onko olemassakaan tälläisiä ??

epätoivo kasvaa

montako prosenttia tai promillea keski-ikäisistä lapsenteko ikäisistä naisista täyttää edes suurinpiirtein haaveilemani unelma vaimon kriteerit.olen suorastaan epätoivoinen sillä neljän kympin raja lähestyy ja vieläkään ei ole tärpännyt.

-haluaa lapsia
-lapseton
-savuton
-alko ei aiheuta hiukkaakaan ongelmia
-ei bilehile
-pystyy elättämään työllään itsensä
-ammatilla tai koulutuksella ei väliä
-ulkonäöstä keskiverto riittää ja hoikka tai normaalipaino
-ajattelee asioita pitkällä tähtäimellä
-terveet elämän tavat (esim liikunta harrastus)
-hillitty käytös
-empaattinen
-luotettava,uskollinen

itseltä löytyy myös yllä olevat ominaisuudet.onko vaatimukseni liian tiukat vai onko syynä että en ole mikään hyvä mies puheen lahjoiltani.

11

559

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bad romance

      se on siinä! Jos olet vaatimaton puhelahjoitasia-jäät poikamieheksi! Pelimeihet vie ne vielä vapaat 40 a-luokan naiset..ja ehkä sun kannattaa harjoitella puhumista:) ja yrittää 30 koska ne 40 ei ovuloi kuin kerran pari vuodessa...

      • Aikuinen Nainen----

        Ei pidä paikkaansa. Keski-ikäiset naiset ovat jo sen verran ajattelevia ja viisaita, etteivä pelimiehiin sotty, miksi ihmeessä edes kiinnostuisivat. Kuvaamiasia naisia on paljon, jatka vain etsimistä ja keskustele ja ole kiinnostunut. Pelimiehet on pelimiehiä ja saavat ihan rauhassa pelailla, eivät ne saa oikeita , tavoittelemisen arvoisia naisia vain niitä huiputettavia, joista erotaan ensihuuman jälkeen.


    • KYLMAAAR

      -haluaa lapsia
      *En halua lapsia

      -lapseton
      *Olen lapseton

      -savuton
      *Olen savuton

      -alko ei aiheuta hiukkaakaan ongelmia
      *En juo kuin 1-2x vuodessa, en välttämättä sitäkään humalatilasta edes puhumattakaan

      -ei bilehile
      * En juhli koskaan.

      -pystyy elättämään työllään itsensä
      *Kyllä, mikäli sopivaa työtä on tarjolla. Se, kun ei ole aina niin yksioikoista,

      -ammatilla tai koulutuksella ei väliä
      *Eiköhän se ole tärkeämpää, että tekee, mistä tykkää ja pärjää sillä?

      -ulkonäöstä keskiverto riittää ja hoikka tai normaalipaino
      *Normaalipainon alarajoilla liikutaan.

      -ajattelee asioita pitkällä tähtäimellä
      * En välttämättä aina.

      -terveet elämän tavat (esim liikunta harrastus)
      *Joo, pyörältyä tulee, kovaa ja paljon

      -hillitty käytös
      *Se on riippuvainen siitä, mitä tämän rajoissa sallitaan?

      -empaattinen
      * En ole empaattinen

      -luotettava,uskollinen
      *Olen luotettava ja uskollinen, mikäli minulle sitä ollaan

    • No nyt ainakin on.

    • lastenkanssa

      -haluaa lapsia
      -lapseton

      Yleensä aikuiset naiset, jotka lapsdia haluavat ja voivat saada, ovat niitä myös saaneet.

    • 8+19

      Kuulun kyllä tuohon, olen tosin 19v. Entäs pituus ja tukan väri? :D

    • minnevi

      mikä ihme on keski-ikäinen, lapsenteko-ikäinen nainen?

    • helppo päätelmä

      eikös se ole alle nelikymppinen nainen jonka saa vielä tiineeksi.

    • tässä ainakin yksi

      Ohhoh! En olisi uskonut, että sopisin johonkin kuvaukseen tällaisella keskustelupalstalla.

      - Olen 35-vuotias
      - Lapseton
      - Haluan lapsia
      - Olen hyvin liikunnallinen
      - Olen normaalipainoinen
      - Ulkonäöltäni hieman keskivertoa nätimpi, joidenkin mielestä kaunis
      - Olen vähän liiankin empaattinen ja tunteellinen
      - Koulutus on
      - Savuton
      - Harrastuksena liikunta eri muodoissaan ja terveys yleensä
      - Olen luotettavin ihminen, jonka tunnen ja uskollisuus on minulle hyvin tärkeää.

      Mielestäni vaatimuksesi eivät ole liian tiukat. Tällaisia naisia löytyy, tosin en usko ett meitä paljoa on... Itse löysin hiljattain miehen, joka ylittää kaikki kriteerini ja odotukseni miehestä, enpä olisi ikinä osanntu uskoa sellaista löytyvän. Aktiivisuutta ja oma-aloitteisuutta peliin & lykkyä tykö!

    • for you

      Mä tuun sulle akaksi :D
      Oon 30 eli nythän tää elämä vasta alkaa, eiks vaan, parikymppiset on skidejä..

      -Kyllä,haluan lapsia vaikka synnytystä pelkäänkin.
      -Ei ole lapsia, ei oo tullu montaa kertaa sekstailtuakaan, eli melkeen neitsyt olen.
      -En polta, joskus olin ns. sunnutaitupakoitsija mut en enää.
      -Alkoholin suhteen olen absolutisti, isäni on juonut ittensä melkeen hautaan ja ulkona ei uskalla enää juoda vettäkään ku tyrmästipat on lisääntynyt räjähdysmäisesti, parempi olla kuivinsuin tanssilattialla.
      -Olisin kyllä bilehile, siis rakastaisn tanssimista ja kauniita vaatteita, koruja ja meikkaamista mutta tulee liian kalliiksi mokoma eikä suomessa ole sellaista yöelämää kuin vaikka pariisissa, eli pakko jättää keski euroopplaisille varakkaille neidoille toi parkettien partaveitsenä kimaltelu.
      -Elätän työllä itseni, ns. "hanttihommia" teen toistaiseksi mutta haaveilen oman alan työpaikasta tai omasta yrityksestä.
      -En välitä mitä työtä mies tekee, olenhan itsekkin monenlaista joutunut leipäni eteen tekemään.
      -Hoikka, tumma neitokainen olen.
      -Kyllä sitä jo tällä ikää on pakko ajatella pitkällä tähtäimelllä, en halua saada enää siipeeni..
      -Harrastaisin enemmänkin urheilua jos olisi rahaa harrastuksiin ja aikaa, tennis, ratsatus, tanssi...
      -Olen hillitty, pakko olla tässä maassa ;) espanjan matkoilla on jännä katsella poreilevia ihmisiä, olenhan sellainen itsekkin pohjimmiltani.
      -Olen ollut liikaakin empaattinen, sit tajusin et en voi olla niin kiltti tyttö koska maailma käyttää kynnysmattona.
      -Olen luotettava, pidän se minkä lupaan. Olen uskollinen, en ole siis pettäjä, en lähtisi edes ukkomiehelle jalkavaimoksi, yök..

    • epätoivo kasvaa

      itse olen huomannut että tämmöiset naiset ovat etsimässä miestä netistä.
      baareista ei löydy muita kuin kovia bilettäjiä.
      kannattaiskohan ruveta käymään kuntosaleilla ihan kumppanin haku mielessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe