Moni ateisti on määritellyt ateismin uskon puuttumiseksi. "Ateisti ei usko mihinkään jumaliin."
Jumala on kuitenkin luonut ihmisen elämään uskossa Häneen. Se on ihmisen normaali ja terve tila. Epäuskossa on kyse uskon puuttumisesta eli hengellisestä puutostaudista. Se on ihmiselle luonnonvastainen tila Myös lääketiede puhuu puutostaudeista. Niitä hoidetaan antamalla ihmiselle hoidon edellyttämää ravintoa tai lääkettä.
Hengellistä puutostautia hoidetaan vastaavasti antamalle sairaalle tervettä hengellistä ravintoa tai hengellistä lääkettä. Ne parantavat epäuskosta ja palauttavat ihmisen normaaliin ja terveeseen tilaan. Silloin hän voi yhtyä psalmin kirjoittajan sanoihin:
"Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu." (Psalmi23:1)
Sairastatko puutostautia?
48
153
Vastaukset
- ...
On olemassa erilaisia puutteita. Minulta puuttuu esimerkiksi skitsofrenia.
Sen huomaa esimerkiksi siitä, että minulla ei ole harha-aistimuksia. En siis näe näkyjä tai kuule omituisia ääniä pääni sisältä."On olemassa erilaisia puutteita. Minulta puuttuu esimerkiksi skitsofrenia",
Sairauden puuttuminen ei ole puutostauti eikä mikään muukaan tauti.
Puutostaudista voidaan puhua silloin kun ihmiseltä puuttuu jotain, mikä kuuluu luonnolliseen terveeseen elämään kuten usko Jumalaan.Jaakob kirjoitti:
"On olemassa erilaisia puutteita. Minulta puuttuu esimerkiksi skitsofrenia",
Puutostaudista voidaan puhua silloin kun ihmiseltä puuttuu jotain, mikä kuuluu luonnolliseen terveeseen elämään kuten usko Jumalaan."mikä kuuluu luonnolliseen terveeseen elämään kuten usko Jumalaan."
-Hyvä mielikuvitus kuuluu ihmiselle, mutta niin myös kyky erottaa mielikuvituksen tuotteet todellisuudesta :DJaakob kirjoitti:
Puutostaudista voidaan puhua silloin kun ihmiseltä puuttuu jotain, mikä kuuluu luonnolliseen terveeseen elämään kuten usko Jumalaan.Usko jumalaan/jumaliin ei ole tervettä uskoa, koska se perustuu epärationaalisuuteen. Minulta puuttuu jumalusko ja sen tilalla on se että mietin asioita todistepohjalla ja vasta sitten päätän että uskonko vai enkö.
Sinä et usko Ukko Ylijumalaan joten sinulla on Ukko Ylijumalanuskon puutostauti ja turha väittää että "on vain yksi jumala" mistä helvetistä sinä sen yhtään paremmin tiedät kuin polyteistit. Lainaat raamattua joka on yksi tuhansista dokumenteista ja turha väittää että jumala on ilmoittanut sinulle että "Moro Jaakoppi, minä olen Jumala, juuri se kristinuskon Jumala."
Homma menee niin että itse olet päättänyt näin ja manipuloinut jatkuvasti itseäsi ajattelemaan sen totuutena vaikka sinä et tiedä asiasta yhtään mitään.
Minulla on helpompaa, minun ei tarvitse uskoa menninkäisiin, joulupukkiin, tonttuihin, vaaleanpunaisiin yksisarvisiin, spagettihirviöihin tai jumaliin ja kaikilla on yhtä hyvä peruste olla uskomatta. Niistä ei ole todisteita ja jotta voisit väittää "hengellisiä kokemuksia" todisteiksi niin sinun tulisi vääristää koko todiste-sanan käsite ja viedä se kokonaan pois kontekstista.
Tuolla universumissa on lentävä spagettihirviö, joka käyttää kristinuskon jumalaa sätkynukkena, voitko todistaa väitteeni vääräksi? Se että esitän väitteen ei tee siitä totta. Jos kaikki hengelliset kokemuksesi ovatkin spagettihirviön tuotosta jumalasätkynuken kautta. Mistä sinä sen tietäisit paitsi uskottelemalla itsellesi että tiedät.
Minä olen ateisti, normaali maantallaaja, minulla on oma elämäni, sinulla on omasi. Hoida oma elämäsi kuntoon ennenkuin ryhdyt muita neuvomaan miten elää.- sefefs
Jaakob kirjoitti:
Puutostaudista voidaan puhua silloin kun ihmiseltä puuttuu jotain, mikä kuuluu luonnolliseen terveeseen elämään kuten usko Jumalaan."Sairauden puuttuminen ei ole puutostauti"
hä hä hää... Jaakob kirjoitti:
Puutostaudista voidaan puhua silloin kun ihmiseltä puuttuu jotain, mikä kuuluu luonnolliseen terveeseen elämään kuten usko Jumalaan."Sairauden puuttuminen ei ole puutostauti eikä mikään muukaan tauti."
Hyvä kun tajusit, että ateismi ei ole mikään tauti vaikka yritit siihen suuntaan vihjailla.
"Puutostaudista voidaan puhua silloin kun ihmiseltä puuttuu jotain, mikä kuuluu luonnolliseen terveeseen elämään kuten usko Jumalaan. "
Usko Jumalaan ei kuulu luonnolliseen terveeseen elämään vaan se on loinen.- ...
Jaakob kirjoitti:
Puutostaudista voidaan puhua silloin kun ihmiseltä puuttuu jotain, mikä kuuluu luonnolliseen terveeseen elämään kuten usko Jumalaan."When we talk to God, we're praying. When God talks to us, we're schizophrenic."
- readmorethanonebook
Minä en ole puutteessa. Jumaluskon puute on kuin television puute. Joillekin voi tulla teeveestä hyvä mieli, mutta ei sitä kukaan oikeasti tarvitse.
Minulla ei ole kumpaakaan, siis jumaluskoa tai töllötintä, enkä ole kumpaakaan kaivannut."Minä en ole puutteessa. Jumaluskon puute on kuin television puute. Joillekin voi tulla teeveestä hyvä mieli, mutta ei sitä kukaan oikeasti tarvitse"
Väärä rinnastus.
Ihmistä ei ole luotu tv:n katsojaksi. Siksi tv:n puuttuminen ei ole puutostauti.
Sen sijaan ihminen on luotu uskomaan Jumalaan. Siksi kaikki kansat ja kulttuurit kaikkialla maailmassa ovat aina palvoneet yliluonnollista Jumalaa jossain muodossa. On täysin epänormaalia olla uskomatta Jumalan olemassaoloon. Siinä on kysymys puutostaudista.Jaakob kirjoitti:
"Minä en ole puutteessa. Jumaluskon puute on kuin television puute. Joillekin voi tulla teeveestä hyvä mieli, mutta ei sitä kukaan oikeasti tarvitse"
Väärä rinnastus.
Ihmistä ei ole luotu tv:n katsojaksi. Siksi tv:n puuttuminen ei ole puutostauti.
Sen sijaan ihminen on luotu uskomaan Jumalaan. Siksi kaikki kansat ja kulttuurit kaikkialla maailmassa ovat aina palvoneet yliluonnollista Jumalaa jossain muodossa. On täysin epänormaalia olla uskomatta Jumalan olemassaoloon. Siinä on kysymys puutostaudista.Jumaluskon puute on normaalia ja se että väität että ihminen on luotu uskomaan jumalaan/jumaliin on vain sinun oma tyhjä väitteesi. Ei mitään muuta, väittele vaikka kuinka vastaan mutta se ei tee väitteestäsi totta.
- readmorethanonebook
Jaakob kirjoitti:
"Minä en ole puutteessa. Jumaluskon puute on kuin television puute. Joillekin voi tulla teeveestä hyvä mieli, mutta ei sitä kukaan oikeasti tarvitse"
Väärä rinnastus.
Sen sijaan ihminen on luotu uskomaan Jumalaan. Siksi kaikki kansat ja kulttuurit kaikkialla maailmassa ovat aina palvoneet yliluonnollista Jumalaa jossain muodossa. On täysin epänormaalia olla uskomatta Jumalan olemassaoloon. Siinä on kysymys puutostaudista."Väärä rinnastus.
Sen sijaan ihminen on luotu uskomaan Jumalaan. Siksi kaikki kansat ja kulttuurit kaikkialla maailmassa ovat aina palvoneet yliluonnollista Jumalaa jossain muodossa. On täysin epänormaalia olla uskomatta Jumalan olemassaoloon. Siinä on kysymys puutostaudista. "
Olet väärässä se on täysin oikea rinnastus, sillä kumpikaan ei ole tarpeellinen elementti ihmisen elämässä ja usein tekevät ihmisistä vastaanottavaisempia tyhmyydelle. Ihmistä ei ole luotu sen enempää tv:n katselijaksi kuin jumaluskoiseksikaan. Kaikki kansat ja kulttuurit eivät ole palvoneet jumalia saati sinun jumalaasi. Ja vaikka olisivat, niin se ei todista että mitään luomista olisi koskaan tapahtunut. - Kamelianainen.
readmorethanonebook kirjoitti:
"Väärä rinnastus.
Sen sijaan ihminen on luotu uskomaan Jumalaan. Siksi kaikki kansat ja kulttuurit kaikkialla maailmassa ovat aina palvoneet yliluonnollista Jumalaa jossain muodossa. On täysin epänormaalia olla uskomatta Jumalan olemassaoloon. Siinä on kysymys puutostaudista. "
Olet väärässä se on täysin oikea rinnastus, sillä kumpikaan ei ole tarpeellinen elementti ihmisen elämässä ja usein tekevät ihmisistä vastaanottavaisempia tyhmyydelle. Ihmistä ei ole luotu sen enempää tv:n katselijaksi kuin jumaluskoiseksikaan. Kaikki kansat ja kulttuurit eivät ole palvoneet jumalia saati sinun jumalaasi. Ja vaikka olisivat, niin se ei todista että mitään luomista olisi koskaan tapahtunut.Jaakob elää tiedon puutteessa, olettaa paljon ja katkerana krisselistinä kostaa oman epäonnistuneen elämänsä toisille surutta.
- arjuuna
Jaakob kirjoitti:
Väärä rinnastus.
Sen sijaan ihminen on luotu uskomaan Jumalaan. Siksi kaikki kansat ja kulttuurit kaikkialla maailmassa ovat aina palvoneet yliluonnollista Jumalaa jossain muodossa. On täysin epänormaalia olla uskomatta Jumalan olemassaoloon. Siinä on kysymys puutostaudista.Mitä muuta tuo taivaaseen pääsyn vonkaaminen on kuin uskon puutetta, koska pelätään,että ei pääse taivaaseen ellei rukoile ja palvo ja raksata jumalaa
Kaikki jumalaan turvautuminen palvominen ,sillä pelottelu on epäuskoa, ja sen takia luoda illuusio uskosta, joka avulla voisi livahtaa taivaan portista sisälle
Vlitettavasti taivas on jo täällä maanpäällä, ja jollemme ole siellä nyt niin emme ole siellä kuoleman jälkeenkään
Kuoleman jälkeinen taivas on uskonnon petkutusta, jotta se säilyttäisi valtansa ihmismieleen
Ei ateistilla ole uskon puutetta sen enepää kuin uskovallakaan,sillä usko ja epäusko on sama asia sillä ne sisältvät toisensa
Joten uso syntyy epäuskosta ja epäusko uskosta
- Jaakob rehtinä
"Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu." (Psalmi23:1)
Minulta ei puutu edes Saatana! Halleluja! Ylistetty olkoon Saatana! - A the ist
En minä ole enää aikoihin pitänyt Jaakobia uskovaisena. Ihan takuulla joku ateistikoomikko, joka vetää pitkää ja ilmeisen tehokasta käänteispsykologista vitsiä pitkin nettiä. Eihän tuollaisia nyt oikeasti voi olla olemassa.
- DiesIrae
Minullakin oli todellakin monta vuotta puutostauti uskon suhteen, mutta Jumalan lahjana sain uskon!
"Minullakin oli todellakin monta vuotta puutostauti uskon suhteen, mutta Jumalan lahjana sain uskon!"
Kiitos Herralle!
"Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta." (Room.10:17)
Kun pitää hengelliset silmät ja korvat auki, niin usko astuu sisään ja todisteet Jumalasta virtaavat liukuhihnalla sisään! Halleluja!- DiesIrae
Jaakob kirjoitti:
"Minullakin oli todellakin monta vuotta puutostauti uskon suhteen, mutta Jumalan lahjana sain uskon!"
Kiitos Herralle!
"Usko tulee siis kuulemisesta, mutta kuuleminen Kristuksen sanan kautta." (Room.10:17)
Kun pitää hengelliset silmät ja korvat auki, niin usko astuu sisään ja todisteet Jumalasta virtaavat liukuhihnalla sisään! Halleluja!Jaakob:Kun pitää hengelliset silmät ja korvat auki, niin usko astuu sisään ja todisteet Jumalasta virtaavat liukuhihnalla sisään! Halleluja!
---
Noin se juuri menee, pitää vaan olla hengelliset aistit avoimia, olla avoin Jumalalle, niin todisteita Jumalasta tulee vaikka miten paljon. Jos on suljettu sydän, kuten ateisteilla näkyy olevan, ei näe todisteita Jumalasta vaikka itse Jumala ilmestyisi ateistin eteen. - hö höö...
DiesIrae kirjoitti:
Jaakob:Kun pitää hengelliset silmät ja korvat auki, niin usko astuu sisään ja todisteet Jumalasta virtaavat liukuhihnalla sisään! Halleluja!
---
Noin se juuri menee, pitää vaan olla hengelliset aistit avoimia, olla avoin Jumalalle, niin todisteita Jumalasta tulee vaikka miten paljon. Jos on suljettu sydän, kuten ateisteilla näkyy olevan, ei näe todisteita Jumalasta vaikka itse Jumala ilmestyisi ateistin eteen.Kauan eläköön Allah sillä kristityt ovat väärässä kaikesta.
DiesIrae kirjoitti:
Jaakob:Kun pitää hengelliset silmät ja korvat auki, niin usko astuu sisään ja todisteet Jumalasta virtaavat liukuhihnalla sisään! Halleluja!
---
Noin se juuri menee, pitää vaan olla hengelliset aistit avoimia, olla avoin Jumalalle, niin todisteita Jumalasta tulee vaikka miten paljon. Jos on suljettu sydän, kuten ateisteilla näkyy olevan, ei näe todisteita Jumalasta vaikka itse Jumala ilmestyisi ateistin eteen."Noin se juuri menee, pitää vaan olla hengelliset aistit avoimia, olla avoin Jumalalle, niin todisteita Jumalasta tulee vaikka miten paljon. "
Kehäpäättely on erittäin surkeaa päättelyä, johon meemiloisenne mitä ilmeisimmin teidät altistaa.- fsegsg
ertert kirjoitti:
"Noin se juuri menee, pitää vaan olla hengelliset aistit avoimia, olla avoin Jumalalle, niin todisteita Jumalasta tulee vaikka miten paljon. "
Kehäpäättely on erittäin surkeaa päättelyä, johon meemiloisenne mitä ilmeisimmin teidät altistaa.Hihhulit = hulluja.
Uskovat metsämörköihin,eläinpäisiin jumal-olentoihin sekä lohikärmeisiin. Jaakob kirjoitti:
Kiitos Herralle!
Kun pitää hengelliset silmät ja korvat auki, niin usko astuu sisään ja todisteet Jumalasta virtaavat liukuhihnalla sisään! Halleluja!Voi sen joku noinkin määritellä kuin sinä.
On ihmisilla esim. raudan puutostauti ja siihen on lääkkeet.
Kun mennään esittämällesi tielle niin käsittääkseni uskonnosta tullee joillekin addiktio.
Addiktioiden hoito taas vaatii huomattavan määrän hoitoresusseja meidän hupenevasta terveydenhoidosta.
Se mitä sinä Jaakoppi saarnaat, että jumala on ratkaisu niin mikä mahtoikaan olla kysymys?DiesIrae kirjoitti:
---
Noin se juuri menee, pitää vaan olla hengelliset aistit avoimia, olla avoin Jumalalle, niin todisteita Jumalasta tulee vaikka miten paljon. Jos on suljettu sydän, kuten ateisteilla näkyy olevan, ei näe todisteita Jumalasta vaikka itse Jumala ilmestyisi ateistin eteen.Kokonaan toinen asia on se, onko uskovaisen sisäinen vakuuttuneisuus totuuden mittari. Jumalasi ei koskaan ilmesty kenellekään, koska se asustaa mielikuvituksessasi. Se ei myöskään todistettavasti ole vaikuttanut koskaan mihinkään reaalimaailman ilmiöön. Onko kyseessä mahdollisesti jo parhaat päivänsä nähnyt dementoitunut tohvelisankari ?
http://www.youtube.com/watch?v=46NynKRffqs
- ++++++++++++++
"Epäuskossa on kyse uskon puuttumisesta eli hengellisestä puutostaudista."
Ateistit voivat olla ihan yhtä hengellisä. Tähän hengellisuuteen ei vaan kuulu mielikuvitusystävät uskonnollisessa mielessä, eli mielikuvitusystäviä pidetään todellisina.
"Se on ihmiselle luonnonvastainen tila Myös lääketiede puhuu puutostaudeista. Niitä hoidetaan antamalla ihmiselle hoidon edellyttämää ravintoa tai lääkettä."
Onhan sairauden puute myös puutostila, mutta tämä ei ole haitallista vaan hyväksi. Sama taikauskojen puutteen kanssa."Ateistit voivat olla ihan yhtä hengellisä. Tähän hengellisuuteen ei vaan kuulu mielikuvitusystävät uskonnollisessa mielessä, eli mielikuvitusystäviä pidetään todellisina."
Eivät mielikuvitusystävät kuulu kristinuskoonkaan!Jaakob kirjoitti:
"Ateistit voivat olla ihan yhtä hengellisä. Tähän hengellisuuteen ei vaan kuulu mielikuvitusystävät uskonnollisessa mielessä, eli mielikuvitusystäviä pidetään todellisina."
Eivät mielikuvitusystävät kuulu kristinuskoonkaan!Jumala on yhtä mielikuvitusystävä kuin menninkäiset, tontut, vaaleanpunaiset yksisarviset ja spagettihirviö. Kaikista niistä on saman verran todisteita eli ei yhtään.
- drgrdg
jessediggaasua kirjoitti:
Jumala on yhtä mielikuvitusystävä kuin menninkäiset, tontut, vaaleanpunaiset yksisarviset ja spagettihirviö. Kaikista niistä on saman verran todisteita eli ei yhtään.
Kristinuskoon kuuluvat eläinpäiset jumala olennot,palavat puskat,insesti,metsämöröt,haltijat,,vaippahipit,joulukuusi ja saatana.
- Kantapää
drgrdg kirjoitti:
Kristinuskoon kuuluvat eläinpäiset jumala olennot,palavat puskat,insesti,metsämöröt,haltijat,,vaippahipit,joulukuusi ja saatana.
Ei ei ei ei, kyllä tuo joulukuusi (kuten koko joulu-niminen juhla) kuuluu "pakanallisiin" perinteisiin eikä kristinuskoon..
Uskovilla on jokin kumma uskomus, että heidän oma maailmankuvansa Jeesuksineen, taivaineen ja helvetteineen olisi jokin yleinen malli.
Kuitenkin eri tavoin ajattelevia löytäisi uskova jo omasta seurakunnastaan.
Eli lähes jokaisella on erilainen maailmankuva, moraalisäännöt etc.
Silti nuo uskovat olettaa, että jokaisen vastaantulijan päässä pyörii sama DVD- kuin heidän omassaan päänupissaan ja siksi olettavat, että muut on lestoja, katolisia, hinduja, ateisteja, agnostikkoja, tms ihan vain halusta vastustaa heidän "Oikeaa" jumalaa.
Jaskan tapauksessa epäilisin lapsuusiän aikaista C-vitamiinin puutostilaa, eli keripukkia. Varma en voi olla."Kuitenkin eri tavoin ajattelevia löytäisi uskova jo omasta seurakunnastaan.
Eli lähes jokaisella on erilainen maailmankuva, moraalisäännöt etc"
Kun on kysymys Jumalan olemassaolosta, on vain kahdenlaisia ihmisiä:
Niitä. jotka uskovat siihen ja niitä, jotka eivät usko siihen.
Jumalasta voi kyllä sitten olla erilaisia käsityksiä, mutta se on sitten jo eri asia.- Sano EI hihuille
Jaakob kirjoitti:
"Kuitenkin eri tavoin ajattelevia löytäisi uskova jo omasta seurakunnastaan.
Eli lähes jokaisella on erilainen maailmankuva, moraalisäännöt etc"
Kun on kysymys Jumalan olemassaolosta, on vain kahdenlaisia ihmisiä:
Niitä. jotka uskovat siihen ja niitä, jotka eivät usko siihen.
Jumalasta voi kyllä sitten olla erilaisia käsityksiä, mutta se on sitten jo eri asia."mutta se on sitten jo eri asia."
Mutta jaakob, värität maailman hyvin yksiväriseksi sillä 2/3 maailman uskonnoista kieltää jeesuksen joka on sinun jumalasi, joten jumalaasi ei ole olemassakaan koska sen enemmistö kieltää. - hä hää---
Sano EI hihuille kirjoitti:
"mutta se on sitten jo eri asia."
Mutta jaakob, värität maailman hyvin yksiväriseksi sillä 2/3 maailman uskonnoista kieltää jeesuksen joka on sinun jumalasi, joten jumalaasi ei ole olemassakaan koska sen enemmistö kieltää.Joten Jaakob kieltää 2/3 maailman jumalista, se on puutostautia jos jotain! :D
Jaakob on luulotautinen, vaikka taudin nimeäisi uskoksi niin on se tauti kuitankin. - drg
hä hää--- kirjoitti:
Joten Jaakob kieltää 2/3 maailman jumalista, se on puutostautia jos jotain! :D
Jaakob on luulotautinen, vaikka taudin nimeäisi uskoksi niin on se tauti kuitankin.Jaakob taas puolustelee uskonsotia,organisoitua pedofiliaa ja rikoksia uskontejen takia.
"Jumala on kuitenkin luonut ihmisen elämään uskossa Häneen. Se on ihmisen normaali ja terve tila."
Väärin. Normaalia on olla uskomatta Jumalaan. Jumalaan uskovia on maailmassa paljon vähemmän kuin Jumalaan uskomattomia.
"Myös lääketiede puhuu puutostaudeista."
Kyllä, mutta silloin on kyse aivan eri asiasta.
"Niitä hoidetaan antamalla ihmiselle hoidon edellyttämää ravintoa tai lääkettä."
Kyllä, mutta se onkin aivan eri asia, koska normaali ihminen pystyy elämään hyvää elämää ilman uskoa Jumalaan. Sinun hihhulismi onkin liiallisuustauti (vrt. liikalihavuus, alkoholismi), jossa mielen on vallannut meemiloinen, joka selvästi haittaa normaaleja ajatteluprosessejasi.- gkgk
Jaakob.
Miten sinä voit pokkana selitellä hörhöilyjäsi???
Sinähän uskot metsäpeikkoihin ja lohikäärmeisinkin. "The Truth Is Out There"
"Jumala on kuitenkin luonut ihmisen elämään uskossa Häneen. Se on ihmisen normaali ja terve tila."
Äläs sössötä. Olen psyykkisesti ja fyysisesti erittäin terve. Entäs itse?
http://www.atheistheaven.com/_img/shirts/_lg_godmademe.jpg- Jaakob pötäkkänä
"Entäs itse?"
Haluan sinua. En mitään pikkupoikia.
- Zeus salama
Jos Jumala olisi todella olemassa. Niin ei kukaan olisi tällä palstalla.
Sairaus, jossa ei ole oireita, joka ei aiheuta mitään seurauksia, tuskin on huomion arvoinen.
Aivan ja Jahvea ei ole, joten sairaus puuttuu. Pahoitteluni.- arjuuna
Vitamiinien ja hivenaineiden puutos voi aiheuttaa sairauksia, ja myös usko ja uskon puute ovat tähän prosessiin osallisia
Kun elää vailla minkäänlaista uskoa aatetta ja toivoa, niin siinä on elämän ihanuus
Kiitos elämälle
- bosoni
Eihän puutteesta voi vetää mitään johtopäätöksiä. Esim. ei Higgsin kentän olemassaolo ota mitään kantaa hiukkasen massaan. Täten ei voida vetää johtopäätöksiä hiukkasfysiikan osalta. Jumalusko on se ja sama pelkkää mielikuvitusta ilman faktaa.
- Welder88
Jos jeesus tulee minun ovelle niin se otus saa pahasti turpaansa!
- MAYO&AKA
Ihan suoraan sanottuna Jaakob, sinä olet juttujesi perusteella ihan liian todellisuudesta vieraantunut ja henkisesti tasapainoton tekemään minkäänlaista lääketieteellisen analyysin irvikuvaakaan kenenkään fyysisestä tai psyykkisestä tilasta...
- aooa
Painatko plussaa vai viedäänkö SINUA kuin pässi narussa?
Aika on ja on aika ...
TEHKÄÄ PARANNUS!!!!!!!- Ateisti nr.1
Parannus mistä? me ollaan jo hyviä ihmisiä.
- JAAKOB!!!!!!!!!!!!!!
Oletko edellisessä elämässäsi harrastanut väkivaltaista seksiä jumalan kanssa? Taisi jäädä melkoiset kicksit kun jaksat kokoajan veivata samaa yliluonnollista paskaa päivästä toiseen! Oliko iso muna? Tapahtuiko tämä kenties keski-ajalla kun paavi veti vähän kärpässientä nenään ja näki samoja näkyjä kun sinä? Olitteko läheisiä? Rupeaako vanha suola janottamaan?
VOISIT OPETELLA PITÄMÄÄN SEN TURPASI KIINNI!
Terveisin
FOREVER ATESTI JOKA USKOO VAIN SEN MINKÄ NÄKEE, KUULEE, HAISTAA, MAISTAA JA TUNTEE ILMAN ETTÄ ''JUMALA'' ON JOKA VÄLISSÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! - Atte Ateisti
Sinä ainakin sait tässä terveystestissä positiivisen tuloksen.
Kehu nyt sillä sitten jos kehtaat.
Yleensä positiivisesta tuloksesta seuraa hoitoonohjaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663255
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272313Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681869Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t281795Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161421- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61276Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281271Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631187Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187