Nyt on sitten Perjantai!

arvaa kuka

Morjens!
Eilen suosittelin palstan väelle kapakkaan menoa ja horon etsimistä, mutta eipä taida
tämän palstan lukijat ja kirjoittajat omata rohkeutta siihen, joten väki viettää yksinäistä
perjantai-iltaa kotona, kuten aina ennenkin.

Mukavaa illan jatkoa!

30

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle Keskitaso

      Vittuako millään siiderihuoralla mitään tekee, sellaiset jätän Einolle. Haluan tyttöystävän.

    • Naisasialooseri.

      edes niitä horoja kun nekin vaativat mieheltä itsevarmuutta.

      • työtön ATM

        Sama ongelma minullakin.


      • fghjklökjhg

        Noh, ei se itsevarmuus ole ainut mikä naisiin tehoaa. Jo ihan se että tykkää naisista ylipäätään ihmisinä lämmittää naisia.


    • Jeanne d'Arc

      Olen kyllä vakavasti harkinnut lutkaantumista. Olisihan lutkana varmasti hauskempaa kuin luostarineitsytmarttyyrinä. Roviolle tässä päätyy joka tapauksessa eli - antaa palaa!

      • m30.

        Kenen kanssa olet ajatellut aloittaa missiosi?


      • haisevarenttu

        Ella vai Jungfrau?


      • Jeanne d'Arc
        m30. kirjoitti:

        Kenen kanssa olet ajatellut aloittaa missiosi?

        Missioni vaatii vielä mietiskelyä. Ei vielä kohdetta, ehdokkaita.


      • lutkanrumilus
        haisevarenttu kirjoitti:

        Ella vai Jungfrau?

        Mitenpä luntun erottaisi toisesta.
        HÄ HÄ HÄ HÄ HÄ HÄÄÄ!


      • anna panna

        Tuo nainen... on NARTTU, joka syö vaniljarinkeleitä salaa. En kestä katsella. Aina jättää reiät syömättä, hyi!


      • m30.
        Jeanne d'Arc kirjoitti:

        Missioni vaatii vielä mietiskelyä. Ei vielä kohdetta, ehdokkaita.

        Ehkä voit tehdä tosielämän kokeen baarissa, ja todistaa oikeaksi sen väitteen, että nainen saa miehen sormia napsauttamalla. Tosin en tiedä, vähentäisikö se lutkailun tuomaa mielihyvääsi, jos joutuisit samalla myöntämään, että palstan miehet olivat oikeassa.


      • Jeanne d'Arc
        m30. kirjoitti:

        Ehkä voit tehdä tosielämän kokeen baarissa, ja todistaa oikeaksi sen väitteen, että nainen saa miehen sormia napsauttamalla. Tosin en tiedä, vähentäisikö se lutkailun tuomaa mielihyvääsi, jos joutuisit samalla myöntämään, että palstan miehet olivat oikeassa.

        Nainen saa miehen sormia napsauttamalla? Sitä on vaikea uskoa, mahdoton uskoa.
        Koko loppuelämäkseen?! Naps!


      • Simon Magus

        Ai, katsos, ellastella on vaihtanut nimimerkkiä saatuaan liian monta haistatusta ja itsemurhakehoitusta tuolla toisessa ketjussa. Tervetuloa takaisin tänne luuserikerhoon.


      • Kauhea kerberos
        Jeanne d'Arc kirjoitti:

        Nainen saa miehen sormia napsauttamalla? Sitä on vaikea uskoa, mahdoton uskoa.
        Koko loppuelämäkseen?! Naps!

        Ei loppuelämäkseen, vain pariksi tunniksi. Tai puoleksi tunniksi, riippuu päivän kunnosta.


      • Jeanne d'Arc
        Simon Magus kirjoitti:

        Ai, katsos, ellastella on vaihtanut nimimerkkiä saatuaan liian monta haistatusta ja itsemurhakehoitusta tuolla toisessa ketjussa. Tervetuloa takaisin tänne luuserikerhoon.

        Yökerhoon? Tulen tulen!


      • Jeanne d'Arc
        Kauhea kerberos kirjoitti:

        Ei loppuelämäkseen, vain pariksi tunniksi. Tai puoleksi tunniksi, riippuu päivän kunnosta.

        Oh, sydämeni murtunut ennen kuin alkoi edes sykkiä.


      • Simon Magus
        Jeanne d'Arc kirjoitti:

        Yökerhoon? Tulen tulen!

        Ihanaa! Teen susta lutkan.


      • Kauhea kerberos
        Jeanne d'Arc kirjoitti:

        Oh, sydämeni murtunut ennen kuin alkoi edes sykkiä.

        No tuolla valitsemallasi tiellä on tärkeintä, että on edes jotain mikä sykkii.


      • Jeanne d'Arc
        Simon Magus kirjoitti:

        Ihanaa! Teen susta lutkan.

        Haluan olla kamalin hirvein ihanin lutka päällä sun!!
        (Ja/Tai jonkun muun).


      • anna panna
        Jeanne d'Arc kirjoitti:

        Haluan olla kamalin hirvein ihanin lutka päällä sun!!
        (Ja/Tai jonkun muun).

        HYI. En kestä katsoa. Narttu ahmii rinkeliä ja nauraa.


    • No ei kyllä kiinnosta humalaiset, eikä varatutkaan joita siellä pyörii. Ja oikeassa olet siinä että yksin vietän tämän illan.

    • .

      Horolla ei tee mitään.

      • ...

        Roviolle, roviolle, tiedätte kyllä ketkä!


      • Jeanne d*Arc
        ... kirjoitti:

        Roviolle, roviolle, tiedätte kyllä ketkä!

        Kyllä! Roviolle!

        *lutka kävelee nöyrästi kohti roviota, hymisee päät painuneena
        pikkuhousut märkänä*


      • Simon Magus
        Jeanne d*Arc kirjoitti:

        Kyllä! Roviolle!

        *lutka kävelee nöyrästi kohti roviota, hymisee päät painuneena
        pikkuhousut märkänä*

        Mitäs se lutka siellä vielä sisällä kyhjöttää. Nyt alkaa olla viimeiset ajat mennä sinne yökerhoon itseään panettamaan. Kello kahden jälkeen alkaa epätoivoisten tunnit, vai sinnekö tähtäät?


      • Jeanne d'Arc
        Simon Magus kirjoitti:

        Mitäs se lutka siellä vielä sisällä kyhjöttää. Nyt alkaa olla viimeiset ajat mennä sinne yökerhoon itseään panettamaan. Kello kahden jälkeen alkaa epätoivoisten tunnit, vai sinnekö tähtäät?

        *raplaa lutkalukkoa; ei aukea; ravistelee ja raplaa epätoivon vimmalla*


      • ......
        Jeanne d'Arc kirjoitti:

        *raplaa lutkalukkoa; ei aukea; ravistelee ja raplaa epätoivon vimmalla*

        Taidanpa tietää mitä "lukkoa" siellä nyt epätoivon vimmalla ravistellaan ;) Lykkyä vaan että "aukeaa" ;) ;) ;)


    • Ylermi Isotalo

      Periaatteessa tekis mieli pillua, mutta kun on ulkona tollasta saatanan sohjoa ja muutenkin on just nyt niin mukavaa vaan olla täällä sisällä ja juoda kaljaa ja kuunnella musiikkia. Ei jaksa sitä ylimääräistä efforttia mitä tuo baarisäätö edellyttää. Täytyy varmaan vaan masturboida ja katotaan sitten ens viikonloppuna uudestaan.

    • juu, oli ihan kivaa prätkämessuilla. Piti olla hyvissä ajoin kotona. Mutta jotenkin päädyttyttiin rocksiin kuuntelemaan keskinkertaista rockia.

    • sir_eino

      Kyllä mä ainakin olin kapakassa mutten jaksanut vetää kännejä ja mulla oli parempaa tekemistä kun naisen iskeminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe