Opettavainen sarjakuva

24

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tähän on tulut ....

      Aikuinen mies, lukee päivät pitkät sarjakuvia.Tuollako edistät ateismia? No on eväät vähissä. Lapsellista, tosi tieteellistä?

      Tällä palstalla kirjoittelee enää muutama naivi peräkammaripoika.

      • Muutama korjaus ansiokkaaseen arvioosi:

        "Aikuinen mies, lukee päivät pitkät sarjakuvia."

        En lue.

        "Tuollako edistät ateismia?"

        En edistä tällä ateismia, vaan kiinitä huomiota erääseen uskonnon mätäpaiseeseen. Yhteen monista.

        "No on eväät vähissä."

        Kotonani on jääkaapissa ihan tarpeeksi evästä pariksi päiväksi.

        "Lapsellista"

        Mieluummin lasellinen kuin lapsen tasolla oleva mielikuvituskaverin palvoja.

        "tosi tieteellistä?"

        Hei, Sherlock, väittikö joku tätä tieteelliseksi?

        "Tällä palstalla kirjoittelee enää muutama naivi peräkammaripoika."

        Oletteko sinä ja multinikki naiveja peräkammaripoikia? Minä en ole.


      • "Aikuinen mies, lukee päivät pitkät sarjakuvia.Tuollako edistät ateismia? No on eväät vähissä. Lapsellista, tosi tieteellistä?"

        Minäkin luen Aku Ankkaa.

        "Tällä palstalla kirjoittelee enää muutama naivi peräkammaripoika."

        Ja mä. Ja sä. :)


      • missxcessive kirjoitti:

        "Aikuinen mies, lukee päivät pitkät sarjakuvia.Tuollako edistät ateismia? No on eväät vähissä. Lapsellista, tosi tieteellistä?"

        Minäkin luen Aku Ankkaa.

        "Tällä palstalla kirjoittelee enää muutama naivi peräkammaripoika."

        Ja mä. Ja sä. :)

        Minä en viitti lukea Aku Ankkaa. Siis sitä viikkolehteä, aika heikkoo tarinaa siinä isketään. Carl Barksin ja Don Rosan klassikoita luen kyllä joskus.


      • Aatami9 kirjoitti:

        Minä en viitti lukea Aku Ankkaa. Siis sitä viikkolehteä, aika heikkoo tarinaa siinä isketään. Carl Barksin ja Don Rosan klassikoita luen kyllä joskus.

        Noh, minä luen akkaria vessassa. Nuorempana olin kova lukemaan Akua Ankan taskukirjoja. Mulla on muuten alkuperäinen isältä saatu Aku Ankan taskukirja nro 1. Arvo joku 150-200e. :o


      • missxcessive kirjoitti:

        Noh, minä luen akkaria vessassa. Nuorempana olin kova lukemaan Akua Ankan taskukirjoja. Mulla on muuten alkuperäinen isältä saatu Aku Ankan taskukirja nro 1. Arvo joku 150-200e. :o

        Meilläkin oli aikoinaan muutama yksinumeroisista taskukirjoista ensimmäisinä painoksina. Nyt kai ne ovat veljen poikapuolella. Tai missä lienee, hänelle ne annettiin joskus toista kymmentä vuotta sitten. Onko ne noin arvokkaita?


      • missxcessive kirjoitti:

        "Aikuinen mies, lukee päivät pitkät sarjakuvia.Tuollako edistät ateismia? No on eväät vähissä. Lapsellista, tosi tieteellistä?"

        Minäkin luen Aku Ankkaa.

        "Tällä palstalla kirjoittelee enää muutama naivi peräkammaripoika."

        Ja mä. Ja sä. :)

        "Minäkin luen Aku Ankkaa"

        Aku-Ankassa ei puhuta Jumalasta eikä hengellisistä asioista. Ateismi perustuukin juuri satumaailmaan. Lukemalla satukirjoja ja lehtiä, ihminen omaksuu helposti ateistisen maailmankatsomuksen


      • Jaakob kirjoitti:

        "Minäkin luen Aku Ankkaa"

        Aku-Ankassa ei puhuta Jumalasta eikä hengellisistä asioista. Ateismi perustuukin juuri satumaailmaan. Lukemalla satukirjoja ja lehtiä, ihminen omaksuu helposti ateistisen maailmankatsomuksen

        Voiko tuo pitää paikkaansa. Sinähän et juuri muuta teekään kuin luet satukirjaa, etkä ole ateisti. Minä luen satukirjoja verrattain harvoin ja olen ateisti.


      • jep jep
        Aatami9 kirjoitti:

        Meilläkin oli aikoinaan muutama yksinumeroisista taskukirjoista ensimmäisinä painoksina. Nyt kai ne ovat veljen poikapuolella. Tai missä lienee, hänelle ne annettiin joskus toista kymmentä vuotta sitten. Onko ne noin arvokkaita?

        kaikkien mahdollisten sarjakuvien ensimmäisen numeron alkuperäispainokset ovat arvokkaita, kun ne tulevat vanhoiksi, ja arvo nouee sitä mukaa kun sarjakuvan ikä nousee. Arvoon vaikuttaa myös sarjakuvan laatukin.


      • sErpiEntE
        Jaakob kirjoitti:

        "Minäkin luen Aku Ankkaa"

        Aku-Ankassa ei puhuta Jumalasta eikä hengellisistä asioista. Ateismi perustuukin juuri satumaailmaan. Lukemalla satukirjoja ja lehtiä, ihminen omaksuu helposti ateistisen maailmankatsomuksen

        Oikeasti Jaakob, pyöriikö sinun koko elämäsi pelkkää tiivistä kehää tuon yhden asian ympärillä..? Ja etkö muka voi lukea jotain jos ei se liity edes epäsuorasti jumalaasi tai jeesukseesi?
        Jotenkin samanaikaisesti tosi korni ja surullinen ajatus, että joku tietoisesti tekee elämästään tuollaista.


      • Jaakob kirjoitti:

        "Minäkin luen Aku Ankkaa"

        Aku-Ankassa ei puhuta Jumalasta eikä hengellisistä asioista. Ateismi perustuukin juuri satumaailmaan. Lukemalla satukirjoja ja lehtiä, ihminen omaksuu helposti ateistisen maailmankatsomuksen

        Mitä helvettiä? :D

        Toivottavasti sinäkin lue muutakin kuin hengellisiä kirjoja ja lehtiä. Äläkä aliarvioi Akua mur!



    • Karu sarjakuva ja taitaa valitettavasti pohjautua tositarinoihin:

      http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011040713504928_uu.shtml

      • Eivät ne olleet Oikeita Kristittyjä™!

        Ja kohta paikalle pölähtää Hanni kertomaan, että olet naivi peräkammaripoika, pelihoususi ovat revenneet koska "atesimilla" ei ole mitään "sanotttavaa."

        Korostettakoon, etten pidä Hannia insestipedofiilina, vaikka hän palvookin samaa mielikuvitusjumalaa kuin uutisen lestat. Hanni on muuten vain vähän pöpi.


      • Aatami9 kirjoitti:

        Eivät ne olleet Oikeita Kristittyjä™!

        Ja kohta paikalle pölähtää Hanni kertomaan, että olet naivi peräkammaripoika, pelihoususi ovat revenneet koska "atesimilla" ei ole mitään "sanotttavaa."

        Korostettakoon, etten pidä Hannia insestipedofiilina, vaikka hän palvookin samaa mielikuvitusjumalaa kuin uutisen lestat. Hanni on muuten vain vähän pöpi.

        "Eivät ne olleet Oikeita Kristittyjä™!"
        - - Damn it, you're right! What a fool I have been!

        "Hanni on muuten vain vähän pöpi."
        - - Taidat nyt vähän vähätellä, kun sanot 'vähän' ;)


      • Aatami9 kirjoitti:

        Eivät ne olleet Oikeita Kristittyjä™!

        Ja kohta paikalle pölähtää Hanni kertomaan, että olet naivi peräkammaripoika, pelihoususi ovat revenneet koska "atesimilla" ei ole mitään "sanotttavaa."

        Korostettakoon, etten pidä Hannia insestipedofiilina, vaikka hän palvookin samaa mielikuvitusjumalaa kuin uutisen lestat. Hanni on muuten vain vähän pöpi.

        Tällainen tuli mieleen Hannista :P

        http://i1213.photobucket.com/albums/cc466/YazanDrar/hanni.jpg



      • Hetero mies.


    • heh heh

      Nyt ateistit jo riitelee keskenään. Näinhän se lopulta päättyy.

      • ????

        ''Nyt ateistit jo riitelee keskenään. Näinhän se lopulta päättyy.''
        Kuka, missä, milloin???


    • vihtuilija

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe