Se on taas perjantai!

sama kun viikko sit

Kyselin viikko sitten palstalaisilta, että mitä aiotte tehdä kun on perjantai.
Arvelin että suurin osa " palstalaisista" nyhjöttää yksin kotona ja naputtelee tietokonetta ja taisin olla
oikeassa.
Mitä palstan väki aikoo tehdä tänään?
Mitä on mielessä? No pilluhan se mielessä on , mutta onko suunnitelmia jolla tuota
pillua saisi Aiotko mennä baariin ja iskeä sieltä " horon"?

36

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asdgsadga

      ei saa naista baarista(ja ei mistään muualtakaan) vaikka olis baari täynnä naisia ja yksin ATM siellä.

      • saisi naisen

        Niin käytetyllä naisella EI TEE MITÄÄN!


      • asdgasdg
        saisi naisen kirjoitti:

        Niin käytetyllä naisella EI TEE MITÄÄN!

        tekosyy vaan sille että ATM ei koskaan uskalla ottaa riskejä.


    • Gordon Gekko

      Istun luultavasti suurimman osan iltaa kotona ja naputtelen (pääasiassa) työjuttuja tietokoneella. Jos menen lopuksi baariin, niin luultavasti juon liikaa kaljaa. On vähän sellanen kaljanjuontifiilis.

    • miehenkuvotus

      Just sain siivoiltua, jos sitä illan lukis tenttiin. Alunperin oli tarkotus ottaa parin kaverin kanssa illasta muutama olut, ja ehkä avata viinipullo. Mutta kaverien tyttöystävät olivat kehittäneet heille parempaa tekemistä.

      Yksikseen ei kehtaa viinipulloa aukaista, on sellainen fiilis ettei jäisi pariin lasiin. Joten parempi olla selvinpäin, niin huomenna saa käytyä reenaamassa ja tehtyä jotain järkevääkin.

      • illanviettäjä

        No jos oisin sielä niin voisin lukee sun kanssas tenttii ja avata sen vinkkupuollon. Pidäthän valkoviinistä? Mutta vain vähän, koska minäkin menen huomenna treenaamaan ;)


      • miehenkuvotus
        illanviettäjä kirjoitti:

        No jos oisin sielä niin voisin lukee sun kanssas tenttii ja avata sen vinkkupuollon. Pidäthän valkoviinistä? Mutta vain vähän, koska minäkin menen huomenna treenaamaan ;)

        Tenttiin lukeminen loppu tältä illalta, suunnitelmat muuttuivat sen verran että otan lasin viiniä ennen nukkumaan menoa. En enempää, koska aamusta heti liikkumaan.

        Punaviini on kyllä enemmän omaan makuuni, on valkoviineissäkin jotain hyviä. En vain ole niitä juurikaan maistellut. Kaveripiirissäni juodaan enemmän punaista ja itsekseen tulee harvoin ostettua uusia viinejä vain ihan kokeeksi...


    • Äsken hörppäsin ensimmäisen siiderin eli raittius loppui nyt.
      Tarkoitus on mennä baariin kerrankin kattomaan bändiä, mutta kuitenkaan en taida jaksaa tehdä aloitetta. Tai ei sitä tiedä jos riittävästi alkoa vetää niin voi tapahtua mitä vaan. Kerrankin pitkään aikaan viihteelle, kun tuntuu vähän siltä.

      • rtyuiopåkjhgf

        Hieno, itmies! Hieman viihdettä... Älä sentään ihan pöröksi itteäs juo.


    • himoköyrijä Gunther

      Baariin, tavoitteena päästä koipihommiin! Vaikka ei kyllä näin pienessä kylässä ole paljoa valinnanvaraa, mutta otetaan mitä on tarjolla.

      • ES

        "koipihommiin"

        Aika... erikoinen ilmaisu. Lisään sen leksikkooni.


      • himoköyrijä Gunther
        ES kirjoitti:

        "koipihommiin"

        Aika... erikoinen ilmaisu. Lisään sen leksikkooni.

        Mä lisään sut, niin ollaan samalla viivalla;)


    • rikquu

      "Mitä on mielessä? No pilluhan se mielessä on , mutta onko suunnitelmia jolla tuota
      pillua saisi Aiotko mennä baariin ja iskeä sieltä " horon"? "

      Kyllä vain, tätähän tässä ollaan odoteltu maanantaista asti. Baariin on suunta tänään.

      Onnea metsästykseen kaikille jotka ovat tänään jahdissa, ja kandee muuten olla nopea! Stadin yössä nähdään ;)

    • työtön ATM

      Eipä tässä suunnitelmia ole. Murjotan kotona niinkuin aina muulloinkin.

      • Työtön ATN

        Ei mullakaan suunnitelmia. Murjotan kotona. Nettiä. Tv auki vaikka en edes katso sitä.


      • Me

        olen kotona, mutta huomenna ehkä en ;)


      • ES
        Me kirjoitti:

        olen kotona, mutta huomenna ehkä en ;)

        Mitä? Mitä aiot huomenna? Kerro heti en usko!!!


      • Kunnon Mies

        Vai kotona meinaat tämänkin perjantain tuhlata - tämä olisi se viikon paras naisen iskemis päivä!
        Oletko työtön ATM ollut koskaan bilettämässä jossakin esim.kapakassa, risteilyllä?


      • Me
        ES kirjoitti:

        Mitä? Mitä aiot huomenna? Kerro heti en usko!!!

        houkuttele baarin ja mä melkein lupasin ;))

        Entä sinä, mita puuhailet ?


      • työtön ATM
        Kunnon Mies kirjoitti:

        Vai kotona meinaat tämänkin perjantain tuhlata - tämä olisi se viikon paras naisen iskemis päivä!
        Oletko työtön ATM ollut koskaan bilettämässä jossakin esim.kapakassa, risteilyllä?

        Olen ollut baarissa yhteensä kaksi kertaa elämäni aikana.


      • Gorba111!!

        Käy vetämässä oluet jossain baarissa ja jututa vähän tyttöjä.


      • spämmibotti
        työtön ATM kirjoitti:

        Olen ollut baarissa yhteensä kaksi kertaa elämäni aikana.

        Ei Suomessa kuule paljon muualta naisia löydä! Tai sitten täytyy käydä jossain harrastuskuvioissa aktiivisesti. Olet vähän ulkona realiteeteista.


      • tehomies
        spämmibotti kirjoitti:

        Ei Suomessa kuule paljon muualta naisia löydä! Tai sitten täytyy käydä jossain harrastuskuvioissa aktiivisesti. Olet vähän ulkona realiteeteista.

        Joo, kapakat on niitä paikkoja joissa suhteita luodaan, mutta jos on päihteetön elämäntapa
        niin eipä sinne baareihin silloin viitsi mennä ja silloin pitäisi olla sellaisia harrastuksia tai työ joissa
        kohtaa naisia.


      • ES
        Me kirjoitti:

        houkuttele baarin ja mä melkein lupasin ;))

        Entä sinä, mita puuhailet ?

        Netissä oon. Ei muuta... Ai niin, istun sängyllä. Meno päällä. Joo: vois hypätä jostain.


      • Slut Police
        ES kirjoitti:

        Netissä oon. Ei muuta... Ai niin, istun sängyllä. Meno päällä. Joo: vois hypätä jostain.

        Eiks sun pitäny ryhtyä lutkaks?


      • ES
        Slut Police kirjoitti:

        Eiks sun pitäny ryhtyä lutkaks?

        Piti, mutta en osaa. Lutkuus vaatii paljon taitoa ja ennen kaikkea... kokemusta.


      • Lutkantekijä
        ES kirjoitti:

        Piti, mutta en osaa. Lutkuus vaatii paljon taitoa ja ennen kaikkea... kokemusta.

        No voi toista. Laitat korkeat korot, lyhyen hameen tai tiukat housut jne. tukkaa vähän pörhölle ja meet baaritiskille juomaan siideriä ja katselemaan ympärille odottavan näköisenä. Ennen pitkää joku mies lähestyy. Siitä sitten vaan valkkailemaan. Helppoa kuin mikä.


      • Me
        Lutkantekijä kirjoitti:

        No voi toista. Laitat korkeat korot, lyhyen hameen tai tiukat housut jne. tukkaa vähän pörhölle ja meet baaritiskille juomaan siideriä ja katselemaan ympärille odottavan näköisenä. Ennen pitkää joku mies lähestyy. Siitä sitten vaan valkkailemaan. Helppoa kuin mikä.

        pilaa meidän Ellastella :)


    • Mies nimeltä hän

      Katselen tv:tä, pelaan pelejä ja selaan nettiä.

    • Panomies Miettinen

      Yhtään ei tee mieli lähteä baariin, mutta pillua tekis mieli. Olen kyllästynyt runkkaamiseen. Jospa nyt jonkun epätoivoisen pirkon saisi kämpille raahattua että sais kassit tyhjäks. Huomaatteko naiset miten ajattelen teistä? Ootte mulle vaan nahkakotelo johon kassit tyhjennetään. Eipä vainenkaan. Naisilla on monta käyttöominaisuutta, mutta tänään en tarvitse kuin niistä yhden.

    • Bullettia kiinnostais mennä kattomaan rocksiin. Mutta viime viikkoinen saa riittää joksikin aikaa. Oli muuten varmaan eka kerta kun oma-aloitteisesti yritin iskeä naista.

      • Sperm Dealer

        Ootsie sitten komee kundi. Silmäpussit meinaa vaan olla. Sipaset vähän spermatsoidia silmän alle ja lähdet kylille skotaan pirkkoja. Kyl se siit.


      • tehomies

        " Oli muuten varmaan eka kerta kun oma-aloitteisesti yritin iskeä naista."

        Miten kävi? Sanoit että yritit - taisi jäädä yritykseksi?! Vai jäikö?


      • tehomies kirjoitti:

        " Oli muuten varmaan eka kerta kun oma-aloitteisesti yritin iskeä naista."

        Miten kävi? Sanoit että yritit - taisi jäädä yritykseksi?! Vai jäikö?

        Juu, yritykseksi jäi.


    • sir_eino

      En tiedä. Tulin juuri kotiin treffintapaisilta. Huomenna pitäisi ulkoiluttaa päivällä exän poikaa. Ehkä olen kotona, ehkä käyn lähibaarissa parilla. Mutta oikeasti vain parilla.

    • 14+3

      koska välillä pitää olla lauantai. Sama homma kuin eilen, olutta ja illalla baariin. Jepa, eilen kävi niinku Kälviällä, sielläkin jäi ilman. No, mutta eipä ollut kyllä porukkaakaan liikenteessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      399
      12882
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2562
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2534
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      141
      2130
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2057
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2018
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1947
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1515
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1450
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      59
      1440
    Aihe