Tässä jälleen syy miksi uskontoja ei pitäisi sallia:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011040713504928_uu.shtml
Uskontoja ei tarvita
9
92
Vastaukset
- Suhteellisuutta
Montako hyväksikäyttöä luulet maassamme tapahtuneen kaikenkaikkiaan kymmenien vuosien aikana.
Paljon... RE:Uskontoja ei tarvita
-samaa mieltä.
Kristinusko ei olekaan uskonto. Mitä enemmän uskonnollisuutta, sitä vähemmän jumalallisuutta, jumalan kaltaisuutta."Kristinusko ei olekaan uskonto."
Kyllä on. Vaikka sinä haluaisit kuinka määritellä sanoja uudestaan, eivät ne merkitykset sinun vaihtamisellasi muutu.
- Niinpä niin ja niin
Elä vaan toivossa Jumalanhullu.
Lasten hyväksikäytöstä on tullut niin yleistä ei-uskovien maailmassa, että se on sieltä soluttautunut myös seurakuntiin. Pedofilia ei siis ole lähtöisin seurakunnista, vaan niiden ulkopuolelta,
Pedofilian juuret ovat siten ei-uskovissa ja uskontojen vastustajissa.
Jos pedofilia on ateistien muklaan väärin, niin silloinhan he ovat samaa mieltä kuin Raamattu, jota he väittävät satukirjaksi."Lasten hyväksikäytöstä on tullut niin yleistä ei-uskovien maailmassa, että se on sieltä soluttautunut myös seurakuntiin. Pedofilia ei siis ole lähtöisin seurakunnista, vaan niiden ulkopuolelta,
Pedofilian juuret ovat siten ei-uskovissa ja uskontojen vastustajissa."
- Minkä todisteiden pohjalta?[ järjetöntä mussutusta by Jaakob ]
Lähde?
Minusta myös Voldemortin kukistaminen oli oikein. Olen siitä samaa mieltä kuin Harry Potter-kirjasarja, jota väitän satukirjoiksi.- kjhkhjkhkjhjkhkjhjkh
'Jos pedofilia on ateistien muklaan väärin, niin silloinhan he ovat samaa mieltä kuin Raamattu, jota he väittävät satukirjaksi.'
Missä kohtaa raamattua se kielletään?
Toisekseen uskonto on ollut kuolemassa sen syntymästänsä asti. se on pyrkinyt kehittymään ajan mukaisesti rikkoen pikkuhiljaa vanhoja dogmejaan. Nykyisin skeptisyys uskontoa ja sen ympäripyöreitä opetuksia kohtaan on alkanut kiristämään narua uskonnon kaulassa yhä tiukemmin.
Uskonnon ei auta kuin mukautua yhteiskuntaan. Tai rappeutua kokonaan pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761725
- 108977
- 89849
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19673- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41557Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164513Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;191453- 26439