Oletko tullut ajatelleeksi moista?
http://www.aitoterveys.fi/Mikroaaltouuni.php
Mikro tuhoaa vitamiinit !
5
112
Vastaukset
- Ei mitään uutta.
Sehän on tiedetty jo kauan sitten.
Nyt joutui mikroaaltouuni panniin.
Turhan usein tulee käytettyä, sillä kun on niin näppärä saada äkkiä kuumaksi. Kakkuja en sentään ole mikrolla paistanut, enkä kasviksia keitellyt, mutta tiedän heitäkin olevan jotka noin tekevät. Ja pikkulasten purkkiruuathan ihan yleisesti lämmitetään mikrossa :O
Saahan sen ruuan lämmitettyä kattilassakin ja uunossa kun viitsii vähän nähdä vaivaa ja käyttää aikaa.
On se ollut jotenkin aivosopukoiden hämärissä tiedossa tuo asia, mutta hyvä
kun muistutit.- Rusinapullaa
Minä sulattelen mikrolla pääasiassa pullaa pakkasesta,
ei siinä pullassa taida vitskuja olla....
Toivottavasti mikro tuhoaa myös osan pullan
hiilihydraateista :D Höööööö, en ole koskaan omistanut enkä edes halunnut mikroaaltouunia.
Mahdollisimman vähillä koneilla yritän ja haluan eleskellä.
Eikä niin kiirustakaan ole että siihen jotain vempaimia tarvis että ehtis enemmän.
Tätäkin tietsikkaa mietin monta vuotta ennenkun hommasin, todella monta.
No tässähän tää nyt sitten on ollut jo kolmisen vuotta, vähän yli.joo-o kyllä ja lopetin jo ysärillä.. kuka hullu..mikro mit?..hä uuni on keksitty ja hella ja ja vielä mikromuovipussit ni muovit imeytyy päähä ja mitä vit..site tulee näitä ääöö ihmisiä muovi on huonoks aivoille..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706604
- 594492
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283168- 612997
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905- 151574
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271566Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341359
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471283