Päivä pelastettu

Eewulin haamu

Kamalasti himotti jotakin makoisaa ja hyvää mutten voinut kauppaan lähteä kun ei ole rahaa tällä hetkellä mutta onneksi muistin, että minulla oli lakritsia laukussani. Voi nam nam, päiväni on kyllä pelastettu, Pandan aito lakupala on niin mahottoman hyvää. En usein ruukaa syyä mutta nyt teki mieli jotain makosaa mielettömästi.
Parhaat makeiset on kyllä lakritsi ja suklaa mutta nyt on vain lakua ja se kyllä käy loistavasti. Toki sitten olisi apteekkarin salmiakki, salmiakkien aatelia.

Mistä te muut muut pidätte vai tuleeko koskaan syötyä mitään sellasia?

4

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jätkä 25

      No jos nyt jotain makeata herkkua tekee mieli niin salmiakkia(erityisesti väkevää sellaista) suklaata ja vielä enemmänkin kylläkin leivonnaisia. Tosin harvemmin sitä niin erityisesti makeata innostuu syömään, kun syö vaan enemmän kunnon ruokaa, mikä jälkeenpäin kyllä sitten tappaa makeanhimon :)
      Välillä tosin kyllä tekee hyvää ottaa kunnon aterian jälkeen edes jotain makean makuista. Auttaa verensokeria kohoamaan paljon nopeammin.

    • Noor mees

      Hauska tilannepäivitys, helpolla joskus päivä pelastuu. Minulle itselleni harvoin mitään makean mielitekoja tulee, mutta salmiakki on sellainen, että sitä joskus tulee kaupan kassalta napattua mukaan. Ja kun mainitsit apteekkarin salmiakin, niin joo, sehän on omanlaisensa klassikko.

    • No pandan makeispussi nimeltä strawberry liquorice, se on hyvää. Mansikan makuista, siitä mä pidän. Toki salmiakkikin maistuu hyvälle. Yleensäkin muutkin maistuu... mutta kovista karkeista mä en oikein tykkää.

    • Se mukava mies

      Lakritsi ja salmiakki ovat heikkouteni. Niitä tulee ostettua liiankin usein. Jäätelökin maistuu välillä, varsinkin ulkona kesällä.

      Leivonnaisia en oikeastaan syö, jos ei jossain palaverissa tms ole tarjolla. Suklaatakin harvoin.

      Olen enemmän suolaisten herkkujen ja ruuan perään. Kunnon pihvi lisukkeineen ja hyvä punkku voittaa sokeriherkut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      38
      1376
    2. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      65
      1349
    3. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      249
      1214
    4. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      59
      1171
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      63
      1065
    6. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      123
      796
    7. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      57
      768
    8. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      144
      757
    9. Et uskaltaisi kuitenkaan nähdä enää

      Niin mitäpä sitä enää vatkaamaan.
      Ikävä
      52
      731
    10. Voi että, kaikki on nyt ohi

      Aijon nyt unohtaa kaiken. Morjes. Mieheltä
      Ikävä
      59
      707
    Aihe