Kestääkö menneisyytesi " Päivänvalon"?

salat julki

Onko menneisyydessäsi mitään sellaista jota et haluaisi kumppanisi tietävän ja jonka aiot salata?

51

422

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No päivän valon kyllä. Voi olla että jonkun silmissä jotkut asiat olisivat ei kiitos.

      • just jooo

        Ymmärrän mitä tarkoitat - Mies ja mekko



      • 12+1=?

        Aika omituista, että mainos spammeri kommaileekin oikein...


      • just jooo kirjoitti:

        Ymmärrän mitä tarkoitat - Mies ja mekko

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9695017

        Hei siinä vähän bensaa sun koneeseesi. Sieltä löytyy kaksi kuvaa, joita ei ole kovin paljoa sommiteltu ja väitänkin, että eivät ole kovin edustavia. Partakin puuttuu. Mutta varmasta saat toisesta niistä kovasti inspiraatiota. Ja aloituksen aihekin... Voi v mikä metro.


    • Ei kestä ja on sellasia asioita joita en halua toisen tietävän.

      • sexteen.

        Mikähän mies tämä itmies mahtaakaan olla?


      • sexteen. kirjoitti:

        Mikähän mies tämä itmies mahtaakaan olla?

        Niin mietippä sitä, yleensä kaikilla on jotain salattavaa... tai siis vois sitä sen verran lieventää että ainoastaan sitten kerron jos on riittävä luottamus. Eli asioita ei kerrota eteenpäin, kenellekään.


    • irfjbäfplkkhooo

      On kyllä.

      Salattavaa.

      Ensinnäkin luottamuksen yms. pettäminen. Sen tiedon kun seuraava saa exän petetyn jälkeen niin mustasukkaisuus soppa on valmis.

      En kerro mutta vastaan jos kysytään.

      Lopettakaa jauhaminen vanhoista yms. muitten asioista.

    • Free to walk

      Kestää.
      En aio salata mitään.
      En halua elämääni henkilöä joka on puhdas kuin pulmunen, heillä todennäköisesti kuitenkin on ne suurimmat luurangot kaapissaan.

      ps.tällä palstalla tämäkin aloitus tuskin tarkoittaa muuta kuin seksihistoriaa käsittelevää menneisyyttä ja sen salaamista..menneisyyttä ja salailua kun on muunlaistakin, ihan oikeasti pahoja juttuja. ihan vinkkinä vaan seksipelkoisille.

    • hepskukkuu joooooooo

      Voin paljastaa satunnaiset huumesekoiluni (joista ei ole aiheutunut haittaa kenellekään muulle kuin minulle), jos nainen paljastaa kuinka paljon on tullut seksisekoiltua.

    • n 19

      Kyllä kestää. Olen nainen ja haluan myös silloin tällöin seksiä ja kun ei ole vakituista suhdetta niin joskus on tullu hommattua baarista mies. En halua miestä joka ei tätä totuutta kestä.

      • Suuri Isä

        Nainen, joka haluaa seksiä ja lähtee baarista jonkun panopatjaksi on lutka.


    • M 20

      Kyllähän ne sen varmaan kestää. Mutten kummiskaan niitä aio kertoa ellei ne tule aiheeksi sen tulevan naiseni kanssa.

    • Eewuli

      Kylhän se kestää kun on tarpeeksi luottamusta ja suhde vakaalla pohjalla.
      Toki on salaisuus, jota en hevillä kerro.

      • 16+17

        Liittyykö tuo salaisuus jota et hevillä kerro seksiin?


      • Eewuli
        16+17 kirjoitti:

        Liittyykö tuo salaisuus jota et hevillä kerro seksiin?

        No mietippä sitä, ei kuulu sinulle.


      • Miesasialuuseri
        16+17 kirjoitti:

        Liittyykö tuo salaisuus jota et hevillä kerro seksiin?

        Miksi se sinua kiinnostaa? Jos se on jotain jota häpeää todella paljon ettei sitä kestä kertoa tuntemattomille? Antaisit tyttöparan olla äläkä aina kiusaa häntä, helvettiäkö se sinulle on tehnyt? Taidat olla se sama joka suorastaan vainoaa tuota neitoa täällä, aina mussuttamassa paskaa ja laittamassa poikkipuolista sanaa jokaiseen mielipiteeseen.

        Rakkaudesta se hevonenki potkii, eikö?


    • gaghu

      pientä huumekokeilua en sanoisi ensitreffeillä, sekin vain pilveä mutta ymmärän asiaan fanaattisesti suhtautuvat. toinen on että juuri pääsin työelämään todella pitkän työttömyysjakson jälkeen.

    • tehomies

      Menneisyyteni on niin puhdas että ei ole tarvetta salailuun.

      Voisin jopa näyttää potentiaaliselle kumppani ehdokkaalle kaikki kirjoitukseni
      jotka olen tälle Sinkut-palstalle kirjoittanut.

    • Tietysti kestää, mutta en minä ikinä kerro kaikkia asioitani kenellekkään. En puolisollekkaan. En tee sitä siksi että häpeisin jotenkin tai pelkäisin että ko. mies mut sen takia jättäisi vaan siksi että vaikka aika avoin osaan ollakkin, niin en silti halua kaikkia yksityisasioitani leivtellä ympäri kyliä. Täytyy aina muistaa että mitä toiselle kertoo, voi olla kaikien tiedossa.. varsinkin eron jälkeen.

      Mitään seksiin liittyvää ei noi koske. Siinäkään ei ole mitään piiloteltavaa mutten näe mitään järkeä puida entisiä seksiasioita uuden kumppanin kanssa. Ei mua kiinnosta myöskään kumppanin vastaavat jutut.

      • sir_eino

        Toi on ihan hyvä periaate. En minäkään kaikkea mitä tulee kelailtua viitsi kaikille kertoa, jotkut asiat on hyvä pitää yksityisasioina.

        Esimerkiksi täällä mua on arvosteltu sekä maanisdepressiivisyydestä että suurehkosta irtosuhdemäärästä. Luulevatko muut kirjoittajat oikeasti että nuo ovat asioita jotka kaikki tietävät? Useimmat tuntemani eivät tiedä että olen bipo ja seksielämästäni en tosiaan normaalisti puhu. Yksityisasia. Naisystävälleni olen kyllä nämä asiat kertonut koska hänelle niillä voi olla merkitystä.


      • tämä selvä
        sir_eino kirjoitti:

        Toi on ihan hyvä periaate. En minäkään kaikkea mitä tulee kelailtua viitsi kaikille kertoa, jotkut asiat on hyvä pitää yksityisasioina.

        Esimerkiksi täällä mua on arvosteltu sekä maanisdepressiivisyydestä että suurehkosta irtosuhdemäärästä. Luulevatko muut kirjoittajat oikeasti että nuo ovat asioita jotka kaikki tietävät? Useimmat tuntemani eivät tiedä että olen bipo ja seksielämästäni en tosiaan normaalisti puhu. Yksityisasia. Naisystävälleni olen kyllä nämä asiat kertonut koska hänelle niillä voi olla merkitystä.

        Sinun narsismisi ja valehtelusi puskee kyllä käytöksestäsi läpi.


      • sir_eino
        tämä selvä kirjoitti:

        Sinun narsismisi ja valehtelusi puskee kyllä käytöksestäsi läpi.

        En ole sen paremmin narsisti kun patologinen valehtelijakaan ja jos olisin, sinä et sitä internet-kirjoitusten perusteella pystyisi päättelemään. Olet varmasti ihan yhtä paljon psykiatri kun minäkin.

        Myönnän kyllä että kirjoittelen tänne ihan tahallani melko itsekeskeisestä näkökulmasta, mutta mistäs muusta ammentaa ihmissuhdekirjoitteluja kun omasta elämästään?


    • Me

      Kestä!

      Olen liian avoin enkä jaksa heittäydy salaliiton jäseneksi.

    • suurimman osan kyllä varmasti voisin puolisolleni kertoa, mutta on kyllä sellasiakin asioita, mistä en puhu.
      Ei kaikkea tarvitse tietää...

      • tehomies

        " Ei kaikkea tarvitse tietää ..."

        Niinpä, TIETO LISÄÄ TUSKAA!


      • tehomies kirjoitti:

        " Ei kaikkea tarvitse tietää ..."

        Niinpä, TIETO LISÄÄ TUSKAA!

        no ne asiat, mitkä mä olen jättänyt kertomatta, ei lisää kyllä tuskaa puolisolle, mutta ne on mulle sellasia asioita, mistä en oo ikinä halunnut kenellekään puhua, koska niistä puhuminen on tuskaa mulle itselleni


    • Salattavaa

      Tuskin kertoisin, että ensimmäinen seksikokemukseni oli "kaverille kanssa"-tyyppinen. En usko että kaikki naiset ymmärtäisivät sellaista.
      YTM-kaverini kai huomasi, että muuten en saa ikinä ja hoiti minut osille.
      Montaa naista ei ole sen jälkeenkään kertynyt.

    • sir_eino

      Eipä oikeastaan. Asiat jotka haluaisin salata ovat sellaisia jotka tulevat ennemmin tai myöhemmin esiin joten parempi olla rehellinen.

      No okei. Häpeän sitä että olin ihan älyttömän huono koulussa. Seiskan kevätlukukaudella vedin jopa itselleni pohjat, keskiarvoni oli 5.4. Meinasin jäädä luokalleni, toista kertaa peruskoulun aikana. No, molemmat vältin. Sitten vähän ryhdistäydyin ja ysiluokalla koulumenestys oli keskivertoa. En ole kokenut tätä asiaa tarpeelliseksi mainostaa kenellekään.

    • 18

      Jokaisella on asioita, jotka eivät kuulu kenellekään toiselle.

      • Olet aivan oikeassa!

        Niin, esimerkiksi seksuaalitaipumukset eivät kuulu millään tavalla uudelle kumppanille. Mitä uusi kumppani tekisi sillä tiedolla, että toinen on harrastanut kymmeniä irtosuhteita? Tai silläkään tiedolla, että toinen on pannut lapsiprostituoituja Aasiassa?


      • ei vaan näin
        Olet aivan oikeassa! kirjoitti:

        Niin, esimerkiksi seksuaalitaipumukset eivät kuulu millään tavalla uudelle kumppanille. Mitä uusi kumppani tekisi sillä tiedolla, että toinen on harrastanut kymmeniä irtosuhteita? Tai silläkään tiedolla, että toinen on pannut lapsiprostituoituja Aasiassa?

        Tottakai voi ja kannattaa tehdä sukupuolitautitestit kun suhteeseen aikoo ja näyttää kumppanille mustaa valkoisella asiasta. Mutta omista asioistaan ja menneisyydestään ei ole mikään pakko kertoa, se on jokaisen perusoikeus. Yksityisyys ennen kaikkea.


    • Älyn haamu

      On toki, paljonkin.

      • ole rohkea ja

        Avaudu


      • kisukissa

        Miu!?


      • posupossu
        kisukissa kirjoitti:

        Miu!?

        Essi ja tissi?!


    • mmmmmmmnnna 27

      Ei tekis mieli kertoa pitkästä masennuksesta ja terapiasta josta on jo aikaa... mut kun uusimisen riski kuitenkin on, niin kai sitä kertoisi... reilua toista kohtaan tietää millaisella taakalla varustetun kaa suhteeseen on ryhtymässä.

    • Mies pk-s

      No ehkä muutamaa juttua en kertoisi.

      Pari kertaa olen kokeillut kevyehköjä huumeita. Se voisi olla joillekin ehdoton nou-nou, vaikka itse en pidä asiaa pahana, koska se tapahtui tutuhkossa porukassa, eikä jatkunut sen jälkeen.

      Olen myös eksynyt peuhaamaan muutaman väärän ihmisen kanssa. Niistä en kertoisi lähinnä siksi, että jutuilla on taipumuksena levitä, vaikka ne luottamuksella kerrottaisiinkin. Menisi välit moneen ihmiseen.

    • rakkuloita pillussa

      Muistavathan sitten kaikki naiset kertoa kumpanilleen tiedossaan olevat oireettomassa vaiheessa olevat sukupuolitaudit. Moni nuori nainen kun tykkää nykyään saada munaa ilman kumia joten ei ole mikään ihme vaikka pillussa olisi herpestä ja kondylooma syyliä.

    • nainennnnnnnn

      Ei.

    • neiree

      en kertoisi lukua. koska minulle ei kuulu hänenkään panolukunsa, silloin ei myös minun hänelle. salailu kuulostaa jotenkin niin "pahalta" sanalta joten sanotaanko että jätän kertomatta. tämä voi johtaa mustasukkaisuuteen ja se voi sitten olla jo "hei-hei"-suhteelle.

      • ......

        no mutta meille voit kertoa lukumäärän.


    • neiree

      :DDD taidampa jättää kirjoittamatta.

      • vip-mies

        Oletettavasti panolumppaniesi lukumäärä on aika lutkamainen?


    • neiree

      en nyt tiiä mikä lutkamaisuuden mittapuu. asiasta en jaksa alkaa "väittelemään" tai puolustelemaan (uutena tulokkaan jotenkin on huomannut että joskus nämä keskustelut menee naurettavan pitkälle) joten sovitaan näin lutka mikä lutka :)

    • Ei niin mitään.

      Täysin puhtaan valkoinen lakana.

      Syystäkö siitä olen vielä yksin?

    • näinsemenee.........

      En aio kertoa tulevalle kummpanille että olen esim. ajanut humalassa autolla useasti ja harrastanut ryhmäseksiä. Prostituoitujen palveluja olen käyttänyt muutaman kerran työmatkoilla mutta senkin voisi jättää kertomatta. Terv, maailmaa nähnyt viaton insinööri.

      • hdjdjdjjjjjjj

        hyi hitto. ton takia en huoli insinöörejä.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ampumisvälikohtauksen syynä kahden eri romanisuvun erimielisyydet

      Ikaalislainen romaniseurue joutui tahtomattaan tulitaisteluun etelä-pohjalaisen romanisuvun kanssa. Tilanne ei ratkennu
      Seinäjoki
      111
      2883
    2. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      364
      1683
    3. KJ Konetimber OY

      Haettu konkurssiin Eläke yhtiö Ilmarisen toimesta.
      Kuhmo
      85
      1646
    4. Laaja sähkökatko Sallilan verkossa!

      Mä heräsin yhden maissa UPS:n piipittkseen, koska sähköt poikki ja on edelleen. Odottelin jonkun aikaa ja soitin vikanum
      Loimaa
      45
      1493
    5. Millä kirjaimella nimeni alkaa

      Ja montako kirjainta sukunimestäni voi laskea? N to M
      Ikävä
      64
      1155
    6. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      196
      1065
    7. Hyviä tehokkaira vinkkejä erittäin pinttuneen wc pytyn puhdistukseen

      Eli semmonen vuokra-asunnon pytty jossa hyvin sitkeään pi ttyny se vesiosa. Kloriittia olen liottanu yön yli ja yleispuh
      Ikävä
      142
      980
    8. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      84
      956
    9. Voiko "miehisen kunnian" käsitteen ohittaa?

      Palstalla kovasti pidetään minua jollain tavoin sairaana, kun puhun miehisestä kunniasta. Voidaanko me siis täysin ohi
      Sinkut
      148
      889
    10. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      868
    Aihe