Lasketteko aktit samaksi? Siis että jos esim. vedätte käteen päivällä niin onko se vaimolta pois? tai illan seksistä jotain pois?
Onko se pettämistä?
Miehet! Onko itsetyydytys sama kuin seksi teidän mielestä?
11
2735
Vastaukset 11
- timanttitar
Ja saako vaimo suuttua jos mies on vetänyt käteen päivällä?
- mievaan*111
mä nyt naisena vastaan, vaikka miehiltä olisit halunnut vastauksia.
eli meillä mies tykkää suihkussa ollessaan harrastaa "sooloseksiä", pyrin silloin olemaan häiritsemättä häntä..senkus hommailee suihkussa, ei mua haittaa.
mä en viitsi suuttua jos mies masturboi, koska itsekin joskus harrastan sitä, ja masturbointi on harmitonta..
masturbointia ei voi millään tasolla mielestäni rinnastaa pettämiseen, koska silloin kun petetään, ollaan yleensä toisen ihmisen kanssa, jota kohtaan on tunteita. mutta kun masturboidaan, niin se on yleensä oma käsi joka tuottaa mielihyvää.
toisin sanoen olet mustasukkainen miehen oikealle kädelle jos viitsit suuttua siitä että mies masturboi..=D - näin se on
No ei nyt aivan noin yksikertaisesti ajatella. Usein mies ajattelee samalla jotakin toista naista. Se on uskottomuutta.
- eräsvaan11111
niin eli kannattaa tosi paljon olla mustankipeä miehen kädelle...=D
ja jos nainen näkee unia toisesta miehestä ja seksistä toisen miehen kanssa niin hän on uskoton.."nyt tuli avioero kun näit seksiunia!"..
- EiNiinVakavaa
Mä vastaan myös naisnäkökulmasta, vaikka miestä pyydettiin :P Oon miettiny tota asiaa, ja tullu siihen tulokseen, että on ihan turhaa laskea kahden ihmisen välinen seksi ja itsetyydytys samaan luokkaan. Tunne on ainakin itselleni ihan eri. Välillä fyysinen nautinto on mukavaa ihan ilman, että sitä tarvii jakaa kenenkään kanssa ja miettiä, että miltä toisesta nyt tuntuu. Harvoin itsetyydytys varmasti on keneltäkään pois. Tietty jos yhteinen seksi vähenee tai loppuu kokonaan ni sitte on varmaan syytä tarkastella tilannetta tarkemmin.
Eikä mun mielestä oo väliä jos mies ajattelee muita naisia masturboidessaan tai unissaan :D Ei kai sitä kukaan ajatuksiaan voi kieltää. En minäkään. Ajatukset ja teot on tosi kaukana toisistaan. Sitä paitsi nämä miehet ja naiset, joista unelmoidaan on yleensä ihannekuvia, ei todellisia henkilöitä. Ei sellasille kannata olla kateellinen.
En tiedä mitä mieltä muut on, mutta musta on kivempi ottaa rennosti nää asiat :) Vaikea se on vahtia mitä mies, tai mitä edes minä itse, ajattelen. Ajatusten kieltäminen vasta sairaaks tekeekin. Ei tietenkään se ole vaimolta pois! Silti kykenee vaivatta suoriutumaan pitkin päivää ja/tai iltaa tarpeen mukaan.
Ja miten se pettämistä olis?! WTF?!
Eikä siitä ole myöskään syytä olla naama norsun v*****a jos mies kykenee siitä huolimatta suoriutumaan ongelmitta.- saatananukot
Mieheni kanssa aikoinaan kun seksiä harrastimme, hän sanoi seksin jälkeen kun kysyin että ajatteli erästä kaupan neitiä. Vittu meikä otti eron heti. Sannoin että tää loppu tähän. Oli ukko aika hölmistyny.
Mun mielestä aivan vitun käsittämätöntä että kun oman naisen kanssa harrastat seksii niin mietit siin samalla jotain toista naista. VITTU
Joo tää ei liittyny tohon runkkaamiseen kylläkään- Ei nimimerkkiä
Olipa hyvä, että teillä oli avoin keskusteluyhteys.
Vielä parempi, että mies pääsi sinusta noin helposti.
Jos tässä on jotain käsittämätöntä, niin se on se, että sinunlaisia ihmisiä on valitettavan paljon. - Herr Lederhose
Aika ahdasmieline asenne. Mielestäni on aivan normaalia ja hyväksyttävää ottaa mielikuvitus avuksi, jos ei ole tarpeeksi kiihottunut muuten. Monet naisetkin tekevät niin ja kertovat siitä avoimesti. Tietenkään ei ole hyvä, jos se on jatkuvaa, sillä silloin se keilii siitä, että oma kumppani ei ole tarpeeksi kiihottava. Pitkässä suhteessa seksistä tulee helposti rutiinia, joten meilikuvutus auttaa sellaisissa tilanteissa. Itselläni on vain yksi pidempiaikainen naisystävä, jonka kanssa en muista koskaan ajatelleeni ketään toista, toki olen ajattellut häntä ollessani muiden kanssa.
- juuu...
Ei nimimerkkiä kirjoitti:
Olipa hyvä, että teillä oli avoin keskusteluyhteys.
Vielä parempi, että mies pääsi sinusta noin helposti.
Jos tässä on jotain käsittämätöntä, niin se on se, että sinunlaisia ihmisiä on valitettavan paljon.Hyvä, että sinä sen sijaan hyväksyt ilman muuta sen, että vaimo unelmoi työkaveristaan, kun te sekstaatte.
- eräsvaan1111
mitäs jos suomalaisetkin opettelisi harrastamaan seksiä päiväsaikaan, eikä vain yöllä pimeässä silmät kiinni...
tuollainen masturboinnin kieltäminen kielii jotain huonosta itsetunnosta.
mutta sen kyllä ymmärrän että loukkaa jos mies/nainen seksin aikana ajattelee toista.
itselle kyllä nykyään parasta seksiä on päiväsaikaan harrastettu seksi..jotenkin vaan en tykkää "sokkoseksistä" yöllä, kun yöllä ei näe toisen nautintoa eikä oikein kasvojakaan.
hankkikaa ihmiset jostain lisää sitä itsevarmuutta älkääkä koko ajan napisko.
tuli tässä hauska tapaus meikäläisen sooloseksistä mieleen..mies tulikin aiemmin kotiin kuin oletin ja meikäläinen juuri pääsemässä vauhtiin "patukan" kanssa..siinä sitten molemmat oltiin vähän hölmistyneitä ja huvittuneita..mies vielä välilläkin naureskelee sille kuinka "säikähtäneeltä" näytin..jotenkin itse en pidä luontevana sitä että edes kumppani näkee kun masturboin..se on oma henk.koht. hetkeni..ja olen nyt oppinut myös varomaan menemästä vessaan kun mies on siellä,ellei herra itse pyydä mukaan suihkuun;)
olkaa suhteissanne hiukka avoimempia, ei kukaan tykkää olla suhteessa jossa toisen tekemisiä kytätään jatkuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa751739- 241216
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as341112Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu135933Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64704
- 77632
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192629On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79608- 49571
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32528- 55517
- 57502
- 36484
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 33423
- 40417
- 16409
- 82398