onko olemassakaan tälläisiä ??

epätoivo kasvaa

montako prosenttia tai promillea keski-ikäisistä lapsenteko ikäisistä naisista täyttää edes suurinpiirtein haaveilemani unelma vaimon kriteerit.olen suorastaan epätoivoinen sillä neljän kympin raja lähestyy ja vieläkään ei ole tärpännyt.

-haluaa lapsia
-lapseton
-savuton
-alko ei aiheuta hiukkaakaan ongelmia
-ei bilehile
-pystyy elättämään työllään itsensä
-ammatilla tai koulutuksella ei väliä
-ulkonäöstä keskiverto riittää ja hoikka tai normaalipaino
-ajattelee asioita pitkällä tähtäimellä
-terveet elämän tavat (esim liikunta harrastus)
-hillitty käytös
-empaattinen
-luotettava,uskollinen

itseltä löytyy myös yllä olevat ominaisuudet.onko vaatimukseni liian tiukat vai onko syynä että en ole mikään hyvä mies puheen lahjoiltani.

11

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bad romance

      se on siinä! Jos olet vaatimaton puhelahjoitasia-jäät poikamieheksi! Pelimeihet vie ne vielä vapaat 40 a-luokan naiset..ja ehkä sun kannattaa harjoitella puhumista:) ja yrittää 30 koska ne 40 ei ovuloi kuin kerran pari vuodessa...

      • Aikuinen Nainen----

        Ei pidä paikkaansa. Keski-ikäiset naiset ovat jo sen verran ajattelevia ja viisaita, etteivä pelimiehiin sotty, miksi ihmeessä edes kiinnostuisivat. Kuvaamiasia naisia on paljon, jatka vain etsimistä ja keskustele ja ole kiinnostunut. Pelimiehet on pelimiehiä ja saavat ihan rauhassa pelailla, eivät ne saa oikeita , tavoittelemisen arvoisia naisia vain niitä huiputettavia, joista erotaan ensihuuman jälkeen.


    • KYLMAAAR

      -haluaa lapsia
      *En halua lapsia

      -lapseton
      *Olen lapseton

      -savuton
      *Olen savuton

      -alko ei aiheuta hiukkaakaan ongelmia
      *En juo kuin 1-2x vuodessa, en välttämättä sitäkään humalatilasta edes puhumattakaan

      -ei bilehile
      * En juhli koskaan.

      -pystyy elättämään työllään itsensä
      *Kyllä, mikäli sopivaa työtä on tarjolla. Se, kun ei ole aina niin yksioikoista,

      -ammatilla tai koulutuksella ei väliä
      *Eiköhän se ole tärkeämpää, että tekee, mistä tykkää ja pärjää sillä?

      -ulkonäöstä keskiverto riittää ja hoikka tai normaalipaino
      *Normaalipainon alarajoilla liikutaan.

      -ajattelee asioita pitkällä tähtäimellä
      * En välttämättä aina.

      -terveet elämän tavat (esim liikunta harrastus)
      *Joo, pyörältyä tulee, kovaa ja paljon

      -hillitty käytös
      *Se on riippuvainen siitä, mitä tämän rajoissa sallitaan?

      -empaattinen
      * En ole empaattinen

      -luotettava,uskollinen
      *Olen luotettava ja uskollinen, mikäli minulle sitä ollaan

    • No nyt ainakin on.

    • lastenkanssa

      -haluaa lapsia
      -lapseton

      Yleensä aikuiset naiset, jotka lapsdia haluavat ja voivat saada, ovat niitä myös saaneet.

    • 8+19

      Kuulun kyllä tuohon, olen tosin 19v. Entäs pituus ja tukan väri? :D

    • minnevi

      mikä ihme on keski-ikäinen, lapsenteko-ikäinen nainen?

    • helppo päätelmä

      eikös se ole alle nelikymppinen nainen jonka saa vielä tiineeksi.

    • tässä ainakin yksi

      Ohhoh! En olisi uskonut, että sopisin johonkin kuvaukseen tällaisella keskustelupalstalla.

      - Olen 35-vuotias
      - Lapseton
      - Haluan lapsia
      - Olen hyvin liikunnallinen
      - Olen normaalipainoinen
      - Ulkonäöltäni hieman keskivertoa nätimpi, joidenkin mielestä kaunis
      - Olen vähän liiankin empaattinen ja tunteellinen
      - Koulutus on
      - Savuton
      - Harrastuksena liikunta eri muodoissaan ja terveys yleensä
      - Olen luotettavin ihminen, jonka tunnen ja uskollisuus on minulle hyvin tärkeää.

      Mielestäni vaatimuksesi eivät ole liian tiukat. Tällaisia naisia löytyy, tosin en usko ett meitä paljoa on... Itse löysin hiljattain miehen, joka ylittää kaikki kriteerini ja odotukseni miehestä, enpä olisi ikinä osanntu uskoa sellaista löytyvän. Aktiivisuutta ja oma-aloitteisuutta peliin & lykkyä tykö!

    • for you

      Mä tuun sulle akaksi :D
      Oon 30 eli nythän tää elämä vasta alkaa, eiks vaan, parikymppiset on skidejä..

      -Kyllä,haluan lapsia vaikka synnytystä pelkäänkin.
      -Ei ole lapsia, ei oo tullu montaa kertaa sekstailtuakaan, eli melkeen neitsyt olen.
      -En polta, joskus olin ns. sunnutaitupakoitsija mut en enää.
      -Alkoholin suhteen olen absolutisti, isäni on juonut ittensä melkeen hautaan ja ulkona ei uskalla enää juoda vettäkään ku tyrmästipat on lisääntynyt räjähdysmäisesti, parempi olla kuivinsuin tanssilattialla.
      -Olisin kyllä bilehile, siis rakastaisn tanssimista ja kauniita vaatteita, koruja ja meikkaamista mutta tulee liian kalliiksi mokoma eikä suomessa ole sellaista yöelämää kuin vaikka pariisissa, eli pakko jättää keski euroopplaisille varakkaille neidoille toi parkettien partaveitsenä kimaltelu.
      -Elätän työllä itseni, ns. "hanttihommia" teen toistaiseksi mutta haaveilen oman alan työpaikasta tai omasta yrityksestä.
      -En välitä mitä työtä mies tekee, olenhan itsekkin monenlaista joutunut leipäni eteen tekemään.
      -Hoikka, tumma neitokainen olen.
      -Kyllä sitä jo tällä ikää on pakko ajatella pitkällä tähtäimelllä, en halua saada enää siipeeni..
      -Harrastaisin enemmänkin urheilua jos olisi rahaa harrastuksiin ja aikaa, tennis, ratsatus, tanssi...
      -Olen hillitty, pakko olla tässä maassa ;) espanjan matkoilla on jännä katsella poreilevia ihmisiä, olenhan sellainen itsekkin pohjimmiltani.
      -Olen ollut liikaakin empaattinen, sit tajusin et en voi olla niin kiltti tyttö koska maailma käyttää kynnysmattona.
      -Olen luotettava, pidän se minkä lupaan. Olen uskollinen, en ole siis pettäjä, en lähtisi edes ukkomiehelle jalkavaimoksi, yök..

    • epätoivo kasvaa

      itse olen huomannut että tämmöiset naiset ovat etsimässä miestä netistä.
      baareista ei löydy muita kuin kovia bilettäjiä.
      kannattaiskohan ruveta käymään kuntosaleilla ihan kumppanin haku mielessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      329
      1564
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      67
      1235
    3. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      176
      1077
    4. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      35
      1033
    5. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      146
      966
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      322
      947
    7. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      265
      890
    8. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      64
      872
    9. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      235
      848
    10. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      28
      720
    Aihe