Olen luonnonvastainen iljetys

1. Kor: 11

14 Eikö itse luontokin opeta teille, että jos miehellä on pitkät hiukset, se on hänelle häpeäksi;

15 ja että jos vaimolla on pitkät hiukset, se on hänelle kunniaksi? Sillä ovathan hiukset annetut hänelle hunnuksi.

16 Jos joku kuitenkin väittää vastaan, niin sanon hänelle, ettei meillä ole sellaista tapaa eikä yleensäkään Jumalan seurakunnilla.

Tässä kuva siitä, miltä hiukseni näyttivät runsas vuosi sitten (nyt ne ovat huomattavasti pidemmät):

http://i53.tinypic.com/2mhhj4m.jpg

Tulkaa eheyttämään minut, hihut.

33

219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesus! oletko se sinä?

      • En ole Jeesus, mutta erehdys on ymmärrettävä: molemmat meistä on sosialisteja ja esiintyvät kuvissa pitkätukkahippeinä.


      • Aatami9 kirjoitti:

        En ole Jeesus, mutta erehdys on ymmärrettävä: molemmat meistä on sosialisteja ja esiintyvät kuvissa pitkätukkahippeinä.

        http://mina.suomi24.fi/A.Mikkonen/kuvat/9468006
        Luonnonvastaisuus täälläkin on tosiasia, linkissä kuva viime Perjantailta tästä iljetyksestä:)


    • Dara

      Mars parturiin siitä senkin perverssi puolipedofiili murhaajasta seuraava saatananpalvoja iljetys!!! Muuten joudut kadotukseen!!!

      (Huom: tämä oli rehellinen ja asiallinen varoitus. Jos olet eri mieltä kanssani, riistät minulta sanan- ja uskonnonvapauden.)

      • Tunsin piston sydämessäni, kun luit Raamattua väkevästi NIIN KUIN SIELLÄ LUKEE. Paav... ei kun siis Jumalan sanoja ei saa tulkita niinkuin porttokirkko.

        En toki muutenkaan halua riistää sinulta sananvapautta. Surullista on nähdä sananvapauden tila Suomessamme. Sanoma-osakeyhtiö tuo esiin jatkuvasti Jumalan Sanan vastaista agendaansa julkaisemalla tällaisia juttuja:

        http://www.iltasanomat.fi/idols/Suuri suru! Idols-Ilpon ystävä kuoli autokolarissa/art-1288380536672.html

        Tämä on vihakampanjointia Jumalan puheet tosissaan ottavia uskovia kohtaan. Tekisipä joku nettiadressin asiasta.


      • Aatami9 kirjoitti:

        Tunsin piston sydämessäni, kun luit Raamattua väkevästi NIIN KUIN SIELLÄ LUKEE. Paav... ei kun siis Jumalan sanoja ei saa tulkita niinkuin porttokirkko.

        En toki muutenkaan halua riistää sinulta sananvapautta. Surullista on nähdä sananvapauden tila Suomessamme. Sanoma-osakeyhtiö tuo esiin jatkuvasti Jumalan Sanan vastaista agendaansa julkaisemalla tällaisia juttuja:

        http://www.iltasanomat.fi/idols/Suuri suru! Idols-Ilpon ystävä kuoli autokolarissa/art-1288380536672.html

        Tämä on vihakampanjointia Jumalan puheet tosissaan ottavia uskovia kohtaan. Tekisipä joku nettiadressin asiasta.

        Itse tein parannuksen jo 18v. Erosin kirkosta ja leikkautin hiukset lyhyemmiksi.. Nuorena oli piiitkät kutrit ja puhekin kuullosti viikon luontoääneltä (tuvit, tuvit, tuvit........)


      • Dara
        Aatami9 kirjoitti:

        Tunsin piston sydämessäni, kun luit Raamattua väkevästi NIIN KUIN SIELLÄ LUKEE. Paav... ei kun siis Jumalan sanoja ei saa tulkita niinkuin porttokirkko.

        En toki muutenkaan halua riistää sinulta sananvapautta. Surullista on nähdä sananvapauden tila Suomessamme. Sanoma-osakeyhtiö tuo esiin jatkuvasti Jumalan Sanan vastaista agendaansa julkaisemalla tällaisia juttuja:

        http://www.iltasanomat.fi/idols/Suuri suru! Idols-Ilpon ystävä kuoli autokolarissa/art-1288380536672.html

        Tämä on vihakampanjointia Jumalan puheet tosissaan ottavia uskovia kohtaan. Tekisipä joku nettiadressin asiasta.

        Hienoa, olet parannuksen tiellä!

        Raamattu on absoluutti, sitä ei saa tulkita. Kaikenkarvaiset tulkinnat vievät vain syntien valkaisuun ja hyväksyntään ja SAATANA nauttii sellaisesta seurasta! Kyllä meidän täytyy pitää Raamatun - siis Jumalan sanasta - siis sananvapaudestamme, kiinni!

        Siunausta sinulle uudestisyntynyt parannuksentekijäveljeni!

        (T: Dara jonka (polkkamittainen) tukka liehuu hurskauden huntuna)


      • ikiateisti kirjoitti:

        Itse tein parannuksen jo 18v. Erosin kirkosta ja leikkautin hiukset lyhyemmiksi.. Nuorena oli piiitkät kutrit ja puhekin kuullosti viikon luontoääneltä (tuvit, tuvit, tuvit........)

        Se on oikein. Porttokirkosta tulee erota ja hiukset ei saa olla syntiset. Kai vaimollasi on pitkät hiukset?


      • Aatami9 kirjoitti:

        Se on oikein. Porttokirkosta tulee erota ja hiukset ei saa olla syntiset. Kai vaimollasi on pitkät hiukset?

        Duoda, duoda.........
        Siis seli seli...kukaanhan ei ole täydellinen?
        Paitsi Sinä Jeesus!
        Ei ole pitkät, muttei ihan siimeksetkään, ns tavalliset.

        Voisiko niiden eukon hiusten liian lyhyyden kompensoida vetämällä oman pään 2mm koneella, kysyy nimimerkki Sinua Seuraten?


      • ?
        ikiateisti kirjoitti:

        Itse tein parannuksen jo 18v. Erosin kirkosta ja leikkautin hiukset lyhyemmiksi.. Nuorena oli piiitkät kutrit ja puhekin kuullosti viikon luontoääneltä (tuvit, tuvit, tuvit........)

        No, miltäs se puheääni nyt kuullostaa?


      • ? kirjoitti:

        No, miltäs se puheääni nyt kuullostaa?

        Sarkastiselta ja elämäniloiselta. Siinä opinahjossa (poikalyseo) piti olla ns kovis ja puhetyyli sen mukainen. Sama taitaa tuon luontoäänen suhteen taitaa tilanne olla nykyään esikouluissakin, olen ymmärtänyt.


      • Dara kirjoitti:

        Hienoa, olet parannuksen tiellä!

        Raamattu on absoluutti, sitä ei saa tulkita. Kaikenkarvaiset tulkinnat vievät vain syntien valkaisuun ja hyväksyntään ja SAATANA nauttii sellaisesta seurasta! Kyllä meidän täytyy pitää Raamatun - siis Jumalan sanasta - siis sananvapaudestamme, kiinni!

        Siunausta sinulle uudestisyntynyt parannuksentekijäveljeni!

        (T: Dara jonka (polkkamittainen) tukka liehuu hurskauden huntuna)

        Nöyrin kiitokseni ja
        Siunausta myös Sinulle


      • ikiateisti kirjoitti:

        Sarkastiselta ja elämäniloiselta. Siinä opinahjossa (poikalyseo) piti olla ns kovis ja puhetyyli sen mukainen. Sama taitaa tuon luontoäänen suhteen taitaa tilanne olla nykyään esikouluissakin, olen ymmärtänyt.

        Sarkasmi on vaan niin hevatan vaikee laji, mutta kyllä kiroillakin välillä täytyy;)


    • ja onnea
      6.4.2011 22:19

      Pitää hämätä.
      Synkkä, kylmä ja pimeä mutta silti niin masentava nuoruuteni Oulussa oli pelkkää selviytymistaistelua.
      Päällepäin mun piti 11v alkaen näyttää siltä, että pystyn tarvittaessa vaikka tappamaan.
      Koulu oli täynnä poikia (11v-->18v) ja kuri kuin hitlerjugendeissa.
      Nahkatakki ja pitkät letit kovimmilla.
      Se onneton, joka pehmeytensä näytti sai tuta, mitä heikkous on.
      Kun olin 15v niin kaverit kerto mua pelänneensä useamman vuoden. Välillä pelkäsin itte kouluun menoa, mutta en silti koskaan kävelly nyrkkiin.
      Paljoltihan se oli pelkkää teatteria, mutta en tuota teatteria ole sittemmin kaivannut.

    • ja onnea

      Tiedän kyllä. Minäkin liityin paikalliseen lätkäjoukkueeseen, en siksi että olisin ollut erityisen innoissani lätkästä, vaan koska se toi tiettyä arvostusta ja sitä kautta myös turvallisuutta. Aluksi minua vieroksuttiin sielläkin, mutta kun nopeasti kävi selväksi, että olin yksi joukkueen parhaista pelaajista (aika surkea joukkue, ei vaatinut paljoa) niin minut alettiin hyväksyä luonnonvastaisine ja iljettävine hiuksineni. Kaupungilla säästyin joskus tappelemiselta ja turpasaunalta, kun joku lätkäjoukkueen tyyppi tuli väliin ja selitti, että tätä tyyppiä ei sitten hakata, se pelaa meidän joukkueessa.

      Urheilu ja uskonto, nää suomalaisille niin pyhät asiat.

      Ja surkuhupaisaa tämäkin - tosi ahkeran salilla treenaamisen ja pelaamisen jälkeen kehitin lopulta itselleni niin rautaisen taklauskunnon, etten olisi enää pelännyt ottaa matsia vaikka kahta tyyppiä vastaan yhtä aikaa - mutta sitten sainkin olla ihan kokonaan rauhassa. No, parempi myöhään...

      • vahva.

        Itse nostan 800 kg.


      • Heikko.
        vahva. kirjoitti:

        Itse nostan 800 kg.

        Voisit päästä ennätystenkirjoihin tuolla, maailman painavimmaksi ihmiseksi siis.


      • vaatimaton.
        Heikko. kirjoitti:

        Voisit päästä ennätystenkirjoihin tuolla, maailman painavimmaksi ihmiseksi siis.

        Tarkoitin että nostan yhdellä kädellä 800 kg.


    • Tosimies.

      Olet kuin vastakohtani!
      Yksi asia mikä teitä ateisteja yhdistää on kokolailla komeus ja viimeistelty ulkonäkö, veikkaanpa että pukeudutkin arvokkaasti ja olet merkkitietoinen.
      Saanen kysyä , onko sinulla työpaikkaa ja jos on niin minkälainen työ?

      Näytät muuten aika väsyneeltä,,

    • kyselevä

      Tulemme. Mikä on osoitteesi?

      • adam s.

        Roskakori.


    • -

      Haluan korostaa, että Jumala ei suinkaan vihaa sinua, vaan tuota sinun irstasta syntiäsi.

    • hame sinulle päälle

      Olet hattupää lapsellinen tyyppi. Olet varmaankin joku turhautunut työtön!

    • Päivi Räsäsen pojalle Hame. Hippitukka oli Räsäsen poikakin, armeijaan mennessään.
      3.1.2007 Iltalehti
      >>>Kansanedustaja Päivi Räsänen vaatii varusmiehille oikeutta pitkiin hiuksiin. Armeija uhkaa kansanedustaja Päivi Räsäsen Sakari-pojan komeita kutreja.

      • Kiltti voisi olla ihan jees. Eikös sekin ole hame, tavallaan, ja Dickinsonin Bruciekin on sellaista pitänyt. Up the Irons!


      • Aatami9 kirjoitti:

        Kiltti voisi olla ihan jees. Eikös sekin ole hame, tavallaan, ja Dickinsonin Bruciekin on sellaista pitänyt. Up the Irons!

        Kiltin alla ei ole kuulemma mitään hävettävään. Toiminnanmiesten asu ja skottien.


    • .

      Olet,olet itsensä itse parhaiten tuntee.

      90% ihmisistä varmasti pitää sinua vastenmielisen näköisenä kuten itsekin sanoit itsestäsi.

    • Ateisteille tyypilliseen epärehelliseen tapaan olet photoshopannut kuvasta pois verisen kirveen ja lihaveitsen! Kyllä ei kieroudella ole mitään rajaa! Tukkasi näyttää myös ihan puhtaalta mikä tietenkin on valhetta koska ateismistithan ovat aina yltä päältä Rasvassa!

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe