Onko noloa?

klh

Onko noloa, jos nuori nainen menee yksin baariin, ihan vaan aikaa viettämään?

14

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älymies 23

      Oot varmaan ruma, eli on noloa.

      • klh

        Eli kauniille se ei olisi noloa?


    • Teukka Maukka

      Ei ole. Miehet nyt toki ajattelee, että olet vähän haku päällä kun yksin olet liikkeellä, mutta haku päällähän sinä oletkin jos baariin yksin menet. Munaa saat varmasti.

    • Reipas Poikamies

      Ei, koska pian sinun luokse tulisi toinen toistaan komeampia miehiä. Vastaavasti jos normimies menee baariin "ihan vaan aikaa viettämään" niin ompas ihme jos oman ikäinen nainen lähestyy. Hiffaatko?

      Lisäksi tarviit naisfrendejäsi siihen yhteistyöhön jolla lähestyvää mietä arvioidaan ;)

      • sir_eino

        Sä olet pihalla. Mä ainakin menen baariin yksin jos huvittaa. Juon olutta siellä. Ja onhan se tietty helpompi myös lähestyä tyttöjä kun ei ole mitään kaveria mukana jolle pitäisi pitää seuraa.


    • En tiedä muitten mielestä mutta ei mielestäni. Minäkin meen aina yksin ja oli eilen pari suht. samanikäistä naistakin yksin baarissa.

    • sir_eino

      Ei. Miksi olisi?

      • klh

        Sillä vaan mietin, kun kaveriporukka aina kauhistelee jos nainen tulee yksin, että "omg! En minä ainakaan kehtais yksin mennä baariin istumaan jne".
        Ja Teukka Maukka: Ei se tarkota, että ois haku päällä jos baariin menee.


      • sir_eino
        klh kirjoitti:

        Sillä vaan mietin, kun kaveriporukka aina kauhistelee jos nainen tulee yksin, että "omg! En minä ainakaan kehtais yksin mennä baariin istumaan jne".
        Ja Teukka Maukka: Ei se tarkota, että ois haku päällä jos baariin menee.

        Minkä ikäinen olet? Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat, etenkään joku pissislauma? Tuskin siitä kukaan mies ainakaan pahastuu. En mä ainakaan pahastu jos törmään naiseen joka on hukannut kaverinsa tai muuten yksin.


      • klh
        sir_eino kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat, etenkään joku pissislauma? Tuskin siitä kukaan mies ainakaan pahastuu. En mä ainakaan pahastu jos törmään naiseen joka on hukannut kaverinsa tai muuten yksin.

        Onhan sitä ikää jo yli kahdenkymmenen. Itse asiassa en tiedä mikä niissä muiden ajatuksissa kauhistuttaa..ja varsinkin kun en yleensä mieti tuollaisia asioita, ainoastaan sillon jos suunnittelen meneväni yksin baariin, syömään tai jotain muuta vastaavaa.


      • sir_eino
        klh kirjoitti:

        Onhan sitä ikää jo yli kahdenkymmenen. Itse asiassa en tiedä mikä niissä muiden ajatuksissa kauhistuttaa..ja varsinkin kun en yleensä mieti tuollaisia asioita, ainoastaan sillon jos suunnittelen meneväni yksin baariin, syömään tai jotain muuta vastaavaa.

        No mitä niistä välität? Mene baariin ja tilaa siideri ja ala vaikka jutella muiden ihmisten kanssa. Ihan normaalia toimintaa.


    • se ero ajatteluissa

      ei ajattele kuin naiset.

      Mies yksin baarissa = luuseri-hyypiö
      Nainen yksin baarissa = etsii seuraa tositarkoituksella

    • Mies1985

      Itse menen yleensä yksin ja helposti tulee typerä olo istuessa tai etsiessä istumapaikkaa yksin lasi kädessä, vailla ihmisiä joille luontevasti puhua ja näyttää kiireiseltä. Musiikin kuuntelulla nyt voi vielä jotenkin oman tilanteensa itselleen perustella.

      Että jos on sosiaalinen ja pääsee helposti juttuihin ihmisten kanssa ja muuten vain on luontevaa niin ei kai siinä mitään. Tietysti jos nainen on yksin niin on syytä varautua siihen että herättää jossain määrin huomiota ja voi saada juttuseuraa selvästi useammasta miehestä kuin jos olisi seurassa eikä ei-toivotun seuran pakoilukaan ole yhtä luontevaa

    • Bööö!

      "Onko noloa, jos nuori nainen menee yksin baariin, ihan vaan aikaa viettämään? "

      Ei ole

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe