiksi noiden syiden takia ja niitähän saattoi olla monia muitakin eri syitä kanssa. Vielä jos tämmöinen ihminen on vaikka viikon saamatta seksiä, niin yleensä näitäkin tapauksia heti vituttaa oikein urakalla, että siinäkin jopa yksi syy :D Ei minkäänlaista itsehillintää tuolla suunnalla. Niin, ja uskottavuuteni vai nolla? :D Sama kun joku pikkumuurahainen nyt olisi kommentoimassa minulle että on minuakin mahtavampi! Ohhoijaa.. :)

        "Ei. Se on yhden ihmisen kokemus."

        Niin, mutta toisaalta, uskot siis kai kumminkin että tuokin on siis silloin mahdollista? Etkö? :D Silloin se todistaa että entistä suurempi riski tulla pettäjäksi. Kyllähän noi kuluttaa sinua aika paljon ihmisenä

        "Tässä kommentissa nyt ollut mitään järkeä? :D Kehtaisin, jos siinä vaan olisi mitään ideaa :D"

        No mä lähinnä kuulen sitä homottelua kun olen mies ja meikkaan joskus mutta idiootin kuvan sekin siitä suunsa avanneesta henkilöstä antaa.

        "Teiniä on minusta elää jossain satumaailmassa, että kyse nyt olisi mukamas vaan yhdestä satunnaistapauksesta tai että kuuluisi pieneen vähemmistöön x)"

        En minä väitä etteivät ihmiset petä toisiaan. Väitän kuitenkin että oletuksesi siitä mikä saa pettämään on väärä. Tarttuu ne kokemattomatkin tilaisuuksiin jos riittävän houkutteleva tulee eteen.

        "Paljon tai vähän. Mitäs merkitystä silläkin nyt sitten on? Toiset on voinutkin vaikka sen takia harrastaa vähän, kun käy yleensä huono flaksi."

        No sillä on aika paljon merkitystä tämän koko keskustelun kannalta. Väität että aiempi irtosuhdehistoria tarkoittaa että pettää herkästi. Minä väitän ettei näin välttämättä tai edes suurella todennäköisyydellä ole. Tästähän me väännetään. Viimeinen lauseesi on totta. Mitä luulet? Kumpi tarttuu herkemmin tilaisuuteen? Se jolla niitä on ollut vai se jolla kerrankin käy flaksi?

        "Niin, mutta onhan niitä kyllä edelleenkin vielä pieniäkin kaupunkeja tai kyliä missä ihmiset kanssa asuu ja tosin monet pettäjätkään ei ole osanneet olla tarpeeksi varuillaan jäädessään kiinni. Samaan aikaan kun on seksiä ja pornoa ruvennut näkymään joka paikassa, on naisia ruvennut media rohkaisemaan halujen perässä kulkemista, on kumminkin sen jälkeen pettämistilastot näyttänyt huimia ja samalla jopa keskustelupalstoillakin ollut hirveästi tarinoita syrjähypyistä ja samalla herännyt myöskin paljon ihmettelyä!"

        Niin, kas kummaa ettei Internetin keskustelupalstoilla käyty näitä vääntöjä 70-luvulla.

        Uskottomuutta on ollut aina. Ei se ole merkittävästi lisääntynyt viime vuosina mutta nykyään ihmiset kirjoittavat asiansa nettiin. On vähän korkeampi kynnys kirjoittaa omalla nimellä Maaseudun tulevaisuuteen kun nimimerkin takaa tänne. Eikö vaan?

        "Opettele nyt lukemaan! Johan jo mainitsin että se kertoo vaan heikosta itsehillintäkyvystä tai vaikka esimerkiksi siitä että kyseinen saattaa helposti ajatella että sitähän nyt voisi panna tuota ja tuota ja miksei jopa tuotakin, että esimerkiksi alat pitää sitä niin luonnollisena ja niin pikkujuttuna. Esimerkiksi noiden syiden takia ja niitähän saattoi olla monia muitakin eri syitä kanssa. Vielä jos tämmöinen ihminen on vaikka viikon saamatta seksiä, niin yleensä näitäkin tapauksia heti vituttaa oikein urakalla, että siinäkin jopa yksi syy :D Ei minkäänlaista itsehillintää tuolla suunnalla."

        Esimerkiksi ja silleen ja ehkä ja tolleen. Joo. Ei tuo ole noin yksinkertaista. Syitä siihen miksi joku päätyy irtosuhteisiin on yhtä paljon kun irtosuhteiden harrastajia. Viitsitkö kertoa mitä lisäarvoa minun elämääni olisi tuonut melkein kahden vuoden selibaatti mikä olisi nyt takana jos harrastaisin seksiä vain parisuhteessa? Olisin varmaan ainakin seksuaalisesti hyvin turhautunut, onneton ja mulla olisi paineet aloittaa parisuhde melkein kenen tahansa kanssa ihan vaan siksi että pääsisin panemaan. Ei kuulosta hyvältä, eihän?

        "Niin, mutta toisaalta, uskot siis kai kumminkin että tuokin on siis silloin mahdollista? Etkö? :D Silloin se todistaa että entistä suurempi riski tulla pettäjäksi. Kyllähän noi kuluttaa sinua aika paljon ihmisenä "

        Ei todista. Se todistaa että tuolla ihmisellä on käynyt noin. Mitään muuta se ei todista.

        Hmm... Tunnustan. Olen uittanut heppiä vieraassa lammikossa kerran, vajaat kymmenen vuotta sitten. Kyseessä ei ollut itsehillinnän puute vaan olin täysin varma että silloinen tyttöystäväni jättää minut tai on pettänyt minua tai jotain muuta vastaavaa. Meillä oli ollut riitaa. Isoa riitaa. Koko elämä oli ihan päin vittua, ihan kirjaimellisesti ja vertauskuvallisesti ja miten vaan. Ja sitten se vaan tapahtui. Seksikumppaneita tietenkin Eikalla, 22v, oli vähemmän kun Eikalla, 30v. Eikka on ollut sen jälkeen ihan kiltisti parisuhteessa ollessaan. Oli sen verran hajottava kokemus ja pisti sen verran surkeaksi olon kun katsoi kun toisella oli paha olo sen takia että minä olin ollut tyhmä. Niin helvetin tyhmä. Kadun sitä vieläkin. En nyt välttämättä sitä että se suhde kariutui. Siitä olen päässyt yli. Mutta sitä että satutin naista joka oli minulle niin rakas ja tärkeä. Se tuntui niin pahalta.

        Virheistä oppii ja silleen...


    • 5t5t5t5t5t5t5

      Kerropas nyt rehellisesti mitä vastausta odotat? Haastatko siis riitaa?

      • 5t5t5t5t5

        Kuka antaa miinusta >:)


    • ellastella

      Siis sen verran olen jo tajunnut, että niille mölöille vastaaminen on kuin puhuisi seinälle. Olen sen huomannut itsekin! Puhu järkeä järjettömälle... Todella turhauttavaa.

      No, ketkä palstan miehistä on sitä mieltä, että tämä palsta olisi mukavampi ja järkevämpi paikka keskustella, jos ne naisiin kohdistuvat väkivaltajutut yms. olisivat poissa?

      Mitä voisi tehdä, jotta tämä palsta olisi parempi ja järkevämpi. Okei okei, tunnustan, oma pää pikkusen kilahtanut tän palstan naisvihasta, olen trollannut niitä takaisin kybällä, mutta mitä muuta voisi tehdä. Kuten joku jo tuolla ehdotti: ei se paljo vaadi, jos te kunnolliset, normaalit miehet edes miinustatte väkivaltaaloituksia yms. Pliis. Saatte virtuaalipusun sydämestäni.

      • 17

        "No, ketkä palstan miehistä on sitä mieltä, että tämä palsta olisi mukavampi ja järkevämpi paikka keskustella, jos ne naisiin kohdistuvat väkivaltajutut yms. olisivat poissa? "

        Tietysti palsta olisi parempi niin. Olisi mukava keskustella sinkkuudesta täysjärkisten aikuisten kanssa.


      • sir_eino

        "No, ketkä palstan miehistä on sitä mieltä, että tämä palsta olisi mukavampi ja järkevämpi paikka keskustella, jos ne naisiin kohdistuvat väkivaltajutut yms. olisivat poissa?"

        \o/

        Väkivaltajutut pois. Ja myös naisten miehiin kohdistamat. Kiitos.


      • zxcvbnmmnbvcxz
        sir_eino kirjoitti:

        "No, ketkä palstan miehistä on sitä mieltä, että tämä palsta olisi mukavampi ja järkevämpi paikka keskustella, jos ne naisiin kohdistuvat väkivaltajutut yms. olisivat poissa?"

        \o/

        Väkivaltajutut pois. Ja myös naisten miehiin kohdistamat. Kiitos.

        "Väkivaltajutut pois. Ja myös naisten miehiin kohdistamat."

        Anteeksi.


      • ES

        "olen trollannut niitä takaisin kybällä"

        Pakko tarkentaa tuohon: olen vain yksi monista. En tod. koko kunniaa ota itselleni.


      • on onnnnn

        Kyllhäm näitä keskustelupalstoja on valtamedia täynnänsä jossa näitä parisuhde/seksi- seurustelu- ja ihmissuhdeasioioita vatvotaan mielin määrin juuri haaluamallasi tavalla. Mikset mene selalisille palstoille pähkäilemään parisuhde/seksi/ihmissuhde-ongelmiasi. Kyllä niitä aiina joitain mieheiäkin on jotaka haluavat tällaisiisn asioihin keskittyä ja niitä vatvoa, ja heitä ilmeisesti on näitä palstoja seuraamassa.


      • piiskatar
        sir_eino kirjoitti:

        "No, ketkä palstan miehistä on sitä mieltä, että tämä palsta olisi mukavampi ja järkevämpi paikka keskustella, jos ne naisiin kohdistuvat väkivaltajutut yms. olisivat poissa?"

        \o/

        Väkivaltajutut pois. Ja myös naisten miehiin kohdistamat. Kiitos.

        Eino ei tahokaan piiskaa... nyyh!


    • 18

      Eikös nyt ole itsestään selvää, että kukaan täysjärkinen ei ole kiinnostunut väkivallasta kohdistui se sitten mihin tahansa, naisten haukkumisesta lutkiksi tai miksikään muuksikaan tai halveksimisesta jne?

      • Mä luulin

        noin, kunnes tulin tälle palstalle... Siksihän mä älähdin, kun ajattelin että tuollaisiako lutkamiesten tavalla ajattelevia miehet nykyään ovat? Naiset ovat lutkia, jos on ollut useampi kuin yksi seksikumppani? Kun mun päähän ei vaan mahdu se, miten seksi on jotenkin erilaista yhden miehen kanssa harjoitettuna, mutta likaista, jos niitä onkin ollut kaksi? Eli tuosta voi päätellä, että tuo on pelkkä tekosyy: lutkamiehille kaikki naiset ovat lutkia, vaikka olisivat elämänsä eläneet vain yhden miehen kanssa.


      • Siis vielä lisäys
        Mä luulin kirjoitti:

        noin, kunnes tulin tälle palstalle... Siksihän mä älähdin, kun ajattelin että tuollaisiako lutkamiesten tavalla ajattelevia miehet nykyään ovat? Naiset ovat lutkia, jos on ollut useampi kuin yksi seksikumppani? Kun mun päähän ei vaan mahdu se, miten seksi on jotenkin erilaista yhden miehen kanssa harjoitettuna, mutta likaista, jos niitä onkin ollut kaksi? Eli tuosta voi päätellä, että tuo on pelkkä tekosyy: lutkamiehille kaikki naiset ovat lutkia, vaikka olisivat elämänsä eläneet vain yhden miehen kanssa.

        Pelkkä seksi, siis naisille ominainen rooli seksissä olla ottavana osapuolena tekee naisesta lutkamiesten mielestä huoria. Lutkamiehet pelkäävät seksiä ja ahdistuksensa kaatavat naisten päälle lutkittelulla. Näin olen päätellyt.


      • 13
        Mä luulin kirjoitti:

        noin, kunnes tulin tälle palstalle... Siksihän mä älähdin, kun ajattelin että tuollaisiako lutkamiesten tavalla ajattelevia miehet nykyään ovat? Naiset ovat lutkia, jos on ollut useampi kuin yksi seksikumppani? Kun mun päähän ei vaan mahdu se, miten seksi on jotenkin erilaista yhden miehen kanssa harjoitettuna, mutta likaista, jos niitä onkin ollut kaksi? Eli tuosta voi päätellä, että tuo on pelkkä tekosyy: lutkamiehille kaikki naiset ovat lutkia, vaikka olisivat elämänsä eläneet vain yhden miehen kanssa.

        Muutama tyyppi hokee noita samoja juttuja vuodesta toiseen. Mahtavatko olla itsekään oikeasti tuota mieltä? Kuka tietää ja ketä edes kiinnostaa?


      • No kiinnostaa
        13 kirjoitti:

        Muutama tyyppi hokee noita samoja juttuja vuodesta toiseen. Mahtavatko olla itsekään oikeasti tuota mieltä? Kuka tietää ja ketä edes kiinnostaa?

        ehkä meitä naisia, joita lutkitellaan syyttä suotta?


      • . . .
        No kiinnostaa kirjoitti:

        ehkä meitä naisia, joita lutkitellaan syyttä suotta?

        ...mutta minkäs niille teet?

        Suunsa saavat puhua puhtaaksi hekin.

        Miltä itsestäsi tuntuisi jos sinut yritettäisiin vaientaa kun ei mielipiteesi kaikille kelpaa?


      • 4+5
        . . . kirjoitti:

        ...mutta minkäs niille teet?

        Suunsa saavat puhua puhtaaksi hekin.

        Miltä itsestäsi tuntuisi jos sinut yritettäisiin vaientaa kun ei mielipiteesi kaikille kelpaa?

        No jos mä ääneen haukkuisin ja uhkailisin ja halveksisin muita ihmisiä, varsinkin sellaisia jotka ei oo tehnyt mulle mitään, niin kyllä mä ymmärtäisin kun muut pitäis mua täysin idioottina. Ei sellainen kuulu aikuisen ihmisen toimintaan, ja lapsiakin ohjeisteaan (tai ainakin pitäisi ohjeistaa) ettei muita saa tahallaan loukata. Aikuinen osaa esittää mielipiteensä asiallisella tavalla


    • m30.

      En tiedä lasketaanko minut pahojen puolelle... Niin tai näin, tämä palsta nyt on sellainen, että monesti jos ottaisi kantaa, että lutkittelu tai väkivaltafantasiat on väärin, tulisi samalla ottaneeksi kantaa, että on ihan oikein että naiset vakipanevat panomiesten kanssa ja ilkkuvat tavismiehille. Täällä ei oikein ole sellaista demilitarisoitua vyöhykettä.

      • ES

        "että naiset vakipanevat panomiesten kanssa ja ilkkuvat tavismiehille."

        Luovu noista pöhköyksistä!! Ajatus "panomiehistä" liittyy ensisijaisesti miehiin, ei naisiin. Ole rehellinen. Vihaat varmaan "panomiehiä" enemmän kuin niitä naisia,jotka ovat niiden "panomiesten" kanssa ja ylipäätään, missä helkkarissa niitä "panomeihiä" ja "panomiesteoroita" on: ATM:ien päissä.

        Ja tuo "tavismiehille ilkkuminen" on heikkoa itsetuntoa tai vainoharhaa.


      • ....

        Naisten pitää ensin muuttaa käytöstään ja arvomaailmaansa. Ehkä muutaman vuoden viiveellä tämänkin palstan jutut muuttuvat sitten naisia vähemmän halveksuviksi. Nykymenolla lutkittelua ei ole mitään syytä lopettaa, ei edes vähentää.


      • Muistaakseni

        sinä toisaalla epäsuorasti kehumalla erästä naista seksittömästä elämästä haukuit muita naisia, joilla ei ole parisuhdetta, mutta on kuitenkin seksielämä. Eli olet lähellä lutkamieheyttä, vaikka väistelet suoraan itse sanan käyttöä.


      • Naisilla on
        .... kirjoitti:

        Naisten pitää ensin muuttaa käytöstään ja arvomaailmaansa. Ehkä muutaman vuoden viiveellä tämänkin palstan jutut muuttuvat sitten naisia vähemmän halveksuviksi. Nykymenolla lutkittelua ei ole mitään syytä lopettaa, ei edes vähentää.

        seksielämää tulevaisuudessakin.

        Jos jollain naisella selkeästi on kymmenittäin seksikumppaneita, niin kannattaisko ajatella vähän empaattisemmin, että ehkä sillä on jotain ongelmia? Tuskin se pitää kymmeniä kumppaneita vaan teitä ärsyttääkseen? Ja miksi vetää siitä yleistys kaikkiin naisiin? Että kaikilla naisilla olisi holtiton seksielämä.


      • pirun sosiaalistajat

        Ensinnäkin, hieno aloitus ES!

        Tällä palstalla ei tosiaan ole demilitarisoitua vyöhykettä. Loistava esimerkkki siitä on, että jopa palstan neitsyttytöt jungfrau ja ellastella joutuvat palstan naisvihaajien hampaisiin... vaikka eikös heidän pitäisi olla lutkittelijoiden ihannetyttöjä? Minähän tietenkin olen lutka, kun olen kokonaista kahden miehen kanssa seurustellut ja harrastanut seksiä. :)

        Oikeasti, kaikkien kunnon miesten pitäsi liittyä yhteiseen rintamaan, että näiden muutamien tyyppien harjoittama palstaterrori loppuisi. Siirtyisivät vaikka tuonne mielenterveysosastolle hourimaan (joo, olempas ilkeä, mutta aina ei jaksa olla kiltti...).


      • ES

        "En tiedä lasketaanko minut pahojen puolelle..."

        Olet mielessäni ollut sillä rajoilla... No ei vaiskaan, et ole tautitapaus, mutta vähän voisit skarpata jos siltä tuntuu.


      • 9
        pirun sosiaalistajat kirjoitti:

        Ensinnäkin, hieno aloitus ES!

        Tällä palstalla ei tosiaan ole demilitarisoitua vyöhykettä. Loistava esimerkkki siitä on, että jopa palstan neitsyttytöt jungfrau ja ellastella joutuvat palstan naisvihaajien hampaisiin... vaikka eikös heidän pitäisi olla lutkittelijoiden ihannetyttöjä? Minähän tietenkin olen lutka, kun olen kokonaista kahden miehen kanssa seurustellut ja harrastanut seksiä. :)

        Oikeasti, kaikkien kunnon miesten pitäsi liittyä yhteiseen rintamaan, että näiden muutamien tyyppien harjoittama palstaterrori loppuisi. Siirtyisivät vaikka tuonne mielenterveysosastolle hourimaan (joo, olempas ilkeä, mutta aina ei jaksa olla kiltti...).

        Ne innostuu vaan lisää mitä enemmän niille väittää vastaan.


      • 117
        .... kirjoitti:

        Naisten pitää ensin muuttaa käytöstään ja arvomaailmaansa. Ehkä muutaman vuoden viiveellä tämänkin palstan jutut muuttuvat sitten naisia vähemmän halveksuviksi. Nykymenolla lutkittelua ei ole mitään syytä lopettaa, ei edes vähentää.

        että tämä palsta saa naiset muuttamaan käytöstään ja arvomaailmaansa? Eihän täällä edes ole kukaan nainen muutamaa viikkoa pitempään teidän hullujen kanssa. Oman elämänsähän lutkittelijat tällä palstalla tuhlaavat, normaalit miehet ja naiset elävät tuolla ulkona normaalia elämää tietämättä mitään teidän ongelmistanne.


      • pirun sosiaalistajat
        9 kirjoitti:

        Ne innostuu vaan lisää mitä enemmän niille väittää vastaan.

        Kai mielipiteensä voi sanoa jäämättä väittelemään? Innostumisen ja väittely-yritykset voi sitten ignoteerata ja miinustaa...


      • ES
        pirun sosiaalistajat kirjoitti:

        Kai mielipiteensä voi sanoa jäämättä väittelemään? Innostumisen ja väittely-yritykset voi sitten ignoteerata ja miinustaa...

        Just tota olen yrittänyt tässä luupaa-ATM:lle sanoa, että EI VAADI PALJON. Miinus vaan. Jos jokainen jolta siltä tuntuu panis miinukseen... Tai yhden lauseen komentti: "En ole samaa mieltä". Ei luulisi olevan kovin vaikeaa! Ja asiasta nimenomaan ei kannattane jäädä väittelemään. Tautitapaukset vain ehkä innostuvat, en tiedä.


      • ES
        9 kirjoitti:

        Ne innostuu vaan lisää mitä enemmän niille väittää vastaan.

        Niin juuri. Älä siis jää väittelemään niiden kanssa. Pelkkä miinus, yksi lyhyt kommentti (vaikka yksi lause) ja/tai "Ilmoita asiattomasta viestistä".


      • t5t5t5t5t5t
        ES kirjoitti:

        "En tiedä lasketaanko minut pahojen puolelle..."

        Olet mielessäni ollut sillä rajoilla... No ei vaiskaan, et ole tautitapaus, mutta vähän voisit skarpata jos siltä tuntuu.

        Eli kun kirjoittaa mitä haluat kuulla on hyvä tyyppi, mutta muuten ei sitä ole??


      • mies olen
        ES kirjoitti:

        "että naiset vakipanevat panomiesten kanssa ja ilkkuvat tavismiehille."

        Luovu noista pöhköyksistä!! Ajatus "panomiehistä" liittyy ensisijaisesti miehiin, ei naisiin. Ole rehellinen. Vihaat varmaan "panomiehiä" enemmän kuin niitä naisia,jotka ovat niiden "panomiesten" kanssa ja ylipäätään, missä helkkarissa niitä "panomeihiä" ja "panomiesteoroita" on: ATM:ien päissä.

        Ja tuo "tavismiehille ilkkuminen" on heikkoa itsetuntoa tai vainoharhaa.

        "Ajatus "panomiehistä" liittyy ensisijaisesti miehiin, ei naisiin. Ole rehellinen. Vihaat varmaan "panomiehiä" enemmän kuin niitä naisia,jotka ovat niiden "panomiesten" kanssa ja ylipäätään, missä helkkarissa niitä "panomeihiä" ja "panomiesteoroita" on: ATM:ien päissä."

        Ajatus panomiehistä liittyy yhtä lailla naisiin, lähinnä niihin naisiin jotka paneskelevat panomiesten kanssa. Itseasiassa tässä suhteessa (tai näissä suhteissa) naisten rooli on oikeastaan merkittävämpi, (a) koska näitä naisia on moninkertaisesti enemmän kuin panomiehiä ja (b) koska naisten käsissä on seksuaalinen vapaus, valinta, valta ja vastuu. Yksi esimerkki panomiehistä on Sir Eino alias "Ei noin".


      • mies olen
        ES kirjoitti:

        Just tota olen yrittänyt tässä luupaa-ATM:lle sanoa, että EI VAADI PALJON. Miinus vaan. Jos jokainen jolta siltä tuntuu panis miinukseen... Tai yhden lauseen komentti: "En ole samaa mieltä". Ei luulisi olevan kovin vaikeaa! Ja asiasta nimenomaan ei kannattane jäädä väittelemään. Tautitapaukset vain ehkä innostuvat, en tiedä.

        Pitäisikö mun muka jokaisen väkivaltaisen päiväunen perään kirjoittaa kommentti "En ole samaa mieltä"? Ei pitäisi, vaikka en samaa mieltä olekaan".


      • ES
        mies olen kirjoitti:

        Pitäisikö mun muka jokaisen väkivaltaisen päiväunen perään kirjoittaa kommentti "En ole samaa mieltä"? Ei pitäisi, vaikka en samaa mieltä olekaan".

        Ei tietenkään. Älä vouhota. Etkö voisi toimia ihan omien mielipiteittesi ja arvojesi pohjalta, sikäli kuin sinulla mitään sellaista on.


      • sir_eino
        mies olen kirjoitti:

        "Ajatus "panomiehistä" liittyy ensisijaisesti miehiin, ei naisiin. Ole rehellinen. Vihaat varmaan "panomiehiä" enemmän kuin niitä naisia,jotka ovat niiden "panomiesten" kanssa ja ylipäätään, missä helkkarissa niitä "panomeihiä" ja "panomiesteoroita" on: ATM:ien päissä."

        Ajatus panomiehistä liittyy yhtä lailla naisiin, lähinnä niihin naisiin jotka paneskelevat panomiesten kanssa. Itseasiassa tässä suhteessa (tai näissä suhteissa) naisten rooli on oikeastaan merkittävämpi, (a) koska näitä naisia on moninkertaisesti enemmän kuin panomiehiä ja (b) koska naisten käsissä on seksuaalinen vapaus, valinta, valta ja vastuu. Yksi esimerkki panomiehistä on Sir Eino alias "Ei noin".

        Öh. En tajunnutkaan että minulla ei ole mitään kontrollia seksuaalielämääni vaan että naiset tekevät minusta panomiehen. Panomiehen? Just joo.


      • agargggaregare
        mies olen kirjoitti:

        "Ajatus "panomiehistä" liittyy ensisijaisesti miehiin, ei naisiin. Ole rehellinen. Vihaat varmaan "panomiehiä" enemmän kuin niitä naisia,jotka ovat niiden "panomiesten" kanssa ja ylipäätään, missä helkkarissa niitä "panomeihiä" ja "panomiesteoroita" on: ATM:ien päissä."

        Ajatus panomiehistä liittyy yhtä lailla naisiin, lähinnä niihin naisiin jotka paneskelevat panomiesten kanssa. Itseasiassa tässä suhteessa (tai näissä suhteissa) naisten rooli on oikeastaan merkittävämpi, (a) koska näitä naisia on moninkertaisesti enemmän kuin panomiehiä ja (b) koska naisten käsissä on seksuaalinen vapaus, valinta, valta ja vastuu. Yksi esimerkki panomiehistä on Sir Eino alias "Ei noin".

        Mitä vittua se sua haitta mitä jotkut naiset tekevät. Etsi sellainen nainen joka on mieleesi.


    • Enpä nyt tiedä mihin minut luetaan mutta eipä sille pysty paljoa tekemään itse, teet niin tai näin se vain jatkuu. Joillekin ei vain sana mene ns. jakeluun.

      • Niinpä.......

        Mutta naisista olisi ihan kiva saada tietää, ettei ne käsitykset todellakaan ole normaalien miesten jakamia.


      • ES

        Olen lukenut sinut normaaleihin kunnon miehiin. Lupaatrko itmies, että tästä lähtien aina kun näet naisväkivaltaviestin tms. niin paat edes miinuksen sille?

        Eikä lyhyt kommentti "En ole tuosta asiasta samaa mieltä." paljoa vaivaa vaadi. Ajatella, jos kaikki miehet, jotka niin palstalla ajattelevat, tekisivät niin...


      • 17
        Niinpä....... kirjoitti:

        Mutta naisista olisi ihan kiva saada tietää, ettei ne käsitykset todellakaan ole normaalien miesten jakamia.

        No ei ne ole. Nyt tiedät sen. Ei kellään ole aikaa päivystää täällä ja vastata jokaiseen mielipuoliseen viestiin.


      • ES
        17 kirjoitti:

        No ei ne ole. Nyt tiedät sen. Ei kellään ole aikaa päivystää täällä ja vastata jokaiseen mielipuoliseen viestiin.

        Paa miinus. Ei vaadi paljon.

        Voi myös painaa sitä, että ilmoita asiattomasta viestistä/aloituksesta. Ei vaadi paljon.


      • ES kirjoitti:

        Olen lukenut sinut normaaleihin kunnon miehiin. Lupaatrko itmies, että tästä lähtien aina kun näet naisväkivaltaviestin tms. niin paat edes miinuksen sille?

        Eikä lyhyt kommentti "En ole tuosta asiasta samaa mieltä." paljoa vaivaa vaadi. Ajatella, jos kaikki miehet, jotka niin palstalla ajattelevat, tekisivät niin...

        Olen kyllä miinustellut pahimpia tapauksia, mutta voisi varmaan laajentaa sen kaikkiin huonoihin sitten.

        Kaikkiin en pysty vastaamaan, kun en ole aina paikalla. Päivät ovat monesti sellaisia että en ole paikalla lainkaan. Mutta itse asiaan niin voishan tuota väliin kommentoida, kun näyttää siltä. Pahimpiin pistän kommenttia, mutta lievempiin miinukset läjähtää.


      • 6432aw6yz
        itmies kirjoitti:

        Olen kyllä miinustellut pahimpia tapauksia, mutta voisi varmaan laajentaa sen kaikkiin huonoihin sitten.

        Kaikkiin en pysty vastaamaan, kun en ole aina paikalla. Päivät ovat monesti sellaisia että en ole paikalla lainkaan. Mutta itse asiaan niin voishan tuota väliin kommentoida, kun näyttää siltä. Pahimpiin pistän kommenttia, mutta lievempiin miinukset läjähtää.

        Älä itmies lähde tuohon touhuun nyt. Etkö huomaa miten nainen yrittä sua hyppyyttää, ja sinä kilttinä miehenä myötäilet. Juuri tuollaisen asenteen takia olet yksin. Mutta ehkä sylikoiran rooli on yksinäisyyttä parempi?


      • ES
        itmies kirjoitti:

        Olen kyllä miinustellut pahimpia tapauksia, mutta voisi varmaan laajentaa sen kaikkiin huonoihin sitten.

        Kaikkiin en pysty vastaamaan, kun en ole aina paikalla. Päivät ovat monesti sellaisia että en ole paikalla lainkaan. Mutta itse asiaan niin voishan tuota väliin kommentoida, kun näyttää siltä. Pahimpiin pistän kommenttia, mutta lievempiin miinukset läjähtää.

        No et tietenkään ole aina paikalla... Mutta silloin kun oot, niin ole kunnon itmies. Ja vinkki siis, niiden sekopäiden kanssa ei nimenomaan kannata jäädä väittelemään. Miinus vain tai lyhyt selkeä kannaotto. Se riittää ja se on paljon. Kiitos.


      • ES
        6432aw6yz kirjoitti:

        Älä itmies lähde tuohon touhuun nyt. Etkö huomaa miten nainen yrittä sua hyppyyttää, ja sinä kilttinä miehenä myötäilet. Juuri tuollaisen asenteen takia olet yksin. Mutta ehkä sylikoiran rooli on yksinäisyyttä parempi?

        Pöh. Tuollaisia kommentteja jo odotinkin.

        Mies on se, joka ilmaisee OMAN mielipiteensä rehellisesti KETÄÄN kumartelematta.


      • fggdg
        6432aw6yz kirjoitti:

        Älä itmies lähde tuohon touhuun nyt. Etkö huomaa miten nainen yrittä sua hyppyyttää, ja sinä kilttinä miehenä myötäilet. Juuri tuollaisen asenteen takia olet yksin. Mutta ehkä sylikoiran rooli on yksinäisyyttä parempi?

        Tätä tyyppiä ei kannata uskoa, koska naiset juuri arvostavat itmiehen näkemystä ja tapaa toimia. Noin toimii normaali, kunnon mies ja sen tajuaa kaikki maalaisjärjellä ajattelevat.


      • 37657e
        ES kirjoitti:

        Pöh. Tuollaisia kommentteja jo odotinkin.

        Mies on se, joka ilmaisee OMAN mielipiteensä rehellisesti KETÄÄN kumartelematta.

        Niinpä. Ei siis kannata yrittää miellyttää naisia jotka esittää tuollaisia vaatimuksia kuin sinä itmiehelle esität.


      • 643w26ya4w6
        fggdg kirjoitti:

        Tätä tyyppiä ei kannata uskoa, koska naiset juuri arvostavat itmiehen näkemystä ja tapaa toimia. Noin toimii normaali, kunnon mies ja sen tajuaa kaikki maalaisjärjellä ajattelevat.

        Totta kai naiset arvostaa tuollaista kilttiä mielistelijää joka ei edes uskaltaisia sanoa ääneen jos olisi toista mieltä kuin naiset. On varmaan mukavaa olla sylikoira, mutta mitään muuta on turha odottaa.


      • ES
        643w26ya4w6 kirjoitti:

        Totta kai naiset arvostaa tuollaista kilttiä mielistelijää joka ei edes uskaltaisia sanoa ääneen jos olisi toista mieltä kuin naiset. On varmaan mukavaa olla sylikoira, mutta mitään muuta on turha odottaa.

        Kunnon mies uskaltaa ja saa sanoa ääneen senkin, jos on eri mieltä jonkun naisen kanssa. Ja kunnon mies voi olla joskus pettynyt naiseen tai naisiin tai olla jonkun naisen haavoittama ja sanoa myös sen ääneen. En näe tässä ongelmaa. Eikö me olla aikuisia ihmisiä, jotka voivat keskustella asioista?


      • iuytrerdffghjkljh
        17 kirjoitti:

        No ei ne ole. Nyt tiedät sen. Ei kellään ole aikaa päivystää täällä ja vastata jokaiseen mielipuoliseen viestiin.

        Kuka muka vaatii että pitäsi aina täällä päivystää? Silloin kun olet täällä niin olet täällä ja kun et ole niin et ole. That's it.


      • . . .
        ES kirjoitti:

        Paa miinus. Ei vaadi paljon.

        Voi myös painaa sitä, että ilmoita asiattomasta viestistä/aloituksesta. Ei vaadi paljon.

        Mitä se miinus muuta muuttaisi kuin että sinulla olisi parempi mieli? Ja miksi juuri sinulla pitäisi olla sen parempi mieli kun muillakaan täällä?


      • . . .
        ES kirjoitti:

        Pöh. Tuollaisia kommentteja jo odotinkin.

        Mies on se, joka ilmaisee OMAN mielipiteensä rehellisesti KETÄÄN kumartelematta.

        Ja sinun käsitys omasta rehellisestä mielipiteestä on sinun myötäily?


    • Normiballs

      Miksi turhaa väittää vastaan. Täällä on AT-miehillä ylivalta ja vastalauseet johtaa miinustulvaan ja AT-miesten jatkoruikutuksiin. AT-miehet on tämän palstan perusteella itsepäisiä egomaanikkoja jotka ei kykene näkemään asioita muuta kuin oman navan näkökulmasta ja ei puhettakaan mistään muutoksesta, tai että kukaan koskaan oppisi mitään, koska vika on aina maailmassa ja yhteiskunnassa ja naisissa ja panomiehissä eikä näissä ressukoissa.

    • kiekuujakaikuu

      Tämä palsta on paljolti miesten munattomiksi tai peräkylän pojiksi haukkumista, miehiin kohdistuvan SIKAAN verrattavaa kuvausta, miesten halveksimista yms naismaista mollausta.

      Miksi te kunnolliset, normaalit naiset ette puutu asiaan muutamaa harvaa lukuun ottamatta?


      Katsokaahan_:Kaiku vastaa aina,useimmin törkeämmin loukkaavalla tavalla!

    • Mies 28v

      On turhauttavaa kirjoittaa mitään, kun niin iso osa vastauksista kärjistää tahallaan, ja järkevää, analyyttistä keskustelua ei synny. Liian moni tuntuu olevan täällä purkamassa turhautumistaan sinkkuuteensa, eivätkä ilmeisesti pysty sen myötä miettimään asioita objektiivisesti. Aivan liian usein myös hyvät aloitukset vesittyvät siihen, kun liian moni ei ymmärrä loppuun asti, mitä aloittaja tarkoitti, ja keskustelu lähtee sivuraiteille hävittäen samalla aloituksen ehkä hyvänkin idean.

      Suoraan sanottuna, ne ajoittaiset hyvätkin jutut täällä ovat vähän kuin helmiä sioille.

      • 5t5t5t5t5t5

        Juuri näin.


      • ES

        "ne ajoittaiset hyvätkin jutut täällä ovat vähän kuin helmiä sioille."

        Aivan. Kannattaa siis pyrkiä siihen, että järjen ääni kuuluu enemmän kuin ne naisvihamölöt. Käytä miinustinta, kirjoita "En ole samaa mieltä tuosta" silloin kuin sinusta tuntuu, että on kyseessä enempi sellainen "sikajuttu" tms.


      • 4w6y7yrw7
        ES kirjoitti:

        "ne ajoittaiset hyvätkin jutut täällä ovat vähän kuin helmiä sioille."

        Aivan. Kannattaa siis pyrkiä siihen, että järjen ääni kuuluu enemmän kuin ne naisvihamölöt. Käytä miinustinta, kirjoita "En ole samaa mieltä tuosta" silloin kuin sinusta tuntuu, että on kyseessä enempi sellainen "sikajuttu" tms.

        Heti on huushollaus käynnissä kun ellastella tuli palstalle. Nyt pestään tuhmilta pojilta korvantauksetkin!


      • 73aqy75
        4w6y7yrw7 kirjoitti:

        Heti on huushollaus käynnissä kun ellastella tuli palstalle. Nyt pestään tuhmilta pojilta korvantauksetkin!

        ja suu saippualla.


      • Mies 28v
        73aqy75 kirjoitti:

        ja suu saippualla.

        Niin, juuri näitä tarkoitin kuten kaksi edellistä vastausta. Kun joka väliin tulee jokunen vastaus, joka ei sano oikeastaan yhtään mitään itse asiaan, niin keskustelun seuraaminen käy aika rasittavaksi. Ja kun yksi pelleilee, niin muut tietysti näkevät sen lupana pelleillä....


      • 537ey37ey
        Mies 28v kirjoitti:

        Niin, juuri näitä tarkoitin kuten kaksi edellistä vastausta. Kun joka väliin tulee jokunen vastaus, joka ei sano oikeastaan yhtään mitään itse asiaan, niin keskustelun seuraaminen käy aika rasittavaksi. Ja kun yksi pelleilee, niin muut tietysti näkevät sen lupana pelleillä....

        paska palsta voidaan floodata paskalla


      • ES
        73aqy75 kirjoitti:

        ja suu saippualla.

        Kyllä! Mölösuut pestään saippualla ja jos ei tehoa niin vaikka kloriitilla. Ette te ATM-soturit tiedäkään miten tasan 160-senttinen nainen voi joskus vittuuntua. Kirjaimellisesti: vittuuntua.


    • "Munaton" runkkari

      Eipä jaksa kun samaa kyytiä tulee naisiltakin.

      Muutaman aloituksen tein ja olivat aika järkeviä mielestäni. Niihin tuli pari kommenttia ja loput ketjut joissa sanotaan jotain lutkista niin saa tuhottomasti viestejä.

      Jos haluat suoran mielipiteen niin tämän palstan naiset noin keskimäärin ansaitsevat jokaikisen kommentin jonka noista saavat.

      Sen verran alhaisia on heidänkin juttunsa täällä.

      Lisäksi, en vastaa toisten ihmisten enkä miesten teoista. VASTAAN VAIN OMISTA TEOISTANI JA TEKSTEISTÄNI.

      Ei ole tarvetta puolustaa tai toisaalta kommentoida muiden miesten tekstejä ettei teille naisille tule "väärä kuva" miehistä yleensä koska se olisi teiltä typerää.

      • 375e73eye

        Niinpä. Naiset on tyhmiä jos yleistävät yhden miehen kommentin koko sukupuolen kommentiksi. Ei toisilla miehillä ole mitään velvollisuutta olla puolustamassa, kumpaa, miehiä vai naisia? No kumpaakaan, pelkän sukupuolen perusteella.


      • ...
        375e73eye kirjoitti:

        Niinpä. Naiset on tyhmiä jos yleistävät yhden miehen kommentin koko sukupuolen kommentiksi. Ei toisilla miehillä ole mitään velvollisuutta olla puolustamassa, kumpaa, miehiä vai naisia? No kumpaakaan, pelkän sukupuolen perusteella.

        Jos naiset saisivat päättää, niin palstalle saisi miehistä kirjoitaa vain YTM-Eino.

        Kaikki muut mieskirjoittajat kun ovat vastenmielisiä ATM:iä ja naisvihaajia.


      • Ninni89..
        ... kirjoitti:

        Jos naiset saisivat päättää, niin palstalle saisi miehistä kirjoitaa vain YTM-Eino.

        Kaikki muut mieskirjoittajat kun ovat vastenmielisiä ATM:iä ja naisvihaajia.

        Aah, Eino


      • ES
        ... kirjoitti:

        Jos naiset saisivat päättää, niin palstalle saisi miehistä kirjoitaa vain YTM-Eino.

        Kaikki muut mieskirjoittajat kun ovat vastenmielisiä ATM:iä ja naisvihaajia.

        Ahaa. Nyt vedettiin Eino mukaan. No voi.


      • 47y5 y74
        ES kirjoitti:

        Ahaa. Nyt vedettiin Eino mukaan. No voi.

        stella ärähtää jos Einoa pilkataan. ihanaa einoa.


      • pirun sosiaalistajat
        ... kirjoitti:

        Jos naiset saisivat päättää, niin palstalle saisi miehistä kirjoitaa vain YTM-Eino.

        Kaikki muut mieskirjoittajat kun ovat vastenmielisiä ATM:iä ja naisvihaajia.

        Minusta Eino on lähinnä harmiton, ei herätä ihastusta eikä vihastusta.

        Sen sijaan sinä, ... , kirjoittelet hyvin naisvihamielisiä juttuja.


      • .
        pirun sosiaalistajat kirjoitti:

        Minusta Eino on lähinnä harmiton, ei herätä ihastusta eikä vihastusta.

        Sen sijaan sinä, ... , kirjoittelet hyvin naisvihamielisiä juttuja.

        Nimeni on Vihamieli. Nais Vihamieli!


      • Jos yhden miehen
        375e73eye kirjoitti:

        Niinpä. Naiset on tyhmiä jos yleistävät yhden miehen kommentin koko sukupuolen kommentiksi. Ei toisilla miehillä ole mitään velvollisuutta olla puolustamassa, kumpaa, miehiä vai naisia? No kumpaakaan, pelkän sukupuolen perusteella.

        show, niin miksi plussaa pukkaa kymmenen? Meinaatko että lutkis käy ite painelemassa peukkua uudelleen ja uudelleen?


    • Twin Six

      Kun on viimeiset 12 vuotta notkunut eri nettifoorumeilla, on ensinnäkin oppinut sivuuttamaan trollauksen / provoilun tai muuten joutavan materiaalin ilman kummempia tunteita ja toiseksi ei jaksa enää vängätä jossain provokeskusteluissa, jotka eivät ikinä johda mihinkään. Yksi hyvän nettikeskustelijan ominaisuus on, ettei provosoidu. Eli kannattaa unohtaa turha "miinusjahti" ja keskittyä vaikka tuottamaan itse mahd. laadukasta sisältöä.

      Taidan kanssa olla vähän liian vanha ymmärtämään tätä tykkään / en tykkää -systeemiä? Eli mitä lisäarvoa tällainen "peukuttelu" yleensäkään tuo foorumille? Sitäkö, että on small talkin lähtökohta ja voi itkeä, että "yhyy, kuka pisti mulle miinuksen" :( ?

      Vaikka tulee paskaa niskaan, niin älkää vaan vakiopostaajat lopettako kirjoittelua! Täällä on välillä ollut hyvinkin mielenkiintoista asiaa, hyvien kirjoittajien ketjuja mielenkiintoisista aiheista on aina mukava lukea. :)

      • "Munaton" runkkari

        "Yksi hyvän nettikeskustelijan ominaisuus on, ettei provosoidu."

        Älä viitsi.

        Jos sinun kommenttisi hukkuvat sinne ketjun paskan sekaan ja sinua nimitellään niin sinäkö vain jatkat asiallista keskustelua?

        "Vaikka tulee paskaa niskaan, niin älkää vaan vakiopostaajat lopettako kirjoittelua! Täällä on välillä ollut hyvinkin mielenkiintoista asiaa, hyvien kirjoittajien ketjuja mielenkiintoisista aiheista on aina mukava lukea. :) "

        Eipä niihin tule kuin pari vastausta niin tuon perusteella ei ole mitään järkeä edes aloittaa vakio kirjoittamista.

        Sori vain, mutta palstalla jossa ei ole moderointia on pakko joskus provosoitua ja sanoa suorat sanat tai sitten hukkuu sinne paskan sekaan.

        Sillä ei ole mitään tekemistä miinusten tai plussien kanssa.


      • . . .
        "Munaton" runkkari kirjoitti:

        "Yksi hyvän nettikeskustelijan ominaisuus on, ettei provosoidu."

        Älä viitsi.

        Jos sinun kommenttisi hukkuvat sinne ketjun paskan sekaan ja sinua nimitellään niin sinäkö vain jatkat asiallista keskustelua?

        "Vaikka tulee paskaa niskaan, niin älkää vaan vakiopostaajat lopettako kirjoittelua! Täällä on välillä ollut hyvinkin mielenkiintoista asiaa, hyvien kirjoittajien ketjuja mielenkiintoisista aiheista on aina mukava lukea. :) "

        Eipä niihin tule kuin pari vastausta niin tuon perusteella ei ole mitään järkeä edes aloittaa vakio kirjoittamista.

        Sori vain, mutta palstalla jossa ei ole moderointia on pakko joskus provosoitua ja sanoa suorat sanat tai sitten hukkuu sinne paskan sekaan.

        Sillä ei ole mitään tekemistä miinusten tai plussien kanssa.

        ...ketjun paskan sekaan, niin kenties on aika vaihtaa foorumia vähän parempaan?


      • 33
        . . . kirjoitti:

        ...ketjun paskan sekaan, niin kenties on aika vaihtaa foorumia vähän parempaan?

        No sano joku parempi, joka käsittelee sinkkujen elämää? Eikä sitten mitään city-lehden palstaa.


      • El Condom Pasa

    • SinkkuMies84

      Itse kirjoittelen vain jotain pari kolme viestiä tälle palstalle päivässä, ja noita häirikkö/roska ketjuja sekä viestejä tulee niin paljon ettei minulla ole aikaa alkaa niihin kaikkiin vastailemaan. Tiettyjen spämmäreiden ketjut ohitan lukematta, joistakin teen joskus poistopyynnön, mutta tuota roskaa tulee niin paljon ettei ainakaan minulla riitä enää aika jokaista ketjua alkaa aukaisemaan. Toiseksi nuo spämmärit käyttävät milloin mitäkin nimimerkkiä ja joskus jopa oikeita otsikoitakin, joten rasittavaahan tuo on.

      Olen "ollut" tällä palstalle nyt kolmisen kertaa pidempiä jaksoja aktiivisesti seuraten ja kirjoitellen ja sen voin sano että vielä joskus 2008 uusia viestejä tuli kohtuulliseen tahtiin, toki sitä roskaa oli myös tuolloinkin, mutta ainakin kaksi aktiivi roskaaja eivät ainakaan vielä tuolloin olleet tätä palstaa löytäneet. Selvän eron tuon roskan määrässä voi havaita kun vertaa vaikkapa vuoden 2009 ja 2010 joulukuun postausmääriä, 2009 oli 339 ketjua kun taas 2010 ketjuja oli yli 1400. Suurin osa tuosta kasvusta on juuri tuota "lutka/kamunainen sitä ja tätä" tai "olin eilen baarissa" -roskaa joka on lähtöisin ainakin minun mielestäni lähinnä vain kahden useaa eri nikkiä käyttävästä häiriköstä. Ei tätä palstaa saa enää siivottua kuin korkeintaan Sheriffin nimittämisellä tai sitten tälle käy kuten tuolle Maailman Menoa palstalle, tai pahimmassa tapauksessa kuten citymaasturit palstalle, joka lopetettiin roskaamisen vuoksi.

      • ES

        "Miten tuohon voi muuten puuttua kuin olemalla huomioimatta?"

        Vielä kerran: paa miinus, vastaa "En ole samaa mieltä" tai ilmoita asiattomasta viestistä.

        Koko jutun pointtihan on se, että jos edes kohtalaisen moni niistä, joilla on jokin mielipide, ilmaisee sen, niin sillä on vaikutusta. Mutta jos kaikki ajattelevat, että "minä olen vain yksi, en voi mitään" niin paskat...


      • . . .
        ES kirjoitti:

        "Miten tuohon voi muuten puuttua kuin olemalla huomioimatta?"

        Vielä kerran: paa miinus, vastaa "En ole samaa mieltä" tai ilmoita asiattomasta viestistä.

        Koko jutun pointtihan on se, että jos edes kohtalaisen moni niistä, joilla on jokin mielipide, ilmaisee sen, niin sillä on vaikutusta. Mutta jos kaikki ajattelevat, että "minä olen vain yksi, en voi mitään" niin paskat...

        Sillä ei ole tasan tarkkaan mitään vaikutusta yhtään mihinkään vaikka miinustelis puoli päivää. Jos tietty määrä miinuksia johtaisi esimerkiksi kommentin poistumiseen, sillä ehkä olisi. Mutta nyt se on vaan "kiva tietää" informaatiota.

        Lutkittelijat eivät piittaa, tai peräti saavat lisää vettä myllyynsä, jos joku miinustaa. Ei niillä ole enää mitään itsekritiikkiä sen suhteen, että ottaisivat opikseen.


    • moraalisaarnaaja

      "Tämä palsta on paljolti naisten lutkittelua, naisiin kohdistuvan väkivallan kuvausta, naisten halveksimista yms."

      Joo, kyllä täällä paljon lutkittelua näkee, mutta aika vähän naisiin kohdistuvan väkivallan kuvausta. Jos sellaista joku kuitenkin heittää, pitäisi antaa bännit, mutta täällä ei taida moderointi toimia. Mutta todellakaan ainakaan tänään en ole nähnyt täällä ainuttakaan väkivaltaviestiä eli taidat liioitella tahallaan? Naisten halveksimista on, mutta niin on myös miesten, se on yleensä vain passiivisaggressiivista piilovittuilua, jollaista mm. aloituksen tehnyt nimimerkki harrastaa. Piilovittuilu ei ole yhtään sen jalompaa kuin suora vittuilu. "Naisvihasta" pauhaaminen samaan aikaan, kun itse ilmentää "miesvihaa", on vain itsensä moraalista ylentämistä.

      "Miksi te kunnolliset, normaalit miehet ette puutu asiaa muutamaa harvaa lukuun ottamatta?
      Miksi olette hiljaa?"

      Määrittele kunnollinen ja normaali mies. Onko se esimerkiksi sellainen mies, joka vastaa aina myötäilevästi naisen avaukseen nettikeskustelussa? Mutta kai sinä ymmärrät sen, että ääripäät ovat aina äänekkäimpiä paikassa kuin paikassa. Pitäisikö täällä olla joku valkoinen ritarikunta, joka tulee aina sanomaan hyi hyi, kun jossain viestissä mainitaan sana lutka? Jatkuva lutkittelu on lähinnä typerää ja vie pohjan sen aiheelliselta käytöltä, koska kyllähän lutkia on olemassa siinä missä pelimiehiä, joita kai ennen vanhaan sanottiin huoripukeiksi.

      Puututko itse muuten usein miehiä halveeraaviin viesteihin?

      • Täällä..

        sanotaan naisia lutkiksi. Siihen riittää se, että on nainen tai jos jopa kehtaa ajatella seksiä, saati tehä sitä.


    • Kunnon mies

      ja naiset ovat ilmaa minulle.

    • Lasika jaakko

      "Miksi te kunnolliset, normaalit miehet ette puutu asiaa muutamaa harvaa lukuun ottamatta?"

      Koska he eivät esitä mitään kysymystä, koska kyseinen aihe ei kiinnosta, koska en halua ruokkia keskustelua kyseisistä aiheista, koska se ei muuta toisen näkemystä, koska kyseisten viestien lukeminen on tylsää ja ahdistavaa, koska vastaaminen on mielekkäämmästä ajasta pois, koska toinen todella voi ajatella niin, jne, jne, jne...

      Jos alan joka ketjuun missä naista helvennetaan selittämään kirjoittajalle ettei ihmisiä saa kohdella siten, tai sitten lohduttamaan jotakin naista ettei kaikki niin ajattele siten, eikä kannata ottaa tosissaan toisen juttuja, niin eihän täällä silloin ehtisi juuri mitään muuta tehdä.


      "Miksi olette hiljaa?"

      Ne jotka haluvat vapaaehtoisesti olla tekemisissä kyseisten "häirikköjen" ja juttujen kanssa, saavat tehdä sen vapaasti, mutta minä en sitä halua (joten poistun paikalta ja olen hiljaa). Olen liian laiska ja epäsosiaalinen, joten seriffinkään hommat eivät kiinnosta.

      • Ei nimimerkkiä

        Niin ja jos noihin roska ketjuihin ei tule vastauksia niin ylläpito poistaa ne nopeammin. Jos ketjuun on tullut vaikkapa se 10 viestiä eri ip-osoitteista, niin se ei kovin helposti täältä lähde, kun taas 0-vastausta/kaikki viestit samasta ip:tä ketju lähtee helpostikin.

        Itse teen lähes päivittäin 1-3 poistopyyntöä tämän palstan viesteistä.


      • ewrtyuiooppoiuytr
        Ei nimimerkkiä kirjoitti:

        Niin ja jos noihin roska ketjuihin ei tule vastauksia niin ylläpito poistaa ne nopeammin. Jos ketjuun on tullut vaikkapa se 10 viestiä eri ip-osoitteista, niin se ei kovin helposti täältä lähde, kun taas 0-vastausta/kaikki viestit samasta ip:tä ketju lähtee helpostikin.

        Itse teen lähes päivittäin 1-3 poistopyyntöä tämän palstan viesteistä.

        Jos on aloitusviestinä jotain ihan kakkaa, niin silloin on varmaan paras, ETTEI VASTAA SIIHEN OLLENKAAN. Ja poistopyyntö ylläpitoon.


      • ...
        Ei nimimerkkiä kirjoitti:

        Niin ja jos noihin roska ketjuihin ei tule vastauksia niin ylläpito poistaa ne nopeammin. Jos ketjuun on tullut vaikkapa se 10 viestiä eri ip-osoitteista, niin se ei kovin helposti täältä lähde, kun taas 0-vastausta/kaikki viestit samasta ip:tä ketju lähtee helpostikin.

        Itse teen lähes päivittäin 1-3 poistopyyntöä tämän palstan viesteistä.

        Mikä stanan virallinen hyvä ihminen sinä olet poistopyyntöinesi?


      • asdfghjkllkjhgfd
        ... kirjoitti:

        Mikä stanan virallinen hyvä ihminen sinä olet poistopyyntöinesi?

        Nyt kalahti kalikka omaan nilkkaan...


      • Yks vaihtoehto
        Ei nimimerkkiä kirjoitti:

        Niin ja jos noihin roska ketjuihin ei tule vastauksia niin ylläpito poistaa ne nopeammin. Jos ketjuun on tullut vaikkapa se 10 viestiä eri ip-osoitteista, niin se ei kovin helposti täältä lähde, kun taas 0-vastausta/kaikki viestit samasta ip:tä ketju lähtee helpostikin.

        Itse teen lähes päivittäin 1-3 poistopyyntöä tämän palstan viesteistä.

        on jättää vastaamatta ja pistää poistettavaksi. Taidan tehdä niin tästä lähtien.


      • siivous käynnissä
        Ei nimimerkkiä kirjoitti:

        Niin ja jos noihin roska ketjuihin ei tule vastauksia niin ylläpito poistaa ne nopeammin. Jos ketjuun on tullut vaikkapa se 10 viestiä eri ip-osoitteista, niin se ei kovin helposti täältä lähde, kun taas 0-vastausta/kaikki viestit samasta ip:tä ketju lähtee helpostikin.

        Itse teen lähes päivittäin 1-3 poistopyyntöä tämän palstan viesteistä.

        Hyvä. Minä lähden mukaan tähän. Alan laittamaan tuota poistopyyntöä.


      • kkzslalxlssssssssss
        ... kirjoitti:

        Mikä stanan virallinen hyvä ihminen sinä olet poistopyyntöinesi?

        On jokaisen kansalaisvelvollisuus ilmiantaa lutkittelu- ym epäasialliset viestit ylläpidolle


    • Näin se menee....

      Ei ole aihetta puuttua.... lukuunottamatta ihan hyvin pientä prosentuaalista osuutta minun tuntemistani naisista. Kaikki muut tuntuvat olevat minun arvomailmassani teoillaan tehneet itsestään lutkamaisen.... ei ole kauheesti arvostusta herättäviä piirteitä näissä tämänpäivän naisissa..... tosin ei sen enempää miehissäkään... ja ne miehet ja naiset ketkä ovat arvostuksen ansaitsevia, niin heitä on melkein aina palkittu jollain helvetin huonolla parisuhde kumppanilla...... huono tarkoittaa siis ihmistä kuka ei arvosta omaa kumppaniaan.

      • laslaöasöasösaö

        Sanoo mies joka huoraa itse...


    • 12+15

      yleensä kuolleet ovat hiljaa. Olen se vanha koulukaveri, jonka nimeä kukaan ei enää muista ja joka kuoli onnettomuudessa 15-20 vuotta sitten. Mutta joskus kuolleet eivät tajua olevansa kuolleita ja he elävät keskellämme kuin elävät. Vain ne jotka näkevät kuolleita ihmisiä, joskus huomaavat minut.

      OIkeasti, en ole saanut huomiota naisilta koskaan, joten olette omillanne tytöt. En ole se valkoinen ritari. Etsikää joku toinen nyrkkisankari. Katuväkivaltaan voin puuttua, mutta anonyymillä nettipalstalla tuntisin itseni pelleksi, jos täällä vaahtosuussa suojelisin naisia jokaiselta nettitrollilta.

      • sdfghjklöölkjhgfd

        Kukaan ei pyydä sinua ritariksi tai vaahtosuiseksi puolustajaksi, tuo on lapsellista. Kai sinulla on omia mielipiteitä asioista ja uskallusta ilmaistaniitä tarpeen mukaan. Tai sitten ei ole...


      • 3+18
        sdfghjklöölkjhgfd kirjoitti:

        Kukaan ei pyydä sinua ritariksi tai vaahtosuiseksi puolustajaksi, tuo on lapsellista. Kai sinulla on omia mielipiteitä asioista ja uskallusta ilmaistaniitä tarpeen mukaan. Tai sitten ei ole...

        ei minua koske ja mielipiteeni ovat turhia.


      • ajan puute
        sdfghjklöölkjhgfd kirjoitti:

        Kukaan ei pyydä sinua ritariksi tai vaahtosuiseksi puolustajaksi, tuo on lapsellista. Kai sinulla on omia mielipiteitä asioista ja uskallusta ilmaistaniitä tarpeen mukaan. Tai sitten ei ole...

        Kuka jaksaa oikein postata tuon oman kantansa jokaiseen hörhö ketjuun joka tälle palstalle tulee? Tuollaisia "lutkat ei anna mulle pilluu" -ketjuja tulee varmaan päivässä helposti se kymmenkunta, ellei jopa enemmänkin, sitten tuon kaiken lisäksi vielä nuo yksittäiset "rumalla naisella ei tee mitään" kommentit joka ketjussa. Ei kenelläkään riitä aika noihin kaikkiin vastaaminen, ellei sitten ole palstan massapostittajan kaltainen työtön jonka elämä kuluu 24/7 netissä.


      • asdfghjklölkjh
        ajan puute kirjoitti:

        Kuka jaksaa oikein postata tuon oman kantansa jokaiseen hörhö ketjuun joka tälle palstalle tulee? Tuollaisia "lutkat ei anna mulle pilluu" -ketjuja tulee varmaan päivässä helposti se kymmenkunta, ellei jopa enemmänkin, sitten tuon kaiken lisäksi vielä nuo yksittäiset "rumalla naisella ei tee mitään" kommentit joka ketjussa. Ei kenelläkään riitä aika noihin kaikkiin vastaaminen, ellei sitten ole palstan massapostittajan kaltainen työtön jonka elämä kuluu 24/7 netissä.

        "Kuka jaksaa oikein postata tuon oman kantansa jokaiseen hörhö ketjuun joka tälle palstalle tulee?"
        Kukaan ei ole tuollaista pyytänytkään, älä ny vouhkaa. Liioittelu on tyhmää.


    • heikompi astia

      hyvä esimerkki siitä mitä seuraa kun naiselle antaa puheoikeuden seurakunnassa:

      "heei te kaikki ihanat pojut, jos haluutte olla tosia ihania ritareita ja saada pimpsaa, niin vedättä turpaan noita huorittelijoita pusipusi hani eino ja itmies"

      Ja näin huoraaminen sallitaan ja muukin moraalittomuus alkaa. Tämä on oikein hyvä esimerkki kuinka naiset käyttävät hyväkseen seksuaalista valtaansa ja miksi se uskoinnoissa kielletään.

      • Onko suurin

        osa teistä lutkiksista uskovaisia? Siitäkö se johtuu?


      • kalsalöösaaaaaaaa
        Onko suurin kirjoitti:

        osa teistä lutkiksista uskovaisia? Siitäkö se johtuu?

        Yö on saapunut, epänormaalit miehet hiipivät piiloistaan tähänkin ketjuun, joka oli tarkoitettu vain normaaleille miehille... pahan voimat ovat hyökänneet limaisista piiloistaan.


      • No ainakin

        teillä on jotain yhteistä, nimittäin samanlainen arvomaailma ja naisten halveksunta.


      • heikompi astia
        No ainakin kirjoitti:

        teillä on jotain yhteistä, nimittäin samanlainen arvomaailma ja naisten halveksunta.

        kyllä heissäkin jotain hyvää on. Ehkä Jumala sitten on olemassa.


      • 567++0
        No ainakin kirjoitti:

        teillä on jotain yhteistä, nimittäin samanlainen arvomaailma ja naisten halveksunta.

        Mikä on palstan henkisen johtajan työtön ATM:N kanta tähän aiheeseen?


      • rtyuioppoiuyt
        567++0 kirjoitti:

        Mikä on palstan henkisen johtajan työtön ATM:N kanta tähän aiheeseen?

        Ääääääh, se on tuolla nurkassa, pahvilaatikon takana. Vikisee kauhusta.


      • jallaölsöödkskdks
        567++0 kirjoitti:

        Mikä on palstan henkisen johtajan työtön ATM:N kanta tähän aiheeseen?

        Manaavat lisää pahan voimia paikalle... hus perkelee hus! vade retra, satana!


      • Niin, siis teissä
        heikompi astia kirjoitti:

        kyllä heissäkin jotain hyvää on. Ehkä Jumala sitten on olemassa.

        tarkoitit sanoa. Muslimeillehan on tyypillistä, että nainen sidotaan kotiin yhteen mieheen ja piilotetaan säkkin, mutta miehelle sallitaan useampi seksikumppani. Eli arvomaailma on rakennettu miehen itsekkyydelle. Ei ihme, että se kiehtoo sinua ja kaltaisiasi.


      • kolmas mies oikealta

        "Tämä on oikein hyvä esimerkki kuinka naiset käyttävät hyväkseen seksuaalista valtaansa ja miksi se uskoinnoissa kielletään"

        Tämä palsta on hyvä esimerkki siitä, kuinka useimmat haluavat maksimoida oman seksuaalisen nautintonsa ja kontrolloida muita. Uskontoja on käytetty myös apuna tässä pitkään.


    • ellastella

      Niin kai sitten... monet tämän palstan miehet, jotka eivät ehkä itse postaakaan "alan stakkaamaan sitä lutkaa"-aloituksia ja kouluampujien ihannointi -aloituksia yms. kuitenkin tuntevat perverssiä mielihyvää niistä. Koska ei ole naista, on tullut pakkeja -koska kaikki on naisten syytä.

      Ei se nyt niin paljoa olisi vaatinut, jos olisi pannut miinuksen "yh-äidit ovat horoja"-aloituksiin/kommentteihin yms. Tai napauttanut joskus sitä "Poista asiaton kommentti"-nappia. Ja ehkä ennen kaikkea jättänyt vastaamatta niille yhtään mitään, ei niiden kanssa voi keskustella järkevästi.

      "Asia ei mulle kuulu." "Minä en voi mitään." Munattomia miehiä. Onhan se tietty aina mukava ja helppo katsella sivusta.

      En minä mitään valkoista ritaria etsinyt. Ihan vain tavallisia miehiä (ja naisia myös), joilla on mielipiteitä ja jotka uskaltavat ilmaista sen. Yksinkertainen kannanotto kusipäisyyttä vastaan? Selkeä irtisanoutuminen kusipäisyydestä?

      Järkevää keskustelua tällä palstalla... harvinaista. Senkus ootte. Onneksi on aina trollit joihin voi luottaa! Kuuletteko minua? Antakaa palaa.

      • 4w6yw365wtysw

        Mistäs vitusta sinä tiedät. Luuletko ettei yhden miinuksen tilalle tule aina vähintään kolme plussaa. Suksi sinä vittuun typerine yleistyksinesi ja syytöksinesi, saatanan iki-impi luuseri.


      • 3456y45tygw6

        Ah, nyt ymmärrän. Ellastella raukka yrittää vain provosoida ja huomiohuorata idolinsa Einon tavoin. Astuinpas ansaan. Jatkakaa trollailuanne nimimerkin kanssa, olkaa hyvä.


      • m30.

        Miten ne "yh-äidit on horoja" aloitukset sua noin kovasti häiritsevät, kun ei ne kumminkaan edes ole suunnattu sulle?


      • ES
        m30. kirjoitti:

        Miten ne "yh-äidit on horoja" aloitukset sua noin kovasti häiritsevät, kun ei ne kumminkaan edes ole suunnattu sulle?

        Koska ne kohdistuvat pohjimmiltaan ylipäätään naisiin ja naiseuteen ja koska yh-äidit eivät ole horoja.


      • 23573457
        ES kirjoitti:

        Koska ne kohdistuvat pohjimmiltaan ylipäätään naisiin ja naiseuteen ja koska yh-äidit eivät ole horoja.

        Lopeta sitten omat typerät yleistyksesi miehistä. Vitun idiootti.


      • m30.
        ES kirjoitti:

        Koska ne kohdistuvat pohjimmiltaan ylipäätään naisiin ja naiseuteen ja koska yh-äidit eivät ole horoja.

        Onhan täällä sellaisiakin ketjuja, joissa kehutaan jotain tietynlaisia naisia. Muistatko ottaa sitten myös ne kehut kehuina itsellesikin?


      • ...
        m30. kirjoitti:

        Onhan täällä sellaisiakin ketjuja, joissa kehutaan jotain tietynlaisia naisia. Muistatko ottaa sitten myös ne kehut kehuina itsellesikin?

        Ainakin balttialaisia naisia täällä on kehuttu useastikin.


      • m30.
        ... kirjoitti:

        Ainakin balttialaisia naisia täällä on kehuttu useastikin.

        Ei niissä mitään vikaa olekaan, kauniita naisia :)


      • . . .

        Puhe on halpaa ja netissä on helppo isotella. Ja jokaisella on oikeus mielipiteisiinsä. Väkivaltafantasiat eivät ole sinänsä rikos vaikka niiden toteuttaminen onkin.

        Ja ennen kaikkea: kaikilla on mielipiteenvapaus. Paitsi että sinun mielestäsi ilmeisesti ei ole, vaan mielesi pahoittavat toisinajattelijat pitäisi sinusta vaientaa. Olet siis riiistämässä toisten ihmisen oikeuksia oman mielihyväsi tähden.

        Joten oletko ajatellut että kenties et lopulta olekaan yhtään parempi ihminen kun ne joita tässä yrität "kouluttaa" ?


      • sir_eino

        No... En minä ainakaan hyväksy väkivaltajuttuja tai typerää huoritteluhomottelua tai tunne siitä mitään mielihyvää. Luulin että ala-aste meni jo mutta sitten avasin internetin.

        Joskus sitten vittuilen typerimmille kirjoittajille takaisin. Sille en voi mitään.


    • Eräs normaali mies

      Ei sitä jaksa enää.

      Nuo väkivaltafantasioissaan pyörivät lutkittelevat naisten halveksujat ovat jo niin syvällä omassa harhaisessa maailmassaan, että ei niitä käy vakuuttaminen mistään mistä eivät ole jo itse vakuuttuneet. Yrityskin on siis hukkaan heitettyä vaivaa.

      Ja, mitä voitettavaa meillä siinä on? Jokaisella kait on jonkin verran itsekkäät motiivit kaikkeen mitä tekevät. Sinunkin motiivisi on helppo ymmärtää: olisit mielessäsi jos "normaalit" miehet puolustaisivat sinua ettei sinun itsesi tarvitsisi, tai että ainakin saisit taustatukea.

      Mutta mitä voitettavaa on olla ritarillinen puolustaja tällä palstalla? Ei niin mitään...

      • ajattelen samoin

        Nuo väkivaltafantasioissaan pyörivät lutkittelevat naisten halveksujat ovat jo niin syvällä omassa harhaisessa maailmassaan, että ei niitä käy vakuuttaminen mistään mistä eivät ole jo itse vakuuttuneet. Yrityskin on siis hukkaan heitettyä vaivaa.


      • :DD
        ajattelen samoin kirjoitti:

        Nuo väkivaltafantasioissaan pyörivät lutkittelevat naisten halveksujat ovat jo niin syvällä omassa harhaisessa maailmassaan, että ei niitä käy vakuuttaminen mistään mistä eivät ole jo itse vakuuttuneet. Yrityskin on siis hukkaan heitettyä vaivaa.

        otsikossa kuuluisi olla asiattomia, ei asiallisia :D


    • tämä foorumi on täynnä ihmisiä mitkä ei naisten loukkauksista välitä, vaan nauttii kun saa naisia loukata.

      Minä kuules välitän puuttua naisiin kohdistuviin loukkauksiin, en hyväksy naisten ala- arvoista nimittelyä.

      Tosin vierailen täälle ihan ekaa kertaa en tiedä mityä kaikkea inhoa tännekkin on pesiintynnyt..

      • hupsis pupsis

        Tervetuloa, tämä palsta todella kaipaa kaltaisiasi miehiä!


      • ..

        Hei kaveri, rumalla naisella ei tee mitään! Yksinhuoltajat on kaikki lutkia!


      • .. kirjoitti:

        Hei kaveri, rumalla naisella ei tee mitään! Yksinhuoltajat on kaikki lutkia!

        koita oppia käyttäytyy kuin mies NAISIA kohtaan saat sinäkin mahdollisesti joskus naista. Ei yksinhuoltajuus tee naista rumaksi meniks jakeluun?, sisäinen kauneus on kaikkein tärkeintä onko nainen tai mies, on yksinhuoltaja miehiäkin etkös sitä muistanut?.

        Tiedätkö kerron sinulle tässä pienen opettavaisen tosi-tarinan , mitä naisen hakkaaja sai kokea.

        Eräs mies erehtyi vaimoaan hakkaamaan, hups hassua vaimon veli hakkasi siskonsa miehen kaverinsa kanssa siihen kuntoon ettei koskaan käsillään töitä tee, sai tuomionsa teoistaan, mutta en puolustele heidän tekojaan mutta kuitenkin, saisi naisten lasten ja vanhusten pieksijä miehet saada mun puolesta kaikki kokea samaa, mitä itseään heikommille tekee.

        Minäkin voisin vahingossa törmätä naisten ja heikompien pieksijään ihan vain vahingossa.

        PST. en koskaan ole naisia hakannut en skidinäkään kun tappelin systerin kanssa sain lyijykynästä päähän, jäi terä päähän pystyyn. Meitä on moneen lähtöön miehiä toiset kunnioittaa naisia ja sinä et, pärjää itsesi kanssa jos siihen kykenet. Ja minä kuuntelen H.I.F.K.I.N ROCK LIKE A BEST CD:EETÄ JA SURFFAILEN.


      • .....
        power.light kirjoitti:

        koita oppia käyttäytyy kuin mies NAISIA kohtaan saat sinäkin mahdollisesti joskus naista. Ei yksinhuoltajuus tee naista rumaksi meniks jakeluun?, sisäinen kauneus on kaikkein tärkeintä onko nainen tai mies, on yksinhuoltaja miehiäkin etkös sitä muistanut?.

        Tiedätkö kerron sinulle tässä pienen opettavaisen tosi-tarinan , mitä naisen hakkaaja sai kokea.

        Eräs mies erehtyi vaimoaan hakkaamaan, hups hassua vaimon veli hakkasi siskonsa miehen kaverinsa kanssa siihen kuntoon ettei koskaan käsillään töitä tee, sai tuomionsa teoistaan, mutta en puolustele heidän tekojaan mutta kuitenkin, saisi naisten lasten ja vanhusten pieksijä miehet saada mun puolesta kaikki kokea samaa, mitä itseään heikommille tekee.

        Minäkin voisin vahingossa törmätä naisten ja heikompien pieksijään ihan vain vahingossa.

        PST. en koskaan ole naisia hakannut en skidinäkään kun tappelin systerin kanssa sain lyijykynästä päähän, jäi terä päähän pystyyn. Meitä on moneen lähtöön miehiä toiset kunnioittaa naisia ja sinä et, pärjää itsesi kanssa jos siihen kykenet. Ja minä kuuntelen H.I.F.K.I.N ROCK LIKE A BEST CD:EETÄ JA SURFFAILEN.

        Suosittelen sinulle tämän palstan pidempiaikaista seuraamista ja vaikkapa Laasasen blogin lukemista, niin kuvasi naisista voi muuttua realistisemmaksi.

        Naisissa ei ole mitään kunnioitettavaa, ikävä kyllä.


      • ..... kirjoitti:

        Suosittelen sinulle tämän palstan pidempiaikaista seuraamista ja vaikkapa Laasasen blogin lukemista, niin kuvasi naisista voi muuttua realistisemmaksi.

        Naisissa ei ole mitään kunnioitettavaa, ikävä kyllä.

        ei kerrota muille, ilman naista ei olisi miestä ja senkin kerron tieteelisesti tutkittu jos miehet kykenisimme synnyttää me miehet emme kykenisi kärsimään samoja synnytys-tuskia kun naiset kärsivät.


    • gs5dgr4

      Mikä on normaali mies? Olen kohta 25, enkä ole koskaan ollut naisen kanssa. En minä ainakaan pitä itseäni lainkaan normaalina.

      • ES

        Mielestäni normaali ihminen (mies tai nainen) pystyy keskustelemaan toisten ihmisten kanssa, kommunikoimaan, tai ainakin on edes halua sellaiseen, ilman että antaa oman pahan olon tai omien huonojen kokemusten hallita ja tuhota kaiken. Mikään mitä ihminen on kokenut tai jäänyt kokematta ei oikeuta mihin tahansa käytökseen muita ihmisiä kohtaan, siis ilkeyteen, toisten ihmisten halveksimiseen, väkivaltaan yms. Ainakin pitäisi olla hyvää yritystä tähän!


      • ES
        ES kirjoitti:

        Mielestäni normaali ihminen (mies tai nainen) pystyy keskustelemaan toisten ihmisten kanssa, kommunikoimaan, tai ainakin on edes halua sellaiseen, ilman että antaa oman pahan olon tai omien huonojen kokemusten hallita ja tuhota kaiken. Mikään mitä ihminen on kokenut tai jäänyt kokematta ei oikeuta mihin tahansa käytökseen muita ihmisiä kohtaan, siis ilkeyteen, toisten ihmisten halveksimiseen, väkivaltaan yms. Ainakin pitäisi olla hyvää yritystä tähän!

        Tai siis on ihan normaalia sekin, jos pitää suunsa kiinni. Tosi normaalia ja usein hyvä vaihtoehto, muttei aina. Mutta joskus. Aika usein. Siis.


      • hd46g
        ES kirjoitti:

        Mielestäni normaali ihminen (mies tai nainen) pystyy keskustelemaan toisten ihmisten kanssa, kommunikoimaan, tai ainakin on edes halua sellaiseen, ilman että antaa oman pahan olon tai omien huonojen kokemusten hallita ja tuhota kaiken. Mikään mitä ihminen on kokenut tai jäänyt kokematta ei oikeuta mihin tahansa käytökseen muita ihmisiä kohtaan, siis ilkeyteen, toisten ihmisten halveksimiseen, väkivaltaan yms. Ainakin pitäisi olla hyvää yritystä tähän!

        No tämän teorian mukaan olen ehkä normaali. Tosin estyneen persoonallisuuteni vuoksi kommunikointi toisten ihmisten kanssa on hyvin hankalaa. Varsinkin monet naiset näyttävät halveksivan minua tuosta syystä. Onhan se mukavaa kuulla olevansa täysi "reppana" ja "nössö" ihmisiltä, joista olen jossain määrin jopa pitänyt.


      • ES
        ES kirjoitti:

        Mielestäni normaali ihminen (mies tai nainen) pystyy keskustelemaan toisten ihmisten kanssa, kommunikoimaan, tai ainakin on edes halua sellaiseen, ilman että antaa oman pahan olon tai omien huonojen kokemusten hallita ja tuhota kaiken. Mikään mitä ihminen on kokenut tai jäänyt kokematta ei oikeuta mihin tahansa käytökseen muita ihmisiä kohtaan, siis ilkeyteen, toisten ihmisten halveksimiseen, väkivaltaan yms. Ainakin pitäisi olla hyvää yritystä tähän!

        TAI SIIS korostaisin tuossa "normaaliuden" käsityksessäni sitä, että on edes halua kommunikoida ja olla olematta erityisen ilkeä. Vaikkei sit aina niin osaisikaan...


    • Normaali?

      En tiedä tämän palstan muiden normaalien? miesten juttuja,enkä jaksa lukea,niin itselläni on hullun paperit Suomen armeijasta,toki tunnen joitain upseereita Suomen ja Venäjän armeijasta.Ikää tässä liki viiskymppiä ja matkustellut tuolla itärajan takana aika paljon,jos se nyt jokin meriitti on?
      En vielä ole joutunut? naimisiin,ei perillisiä,vaikka avoliitossa olen ollut,suomalaisten naisten kanssa muutaman kerran.Ei vaan ole kemiat kohdanneet,pitempää tulevaisuutta miettien.Enkä missään nimessä pilkkaa heitä,jos tämä nyt jotain feministejä helpottaa?

      Muten,nykyinen ystävättäreni,asuu Pietari nimisestä kylässä, ( ja ehkä se odotettu Koroleva ?),seurusteltu,(ei vielä asuta yhdessä) liki viitisen vuotta.Hän jotain puolen vuoden seurustelun jälkeen sanoi,kun siinä otettiin alkoholia,yllätys? että Venäjällä monasti mies lyö naisystäväänsä ja hän ei olisi kovin? vihainen,jos olen humalassa ja löisin häntä.Vastasin,jumalauta! ,tixa,pisda,xui,jne,meikäläisen laki! numero yksi on,niin kauan kuin elän!,koskaan ei saa lyödä lasta,naista,vanhusta.Tuo on ollut suurin riidan aihe,kesti jotain 5min,jos joku kysyy historiaa riidoista...

      Sen verran vielä,te arvoisat naiset,ennen kuin menette naimisiiin,( ystävätär on samaa mieltä) juottakaa se teidän tuleva aviomiehenne täys känniin,monta kertaa ja anteeksi,vittuilkaa tuutin täydeltä jne.Siinä varmasti paljastu monia ominaisuuksia siitä tulevasta miehestänne,että menenkö naimisiin.Sellaine tarina se.Tuli hieman sekava tarina,anteeksi.

    • Fjnefkwjnefewfkfefee

      Miksi yhtäkään miestä pitäisi kiinnostaa se miten vastakkainen sukupuoli tulee yleisesti kohdelluksi?

      FIksu tavallinen mies ymmärtää että mitä huonommin yleisesti naisia kohdellaan sitä paremmalta hän näyttää kun hän itse ei tee HENKILÖKOHTAISELLE KUMPPANILLEEN niin.

      Kuule, se on tavallisen kunnollisen miehen etu lutkitella täällä naisia, niin että tuo ihan tavallinen janatuinenin näyttää pelastavalta ritarilta kun osoittautuu ettei hän ole hakkaava ja lutkitteleva mies jollekin naiselle niinkuin henk. koht kanssakäymisessä.

      Kuinka moni palstan miehistä on ottanut henkilökohtaiselle elämälleen kuraa lutkittelemaalla netissä naisisia?

      EI YKSIKÄÄN. Te naiset ette ole mitään ajatuksenlukijoita. Se sama kaiffari jonka koette olevan mukava ja hyvätapainen ja positiivinen voi ihan hyvin olla täällä ollut räkä poskella karjumassa yksinäisyys-ahdistuksiaan.

      Mites ajattelitte tän faktan kanssa elää? Syyttää kaikkia miehiä kaikesta siitä mitä jotkut yksilöt ovat tehneet? No se nyt olisikin naisvammaisuuden tyypillinen osoitus. ;-)

    • adasdadasdasdadadada

      Koska kun palstan luonne paljastuu niin normaalit ihmiset häipyy?

      • ellastella

        AIVAN. Tulihan se vihdoin.


    • kunnon mies

      ja samaan syssyyn sitten normaali mies.

      • ES

        Opettele lukemaan. Olen määritellyt ne tuolla aiemmissa kommenteissa.


    • jämääijä

      "Miksi te kunnolliset, normaalit miehet ette puutu asiaa muutamaa harvaa lukuun ottamatta? Miksi olette hiljaa? "

      siihen pitäisi puuttua? Kyllähän te naiset tasa-arvoisina olentoina pärjäätte.

      • ES

        Se on teidän etunne. Kun mölöpäät ovat vaiti, tavallisten kunnollisten miesten ääni pääsee kuuluviin.


      • jämääijä
        ES kirjoitti:

        Se on teidän etunne. Kun mölöpäät ovat vaiti, tavallisten kunnollisten miesten ääni pääsee kuuluviin.

        miellän itseni tavalliseksi kunnon mieheksi: Ei mun ääneni tarvitse kuulua. Olen vaatimaton, hiljainen ja rauhallinen mies.


      • ES
        jämääijä kirjoitti:

        miellän itseni tavalliseksi kunnon mieheksi: Ei mun ääneni tarvitse kuulua. Olen vaatimaton, hiljainen ja rauhallinen mies.

        Jos sulla ei oo ollenkaan ääntä, sua ei oo. Mutta oo just niin kuin haluat. Se on jokaisen oma valinta/kohtalo.


    • lalalsalaq1åå1å1å1l

      UP.

      Lukekaa, miettikää, ajatelkaa... :(

    • norsunluutorni palaa

      En tiedä, jos tääl ei vaan oo montaa oikeesti kunnollista miestä kirjottelemassa?
      Mullakin on ollu paha mieli tästä jo pitkään, en enää juurikaan kirjottele tänne. Parempi vältellä vihamielistä palstaa näin kokemattomanakin.

    • 30-v. sinkkumies

      Eipä tätä palstaa normaali työssäkäyvä mies kovin usein jouda selaamaan. Eikä etenkään halua aikaansa tuhlata virtuaaliröllipeikoille sormen heristämiseen :) Edes keskisormen...

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      331
      11156
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      56
      2293
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1870
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1364
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1359
    Aihe