Onko noloa?

klh

Onko noloa, jos nuori nainen menee yksin baariin, ihan vaan aikaa viettämään?

14

208

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älymies 23

      Oot varmaan ruma, eli on noloa.

      • klh

        Eli kauniille se ei olisi noloa?


    • Teukka Maukka

      Ei ole. Miehet nyt toki ajattelee, että olet vähän haku päällä kun yksin olet liikkeellä, mutta haku päällähän sinä oletkin jos baariin yksin menet. Munaa saat varmasti.

    • Reipas Poikamies

      Ei, koska pian sinun luokse tulisi toinen toistaan komeampia miehiä. Vastaavasti jos normimies menee baariin "ihan vaan aikaa viettämään" niin ompas ihme jos oman ikäinen nainen lähestyy. Hiffaatko?

      Lisäksi tarviit naisfrendejäsi siihen yhteistyöhön jolla lähestyvää mietä arvioidaan ;)

      • sir_eino

        Sä olet pihalla. Mä ainakin menen baariin yksin jos huvittaa. Juon olutta siellä. Ja onhan se tietty helpompi myös lähestyä tyttöjä kun ei ole mitään kaveria mukana jolle pitäisi pitää seuraa.


    • En tiedä muitten mielestä mutta ei mielestäni. Minäkin meen aina yksin ja oli eilen pari suht. samanikäistä naistakin yksin baarissa.

    • sir_eino

      Ei. Miksi olisi?

      • klh

        Sillä vaan mietin, kun kaveriporukka aina kauhistelee jos nainen tulee yksin, että "omg! En minä ainakaan kehtais yksin mennä baariin istumaan jne".
        Ja Teukka Maukka: Ei se tarkota, että ois haku päällä jos baariin menee.


      • sir_eino
        klh kirjoitti:

        Sillä vaan mietin, kun kaveriporukka aina kauhistelee jos nainen tulee yksin, että "omg! En minä ainakaan kehtais yksin mennä baariin istumaan jne".
        Ja Teukka Maukka: Ei se tarkota, että ois haku päällä jos baariin menee.

        Minkä ikäinen olet? Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat, etenkään joku pissislauma? Tuskin siitä kukaan mies ainakaan pahastuu. En mä ainakaan pahastu jos törmään naiseen joka on hukannut kaverinsa tai muuten yksin.


      • klh
        sir_eino kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? Mitä väliä sillä on mitä muut ajattelevat, etenkään joku pissislauma? Tuskin siitä kukaan mies ainakaan pahastuu. En mä ainakaan pahastu jos törmään naiseen joka on hukannut kaverinsa tai muuten yksin.

        Onhan sitä ikää jo yli kahdenkymmenen. Itse asiassa en tiedä mikä niissä muiden ajatuksissa kauhistuttaa..ja varsinkin kun en yleensä mieti tuollaisia asioita, ainoastaan sillon jos suunnittelen meneväni yksin baariin, syömään tai jotain muuta vastaavaa.


      • sir_eino
        klh kirjoitti:

        Onhan sitä ikää jo yli kahdenkymmenen. Itse asiassa en tiedä mikä niissä muiden ajatuksissa kauhistuttaa..ja varsinkin kun en yleensä mieti tuollaisia asioita, ainoastaan sillon jos suunnittelen meneväni yksin baariin, syömään tai jotain muuta vastaavaa.

        No mitä niistä välität? Mene baariin ja tilaa siideri ja ala vaikka jutella muiden ihmisten kanssa. Ihan normaalia toimintaa.


    • se ero ajatteluissa

      ei ajattele kuin naiset.

      Mies yksin baarissa = luuseri-hyypiö
      Nainen yksin baarissa = etsii seuraa tositarkoituksella

    • Mies1985

      Itse menen yleensä yksin ja helposti tulee typerä olo istuessa tai etsiessä istumapaikkaa yksin lasi kädessä, vailla ihmisiä joille luontevasti puhua ja näyttää kiireiseltä. Musiikin kuuntelulla nyt voi vielä jotenkin oman tilanteensa itselleen perustella.

      Että jos on sosiaalinen ja pääsee helposti juttuihin ihmisten kanssa ja muuten vain on luontevaa niin ei kai siinä mitään. Tietysti jos nainen on yksin niin on syytä varautua siihen että herättää jossain määrin huomiota ja voi saada juttuseuraa selvästi useammasta miehestä kuin jos olisi seurassa eikä ei-toivotun seuran pakoilukaan ole yhtä luontevaa

    • Bööö!

      "Onko noloa, jos nuori nainen menee yksin baariin, ihan vaan aikaa viettämään? "

      Ei ole

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      404
      12985
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2562
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2544
    4. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      141
      2170
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2057
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2018
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1957
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1515
    9. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1450
    10. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      60
      1449
    Aihe