TosiUskovan Kristityn blogi

No huhhuh

Löysinpä sattumalta tuollaisen oikein kunnon TosiUskovan ja hartaan kristityn ylläpitämän blogin:

http://lauriovesai.wordpress.com/yhteiskunta/

Paljon painavaa asiaa ja kannattaa tsekata, miten kunniansa saavat kuulla niin homot kuin naispapit kuin aborttien tekijätkin - sekä tietenkin juutalaiset ja holokaustivalheiden levittelijät. Hitleriä ylistetään ja siteerataan.

On se vaan vekkuli olento tuo TosiKristitty.

13

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo o. Just antoher cospirecy site on internet. Muutaman artikkelin luin ja samaa vanhaa slaliittoskeidaa Juutalaisista, Vapaamuurariesta ja kommareista. Ja heidän salaisista juonista...

      Sama tasoa David Icken juttujen kanssa.

    • Kummal lista

      Jätkä vihaa homoja, naispappeja ja abortteja siinä missä kuka tahansa normaali fundiskrisu, mutta jotenkin kummasti onnistuu vielä olemaan täysi natsi ja ihannoimaan Hitleriä sekä vihaamaan juutalaisia ja kiistää koko holokaustin.

      Täytyy sanoa että jätkis on ainakin Lutherinsa kunnolla lukenut. Joten laitetaan tähän vielä asiaan sopivaksi jatkoksi vanhan kunnon uskonpuhdistajan ylevät mietteet juutalaista, tuosta Herran valitusta kansasta:

      1) Juutalaisten synagogat ja koulut pitää polttaa maantasalle, mutta vain *meidän Herramme kunniaksi*.
      2) Juutalaisten talot pitää sytyttää tuleen.
      3) Kaikki rukouskirjat ja Talmud-tekstit pitää takavarikoida juutalaisilta, jotta he eivät voi levittää valheitaan.
      4) Rabbeja täytyy kieltää opettamasta uskontoaan, kuoleman tai raajan menetyksen uhalla.
      5) Juutalaiset eivät saa käyttää valtateitä.
      6) Kaikki hopea ja kulta täytyy takavarikoida juutalaisilta.
      7) Nuoret ja vahvat juutalaiset täytyy laittaa pakkotöihin.

      Kas noin totesi Luther kirjasssaan "Juutalaisista ja heidän valheistaan",
      jonka voi kokonaisuudessaan käydä lukemassa täältä, jos huvittaa tai jos ei muuten usko:

      http://www.humanitas-international.org/showcase/chronography/documents/luther-jews.htm

      Näyttää olevan tuo kristinuskon keskeisin sanoma aina ja iankaiken Pyhä Viha.

    • Looginen lopputulos raamatulla päähänlyömisestä.
      Koskapa juutalaiset tappoivat Jeesuksensa, niin juutalaiset on paskoja, blogistin mielestä.
      Tiukkaa tekstiä ja tuollaiset on vapaana.

      >>>Näyttää olevan tuo kristinuskon keskeisin sanoma aina ja iankaiken Pyhä Viha.

      • Hihhulilogiikka

        Hihujen logiikka ei myöskään päätä huimaa, tietenkään. Minä olen törmännyt useampaankin hihhuliin, joka on kironnut "Jeesuksen murhaajia" puhuen milloin vääristä uskovista, milloin fariseuksista, milloin maallisen vallan viranomaisista.

        Kun olen sitten kysynyt hihulta, että no eikös se Jeesus jumalan suunnitelman mukaisesti pitänytkin tappaa ja ristiinnaulita ja eihän sinulla olisi koko sinun uskontoasi, jos näin ei olisi tehty - joten miksi sinä kiroat ihmisiä, jotka tekivät täsmälleen mitä pitikin tehdä, nimenomaan jumalasi suunnitelman mukaisesti?

        Tarvitseeko erikseen mainitakaan, että jokainen keskustelu loppui aina tähän kohtaan, eikä ikinä tullut ainotakaan vastausta.


      • Hihhulilogiikka kirjoitti:

        Hihujen logiikka ei myöskään päätä huimaa, tietenkään. Minä olen törmännyt useampaankin hihhuliin, joka on kironnut "Jeesuksen murhaajia" puhuen milloin vääristä uskovista, milloin fariseuksista, milloin maallisen vallan viranomaisista.

        Kun olen sitten kysynyt hihulta, että no eikös se Jeesus jumalan suunnitelman mukaisesti pitänytkin tappaa ja ristiinnaulita ja eihän sinulla olisi koko sinun uskontoasi, jos näin ei olisi tehty - joten miksi sinä kiroat ihmisiä, jotka tekivät täsmälleen mitä pitikin tehdä, nimenomaan jumalasi suunnitelman mukaisesti?

        Tarvitseeko erikseen mainitakaan, että jokainen keskustelu loppui aina tähän kohtaan, eikä ikinä tullut ainotakaan vastausta.

        Hihhulilogiikka
        6.4.2011 22:03

        >>>Tarvitseeko erikseen mainitakaan...


      • ?

        Uunin sytykeenä, tarkoitan..


      • tiedän
        ? kirjoitti:

        Uunin sytykeenä, tarkoitan..

        ikiateistin kotona on ainakin yksi Raamattu - vaimonsa.


      • tiedän
        tiedän kirjoitti:

        ikiateistin kotona on ainakin yksi Raamattu - vaimonsa.

        Tosinkuin Kristityillä - se vaimo on Jeesus, koska Raamattu kieltää seksin.

        Penis vain Raamatun väliin, ja kannet vauhdilla kiinni. Korvaa saman asian

        minä tiedän tiedän koska olen Kristitty.


      • on


      • ? kirjoitti:

        Uunin sytykeenä, tarkoitan..

        ei ole uunia, takkaa tms


      • tiedän kirjoitti:

        Tosinkuin Kristityillä - se vaimo on Jeesus, koska Raamattu kieltää seksin.

        Penis vain Raamatun väliin, ja kannet vauhdilla kiinni. Korvaa saman asian

        minä tiedän tiedän koska olen Kristitty.

        >>>Raamattu kieltää seksin.


    • Huh huh, olipa jätkä onnistunut painumaan kauas parodiahorisontin tuolle puolen. Ensireaktio on sanoa, ettei tuommoisia oikeasti voi olla olemassa. Valitettavasti voi ja on.

      • Jepjep.

        Minäkin luulin aluksi, että tuo on vain jotain törkeää pilaa ja äärimmilleen vietyä trollausta. Mutta mitä enemmän luin sitä selvemmäksi se tuli - kaverihan on aivan tosissaan ja sataprosenttisen vakavissaan.

        Esimerkiksi tässä hän kertoo omasta palavasta uskostaan Jeesukseen Kristukseen ja tämän sovintouhriin sekä haukkuu maan rakoon kaikki uskonsa pilkkaajat:

        http://lauriovesai.wordpress.com/2010/10/02/jumalaa-pilkataan-julkisesti-suomessa/

        "Grönroos ei tiedä, ettei kristinuskossa sana ”usko” tarkoita yleistä uskoa Jumalaan vaan uskoa Jeesuksen Kristuksen sijaissovitukseen. Grönroos siis julkisesti ilmoittaa minut, joka olen kristitty ja Jeesuksen lunastusteossa pelastettu, järjen valossa paheelliseksi. ... en itse johda itseäni vaan Jumala (hänen Henkensä, jonka pakottamana nuokin yllä olevat kirjoitin). kristinusko ON totta. Jeesuksen elämä, kuolema ja ylösnousemus ovat historiallisia tosiasioita. Muut uskonnot ovat ihmiskeksintöä. Kristinusko on itse Jumalalta tullut. Tie Jumalan luo on yksin Jeesus Kristus, syntien anteeksiantamus. Todellisella kristityllä on yhteys Jumalaan, koska erottava synti pyyhitään Kristuksessa (uskossa Kristuksen sijaissovitukseen) pois. Kun syntiä ei Kristuksen tähden lueta, syntyy automaattisesti sydämen yhteys Jumalaan ja ihmisessä asuu Jumala. Ihmisessä asuva Pyhä Henki on se, joka kristityssä synnyttää rukouksen yhdessä kristityn “uuden ihmisen kanssa” (joka on synneistä puhdistunut). Koska kristityn lihassakin kuitenkin asuu vielä syntiä (ns. “vanha ihminen”), hänen rukouksensa ei ole täysin puhdas. Pyhä Henki ohjauksellaan ohjaa ihmistä rukouksessa. Kristitty rukoilee siis Pyhässä Hengessä."

        Tyylipuhtaampaa uudestisyntyneen kristityn uskonjulistusta ei ole paljon missään nähtykään ja kaveri on aivan täysi natsi, kiroaa juutalaisia ja ihailee sekä siteeraa Hitleriä. Ja näin siis tosiuskova uudestisyntynyt kristitty!? Hitler olisi rakastanut tätä uudestisyntynyttä kristittyä, mutta toisaalta Hitlerhän oli itsekin kirkkoon kuulunut kristitty, joka ei koskaan eläissään eronnut kirkosta.

        http://lauriovesai.wordpress.com/2011/02/27/holokaustiasiassa-valtio-rikollinen/

        http://lauriovesai.wordpress.com/2011/02/13/meidat-pelasti-adolf-hitler/


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3517
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      252
      1973
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      91
      1285
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      59
      1164
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1024
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      986
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe