Tehtävä naisille

toinen ATM

Kertokaa mielipiteenne, millainen nainen näille palstalla kirjoittaville miehille kullekin sopisi

# Naisasialooseri

# Sir Eino

# Hämärän rajoilta

# m30

# Reipas Poikamies

# Työtön ATM

# Mies1985

38

533

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lollonlollon

      Rumalla miehellä ei tee mitään.

    • tuuujooo

      Tee itte tehtäväsi. Ja kerää tyhjät pullosi.

      • toinen ATM

        En voi tehdä tehtävää itse, koska olen mies. Lukisin kuitenkin mielelläni naisten arvioita asiasta. Jos naiset jaksaisivat arvioida näitä kuten aloituksessa esitin, niin voisin itsekin tutkailla sitten millaisia naisia naiset miehille suosittelevat.


      • toinen ATM
        toinen ATM kirjoitti:

        En voi tehdä tehtävää itse, koska olen mies. Lukisin kuitenkin mielelläni naisten arvioita asiasta. Jos naiset jaksaisivat arvioida näitä kuten aloituksessa esitin, niin voisin itsekin tutkailla sitten millaisia naisia naiset miehille suosittelevat.

        Tarkoitan siis että naisten arvioita noista tunnetuimmista kirjoittajista tutkailemalla voisin ehkä löytää senkin millaisen nainen minulle itselleni sopisi.


    • .....

      Aina sanotaan että on epäreilua että miehen pitää muuttua naisen vuoksi, muttei naisen miehen. Kyllä joidenkin naisten pitääkin, mutta nuo listatut miehet vaatisi kyllä jotain muutosta että kykenisivät parisuhteeseen. Ehkä Eino, m30 ja Rietas Poikamies ovat lähimpänä onnistumista. Muilla viiraa aika paljon päässä ja eivät tule naista saamaan ennen kuin kasvavat ihmisinä.

    • ellastella

      # Naisasialooseri
      Vampyyri joka puree kovasti ja sitten he elävät elämänsä onnellisina loppuun asti.

      # Sir Eino
      Nainen jolla jalat maassa ja kaulin.

      # Hämärän rajoilta
      Tumman syvän lammen pohjassa asusteleva tyttöpuolinen Loch Nessin hirviö.

      # m30
      Nainen joka hymyilee paljon ja kuulee vähän, mahdollisesti mykkä, mutta muuten ihan just kuin Sinkkuelämää-sarjan Carrie.

      # Reipas Poikamies
      Nainen joka istuu moottoripyörän (länkkärihevosen) takana, puristaa tiukasti kiinni ja hihittää. Sitten he hakevat kaksi lasta hoidosta ja menevät omakotitaloon katsomaan telkkaria.

      # Työtön ATM
      työtön ATN joka ennen trollaili netissä tuolla nikillä, myöhemmin ratikkakuski. Isotissinen blondi ja vittumaisin HSL:n kuski ikinä.

      # Mies1985
      55 kilosta muovailuvahaa muotoiltu naisen näköinen figuuri, pinkki, sileä ja hyväntuoksuinen. Osaa sanoa mömömömmöömmmööö.

      • ES

        Jatkan listaa vielä:

        # itmies
        Kunnollinen ja perinteinen nainen joka osaa kaikki "naisten työt" tuosta vaan, kuten valmistaa juhla-aterioita, neuloa villapaitoja ja kakata pullaa.

        # Gordon Gekko
        Lisbeth Salanderin sisar, joka katosi, mutta GG löytää hänet. hieman normaalimpi kuin Lisbetk eikä kaikki, mitä Camillasta kerrotaan, pidä paikkaansa.

        # eATMe
        Nälkäinen karvainen naarastarantella.

        # meiti
        Tyttö johon "Kirjoittaja on poistanut tämän viestin" -meitin olemus tekee lähtemättömän vaikutuksen. He harrastavat "seksiä" leikkimällä piilosta eikä kumpikaan löydä toista eikä itseään, mutta hassua on.


      • Gordon Gekko
        ES kirjoitti:

        Jatkan listaa vielä:

        # itmies
        Kunnollinen ja perinteinen nainen joka osaa kaikki "naisten työt" tuosta vaan, kuten valmistaa juhla-aterioita, neuloa villapaitoja ja kakata pullaa.

        # Gordon Gekko
        Lisbeth Salanderin sisar, joka katosi, mutta GG löytää hänet. hieman normaalimpi kuin Lisbetk eikä kaikki, mitä Camillasta kerrotaan, pidä paikkaansa.

        # eATMe
        Nälkäinen karvainen naarastarantella.

        # meiti
        Tyttö johon "Kirjoittaja on poistanut tämän viestin" -meitin olemus tekee lähtemättömän vaikutuksen. He harrastavat "seksiä" leikkimällä piilosta eikä kumpikaan löydä toista eikä itseään, mutta hassua on.

        "valmistaa juhla-aterioita, neuloa villapaitoja ja kakata pullaa."
        kakata, khihihi!

        "Lisbeth Salanderin sisar, ... eikä kaikki, mitä Camillasta kerrotaan, pidä paikkaansa."
        Tää oli aika vekkuli keksintö. En tosin yhtään tiedä mitä sillä ajetaan takaa. Mutta ei mun tarvikaan.


      • ES
        Gordon Gekko kirjoitti:

        "valmistaa juhla-aterioita, neuloa villapaitoja ja kakata pullaa."
        kakata, khihihi!

        "Lisbeth Salanderin sisar, ... eikä kaikki, mitä Camillasta kerrotaan, pidä paikkaansa."
        Tää oli aika vekkuli keksintö. En tosin yhtään tiedä mitä sillä ajetaan takaa. Mutta ei mun tarvikaan.

        "En tosin yhtään tiedä mitä sillä ajetaan takaa."

        En mäkään tiedä. Tuli vaan mieleen. Eli niin on.


      • ES kirjoitti:

        Jatkan listaa vielä:

        # itmies
        Kunnollinen ja perinteinen nainen joka osaa kaikki "naisten työt" tuosta vaan, kuten valmistaa juhla-aterioita, neuloa villapaitoja ja kakata pullaa.

        # Gordon Gekko
        Lisbeth Salanderin sisar, joka katosi, mutta GG löytää hänet. hieman normaalimpi kuin Lisbetk eikä kaikki, mitä Camillasta kerrotaan, pidä paikkaansa.

        # eATMe
        Nälkäinen karvainen naarastarantella.

        # meiti
        Tyttö johon "Kirjoittaja on poistanut tämän viestin" -meitin olemus tekee lähtemättömän vaikutuksen. He harrastavat "seksiä" leikkimällä piilosta eikä kumpikaan löydä toista eikä itseään, mutta hassua on.

        "Kunnollinen ja perinteinen nainen joka osaa kaikki "naisten työt" tuosta vaan, kuten valmistaa juhla-aterioita, neuloa villapaitoja ja kakata pullaa."
        Okei, ei tarvi noita osata kun taitoa löytyy omasta takaa. Paitsi en osaa kyllä neuloa, se on ainoa poikkeus. Mutta kunnollisuudesta olen samaa mieltä.


      • ES
        itmies kirjoitti:

        "Kunnollinen ja perinteinen nainen joka osaa kaikki "naisten työt" tuosta vaan, kuten valmistaa juhla-aterioita, neuloa villapaitoja ja kakata pullaa."
        Okei, ei tarvi noita osata kun taitoa löytyy omasta takaa. Paitsi en osaa kyllä neuloa, se on ainoa poikkeus. Mutta kunnollisuudesta olen samaa mieltä.

        Osaat tehdä ruokaa ja herkkujakin kai! Vau!
        (Itse osaan lähinnä googlata netistä jonkin reseptin).


      • ES kirjoitti:

        Osaat tehdä ruokaa ja herkkujakin kai! Vau!
        (Itse osaan lähinnä googlata netistä jonkin reseptin).

        Juu, mutta reseptejä en muista ne pitää katsoa kirjasta. Simppeli kotiruuat toki osaan tehdä ulkomuististakin, eli peruna, perunamuussi, makaroonit ruuat, jne. kastikkeiden kanssa.


    • BudBundy

      # Nöösipoika

      Myös muita old school vakkareita tahdon muistaa, mutta he eivät palstalla kirjoittele kuten ennen, onnea vaan jos näppis on vaihtunut kauniimpaan puoliskoon ;)

    • pirun sosiaalistajat

      # Naisasialooseri

      Sairaalloisen mustasukkainen nainen, joka vahtaisi Naisasialooserin kaikkia tekemisiä, lukisi tekstiviestit tämän kännykästä ja tutkisi tarkkaan kaikka tämän Facebook-kaverit.

      # Sir Eino

      Vakavaa masennusta sairastava nainen. Maanisina kausinaan Eino piristäisi naista ja masentuneina kausina olisivat yhdessä surkeina.

      # Hämärän rajoilta

      Nainen, joka olisi epäseksuaalinen kulttuurihifistelijä ja akateeminen friikki.

      # m30

      Vähän pyöreä kolmekymppinen perushoitaja. Harmaahiirulainen, joka olisi pikkuisen yksinkertainen, jolla olisi perinaiselliset arvot ja hyvä simppeli luonne.

      # Reipas Poikamies

      Nahka-asuissa viihtyävä puumakissa.

      # Työtön ATM

      Raitiovaununkuljettaja Irma.

      # Mies1985

      Sellainen pumpattava.

      • Hämärän rajoilta

        "Nainen, joka olisi epäseksuaalinen kulttuurihifistelijä ja akateeminen friikki."

        Olenko ainoa, jolle tästä kuvauksesta tulee mieleen... Tai ehkä en sanokaan mitään.


      • Naisasialooseri.

        "Sairaalloisen mustasukkainen nainen, joka vahtaisi Naisasialooserin kaikkia tekemisiä, lukisi tekstiviestit tämän kännykästä ja tutkisi tarkkaan kaikka tämän Facebook-kaverit."

        On ihan kuin minä. Minä vaatisin naiselta selvityksen joka ikisestä miespuolisesta facebook-kaverista ja olisi sanomattakin selvää, että exiä ei pidetä kavereina vaan ne poistetaan ja estetään.


      • hjhhuligikikikg
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        "Nainen, joka olisi epäseksuaalinen kulttuurihifistelijä ja akateeminen friikki."

        Olenko ainoa, jolle tästä kuvauksesta tulee mieleen... Tai ehkä en sanokaan mitään.

        Älä sano. Ketä helvettiä se kiinnostaisi?


      • 3+10
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        "Nainen, joka olisi epäseksuaalinen kulttuurihifistelijä ja akateeminen friikki."

        Olenko ainoa, jolle tästä kuvauksesta tulee mieleen... Tai ehkä en sanokaan mitään.

        Sano vaan. Mitä tulee mieleen?


      • ghfggfgfgffggg
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        "Nainen, joka olisi epäseksuaalinen kulttuurihifistelijä ja akateeminen friikki."

        Olenko ainoa, jolle tästä kuvauksesta tulee mieleen... Tai ehkä en sanokaan mitään.

        No kerro jo, mitä tuli mieleen...


      • prtpepr
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        "Nainen, joka olisi epäseksuaalinen kulttuurihifistelijä ja akateeminen friikki."

        Olenko ainoa, jolle tästä kuvauksesta tulee mieleen... Tai ehkä en sanokaan mitään.

        Kyllä me tiedämme, mitä tuli mieleen... Niin meillekin.


      • 11+17
        prtpepr kirjoitti:

        Kyllä me tiedämme, mitä tuli mieleen... Niin meillekin.

        Mikä se sitten oli? Mäkin haluaisin tietää.


      • ghsgahgfsgafags
        11+17 kirjoitti:

        Mikä se sitten oli? Mäkin haluaisin tietää.

        Äääääääääääääääääääääääääääää
        mä en kestä enää


      • Hämärän rajoilta
        prtpepr kirjoitti:

        Kyllä me tiedämme, mitä tuli mieleen... Niin meillekin.

        [Otsikossa kaikki, gh...:n tuskaa ei helpotettavan pidä]


      • ghsgahgfsgafags
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        [Otsikossa kaikki, gh...:n tuskaa ei helpotettavan pidä]

        Enkestäsuaenää!
        PLIIS.


      • 6+4
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        [Otsikossa kaikki, gh...:n tuskaa ei helpotettavan pidä]

        Nyt kyllä kerrot!!!


      • m30.

        Kuvauksen mukainen kolmekymppinen perushoitaja kuulostaa tosi mukavalta tapaukselta. :) Sen takia hän onkin yleensä joko varattu, tai jos sattuisi olemaan eronnut, niin edellinen mies oli sellainen kuin kuvasin sinulle sopivaksi siinä toisessa ketjussa. Ja nainen, jonka edellinen mies oli varakas raksayrittäjä-äijä, etsii vapaana toisenlaisia miehiä kuin minä.


      • prtpeprr
        6+4 kirjoitti:

        Nyt kyllä kerrot!!!

        No kelatkaa nyt vähän!


      • m30.
        m30. kirjoitti:

        Kuvauksen mukainen kolmekymppinen perushoitaja kuulostaa tosi mukavalta tapaukselta. :) Sen takia hän onkin yleensä joko varattu, tai jos sattuisi olemaan eronnut, niin edellinen mies oli sellainen kuin kuvasin sinulle sopivaksi siinä toisessa ketjussa. Ja nainen, jonka edellinen mies oli varakas raksayrittäjä-äijä, etsii vapaana toisenlaisia miehiä kuin minä.

        Tulipas huonosti muotoiltu lause tuohon loppuun. Siis etsii toisenlaisia miehiä kuin mitä minä olen. Pitää varmaan lisätä varmuuden vuoksi räppityyliin vielä, että "NO HOMO!"


      • doktor pepper
        prtpeprr kirjoitti:

        No kelatkaa nyt vähän!

        Mitä me kelataan?


      • ghsgahgfsgafags
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        [Otsikossa kaikki, gh...:n tuskaa ei helpotettavan pidä]

        Kerro.
        Jookosta :):)


      • sir_eino

        # Sir Eino

        Vakavaa masennusta sairastava nainen. Maanisina kausinaan Eino piristäisi naista ja masentuneina kausina olisivat yhdessä surkeina.

        Auts. Varmaan... Totta. Mutta voisko se olla bipo ja piristää mua mun masentuneina kausina?


      • pirun sosiaalistajat
        m30. kirjoitti:

        Kuvauksen mukainen kolmekymppinen perushoitaja kuulostaa tosi mukavalta tapaukselta. :) Sen takia hän onkin yleensä joko varattu, tai jos sattuisi olemaan eronnut, niin edellinen mies oli sellainen kuin kuvasin sinulle sopivaksi siinä toisessa ketjussa. Ja nainen, jonka edellinen mies oli varakas raksayrittäjä-äijä, etsii vapaana toisenlaisia miehiä kuin minä.

        "Ja nainen, jonka edellinen mies oli varakas raksayrittäjä-äijä, etsii vapaana toisenlaisia miehiä kuin minä. "

        Uskallan olla eri mieltä. Mun havaintojeni mukaan äijien kanssa avioliitossa olleet naiset suosivat toisella kierroksella hieman pehmeämpiä miehiä. :)


      • pirun sosiaalistajat
        sir_eino kirjoitti:

        # Sir Eino

        Vakavaa masennusta sairastava nainen. Maanisina kausinaan Eino piristäisi naista ja masentuneina kausina olisivat yhdessä surkeina.

        Auts. Varmaan... Totta. Mutta voisko se olla bipo ja piristää mua mun masentuneina kausina?

        Niin minäkin ensin ajattelin. Mutta sitten tuli mieleen, että jos teille sattuisi mania päälle samaan aikaan, niin meno voisi yltyä vähän liiankin hulvattomaksi. :) Siksi masentunut.


      • sir_eino
        pirun sosiaalistajat kirjoitti:

        Niin minäkin ensin ajattelin. Mutta sitten tuli mieleen, että jos teille sattuisi mania päälle samaan aikaan, niin meno voisi yltyä vähän liiankin hulvattomaksi. :) Siksi masentunut.

        No mutta... Niinhän se menee. Yhdellä exällä oli myös bipo1 diagnoosi ja olimme välillä... Mielenkiintoisia. Siinä maniassa yllytettiin toisiamme typeryyksiin ja masennuksessa tehtiin toisistamme vielä surkeampia. Ei se vaan toimi.


    • Nti.

      # Naisasialooseri
      Ei kukaan

      # Sir Eino
      Kaikki maailman naiset. Yhtä aikaa.

      # Hämärän rajoilta
      Ei kukaan

      # m30
      Ei kukaan

      # Reipas Poikamies
      Ei kukaan

      # Työtön ATM
      Ei kukaan

      # Mies1985
      Ei kukaan

      • sir_eino

        Häh? En mä halua kun yhden. Mulle sopivan.


    • Mies1985

      Naisasialooseri: Joku alistuva nainen joka kaipaa pientä vaaran tunnetta.
      Sir Eino: Joku emo-muusikoista tykkäävä teini tai enintään parikymppinen hippiäinen.
      HR: N/A
      m30: N/A tai en tiedä; joku aikuisen oloinen, perusfiksu nainen.
      RP: N/A
      Työtön ATM: Luultavasti 16-19v temput osaava nainen jonka ATM kokisi käytetyksi. Tämä olisi oikea rangaistus hänelle, siis miehelle.


      eATMe: Joku Penn Jillette fani.

      • Reipas Poikamies

        *aploodeja*

        Saatiinhan tähän mitä mainioon topicciin eloa puhallettua!

        Yhdistin nämä aivan fantastiset kuvaukset:
        " Nahka-asuissa viihtyävä puumakissa Nainen joka istuu moottoripyörän (länkkärihevosen) takana, puristaa tiukasti kiinni ja hihittää. Sitten he hakevat kaksi lasta hoidosta ja menevät omakotitaloon katsomaan telkkaria."

        Siinä se on! Mun unelma nainen. Koska en ole "nuori" enää ehkäpä jo virallisesti aikuinen niin tuo "puumakaan" ei kalahda korvaani niin pahalta. Ajatukseni laukkaavat jo mustangin tavoin (ei auto malli) minkä väriset hiukset yms. naisella olisi... Mutta ollaan jo hyvin pitkällä ;) Ja kenkiähän saa kaupasta :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      362
      12265
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2512
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      60
      2472
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2027
    5. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      169
      1960
    6. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      80
      1917
    7. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      124
      1785
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1455
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1430
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1414
    Aihe