Tyypillistä Kristillisyyttä.

Per Skutti

Kristittypalstoilla uskovaiset ovat isoilleet että Japanin tsunami oli jumalan kosto lapsipornosta.

Isoilevat että kyllä Jeesus laittoi syntisille luun kurkkuun.

Sairasta sanon minä!

24

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä pilkkaa

      Yksi alkavista lopunajan tuomioista koko ihmiskunnalle. Lisää tulee...

      • Älä puhu paskaa

        Ne "lopunajat" ovat olleet heti-kohta täällä jo kaksituhatta vuotta sikäli kun teikäläisiä olisi uskominen (NOT!), joten vähän alkaa jo epäilyttää tuo...


      • Älä puhu paskaa kirjoitti:

        Ne "lopunajat" ovat olleet heti-kohta täällä jo kaksituhatta vuotta sikäli kun teikäläisiä olisi uskominen (NOT!), joten vähän alkaa jo epäilyttää tuo...

        "Ne "lopunajat" ovat olleet heti-kohta täällä jo kaksituhatta vuotta sikäli kun teikäläisiä olisi uskominen (NOT!), joten vähän alkaa jo epäilyttää tuo"

        Jeesus ennusti lopunajoista:

        "Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
        Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
        Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
        Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden." (Matt.24:6-9)

        Hyvin ajankohtainen ennustus, jonka toteuminen on silmiemme edessä. Se osoittaa myös kuinka tarkasti Raamattu pitää paikkansa!


      • he hee..
        Jaakob kirjoitti:

        "Ne "lopunajat" ovat olleet heti-kohta täällä jo kaksituhatta vuotta sikäli kun teikäläisiä olisi uskominen (NOT!), joten vähän alkaa jo epäilyttää tuo"

        Jeesus ennusti lopunajoista:

        "Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
        Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
        Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
        Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden." (Matt.24:6-9)

        Hyvin ajankohtainen ennustus, jonka toteuminen on silmiemme edessä. Se osoittaa myös kuinka tarkasti Raamattu pitää paikkansa!

        sitähän te hihhulit olette jo huutaneet parisentuhatta vuotta, eikä tapahdu. olette naurettavia.


      • Älä kommentoi Jaakob
        Jaakob kirjoitti:

        "Ne "lopunajat" ovat olleet heti-kohta täällä jo kaksituhatta vuotta sikäli kun teikäläisiä olisi uskominen (NOT!), joten vähän alkaa jo epäilyttää tuo"

        Jeesus ennusti lopunajoista:

        "Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
        Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
        Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
        Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden." (Matt.24:6-9)

        Hyvin ajankohtainen ennustus, jonka toteuminen on silmiemme edessä. Se osoittaa myös kuinka tarkasti Raamattu pitää paikkansa!

        Jos et edes vaivaudu lukemaan viestiä johon vastaat jätä suosiolla kokonaan kommentoimatta, Jaakob.
        Kun sinulla ei muutenkaan edes ole mitään oikeaa sanottavaa, miksi ylipäänsä hillut tällä palstalla?


      • .
        Älä kommentoi Jaakob kirjoitti:

        Jos et edes vaivaudu lukemaan viestiä johon vastaat jätä suosiolla kokonaan kommentoimatta, Jaakob.
        Kun sinulla ei muutenkaan edes ole mitään oikeaa sanottavaa, miksi ylipäänsä hillut tällä palstalla?

        Kristityt Natsit ainakin kertoivat miten paljon heitä syrjittiin WWIIsessa.


      • Muikkuinen
        Jaakob kirjoitti:

        "Ne "lopunajat" ovat olleet heti-kohta täällä jo kaksituhatta vuotta sikäli kun teikäläisiä olisi uskominen (NOT!), joten vähän alkaa jo epäilyttää tuo"

        Jeesus ennusti lopunajoista:

        "Ja te saatte kuulla sotien melskettä ja sanomia sodista; katsokaa ettette peljästy. Sillä näin täytyy tapahtua, mutta tämä ei ole vielä loppu.
        Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.
        Mutta kaikki tämä on synnytystuskien alkua.
        Silloin teidät annetaan vaivaan, ja teitä tapetaan, ja te joudutte kaikkien kansojen vihattaviksi minun nimeni tähden." (Matt.24:6-9)

        Hyvin ajankohtainen ennustus, jonka toteuminen on silmiemme edessä. Se osoittaa myös kuinka tarkasti Raamattu pitää paikkansa!

        Lienee pikkasen sairasta toivoa kuolemaa ja maailmanloppua vai mitä HÄ?


    • Uskon kauneus

      Samasta aiheestahan nuo ovat ilkoineet täälläkin, kun koko maanjäristys ja tsunami on kuulemma heidän Herransa kätten hienoja töitä ja rangaistus syntisille vääräuskoisille ja ateisteille.

      Ja sitten nää samat ihmiset ihan pokkava vakuuttelee, ettei heidän jumalansa tapa ketään, vaan on superkiva taivaan isukki joka haluaa vain hyvää kaikille.

      No kymmenien tuhansien ihmisten sattumanvarainen teurastaminen vauvasta vaariin ei kyllä millään taikatempulla muutu kivaksi ja rakastavaksi, mutta siitäkös nuo murhanhimoiset ja joukkokuolemista iloitsevat hihhulit mitään piittaisivat.

      Kertoo meille kaiken tarvittavan kristinuskosta, että kristityt iloitsevat kymmenien tuhansien ihmisten kuolemasta ja mittaamattomasta kärsimyksestä ja pitävät sitä oman jumalansa hienona tekona.

    • höpö höpö

      Kukaan ei usko kirjoitustasi!

      • Nimi merkki

        Ei ole mikään uskonasia. Jokainen voi itse lukea palstoilta kyseisiä viestejä,
        joita on todella paljon. Minäkin löysin niitä vaivatta kymmeniä.


    • Kusipäiden uskonto

      Tuo on juuri sitä tyypillisintä kristillisyyttä.

      Sen edellisen Aasian tsunamin aikanakin oli ihan vastaavanlaisia kirjoituksia, joissa kristityt ja heidän saarnamiehensä puhkuivat riemua ja ylpeyttä siitä, miten heidä jumalansa oli kurittanut niitä syntisiä saastoja, joilla ei ole oikeutta elää, koska ovat huorintekijöitä ja paholaisenpalvojia. Nytkin riemuitsevat näistä lopunajanmerkeistä ja pitävät niitä ehdottoman oikeutettuina, aivan kuten ovat aina puolustelleet verisiä kansanmurhiakin, joissa teurastetaan joku kansa viimeiseen sylivauvaan. Jumalan tahto, nääs. Mitään sympatiaa kärsiville uhreille ei tietenkään löydy, koska nämä syntiset pirulaiset ovat itse vetäneet jumalan vihan päällensä jumalattomilla teoillaan ja synnissä rupemisellä. Oma vikansa.

      Missä vain kristitty, siellä aina noitarovio. Siinä tiivistyy kristinuskon koko
      lähimmäisenrakkaus.

      Ja sitten ne vielä ihmettelevät, miksi pidämme heitä ja heidän uskontoaan vastenmielisenä kusipäiden uskontona?

    • höpöä

      Höpö höpö

    • Massa Cre
      • Sitähän se

        Niin, siinä kristitty iloitsi ja riemuitsi Japanin tuhoista ja ylisti jumalaansa, jolta oli kuulemma rukoillut jotain sen kaltaisia voimallisia tekoja. Oli suunnattoman ilahtunut siitä miten jumala oli kurittanut Japania. Siinä taas kristiuskon kauneus tiivistyy.


      • Olly

        Japanissa kuolleet lapset joutuvat Helvettiin, kun eivät olleet edes ehtineet kuulla Kristinuskosta? Siinä suvaitsevainen näkemys kaikille.

        Koskakohan idioottikatras uskaltaa myöntää itselleen, että kuollut on vain kuollut?


    • aina samaa

      Yität mustamaalata kristittyjä. (Niin on kyllä tehty jo vuosisatoja).

      • Kusipäiden uskonto

        Eipä tarvitse yrittää. Riittää kun lukee ja kuuntelee kristittyjen viestejä.

        Esimerkiksi tuolla Profetiat-palstalla on kymmenittäin kirjoituksia, joissa iloitaan ja riemutaan siitä, miten Herra on ravistellut Japania ja koko maailmaa. Sen sijaan sieltä ei löydy ainotakaan kirjoitusta, joissa surtaisiin ja kauhisteltaisiin Japanilaisia uhreja. Itsehän ovat Herran vihan päällensä vetäneet, joten oma vikansa.

        Joten ei tosiaan tarvitse yrittää. Kyllä te teette sen ihan itse.


    • ++++++++++++++++

      "Kristittypalstoilla uskovaiset ovat isoilleet että Japanin tsunami oli jumalan kosto lapsipornosta."

      Tapa jolla jumala tuomitsi oli tehoton, hidas ja kohdistui syyttömiin ja syyllisiin.

      Muistuttaa enemmän pikkulapsen kiukuttelua kuin kaikkivaltiaan rangaistusta.

      • Massa Cre

        "Kristittypalstoilla uskovaiset ovat isoilleet että Japanin tsunami oli jumalan kosto lapsipornosta."

        Jumala siis kostaa lapsipornon tappamalla tuhansia lapsia?

        Kyllä ne lapset tuntuvat olevan paremmassa turvassa pornotehtailijoiden kuin kristittyjen jumalan hoivissa.


    • TosiUskis

      Uskossa elävä ylistää Herransa voimallisia tekoja! Herra ei koskaan tee vääriä tekoja jokainen,saa ansionsa mukaan.Japanilaiset syntiset irstaat itse Herran vihan päällensä vetäneet. Halleluja, Amen!

      • nuuttipukki

        niin varmaan.


      • synnin palkka

        Syntiset saa ansionsa mukaan.


      • Nuuttipukki.
        synnin palkka kirjoitti:

        Syntiset saa ansionsa mukaan.

        Raamatun mukaisesti kaikki ovat syntisiä, siinä ovat kredutkin kovilla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      922
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      24
      869
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      766
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe