Naiset ovat seksikeskeisiä

yksin aina

Naisille vain seksi on tärkeää. He arvioivat treffeillä tapailukumppania juuri potentiaalisena panokumppanina ja jos pimppi ei viidessä minuutissa yhtään kostu, lemppaavat miehen. Se on sitä naisten "kemiaa". Miehen luonne, kunnollisuus, rehellisyys jne. eivät merkitse naiselle mitään. Naiselle on täysi mahdottomuus antaa suhteen ensin kehittyä ystävyytenä ja antaa sen sitten syvertä rakkaudeksi, jos on kehittyäkseen. Heti pitää päästä sänkyyn nussimaan intohimoisesti. Sitten itketään kun suhde ei kestä alkuhuumaa pidemmälle.

Ei naiset tuollaisia varmaankaan ennen olleet. Media on naiset pilannut. Cosmo, Regina ja muut vastaavat paskalehdet ovat isoja syyllisiä. Samoin Sinkkuelämään kaltaiset paskasarjat

67

1542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja taas siellä

      joku katkera luuseri avautuu

    • 40 pillun mies

      eihän rumalla naisellakaan tee mitään vaikka semmoinen kuinka mielistelisi. Turhake mikä turhake.

    • Tms....

      Älä aliarvioi naista.

      Nainen tietää milloin suhde voi jäädä vain ystävyystasolle. Siihen vaikuttaa moni asia, mutta tuskin mainitsemasi Cosmot ja Reginat.

      • lhlhlj

        tietävänsä. Jos nainen tietäisi mihin parisuhde menisi niin avioerojakaan ei olisi niin paljon. Se ystävyystaso on juuri sitä kun pikkarit eivät heti kostu. Kerrotko vielä mitkä asiat vaikuttaa kun suhde jää ystävyystasolle :)


      • --------------------
        lhlhlj kirjoitti:

        tietävänsä. Jos nainen tietäisi mihin parisuhde menisi niin avioerojakaan ei olisi niin paljon. Se ystävyystaso on juuri sitä kun pikkarit eivät heti kostu. Kerrotko vielä mitkä asiat vaikuttaa kun suhde jää ystävyystasolle :)

        Haluatko sinä niitä naisia, joita sinä et halua? Et aluksi, et tunnettuasi kaksi vuotta, et tunnettuasi viisi vuotta?


      • --------------------
        lhlhlj kirjoitti:

        tietävänsä. Jos nainen tietäisi mihin parisuhde menisi niin avioerojakaan ei olisi niin paljon. Se ystävyystaso on juuri sitä kun pikkarit eivät heti kostu. Kerrotko vielä mitkä asiat vaikuttaa kun suhde jää ystävyystasolle :)

        lisäkommenttina... on niitäkin kaveri/ystävämiehiä, joiden kaveruuskaan ei ole erityisen hyvää eikä syvää.
        ei rehellistä, lojaalia, luottamuksellista. tyhjästä on paha nyhjästä, kun on parempaakin tarjolla.


      • tms....
        lhlhlj kirjoitti:

        tietävänsä. Jos nainen tietäisi mihin parisuhde menisi niin avioerojakaan ei olisi niin paljon. Se ystävyystaso on juuri sitä kun pikkarit eivät heti kostu. Kerrotko vielä mitkä asiat vaikuttaa kun suhde jää ystävyystasolle :)

        Suhde jää ystävyystasolle jos huomaa, että elintavat ovat täysin erilaiset (liikunta/syöminen). Turha kuvitella että tapoja voi muuttaa. Ystävissä tätä sietää, tietenkin. Ero tulee, jos mies alkaa vaikuttaa kovin mustasukkaiselta, sitten edes ystävyys ei onnistu. Ero siitä tulee, vaikka muuten olisi hauskaa, mies fiksu, komea ja varakas (ja sitoutunut naiseen).*huoh*. Tai, tarkennus tähän: ero tulee sitäkin nopeammin, mikäli se kuuluisa kemia puuttuu (l. voimakas ihastumisen/rakastumisen tunne).

        Parempi erota kuin olla yhdessä vääristä syistä.

        Voiko olla, että mies voisi olla naisen kanssa yhdessä ilman rakastumisen tunnetta? Vaan koska on "kivaa" yhdessä?


      • tms.... kirjoitti:

        Suhde jää ystävyystasolle jos huomaa, että elintavat ovat täysin erilaiset (liikunta/syöminen). Turha kuvitella että tapoja voi muuttaa. Ystävissä tätä sietää, tietenkin. Ero tulee, jos mies alkaa vaikuttaa kovin mustasukkaiselta, sitten edes ystävyys ei onnistu. Ero siitä tulee, vaikka muuten olisi hauskaa, mies fiksu, komea ja varakas (ja sitoutunut naiseen).*huoh*. Tai, tarkennus tähän: ero tulee sitäkin nopeammin, mikäli se kuuluisa kemia puuttuu (l. voimakas ihastumisen/rakastumisen tunne).

        Parempi erota kuin olla yhdessä vääristä syistä.

        Voiko olla, että mies voisi olla naisen kanssa yhdessä ilman rakastumisen tunnetta? Vaan koska on "kivaa" yhdessä?

        "Voiko olla, että mies voisi olla naisen kanssa yhdessä ilman rakastumisen tunnetta? Vaan koska on "kivaa" yhdessä?"
        Kyllä se on mahdollista, mutta silloin tulee varautua pettämiseen ja tiettyyn tunnekylmyyteen. Mutta minä en sellaiseen lähde että tunne on yksipuolista siis niin että minä en tuntisi mitään, koska siitä ei tule pidemmän päälle mitään. Jotkut varmaan ottavat yksipuolisen tunteenkin vastaan ja ovat vaan, mutta kuten sanoin pettämisen vaara tulee silloin kysymykseen.


      • ytmies
        itmies kirjoitti:

        "Voiko olla, että mies voisi olla naisen kanssa yhdessä ilman rakastumisen tunnetta? Vaan koska on "kivaa" yhdessä?"
        Kyllä se on mahdollista, mutta silloin tulee varautua pettämiseen ja tiettyyn tunnekylmyyteen. Mutta minä en sellaiseen lähde että tunne on yksipuolista siis niin että minä en tuntisi mitään, koska siitä ei tule pidemmän päälle mitään. Jotkut varmaan ottavat yksipuolisen tunteenkin vastaan ja ovat vaan, mutta kuten sanoin pettämisen vaara tulee silloin kysymykseen.

        "..Vaan koska on "kivaa" yhdessä?"
        Kyllä se on mahdollista, mutta silloin tulee varautua pettämiseen ja tiettyyn tunnekylmyyteen. Mutta minä en sellaiseen lähde että tunne on yksipuolista siis niin että minä en tuntisi mitään, koska siitä ei tule pidemmän päälle mitään. Jotkut varmaan ottavat yksipuolisen tunteenkin vastaan ja ovat vaan, mutta kuten sanoin pettämisen vaara tulee silloin kysymykseen.."

        Jotkut alkavat seurustelemaan kunhan-nyt-on-joku-vaa periaatteella tai lohtusuhteeksi. Yksinäiset ja kokemattomat tekee tuota juuri, tunteita varmasti on tuskin kuitenkaan sitä huippua eli rakastumista toiseen. Tuo ei automaattisesti tarkoita että pettää tai tulisi petetyksi mutta, kuitenkaan ei ikuisuuksia kestä..


      • nainen vm 83 pirkanm
        tms.... kirjoitti:

        Suhde jää ystävyystasolle jos huomaa, että elintavat ovat täysin erilaiset (liikunta/syöminen). Turha kuvitella että tapoja voi muuttaa. Ystävissä tätä sietää, tietenkin. Ero tulee, jos mies alkaa vaikuttaa kovin mustasukkaiselta, sitten edes ystävyys ei onnistu. Ero siitä tulee, vaikka muuten olisi hauskaa, mies fiksu, komea ja varakas (ja sitoutunut naiseen).*huoh*. Tai, tarkennus tähän: ero tulee sitäkin nopeammin, mikäli se kuuluisa kemia puuttuu (l. voimakas ihastumisen/rakastumisen tunne).

        Parempi erota kuin olla yhdessä vääristä syistä.

        Voiko olla, että mies voisi olla naisen kanssa yhdessä ilman rakastumisen tunnetta? Vaan koska on "kivaa" yhdessä?

        kyllä voi, itsellä takana nyt 8 v suhde poikaystävääni, rakkaus loppui poikystäväni puolelta ehkä jo noin 4 vuotta sitten, yhdessä on vapaa-ajalla kivaa eikä osata erota. Erotiikkaa, hellyyttä eikä seksiä ole. Minä rakastan poikaystävääni oikeasta sydämestä enkä sen takia pysty lähtemään kävelemään. Mies ei ole niin parisuhteen perään että lähtisi toista naista etsimään. Poikaystäväni on 37v ja minä nyt 27v. Minä en ole ollut koskaan yksin ja poikaystäväni oli taas ennen minua useita vuosia sinkku. Poikaystäväni on tumma, hyväkroppainen ja mielestäni fiksu, asiallinen mutta ujohko. Lienekö ujouden takia sitten ei juokse naisten perässä. Itse koen olevani ihan viehättävä nainen ja vietiä minulla olisi mutta ei kiinnosta koska rakastan edelleen poikaystävääni.
        eli kivaa on yhdessä, vaikkakin toki kärsin joskus koska en saa vastarakkautta yms mitä haluaisin poikaystävältäni. itse omat valinnat--itse kärsin.


      • Ratkaisu!
        nainen vm 83 pirkanm kirjoitti:

        kyllä voi, itsellä takana nyt 8 v suhde poikaystävääni, rakkaus loppui poikystäväni puolelta ehkä jo noin 4 vuotta sitten, yhdessä on vapaa-ajalla kivaa eikä osata erota. Erotiikkaa, hellyyttä eikä seksiä ole. Minä rakastan poikaystävääni oikeasta sydämestä enkä sen takia pysty lähtemään kävelemään. Mies ei ole niin parisuhteen perään että lähtisi toista naista etsimään. Poikaystäväni on 37v ja minä nyt 27v. Minä en ole ollut koskaan yksin ja poikaystäväni oli taas ennen minua useita vuosia sinkku. Poikaystäväni on tumma, hyväkroppainen ja mielestäni fiksu, asiallinen mutta ujohko. Lienekö ujouden takia sitten ei juokse naisten perässä. Itse koen olevani ihan viehättävä nainen ja vietiä minulla olisi mutta ei kiinnosta koska rakastan edelleen poikaystävääni.
        eli kivaa on yhdessä, vaikkakin toki kärsin joskus koska en saa vastarakkautta yms mitä haluaisin poikaystävältäni. itse omat valinnat--itse kärsin.

        Hei!

        ensisijaisesti toki etsin sinkkunaista.


        Mutta kun vuosien etsinnästä huolimatta sitä oikeata ei vain löydy, olen tullut siihen tulokseen, että paras tapa löytää itselleen rakastava nainen on viedä se joltain toiselta.

        Ja jos kerran poikaystäväsi ei ole kiinnostunut kanssasi enää sen paremmin seksistä kuin hellyydestäkään, niin....

        JÄTÄ SE - ja ota mut tilalle !

        Olen hellin ja rakastavin mies, mitä olet koskaan tavannut tai tulet iokinä tapaamaan - minulta saa helliä halauksia aina kun haluaa, sylissäni saa nukkua, ja rakastava asenteeni näkyy myös seksikäytöksessäni - en ole siis pelkästään vaatimassa, vaan haluan antaa naiselle parasta tässäkin suhteessa (ja tietenkin pääset itse sanomaan, mikä mielestäsi on parasta, ei tarvitse siis pelätä sanomisiaan tai miehen reaktioita niihin).

        Ja kunnollisen naisen haluaisin nimenomaan vaimokseni, en siis etsi irtosudetta.

        Siispä: mailaapa tänne, ja mieluiten puhelinnumeron kera.

        Jos et ole valmis päästämään irti nykyisestäsi ennen kuin olet tavannut ja tutustunut minuun, ehdotan, että toimit näin:

        1. Hanki prepaid -liittymä (Suosittelen saunalahtea)
        ja sen pariksi joko toinen kännykkä tai sitten Samsungin tuplasim -malli niin selviät yhdellä puhelimella kahdesta liittymästä.

        2. mailaa uusi prepaid -numerosi minulle ja laita mukaan tiedot, koska sinulle sopii soittaa

        3. Kun soitan sinulle, niin toivottavasti saamme treffit aikaiseksi.

        nimim: parhaan naisen saa, kun vie sen joltain toiselta, joka ei selvästikään osaa naistaan arvostaa.

        mailiosoite on mikanhki ät yahoo dot com


    • sinne ja tänne

      Useinmiten täällä miehet valittavat juuri tätä "kaveripoika" roolia eli nähdään asia niin ettei nainen ja mies voi olla ystäviä vaan mahdollisimman nopeasti miehen pitäisi päästä seurusteluasteelle tai on parempi häippästä. Mistähän sinunlaisen miehen oikein löytäisi, siis sellaisen, joka oikeasti haluaisi ensin tutustua rauhassa?
      Tosin tuo Reginan, Cosmon ym. naistenlehtien lukemisen en katso olevan mikään plussa miehelle.

    • k & k

      Mitä kirjoitat, on niin täynnä potaskaa, ettei kaikkea jaksa lähteä edes kommentoimaan. Pari satunnaista huomiota tässä.

      Nainenkin voi nauttia siitä, että suhde kehittyy ensin ystävyytenä. Kaikilla ystävyyttä arvostavilla naisilla on kokemuksia siitä, miten mies turhautuu pelkkään ystävyyteen, se ei riitäkään. Puhumattakaan, että nainen ei loppujen lopuksi (eikä alkujen aluksi) halua muuta kuin ystävyyttä suurimmasta osasta ihmisiä. Kunnollisuus, luonne, rehellisyys, siinäpä hyviä ystävän ominaisuuksia. Tietysti kumppaninkin, mutta jokaisesta 'kunnollisesta' ihmisestä ei ole kumppaniksi.

      Et voi sanoa toisista ihmisistä, että vain seksi on tärkeää. Itsestäsi voit.
      Kaikki eivät lue Cosmoa ja Reginaa. Sinkkuelämää on toistohuumoriohjelma, jota ei jaksa seurata yhtä tuotantokautta pidempää.

      • twatgwa

        Taas tätä turhaa saivartelua. Kyllä ap:n viesti pitää paikkansa useimmissa tapauksissa. Aina on tietysti poikkeuksia, mutta ne on vähemistötapauksia eikä ne kumoa tuota alkuperäistä väitettä. Tuokin että sanot että naiset ei aina halua muuta kuin ystävän on myös ihan turhaa saivartelua mikä ei millään tavalla ainakaan kumoa tuota ap:n väitettä, vaan ennemminkin vahvistaa sitä.


    • fdjlkgj

      Mun mielestä naiset haluavat seksuaalista jännitettä ja kipinää. He arvioivat heti alusta, onko sitä. Ei siinä välttämättä seksi ole suoraan mielessä. Mieti nyt itse, kiinnostaako nainen, jossa ei ole mitään seksuaalista? Muuta kuin korkeintaan kaverina.

      • rfawefrewasasd

        Niinhän se on mutta ero miehiin on siinä että miehet pystyy helpommin nussimaan naista joka ei heti kiinnosta. Pitää olla todella vastenmielinen nainen jos ei mies siihen kulliaan upottaisi. Naiset on vaativampia. Pitää olla seksuaalista kipinää ja ulkonäköä ja statusta ja taitoa ja ties mitä.


      • jhnm
        rfawefrewasasd kirjoitti:

        Niinhän se on mutta ero miehiin on siinä että miehet pystyy helpommin nussimaan naista joka ei heti kiinnosta. Pitää olla todella vastenmielinen nainen jos ei mies siihen kulliaan upottaisi. Naiset on vaativampia. Pitää olla seksuaalista kipinää ja ulkonäköä ja statusta ja taitoa ja ties mitä.

        Tätä en tajua, miksi miehet ensinnäkään harrastaa seksiä naisten kanssa, jotka ei kiinnosta. Itse en ainakaan haluaisi mieheltä kuulla jälkikäteen, että en mää nyt oikeestaan ollu susta yhtään kiinnostunut, mutta aattelin nyt vaan ihan hyvin vuoksi/säälistä ym. harrastaa seksiä sun kanssa. Mulle tuo on ainakin ihan perusvaatimus että täytyy olla jonkinlaiseta seksuaalista jännitettä tai kipinää ennen ku mietinkään sänkyyn menoa. Miehillä nyt on vaan liian hepposet vaatimukset naisten suhteen. Kaikkien kans nyt yritetään väkertää jos jonkinmoista suhdetta vaikka on suurinpiirtein suoralta kädeltä huomattavissa että ei tästä mitään tuu tai oikeastaan tuo nainen ei edes kiinnosta pätkääkään. Kuitenkin tässä naisessa roikutaan kun ketään muutakaan ei oo saatavilla.


      • q53t<ae5
        jhnm kirjoitti:

        Tätä en tajua, miksi miehet ensinnäkään harrastaa seksiä naisten kanssa, jotka ei kiinnosta. Itse en ainakaan haluaisi mieheltä kuulla jälkikäteen, että en mää nyt oikeestaan ollu susta yhtään kiinnostunut, mutta aattelin nyt vaan ihan hyvin vuoksi/säälistä ym. harrastaa seksiä sun kanssa. Mulle tuo on ainakin ihan perusvaatimus että täytyy olla jonkinlaiseta seksuaalista jännitettä tai kipinää ennen ku mietinkään sänkyyn menoa. Miehillä nyt on vaan liian hepposet vaatimukset naisten suhteen. Kaikkien kans nyt yritetään väkertää jos jonkinmoista suhdetta vaikka on suurinpiirtein suoralta kädeltä huomattavissa että ei tästä mitään tuu tai oikeastaan tuo nainen ei edes kiinnosta pätkääkään. Kuitenkin tässä naisessa roikutaan kun ketään muutakaan ei oo saatavilla.

        Paneminen on kivaa.


      • ja tekee
        q53t<ae5 kirjoitti:

        Paneminen on kivaa.

        miehen. naista koskaan saamattomia pilkataan täälläkin avoimesti.


      • ...
        jhnm kirjoitti:

        Tätä en tajua, miksi miehet ensinnäkään harrastaa seksiä naisten kanssa, jotka ei kiinnosta. Itse en ainakaan haluaisi mieheltä kuulla jälkikäteen, että en mää nyt oikeestaan ollu susta yhtään kiinnostunut, mutta aattelin nyt vaan ihan hyvin vuoksi/säälistä ym. harrastaa seksiä sun kanssa. Mulle tuo on ainakin ihan perusvaatimus että täytyy olla jonkinlaiseta seksuaalista jännitettä tai kipinää ennen ku mietinkään sänkyyn menoa. Miehillä nyt on vaan liian hepposet vaatimukset naisten suhteen. Kaikkien kans nyt yritetään väkertää jos jonkinmoista suhdetta vaikka on suurinpiirtein suoralta kädeltä huomattavissa että ei tästä mitään tuu tai oikeastaan tuo nainen ei edes kiinnosta pätkääkään. Kuitenkin tässä naisessa roikutaan kun ketään muutakaan ei oo saatavilla.

        Koska miehet nauttii seksistä ja naiset ei.


      • sivusta katsoja
        jhnm kirjoitti:

        Tätä en tajua, miksi miehet ensinnäkään harrastaa seksiä naisten kanssa, jotka ei kiinnosta. Itse en ainakaan haluaisi mieheltä kuulla jälkikäteen, että en mää nyt oikeestaan ollu susta yhtään kiinnostunut, mutta aattelin nyt vaan ihan hyvin vuoksi/säälistä ym. harrastaa seksiä sun kanssa. Mulle tuo on ainakin ihan perusvaatimus että täytyy olla jonkinlaiseta seksuaalista jännitettä tai kipinää ennen ku mietinkään sänkyyn menoa. Miehillä nyt on vaan liian hepposet vaatimukset naisten suhteen. Kaikkien kans nyt yritetään väkertää jos jonkinmoista suhdetta vaikka on suurinpiirtein suoralta kädeltä huomattavissa että ei tästä mitään tuu tai oikeastaan tuo nainen ei edes kiinnosta pätkääkään. Kuitenkin tässä naisessa roikutaan kun ketään muutakaan ei oo saatavilla.

        "Tätä en tajua, miksi miehet ensinnäkään harrastaa seksiä naisten kanssa, jotka ei kiinnosta"

        Kokeile kysyä tuota Einolta, niin osuu ehkä paremmin.


      • prepptr
        jhnm kirjoitti:

        Tätä en tajua, miksi miehet ensinnäkään harrastaa seksiä naisten kanssa, jotka ei kiinnosta. Itse en ainakaan haluaisi mieheltä kuulla jälkikäteen, että en mää nyt oikeestaan ollu susta yhtään kiinnostunut, mutta aattelin nyt vaan ihan hyvin vuoksi/säälistä ym. harrastaa seksiä sun kanssa. Mulle tuo on ainakin ihan perusvaatimus että täytyy olla jonkinlaiseta seksuaalista jännitettä tai kipinää ennen ku mietinkään sänkyyn menoa. Miehillä nyt on vaan liian hepposet vaatimukset naisten suhteen. Kaikkien kans nyt yritetään väkertää jos jonkinmoista suhdetta vaikka on suurinpiirtein suoralta kädeltä huomattavissa että ei tästä mitään tuu tai oikeastaan tuo nainen ei edes kiinnosta pätkääkään. Kuitenkin tässä naisessa roikutaan kun ketään muutakaan ei oo saatavilla.

        "miksi miehet ensinnäkään harrastaa seksiä naisten kanssa, jotka ei kiinnosta"
        Kun oikein tekee mieli naista, eli voi olla pari kertaa viikossa, aika monet naiset tuntuu seksuaalisessa mielessä kiinnostavalta. Mikään suhde siinä ei monestikaan pyöri mielessä.


      • ewerer

        Aloitin kaveripohjalta suhteen miehen kanssa. Ei kipinää, ei ihastumista. Parin kuukauden yrittämisen jälkeen mies on korviaan myöten ihastunut ja minä edelleen yritän. Se on itsepetosta ja samalla siinä johtaa harhaan myös sitä kumppania. Lopuksi olin kamalan stressaantunut (vaikka kiva päällepäin). Mies ihmetteli, suhteen lopettaminen tuli kuulemma ihan puun takaa.

        En vain saanut päästäni niitä ihastumisia, joita olin kokenut niin syvästi muiden miesten kanssa. Väittäisin että kun sen polttavan ihastumisen tunteen on kerran, kaksi ja kolmekin kertaa kokenut, ei ole sähköttömällä suhteella paljon mahiksia. Koko ajan tietää, mitä suhde voisi parhaimmillaan olla, ja tietää myös ettei oma suhde ole sitä.

        Ystävyys ei voi syventyä romanttiseksi rakkaudeksi. Romanttiseen rakkauteen vaaditaan ihastus. Joku ystäväni saattaa olla yksipuolisen ihastunut minuun. Minä en kuitenkaan pysty hyvällä tahdollakaan rakastamaan häntä, vaikka tulemmekin toimeen. Miksi? No vastahan mä selitin.


      • Mies 36
        ewerer kirjoitti:

        Aloitin kaveripohjalta suhteen miehen kanssa. Ei kipinää, ei ihastumista. Parin kuukauden yrittämisen jälkeen mies on korviaan myöten ihastunut ja minä edelleen yritän. Se on itsepetosta ja samalla siinä johtaa harhaan myös sitä kumppania. Lopuksi olin kamalan stressaantunut (vaikka kiva päällepäin). Mies ihmetteli, suhteen lopettaminen tuli kuulemma ihan puun takaa.

        En vain saanut päästäni niitä ihastumisia, joita olin kokenut niin syvästi muiden miesten kanssa. Väittäisin että kun sen polttavan ihastumisen tunteen on kerran, kaksi ja kolmekin kertaa kokenut, ei ole sähköttömällä suhteella paljon mahiksia. Koko ajan tietää, mitä suhde voisi parhaimmillaan olla, ja tietää myös ettei oma suhde ole sitä.

        Ystävyys ei voi syventyä romanttiseksi rakkaudeksi. Romanttiseen rakkauteen vaaditaan ihastus. Joku ystäväni saattaa olla yksipuolisen ihastunut minuun. Minä en kuitenkaan pysty hyvällä tahdollakaan rakastamaan häntä, vaikka tulemmekin toimeen. Miksi? No vastahan mä selitin.

        Itselläni on samantapaisia kokemuksia. Vaikka tapaan suht aktiivisesti mukavia naisia, niin ei sitä ihastumista vaan yleensä tule. Eipä siinä paljon aineksia silloin suhteeseenkaan ole, vaikka toinen olisikin ihastunut minuun.

        Ystävyyden syventymisestä romanttiseksi rakkaudeksi olen sen verran eri mieltä, että se on mielestäni kyllä mahdollista, mutta silloin siinä jossain välissä myös jonkinlainen ihastuminenkin tapahtuu.

        Vaan mitenköhän sitä saisi itsensä ihastumaan? Voikohan asiaan mitenkään itse vaikuttaa?


      • Oletko miettinyt
        ewerer kirjoitti:

        Aloitin kaveripohjalta suhteen miehen kanssa. Ei kipinää, ei ihastumista. Parin kuukauden yrittämisen jälkeen mies on korviaan myöten ihastunut ja minä edelleen yritän. Se on itsepetosta ja samalla siinä johtaa harhaan myös sitä kumppania. Lopuksi olin kamalan stressaantunut (vaikka kiva päällepäin). Mies ihmetteli, suhteen lopettaminen tuli kuulemma ihan puun takaa.

        En vain saanut päästäni niitä ihastumisia, joita olin kokenut niin syvästi muiden miesten kanssa. Väittäisin että kun sen polttavan ihastumisen tunteen on kerran, kaksi ja kolmekin kertaa kokenut, ei ole sähköttömällä suhteella paljon mahiksia. Koko ajan tietää, mitä suhde voisi parhaimmillaan olla, ja tietää myös ettei oma suhde ole sitä.

        Ystävyys ei voi syventyä romanttiseksi rakkaudeksi. Romanttiseen rakkauteen vaaditaan ihastus. Joku ystäväni saattaa olla yksipuolisen ihastunut minuun. Minä en kuitenkaan pysty hyvällä tahdollakaan rakastamaan häntä, vaikka tulemmekin toimeen. Miksi? No vastahan mä selitin.

        miksi nämä suhteet, joissa on ollut "polttavia ihastumisia" ovat nyt ENTISIÄ. Ihastumisella ei pitkälle pötkitä, vaikka kieltämättä hyvät kiksit siitä voi saada. Voit tietysti valita, että haet vain uusia ja uusia ihastumisia ja erot sitten kun ihastumisen alkuhuuma on ohi. Niinhän ihmisillä on nykyään tapana tehdä.


      • Mies 36
        Oletko miettinyt kirjoitti:

        miksi nämä suhteet, joissa on ollut "polttavia ihastumisia" ovat nyt ENTISIÄ. Ihastumisella ei pitkälle pötkitä, vaikka kieltämättä hyvät kiksit siitä voi saada. Voit tietysti valita, että haet vain uusia ja uusia ihastumisia ja erot sitten kun ihastumisen alkuhuuma on ohi. Niinhän ihmisillä on nykyään tapana tehdä.

        Minä en ainakaan etsi sitä jatkuvaa ihastumisen tunnetta - eihän se edes kestä juuri muutamaa päivää tai viikkoa pidempään. Mutta se on kuitenkin mielestäni sellainen pohja, jonka jälkeen sitä varsinaista suhdetta voi alkaa ajattelemaan. Ihastuminen taantuu hiljalleen tasaisemmiksi lämpimiksi tunteiksi, jotka sitten kantavat aivan eri malliin. Ja niitä pitää suhteessa olla, että se toimisi.


    • Vice versa

      Miehille vain seksi on tärkeää. He arvioivat treffeillä tapailukumppania juuri potentiaalisena panokumppanina ja jos muna ei viidessä minuutissa yhtään värähdä, lemppaavat naisen. Se on sitä miesten "kemiaa". Naisen luonne, kunnollisuus, rehellisyys jne. eivät merkitse miehelle mitään. Miehelle on täysi mahdottomuus antaa suhteen ensin kehittyä ystävyytenä ja antaa sen sitten syvetä rakkaudeksi, jos on kehittyäkseen. Heti pitää päästä sänkyyn nussimaan intohimoisesti. Sitten valitetaan kun naiset ovat epäluuloisia miehiä kohtaan ja pitävät heitä sikoina.

      Ei miehet tuollaisia varmaankaan ennen olleet. Media on miehet pilannut. Jallu, Kalle ja muut vastaavat paskalehdet ovat isoja syyllisiä. Samoin nettiporno.

      • aya--

        tää oli hyvä! täysin totta!


      • En tuhlaa aikaa

        En minä ainakaan viittä minuuttia tarvitse sen arvioimiseen, värähtääkö muna. Viisi sekuntia naisen tarkastelua riittää, yleensä kaksi sekuntia.


      • Napakymppi kaitsu
        En tuhlaa aikaa kirjoitti:

        En minä ainakaan viittä minuuttia tarvitse sen arvioimiseen, värähtääkö muna. Viisi sekuntia naisen tarkastelua riittää, yleensä kaksi sekuntia.

        Mitä kauniimpi nainen sitä enemmän hänellä on huoran kiusauksia, kosa miehet, ja naiset eivät ole seksuaalisesti tasavertaisia nykypäivänä.
        Naiset saattavat käyttää hyväksen tuota tilannetta, koska miehet ovat taloudellisesti korkeammalla lähtökohtaisesti.
        Jokainen nainen haluasi olla kaunis.


      • totuus1
        Napakymppi kaitsu kirjoitti:

        Mitä kauniimpi nainen sitä enemmän hänellä on huoran kiusauksia, kosa miehet, ja naiset eivät ole seksuaalisesti tasavertaisia nykypäivänä.
        Naiset saattavat käyttää hyväksen tuota tilannetta, koska miehet ovat taloudellisesti korkeammalla lähtökohtaisesti.
        Jokainen nainen haluasi olla kaunis.

        Jokainen nainen kelpaa jollekulle juuri sellaisena kuin on ja on kumppanin mielestä ihastuttava.


      • Ei pidä lainkaan

        paikkaansa


    • ........

      pläääääähhh

      • paketti hukassa

        Kaikenlaista potaskaa...... molemmissa sukupuolissa löytyy niitä jotka vain seksin perään ilman muita tunteita. Äijään voi tutustua toki paremmin, kuin vain yhdet treffit ja sitten sänkyyn, mutta mulle on ainakin käynyt pari kertaa niin että juuri kun ajattelee että "just tämä mies" on se oikea, ihana,turvallinen,rehellinen jne. niin sitten kun sitä seksiä harrastaa niin se on FIASKO! Kaikkea muuta kuin mitä on annettu ymmärtää......niin että jos se seksi ei suju, toisinsanoen jos mies ei saa naista tyydytettyä sillä peniksellä, vaan esim.vaikka vaan suuseksillä, niin EI SIITÄ MITÄÄN TULE!
        Enkä nyt tarkoita sitä etteikö suuseksi olisi ihanaa, mutta oikeesti se ei riitä. Sanokoon mitkä jallut tai cosmot ihan mitä vaan!


      • Olet ....
        paketti hukassa kirjoitti:

        Kaikenlaista potaskaa...... molemmissa sukupuolissa löytyy niitä jotka vain seksin perään ilman muita tunteita. Äijään voi tutustua toki paremmin, kuin vain yhdet treffit ja sitten sänkyyn, mutta mulle on ainakin käynyt pari kertaa niin että juuri kun ajattelee että "just tämä mies" on se oikea, ihana,turvallinen,rehellinen jne. niin sitten kun sitä seksiä harrastaa niin se on FIASKO! Kaikkea muuta kuin mitä on annettu ymmärtää......niin että jos se seksi ei suju, toisinsanoen jos mies ei saa naista tyydytettyä sillä peniksellä, vaan esim.vaikka vaan suuseksillä, niin EI SIITÄ MITÄÄN TULE!
        Enkä nyt tarkoita sitä etteikö suuseksi olisi ihanaa, mutta oikeesti se ei riitä. Sanokoon mitkä jallut tai cosmot ihan mitä vaan!

        ...kullihaukka!


      • klklkldf
        paketti hukassa kirjoitti:

        Kaikenlaista potaskaa...... molemmissa sukupuolissa löytyy niitä jotka vain seksin perään ilman muita tunteita. Äijään voi tutustua toki paremmin, kuin vain yhdet treffit ja sitten sänkyyn, mutta mulle on ainakin käynyt pari kertaa niin että juuri kun ajattelee että "just tämä mies" on se oikea, ihana,turvallinen,rehellinen jne. niin sitten kun sitä seksiä harrastaa niin se on FIASKO! Kaikkea muuta kuin mitä on annettu ymmärtää......niin että jos se seksi ei suju, toisinsanoen jos mies ei saa naista tyydytettyä sillä peniksellä, vaan esim.vaikka vaan suuseksillä, niin EI SIITÄ MITÄÄN TULE!
        Enkä nyt tarkoita sitä etteikö suuseksi olisi ihanaa, mutta oikeesti se ei riitä. Sanokoon mitkä jallut tai cosmot ihan mitä vaan!

        Mitä veikkaat, kuinka moni mies pystyy jatkuvasti tyydyttämään naisensa pelkällä munalla, ilman että kumpikaan käyttää esim. sormia apuna? En tiedä, mutta riippuu molemmista osapuolista, ja luku on takuulla reilusti alle 100 %.

        Tietysti sulla saa olla ihan mitkä vaatimukset tahansa. Varsinkin jos saat helposti klitorisorkun.


      • ed.
        klklkldf kirjoitti:

        Mitä veikkaat, kuinka moni mies pystyy jatkuvasti tyydyttämään naisensa pelkällä munalla, ilman että kumpikaan käyttää esim. sormia apuna? En tiedä, mutta riippuu molemmista osapuolista, ja luku on takuulla reilusti alle 100 %.

        Tietysti sulla saa olla ihan mitkä vaatimukset tahansa. Varsinkin jos saat helposti klitorisorkun.

        Ei kun vaginaorkun, piti sanoa.


    • sir_eino

      Varmaan totta. Myös naiset etsivät seurustelukumppania jonka kokevat fyysisesti haluttavana. Onko se uutinen? Ei kai.

      • Napakymppi kaitsu

        Eihän huoraus liity mitenkään pahuuteen, vaikka sillä rikotaan, ja tapetaan paljon miehiä.
        Historian hapinaa, naiset ovat joskus myös olleet täydellisesti epätasa-arvossaan, silloin he olivat seksi orjia.
        Tasa-arvon tultua naiset alkoivat saada seksuaalista valtaa, joka on korostunut porno teollisuuden myötä.
        Naisen pimmpi, ja miehen pallit eivät ole tasa-arvoisia, mikä voi olla ihan hyvä, mutta vaikka pillu venyy, ei pallit veny ominais mitoista, ainakaan positiivisesti naisten mielestä.
        Todisteita on myös että naisten visuaalinen tarve munan koon suhteen on kasvanut.
        Tosiasia on se että yleisin pippelin pituus on 15cm, mikä on nyky päivänä miinus miehessä.
        Tuo pitäsi korvata joko paremmalla ulkonäöllä, suhteessa naisen ulkonäköön.
        Myös rahalla voidaan saada tyydytystä tilanteeseen, vaikka nainen saattaa silti sortua isompaan parruun koska sinne mahtuu se.
        On myös totta että rahakkaat, ja tasokkaat iso kaluiset miehet tekevät tätä samaa, ei niin tasokkaille naisille.


      • 14

        Varmaan totta. Myös naiset etsivät seurustelukumppania jonka kokevat fyysisesti haluttavana. Onko se uutinen?

        Ei todellakaan, aina on ollut näin.


      • sir_eino
        14 kirjoitti:

        Varmaan totta. Myös naiset etsivät seurustelukumppania jonka kokevat fyysisesti haluttavana. Onko se uutinen?

        Ei todellakaan, aina on ollut näin.

        Niin. Ei se minustakaan ole uutinen.


    • ruma totuus

      Naisille tärkeitä asioita:
      1) Miehen komeus
      2) Miehen iso muna
      3) Miehen rahat

      ykköstä ja kakkosta voi kompensoida kolmosella

      • huuuups! .n.

        Oli 1, 2 ja 3. Oli kiva ja hauska. Silti ei tullut mitään. (Se kemia puuttui,heh.)


    • realismus

      Suomennos: et taaskaan saanut :D

    • mm24

      Uskotko tota itsekään? enemmän miehet ovat seksikeskeisiä kuin naiset. Ei kaikki naiset ole heti ensitreffeillä nussimassa, jotkut voi ollakin niinkuin miehetkin älä kuitenkaan yleistä tuota. Kun haetaan kumppania niin fyysinen vetovoima on oleellista luonteen lisäksi. Meidän miestenkin mielestä vaikka yritätkin kääntää asian niin ettei muka olisi..

      "..Naiselle on täysi mahdottomuus antaa suhteen ensin kehittyä ystävyytenä ja antaa sen sitten syvertä rakkaudeksi, jos on kehittyäkseen.."

      Minkälaista aikaa pidät mielestäsi ystävyytenä? ei minun tee mieli ainakaan nussia joitakin naispuolisia ystäviäni joita olen tuntenut vuosia, saatikaan ajattele heitä muita kuin ystävinä.

      "..Miehen luonne, kunnollisuus, rehellisyys jne. eivät merkitse naiselle mitään.."

      Kyllä merkitsee! nuo on vain osa haluttuja piirteitä mitä nainen toivoo miehessä, on niitä muitakin mm. Tilannetajua, elämänkokemusta (en tarkoita että pitää olla 50v, vaan sitä karttuu myös kokemuksista mitä tulee vastaa elämässä) huumorintajua, empaattisuus ja itsevarmuus. Kun nainen näkee miehessä nuo mainitsemasi piirteet mitä itse sanoin niin, tulee tunteita. Huomioidaan että myös ulk.näkökin jotain merkitsee. (niinkuin meille miehillekin)

      Suurin osa sinkkumiehistä on vain nirsoja, kysyntä ei vain natsaa tarjonnan kanssa. Noille "naiset on pinnallisia" huutaville sen verran että miksei teille kelpaa se pullukkamimmi jos ette itse ole pinnallisia?

      • viimeinen viidesosa

        Kai tajuat, että varmaan viidesosa miehistä on sellaisia, että on aivan sama mitä he sanovat millainen nainen heille käy?

        Koska naiset, siis rumimmat ja tylsimmät ja uskottomimmat ja epänaisellisimmatkin naiset hyljeksivät tätä miesten heikointa viidesosaa, niin tästä viidesosasta moni mies ei pääse ikinä naisen kanssa kosketuksiin. Osa pääsee, mutta menettää aina naisen vaikka kuinka yrittäisi olla mieliksi. Eihän tähän viidesosaan kuuluvilla miehillä ole silloin mitään väliä, mitä he sanovat naisen kriteereiksi. Osa, kuten esimerkiksi minä, sanovat että käytännössä nainen kuin nainen kävisi, jos toimeen tultaisiin. Osa, kuten esimerkiksi monet tämän palstan sekopäisistä huutelijoista, sanovat että vain 16-vuotias neitsyt mallipimu käy. Loppuviimeeks nämä näkökulmat tuovat kuitenkin saman lopputuloksen: ei saa naista itselleen. Onko siis mitään väliä, mitä hyljeksittyyn viidesosaan kuuluvat miehet ajattelevat tai sanovat kriteereistään naisille?


    • Kokenut deittailija

      Tämä on 100% totta.

      Naiset puhuvat tunteista ja kemioista vaikka tarkoittavat että panettiko mies vai ei.

      Eivät itsekään tajua että kyse on vain seksistä, seksistä ja seksistä. Suurin syy tähän että he haluavat uskoa että sillä on joku suurempi merkitys kuin panetus.

      Tämä asia kielletään yhä uudestaan mutta nainen on eläin jota ohjaa vain panovaisto.
      Miehen karisma eli hajut, äänet ja visuaalinen kiihotus merkitsevät naiselle KAIKKEA.

      Loppu on hevonpaskaa jota naiset jauhavat koska eivät halua uskoa itsestään sellaista että toimisivat tuollaiselal yksinkertaisen panokoneen tasolla.

      • Tästä voimme

        päätellä, että naiset ovat enemmän villiä luontoa kuin miehet - täysin eläimellisten vaistojen varassa.


      • Niin totta
        Tästä voimme kirjoitti:

        päätellä, että naiset ovat enemmän villiä luontoa kuin miehet - täysin eläimellisten vaistojen varassa.

        Nainen on ELÄIN.


      • fkhjlfglf

        Miehenä en osaa muuta kommentoida tuosta viestistä, mutta kyllä miehen karismaan ja vetovoimaan kuuluu myös mitä se puhuu. Jos et sitä tiedosta, et ole nähnyt miehiä, jotka osaavat puhua naisille.


    • realisti.

      Kukaan ei voi vakavissaan väittää, että kannattaisi edes yrittää seurustelusuhdetta sellaisen kanssa joka ei sytytä seksuaalisesti.

      • Juuri tuollaisten

        ajatusten takia, vähemmän viehättävän miehen osa on olla yksin ja vähemmän viehättävän naisen osa on olla YT-miehen varareikä, johon YT-mies käy silloin tällöin lastinsa tyhjentämässä. Naisia viettäviä miehiä on näet suhteellisen pieni määrä. Niistä ei riitä läheskään kaikille naisille. Tunnetusti naisia viehättävät VAIN itseään korkeatasoisemmat miehet.


      • c,nbcb,
        Juuri tuollaisten kirjoitti:

        ajatusten takia, vähemmän viehättävän miehen osa on olla yksin ja vähemmän viehättävän naisen osa on olla YT-miehen varareikä, johon YT-mies käy silloin tällöin lastinsa tyhjentämässä. Naisia viettäviä miehiä on näet suhteellisen pieni määrä. Niistä ei riitä läheskään kaikille naisille. Tunnetusti naisia viehättävät VAIN itseään korkeatasoisemmat miehet.

        "Naisia viettäviä miehiä on näet suhteellisen pieni määrä."
        Jostain syystä suurin osa miehistä onnistuu kuitenkin jonkun naisen vähintäänkin viehättämään?


      • Fakta:
        c,nbcb, kirjoitti:

        "Naisia viettäviä miehiä on näet suhteellisen pieni määrä."
        Jostain syystä suurin osa miehistä onnistuu kuitenkin jonkun naisen vähintäänkin viehättämään?

        Hyvin monella miehellä on vaimonaan kevytkenkäinen itsekeskeinen naisenkuvatus, joka haaveilee itseään paremmista miehistä eikä ole tyytyväinen oman tasoiseensa mieheen.


      • realisti.
        Juuri tuollaisten kirjoitti:

        ajatusten takia, vähemmän viehättävän miehen osa on olla yksin ja vähemmän viehättävän naisen osa on olla YT-miehen varareikä, johon YT-mies käy silloin tällöin lastinsa tyhjentämässä. Naisia viettäviä miehiä on näet suhteellisen pieni määrä. Niistä ei riitä läheskään kaikille naisille. Tunnetusti naisia viehättävät VAIN itseään korkeatasoisemmat miehet.

        Siitä vain etsimään naisseuraa 50v naisista. Sielläpäin alkaa jo miehiä olla vähemmän.

        Vai eikö kiinnosta vanhempi nainen? Voivoi taidat jäädä nirsoilusi takia yksin. Ei nuorta naista kiinnosta at-mies


      • valitsee miehen
        realisti. kirjoitti:

        Siitä vain etsimään naisseuraa 50v naisista. Sielläpäin alkaa jo miehiä olla vähemmän.

        Vai eikö kiinnosta vanhempi nainen? Voivoi taidat jäädä nirsoilusi takia yksin. Ei nuorta naista kiinnosta at-mies

        panetuksen perusteella on elukka, eikä sellaisella pitäisi olla ihmisoikeuksia.


      • realisti.
        valitsee miehen kirjoitti:

        panetuksen perusteella on elukka, eikä sellaisella pitäisi olla ihmisoikeuksia.

        Kerroppas hemmo, mitkä niiden kriteerien pitäisi olla? :)


      • miehelle
        realisti. kirjoitti:

        Kerroppas hemmo, mitkä niiden kriteerien pitäisi olla? :)

        pitäisivät olla: luotettavuus, välttävä keskustelutaito, kunnollisuus(eli ei rikosrekisteriä, ammatti ja työpaikka). Siinäpä ne ovatkin.

        Mutta koska nainen on pillunsa ohjaama primitiivinen elukka(jolta pitäisi ottaa kaikki oikeudet em.syistä pois)niin hän valitsee miehensä hetken panetuksen johdosta ja tämä taas johtaa siihe, että miellä on paljon YH-äitejä, joiden lasten isät ovat vastuuttomia ja joskus myös rikollisia. Tästä koituu myös yhteiskunnalle iso lasku, joten jo senkin takia naisten oikeudet pitäisi poistaa.

        Jos nainen valitsisi parittelukumppaninsa alussa luettelemieni kriteeteiden perusteella niin ei olisi YH-äitejä ja yhteiskuntakin säästäisi pitkän pennin.


      • realisti.
        miehelle kirjoitti:

        pitäisivät olla: luotettavuus, välttävä keskustelutaito, kunnollisuus(eli ei rikosrekisteriä, ammatti ja työpaikka). Siinäpä ne ovatkin.

        Mutta koska nainen on pillunsa ohjaama primitiivinen elukka(jolta pitäisi ottaa kaikki oikeudet em.syistä pois)niin hän valitsee miehensä hetken panetuksen johdosta ja tämä taas johtaa siihe, että miellä on paljon YH-äitejä, joiden lasten isät ovat vastuuttomia ja joskus myös rikollisia. Tästä koituu myös yhteiskunnalle iso lasku, joten jo senkin takia naisten oikeudet pitäisi poistaa.

        Jos nainen valitsisi parittelukumppaninsa alussa luettelemieni kriteeteiden perusteella niin ei olisi YH-äitejä ja yhteiskuntakin säästäisi pitkän pennin.

        Ahaaa. Ihan mielenkiinnosta, mitkäs ovat omat kriteerisi naisille? :)


      • naiselle
        realisti. kirjoitti:

        Ahaaa. Ihan mielenkiinnosta, mitkäs ovat omat kriteerisi naisille? :)

        ovat, että nainen on kaunis, hyvä sängyssä, uskollinen ja muistaa aina kuka on herra talossa.

        Miehille on tärkeää, että nainen on panettava koska mieshän se on joka panee, nainen on seksissä se objekti.

        Ja sitäpaitsi mies osaa erottaa panetuksen ja loogisen ajattelun toisistaan toisin kuin nainen.
        Mies voi esim. panna bimboblondia, mutta ei hän sellaisen kanssa lapsia hanki. Tosin kuin nainen, joka voi antaa rikolliselle miehelle ja vielä pyöräyttää lapsia tälle ja haaveilla suhteesta. kuten esim. Häjyt-leffassa.


      • realisti.
        naiselle kirjoitti:

        ovat, että nainen on kaunis, hyvä sängyssä, uskollinen ja muistaa aina kuka on herra talossa.

        Miehille on tärkeää, että nainen on panettava koska mieshän se on joka panee, nainen on seksissä se objekti.

        Ja sitäpaitsi mies osaa erottaa panetuksen ja loogisen ajattelun toisistaan toisin kuin nainen.
        Mies voi esim. panna bimboblondia, mutta ei hän sellaisen kanssa lapsia hanki. Tosin kuin nainen, joka voi antaa rikolliselle miehelle ja vielä pyöräyttää lapsia tälle ja haaveilla suhteesta. kuten esim. Häjyt-leffassa.

        Eikä ole vielä kysyntä ja tarjonta kohdannut? Hahaha, taidat jäädä yksin :)


      • Gordon Gekko
        naiselle kirjoitti:

        ovat, että nainen on kaunis, hyvä sängyssä, uskollinen ja muistaa aina kuka on herra talossa.

        Miehille on tärkeää, että nainen on panettava koska mieshän se on joka panee, nainen on seksissä se objekti.

        Ja sitäpaitsi mies osaa erottaa panetuksen ja loogisen ajattelun toisistaan toisin kuin nainen.
        Mies voi esim. panna bimboblondia, mutta ei hän sellaisen kanssa lapsia hanki. Tosin kuin nainen, joka voi antaa rikolliselle miehelle ja vielä pyöräyttää lapsia tälle ja haaveilla suhteesta. kuten esim. Häjyt-leffassa.

        Onko sun mielestä noissa kriteereissä mitään epäsuhtaa?


      • ja ei ole
        Gordon Gekko kirjoitti:

        Onko sun mielestä noissa kriteereissä mitään epäsuhtaa?

        epäsuhtaa. Mies ja nainen ovat erilaisia, joten he saavat katsoa kumppanissa eri asioita.


      • Helvetin hyvin
        Fakta: kirjoitti:

        Hyvin monella miehellä on vaimonaan kevytkenkäinen itsekeskeinen naisenkuvatus, joka haaveilee itseään paremmista miehistä eikä ole tyytyväinen oman tasoiseensa mieheen.

        sanottu!


      • sir_eino

        Samaa mieltä. En haluaisi olla suhteessa naisen kanssa joka ei pidä minua seksuaalisesti hyvin haluttavana. Kaverit on erikseen, tyttöystävän kanssa pitäisi olla myös intiimielämä. Mielellään aktiivinen.


      • Joo joo joo
        sir_eino kirjoitti:

        Samaa mieltä. En haluaisi olla suhteessa naisen kanssa joka ei pidä minua seksuaalisesti hyvin haluttavana. Kaverit on erikseen, tyttöystävän kanssa pitäisi olla myös intiimielämä. Mielellään aktiivinen.

        Sinulla oli tuolla turha sana välissä ajatellen sinun luonnetta. Nimittäin tuo sana "myös".
        Pelkkä "olla intiimielämä" olisi riittänyt.

        Tiedämme kyllä että toimit kuin naiset ja valitset naiset panetuksen perusteella.


      • sir_eino
        Joo joo joo kirjoitti:

        Sinulla oli tuolla turha sana välissä ajatellen sinun luonnetta. Nimittäin tuo sana "myös".
        Pelkkä "olla intiimielämä" olisi riittänyt.

        Tiedämme kyllä että toimit kuin naiset ja valitset naiset panetuksen perusteella.

        Jos mulle riittäisi pelkkä pillu, olisin parisuhteessa. Ei riitä. Mutta ei kukaan terve heteromies halua olla seksittömässä suhteessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      433
      13500
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2654
    3. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      158
      2653
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2612
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2097
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2068
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1967
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1545
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1507
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe