2 lisäksi oli siinä, itsellä sellainen kyynärpään leikkaus, että piti puuduttaa koko käsi kokonaan, sitten ei saanut avattua mitään voinappiakaan leivänpäälle...
Tuo olisi kai hyvä että sitten voisi laittaa telkkarin äänettömälle päälle jos tulee joku hyvä elokuva vaikka siitä.
..nuorimies ei pysty käyttämään toista kättäänkään ollenkaan, niin syvä leikkaus kyynärpäässä...
ärsytti silloin kun se telkkari oli säädetty jollekin vanhalle isännälle, ja ei pystynyt katsomaan hiihtokilpailujakaan siitä..
ei ollut pitkää aikaa, seuraavana päivänä pääsin jo pois.
Minä olin isoss leikkauksessa..
5
62
Vastaukset
- Mikä kirjoittelu?
Onko ajatukset ja järki kokonaan joltakin loppuneet?
- 6+6=54765837486574
Hoitajilta kai.
- hoitajatäti**
Jaa että poika oli kyynärpääleikkauksessa ja kaverina oli potilashuoneessa pari muutakin. Niin, voinappejahan (margariinia) on sairaalassa.
Vai oli puolikuuro vanhaisäntäkin ja telkkari piti olla kovalla. Oli sinulla kärsimistä.
Paranemisiin,jotta pääset taas mopoilemaan. - -----------
Minä taas olin viime vuonna 4 kuukautta sairaalassa.
Muutaman kerran piti vaihtaa huonetta. Joka ainoa kerta huomeen telkkari oli säädetty korviahuumaan suurelle volyymille, vaikka huoneen entinen asukas ei ollenkaan seurannut koko toosaa.
Lisäksi koskaan ei ollut kaukosäädin tallessa.
En ollut ainoa osastolla, jota asia suuresti häiritsi.
Muutenkin, olen sitä mieltä, että sairaalat saisivat ottaa takaisin määrätyt vierailuajat.
Ovatko sairaalat tarkoitettuja potilaiden parantamiseen, vai vierailijoiden viihdyttämiseen?
Kysyn vain.
Aikoinaan äitini huonekaverille tuli vieras jokainen aamu, aikaisin, ja virkkasi villalangasta, joka ärsyttti äitini allergiaa. Kun äitini uskaltautui mainitsemaan asiasta hoitajalle, tämä oli ehdottanut, että äiti vietäisiin päiviksi kansliaan.
Samoilla käynneillään vierailija oli tietämättään haukkunut äitini sukulaisen, samalta pieneltä paikkakunnalta kun oli.
Noista on kulunut vuosikymmeniä, mutta koskaan ei unohdu. Voihan on epäterveellistä,kaiketi huomioivat sen osastolla.
Olihan pojalla kauheaa,ja joku vielä ihmettelee järjenjuoksua.
Enhän minäkään mikään järjenjättiläinen ole,mutta toi uusavuttomuus on nykyaikaa ja sille asialle me normaalit voimme vain nauraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831748
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee121622- 931538
Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen911271Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31056- 64886
Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol152883- 76850
- 52827
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi122805