Perjantai

Free Fanny

ja ihana ilma! Mitä suunnitelmissa?

72

191

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rtyupo8

      Sinkut-palstalle kirjoittelua ja lutkittelua.

      • Älyn haamu

        Mulla sama ohjelma.


    • ei niin mitään suunnitelmia... kiva ois johku ulos vaikka lähtee hengailee, mut puhti aika pois, joten taidan vaan suosiolla jumia kotona ja painuu ajois nukkumaan...

    • p1985

      Kaipa tää päivä menee netissä surffailessa ja voishan sitä jonkun leffan vaikka katella. Huomenna vois sitten vaikka kumota muutaman tuopposenkin talviloman viimeisen viikonlopun kunniaksi :)

    • meen nukkuun klo:20:00

    • Eewulin haamu

      Lenkkeilyä ja leikkimistä koiran kans, illalla vaahtokylpy ja ehkä joku leffa.
      Joka tapauksessa otan rennosti ja nautin ihanasta säästä.

      • .

        Onko sieltä lumet sulanut?


      • Eewulin haamu
        . kirjoitti:

        Onko sieltä lumet sulanut?

        No on tietenki, ainaki täältä muttei varmaan Kilpisjärveltä ole vielä


    • Ei ole mitään varmoja suunnitelmia, aikomuksia on mutta eipä niistäkään taida tulla mitään.
      Ehkä kirjoittelen vaan täällä tai sitten lähen käymään jossain.

    • violet.

      Munaa.

      • Uncle ben

        Onko tiedossa jo, vai baaristako meinaat hakea?


      • violet.
        Uncle ben kirjoitti:

        Onko tiedossa jo, vai baaristako meinaat hakea?

        On tiedossa.


      • Toinen foorum

        Mä tiedän sut.


      • violet.
        Toinen foorum kirjoitti:

        Mä tiedän sut.

        Voi olla, mutta et toisen foorumin kautta.


    • PitkästäAikaaRadalle

      Kaupungille, terassille ja baariin. Iltapalaa ja maailman parannusta ystävän seurassa, ehkä tanssahteluakin ;-) Ihan kivaa vaihtelua, kun edellisestä käynnistä on 2 kk ja sitä edellinen saman verran. Onko kellään suosituksia Hesan paikoista 30-40v ikähaarukkaan? Räkäposkella paikat ei kivoja, muttei äärihinostelevatkaan.

      • ed

        Kade? Jos 2kk välein pääsee baariin, ei kyllä kantispaikat ole ensimmäisenä
        mielessä....Ja ei oo "sellainen" hakureissu mielessä ;-) Mielummin mies älyllä kuin ....


      • Wow...
        ed kirjoitti:

        Kade? Jos 2kk välein pääsee baariin, ei kyllä kantispaikat ole ensimmäisenä
        mielessä....Ja ei oo "sellainen" hakureissu mielessä ;-) Mielummin mies älyllä kuin ....

        Huhuu, Älymies, täällä huudellaan sinua...


    • Rauhallista chillailua kotona koneen ääressä kuuman juoman kera. Mmmm...

      • Mies kysyy

        Masturboitko usein, shamans blue?


      • Mies kysyy kirjoitti:

        Masturboitko usein, shamans blue?

        Jos keskittyisit omaan kätöseesi ja sen touhuihin?


      • Mies kysyy
        shamans_blues kirjoitti:

        Jos keskittyisit omaan kätöseesi ja sen touhuihin?

        Itse masturboin juuri parhaillaan. Ehdottaisin sinulle camittelua ja voitaisiin masturboida yhdessä, mutta webbikamera on rikki. Nyt et päässyt näkemään munaani. Mitäs siihen sanot?


      • Mies kysyy kirjoitti:

        Itse masturboin juuri parhaillaan. Ehdottaisin sinulle camittelua ja voitaisiin masturboida yhdessä, mutta webbikamera on rikki. Nyt et päässyt näkemään munaani. Mitäs siihen sanot?

        Voi ku söpöö. Hyvä vaan etten nähny, ties mikä kauhistus sieltä olis ruudulle lävähtäny. :)


    • FF

      Omat suunnitelmat selvisivät nyt; lähdetään kohtapuoliin Porvooseen ajelulle. Porvoo on aivan ihana kesäkaupunki!

      • .............

        Liikaa svedupellejä. Kannattaa pysyä Helsingissä eikä lähteä landelle.


      • tytuiooäölk

        Arvatenkin pyllistät siellä jollekin latapuntti nussijamiehelle?


    • ES

      Roikun netissä, tv auki, kuuntelen musiikkia kuulokkeilla. Nyyh.

      • Höh!

        Mikä siinä niin nyyh on?

        Musiikinkuuntelu on kivaa.


      • ES
        Höh! kirjoitti:

        Mikä siinä niin nyyh on?

        Musiikinkuuntelu on kivaa.

        Mut kun mä teen aina tätä samaa.


      • countdown...
        ES kirjoitti:

        Mut kun mä teen aina tätä samaa.

        Essinmunat vähenee...


      • Höh!
        countdown... kirjoitti:

        Essinmunat vähenee...

        Ei saa kiusata Essiä.


      • countdown...
        Höh! kirjoitti:

        Ei saa kiusata Essiä.

        ei se ollut kiusaamista, tosiasianhan vain kerroin...


      • hhjjjaswswsw
        countdown... kirjoitti:

        ei se ollut kiusaamista, tosiasianhan vain kerroin...

        Sun kalusi seisokkikulma laskee ja laskee...


      • countdown...
        hhjjjaswswsw kirjoitti:

        Sun kalusi seisokkikulma laskee ja laskee...

        Mutta hitaammin kuin essinmunat hupenee...


      • Höh!
        countdown... kirjoitti:

        Mutta hitaammin kuin essinmunat hupenee...

        Kylläpä sua kiinnostaa toisten asiat. Perverssiä.


      • The Original Höh!
        Höh! kirjoitti:

        Kylläpä sua kiinnostaa toisten asiat. Perverssiä.

        Trolli-Höh!


      • countdown...
        Höh! kirjoitti:

        Kylläpä sua kiinnostaa toisten asiat. Perverssiä.

        etkö tykkää perversseistä miehistä?


      • Heikki-setä
        countdown... kirjoitti:

        etkö tykkää perversseistä miehistä?

        Tykkään! Pyllistä.


      • countdown...
        Heikki-setä kirjoitti:

        Tykkään! Pyllistä.

        kysy Hercules-miestä...


    • old guy

      No mä heitin yhdelle hyvänpäiväntutulle naiselle päivällä ehdotuksen, että lähteekö se töiden jälkeen mun kanssa ulkoilemaan, kun tuli sattumalta puhetta, että molemmilla on sensuuntaisia suunnitelmia mutta omin päin. Ja lähtihän se, reilu tunti meni reippaillen hyvinkin viehättävässä seurassa, mikä on nykyisessä elämäntilanteessani aika harvinaista herkkua. Tosin hän on varattu, joten enpä elättele sen ihmeempiä toiveita.

      • tyttelipytteli

        Juuri noin pitää tehdä! Mukavaa tekemistä hyvässä seurassa - ja sillä hyvänpäiväntutulla on varmasti ystäviä joista joku voi haluta tulla mukaan seuraavalla kerralla...


    • Ihana valo

      Hmmmm...

      Ei mitään lukkoon lyötyä. Päivän puhteet ja pyöräilyt tullut suoritettua. Ja ilma on kyllä komea vaikka tosin hiukan kolea ja tuulinen. Toisenlaiset ilmat oli eilen aamulla sadetta ja tuulta vastaan sateenvarjon kanssa taistellessa, mutta eihän suomimies nyt sellaisesta heti sula tai sorru.

      Lisää Hmmm..iä

      Pitkästä aikaa ei ole tullut käytyä ulkoillassa joten sinne voisi _ehkä_ suunnata. Tosin viihdyttääkseni itseä vain, kun mitäpä takeita automaatioasentajalla (ATM) on sieltä löytää muuta kuin tylyjä naisia, lisää murheita ja päänsärkypeli.

    • Darth

      Vit*u. Kotia tulin ja napsautin koneen päälle, niin virtalähteen kondensaattorit vain vinkuivat. Eihän se enää käynnistynyt. En kehdannut lähteä kaupungille ostamaan uutta virtalähdettä ja otin kaapista vanhan tietokoneen. Vanhan koneen ohjelmien päivittäminen kestikin sitten 7 tuntia. Siinä kuitenkin niin heikkotehoinen virtalähde ettei uudempaa tehomyllyä sillä pyöritä, että olisin voinut vaihtaa virtalähteitä.

      Koko päivä pilalla, enkä kerennyt käymään edes lenkillä. Helpommalla olisin lopulta selvinnyt, jos olisin vain käynyt ostamassa sen virtalähteen samantien.

      • Darth

        Ja konetta päivittäessä poltin ruoan pohjaan ja söin pelkkää riisiä mitä sain pelastettua. Lisäksi melkein rikoin näytönohjaimen vanhasta koneesta. Päivitin ajurin ja uudelleen käynnistäessä kuuluin vain räps ja koneesta katosi hetkiseksi virta. Kun sain koneen päälle kuva väritön, viiruinen ja vga tilassa. Jotenkin sain vielä selvää kuvasta ja onnistuin palauttamaan vanhan ajurin, millä kuvakin palasi takaisin. Vanhankin koneen rikkoutuminen olisi kyllä kruunannut päivän.


    • jackaroo

      Kyllähän tässä oli jo vaikka mitä, kävin kävelyllä ja sen jälkeen vielä pitkällä pyörälenkilläkin. Hyvä oli sää, vähän lämpimämpi olisi ehkä voinut olla, kun täällä ainakin tuuli melkoisesti.

      Nyt voisi illan viettää lepäillen ja netissä surffata, kun ei oikein koko viikolla ole oikein netissä ehtinyt olla kun on tullut käytyä useampana iltana leffassa.

      • tyttelipytteli

        Mitä leffoja olet käynyt katsomassa? Mitä suosittelisit jos vaikka tulisi huomenna lähdettyä leffaan? Sellainen missä on toimintaa ja huumoria mutta ei mässäillä väkivallalla. Ehdottomasti ei kauhua.


      • jackaroo
        tyttelipytteli kirjoitti:

        Mitä leffoja olet käynyt katsomassa? Mitä suosittelisit jos vaikka tulisi huomenna lähdettyä leffaan? Sellainen missä on toimintaa ja huumoria mutta ei mässäillä väkivallalla. Ehdottomasti ei kauhua.

        En käy oikein noita uusia leffoja katsomassa, vaan pääosin vanhoja.

        http://www.kava.fi/


    • Kesällä LintsiinXXX

      Mulla oli kauan odotettu terassi-iltapäivä.Ensin söin lounasta italialaisessa ravintolassa ja sitten menin hölkkäämällä nopeasti tuopilliselle.Eka kerta kun yksin join terassilla alkoholia, en ole tottunut juopottelemaan sinkkuna ja ilman ketään samassa pöydässä.Toisaalta se oli HEAVEN!! Mä aion tästä lähtien AINA mennä YKSIN BISSELLE!
      Rakastan muita ihmisiä mutta kaikki mun entiset kaverit olivat klängande kardborrar.
      Eli silloin se humaanisuus muuttuu ihmisvihaksi jos omaa lasia ei saa rauhassa pyöritellä käsillään...AI NIIN, SANOUDUIN IRTI TYÖSTÄ JOSSA OLI PALKKANA 30 EUROA TUNNISSA.SILLÄ EI ELÄ KUKAAN JA MÄ TEIN YLITÖITÄKIN KOTONA KOKO AJAN,MÄTÄPALKALLA.SANOIN ET NEVER CALL ME AGAIN!

    • mettis..

      Hetki sit duunista himaan..
      Mietin, jaksaisko lähteä bingoileen.

      Tms ;)

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1376
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      65
      1349
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      249
      1214
    4. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      59
      1171
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1065
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      796
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      768
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      757
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      731
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      707
    Aihe