Vesimies tai jousimies omaksi?

Argamia

Miten iskeä omaksi vesimies tai jousimies? Nehän ovat tunnettuja juuri siitä, miten rakastavat vapautta. Miten hänestä ottaa ikinä selvää mitä hän tahtoo? Tuntuu, että ko. merkkien kanssa synkkaa vahvasti aina, mutta hankaluutena se, että toinen pelkää sitoutumista ja luulee, että menettää vapautensa seurustellessa joten ei edes uskalla kokeilla. Vai onko nämä merkit tarkoitettu vain "hauskanpitoon"?

12

1021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Veskarin heila

      Ompas sulla suppea käsitys veskareista ja jouskareista....
      Molemmat ovat ennen muuta älyllisiä merkkejä (kuuluu menneen ohi sunkin hilseen), siispä pelkkä perseen pyöritys tai vieressä kiehnääminen eivät riitä tekeen pysyvämpää vaikutusta, päinvastoin, ne synnyttävät vain ajatuksen tyhjänpäiväisestä ihmisestä, joka sopii vain hauskanpitoon.
      Sun täytyis saada yhteys sinne näiden merkkien pääkoppaan...
      Siinä sulle haastetta kerrakseen.

      • jouskari/m

        Joo ei meitä saa kiinni jos ei omista hyviä lenkkareita ;) Omasta puolestani sanoisin, että pysyn parhaiten vierellä silloin, kun suitsia pidetään sopivasti tiukalla, ts. kaikenlainen omistushaluisuus ja kahlitseminen pois. Toinen juttu mikä tuli mieleen, niin jouskari ei yleensä halua luopua omasta elämästä, eikä toivo sen toisenkaan luopuvan, vaikka suhteessa ollaankin.


      • jouskari nainen
        jouskari/m kirjoitti:

        Joo ei meitä saa kiinni jos ei omista hyviä lenkkareita ;) Omasta puolestani sanoisin, että pysyn parhaiten vierellä silloin, kun suitsia pidetään sopivasti tiukalla, ts. kaikenlainen omistushaluisuus ja kahlitseminen pois. Toinen juttu mikä tuli mieleen, niin jouskari ei yleensä halua luopua omasta elämästä, eikä toivo sen toisenkaan luopuvan, vaikka suhteessa ollaankin.

        Onko se muka liikaa pyydetty, että ollaan yhdessä toisen kanssa, mutta että se ei kuitenkaan ole kaikki elämän sisältö ? Kyllähän ihmisellä (muillakin horoskoopeilla) on oikeus harrastuksiin ja ystäviin ja mahdollisuuteen tehdä omia juttuja vaikka onkin toisen kanssa !


      • hyvin sanottu

        Jousimies ymmärtää tuon kommentin hyvin!


      • jouskari1981

        Jousimies komppaa!


    • hyvää joulua

      Josko sieltä sitten löytyisi.

    • jousimiesss

      Myö en pelkää sitoutua, mutta tuntuu vaatimus olevan että kaikki mun vapaa-aika kuuluu sulle. Ahistaa.

    • Itte olen jousimies myös, mutta en pelkää sitoutumista. Mutta se merkkaa myös sitä että haluan viettää myös omaa aikaa omien tekemisten parissa. Eli en siis aina halua olla koko aikaa tiiviisti yhdessä, jos sellainen käy niin ok.

      "Miten iskeä omaksi vesimies tai jousimies?"
      Helposti jos vaikutat mun mieleen sopivalta sanot vaan rohkeasti että miten ois? Ei siinä sen kummenpaa ole.

      Ai niin tää pätee vain minuun.

      • Jouskari-hjgh

        ajatukset.


    • Argamia

      Nyt ootte ymmärtäneet väärin, en suinkaan halua että toinen käyttää kaiken aikansa minuun ja on jossain talutusremmissä... Ei, mun ei ole tarkoitus olla kenenkään pelkkä elämänsisältö vaan tottakai toinen saa harrastaa ja tavata kavereitaan jne. ilman että alan aiheesta motkottamaan tai jotain vastaavaa. Tottakai sen sallin toiselle ja toivon myös itselleni.

      Kysymys koski sitä, että ovatko ko. merkit sitoutumiskammoisia ja luulevat itse, että seurustelu merkitsisi sitä, että oman vapauden menettäisi.

      • jousimiesss

        turha pelko, ei saa yleistää moista. käy kiinni vaan.


    • Kaikkikäyjasopii

      Horoskoopin perusteella valitsee kumppanin niin voin vannoa että metsään menee.
      Jos oikeasti jotain ihmissuhdetta meinaatte niin unohtakaa nuo typeryydet ja lapsellisuudet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      433
      13500
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2654
    3. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      158
      2653
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2612
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2097
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2068
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1967
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1545
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1507
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe