Jos kreationismista on tullut pakkomielle, eikä päässä pyöri päivän mittaan mitään muuta kuin Raamatun lauseita, kannattaa hakeutua hoitoon.
Koulutus ja opiskelu on kreationismin tehokkain hoitomuoto.
Suosittelen seuraavaa:
----------------------
Avoin yliopisto:
Ekologian ja evoluutiobiologian perusteet (5 op)
OPINTOJEN KUVAUS
Opintojaksolla perehdytään ekologian ja evolutiikan peruskäsitteisiin; ympäristön ja eliöiden ekologisiin suhteisiin, ympäristön muutoksien vaikutukseen eliöihin sekä luonnonvalintaprosessiin ja muihin evoluutiomekanismeihin
----------------------
Kreationismista voi parantua.
7
58
Vastaukset
Voisiko antaa myös eheyttämisterapiaa?
- .......
Ympäristön muutokset ei vaikuta elijöihin eikä luonnonvalintamekanismeihin..
Olen tannut samoja elijöitä sekä asfalttiviidakossa että nummella, avovedessä että hiekkarannalla. Jopa avosuolla! - (|)
"Olen tannut samoja elijöitä sekä asfalttiviidakossa että nummella, avovedessä että hiekkarannalla. Jopa avosuolla!"
Minä olen nähnyt ihmisen joka hiihtää pellolla keskellä kesää. Sukset eivät siis ole tehty lumella hiihtämistä varten.Minäpä olen nähnyt ihmisen hiihtävän vedessä. Sukset eivät siis ole tehty pellolla kesällä hiihtämistä varten.
- KvasiKide
Varmaankin opetetaan tilastollisia menetelmiä. Jotkut sitten asettavat tilaston todellisuuden paikalle. Valitettavasti tiede näyttää tukevan tätä harhaa.
- |oo|
"Valitettavasti tiede näyttää tukevan tätä harhaa."
Niin, valitettavasti tiede tukee faktaa.
Olisihan se suloista jos Lääketieteellisessä tiedekunnassa opiskeltaisiin haikarateoriaa, Kemian laitoksella Alkemiaa ja Tähtitieteen laitoksela Astrologiaa. - Evststori
Kreationismista yleensä parannutaan sillä, että ymmärretään mitä Raamattu sanoo: "Jumalalle yksi päivä on kuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta kuin yksi päivä"(Pietarin kirje) tai "Pyhä Kirjoitus on kaiken sulkenut synnin vankilaan- niin kauan kuin sitä luetaan "(Paavali ja Aki).
7 päivää on vieläkin meneillään, joten jos oikeasti jonkin muutoksen haluaisitte maailman kretskuiluun "evot", niin koettakaa muuttaa sitä... Maokin yritii ja teki 10-päiväisen työviikon muutamaksi kuukaudeksi, ja Ranskassa yritetiin vuosi jakaa 100 - 10 miljoonaan sekuntiin, mutta lopulta huomattiin että pi*10 miljoonaa oli silti paras vuoden mitta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604726Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362169Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti521743- 1841722
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1661548Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2811401Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2011242- 881169
- 2051146
- 651104