Iltalehden lukijat: Abortti ei jätä rauhaan

Roppotti

http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/2011032513434174_rb.shtml

"Lumikki" sanoo mm. :
"Keskustelupalstojen lukeminen kuitenkin vain pahensi asiaa ja teki oloni todella syylliseksi."

Onkohan Lumikki törmännyt SamiA:n kirjoituksiin?
Tämmöistä pahoinvointiahan ne Samin sekopäiset sepustukset juuri tuottavat, mutta ikävä kyllä herra taitaa olla liian yksinkertainen itse ymmärtämään minkälaista tuskaa hän aiheuttaa muille ihmisille hölpötyksillään.

8

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dara

      Tai sitten hän on vieraillut täällä Suomi24:n abortti-palstalla ja saanut kuulla olevansa oksettavan itsekäs lapsensa tappaja, täysin moraaliton ja epänormaalin julma ihminen, ihmisarvoltaan pohjasakkaa, josta ei koskaan kunnollista äitiä kenellekään voi tulla. Tuollainen kritiikki ja vielä paaaljon pahempikin on ihan tavallista abortti-palstalla. Siellä ei jotkut abortin vastustajat kaihda mitään keinoja ja siellä haukutaan jopa murhahinguiksi ja raatoperseiksi abortin tehneitä ihan surutta. Kielenkäyttö toisia kirjoittajia kohtaan on sillä palstalla varsinkin yhden multinikin kohdalla niin ruokotonta, että vahvempiakin hirvittää...

      • Joku vanhempiensa vihaama koulukiusattu multinikki siellä aborttipalstalla ilmeisesti riehuu.
        Oma lukemani ns vittumaisista, sanallisesti sadistisista ihmisistä on se, että noin puolet heistä on saaneet lapsena henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Tuollainen lapsi kokee koko muun maailman hänet hyljänneen ja kostaa sitten loppuelämänsä kaikille vastaantulijoille. Niin naapureille, työkavereille, kuin anonyymeille nikeillekin näillä foorumeilla.
        Ei kukaan tasapainoinen ihminen pysty "alkamaan vittumaiseksi" tuosta vaan. Se maailmanviha on noihin ihmisiin jo etukäteen ladattu ja yleensä varhaislapsuudessa. Niistä osa saa sadistista nautintoa, kun "pääsevät antamaan takaisin".
        Kadehtia ei kannata ihmistä, joka ei kykene luottamaan, rakastamaan, olemaan ystävä tai tuntemaan juurikaan empatiaa. Tuollainen vihan täyttämä ihminen on säälittävä tapaus karsean menneisyytensä vuoksi ja toisaalta vihattava nykytekojensa puolesta.
        Liki puolet on sitten niitä, joilla on aivot jo syntymähetkellä poskellaan, mantelitumake on pienempi, joku toinen kohta oli isompi ja kolmaskin kohta poikkesi ns normaaleista. 4-vuotiaan aivojen magneetti-viipalekuvasta nähdään 80% todennäköisyydellä, tuleeko ihmisestä liki tunneköyhä ja mahdollisesti agressiivinen.
        Jos ja kun tuo aivojen erillaisuus on perinnöllistä, niin se voisi osaltaan selittää muutamia historian asioita. Onko perinnöllistä, en tiedä.


      • Dr Von.
        ikiateisti kirjoitti:

        Joku vanhempiensa vihaama koulukiusattu multinikki siellä aborttipalstalla ilmeisesti riehuu.
        Oma lukemani ns vittumaisista, sanallisesti sadistisista ihmisistä on se, että noin puolet heistä on saaneet lapsena henkistä ja fyysistä pahoinpitelyä. Tuollainen lapsi kokee koko muun maailman hänet hyljänneen ja kostaa sitten loppuelämänsä kaikille vastaantulijoille. Niin naapureille, työkavereille, kuin anonyymeille nikeillekin näillä foorumeilla.
        Ei kukaan tasapainoinen ihminen pysty "alkamaan vittumaiseksi" tuosta vaan. Se maailmanviha on noihin ihmisiin jo etukäteen ladattu ja yleensä varhaislapsuudessa. Niistä osa saa sadistista nautintoa, kun "pääsevät antamaan takaisin".
        Kadehtia ei kannata ihmistä, joka ei kykene luottamaan, rakastamaan, olemaan ystävä tai tuntemaan juurikaan empatiaa. Tuollainen vihan täyttämä ihminen on säälittävä tapaus karsean menneisyytensä vuoksi ja toisaalta vihattava nykytekojensa puolesta.
        Liki puolet on sitten niitä, joilla on aivot jo syntymähetkellä poskellaan, mantelitumake on pienempi, joku toinen kohta oli isompi ja kolmaskin kohta poikkesi ns normaaleista. 4-vuotiaan aivojen magneetti-viipalekuvasta nähdään 80% todennäköisyydellä, tuleeko ihmisestä liki tunneköyhä ja mahdollisesti agressiivinen.
        Jos ja kun tuo aivojen erillaisuus on perinnöllistä, niin se voisi osaltaan selittää muutamia historian asioita. Onko perinnöllistä, en tiedä.

        Voiskos ne tunneköyhät nelivuotiaat vielä ns jälkiabortoida??


    • Noista viesteistä kautta linjan näkyy, että abortin tekeminen on vaikea päätös, joka saattaa jättää pysyvät arvet. Siihen päätyvät ihmiset tarvitsevat tukea eikä murhasyytöksiä ja haukkumisia, joita jotkut turbohihut harrastavat. SamiA on oikein malliesimerkki.

    • Hyvä se on muita arvostella kun omat opit ja arvot on täysin retuperällä..

    • sbedse

      Joo. Ei abortti ole sen pahempi asia kuin lemmikkikoiran tappaminen. Turha siitä liikaa on ottaa syyllisyyttä.

    • muistiksi!

      Se alkio on elävä ihminen! Muistakaa!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe