ketkä parhaat laulajat?

obey your master....

Kellä paras lauluääni?
Itse nostan Souzan(ex-exodus) ja Hetfieldin(metallica) suosikeiksi, omanlainen ääni molemmilla.
Myös Arayan(slayer) huuto kuulostaa paikoin hyvältä ja Englundilla(evergrey) myös mahtava clean soundi.
Monet bändit kuulostaa örinältään ja rääkymiseltään samalata, että ei tiedä mikä bändi kyseessä.
M.shadow(a7x) lauluääni hyvää mutta kuulunee eri kategoriaan kuin metalli.

26

557

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Zetro on hyvä!

      "Monet bändit kuulostaa örinältään ja rääkymiseltään samalata, että ei tiedä mikä bändi kyseessä."

      Et vissiin harrasta musiikkia tai ole tutustunut kunnolla death-metalliin kun väität tuollaista?

      • obey your master....

        Jos kuulet jostain jotain death-metallia, tiiätkö varmasti että mikä bändi kyseessä? Jos kappale vähän tuntemattomampi?


      • olet idiootti

      • obey your master----

      • dathahaahhaha
        obey your master---- kirjoitti:

        Valitsit juuri erilaisen kuuloiset bändit tuohon. Tarkoitin semmosia jotka kuulostavat samalta.

        Deicide ja CC?


      • kreator \m/
        obey your master---- kirjoitti:

        Valitsit juuri erilaisen kuuloiset bändit tuohon. Tarkoitin semmosia jotka kuulostavat samalta.

        Death-metal vokalistit laulavat James Hetfieldin suohon, Hetfieldillä ei ole mitään tietoa metallivokaleista. Voisit tunkea tuon M. Shadowsin perseeseesi. Souzalla on kyllä ainutlaatuinen ääni, siinä olet täysin oikeassa.

        Itse pidän Chuck Billysta (Testament), Diosta, Michael Kiskesta (ex-Helloween), Phil Anselmosta (Down) ja Bobby "Blitz" Ellsworthista (Overkill).


      • 5öllöö
        kreator \m/ kirjoitti:

        Death-metal vokalistit laulavat James Hetfieldin suohon, Hetfieldillä ei ole mitään tietoa metallivokaleista. Voisit tunkea tuon M. Shadowsin perseeseesi. Souzalla on kyllä ainutlaatuinen ääni, siinä olet täysin oikeassa.

        Itse pidän Chuck Billysta (Testament), Diosta, Michael Kiskesta (ex-Helloween), Phil Anselmosta (Down) ja Bobby "Blitz" Ellsworthista (Overkill).

        hetfield sentään laulaa, muut örisee?


      • oletko kuuro?
        5öllöö kirjoitti:

        hetfield sentään laulaa, muut örisee?

        So? Olet selvästi poseri joka ei tiedä metallista mitään. Hetfield kuullostaa aivan pop-artistilta, sellainen ininä ei kuullu metalliin.

        1.Rob Halford
        2.Brice Dickinson
        3.Ronnie James Dio
        4.Blackie Lawless
        5.Joey Belladonna


      • saareyt
        oletko kuuro? kirjoitti:

        So? Olet selvästi poseri joka ei tiedä metallista mitään. Hetfield kuullostaa aivan pop-artistilta, sellainen ininä ei kuullu metalliin.

        1.Rob Halford
        2.Brice Dickinson
        3.Ronnie James Dio
        4.Blackie Lawless
        5.Joey Belladonna

        Rob on tenori kirkuja, Bruce laulaa naisen äänellä, hetfieldin ääni näihin verrattuna raakaa mies ääntä. Yeah!

        ja sanoit että Hetfieldin ininä ei kuulu metalliin, mitäs rob ja Bruce sit tekee?


      • Gama Bomb
        saareyt kirjoitti:

        Rob on tenori kirkuja, Bruce laulaa naisen äänellä, hetfieldin ääni näihin verrattuna raakaa mies ääntä. Yeah!

        ja sanoit että Hetfieldin ininä ei kuulu metalliin, mitäs rob ja Bruce sit tekee?

        Kiljunta kuuluu metalliin, mutta sinä et sitä ymmärrä koska olet poseri ja olet tottunut kuulemaan vain puhtaita vokaaleita. Ja kyllä, James Hetfield todellakin kuullostaa enemmän pop-artistilta kuin kunnon metalli laulajalta. Kuuntele vaikka niitä Metallican live vetoja, ne eivät ole lähelläkään metallia.

        Kaikkien aikojen paras laulaja on tietysti Paul Baloff.


      • Anonyymi
        kreator \m/ kirjoitti:

        Death-metal vokalistit laulavat James Hetfieldin suohon, Hetfieldillä ei ole mitään tietoa metallivokaleista. Voisit tunkea tuon M. Shadowsin perseeseesi. Souzalla on kyllä ainutlaatuinen ääni, siinä olet täysin oikeassa.

        Itse pidän Chuck Billysta (Testament), Diosta, Michael Kiskesta (ex-Helloween), Phil Anselmosta (Down) ja Bobby "Blitz" Ellsworthista (Overkill).

        Haista sä nyt paska


      • Anonyymi
        oletko kuuro? kirjoitti:

        So? Olet selvästi poseri joka ei tiedä metallista mitään. Hetfield kuullostaa aivan pop-artistilta, sellainen ininä ei kuullu metalliin.

        1.Rob Halford
        2.Brice Dickinson
        3.Ronnie James Dio
        4.Blackie Lawless
        5.Joey Belladonna

        Poppi on kyllä paskaa mutta vittu mitään örinää jaksa saatana kuulla se ei se saatanan death ja black metal oo muutaku paskaa James on paras ja bruce VITTU ja ime paskaa


    • Retkuilija

      Siinä parhaat.

    • ...
    • Muutama hyvä:

      James Rivera (Helstar)
      David Wayne (Metal Church) - R.I.P.
      Geoff Tate (Queensrÿche)
      Ronnie James Dio (Elf/Rainbow/Black Sabbath/Dio/Heaven & Hell) - R.I.P.
      Rob Halford (Judas Priest)
      Marco Hietala (Tarot/Nightwish/Sapattivuosi)


      Niin, ja tällä muijalla on myös aika katu-uskottava ääni:

      http://en.wikipedia.org/wiki/Angela_Gossow

    • Eiköhän se ole selvä, että Rob Halfordilla =) Itse pidän myös Bruce Dickinsonin äänestä ja myös Panteran Phil Anselmo on aika hyvä tai ainakin jees.

    • Ja unohtui, että myös Ronnie James Dio on tosi hyvä.

    • Jep ja myös Blackie Lawless.

    • Anonyymi

      Blackie Lawless on parhaiden rock-äänien kärjessä. Ääni on tarpeeksi räkäinen kunnon ralleihin, mutta saa kumminkin herkkyyttä ja tuskaa mukaan ja siten syvyyttä lisää.

      Rhett Forrester on myös yksi unohdettu ääni, jonka ura jäi valitettavan lyhyeksi, ja Riotin riveistä hänet nykyään muistetaankin. Tätäkin kaveria voi sanoa ihan oikeaksi laulajaksi, ja itse nostankin hänet yhdeksi parhaimpien joukkoon.

    • Tosin Halfordilta täisi ääni vähän heikentyä sen jälkeen, kun ajeli päänsä kaljuksi joskus 1990 tai 1991. Katsoin eilen Priestin keikkaa vuodelta 1991 (olikohan joku Painkiller-kiertueen keikka, esiintyi siinä jo kaljupäänä) ja ainakin kuulosti siltä, että Halfordin ääni ei ollut enää yhtä terässä kuin aikaisemmin (vielä vuonna 1990 tehdyllä Painkiller-levyllä vetää todella hienosti). Tosin nyt 2000-luvulla on välillä vetänyt kuin viimeistä päivää, vaikka ei enää korkeimpiin säveliin yllä. Silti minusta Halfordin parhaimmat päivät laulajana ovat vuosien 1974-1990 välillä, vaikka pystyy vielä tänäkin päivänä laulamaan.

    • Parhaimmillaan Rob Halford oli ehkä vuoden 1986 Fuel for life -kiertueen aikoihin, kun oli jättänyt aineet pois. Hän oli ulkonäöllisestikin ehkä parhaimmillaan ja ääni oli mitä kovimmassa terässä.

    • Tosin vuonna 2008 tehdyllä levyllä "Nostradamus" Rob Halford laulaa todella hienosti, että kyllä hän vanhempanakin on vielä ainakin välillä yltänyt hienoihin suorituksiin ellei jopa mestarillisiinkin.

    • Myös vuosina 2011-2013 tehdyn Epitaph-kiertueen versio kappaleesta "Blood red skies" on todella hieno. Sen Halford vetää kuin viimeistä päivää.

    • Priestin Epitaph-kiertue 2011-2012.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      113
      1135
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      864
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      679
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      642
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      608
    6. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      62
      600
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      584
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      523
    9. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      90
      453
    Aihe