Tehtävä miehille!

mä n:s ATN

Millainen mies sopisi seuraaville palstalaisille:

#ellastella

#Jungfrau

#Ei se satu

#pirun sosiaalistajat

#realismus

#anna panna

#lutkanrumilus

#Me

11

279

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM minämies

      #ellastella

      Joku kiltti, mutta hieman hullu mies.

      #Jungfrau

      Hämärän rajalla.

      #Ei se satu

      Joku snobi kokoomuspoliitikko.

      #pirun sosiaalistajat

      Se saaristolainen.

      #realismus

      Joku harmaantunut charmantti herrasmies.

      #anna panna

      Ööö... en tiiä.

      #lutkanrumilus

      Joku komea, muulla ei kai väliä.

      #Me

      Kiltti mies.

    • m30.

      #ellastella
      - ellastellalle sopisi uskovainen pokeriammattilainen ja ammattilaisvuorikiipeilijä. Pokeriammattilais- pro-vuorikiipeilijän mukana ellastella pääsisi ympäri maailmaa mielenkiintoisiin paikkoihin ja voisi kokea, että ritari hohtavassa haarniskassa pelasti hänet. Uskovainen miehen tulisi olla siksi, jotta tällainen riskipelaajapersoona ei jättäisi ellaa ensimmäisen yhteisen kuukauden jälkeen. Ja toki uskovainen pokeriammattilainen on myös sopivan ristiriitainen persoonana.


      #Jungfrau
      - Jungfraulle sopisi joku sellainen mies, joka pääsee sen viileän muurin sisälle. On vaikeaa sanoa, millainen tämä mies olisi, koska ainakaan itse en ole nähnyt muuta kuin jungfraun muurin.


      #Ei se satu
      - En nyt ihan enää muista, että millainen Ei se Satu tarkalleen olikaan. Yritetään kumminkin... Ei se satulle sopisi vientiteollisuudessa työskentelevä dippainssi, joka toisi Ei se satulle niin paljon rahaa, että Ei se satu voisi ostaa pariskunnalle tosi leson kämpän Eirasta. Dippainssi työskentelisi vientiteollisuudessa, koska silloin olisi luonnollisesti paljon työmatkoja ulkomaille, ja todellista läheisyyttä vihaava Ei se satu saisi näin asua ainakin kolmasosan vuodesta ihan yksinään, ilman typerää miestä häiritsemässä.

      #pirun sosiaalistajat
      - pirun sosiaalistajalle sopisi joku amistaustainen pienen rakennusfirman omistaja. Tällainen mies olisi samaan aikaan riittävän äijjä (mitä ps haluaa vaikkei myönnäkään), lisäksi raksayrittäjällä olisi status ja varakkuus riittävät, ettei ps:n tarvitsisi hävetä miestään sukulaisten edessä. Se olisi toki pieni miinus, että mies ei olisi akateeminen eikä ymmärtäisi hölkäsen pöläystä ps:n ammatillisista huolenaiheista, mutta samalla se olisi vain hyväksi, koska ei ps sellaista miestä oikeasti edes haluaisi joka häntä ymmärtää.

      #realismus
      - en tiedä... joku vitun jorma uotinen vaikka... joku biseksuaali sekoilija jonka kanssa realismus voisi olla kaikkia muita ylempänä

      #anna panna
      -kts. ellastella

      #lutkanrumilus
      - olen aina ajatellut, että lutkanrumilus on jonkun miehen provonikki, enkä ole siksi juurikaan lukenut sen tekstejä.

      #Me
      - En tiedä kuka sopisi, mutta treffeille Me:n kanssa voisi sopia esimerkiksi yksi kolmekymppinen mies täältä palstalta. Harmi vain kun ei tiedä, asuuko Me samalla paikkakunnalla kuin tuo mies.

      • pirun sosiaalistajat

        No nyt oon kateellinen ellastellalle... :(


      • Me

        kiltin miehen haluan, mutta IQ taso ratkaise :)

        Älykkäät miehet ovat NIIIIIN hotiksiä !!!


      • ES
        pirun sosiaalistajat kirjoitti:

        No nyt oon kateellinen ellastellalle... :(

        Hä hä hä pidä sä vaan se äijä!


      • I to the Q, honey b
        Me kirjoitti:

        kiltin miehen haluan, mutta IQ taso ratkaise :)

        Älykkäät miehet ovat NIIIIIN hotiksiä !!!

        Mullon korkee IQ alax olee mun gaa .. sillai?


    • "#ellastella"
      Tää on vaikea no mutta seikkailusta pitävä turvallinen mies, jolla on valuuttaa ja aikaa matkoihin.

      "#Jungfrau"
      On erään kirjoituksen perusteella rahan perään eli varakas mies pitää olla.

      "#Ei se satu"
      Ei taida enää kirjoitella tälle palstalle, mutta joku sopiva mies joka rakastaa häntä kun lukemani perusteella ei ole kukaan ennen niin tehnyt.

      "#pirun sosiaalistajat"
      Se saaristolaismies.

      "#realismus"
      Joku vanhempi herrasmies.

      "#anna panna"
      ks. ES.

      "#lutkanrumilus"
      Joku hänen mielestään komea, muuta en oikein tiedä millainen tottumus on.

      "#Me"
      Jossain viestissä se sanoi pitävänsä nörtistä, voin muistaa väärinkin mutta pistetään kummiskin nörtti.

      • ..........

        Millainen mies sopisi seuraaville palstalaisille:

        #ellastella

        -Kuka vain palstan ATM:ista, mustana hevosena työtön ATM!

        #Jungfrau

        -Perusmies eli rikas statuksekas ja isosiittimellinen.

        #Ei se satu

        Niin miesvihamielinen jääköön ilman.

        #pirun sosiaalistajat

        -Josef Frizl tai joku hänenlaisensa.

        #realismus

        -Harras wahhabilainen saudiarabi.

        #anna panna

        ks. ella

        #lutkanrumilus

        ks. ella

        #Me

        -Se älykkö sitten.


      • ES
        .......... kirjoitti:

        Millainen mies sopisi seuraaville palstalaisille:

        #ellastella

        -Kuka vain palstan ATM:ista, mustana hevosena työtön ATM!

        #Jungfrau

        -Perusmies eli rikas statuksekas ja isosiittimellinen.

        #Ei se satu

        Niin miesvihamielinen jääköön ilman.

        #pirun sosiaalistajat

        -Josef Frizl tai joku hänenlaisensa.

        #realismus

        -Harras wahhabilainen saudiarabi.

        #anna panna

        ks. ella

        #lutkanrumilus

        ks. ella

        #Me

        -Se älykkö sitten.

        "isosiittimellinen"

        Hauska sana. Lisään sen leksikkooni.

        Tuosta "lutkanrumilus" ks. "ella" kohdasta mun täytyy huomauttaa, että se rooli on ensisijaisesti jonkun muun hoitama, ei mun. Joskus hihitellen avustan.


    • sir_eino

      Minä.

    • Seppo Talonmies

      #ellastella
      joku ujo ja kiva poika joka harrastaa kirjallisuutta.

      #Jungfrau
      joku ujo ja kiva poika joka harrastaa kirjallisuutta

      #Ei se satu
      --

      #pirun sosiaalistajat
      joku ujo ja kiva remonttireiska joka harrastaa purjehdusta

      #realismus
      joku narsisti auervaara

      #anna panna
      joku kuuma lesbotyttö

      #lutkanrumilus
      vetäköön tunkkuunsa

      #Me
      minä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe