SamiA

äänestäjä X

Lupasit syödä hatullisen paskaa, jos Jani Toivola jää alle 10000 äänen.

No nythän on niin, että näin kävi.

MIlloin ja missä täytät lupauksesi?

17

184

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SamiA

Mulla oli dyfät päällä.
      Olin kuitenkin oikeassa siinä, että homoudella pääsee eduskuntaan.
      Kaikki vihreiden homot pääsivät läpi.

• Mitä tarkoittaa dyfät? Huumeita?

• !"#¤%&/()

dyfät = Japanilaiset tanssihousut

• äänestäjä X

Ei ketään kiinnosta sun selittelysi. Odotamme, että pidät lupauksesi.

Syö se hatullinen paskaa, heti !

• "Kaikki vihreiden homot pääsivät läpi."

Ahaa. Mistä sinä, SamiA, tiedät, ettei eduskunnan ulkopuolelle jääneissä Vihreiden ehdokkaissa ollut yhtään homoseksuaalia? Sillä samalla meedio-ominaisuudella, jolla enne vaaleja tiesit Jani Toivolan saavan yli 10 000 ääntä?

Aiotko pitää lupauksesi ja syödä hatullisen paskaa vai osoitatko taas valehdelleesi?

• äidinkielen opettaja

dyfät mon. = siemenneste eli sperma

• viksumpi

Sami vain erehtyi luulemaan että homoevokkeja olisi enemmänkin.
      Minä tiesin että niillä on vain sellainen tapa että yksi kiljuu viiden edestä.

Vihreiden rökäletappio johtuu siitä että puolue on profiloitunut homopuolueeksi, ja siksi väki sen riveistä kaikkoaa.

Verratkaahan heitä persuihin, persuilla ei ollut ainoatakaan homoehdokasta ja tuli kirkas voitto.

Kyllä kansa tietää.

• "Sami vain erehtyi luulemaan että homoevokkeja olisi enemmänkin."

Enpä tiedä syistään, mutta erehtyi joka tapauksessa. Nyt hänen olisi siis aika lunastaa lupauksensa, eikö vain? Mikä on homoevokki?

"Minä tiesin että niillä on vain sellainen tapa että yksi kiljuu viiden edestä."

Tuota. Jani Toivola sai reilut 4000 ääntä.

"Vihreiden rökäletappio johtuu siitä että puolue on profiloitunut homopuolueeksi, ja siksi väki sen riveistä kaikkoaa."

Veikkaan, että todellinen syy löytyy esimerkiksi Vihreiden selkärangattomuudesta ydinvoimakysymyksessä.

"Verratkaahan heitä persuihin, persuilla ei ollut ainoatakaan homoehdokasta ja tuli kirkas voitto."

En silti usko homottomuuden olleen Persujen murskavoiton takana.

"Kyllä kansa tietää."

Niin. Mitä?

• Sivusta kommentoiden

Kirkasotsaisten krisittyjen omapuolue Kristillisdemokraatit yltivät 4,0% kannatukseen, 0,8% prosenttiyksikkö vähemmän kuin v. 2007, saivat nyt paikkoja 6, joka tarkoittaa yhden paikan menetystä v. 2007 vaalien tuloksiin nähden.

Mites tässä nyt kävi? Kirkas voitto jäi tulematta? Vai tuleeko vaalivoitto kuin varas yöllä, kuin Jeesuksen uusi tuleminen konsanaan?

• satunnainen vieras

"Vihreiden rökäletappio johtuu siitä että puolue on profiloitunut homopuolueeksi"

Tuskin. Joskus myös vihreitä äänestäneenä väitän, että vihreiden tappio johtui omien periaatteiden myymisestä. Isoimpana asiana ydinvoimalakysymys, mutta ihan ilman niitäkin vihreistä on jo kauan sitten tullut yleispuolue, jonka pääasiallisena aiheena ovat lapset ja lapsiperheet. Omat vihreät arvonsa, joilla he joskus hamalla 70-luvulla aloittivat, he ovat "myyneet" sitä mukaa, kun vihreiden radikaalit nuoret naiset ovat muuttuneet keskiluokkaisiksi äideiksi. Siinä on ainakin itselläni tärkein syy, miksi vihreät jäivät ilman minun ääntäni, enkä jaksa uskoa, että juuri vihreiden kannattajakunnassa muutenkaan valtaosa olisi jostain homohöpinästä kaikonnut.

"persuilla ei ollut ainoatakaan homoehdokasta"

Mistä sinä tämän tiedät? Onko persujen ehdokkaaksi päästäkseen pitänyt allekirjoittaa homottomuuspaperi sen loikkaamattomuuspaperin lisäksi? Ehkä sielläkin joku homo jossain luuraa, muttei ole halunnut tehdä asiasta numeroa.

Kansa kyllä tietää, tai ainakin se 70jarisat prosenttia, joka uurnille vaivautui. Ja sanottakoon persujen menestyksestä muuten mitä tahansa, niin se oli ehkä ainoa asia, joka luutuneisiin kaavoihin kangistunutta ja arkielämästä vieraantunutta poliittista eliittiä edes hiukan ravistelee. Sellaisena siis hyvä juttu.

• poikjuhg
        satunnainen vieras kirjoitti:

"Vihreiden rökäletappio johtuu siitä että puolue on profiloitunut homopuolueeksi"

Tuskin. Joskus myös vihreitä äänestäneenä väitän, että vihreiden tappio johtui omien periaatteiden myymisestä. Isoimpana asiana ydinvoimalakysymys, mutta ihan ilman niitäkin vihreistä on jo kauan sitten tullut yleispuolue, jonka pääasiallisena aiheena ovat lapset ja lapsiperheet. Omat vihreät arvonsa, joilla he joskus hamalla 70-luvulla aloittivat, he ovat "myyneet" sitä mukaa, kun vihreiden radikaalit nuoret naiset ovat muuttuneet keskiluokkaisiksi äideiksi. Siinä on ainakin itselläni tärkein syy, miksi vihreät jäivät ilman minun ääntäni, enkä jaksa uskoa, että juuri vihreiden kannattajakunnassa muutenkaan valtaosa olisi jostain homohöpinästä kaikonnut.

"persuilla ei ollut ainoatakaan homoehdokasta"

Mistä sinä tämän tiedät? Onko persujen ehdokkaaksi päästäkseen pitänyt allekirjoittaa homottomuuspaperi sen loikkaamattomuuspaperin lisäksi? Ehkä sielläkin joku homo jossain luuraa, muttei ole halunnut tehdä asiasta numeroa.

Kansa kyllä tietää, tai ainakin se 70jarisat prosenttia, joka uurnille vaivautui. Ja sanottakoon persujen menestyksestä muuten mitä tahansa, niin se oli ehkä ainoa asia, joka luutuneisiin kaavoihin kangistunutta ja arkielämästä vieraantunutta poliittista eliittiä edes hiukan ravistelee. Sellaisena siis hyvä juttu.

"Omat vihreät arvonsa, joilla he joskus hamalla 70-luvulla aloittivat, he ovat "myyneet" sitä mukaa, kun vihreiden radikaalit nuoret naiset ovat muuttuneet keskiluokkaisiksi äideiksi."

Itse asiassahan vihreät ovat siinneet siitä joukosta, joka 1970-luvulla toivotti tervetulleeksi niin militarismin kuin ydinvoimalat - kunhan ne tulivat Soli-sali-rattisten neuvostotasavaltojen liitosta.

• satunnainen vieras
        poikjuhg kirjoitti:

"Omat vihreät arvonsa, joilla he joskus hamalla 70-luvulla aloittivat, he ovat "myyneet" sitä mukaa, kun vihreiden radikaalit nuoret naiset ovat muuttuneet keskiluokkaisiksi äideiksi."

Itse asiassahan vihreät ovat siinneet siitä joukosta, joka 1970-luvulla toivotti tervetulleeksi niin militarismin kuin ydinvoimalat - kunhan ne tulivat Soli-sali-rattisten neuvostotasavaltojen liitosta.

En usko siihen, että ihminen on vastuussa isiensä pahoista teoista... ;-)

Mutta periaatteessa homma meni noin, kuinka sanoin eli aikanaan radikaaleista vihreistä on tullut keski-ikäisiä mersuilevia, hiukan ehkä pöhöttyneitäkin perheellisiä, joiden prioririteetti on suurinpiirtein kaikkialla muualla kuin alkuperäisissä vihreissä arvoissa.

• (|)

Kyllä kansa tietää, että evoluutio on fakta ja Raamattu on satua.

• ltte piru

Oi voi teidän kanssa Sami ja viksumpi. Kun homoja on pari kolme prosenttia väestöstä, on täysin loogista että heitä on muutama eduskunnassakin. Onhan siellä urheilijoitakin, Eke Kilomaa, Wanuhe Sillinheimo, Vähä Juutainen... Vielä kun sinne saataisiin joitakin työttömiä, muutama yksinhuoltaja ja pari pultsaria, olisi kansa edustettuna.

• Itse asiassa Aku Ankka olisi hyvinkin sopiva kansanedustajaksi: pienituloinen yksinhuoltaja jolla on sanottavaa joka asiaan.

• poikjuhg

SamiA, kun DOS aikoinaan kysyi "Abort, Retry, Fail?" valitsitko koskaan Abortia?

• Anonyymi

SamiA on poistanut profiilinsa ja kuvansa, sekä viestinsä. Ei enää jaksa olla

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      60
      5006
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2279
    3. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      2169
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      222
      2153
    5. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      218
      1363
    6. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      18
      1218
    7. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      89
      966
    8. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      47
      943
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      66
      887
    10. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      12
      869
    Aihe