Atkinsin dieetti yhtä painajaista

poikavaasasta

Eli olen aina ollut herkkusuu ja olen 17v poika. Lihavuutta keskivartalossa, mutta lihavuuttani ei huomaa missään muussa muodossa kuin mahan kohalla pieni pullistuma. Eli ylipainoinen en ole painoindeksinkään mukaan. Haluun tän mahan pois ja tissit ni alotin 3pv sit atkinsin. Kaikki hillarit pois, joka päivä tullu otettuu se 10-20g hiilareit, muuten ruokaa yllinkyllin munakkaita pihviä makkaraa salatteja. Olo vaan on todella väsynyt, mitään ei huvita tehdä, päätä särkee, mieli alakuloinen. Ja kokoajan vaikka ei olekaan nälkä ni tekee syödä. Kertokaa hyvät ihmiset miten tämä jatkuu tästä kun nyt siis 3 kokonaista päivää takana.

6

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asennemuutos ensin

      3 päivää? Kesti 5 kuukautta ennenkuin maha tottui rytmiin kun ruokavalio muuttui. Ei kolmen päivän perusteella voi vielä sanoa mitään. Ei edes kuukauden tai kahden. Atkins ei ole mikään kuuri vaan perusteellinen ruokavalion muutos.

    • Elämäntapakarppi

      Nuo mainitsemasi "oireet" kertovat ketoosista. Kun kroppa polttaa hiilarivarastoja pois, aluksi on väsymystä ja päänsärkyä tms. mutta muutaman päivän kuluttua tilanne on täysin päinvastainen. Tulet energiseksi ja nälkä ja mieliteot katoaa, mutta täytyy muistaa syödä vaikka nälkä katoaakin!

    • yöööökkk!!!!!

      Nälkä katoaa siksi kun ruoat on niin pahoja, että ei todellakaan tee mieli syödä.

    • Smetanahomo

      Vaikka vhh kaikenkattava ihmedietti onkin, niin valitettavasti hormonaalisista tekijöistä johtuen sinä et todennäköisesti saa tällä dietillä tissejä itsellesi.
      Kehotan kuitenkin piristymään ja nauttimaan kulhollisen raikkaanvihreitä puolukoita smetanalla ja urealla.

      • ap

        ahahahaha en mä tissejä haluu vaan pois ne :;DDDD ei miehet tissejä halua...


    • huono idea

      Osa ihmisistä kokee ketoosin juuri tuollaisena epämiellyttävänä kuin sinä. Silloin voisi vetää johtopäätöksen, että Atkins-dieetti ei vain sovi. Varsinkin kun olet noin nuori (luultavasti vielä kasvuiässä) etkä edes ylipainoinen, niin on aivan turha pelleillä tällaisten ääridieettien kanssa. Kuuntele omaa kehoa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe