Millainen on kaunis nainen,

mielenkiinto1

millainen on sellainen nainen jonka tahtoisit kumppaniksesi?
Millaisen naisen voisit kelpuuttaa, millaiset "viat" olisivat vielä siedettäviä?
Millainen nainen olisi realistisesti tasoisesi?

Kysymys pääasiassa palstan nirsoimmille, eli atmiehille. Odotan mielenkiinnolla vastauksia.

52

2702

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • atm,nonono
      • peterkin komea <3

      • also_sprach_jungfrau

      • mielenkiinnntoista

      • sir_eino

      • Horrorrr

      • sir_eino

      • <3

      • sir_eino
        <3 kirjoitti:

        Moni Carrie -wannabe kalpenee manoloissaan noiden rinnalla :)
        Mulle tollaset,kiitos!

        Hitto, käyttäisin itsekin tuollaisia jos minulla olisi rahaa ostaa tuollaiset, jos niitä olisi miesten koossa ja jos joku opettaisi minut kävelemään korkokengillä.


      • also_sprach_jungfrau
        mielenkiinnntoista kirjoitti:

        http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT9HwWFY2hKbWC9nBbNPeBlUO_TqxrSosgEvQHzNGWWIAal39sE&t=1

        http://www.topnews.in/files/Joaquin-Phoenix.jpg

        Vähäsen! Mutta eipä sitä oikeasti täydellistä naamavärkkiä ole koskaan missään näkynyt, muutakuin omassa mielikuvituksessa. Ralph Fiennes oli nuorena aika lähellä, ja yhdessä elokuvassa Max von Thun -niminen itävaltalaisnäyttelijä.

        En tiedä, mistä se kauneusihanne oikeastaan tulee; en minä mieshenkilöltä sellaista "vaadi", eikä itse asiassa tosielämän ihastukset ole koskaan sitä muistuttaneet. Mutta kuitenkin aina kun luen jotain kirjaa jossa mies kuvaillaan komeaksi, niin näen sen tietynlaisen naaman mielessäni.


      • also_sprach_jungfrau
        sir_eino kirjoitti:

        Minä taas aloin kiinnostua naisten takapuolista joskus silloin:
        http://www.worldart.com.au/images/hr-giger-sex1.jpg

        Huomaa alalaidan naiskasvot. Kauniit.

        Onhan ne kauniit, mutta kun nopeasti vilkaisi, naisen naama muistutti hämmentävästi Pete Burnsia. Lienee aika tämän jungfraun mennä nukkumaan...


      • <3
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Onhan ne kauniit, mutta kun nopeasti vilkaisi, naisen naama muistutti hämmentävästi Pete Burnsia. Lienee aika tämän jungfraun mennä nukkumaan...

        Hyvää yötä!


      • sir_eino
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Onhan ne kauniit, mutta kun nopeasti vilkaisi, naisen naama muistutti hämmentävästi Pete Burnsia. Lienee aika tämän jungfraun mennä nukkumaan...

        Hyvää yötä. Luulen että Giger vihaa Pete Burnsia - kuka hän ikinä onkaan.

        Googletin. Olin muuten onnellisempi kun en tiennyt kuka on Pete Burns.


      • <3

      • <3
        sir_eino kirjoitti:

        Hyvää yötä. Luulen että Giger vihaa Pete Burnsia - kuka hän ikinä onkaan.

        Googletin. Olin muuten onnellisempi kun en tiennyt kuka on Pete Burns.

        Hyvää yötä sullekin!


      • sir_eino
        sir_eino kirjoitti:

        Minä taas aloin kiinnostua naisten takapuolista joskus silloin:
        http://www.worldart.com.au/images/hr-giger-sex1.jpg

        Huomaa alalaidan naiskasvot. Kauniit.

        Turha tiedote mutta mulla seisoo. Täytyy kohta mennä nukkumaan. Tai jotain sellaista.


      • <3
        peterkin komea <3 kirjoitti:

        http://www.irocknroll.com/images/Nikki_SixxTattoo_Photo.jpg

        Ikävä kyllä nikki ei enää niin hottis kuin kuvan ottamishetkellä,mut onhan petekin kuollut jo, rip pete

        10xpeukku ylös multa ;)


      • ......
        also_sprach_jungfrau kirjoitti:

        Vähäsen! Mutta eipä sitä oikeasti täydellistä naamavärkkiä ole koskaan missään näkynyt, muutakuin omassa mielikuvituksessa. Ralph Fiennes oli nuorena aika lähellä, ja yhdessä elokuvassa Max von Thun -niminen itävaltalaisnäyttelijä.

        En tiedä, mistä se kauneusihanne oikeastaan tulee; en minä mieshenkilöltä sellaista "vaadi", eikä itse asiassa tosielämän ihastukset ole koskaan sitä muistuttaneet. Mutta kuitenkin aina kun luen jotain kirjaa jossa mies kuvaillaan komeaksi, niin näen sen tietynlaisen naaman mielessäni.

        Se on se animus, isipapan ikiaikainen kasvohaamu.


      • tavallinen__

        Noilla kuvauskikoilla (mustavalkokuva, meikki, kampaaja, öljy, varjostus, jen.) saadaan kenestä vaan normaalikoikeisesta miehestä hottis. Katse on kyllä kivan intensiivinen. Hyvä valokuvaaja siis.

        Mutat siis naisiahan tässä kyseltiin!!


    • sir_eino

      Matkaoppaiden Terhi Alanya on alkanut himottaan mua. Uh.

      Oikeasti? En minä tiedä. Ei ole pakko olla hoikka blondi. Mutta Terhi on silti aika kuuma. Haluan ottaa sen kanssa aurinkoa rannalla ja rasvata selän.

      • 7890++

        Sehän on ruma kuin...ei edes kehtaa sanoa mikä. Suomalainen sikanainen.


      • sir_eino

      • 7890+++
        sir_eino kirjoitti:

        Ruma?
        http://static.iltalehti.fi/viihde/terhijuttu1602MZ_503_vi.jpg

        Tuoko ruma? Mistä kohtaa? Ei nyt millään pahalla mutta kyllä toi on ihan helvetin hyvännäköinen nainen, paljon keskivertoa kauniimpi.

        Miesmäinen naama ei miellytä ja ohuet hiukset on kuin vanha siiivousmoppi.


      • sir_eino
        7890+++ kirjoitti:

        Miesmäinen naama ei miellytä ja ohuet hiukset on kuin vanha siiivousmoppi.

        Ei sillä ole miesmäinen naama.


      • Gordon Gekko
        7890++ kirjoitti:

        Sehän on ruma kuin...ei edes kehtaa sanoa mikä. Suomalainen sikanainen.

        En tajua tätä, että jos nainen ei ole just omaan makuun, se on heti ruma. Eihän tuota alanyaa nyt voi sanoa rumaksi. Mun mielestä aika hyvännäköinen tuossa kuvassa.


      • sir_eino
        Gordon Gekko kirjoitti:

        En tajua tätä, että jos nainen ei ole just omaan makuun, se on heti ruma. Eihän tuota alanyaa nyt voi sanoa rumaksi. Mun mielestä aika hyvännäköinen tuossa kuvassa.

        Ei varmaan moni jättäisi panematta jos tilaisuus tulisi.


      • oletko sairas

        minkälainen panomies pitää kauniina 40v rupsahtanutta akkaa.

        Kyllähän sitä pillua jokainen saa jos tuollaisia kotkia jaksaa iskeä.


      • sir_eino
        oletko sairas kirjoitti:

        minkälainen panomies pitää kauniina 40v rupsahtanutta akkaa.

        Kyllähän sitä pillua jokainen saa jos tuollaisia kotkia jaksaa iskeä.

        En minä ole panomies. Olen vain mies jolla on seksuaalisia haluja ja joskus seksiä. Internetin mukaan Terhi on 38.

        Ja mua viehättää siinä se sen kroppa ja tapa liikkua ja elehtiä.


      • Älä hitsissä

        Jestas sentään, työtön ATM!! Mä en voinut kuvitellakaan, että sä kelpuutat kunditkin. Hyvä että tulit kaapista ulos.


    • "millainen on sellainen nainen jonka tahtoisit kumppaniksesi?"
      Yks naapurin tyttö, jonka kasvot on niin suloiset :)
      Eräs kuva vastaa aika likelle häntä treffisaitilla: h**p://www.iskuri.net/index.php?prof=554770

      "Millaisen naisen voisit kelpuuttaa, millaiset "viat" olisivat vielä siedettäviä?"
      Kasvot kunhan on ok ja luonne oikea, niin aivan sama muulle.

      "Millainen nainen olisi realistisesti tasoisesi?"
      Jaa, en tiedä mutta kasvot kunhan miellyttää niin aivan sama muulle. Vaikka olisi 160/130 mitat.

      • <3

        Onnea matkaan, toivottavasti löydät etsimäsi!


      • <3 kirjoitti:

        Onnea matkaan, toivottavasti löydät etsimäsi!

        Joo mutta tää nainen on ns. 'out of my reach' eli varattu. Mutta tuollaista pidän kauniina.


    • Darth

      Toki ulkonäkökin kiehtoo. Mutta paras olisi, että myös pääkopassa olisi jotain. Ulkonäöstään liian tietoiset mallinaiset ovat kyllä selkeästi muille miehille. Nainen harvoin säilyttää eräänlaisen vaatimattomuuden, jos hän on selkeästi kuvan kaunis(ehkä sama miehillä, jos on liian komea).

      Ulkonäöltä olen pitänyt aina enemmän sellaisista 160 cm pituisista ja normaali painoisista tai hoikista. Jos pyöreyttä on enemmän, sitten sen on parempi olla oikeassa paikassa, että naisen muoto säilyy. Selkeä lantionkaari naisella on aina seksikäs. Jos nainen vielä kykenee suhtautumaan minuun avoimesti, niin vaikea hirvittävästi ulkonäkövaatimuksia keksiä.

      Omia ihastuksia on ollut:
      - Lukiossa luokan kaunotar, joka jostain oikusta aloitti silmä pelin. Minä olin liian ujo lähestymään, vaikka tyttö joskus tuli istumaan kireissä farkuissa ennen tunninalkua minun pulpetille ja minä luulin kuolevani siihen paikkaan.
      - Nuorena töissä normaali painoinen vaaleahko kiltin oloinen tyttö, joka oli työkaveri. Kesken työskentelyn kuului radiosta aivan hervoton vitsi. Käännyin kannoillani vaistomaisesti 180 astetta kohti selkäni takana olevaa tyttöä ja hänkin kääntyi välittömästi minua kohti. Koin näkeväni hänen naurussaan suoraan hänen sieluunsa. Mikään ei ole niin kaunista kuin hymy joka tulee suoraan sielusta. En koskaan uskaltanut tunnustaa ihastustani. Mutta siitä asti olen toivonut löytäväni naisen, jonka hymyssä voisin nähdä edes joskus tämän sielun.
      - Opiskelessa lyhyt, normaalivartaloinen kirkkaan punapäinen ujon ja vaatimattoman näköinen tyttö. Olin jonossa tämän takana, ja ehkä vahingossa tuijotin, kun mietin millainen hän voisi olla. Kun tyttö tuli myöhemmin vastaan, hän räväytti tuon maagisen hymyn suoraan sielusta. Olin myyty. Hän katosi turhan nopsaan teille tietämättömille, ennenkuin sain rohkeutta lähestyä, mutta tuo hymy syöpyi päähän pitkäksi aikaa.
      -Sitten on vastaantullut erilaisia perusviehättäviä potentiaalisesti kiinnostavia, mutta järjestään varattuja eikä niillä viitsi päätään vaivata.

      • Fotoni

        Mullapa on kovas luonne, ja kohtis söpö naama.
        Olen saanut ketä olen himoinnut, tekeehän se hyvää itsetunnolle, ja arvostaa itseään seksuaalisestikkin enemmän.
        Voin keroa että seksuaalisesti vilkkaan, ja kauniin naisen saaminen täyteen kiimaan on mieleen jääävä kokemus.


    • Kokonaisuus ratkaisee. Olemus ja sitten liikkuminenkin. Sairaalloinen ylipaino ei käy laatuun. Samoin sairaalloinen laihuus ei käy laatuun. Hiton vaikea mennä luettelemaan asioita, jossa menee se raja. Kuitenkin pidän sen vapauden itse päättää mikä on mun silmään kaunista. Ei siis kiinnosta paskankaan vertaa onko joku suosittu tai ei. Ei kiinnosta muiden mielipiteet siinä.

      Usein menee vielä niin, että sitten kun ihastuu niin ne avut joita toisella on, niistä hyvistä asioista tuleekin suosikkeja, jossei niin aiemmin ole ollut. Joskus kaunis on normaali ja aivan varmasti voin sanoa, että moni mun mielestä kaunis ei ole kaikkien mielestä sitä. Ja sitten moni missi ei sytytä lainkaan.

      Ihan sama vaikka oisin siis jättäny vastaamatta. Kun asian kuvaileminen on yhtä vaikeaa kuin sokealle kertoisi millaista on näkeminen tai sininen väri.

      • 40 pillun mies

        näitä jaripillien mitäänsanomattomia jaarituksia olisi tämäkin palsta täynnä ilman ATM-kirjoittajia.

        (enkä väitä että ko. henkilö olisi edes KTM, vaan lähinnä sitä pillunnuolija osastoa)


      • 40 pillun mies kirjoitti:

        näitä jaripillien mitäänsanomattomia jaarituksia olisi tämäkin palsta täynnä ilman ATM-kirjoittajia.

        (enkä väitä että ko. henkilö olisi edes KTM, vaan lähinnä sitä pillunnuolija osastoa)

        :D Erittäin hyvin sanottu. :D Ei ole mitään vastaan rutisemista.


    • .......

      Pitihän se arvata että tää ketju floodataan jollain julkkis.jpg -runkkufantasioilla.

    • level up ?

      Mä en ainakaan kelpuuttaisi miehekseni sitä, joka "kelpuuttaa" vaan kauniit naiset o_O

      Ja entäpä sitten, kun huomaavat, että se nätti pitkähiuksinen blondi EI olekaan mikään tyhmä bimbo :P

      Ärsyttää myös se, kun on saanut sitten muuta kautta kuulla, että ns. tavalliset miehet ei uskalla lähestyä, kun on "liian tasokas" tms heille (vaikka omasta mielestä ihan tavallinen) ?
      Tai, sitten kun minä olen mennyt iskemään jonkun MINUN mielestäni ihanan miehen, joka ei ehkä ole sitten mikään malli, niin saanut taas kuulla ilkeiltä tahoilta, että ei minulla voi olla puhtaat jauhot pussissa, miten voi noin eri tasoset muka olla yhdessä, varmasti pettää tms.

      SIIS MITÄ HELVETTIÄ?! Ei ole olemassa mitään tasoja ja kauneus on katsojan silmissä, ja parinmuodostus on oikeasti kiinni ihan muista asioista! Jos oikeasti pohtii jotain "tasoja" kun etsii partneria, niin pitäiskö ehkä ensin mennä itseensä ja miettiä, onko ylipäänsä vielä valmis parsuhteeseen!

      Mä ymmärrän sen, että sporttinen etsii sporttista, koska se on elämäntapa joka yhdistää, mutta jos omaa bodaamistaan käyttää tekosyynä siihen, ettei deittaa esim. liikunnallista, mutta luonnostaan riskiä ihmistä, niin ei kyllä jotenkin minun maailmaan mahdu tuollainen pikkusieluisuus.
      Ja se sellainen pikkusieluisuus on suurin vika.

    • and_justice_for_all

      Vastaanpa, vaikka en kumppania etsikkään. Kaunis olkoon vaikkapa se nainen joka pelkällä olemuksellaan ottaa tilan ja tilanteen haltuun vain olemuksellaan. Ei sellaiseen ole yksittäistä malliesimerkkiä.

      Kepuuttaa? Naisen joka ei ota elämää liian vakavasti, naisen jolla itsetunto kestää nauraa myös itselleen. Naisen jonka elämä ei keskity vikojen ja ongelmien etsimiseen itsestä ja muista. Naisen jolle elämä ei ole kaavamaista rutiinia, vaan kokoajan uuden tekemistä ja oppimista.

      Siedettävät viat? Ei sellaista jaksa kukaan listata. Jokaisessa ihmisessä on enemmän vikoja kuin hyviä puolia. Jossain menee aina raja ja niitä rajojakin on liikaa listattavaksi. Jos ihminen on tyytyväinen itseensä, niin silloin yleensä ihminen myös tekee itsensä eteen paljon asioita. Ja jäljelle jäävät viat on yleensä siedettävissä.

      Realistisesti tasoiseni nainen? Tähän en vastaa! En ala sellaisia spekuloimaan. Sellainen mun mielestä namupala, joka osaa puhua ja ajatella.

    • Tyttönen_82
    • war hammer

      Tää on vähän joka viikol tääl kysytty

      Pääsen kaiken muun paitsi pituuden puolesta kiinni
      naiseen kuin naiseen.

      Täällä ei sellaista missiä tai mörköä kulje, etten sitä sais.
      Se realismista...
      En sit ihan kaikkee halua.

      Kaunis nainen?? Nainen on kauniina kun hän tuntee alakuloa..
      kun orava syö linnunpoikaset... Ja kettu jäniksen pennun.
      Nainen on kaunis kun hän on haavoittuvainen..
      Nainen on kaunis kun hän on iloinen.. Nainen on kaunis
      kun hän itkee..

      Tätä vois jatkaa loputtomiin eli sisäisesti kauniin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      433
      13500
    2. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      61
      2654
    3. Romaanien ammuskelu

      Romaanit vähän ammuskeli härmän häjy,osu sivullisiin,ja nyt nää romanit ihmettelee miksi heitä ei päästetä ravintoloihin
      Seinäjoki
      158
      2653
    4. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      83
      2612
    5. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      37
      2097
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      171
      2068
    7. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      81
      1967
    8. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      42
      1545
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      64
      1507
    10. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1480
    Aihe