Oletteko koskaan saaneet unelmienne naista/miestä? Ei nyt mitään että kumppani on mun unelma vaan näitä kaverin muijaa, opee, naapurii jne jne mitä onkaan. Parempaa kuin fantasiat vai pettymys? Kertokaa toki.
Kenenkään salainen haave käynyt toteen
7
170
Vastaukset
- jenniiiina
Pettymys. Unelmat on parempia uneksittuna.
- kiva tietää että mix
kokemus vai oletus
- jenniiiina
kiva tietää että mix kirjoitti:
kokemus vai oletus
kokemus. Pönkitti tietysti omaa egoa, että sai, kenet halusi, mutta ei pitäisi laittaa liikaa arvoa omille oletuksille tai fantasioille. Siinä vaiheessa, kun enkeli paljastuu demoniksi ja et voi syyttää kuin itseäsi niin se ego kyllä palautuu aika pian pohjille.
- war hammer
Olen saanut..Ja en ole..
Voi olla uskomattoman tyhjentävää, mutta ihan kaikkea ei voi eikä
pidä saada... ja kausaliteetti sitten myöhemmin näyttää sinulle,
että näin on hyvä. - kausaliteetti jyrää
Onpa ympäripyöreitä vastauksia. Avautukaa.
Unelmoin kerran eräästä naapurin tytöstä joka oli hirveän kaunis niin minun kuin kaikkien kavereideni mielestä. No sitten rohkaistuin kerran yrittämään häntä niin yllätys vaan hän suostui, se oli kyllä mieleenpainuva kokemus hyvässä mielessä.
Kyllähän siitä itsetunto ja varmuus nousee reippaasti kun saa kenet haluaa.Mulla oli mahdollisuus saada nauttia yksi yö naisesta, josta olin haaveillut vuosia. Mutta enmä pystynyt suoriutumaan jännityksestä ja kovasta humalatilasta johtuen.
Jälkeenpäin ajatellen olisin pitänyt sen mieluummin haaveena. Olin pitkään ihan rikki sen jälkeen. Se nainen sanoi myöhemmin että halus vaan leikkiä mun kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253770
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5422762Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532290Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131799Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191540Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531512- 971399
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621261Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951204