Viimeisin ostamasi CD

Minulla toi Laura Närhen Suuri Sydän kertoo elämän karikoissa elämää janoavan ja todelisuudentajuisesti kertovan kaipauksen,kun eroon johtava ihmissuhde päättyy.
Kaiketi en mainosta Ama

11

84

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en tarkoita noita vipattuja.Ihan oikeita kaupasta ostettuja,ei poltettuja,joita kopsattuja sun mitä kaikkea ohareita,voidaankaan tehdä.
      Siis ostin Laura Närhen CD ja kysyin ihan neutraalisti,koska ostit viimeisen CD en sitä koska poltit sen pienellä rahalla tallenteelle.
      Minä maksoin siitä CD parikymppiä ja se oli kyllä sen arvoinen

• Lorena*

Olen viimeaikoina viehtynyt popmusaan, niinpä ostos oli huikean hyvä,niin mieltä lämmittävä, Bruno Mars - Just The Way You Are video. Hinta noin 20€.

Lainaus Wikipediasta:
        "Peter Gene Hernandez[1] (s. 8. lokakuuta 1985 Honolulu, Havaiji, tunnetaan paremmin nimellä Bruno Mars, on yhdysvaltalainen laulaja-lauluntekijä ja tuottaja. Hän syntyi ja kasvoi Havaijilla".

Asuu nykyisin Yhdysvalloissa tämä lämminääninen poika, valloittaa
        aitoudellaan kansaa, vaikka on pieni mutta se karisma säteilee hänestä kaikkialle.

• Lorena* kirjoitti:

Olen viimeaikoina viehtynyt popmusaan, niinpä ostos oli huikean hyvä,niin mieltä lämmittävä, Bruno Mars - Just The Way You Are video. Hinta noin 20€.

Lainaus Wikipediasta:
        "Peter Gene Hernandez[1] (s. 8. lokakuuta 1985 Honolulu, Havaiji, tunnetaan paremmin nimellä Bruno Mars, on yhdysvaltalainen laulaja-lauluntekijä ja tuottaja. Hän syntyi ja kasvoi Havaijilla".

Asuu nykyisin Yhdysvalloissa tämä lämminääninen poika, valloittaa
        aitoudellaan kansaa, vaikka on pieni mutta se karisma säteilee hänestä kaikkialle.

Tyttären jälkikasvu,neiti 15v soitti sitä ihanaa Brunoa niin lujaa,että vasta kuukausi sitten muuttanut naapuri soitti poliisit paikalle.
        Minähän jämähdin täysin Brunoon,kun uteliaisuuteni heräsi facebookista saamaani linkkiin.
        Kyllä nyky musa on ihan kuuneltavaa ja nyt tein huomion,että euroviisujen taso on parantunut,joskin surkeita tekeleitäkin mukaan mahtuu.
        En vielä ole valmistautunut enkelkuoroon joten aistit valppaina nykyaikana Ama

• ... niin pienoinen..

Kiitos kysymästä. Kivan ketjun avasit. Tuli mieleeni heti, että vois kysyä myös: Minkä kirjan ostit viimeksi? Mutta minä en kysy, avaa sinä myöhemmin vielä tällainen haastattelu, jookosta ja kiitos.

Minä ostin muuan viikko sitten CD:n Alakansakoulun lauluja (Mieskvartetti Delicato). Siinä on 40 meidän lapsuutemme aikaista laulua, kattava otos vuodenaikojen ja juhlien aiheista. Muutamat laulut oli kyllä mielestäni pilattu liialla krumeluulla, sovituksista oli tullut itsetarkoitus. Mutta kerrassaan nautinnollista kuunnella Saunavihtoja, Uutispuuroa, Pyryä, Nasulaa, Orvon huokausta, Orvokkiani, Äiti leipoo...

• Tilasin cd:n Luostarin lauluja ja voi kuinka nautinkaan,kuulokkeilla kuuntelen ja
        eläydyn.
        Vanhin tilaamani cd ehkä elokuvamuusiikin tiimoilta.Indian love call,siis intiaanin
        lemmenkutsu elokuvasta Rose Marie,elokuva jäi mieleeni,kun olin niin umpirakastunut kaksitoistavuotiaana ja poikaystäväni Untamon kanssa kaiketi Bio Rex:ssä sitä tsiikattiin.
        Minulla on mahtava kokoelma äänilevyjäkin,harmi että kaikki savikiekot tuli tuhottua,vain nämä vinyylit on vielä tallella.
        ....niin pienoinen..vaikka avasit uskomattoman kentän,kirjallisuuden piiristä,niin en ole oikea henkilö avaamaan sitä ketjua,kiitos mielenkiinnosta.
        Minä luen vain vanhoja kirjoja asuntovaunussa ja tuvanvintillä joita elämän varrella on tullut ostetuksi.
        Kiitos teille ihanat ihmiset ja aurinkoista Pääsiäistä Ama

• ...niin pienoinen...
        rituliini_38 kirjoitti:

Tilasin cd:n Luostarin lauluja ja voi kuinka nautinkaan,kuulokkeilla kuuntelen ja
        eläydyn.
        Vanhin tilaamani cd ehkä elokuvamuusiikin tiimoilta.Indian love call,siis intiaanin
        lemmenkutsu elokuvasta Rose Marie,elokuva jäi mieleeni,kun olin niin umpirakastunut kaksitoistavuotiaana ja poikaystäväni Untamon kanssa kaiketi Bio Rex:ssä sitä tsiikattiin.
        Minulla on mahtava kokoelma äänilevyjäkin,harmi että kaikki savikiekot tuli tuhottua,vain nämä vinyylit on vielä tallella.
        ....niin pienoinen..vaikka avasit uskomattoman kentän,kirjallisuuden piiristä,niin en ole oikea henkilö avaamaan sitä ketjua,kiitos mielenkiinnosta.
        Minä luen vain vanhoja kirjoja asuntovaunussa ja tuvanvintillä joita elämän varrella on tullut ostetuksi.
        Kiitos teille ihanat ihmiset ja aurinkoista Pääsiäistä Ama

Miten niin "uskomaton kenttä"? En nyt ymmärrä yhtään. Selittäisitkö, kiitos!

Mitä muuten tarkoitat tuolla "Ama"-merkinnällä?

• ...niin pienoinen... kirjoitti:

Miten niin "uskomaton kenttä"? En nyt ymmärrä yhtään. Selittäisitkö, kiitos!

Mitä muuten tarkoitat tuolla "Ama"-merkinnällä?

uskomaton lukukenttä ja Ama on minun aikaisimmilta ajoiltani käyttämä nicci,etsivivä-amadeus.Toivottavasti valaisin aurinkoista päivääsi ...niin pienoinen...ja voimme alkaa asiapohjalta viedä tätä ketjua eteenpäin,liikennevalot näyttävät vihreää Ama

• Lorena*
        rituliini_38 kirjoitti:

uskomaton lukukenttä ja Ama on minun aikaisimmilta ajoiltani käyttämä nicci,etsivivä-amadeus.Toivottavasti valaisin aurinkoista päivääsi ...niin pienoinen...ja voimme alkaa asiapohjalta viedä tätä ketjua eteenpäin,liikennevalot näyttävät vihreää Ama

Tosi hauska pääsiäistervehdys tuli teini ikäiseltä pojan tyttäreltä face bookiini. Tämän mummin piti oikein hieraista viimeisetkin aamurähmät silmistä avattuani linkin, oli niin naurettavan hauskaa katseltavaa ja toi hyvän mielen. Tässä kaikille aamuherätystä Brunon tahdittamana:

http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

• Lorena* kirjoitti:

Tosi hauska pääsiäistervehdys tuli teini ikäiseltä pojan tyttäreltä face bookiini. Tämän mummin piti oikein hieraista viimeisetkin aamurähmät silmistä avattuani linkin, oli niin naurettavan hauskaa katseltavaa ja toi hyvän mielen. Tässä kaikille aamuherätystä Brunon tahdittamana:

http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

Aivan ihana biisi ja mukavat serkut.
        Kyllä toi Bruno vaan on niin mahtava,että pakko tykätä tällä iälläkin.
        Ei kaiketi se ikä ole asianydin,vaan se nuorekkuus,jollaiseksi mekin tunnemme itsemme.
        Olkaamme siis nuorekkaita ikäihmisiä ja nautitaan tästä elämän keväästä,kyllä se syksykin sieltä tulee Ama

• 87ycjka

...niin pienoinen...sinä olet aikaisemminkin syyllistynyt tuollaiseen tarpeettomaan tivaamiseen, kaikki kysymyksesi turhia selvässä asiassa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2354
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      241
      2033
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1802
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1461
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      48
      1356
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      56
      1263
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      181
      1170
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      94
      1110
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      985
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      931
    Aihe