Jaakob kävi täällä...
14
186
Vastaukset
- ?!?!?!?
Aatami9? Onko tuo 9 sinun ikäsi vai joku kengännumeroa pienempi hommeli?
?!?!?!? kirjoitti:
Aatami9? Onko tuo 9 sinun ikäsi vai joku kengännumeroa pienempi hommeli?
Se on ASCII-merkistön merkki, joka kuuluu Suomi24:ään rekisteröimääni nimimerkkiin. Lisää tyhmiä kysymyksiä?
- ?!?!?!?
Aatami9 kirjoitti:
Se on ASCII-merkistön merkki, joka kuuluu Suomi24:ään rekisteröimääni nimimerkkiin. Lisää tyhmiä kysymyksiä?
On. Mikä on mikä in ASCII-merkistö?
- .
Kuka helvetin kakara ei tiedä mikä ASCII merkistö on? jokin pleikkarisukupolven räkänokka?
- ?!?!?!?
. kirjoitti:
Kuka helvetin kakara ei tiedä mikä ASCII merkistö on? jokin pleikkarisukupolven räkänokka?
Mikä on Pleikkari?
- 0987654321qwerty
?!?!?!? kirjoitti:
Mikä on Pleikkari?
Mitä sana "tyhmä" tarkoittaa tässä kontekstissa?
- Armas Akkari!
Saisikohan Jaskan ärsyttävän olemuksen istutettua Bombin riepuun jossain muussakin Voodoo Hoodoon tarinankäänteessä, tai K. Don Rosan kertomuksissa kyseisen elävän kuolleen muissa edesottamuksissa?
- herttainenhertta
Loistavaa! XD
- Salaisuus shhh
Jaakob on zombie.
- Jaakob selvänä
Hienoa :) Tiesittekö, että olen nyt ateisti?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107030- 954541
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista524277Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493637- 513608
- 1923545
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san243019- 502603
- 131974
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.191902