Kehitysapu= ateistin "rukous".

Tosimies.

Vai mikä on peruste että ateisti antaa vähistään rahoistaan almuja kehitysapuun?
Peruste on se että hän tuntee auttavansa vähävaraista/älyistä ja saa siitä voimia itselleen tunteen itsensä voimaakkaamaksi kuin ns hädän kohde.
Tosiasiassa rahansa kehitysapuun antanut voimistaa paikallisen mafia otetta , eikä auta yhtään hädänalaista, joita todellisuudessa ei edes ole on vain laiskoja ja tyhmiä ihmisiä.
Kuten eräs idiootti palstalainen työntää vanhat vaatteensa UFF keräysboxiin vaikka hänelle on siitä vakuuteltu että kyseessä on huijarikaksikko jotka ovat itsenä miljonääreiksi tehneet kyseisillä keräyksillä kolmannen maailman hyväksi.
Saatko sinä hyvän ihan olon itsellesi lahjoittaessa Punaiselle Ristille muutaman roposen?
Monihan teistä ajattelemattomaista vannoo näiden järjestöjen nimeen jotka pitävät lahjoitusrahijaan vuosia tileillään, naurettavaa.

Almujen antamisesta on yhtäpaljon ellei vähemmän hyötyä kuin rukousesta;)

41

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NormaaliMies.

Hienoa tosimies. keksi vaan syitä olla antamatta köyhille, lahjoita vaan rahasi kirkolle joka ottaa siitä kermat itsellensä.

Vitun idiootti!

• Tosimies.

En lahjoita kenellekkään, omille lapsilleni annan.
        Lasten sairaalaan olen antanut, kotimaiseen muutaman tuhannen.

• Muikkuinen
        Tosimies. kirjoitti:

Viikkorahoistasiko lahjoitit?

• Tosimies. kirjoitti:

Se että sinä tuntematon nettirunkkari egoilet ja kerskut internetpalstoilla rahoillasi ym. ei kiinnosta ketään. Sinulla voi olla rahaa ym millä olet kerskunut tai sitten ei. Sillä ei ole mitään merkitystä. Sinä olet pelkkä anonyymi paskanjauhaja jota kukaan ei kaipaa eikä kukaan edes tietäisi vaikka jäisit rekan alle huomenna. Mieti nyt vähän. Olet pelkkää tyjää ja juttusi on samaa tasoa.

• Tosimies.
        Muikkuinen kirjoitti:

Viikkorahoistasiko lahjoitit?

En saanut niin paljoa viikkorahaa aikoinaan.
        Tiedätkö työn, mitä se tarkoittaa?
        Työstä saa palkkaa, ja sen suomin valtuuksin lahjoitin rahaa.
        Olin yrittäjä.

• Tosimies.
        missxcessive kirjoitti:

Se että sinä tuntematon nettirunkkari egoilet ja kerskut internetpalstoilla rahoillasi ym. ei kiinnosta ketään. Sinulla voi olla rahaa ym millä olet kerskunut tai sitten ei. Sillä ei ole mitään merkitystä. Sinä olet pelkkä anonyymi paskanjauhaja jota kukaan ei kaipaa eikä kukaan edes tietäisi vaikka jäisit rekan alle huomenna. Mieti nyt vähän. Olet pelkkää tyjää ja juttusi on samaa tasoa.

Näköjään en ihan tyhjää koska juttuni kiinnostaa kovasti;)
        Ja kyllä minulla on rahaa, olen ne ITSE ansainnut, ja et pääse niistä osalliseksi vaikka ehkä oletkin kortistossa tietämättäni ehkä vaurauttani hyväksikäyttänyt.

ps anonyymi olet sinäkin, joka kuvaasi olet tuntemattomaksi photoshopilla tehnyt;)

• Tosimies. kirjoitti:

Näköjään en ihan tyhjää koska juttuni kiinnostaa kovasti;)
        Ja kyllä minulla on rahaa, olen ne ITSE ansainnut, ja et pääse niistä osalliseksi vaikka ehkä oletkin kortistossa tietämättäni ehkä vaurauttani hyväksikäyttänyt.

ps anonyymi olet sinäkin, joka kuvaasi olet tuntemattomaksi photoshopilla tehnyt;)

Jos kerron ettei kiinnosta tarkoittaako se ettei kiinnosta? Entä jos sanon että kiinnostaa se sitten tarkoittaa ettei kiinnosta? Outoa logiikkaa... Minut tunnistaa kuvasta/kuvista ja on jo tunnistanutkin. Maailma on pieni. En ole kortistossa, minulla ehkä on vaurautta ehkä ei. Ei minun tarvitse sitä kertoa koska sillä ei ole merkitystä.

Ugh olen puhunut.

• missxcessive kirjoitti:

Jos kerron ettei kiinnosta tarkoittaako se ettei kiinnosta? Entä jos sanon että kiinnostaa se sitten tarkoittaa ettei kiinnosta? Outoa logiikkaa... Minut tunnistaa kuvasta/kuvista ja on jo tunnistanutkin. Maailma on pieni. En ole kortistossa, minulla ehkä on vaurautta ehkä ei. Ei minun tarvitse sitä kertoa koska sillä ei ole merkitystä.

Ugh olen puhunut.

Jos kerron ettei kiinnosta tarkoittaako se että kiinnostaa*

• Tosimies.
        missxcessive kirjoitti:

Ugh olen puhunut.

Ugh vähäälyinen tuttavuuteni.
        OOt sä kyllä aika hauska,sellainen sateisen päivän lapsi;)

• Tosimies.
        missxcessive kirjoitti:

Itseltäsikö kysyt moista?
        Punaisia vai sinisiä pillereitä nauttineena???

• Jaakob selvänä
        Tosimies. kirjoitti:

En saanut niin paljoa viikkorahaa aikoinaan.
        Tiedätkö työn, mitä se tarkoittaa?
        Työstä saa palkkaa, ja sen suomin valtuuksin lahjoitin rahaa.
        Olin yrittäjä.

"Olin yrittäjä."

Olit! Ok. Yritit tehdä rahaa, mutta et ihan onnistunut. Siksi olet katkera lahjoittajille, koska asiallisesti et itse kyennyt köyhänä lahjoittamaan ropoakaan. Ei tosimiehen tarvitse tulla tänne kiukuttelemaan pahaa oloaan epäonnistumisistaan. Oikea tosimies tekee miehen työn, eikä ole tuollainen saatanan luuseri.

• kleppoo
        missxcessive kirjoitti:

Dont feed the troll.

• drgdhdh
        Jaakob selvänä kirjoitti:

"Olin yrittäjä."

Olit! Ok. Yritit tehdä rahaa, mutta et ihan onnistunut. Siksi olet katkera lahjoittajille, koska asiallisesti et itse kyennyt köyhänä lahjoittamaan ropoakaan. Ei tosimiehen tarvitse tulla tänne kiukuttelemaan pahaa oloaan epäonnistumisistaan. Oikea tosimies tekee miehen työn, eikä ole tuollainen saatanan luuseri.

Tosimies kiukuttelee siitä että on saamaton vätys!

• sesgs
        kleppoo kirjoitti:

Dont feed the troll.

Heti rupesi katkera tosimies. syyttämään nuorta naista huumeidenkäyttäjäksi.

Turpiin sietäisi semmoinen paskakasa!

• segsgeg
        Tosimies. kirjoitti:

Ugh vähäälyinen tuttavuuteni.
        OOt sä kyllä aika hauska,sellainen sateisen päivän lapsi;)

Sinä taas olet semmoinen paskapää joka ei ansaitse lapsia.

• Tosimies.
        Tosimies. kirjoitti:

ostan lapsille karkkia jotta eivät mee kertomaan lastensuojeluviranomaisille pikku 'leikeistämme'

• prööt..

Tosimiehen. mielestä on parempi vaan rukoilla apua köyhille sillä silloin hän tuntee tekevänsä jotain mutta ei tarvitse oikeasti antaa huono osaisille mitään.

kunhan vaan röhnöttää itseksensä ja elää äitinsä almuilla.

• Tosimies.

En minä edes rukoile heidän puolestaan,sanoin vain että siitä on yhtäpaljon hyötyä ellei enemmänkin.
        Suomen kaltaisessa maassa jos on köyhä niin pitää olla jo vitun tyhmäkin.

• segsgsg
        Tosimies. kirjoitti:

En minä edes rukoile heidän puolestaan,sanoin vain että siitä on yhtäpaljon hyötyä ellei enemmänkin.
        Suomen kaltaisessa maassa jos on köyhä niin pitää olla jo vitun tyhmäkin.

Huomaa että olet jostain pikkukylästä vitun paskapää.

Et tiedä mitä suomessa edes tapahtuu! vitun teini et edes tiedä mitä suomen lamat ovat suomalaisille tehnyt.

nyt lukemaan suomen historiaa vitun porsas!

• tosipoju äitin ja kavereiden kiusaama. voi poloa. säälikää mössöä.

• Tosimies.

Olet siis yksi avun tarvitsijoista kuten niin moni muukin ateisti.
        Onko taas havaittavissa katkeruutta joka on ajanut teidät ateismiin?

• drggd
        Tosimies. kirjoitti:

Olet siis yksi avun tarvitsijoista kuten niin moni muukin ateisti.
        Onko taas havaittavissa katkeruutta joka on ajanut teidät ateismiin?

sinähän se avun tarveessa olet senkin pikkukyläläinen, huomaa taas että sinunlaiset hihhulit ette tiedä maailman menoista yhtikääs vitun mitään.

taidat olla jokin pikkukylän helluntalainen jonka aivot ei toimi.

• Tosimies.

Ostamalla tuotteita joita et tarvitse vai ostamalla vaihtoehtoisia tuotteita jostain paskamaasta jotka eivät osaa tehdä yhtään mitään,ostat paskaa ja saat hyvän mielen sen sijaan että ostaisit kotimaista?

Nuo eettiset merkit ovat yhtä hevonpaskaa kuin reilunkaupan merkit, joku vaan käärii VIELÄ enemmän voittoa kusettaen länkkäriä!?
        Kuinka naiviksi ihminen voi heittäytyä "auttaakseen" toista, hehe heh

• segsgeg
        Tosimies. kirjoitti:

Ostamalla tuotteita joita et tarvitse vai ostamalla vaihtoehtoisia tuotteita jostain paskamaasta jotka eivät osaa tehdä yhtään mitään,ostat paskaa ja saat hyvän mielen sen sijaan että ostaisit kotimaista?

Nuo eettiset merkit ovat yhtä hevonpaskaa kuin reilunkaupan merkit, joku vaan käärii VIELÄ enemmän voittoa kusettaen länkkäriä!?
        Kuinka naiviksi ihminen voi heittäytyä "auttaakseen" toista, hehe heh

Luuletko tosiaan sitten tosimies. että nykypäiväm "kotimaiset" tuotteet on edes suomessa tehty?

huomaa että todellakin olet asunut puskissa vitun porsas!

• Jaaha, Jaakob väsyi ja piilostansa esiin astuu Tosimies.

• Paradise.

Minustakin kaikki ylimääräiset ropposet pitää antaa kirkolle. Ajaltelkaa nyt niitä säälittävän köyhiä, omassa kurjuudessaan rypeviä piispoja, jotka tienaat siis niin säälittävästi eli reilusti yli toistasataatuhatta euroa (siis täysin mitättömät yli puoli miljoonaa mummoa) vuodessa? Voi millaista surkeaa köyhäilyä, sehän on jo ihmisarvon vastaista!

Eihän sellaisella nyt kukaan elä! Ajatelkaa piispaparkaa, joka on tottunut ottamaan aina iltaisin hörpyn lohduttavaa Beaute de Siecle -juomaa, joka maksaa vajaat vain 145000 euroa ja joutuu tuosta ihan tavanomaisesta harrastuksestaan kirkon tulojen vähenemisen vuoksi luopumaan ja katkerana kalkkina tyytymään, nimeltään toki piispalle sopivaan, mutta silti niin säälittävään köyhään ja kitkerään Hennessy Paradis -litkuun (vain 300 € pullo)

http://www.hilavitkutin.com/2007/12/23/kallis-pullo-hennessy-konjakkia/

Ajatelkaa nyt toki rutiköyhää piispaparkaa itkemässä sääittävän kuravetensä kanssa iltaisin ja avatkaa kukkaronne nyörit. Piispoillakin pitää olla oikeus ihmisarvoiseen elämään!

• geesgsg

ethän sinä anna kellekkään muulle paitsi lihaville idioottilapsillesi.

Olet egoistinen paskakasa etkä edes auta suomalaisia koska olet pikkukylän idioottiporsas joka ei tiedä mistään mitään eikä osaa mitään!

lähde lapinkävelyllesi ja jää siine!

• Ei muuten pidä paikkaansa.
      Siinäkin tapauksessa että apu jota antaa ei mene tarkoitukseen johon sen on antanut, avustuksesta on ollut hyötyä edes jollekin.

Rukous sen sijaan ei auta koskaan ketään muuta kuin sitä joka rukoilee tuntemaan itsensä hyödylliseksi tekemällä jotakin josta ei ole mitään konkreettista hyötyä kenellekään muulle.

Tämä mentaliteetti jossa itsekseen ajattelemisen katsoo hyödyttävän jotakuta, myös asettaa tämän henkilön asemaan jossa hän todennäköisimmin ajattelee itsekseen sen sijaan että auttaisi ketään: Näin aiheuttaen konkreettista haittaa.

• Tosimies.

Kyllä, hyötyä mafialle;)

"Rukous sen sijaan ei auta koskaan ketään muuta kuin sitä joka rukoilee tuntemaan itsensä hyödylliseksi tekemällä jotakin josta ei ole mitään konkreettista hyötyä kenellekään muulle. "

-Eli siis parempi, ei rahaa rikolliselle, miksi Jumala auttaisi edes rikkollisia??

• Tosimies. kirjoitti:

Kyllä, hyötyä mafialle;)

"Rukous sen sijaan ei auta koskaan ketään muuta kuin sitä joka rukoilee tuntemaan itsensä hyödylliseksi tekemällä jotakin josta ei ole mitään konkreettista hyötyä kenellekään muulle. "

-Eli siis parempi, ei rahaa rikolliselle, miksi Jumala auttaisi edes rikkollisia??

Mille mafialle??
        Sille joka on järjestäytynyt UNICEFiksi??
        Mikäli näet mafiosoja kaikkialla, kaikki asiat eivät välttämättä ole ihan hyvin.

Eikä rukous ole ollenkaan parempi sillä mitä tämä itsekseen mietiskely aiheuttaa on sitä että kyseinen henkilö todennäköisimmin on auttamatta myös niitä jotka oikeasta tarvitsevat apua.

Ja mikä jumaluus ylipäätään olisi auttanut ketään yhtään minkään asian suhteen.... no tietenkin pois lukien ne henkilöt joita jumala on auttanut huijaamaan ihmiset rahoistaan. =)

• Tosimies.
        Alffa-Omega kirjoitti:

Mille mafialle??
        Mikäli näet mafiosoja kaikkialla, kaikki asiat eivät välttämättä ole ihan hyvin.

Eikä rukous ole ollenkaan parempi sillä mitä tämä itsekseen mietiskely aiheuttaa on sitä että kyseinen henkilö todennäköisimmin on auttamatta myös niitä jotka oikeasta tarvitsevat apua.

Ja mikä jumaluus ylipäätään olisi auttanut ketään yhtään minkään asian suhteen.... no tietenkin pois lukien ne henkilöt joita jumala on auttanut huijaamaan ihmiset rahoistaan. =)

Kuka mainitsi Unicefin,sinä teit niin ja nyt oletat minun sanoneen jotain Unicefista, hae apua paranoidiseen tilaasi.

• Tosimies. kirjoitti:

Kuka mainitsi Unicefin,sinä teit niin ja nyt oletat minun sanoneen jotain Unicefista, hae apua paranoidiseen tilaasi.

Ehei ei ollenkaan sillä sinä aloit esittämään jotakin mielikuvitus oletuksia mafian tukemisesta, eikä minulla ole mitään havaintoa siitä että olisin sanonut jotakin mafiosoista.

Tämän kaltainen omien ongelmien välttely ei ole terveellistä ollenkaan, sen sijaan omat ongelmansa on hyvä kohdata rehellisesti.

Mikäli tarvitset apua tämän ongelman purkamiseen, sillä olen kuullut että omien virheiden julkinen myöntäminen on hyvin hyödyllistä, olen toki käytettävissä tämän ketjun puitteissa. =)

Toivon todella että ongelmasi ratkeavat ja että voin olla avuksi. =D

• Tosimies.
        Alffa-Omega kirjoitti:

Ehei ei ollenkaan sillä sinä aloit esittämään jotakin mielikuvitus oletuksia mafian tukemisesta, eikä minulla ole mitään havaintoa siitä että olisin sanonut jotakin mafiosoista.

Tämän kaltainen omien ongelmien välttely ei ole terveellistä ollenkaan, sen sijaan omat ongelmansa on hyvä kohdata rehellisesti.

Mikäli tarvitset apua tämän ongelman purkamiseen, sillä olen kuullut että omien virheiden julkinen myöntäminen on hyvin hyödyllistä, olen toki käytettävissä tämän ketjun puitteissa. =)

Toivon todella että ongelmasi ratkeavat ja että voin olla avuksi. =D

No onhan kehitysapurahojen todettu jo menevän suuriltaosin paikallisten mafioosojen taskuihin, on aika säälittää jos sinä edelleen uskossasi uskot toista ja luulet niiden menevän apua tarvitseville, hih ihih.

"eikä minulla ole mitään havaintoa siitä että olisin sanonut jotakin mafiosoista."
        -Jaahas oletkin ihan täyshullu.

"Mille mafialle??
        Mikäli näet mafiosoja "

-Siinäpä sitä sanomaasi;)

• sesggsg
        Tosimies. kirjoitti:

No onhan kehitysapurahojen todettu jo menevän suuriltaosin paikallisten mafioosojen taskuihin, on aika säälittää jos sinä edelleen uskossasi uskot toista ja luulet niiden menevän apua tarvitseville, hih ihih.

"eikä minulla ole mitään havaintoa siitä että olisin sanonut jotakin mafiosoista."

"Mille mafialle??
        Mikäli näet mafiosoja "

Sinähän olet tosimies paranoidi sekopää! ensiksi vaahtoat mafiasta ja sitten rupeat viisastelemaan kun mainitaan UNICEF.

Et ole vain tyhmä idiootti vaan myöskin arrogantti paskakasa joka ei ole minkään arvoinen.

et kelpaa edes suomalaiseksi saatanan sianvittu, vanhempiesi syöttämä pukkasosta sinä olet.

vitun huora!

• Tosimies. kirjoitti:

"Mille mafialle??
        Mikäli näet mafiosoja "

Hienoa! On todella hienoa että osaat ilmaista omat tunteesi, mutta koettaisit kuitenkin saada nämä tunteen ilmauksesi hieman rakentavampaan muotoon.

Sentään jotakin edistystä on........ oho.....ei olekaan.

Tämä alkaa jo vaikuttamaan aika surulliselta. =S
        Se että minä satun mainitsemaan sanat mafia ja mafioso ei suinkaan tarkoita sitä että minä olisin sanonut mitään mafiasta taikka mafiosoista.
        Nuo kysymysmerkit kun eivät ole täysin turhia, sillä kuten voidaan huomata tarkoitus oli ainoastaan saada tarkempi kuva siitä mitä sinä tarkoitit. Tarkkaavaisuutta =)

Haluisin vain saada varmistuksen siitä katsotko unicefin olevan mafia organisaatio.
        Mikäli et satu huomaamaan asiayhteyttä joudun kaiketi hieman virkistämään muistiasi.

Sanoin: Ei muuten pidä paikkaansa.
        Siinäkin tapauksessa että apu jota antaa ei mene tarkoitukseen johon sen on antanut, avustuksesta on ollut hyötyä edes jollekin.

Johon vastasit.

>>> Kyllä, hyötyä mafialle;)

• Tosimies.

Palstalla riehuu taas joku homo Lestadiolainen häirikkkö. Kristinusko voi olla kirppujen raiskaamista, ja tätä ei ole kielletty Raamatussa.

• Tosimies.
    • Psychobilly82

Hmm, ehkä kristityn tarkoituksena rukoilemisessa tai auttamisessa sitten on se, että voisi tuntea itsensä korkeammaksi kuin muut, teksistä päätellen...
      Mutta jos minä autan, niin autan siksi, että minulla on mistä antaa muille, vähempiosaisille, ja näin omalta kohdaltani helpottaa heidän ahdinkoaan, ihan vain siksi, että minusta on mukavaa, että ihmisillä menee edes vähän paremmin. Vaikka saankin suomalaisittain pientä palkkaa, niin koen olevani synnyinpaikkaloton voittaja, miljardit ihmiset voivat vain haaveilla minun "vaatimattomasta toimeentulostani". Päivääkään en ole eläissäni nälissäni ollut, janosta puhumattakaan :D Ja samaa toivon muille.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3005
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2103
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1688
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1540
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1291
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1287
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1206
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1160
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1117
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1001
    Aihe