Sinkut

jrutk

Saatteko paljon uteluita sukulaisilta tai muilta tutuilta, että oletko jo löytänyt jonkun ja milloin ajattelit vakiintua mennä naimisiin ym? Entäs tuleeko naisten/miesten isku vinkkejä tai yritetäänkö sinua parittaa jollekin?

Minulla on yksi tuollainen täti, joka muistaa aina kysellä olenko jo löytänyt jonkun. Yrittää antaa vinkkejä, mistä voisin yrittää etsiä jne. Muuten kyllä on tosi mukava täti. Hyvin tullaan toimeen, ja nähdäänkin aika usein, mutta joka kerta se muistaa noita miesasioita kysellä kun nähdään ja minä saan vastailla kerta toisensa jälkeen että ei vieläkään ole ketään. Ilmoitan kyllä sitten kun on jotain ilmoitettavaa.

6

97

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanhempi sinkku

      Odota kunnes täytät 30. Niillä main sukulaisten utelut alkavat vähentyä. Tosin työelämässä vastaavasti kohtaat vähemmän hyväntahtosia vittuilijoita, jotka ottavat kaiken ilon irti statuksestasi.

    • +30v M

      Tapaan sukulaisia hyvin harvoin. Kyllähän ne jotain aina asiasta kyselevät, mutta into on selvästi laantunut vuosien kuluessa. Tutut ovat jo ymmärtäneet, että ei tuo ikinä ketään löydä. Mitään vinkkejä tai paritusta ei tule eikä ole kyllä juuri ikinä tullutkaan.

    • Kyllä tulee uteluita. Mutta mitäpä siihen voi sanoa kuin pamauttaa totuuden päin naamaa tai ei kerro lainkaan olemalla hiljaa.

    • Eewulin haamu

      Voi on, aina kaikki kyselee, että jokos sie olet kivan miehen löytäny jne.
      Vanhin siskoni yritti taannoin parittaa minua parillekkin hepulle, olivat niin kunnollisia ja hyviä. Tottahan ne olivatkin mutta eivät olleet minusta kiinnostuneita, tai toinen oli mutta hän muutti pian pois eikä jutusta tullut mitään.
      Minkäs mahdan sille etten kaikkia kiinnosta.

      Toisella kertaa kaveri ja hänen miehensä yrittivät parittaa minua yhteiselle kaverilleen, josta en ollut kiinnostunut muuna kuin kaverina. Miehellä on ihana koira mutta mies oli hissukka eikä osannut hallita koiraansa, koirasta sen näki ettei mies ainakaan ollut johtajan paikalla enkä minä halua hissukkaa. Jos ei pärjää kovapäisen koiran kanssa, ei pärjää minunkaan kanssa.

      Siitä pitäen en mainitse kenellekkään halaistua sanaa olenko sinkku vai en, suku ja kaverit arvuutelkoon itse.
      Nythän on toki niinkin hyvin, että tavallaan mielitietty minulla on ja katson rauhassa mihin juttu kehittyy mutta perheelle en siitä mainitse.

    • Kukaan ei ole ikinä kysellyt, enkä yhtään ihmettele miksi. Eikä kukaan anna iskuvinkkejä tai yritä parittaa, onneksi!

    • ikä30

      en saa

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1366
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      65
      1339
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      249
      1204
    4. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      58
      1140
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1065
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      796
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      768
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      757
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      731
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      707
    Aihe