Miksi ev.lut kirkko sallii?

fenno_maani

Oletteko hetkeäkään miettineet entä sitten kun islam tappaa meidät?

Suojeleeko kirkko kansaansa?
Miten kirkko aikoo suojata kansaansa pelottavilta islaminuskoisilta joista ainakin varmuudella eräiden päämäärä on tappaa vääräuskoiset? Olkoon ne ” vääräuskoiset” ketä tahansa minä en ymmärrä miksi kirkko hyväksyy Suomeen uskontoa, minkä kenenkään jäsenen tarkoituksiin kuuluu kenenkään tappaminen.

Miten kirkko voi hyväksyä pelkoa kylvävät muslimit Suomeen?
Eikö kirkolla ole sananvaltaa vai tahtoa puolustaa suomalaisia kristittyjä?
Tahtooko kirkko syöttää hentoisen kansansa islamin terroristeille?
On ihan turha saivarrella että ei ne kaikki aijo tappaa, ei tietenkään.
Sotilaat on aina eri asia kuin kansa.
Mutta tässä nimenomaisessa tapauksessa sotilaat ovat tulossa TIETENKIN kunhan kansa on kotiutunut.
Oikeesti luulen että ne sotilaat on jo täällä opettelemassa miten päästä päälle.

Olen vanha ihminen ja toinen jalkani on jo haudassa.
Ja alan pikkuhiljaa tahtomaan hautaan jo kokonaan.
Suomi ei ole enää kiva maa, ja minulla ei ole minkäänlaista rauhaa valmistua kuolemaani.
Jokapaikassa vaan pahuutta tappamista hirveyttä. Muslimit ovat levittäneet pahuutensa koko maailmaan, ja viimeisimpänä kolkkana myös Suomeen.
Ajattelin että kun muslimit 100 v kuluttua viimeistään on vallannut maamme ja kaivaa haudat vääräuskoisina ylös, niin ajattelin sitten haluta polttohautauksen, sillä en tahdo luideni olevan muslimien rienauksen ja häpäsemisen kohteena.

En pysty ymmärtää miten kirkko sallii tällaisen pahan olon vanhusten viimeisille vuosille.
Minä ainakin olen äärimmäisen huolissani jälkipolvieni ja Suomen tulevaisuudesta.
Ja uskon vakaasti että ennemmin tai myöhemmin muslimien mukana tulee myös ne islamistit ja ääri-islamistit ja Suomesta tulee samanlainen maa kuin Afganistan on nyt.

Minä oikeasti pelkään ja olen huolissani teistäkin, ettekö te ymmärrä minkä kanssa olemme tekemisissä?

Onnea valitsemallanne tiellä!

47

135

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perkele ite päivää

      Ehä siksi että siten seurakuntalaiset ovat lähempänä taivastaan?

      • Minä en tahdo taivaaseen minä tahdon olla rauhassa viimeiset elämäni vuoteni, onko se liikaa pyydetty?


      • usko pelastaa

        Kirkko on tällähetkellä muutenkin eräänlaisessa luopumustilassa, koska se siunaa homoliittoja, Raamattu ei näitä hyväksy, mutta kirkko ei välitä siitä mitään.
        Onko sinun asiasi Jeesuksen kanssa kunnossa, että varmasti pääset taivaaseen sitten kun aikasi joskus jättää? Rukoile Jeesukselle, ota usko vastaan, älä joudu helvettiin koska sen voi estää, niinkuin Raamatussa meille sanotaan. Jumala pitää omistansa huolen, ei kirkko, vaan Jumala, turvaa Hänen Poikansa nimeen ja pyydä uskoa jos sinulta sellaista puuttuu!


      • usko pelastaa kirjoitti:

        Kirkko on tällähetkellä muutenkin eräänlaisessa luopumustilassa, koska se siunaa homoliittoja, Raamattu ei näitä hyväksy, mutta kirkko ei välitä siitä mitään.
        Onko sinun asiasi Jeesuksen kanssa kunnossa, että varmasti pääset taivaaseen sitten kun aikasi joskus jättää? Rukoile Jeesukselle, ota usko vastaan, älä joudu helvettiin koska sen voi estää, niinkuin Raamatussa meille sanotaan. Jumala pitää omistansa huolen, ei kirkko, vaan Jumala, turvaa Hänen Poikansa nimeen ja pyydä uskoa jos sinulta sellaista puuttuu!

        Minun uskooni kuuluu elää elämäni eläen, en elä siksi, että kuoleman jälkeen olisi muka jotain. Minä elän nyt tätä elämääni niin hyvin kuin voin.

        Tämä eka osa, olen samaa mieltä ja sekin ihmetyttää.
        Ilmeisesti kirkolla on etsikkoaika, jäsenet eroaa joten kirkko ryömii perään, tulkaa takas kyllä me sallitaan homot , synti ja rikoksetkin kunhan tulette takaisin.
        Missä vahvuus? Ja mikä on asenteen opetus?

        Voisi siinä miettiä sitäkin että miten moni kannattaa kirkkoa, joka kannattaa syntiä, homojen ym rikollisten sallimista ja tappamiseen kehottavan islamin uskonkin kannattamista, vähät välittämättä jäsentensä peloista.
        Tulee mieleen että kirkko pyyhkii aktiivijäsenillänsä pöytää saadakseen muutamat homot pysymään kirkossa.

        Ja miten kirkko sallii islaminuskon tappamiseen kehottamiset, että muslimeille kuuluu uskonsa harjoittaminen maassamme, vaikka se monien, minunkin, mielestä kuulostaa enemmän kristinuskosta eroon pääsemiseltä.

        Nyt Kirkko vaikuttaa heikolta ja epäuskolta.
        Mielestäni kirkko on jäseniensä summa.
        1500 luvulla poltettiin ihmisiä roviolla. 2000 luvulla jumaloidaan islamia, vaikka osa niistä todistettavasti tappaa ja kehottaa tappamaan ja tahtoo tuhota muut uskonnot.
        Kirkkokin on muodin orja;)

        Ja olenkin sitä mieltä etten minä kuulu kirkkoon joka toimii minun uskoni vastaisesti.
        Nyt häntä heiluttaa koiraa. Se taas ei ole kenenkään etu.
        Tahdon kirkon hyväksi ja turvalliseksi kirkoksi.


    • Islaminuskon papit voivat pakottaa muslimit tappaa käskystään ihan milloin vaan.
      Ehkä ei, ehkä kohta, ehkä huomenna tai joskus, miten tuollainen uskonto voidaan sallia ylipäätään uskonnoksi?
      Miten jonkun uskonto voi käskeä tappamaan eikä kukaan tuomitse sitä?

      Mutta islamin-uskolla tappamiseen pakotettuja muslimeja ei saa pelätä, eikä varsinkaan syyttää uskonnollisten tappokäskyjen mahdollisesta noudattamisesta, koska saattaa olla että joku heistä ei tottelisikaan uskonpappien tappokäskyä, niinkö?
      Islamia pelkäävänä minut on leimattu rasistiksi, siksi rupesin vihaaman koko tappaja-uskontoa, riippumatta yhtään mistään tulkinnoista, sillä maailmalla kuitenkin tulkitaan ja tapetaan.
      Siinä ei ole tulkinnanvaraa!

      Kuka teistä luulee, että muslimeista joku ei noudattaisi islamin ylipappien tappokäskyä, nehän just elää sen takia Suomessa suomalaisten verorahojen turvin, kun niillä on TEHTÄVÄ, jota odottaa. Sen hallitus pakottaa suomalaisten maksamaan.

      Edes valkoiset kristityt eivät saa pelätä eikä puhua peloistaan ennenkö ne ovat tappaneet meidät, kas ei saa leimata eikä hui-kauhistella etukäteen.

    • Kukaan Suomessa ei ole ei edes uuz-natzit tai skinit tai edes rasistit uhanneet tappaa keitään eikä edes muslimeja.
      Entä jos joku tekee uskonnon tappakaa muslimit?
      Miten voi olla mahdollista ettei mikään taho tuomitse islamin uskon tappokäskyjä?
      Onko tässä oikeesti pakko vaan mennä huolestuneena haudan lepoon?

      Päivi Räsänenkin sanoi että islaminuskoisilla on oikeus harjoittaa omaa uskoaan maassamme.
      Ihanko totta?
      Vaikka niiden uskontoon kuuluu murhaaminen ja tappaminen ja itsemurhaiskut ja tappokäskyt.
      Jos ette tiedä niin Shalman Rhusdie ja se pilapiirtäjä Lars Vilks ovat saaneet tappokäskyn.
      Myöskin Ghaddafi usutti kaikki maailman muslimeja liittymään sotaan Amerikkaa, Iso-Britanniaa ja Eurooppaa vastaan.
      Vähän väliä pompsahtaa näitä tappokäskyjä milloin miltäkin suunnalta, kuten esim ihan normaalista pilapiirros - kulttuuristamme tehtiin tappavan rikollista toimintaa. En minä ainakaan tiennyt mitään siitä.

      Ja se että ne tappaa jopa meidän lasten tekemiltä lumiukoilta päät, (nähnyt olen). Myöhemmin sain tietää ettei ne siedä päiden kuvia, ne ei saa pitää edes puseroita, jotka kuvaa ihmisiä. Eikai sitten taulujakaan.

      Miltä luulette lapsesta tuntuvan kun se tekee illalla lumiukon ja aamulla sen pää on murhattu.
      Helsingissä oli tässä pari vuotta sitten kuvia lehdessä päättömistä lumiukoista ja kysymys mikä vie lumiukoilta päät?
      Itse näin kun 5 somalilasta käveli pihamme aidan yli ja luulin että ne rupee leikki jotain niin ne vaan repi sen lumiukon pään irti ja meni pois, se oli siinä. Se oli niiden tehtävä, entä se lapsi joka sen lumiukon teki, onko meidän lasten tunteilla väliä kun pitää niin hirveesti ymmärtää muslimien tunteita?


      Muslimit tulivat rikkomaan suomalaisten uskonrauhan, yörauhan ja elämän rauhan ja niillä on omituisia tapoja saada raiskata huivittomia tyttöjä.
      Miksei kukaan kirkon väestä puutu näihin kauheuksiin?
      Syötätte vaan lampaanne islaminuskolle.

      • minä en pelkää!

        Jumalaan uskovan ei tarvitse pelätä, koska Jumala pitää omistansa huolta!


      • minä en pelkää! kirjoitti:

        Jumalaan uskovan ei tarvitse pelätä, koska Jumala pitää omistansa huolta!

        Sinulle : minä en pelkää!24.6.2011 03:26
        Joo usko vaan!, mutta islam tulee ja tappaa elävät, olkaatte sitten väleissä jumalanne kanssa, taivaassa on varmaan hyvä elää, lisääntyä ja tehdä sinne uusi valtakunta.
        ” Ole sovussa luojasi kanssa millaiseksi hänet sitten kuvitteletkin. ” lukee profiilissanikin, oletko lukenut?

        Mutta islamin uskonnon tarkoitus on hävittää maailmasta muut uskonnot.
        ”Tappakaa vääräuskoiset ja luopiot”
        Kohta, kun ei ole kristinuskoa, vaan shari´a niin ole siinä sitten allahisi kanssa sovussa.

        Minua islam ei kiinnosta pätkääkään ja se pelottaa, eikä kirkko suojele omiaan. Se uusi nainenkin vaan haukkui suomalaiset islam-kammoiset rasisteiksi tai suvaitsemattomiksi tms. Minulle hän loi niin paljon lisää pelkoa, etten ymmärrä enää missä Kirkko menee? Eli aikooko kirkko syöttää lampaansa islamin susille, eli islaminterroristeille?
        En edes tahdo muistaa sen naisen nimeä. No nyt se putkahti Irja Askola, olisi saanut olla muistamatta.
        Joka tapauksessa hän mielipiteineen vei viimeisenkin uskoni kristinuskoon turvaan.
        Turva on nyt haettava muualta…mistä?

        Mutta nyt vanhana kuoleman ajatukset välillä mielessä ja islamin pelko pakottaa muuttamaan hautaamis järjestelyjäkin. Nuorena tahdoin tulla polttohaudatuksi sitten keksi-iässä tahdoin tietenkin mennä Herran luo kokonaisena, mutta nyt islamin pelko pakottaa valitsemaan kuitenkin sen polttohautauksen. En tahdo luitani islamin voittaja uskon häpäistäväksi.

        Joten miksi kirkko suojelee Suomessa islamia?
        Miksi kirkko antaa islamin kauheuksien vallata rauhallisen maan?
        Miksi kirkko sallii islamin pelottaa rauhaa rakastavia ja häiritä uskonrauhaamme?
        Miksi TE muut uskovaiset voitte olla noin aivopestävissä että kyllä Herra pelastaa?
        Kun selkeästi voimme nähdä miten islam vyöryy läpi maailman ja tuhoo kaiken muun.
        Näettehän mitä Afganistanissa tapahtuu, ne tappaa niin kauan että maassa on shari´a laki. Uusia sotilaita on jonossa islamin puolesta.
        Niitä Suomessakin tehdään ihan veronmaksajien rahoilla.
        …, että maa kerrallaan shari´a lain alle, tavalla tai toisella.

        Minä pelkään, koska islam kehottaa tappamaan ja minua haukutaan sen takia suvaitsemattomaksi jopa rasistiksi.
        Ja Te muut tahdotte Suomeen tappamiseen kehottavan uskonnon, jolla on jopa näyttöä tappamisesta, tappamiseen yllyttämisestä, kehottamisesta ehkä jopa pakottamisesta.
        Itsemurhaiskut ovat tavallaan suojeluksessanne, koska yksikään kirkon jäsen ei ole tuominnut niitä. Ilmeisesti kirkko hyväksyy ne hiljaisesti niin kuin Suomen Valtiovaltakin.

        No rivikansalaiset pelkää! Ja toivoo että PerusSuomalaiset poliitikot pelastaa Suomen kansan,
        kun te kaikki muut olette meidät hyljänneet ja polvistuneet islamin eteen ja jumaloitte islamia.

        Kristinusko mahdollistaa islamin voiton ja shari´a lain, mikä taas pakottaa minut hautauttamaan itseni uskoni vastaisesti.
        Ja se sattuu! En voi odottaa sataa vuotta ja katsoa miten tämä islam kehittyy. Päätös on tehtävä nyt ja se on tehty. Ja sitä en enää ehdi antaa anteeksi kirkolle.


      • älä suotta pelkää!
        fenno_maani kirjoitti:

        Sinulle : minä en pelkää!24.6.2011 03:26
        Joo usko vaan!, mutta islam tulee ja tappaa elävät, olkaatte sitten väleissä jumalanne kanssa, taivaassa on varmaan hyvä elää, lisääntyä ja tehdä sinne uusi valtakunta.
        ” Ole sovussa luojasi kanssa millaiseksi hänet sitten kuvitteletkin. ” lukee profiilissanikin, oletko lukenut?

        Mutta islamin uskonnon tarkoitus on hävittää maailmasta muut uskonnot.
        ”Tappakaa vääräuskoiset ja luopiot”
        Kohta, kun ei ole kristinuskoa, vaan shari´a niin ole siinä sitten allahisi kanssa sovussa.

        Minua islam ei kiinnosta pätkääkään ja se pelottaa, eikä kirkko suojele omiaan. Se uusi nainenkin vaan haukkui suomalaiset islam-kammoiset rasisteiksi tai suvaitsemattomiksi tms. Minulle hän loi niin paljon lisää pelkoa, etten ymmärrä enää missä Kirkko menee? Eli aikooko kirkko syöttää lampaansa islamin susille, eli islaminterroristeille?
        En edes tahdo muistaa sen naisen nimeä. No nyt se putkahti Irja Askola, olisi saanut olla muistamatta.
        Joka tapauksessa hän mielipiteineen vei viimeisenkin uskoni kristinuskoon turvaan.
        Turva on nyt haettava muualta…mistä?

        Mutta nyt vanhana kuoleman ajatukset välillä mielessä ja islamin pelko pakottaa muuttamaan hautaamis järjestelyjäkin. Nuorena tahdoin tulla polttohaudatuksi sitten keksi-iässä tahdoin tietenkin mennä Herran luo kokonaisena, mutta nyt islamin pelko pakottaa valitsemaan kuitenkin sen polttohautauksen. En tahdo luitani islamin voittaja uskon häpäistäväksi.

        Joten miksi kirkko suojelee Suomessa islamia?
        Miksi kirkko antaa islamin kauheuksien vallata rauhallisen maan?
        Miksi kirkko sallii islamin pelottaa rauhaa rakastavia ja häiritä uskonrauhaamme?
        Miksi TE muut uskovaiset voitte olla noin aivopestävissä että kyllä Herra pelastaa?
        Kun selkeästi voimme nähdä miten islam vyöryy läpi maailman ja tuhoo kaiken muun.
        Näettehän mitä Afganistanissa tapahtuu, ne tappaa niin kauan että maassa on shari´a laki. Uusia sotilaita on jonossa islamin puolesta.
        Niitä Suomessakin tehdään ihan veronmaksajien rahoilla.
        …, että maa kerrallaan shari´a lain alle, tavalla tai toisella.

        Minä pelkään, koska islam kehottaa tappamaan ja minua haukutaan sen takia suvaitsemattomaksi jopa rasistiksi.
        Ja Te muut tahdotte Suomeen tappamiseen kehottavan uskonnon, jolla on jopa näyttöä tappamisesta, tappamiseen yllyttämisestä, kehottamisesta ehkä jopa pakottamisesta.
        Itsemurhaiskut ovat tavallaan suojeluksessanne, koska yksikään kirkon jäsen ei ole tuominnut niitä. Ilmeisesti kirkko hyväksyy ne hiljaisesti niin kuin Suomen Valtiovaltakin.

        No rivikansalaiset pelkää! Ja toivoo että PerusSuomalaiset poliitikot pelastaa Suomen kansan,
        kun te kaikki muut olette meidät hyljänneet ja polvistuneet islamin eteen ja jumaloitte islamia.

        Kristinusko mahdollistaa islamin voiton ja shari´a lain, mikä taas pakottaa minut hautauttamaan itseni uskoni vastaisesti.
        Ja se sattuu! En voi odottaa sataa vuotta ja katsoa miten tämä islam kehittyy. Päätös on tehtävä nyt ja se on tehty. Ja sitä en enää ehdi antaa anteeksi kirkolle.

        Minä en pelkää vastaa: Minä olen ollut tekemisissä muslimien kanssa, ja voin rauhoittaa sinua että heitä ei tarvitse pelätä, he eivät tule ja tapa! Minun tietämäni ihmiset ovat mieluummin rauhassa ja sotimatta ja jopa karttavat sellaista kuin yksikään heitä haluaisi tarttua aseisiin. Mutta ei pidä unohtaa, että jossakin on olemassa niitä Islamin uskon kiihkoilijoitakin, jotka sotivat, ja tekevät sellaista ennemminkin Israelin suunnalla kuin täällä suomessa. Ja siellä ne aggressiivisimmat muslimit myös yleensä ovat ja pysyvätkin, suomi ei heitä kovinkaan paljon kiinnosta, tämä maa on liian pieni!

        Minä en ole muslimi, vaan kristinuskovainen, ja tutustuin näihin muslimeihin iso risti kaulassa, ja he tiesivät hyvin että se on minun uskoni tunnus.


      • älä suotta pelkää! kirjoitti:

        Minä en pelkää vastaa: Minä olen ollut tekemisissä muslimien kanssa, ja voin rauhoittaa sinua että heitä ei tarvitse pelätä, he eivät tule ja tapa! Minun tietämäni ihmiset ovat mieluummin rauhassa ja sotimatta ja jopa karttavat sellaista kuin yksikään heitä haluaisi tarttua aseisiin. Mutta ei pidä unohtaa, että jossakin on olemassa niitä Islamin uskon kiihkoilijoitakin, jotka sotivat, ja tekevät sellaista ennemminkin Israelin suunnalla kuin täällä suomessa. Ja siellä ne aggressiivisimmat muslimit myös yleensä ovat ja pysyvätkin, suomi ei heitä kovinkaan paljon kiinnosta, tämä maa on liian pieni!

        Minä en ole muslimi, vaan kristinuskovainen, ja tutustuin näihin muslimeihin iso risti kaulassa, ja he tiesivät hyvin että se on minun uskoni tunnus.

        Hei kiitos paljon kauniista sanoistasi, uskovainen!
        Mutta minä uskon ja minulla on uskonvapaus, että muslimit aikoo tappaa kristinuskoiset tavalla tai toisella milloin tahansa. Se on vain heidän juoni olla muka pakolainen ja siten ujuttautua yhteiskuntaamme pikkuhiljaa ja jonain päivänä kaikki on pläkkiselvää teillekin, minä olen silloin tuhkana maailman mullissa,,, onneksi

        Minulla on myös oikeus omaan uskooni ja minullakin on oltava uskon rauha!

        Ei suomalaiset naiset, tytöt, vammaiset ym taistelleet sodissa Venäjää vastaan?
        Eihän?
        Se on sotilaiden hommaa, tietenkin.
        Suomalaiset naiset vaan vähän auttoi ja odotti rauhaa.
        Joten miksi muslimit sotisi elättäjiään vastaan, vielä ? Onhan päivä vielä huomennakin, kaikille.
        http://www.youtube.com/watch?v=fymsFQI67iQ&feature=related


    • Eilen kirjoitin miten paljon pelkään jopa vihaan muslimeita ja niiden oppeja tappaa ties keitä.
      Olisi kiva mennä kirkkoon hakee lohtua, mutta kirkon väkikin vaan ihailee muslimeita, niin en tahdo kuulla yhtään enempää muslimien jumalointia. Tämä yhteiskunta on niin seonnut!!

      Tässä on se ajatus ihminen ajattelee että olisi niin helppo vaan vetää pää täyteen huumetta / viinaa niin loppuisi pelot ja ongelmat.

      Sitähän se on ja siksi ihmisistä tulee juoppoja kun niiden pitää aamusta alkaen vetää viinaa, että saa unohdettua pahuuden joka pukkaa ajatuksiin aina kun selviää.

      Kyllä : terveiset ojasta, nousin sieltä ihan omin voimin.
      Ja miksi?
      Löytääkseni vain valtavaa muslimien tekemää tappamista ja uhkaamista tappamisella, heti seuraavana vuonna oli WTC junat lentokoneet jne…
      Ja kirkkoon pyrittyäni sain vain vit*uilua osakseni, kirjoitin siitä jo aiemmin eri nimellä. Mutta kun ev.lut.kirkkokin auttaa ja ihailee muslimeita ja miten koko Suomen yhteiskunta jumaloi noita pelottavia tappajia. Missään en saa sielulleni rauhaa. Niin mitä hyötyä on kirkosta tai mistään tai edes selviämisestäni juoppoudesta. Minulla on muistona jemmassa litra kossua kun vaan tietäisi missä, tai kun vaan ei löytäisi sitä.

      Joku kysyi kerran missä olit kun Estonia upposi: vastasin että olin Kännissä!
      Ihmettelin vaan miksi kaikki tuijottaa mustaa kuvaruutua? Olenkohan seonnut? Muuta muistikuvaa koko Estoniasta ei ole.

      Mutta tälleen vanhempana 50 tiedän että juopottelusta seuraisi vain entistä pahempi olotila krapuloineen eikä se pelkokaan häviä juomalla vaan itse asiassa pilaa elämänsä asiat jää hoitamatta/unohtuu ja kaikki muukin ja surut ja murheet vaan lisääntyy. Ja sitten olisi taas siinä viinan sa*tanallisessa kierteessä.

      Parempi se yksi paha, eli muslimien pelko kuin sen lisäksi vielä krapulat ja muut morkkikset tekemättömistä pakollisista töistä ja muista hommista.

      • pelko/kunnioitus

        Raamatun mukaan ihmisellä pitäisi olla terve Jumalanpelko/kunnioitus, koska Hänellä on valta sekä antaa elämä, että tapettuansa vielä syöstä helvettiinkin.


      • pelko/kunnioitus kirjoitti:

        Raamatun mukaan ihmisellä pitäisi olla terve Jumalanpelko/kunnioitus, koska Hänellä on valta sekä antaa elämä, että tapettuansa vielä syöstä helvettiinkin.

        Höpö-höpö: En usko Jumalan tappavan tai syöksevän helvettiin.
        Tahdon vain elää rauhassa oman uskoni mukaan ja kuolla myös rauhassa oman uskoni mukaan.

        Nyt Suomeen tullut islam pelottaa, etten voi edes kuolla rauhassa vaan on pakko miettiä miten tulevat islamistit Suomessa 100 v kuluttua luitani häpäisee. Eli en voi hautauttaa itseäni tahtomallani tavalla.
        Mallia huolestumiseeni sain siitä miten islamintaistelijat räjäytti maailman perintölistalla olevat buddha-patsaat ( tehty 1500luv) koska ne symboloi väärää uskontoa.

        Mistä herääkin kysymys mitä meidän kristinuskoisten jäämistöille tehdään joskus tulevaisuudessa?


      • Jumalalla on valta
        fenno_maani kirjoitti:

        Höpö-höpö: En usko Jumalan tappavan tai syöksevän helvettiin.
        Tahdon vain elää rauhassa oman uskoni mukaan ja kuolla myös rauhassa oman uskoni mukaan.

        Nyt Suomeen tullut islam pelottaa, etten voi edes kuolla rauhassa vaan on pakko miettiä miten tulevat islamistit Suomessa 100 v kuluttua luitani häpäisee. Eli en voi hautauttaa itseäni tahtomallani tavalla.
        Mallia huolestumiseeni sain siitä miten islamintaistelijat räjäytti maailman perintölistalla olevat buddha-patsaat ( tehty 1500luv) koska ne symboloi väärää uskontoa.

        Mistä herääkin kysymys mitä meidän kristinuskoisten jäämistöille tehdään joskus tulevaisuudessa?

        Sinulle: Höpö-höpö: En usko Jumalan tappavan tai syöksevän helvettiin.

        Kyllä Jumalalla on valta sekä antaa elämä, että syöstä ihminen vielä tapettuansa helvettiin!


      • Jumalalla on valta kirjoitti:

        Sinulle: Höpö-höpö: En usko Jumalan tappavan tai syöksevän helvettiin.

        Kyllä Jumalalla on valta sekä antaa elämä, että syöstä ihminen vielä tapettuansa helvettiin!

        jaahas no sinä uskot siihen asiaan, ok.
        Minä uskon että Jumalani on hyvä, eikä syökse ketään mihinkään, kaikista vähiten helvettiin.
        Voi olla että Hänellä on valta, mutta en usko Hänen käyttävän sitä kuvailemallasi tavalla.
        ”” Kyllä Jumalalla on valta sekä antaa elämä, että syöstä ihminen vielä tapettuansa helvettiin!”
        Ihankuin tahtoisit sanoa, että Jumala tappaa ihmisen.
        hahahah *** Niinku miksi?
        Ei ei ei kuule tapa, ihminen kuolee kun se jää auton alle ja sydän ja keuhkot liiskaantuu toimimattomiksi, ei siinä Jumalalla ole osaa eikä arpaa.
        Mutta hyvä juttuhan se on uskoa että jumala käski kännisen autoilijan tappaa kurjan tottelemattoman, mutta minä en usko tuohon teoriaan,,, yhtään, ikinä.


    • Kirkko on ihan pihalla ihmisten elämästä.
      Miksei kirkko auta ihmisiä?
      Miksi papitkin on kuin rautakangen syöneet, hei haloo elämää tämä vaan on.
      Ei ole pakko näytellä tollasta inhottavaa tiukkapipoa.
      Ihminen on ihmisen paras ystävä. Mutta pappi on luotaantyöntävä.

      Voisiko joku tervehdyttää kirkkoa tai perustaa uuden ihmisten kirkon jossa ihmisille olisi hyvä ilmapiiri?
      Miksi lähes kaikki kirkon työntekijät on sekopäitä? Jotenkin epäihmisen oloisia?
      Kuka sinne tahtoo mennä, se vastaanotto on niin älyttömän epämiellyttävä.
      Onko kirkossa yhtään normaalia ihmistä?

      No tunnen papin, joka oli kiva, eikä toimi kirkossa, koska hän sanoi ettei ihan ole samaa mieltä kaikesta jne…. Ja kaipaan häntä koulutettuna pappina ja ystävänä, mutta tiemme ovat eronneet jo kauan sitten.
      Kunpa tiemme kohtaisi vielä kerran. Tavalla tai toisella.

      • en nyt ymmärrä?

        Eivät minun tapaamani papit kyllä todellakaan ole luontaan työntäviä, ehkä sinä olet sitten tavannut jonkun sellaisen?


      • olen eri mieltä
        en nyt ymmärrä? kirjoitti:

        Eivät minun tapaamani papit kyllä todellakaan ole luontaan työntäviä, ehkä sinä olet sitten tavannut jonkun sellaisen?

        Sori vaan mutta kirkoissa he yleensä jopa kättelevät kaikki sieltä lähtijät, ja jos on kirkkokahvit niin he jäävät sinne juttelemaan ja toivotamaan uusia tervetulleiksi, käy uudestaan katsomassa jospa olet kuitenkin erehtynyt siitä viileästä vastaanotosta?


      • en nyt ymmärrä? kirjoitti:

        Eivät minun tapaamani papit kyllä todellakaan ole luontaan työntäviä, ehkä sinä olet sitten tavannut jonkun sellaisen?

        Kohta ymmärrät mitä tarkoitan : en nyt ymmärrä?24.6.2011 03:30 Lue muutkin juttuni, oletkohan sama kaikissa 5.ssä vastauksessasi?
        Nooh, kaikki tapaamani kirkon työntekijät ovat olleet / esittäneet olevansa turhan tärkeitä.
        Ehkä sinä pidät sitä asian kuuluvana, minä en pidä sellaista käytöstä luokseen kutsuvana.
        Papit epäinhimmillisellä puhetyylillään ovat pelottavia, jo kävelytyyli on ei-normaalia. Enkä tarkoita sen arvokkuutta, sen hyväksyn, vaan liika on liikaa. Eero Huovinen puhui hyviä asioita, mutta liian hitaasti, ei kukaan terve puhu noin hitaasti. Ja sen kuunteleminenkin ottaa koville.
        Isä Mitro taas puhuu normaalilla nopeudella myös normaaleista asioista.

        Ja se että kirkon menot kuuluu olla tietyntyylisiä. OK.
        Kirkonmenojen jälkeen jotain muuta…. jotain tavallista ja normaalia. OK?

        Jotain muuta toimintaa missä viihtyy normaalit ihmiset nuoriso ja keski-ikäiset.
        Lapsille on OK, jopa nuorillekin on vain ripari, mikä olikin hyvää toimintaa, mutta koulun jälkeen kirkossa ei ole mitään, ellet sitten ole aktiivijäsen, joka tahtoo veisata virsiä ja lukea raamattua.
        Entä jos tahtoo kuunnella Hectoria, tanssia ja jutella elämästä normaalisesti. Reissata porukassa jossain muuallakin kuin Valamon luostarissa? Mene ominesi sinne, lienee se vastaus. Onko oikein?

        Nuorisolle toimintaa?
        Lapsiperheille toimintaa?
        Keski-ikäisille toimintaa?
        Normaaleita asioita tahtoville toimintaa?
        Jotain tervettä, muuta kuin juopottelua, sitä kirkko ei tarjoa tavallisille ihmisille vaan vain himo-uskoville on raamattupiirejä.

        Onko ihme että nuoriso juoppoontuu, kun ei muutakaan kivaa!! vaihtoehtoa ole!

        Ei aina jaksa lukea raamattua ja puhua uskonnosta, vaikka tahtoisi elää uskovaisten kanssa, rinnalla ja vieressä, uskovaisten tavoilla.
        Miksei ole esim telttailua? Ripari-tyyliin, sateen sattuessa voisi olla sisälläkin.
        Haen vähän niin kuin normaalia elämän harrastusta varsinkin nuorisolle selvinpäin!! mutta ilman raamattua ja virsiä.
        Kirkko kuitenkin omistaa hienoja rantoja ja huviloita, jotka on vain aktiivisille raamatun lukijoille ja virrenveisaajille tarkoitettuja.

        Ehkäpä siksi NAIMA-ikäiset pakenee islaminuskoon,
        koska siellä on yhteisöllisyyttä,
        joka kirkosta puuttuu.


      • olen eri mieltä kirjoitti:

        Sori vaan mutta kirkoissa he yleensä jopa kättelevät kaikki sieltä lähtijät, ja jos on kirkkokahvit niin he jäävät sinne juttelemaan ja toivotamaan uusia tervetulleiksi, käy uudestaan katsomassa jospa olet kuitenkin erehtynyt siitä viileästä vastaanotosta?

        hänelle: olen eri mieltä24.6.2011 03:31

        Juu ja nyt päästiin tähän kirkkokahviin, josta puhuinkin jo kerran aiemmin.
        Tapaukseeni uudestaan, olin kirkossa kuulemassa lähimmäiseni poismenosta nimenlausuminen ja kirkkokahveilla oli aika ok, kunnes joku vaalea hiuksinen nainen tuli sanomaan jotain tyyliin et ole sitten aiemmin käynyt, että kahville ja pulalle tulit sitten … sanoin lapsuuden muisteloissani että minut on jopa kastettu tässä kirkossa Johon hän tokasi rumasti että et sitten ole sen jälkeen käynyt….
        Minä poistuin itku kurkussa jo läheiseni kuolema oli riittävän suuri järkytys minulle.
        Se siitä lapsuuden kastekirkostani, että meni sitten maku siihenkin. Kastetodistuksenkin olin vähällä repiä.
        Olen ko naisen kuvan nähnyt lehdessä, ja luulen muistavani sen oikein, diakonissa. (=jos muistan ulkonäön oikein)

        Oli nainen kuka tahansa, vaikutti tilanteen haltuun ottavana kirkon työntekijältä, ainakin päällepäsmäri oli, niin kamala se oli ettei tee mieli mennä enää mihinkään kirkkoon. Toinen lähikirkkoni eräs työntekijä, tuttuni, puhuu suut silmät täyteen jumalaansa, että tekee mieli juosta toiseen suuntaan jos siitä vilauksenkin näkee. Muitakin olisi Helsingissä kun asun, mutten tiedä voinko mennä eri kirkkoon johon kuulun.

        Olen pahoillani en pysty kokeilemaan uudestaan ennekö olen 100% varma, että kirkossa olisi oikeasti jotain asiantuntijoita läsnä. Jo kirkkoherranviraston työntekijätkin ovat kamalia. Mallia vanhempieni kuoleman takia saatavien paperien hankinta oli epämiellyttävää, jopa kerran karseeta nälvimistä, koska isäni oli eronnut kirkosta. Vastauksen sain erittäin epämiellyttävällä tyylillä.

        Ymmärrättekö ettei tee mieli olla mukana sellaisessa kirkossa joka nälvii eronneita jäseniä heidän perillisilleen. Hän sentään oli minun isäni. Ymmärrätkö MINUN ISÄNI. Hänestä ei olisi tarvinut minulle pahaa sanoa, vaikka miten kirkkoa eronsa varmaan harmittaakin.

        Ymmärrättekö kun kirkon työntekijä puhuu rumasti minun isästäni se ei anna kirkosta hyvää kuvaa minulle.


      • fenno_maani kirjoitti:

        Kohta ymmärrät mitä tarkoitan : en nyt ymmärrä?24.6.2011 03:30 Lue muutkin juttuni, oletkohan sama kaikissa 5.ssä vastauksessasi?
        Nooh, kaikki tapaamani kirkon työntekijät ovat olleet / esittäneet olevansa turhan tärkeitä.
        Ehkä sinä pidät sitä asian kuuluvana, minä en pidä sellaista käytöstä luokseen kutsuvana.
        Papit epäinhimmillisellä puhetyylillään ovat pelottavia, jo kävelytyyli on ei-normaalia. Enkä tarkoita sen arvokkuutta, sen hyväksyn, vaan liika on liikaa. Eero Huovinen puhui hyviä asioita, mutta liian hitaasti, ei kukaan terve puhu noin hitaasti. Ja sen kuunteleminenkin ottaa koville.
        Isä Mitro taas puhuu normaalilla nopeudella myös normaaleista asioista.

        Ja se että kirkon menot kuuluu olla tietyntyylisiä. OK.
        Kirkonmenojen jälkeen jotain muuta…. jotain tavallista ja normaalia. OK?

        Jotain muuta toimintaa missä viihtyy normaalit ihmiset nuoriso ja keski-ikäiset.
        Lapsille on OK, jopa nuorillekin on vain ripari, mikä olikin hyvää toimintaa, mutta koulun jälkeen kirkossa ei ole mitään, ellet sitten ole aktiivijäsen, joka tahtoo veisata virsiä ja lukea raamattua.
        Entä jos tahtoo kuunnella Hectoria, tanssia ja jutella elämästä normaalisesti. Reissata porukassa jossain muuallakin kuin Valamon luostarissa? Mene ominesi sinne, lienee se vastaus. Onko oikein?

        Nuorisolle toimintaa?
        Lapsiperheille toimintaa?
        Keski-ikäisille toimintaa?
        Normaaleita asioita tahtoville toimintaa?
        Jotain tervettä, muuta kuin juopottelua, sitä kirkko ei tarjoa tavallisille ihmisille vaan vain himo-uskoville on raamattupiirejä.

        Onko ihme että nuoriso juoppoontuu, kun ei muutakaan kivaa!! vaihtoehtoa ole!

        Ei aina jaksa lukea raamattua ja puhua uskonnosta, vaikka tahtoisi elää uskovaisten kanssa, rinnalla ja vieressä, uskovaisten tavoilla.
        Miksei ole esim telttailua? Ripari-tyyliin, sateen sattuessa voisi olla sisälläkin.
        Haen vähän niin kuin normaalia elämän harrastusta varsinkin nuorisolle selvinpäin!! mutta ilman raamattua ja virsiä.
        Kirkko kuitenkin omistaa hienoja rantoja ja huviloita, jotka on vain aktiivisille raamatun lukijoille ja virrenveisaajille tarkoitettuja.

        Ehkäpä siksi NAIMA-ikäiset pakenee islaminuskoon,
        koska siellä on yhteisöllisyyttä,
        joka kirkosta puuttuu.

        Ehkäpä siksi NAIMA-ikäiset pakenee islaminuskoon,
        koska siellä on yhteisöllisyyttä,
        joka kirkosta puuttuu.
        Tähän piti jatkaa seuraavaa, saa nähdä mihin väliin tämä "lentää" :

        Yritän ehdottaa kirkolle, että yhteisöllisyyttä normaaliutta tavallisuutta.
        Laittaisin tähän esimerkiksi sydäntäni lähellä olevat katu-oja-juopot eli ihan tavalliset suomalaiset miehet.
        Jos saisin päättää, niin tekisin näin:
        1. Ostaisin remontoitavan maatilan.
        2. Kokoisin alkoholistit sinne korjailee paikkoja, niistä suurin osa onkin kädestään taitavia...selvänä.
        3. Palkkana ylöspito ja kunnon loma ja iltavesper, jossa raamattua ja kivoja lauluja ei virsiä ellei niitä tahdota, no ehkä lopuksi yksi.
        4. Maatila myyntiin ja uusi tila ostoon ja uudet juopot remmiin vanhatkin saa tulla mukaan jos tahtoo. Vanhoista juoposta voisi tulla uusien juoppojen tukihenkilöitä.
        5. Kaiken tarkoitus olisi saada juopot hyvän elämän syrjään kiinni. Että ”selvänäkin voi olla kivaa” elämän opettamista.
        Miksi kirkko on hyljännyt miehet ja pakottaa ne katuojaan. Mummojen lahjoittamilla rahoilla olisi kai tarkoitus pelastaa eksyneitä ihmisiä eikä vain kahvittaa uskovaisia.

        Enkä nyt tarkoita että kunnollisesti eläviltä pitäisi poistaa jotain vaan eksyneet lampaat voisi pelastaa. Se vaan että vuosia juopottelevat eivät jaksa kuunnella mitään turhaa lässytystä, ja joka naulan iskunjälkeen virsiä ja jumalan sanaa.

        Se nyt vaan oli ehdotus, kirkko nielee sen nauloineen päivineen tai menettää jäseniä lisää ja lisää ja lisää….
        Pallo on nyt kirkolle heitetty!
        Toivottavasti kelpaa.


      • ystävällisiä ne ovat
        fenno_maani kirjoitti:

        hänelle: olen eri mieltä24.6.2011 03:31

        Juu ja nyt päästiin tähän kirkkokahviin, josta puhuinkin jo kerran aiemmin.
        Tapaukseeni uudestaan, olin kirkossa kuulemassa lähimmäiseni poismenosta nimenlausuminen ja kirkkokahveilla oli aika ok, kunnes joku vaalea hiuksinen nainen tuli sanomaan jotain tyyliin et ole sitten aiemmin käynyt, että kahville ja pulalle tulit sitten … sanoin lapsuuden muisteloissani että minut on jopa kastettu tässä kirkossa Johon hän tokasi rumasti että et sitten ole sen jälkeen käynyt….
        Minä poistuin itku kurkussa jo läheiseni kuolema oli riittävän suuri järkytys minulle.
        Se siitä lapsuuden kastekirkostani, että meni sitten maku siihenkin. Kastetodistuksenkin olin vähällä repiä.
        Olen ko naisen kuvan nähnyt lehdessä, ja luulen muistavani sen oikein, diakonissa. (=jos muistan ulkonäön oikein)

        Oli nainen kuka tahansa, vaikutti tilanteen haltuun ottavana kirkon työntekijältä, ainakin päällepäsmäri oli, niin kamala se oli ettei tee mieli mennä enää mihinkään kirkkoon. Toinen lähikirkkoni eräs työntekijä, tuttuni, puhuu suut silmät täyteen jumalaansa, että tekee mieli juosta toiseen suuntaan jos siitä vilauksenkin näkee. Muitakin olisi Helsingissä kun asun, mutten tiedä voinko mennä eri kirkkoon johon kuulun.

        Olen pahoillani en pysty kokeilemaan uudestaan ennekö olen 100% varma, että kirkossa olisi oikeasti jotain asiantuntijoita läsnä. Jo kirkkoherranviraston työntekijätkin ovat kamalia. Mallia vanhempieni kuoleman takia saatavien paperien hankinta oli epämiellyttävää, jopa kerran karseeta nälvimistä, koska isäni oli eronnut kirkosta. Vastauksen sain erittäin epämiellyttävällä tyylillä.

        Ymmärrättekö ettei tee mieli olla mukana sellaisessa kirkossa joka nälvii eronneita jäseniä heidän perillisilleen. Hän sentään oli minun isäni. Ymmärrätkö MINUN ISÄNI. Hänestä ei olisi tarvinut minulle pahaa sanoa, vaikka miten kirkkoa eronsa varmaan harmittaakin.

        Ymmärrättekö kun kirkon työntekijä puhuu rumasti minun isästäni se ei anna kirkosta hyvää kuvaa minulle.

        Minun seurakunnassani ei liiku vaaleita kaunttaria sanomassa, että etpä ole täällä ennen ollut, mutta kahville ja pullalle tulit, vaan minun seurakunnassani kaikki ovat tervetulleita!


      • saa tutustua
        fenno_maani kirjoitti:

        Kohta ymmärrät mitä tarkoitan : en nyt ymmärrä?24.6.2011 03:30 Lue muutkin juttuni, oletkohan sama kaikissa 5.ssä vastauksessasi?
        Nooh, kaikki tapaamani kirkon työntekijät ovat olleet / esittäneet olevansa turhan tärkeitä.
        Ehkä sinä pidät sitä asian kuuluvana, minä en pidä sellaista käytöstä luokseen kutsuvana.
        Papit epäinhimmillisellä puhetyylillään ovat pelottavia, jo kävelytyyli on ei-normaalia. Enkä tarkoita sen arvokkuutta, sen hyväksyn, vaan liika on liikaa. Eero Huovinen puhui hyviä asioita, mutta liian hitaasti, ei kukaan terve puhu noin hitaasti. Ja sen kuunteleminenkin ottaa koville.
        Isä Mitro taas puhuu normaalilla nopeudella myös normaaleista asioista.

        Ja se että kirkon menot kuuluu olla tietyntyylisiä. OK.
        Kirkonmenojen jälkeen jotain muuta…. jotain tavallista ja normaalia. OK?

        Jotain muuta toimintaa missä viihtyy normaalit ihmiset nuoriso ja keski-ikäiset.
        Lapsille on OK, jopa nuorillekin on vain ripari, mikä olikin hyvää toimintaa, mutta koulun jälkeen kirkossa ei ole mitään, ellet sitten ole aktiivijäsen, joka tahtoo veisata virsiä ja lukea raamattua.
        Entä jos tahtoo kuunnella Hectoria, tanssia ja jutella elämästä normaalisesti. Reissata porukassa jossain muuallakin kuin Valamon luostarissa? Mene ominesi sinne, lienee se vastaus. Onko oikein?

        Nuorisolle toimintaa?
        Lapsiperheille toimintaa?
        Keski-ikäisille toimintaa?
        Normaaleita asioita tahtoville toimintaa?
        Jotain tervettä, muuta kuin juopottelua, sitä kirkko ei tarjoa tavallisille ihmisille vaan vain himo-uskoville on raamattupiirejä.

        Onko ihme että nuoriso juoppoontuu, kun ei muutakaan kivaa!! vaihtoehtoa ole!

        Ei aina jaksa lukea raamattua ja puhua uskonnosta, vaikka tahtoisi elää uskovaisten kanssa, rinnalla ja vieressä, uskovaisten tavoilla.
        Miksei ole esim telttailua? Ripari-tyyliin, sateen sattuessa voisi olla sisälläkin.
        Haen vähän niin kuin normaalia elämän harrastusta varsinkin nuorisolle selvinpäin!! mutta ilman raamattua ja virsiä.
        Kirkko kuitenkin omistaa hienoja rantoja ja huviloita, jotka on vain aktiivisille raamatun lukijoille ja virrenveisaajille tarkoitettuja.

        Ehkäpä siksi NAIMA-ikäiset pakenee islaminuskoon,
        koska siellä on yhteisöllisyyttä,
        joka kirkosta puuttuu.

        On muitakin seurakuntia kuin kirkko, vai onko sinun vaikea matkustaa muualle vaikka välimatkan takia? Samaa uskoa tunnustavat myös esim. vapaaseurakunta ja helluntaiseurakunta, kävisit tutustumassa niihin jos jotenkin pääset, ovat ovat auki uusille ja tutustujille, papereita ei kysellä!


      • ystävällisiä ne ovat kirjoitti:

        Minun seurakunnassani ei liiku vaaleita kaunttaria sanomassa, että etpä ole täällä ennen ollut, mutta kahville ja pullalle tulit, vaan minun seurakunnassani kaikki ovat tervetulleita!

        Kyllä näin on, minäkin uskon ko tapauksen olevan ääritapauksen, mutta siltikin en pysty palaamaan seurakuntaan tuollaisen käytöksen takia.
        Se on varsin suuri sääli koko ev.lut. seurakuntaa kohtaan.
        Olkoon tämä opetus kaikille niille inhottaville ihmisille jotka kirkoissa pyörii syrjien ihmisiä huonoiksi ja hyviksi uskovaisiksi.
        Silti toivon että ko ihminen menee ko seurakunnan papin puheille ja pyytää anteeksi tyhmää käytöstään.
        Ja jos olisi viisas, mitä epäilen, niin pyytäisi anteeksi myös minulta, mutta sitä en tuollaisen käytöksen omaavalta odota.

        Huomioitavaa on sekin ettei huono kerta ole ainut ja varsin se että olin suuren surun murtama.
        Miksi ylipäätään ihmiset menee kirkkoon ? Kuuntelemaan solvauksia vai?
        Tuskinpa kukaan, eikös niin uskovaiset?
        Olin silloin niin herkässä mielentilassa että olin valmis palaamaan kirkon jäseneksi, varsinkin koska pappi oli hyvä puheineen ja sain sieltä kirjan ja toisen kun pyysin. Mitään estettä ei ollut, paitsi tuo vaalea kauhistus.
        Soiko kenelläkään kellot? Yksi on olemassa. ** odotan ** varmaan turhaan, mutta odotan. Jumalan lapsilla on aikaa odottaa ihmettä ***
        osoite on [email protected] Luen jopa selityksesi. Nimeä en muista mutta tunnistan sen kun näen ja saanhan sen ko seurakunnan sivuilta, ja se lehtileikekin jossa hän oli kuvineen on ehkä tallessa.
        Mitä muut on mieltä jos on valmis sanomaan noin, onko valmis pyytämään anteeksi?
        Jokainen joka käy kirkossa käy siellä jonkun syyn takia, ei solvattavana.
        Miten kirkossa käyvä uskovainen voi sanoa tuolleen, toiselle kirkossa piipahtaneelle?
        Ja olin aikeissa rekisteröityä, siis menetitte yhden.
        Huvittaa, että muissa seurakunnissa ammutaan vatsa kun aikoo erota, mutta ev.lut ampuu pyrkivää jäsentä, kuten ateistitkin,,,, siitä myöhemmin


      • saa tutustua kirjoitti:

        On muitakin seurakuntia kuin kirkko, vai onko sinun vaikea matkustaa muualle vaikka välimatkan takia? Samaa uskoa tunnustavat myös esim. vapaaseurakunta ja helluntaiseurakunta, kävisit tutustumassa niihin jos jotenkin pääset, ovat ovat auki uusille ja tutustujille, papereita ei kysellä!

        Ei, vaan ongelma on kuullut kauhutarinat.
        Se onkin pahinta mahdollista mainosta kaikille seurakunnille, kun olen kuullut ettei niistä pääse eroon saamatta pahimmassa tapauksessa tappouhkauksia peräänsä.
        helluntai, jehovat, skientologia, Myöhempien aikojen pyhien Jeesuksen Kristuksen kirkko, josta kovin monet ei edes tiedä paljookaan mutta kauhutarina siitäkin on kuultu, ei ei ei kuule onnistu mikään.

        Aikoinani yritin ehdottaa ateisteille heidän palstallaan jotain kivaa, muttei niitä kiinnostanut. Ampuivat minut täyteen reikiä vain yhden hassunhauskan kysymyksen takia. Se oli siis väärä lähestymistapa, huomasin. Aika herkkiä he ovat pillastumaan pienistä, noin niin kuin verrattuna siihen että uskonto opettaa ateistien päätyvän helvettiin.
        Tai ehkä sen takia ovat kuin tulisilla hiilillä, peläten niitä tulevia tulisia hiiliä;) vai mitä uskottomat? H ja L?


    • Toinen puoli

      Vain pieni marginaaliosa muslimeista hyväksyy väkivallan ja pakotuksen, suurin osa islamilaisen maailman tärkeimmistä uskonoppineista tuomitsee Al-Quaidan ja muiden samankaltaisten järjestöjen terroriteot. Islam on todellisuudessa ihan yhtä "väkivaltainen" kuin kristinusko.

      Media ruokkii päivittäin ihmisten islamofobiaa uutisoimalla terrori-iskuista, jotka liitetään muslimeihin. Vain muutama prosentti maailman vuosittaisista terroriteoista on islamilaisten tekemiä.

      Ja miltei kaikkien uskontokuntien edustajista löytyy väkivaltaisen toiminnan kannattajia, etenkin kristityistä! Eihän siitä ole kuin noin sata vuotta kun eurooppalaiset lähetyssaarnaajat pakottivat aseet kädessä afrikkalaisia kääntymään. Ja Amerikan alkuperäisasukkaita teurastettiin miljoonia, kun eivät "ottaneet Jeesusta sydämiinsä" ja alistuneet paavin vallan alle. Joten kertokaapa te kristityt, miten muka olette parempia kuin muslimit?

      • vastaan Toinen puoli 27.6.2011 18:03

        Näkemäni mukaan sotilailla on oma tehtävänsä : tuhota muut uskonnot, vääräuskoiset ja luopiot, jopa omiaan, eli kaikki ne jotka ei tee jotain ja niitä ehtojahan riittää jokaiselle sotilaalle varmaan omansa.
        Tavallisen kansan tehtävä on vain tehdä lapsia, eli sotilaita asialleen lisää. Taistelu jatkuu maailman tappiin, kunne vain yksi voittaja on jäljellä, se oli ennustukseni, ei tieto.

        Toinen puoli : Vain pieni marginaaliosa muslimeista hyväksyy väkivallan ja pakotuksen
        f_m : ja se marginaaliosa on arvatenkin monta miljoonaa. Ja mitä merkitystä kappalemäärällä on kun Atta ja pari kaveria pystyi tappamaan 2 talollista WTC.n väkeä, riippumatta uskonnosta, iästä, sukupuolesta tms. Yksikin riittää, kun kaikki muut muslimit ovat henkinen tukiranka.

        Toinen puoli : suurin osa islamilaisen maailman tärkeimmistä uskonoppineista tuomitsee …. terroriteot
        f_m : eipä ole niitä tuomitsemisia kuulunut,,,, ainiin ne hurraamiset, taputukset ja juhla-ateriat, on muslimeille tuomitsemista, niin tiedetään tiedetään.

        Toinen puoli : Islam on todellisuudessa ihan yhtä "väkivaltainen" kuin kristinusko.
        f_m : tuo on sinun uskoa, me ”tietäjät” näemme silimllämme jotain ihan muuta.

        Toinen puoli : Media ruokkii päivittäin ihmisten islamofobiaa
        f_m : Väitätkö että uutiskuvat WTC junaiskuista ym on vääriä? Yle näytti 1990 luv alussa miten somalisotilaat veti auton perässä narussa amerikkalaisia sotilaita. Ei siihen tarvi kuin silmät mihin uskomme, mutta sinä muslimina uskot ## etsin muille vielä yhden linkin, mikä selittää uskoanne ainakin minulle.

        Toinen puoli : Vain muutama prosentti maailman vuosittaisista terroriteoista on islamilaisten tekemiä.
        f_m : riippuu miten määrittelet terroriteot? Oliko islamilaisen lasten raiskaajan kuvaaminen pommi päässä terroriteko?
        Meidän mielestämme ei ole. Silti monet muslimit riehui kaduilla koko maailmassa uhkaamalla kuolemaa länsimaalaisille. Vain piirustuksen takia,,,,, kuolema länsimaalaisille, on se niin rauhallinen ja hauska uskonto.
        Onko israelilaiset terroristeja muslimi-islam-palestiinalaisille? Ja onko amerikkalaiset terroristeja puolustaessaan israelilaisia?
        Onko eurooppalaiset terroristeja koska ovat länsimaalaisia?
        Lienee vastaus teille kyllä, joten teidän mielestänne maailmassa kaikki länsimaalaiset ovat terroristeja. Varmaan minäkin.
        Onko huivittomien muslimi-tyttöjen huorittelu linnanmäellä oikein?
        Määrittele huora?
        Huora on nainen joka myy seksiä rahasta.
        Miten siitä eroaa muslim-tyttöjen myyminen pantavaksi avioliittoon ? Olkoonkin kulttuurianne, Suomessa se on rikos ja mielestäni myös teidän maassanne terroriteko lapsille.
        Määrittele raiskaus? Kun koskee vastentahtoisesti sukupuolielimeen, on Suomen lain tulkinta. Miten se eroaa muslim/ somali-äidin tekemästä klitoriksen silpomisesta ja umpeen ompelusta? Sekin on mielestäni äidin terroriteko tytölle.
        Se riippuu ihan miten terrorin määrittelee, minulle lähes kaikki muslimit ovat elämän terroristeja tappamalla ja tuhoamalla ja uskomalla vääryyksiin. Osa heistä vain kannattaja-jäseninä.

        Toinen puoli : kaikkien uskontokuntien edustajista löytyy väkivaltaisen toiminnan kannattajia, etenkin kristityistä!
        f_m : hah, usko vaan oma keksimiisi uskomuksiisi. Luulenpa että yhä suureneva osa kannattaa tappajien tappamista, mikä on siltikin epäsivistystä.

        Toinen puoli : eurooppalaiset lähetyssaarnaajat pakottivat aseet kädessä afrikkalaisia kääntymään.
        f_m : hahhah, on sulla” tiedot” koraanistako opit? Ne aseet oli eurooppalaisten turvaksi, kristinuskoon ei kuulu pakottaminen, naurettava ajatuskin, mutta valehtelet tahallasi. Mustat ovat aina tappaneet valkoisia ja tappaa kuulemma vieläkin jokin takausko-juttu.

        Toinen puoli : Joten kertokaapa te kristityt, miten muka olette parempia kuin muslimit?
        f_m : En usko olevani parempi! Enkä usko kenenkään kristityn olevan parempi kuin toinen. Koraanisi opettaa taas väärin.
        Mutta kertokaapa te muslimit miksi me kristityt olemme huonompia kuin te muslimit? Miksi herjaatte meitä rasisteiksi vaikka elätämme teitä ja autamme lisääntymään omilla verorahoillamme? Jopa suomalaisten oman hyvinvoinnin edestä muslimit saa nyt kaiken, kirkollakin on muodin orja, joka 1500 luvulla oli ihmisten polttaminen noitina, mikä oli keski-Euroopan kirkon pakottama juttu.
        Miksi somaliperhe kuvittelee että minä olen heidän orja, pitämään heille ovea auki? Miksi muslimit tulevat Suomeen vain vaatimaan kaikkea sitä samaa minkä takia ne sotii omissa maissaan? Islamin usko ei kuulu Suomeen. Täällä eletään kristinuskon tavoin, riippumatta mitä uskoa kotona peiton alla harjoitetaan.

        Minulle kuuluu uskonrauha omassa maassani, eikä siihen kuulu nähdä tappajia, missään muodossa. Vaatetus minareetti.


      • toinen puoli
        fenno_maani kirjoitti:

        vastaan Toinen puoli 27.6.2011 18:03

        Näkemäni mukaan sotilailla on oma tehtävänsä : tuhota muut uskonnot, vääräuskoiset ja luopiot, jopa omiaan, eli kaikki ne jotka ei tee jotain ja niitä ehtojahan riittää jokaiselle sotilaalle varmaan omansa.
        Tavallisen kansan tehtävä on vain tehdä lapsia, eli sotilaita asialleen lisää. Taistelu jatkuu maailman tappiin, kunne vain yksi voittaja on jäljellä, se oli ennustukseni, ei tieto.

        Toinen puoli : Vain pieni marginaaliosa muslimeista hyväksyy väkivallan ja pakotuksen
        f_m : ja se marginaaliosa on arvatenkin monta miljoonaa. Ja mitä merkitystä kappalemäärällä on kun Atta ja pari kaveria pystyi tappamaan 2 talollista WTC.n väkeä, riippumatta uskonnosta, iästä, sukupuolesta tms. Yksikin riittää, kun kaikki muut muslimit ovat henkinen tukiranka.

        Toinen puoli : suurin osa islamilaisen maailman tärkeimmistä uskonoppineista tuomitsee …. terroriteot
        f_m : eipä ole niitä tuomitsemisia kuulunut,,,, ainiin ne hurraamiset, taputukset ja juhla-ateriat, on muslimeille tuomitsemista, niin tiedetään tiedetään.

        Toinen puoli : Islam on todellisuudessa ihan yhtä "väkivaltainen" kuin kristinusko.
        f_m : tuo on sinun uskoa, me ”tietäjät” näemme silimllämme jotain ihan muuta.

        Toinen puoli : Media ruokkii päivittäin ihmisten islamofobiaa
        f_m : Väitätkö että uutiskuvat WTC junaiskuista ym on vääriä? Yle näytti 1990 luv alussa miten somalisotilaat veti auton perässä narussa amerikkalaisia sotilaita. Ei siihen tarvi kuin silmät mihin uskomme, mutta sinä muslimina uskot ## etsin muille vielä yhden linkin, mikä selittää uskoanne ainakin minulle.

        Toinen puoli : Vain muutama prosentti maailman vuosittaisista terroriteoista on islamilaisten tekemiä.
        f_m : riippuu miten määrittelet terroriteot? Oliko islamilaisen lasten raiskaajan kuvaaminen pommi päässä terroriteko?
        Meidän mielestämme ei ole. Silti monet muslimit riehui kaduilla koko maailmassa uhkaamalla kuolemaa länsimaalaisille. Vain piirustuksen takia,,,,, kuolema länsimaalaisille, on se niin rauhallinen ja hauska uskonto.
        Onko israelilaiset terroristeja muslimi-islam-palestiinalaisille? Ja onko amerikkalaiset terroristeja puolustaessaan israelilaisia?
        Onko eurooppalaiset terroristeja koska ovat länsimaalaisia?
        Lienee vastaus teille kyllä, joten teidän mielestänne maailmassa kaikki länsimaalaiset ovat terroristeja. Varmaan minäkin.
        Onko huivittomien muslimi-tyttöjen huorittelu linnanmäellä oikein?
        Määrittele huora?
        Huora on nainen joka myy seksiä rahasta.
        Miten siitä eroaa muslim-tyttöjen myyminen pantavaksi avioliittoon ? Olkoonkin kulttuurianne, Suomessa se on rikos ja mielestäni myös teidän maassanne terroriteko lapsille.
        Määrittele raiskaus? Kun koskee vastentahtoisesti sukupuolielimeen, on Suomen lain tulkinta. Miten se eroaa muslim/ somali-äidin tekemästä klitoriksen silpomisesta ja umpeen ompelusta? Sekin on mielestäni äidin terroriteko tytölle.
        Se riippuu ihan miten terrorin määrittelee, minulle lähes kaikki muslimit ovat elämän terroristeja tappamalla ja tuhoamalla ja uskomalla vääryyksiin. Osa heistä vain kannattaja-jäseninä.

        Toinen puoli : kaikkien uskontokuntien edustajista löytyy väkivaltaisen toiminnan kannattajia, etenkin kristityistä!
        f_m : hah, usko vaan oma keksimiisi uskomuksiisi. Luulenpa että yhä suureneva osa kannattaa tappajien tappamista, mikä on siltikin epäsivistystä.

        Toinen puoli : eurooppalaiset lähetyssaarnaajat pakottivat aseet kädessä afrikkalaisia kääntymään.
        f_m : hahhah, on sulla” tiedot” koraanistako opit? Ne aseet oli eurooppalaisten turvaksi, kristinuskoon ei kuulu pakottaminen, naurettava ajatuskin, mutta valehtelet tahallasi. Mustat ovat aina tappaneet valkoisia ja tappaa kuulemma vieläkin jokin takausko-juttu.

        Toinen puoli : Joten kertokaapa te kristityt, miten muka olette parempia kuin muslimit?
        f_m : En usko olevani parempi! Enkä usko kenenkään kristityn olevan parempi kuin toinen. Koraanisi opettaa taas väärin.
        Mutta kertokaapa te muslimit miksi me kristityt olemme huonompia kuin te muslimit? Miksi herjaatte meitä rasisteiksi vaikka elätämme teitä ja autamme lisääntymään omilla verorahoillamme? Jopa suomalaisten oman hyvinvoinnin edestä muslimit saa nyt kaiken, kirkollakin on muodin orja, joka 1500 luvulla oli ihmisten polttaminen noitina, mikä oli keski-Euroopan kirkon pakottama juttu.
        Miksi somaliperhe kuvittelee että minä olen heidän orja, pitämään heille ovea auki? Miksi muslimit tulevat Suomeen vain vaatimaan kaikkea sitä samaa minkä takia ne sotii omissa maissaan? Islamin usko ei kuulu Suomeen. Täällä eletään kristinuskon tavoin, riippumatta mitä uskoa kotona peiton alla harjoitetaan.

        Minulle kuuluu uskonrauha omassa maassani, eikä siihen kuulu nähdä tappajia, missään muodossa. Vaatetus minareetti.

        WAU! Sähän olet oikea kunnon rasistisekopääislamofoobikko! Mitä teet, käytätkö kaikki päiväsi Geert Wildersin tai Jussi Halla-Ahon blogien lukemiseen? Ihan totta, toi sun juttus on aika villiä pelkofantasiointia.

        Ja mistä hitosta päättelit että olisin muslimi? Olen ateisti, enkä suinkaan pidä islamista tai ihaile sitä, kuten en mitäkään muutakaan uskontoa. Mun tarkoitus oli vain sanoa, että kaikki uskonnot on ihan yhtä "hienoja".



        tilasjohto.


      • uskoa pitää olla
        fenno_maani kirjoitti:

        vastaan Toinen puoli 27.6.2011 18:03

        Näkemäni mukaan sotilailla on oma tehtävänsä : tuhota muut uskonnot, vääräuskoiset ja luopiot, jopa omiaan, eli kaikki ne jotka ei tee jotain ja niitä ehtojahan riittää jokaiselle sotilaalle varmaan omansa.
        Tavallisen kansan tehtävä on vain tehdä lapsia, eli sotilaita asialleen lisää. Taistelu jatkuu maailman tappiin, kunne vain yksi voittaja on jäljellä, se oli ennustukseni, ei tieto.

        Toinen puoli : Vain pieni marginaaliosa muslimeista hyväksyy väkivallan ja pakotuksen
        f_m : ja se marginaaliosa on arvatenkin monta miljoonaa. Ja mitä merkitystä kappalemäärällä on kun Atta ja pari kaveria pystyi tappamaan 2 talollista WTC.n väkeä, riippumatta uskonnosta, iästä, sukupuolesta tms. Yksikin riittää, kun kaikki muut muslimit ovat henkinen tukiranka.

        Toinen puoli : suurin osa islamilaisen maailman tärkeimmistä uskonoppineista tuomitsee …. terroriteot
        f_m : eipä ole niitä tuomitsemisia kuulunut,,,, ainiin ne hurraamiset, taputukset ja juhla-ateriat, on muslimeille tuomitsemista, niin tiedetään tiedetään.

        Toinen puoli : Islam on todellisuudessa ihan yhtä "väkivaltainen" kuin kristinusko.
        f_m : tuo on sinun uskoa, me ”tietäjät” näemme silimllämme jotain ihan muuta.

        Toinen puoli : Media ruokkii päivittäin ihmisten islamofobiaa
        f_m : Väitätkö että uutiskuvat WTC junaiskuista ym on vääriä? Yle näytti 1990 luv alussa miten somalisotilaat veti auton perässä narussa amerikkalaisia sotilaita. Ei siihen tarvi kuin silmät mihin uskomme, mutta sinä muslimina uskot ## etsin muille vielä yhden linkin, mikä selittää uskoanne ainakin minulle.

        Toinen puoli : Vain muutama prosentti maailman vuosittaisista terroriteoista on islamilaisten tekemiä.
        f_m : riippuu miten määrittelet terroriteot? Oliko islamilaisen lasten raiskaajan kuvaaminen pommi päässä terroriteko?
        Meidän mielestämme ei ole. Silti monet muslimit riehui kaduilla koko maailmassa uhkaamalla kuolemaa länsimaalaisille. Vain piirustuksen takia,,,,, kuolema länsimaalaisille, on se niin rauhallinen ja hauska uskonto.
        Onko israelilaiset terroristeja muslimi-islam-palestiinalaisille? Ja onko amerikkalaiset terroristeja puolustaessaan israelilaisia?
        Onko eurooppalaiset terroristeja koska ovat länsimaalaisia?
        Lienee vastaus teille kyllä, joten teidän mielestänne maailmassa kaikki länsimaalaiset ovat terroristeja. Varmaan minäkin.
        Onko huivittomien muslimi-tyttöjen huorittelu linnanmäellä oikein?
        Määrittele huora?
        Huora on nainen joka myy seksiä rahasta.
        Miten siitä eroaa muslim-tyttöjen myyminen pantavaksi avioliittoon ? Olkoonkin kulttuurianne, Suomessa se on rikos ja mielestäni myös teidän maassanne terroriteko lapsille.
        Määrittele raiskaus? Kun koskee vastentahtoisesti sukupuolielimeen, on Suomen lain tulkinta. Miten se eroaa muslim/ somali-äidin tekemästä klitoriksen silpomisesta ja umpeen ompelusta? Sekin on mielestäni äidin terroriteko tytölle.
        Se riippuu ihan miten terrorin määrittelee, minulle lähes kaikki muslimit ovat elämän terroristeja tappamalla ja tuhoamalla ja uskomalla vääryyksiin. Osa heistä vain kannattaja-jäseninä.

        Toinen puoli : kaikkien uskontokuntien edustajista löytyy väkivaltaisen toiminnan kannattajia, etenkin kristityistä!
        f_m : hah, usko vaan oma keksimiisi uskomuksiisi. Luulenpa että yhä suureneva osa kannattaa tappajien tappamista, mikä on siltikin epäsivistystä.

        Toinen puoli : eurooppalaiset lähetyssaarnaajat pakottivat aseet kädessä afrikkalaisia kääntymään.
        f_m : hahhah, on sulla” tiedot” koraanistako opit? Ne aseet oli eurooppalaisten turvaksi, kristinuskoon ei kuulu pakottaminen, naurettava ajatuskin, mutta valehtelet tahallasi. Mustat ovat aina tappaneet valkoisia ja tappaa kuulemma vieläkin jokin takausko-juttu.

        Toinen puoli : Joten kertokaapa te kristityt, miten muka olette parempia kuin muslimit?
        f_m : En usko olevani parempi! Enkä usko kenenkään kristityn olevan parempi kuin toinen. Koraanisi opettaa taas väärin.
        Mutta kertokaapa te muslimit miksi me kristityt olemme huonompia kuin te muslimit? Miksi herjaatte meitä rasisteiksi vaikka elätämme teitä ja autamme lisääntymään omilla verorahoillamme? Jopa suomalaisten oman hyvinvoinnin edestä muslimit saa nyt kaiken, kirkollakin on muodin orja, joka 1500 luvulla oli ihmisten polttaminen noitina, mikä oli keski-Euroopan kirkon pakottama juttu.
        Miksi somaliperhe kuvittelee että minä olen heidän orja, pitämään heille ovea auki? Miksi muslimit tulevat Suomeen vain vaatimaan kaikkea sitä samaa minkä takia ne sotii omissa maissaan? Islamin usko ei kuulu Suomeen. Täällä eletään kristinuskon tavoin, riippumatta mitä uskoa kotona peiton alla harjoitetaan.

        Minulle kuuluu uskonrauha omassa maassani, eikä siihen kuulu nähdä tappajia, missään muodossa. Vaatetus minareetti.

        Kristinusko ei ole väkivallan uskonto, mutta siinä pitää olla uskoa, jota olisi viisasta rukoilla Jeesuksen nimessä jos sinulla ei sellaista ole itselläsi.


      • toinen puoli kirjoitti:

        WAU! Sähän olet oikea kunnon rasistisekopääislamofoobikko! Mitä teet, käytätkö kaikki päiväsi Geert Wildersin tai Jussi Halla-Ahon blogien lukemiseen? Ihan totta, toi sun juttus on aika villiä pelkofantasiointia.

        Ja mistä hitosta päättelit että olisin muslimi? Olen ateisti, enkä suinkaan pidä islamista tai ihaile sitä, kuten en mitäkään muutakaan uskontoa. Mun tarkoitus oli vain sanoa, että kaikki uskonnot on ihan yhtä "hienoja".



        tilasjohto.

        vastaan hänelle : toinen puoli 27.6.2011 20:21
        … ja minä yritin sanoa että muslimit on parhaimmillaan omissa maissaan harjoittamassa omaa kivaa uskontoaan, eli naida lapsia ja tappaa toisiaan ties minkä syyn takia ym sellaista heille sopivaa klitoriksen poistoleikkauksia.

        Mitä niiden islam= uskonto, kulttuuri ja politiikka meidän maahan edes kuuluu?
        Islam häiritsee minun uskonrauhaani ja elämänrauhaani. Se vaan kaikkinensa ei kuulu Suomeen ja se on minun (ja aika monen muunkin) mielipide ja sen kerroin. Sinä saat uskoa ja kertoa omia satujasi, miten suomen kristityt ovat ihan yhtä "väkivaltainen" kuin islam.
        Me kristinuskoiset tiedämme mitä olemme, sitä meidän ei tarvi ” vain uskoa ” .

        En tunne : Geert Wildersin tai Jussi Halla-Ahon blogia olen lukenut ne pari lausetta, joista se sai sakot uskonrauhanrikkomisesta. Voisin lukea lisää jos olisi aikaa, tai paremmin voisin kertoa Juzzille ajatuksiani, mutta hänellä on nyt vähän Kiire.

        Oot aika heikko tapaus, luuletko ettei ihmiset ympäri maailmaa osaa ajatella itsenäisesti lukematta jonkun toisen kirjoja?
        No siinä sinun aivoillesi on vielä opiskeltavaa ja paljon.
        Luuletko että luulen sinun proffassasi olevien hyvien aforismien olevan sinun keksimiä?
        Sitä paitsi toi viimeisin olen kuullut siitä paremman version. (jos olet H ) Kerron sinulle jos tahdot.

        toinen puoli : pelkofantasiointia
        f_m : saat pitää uskosi, minä puhu vaan totuudesta, miten sen itse näen.
        Tappajien viha ja tappamiseen kehottavan uskonnon vihaaminen on ihan terve ajatus ja tervettä itsepuolustusta, eikä rasismia, vaikka kuka muuta väittäisi. Vain toisten uskontojen edustajien tappaminen tai tappamiseen kehottaminen on rasismia! Ja sitä en minä saati kukaan kristitty edes ajattele, se on vain islamin oppi.

        Ja vilpittömästi pyydän anteeksi että haukuin sinua muslimiksi, anteeksi pikkuinen sydämestäni, jos olisit rekkarilla niin ei pääsisi lipsahtamaan moisia mokia, H vai L ?
        Sanoinhan jo aikoinani, ate-palstalla, että olisi helpompaa kun olisitte rekkareilla.

        toinen puoli : Mun tarkoitus oli vain sanoa, että kaikki uskonnot on ihan yhtä "hienoja".
        Fennis: Olisit sitte per**kele sanonut sen! Sen sijaan sanoit: kaikkien uskontokuntien edustajista löytyy väkivaltaisen toiminnan kannattajia, etenkin kristityistä!
        Tuohonhan me viisaat emme korvaamme lotkauta! Se on sinun uskosi ateistina, ja sotket iloisesti totuutta ja fantasiaa mieltymystesi mukaisesti.

        Missä on se kristillinen pappi joka huutaa maailmalla kuolemaa muslimeille? tai ylipäätään kennelkään?
        Yksikään kristillinen uskontokunnan jäsen ei huuda maailmalla kuolemaa kenellekään eikä uhkaa tahi kehota kristittyjä tappamaan tai räjäyttämään yhtään mitään tai ketään yhtään missään.

        Mutta kuulemani mukaan islamin uskonoppineet antavat fatwoja, uskonnollisia tappokehotuksia ….
        vääräuskoiset ja luopiot ja ja amerikkalaiset ja eurooppalaiset
        ja Shalman Rhusdie …
        ja Lars Vilks …
        ja Kurt Westergaard
        ja ihan mitä vaan .. jouluna piti rikkoa Euroopan joulurauha ja minun joulurauhani rikkoontui ainakin ja nytkin koko Eurooppa sai taas kehotuksen tehdä mahd.paljon terroritekoja Euroopassa.
        No tietty se oli joku vaan jolla on SE oikeus jaella uhkauksiaan.

        Onhan siinä heillä islamin ihailijoilla uskonto ihailtavana. että jee, yritin sanoa… yäk hel**vetissä moisia tappokäskyjä antavaa uskontoa…

        Kuka Kristinuskonoppinut Suomessa huutaa mitään tuollaiseen rinnastettavissa olevaa?
        Tai ylipäätään mitään muutakaan islamin uskoon verrattavissa olevaa pahuutta?


      • Tässä se linkki jonka lupasin,
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/9948285/#comment-50060138
        mutta sinä muslimina uskot ## etsin muille vielä yhden linkin, mikä selittää uskoanne ainakin minulle.

        , mutta kun et olekaan muslimi niin voit vaan katsella ja ihmetellä heidän super-suuria ajatuksiaan ...
        http://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY&feature=related
        ”” I must love them. ””
        fennis : Aika paljon pakottamista. minun on pakko rakastaa heitä, siis muslimin on pakko rakastaa tappamisella uhkaavia muslimeja.
        Onneksi Suomessa ja kristinuskossa rakkaus on vapaaehtoista.

        TV ohjelmasta toimittaja : Kysyn sinun mielipidettäsi al-Qaidan johtajan uusiin isku-kehotuksiin Isossa-Britanniassa
        Muslimi oppinut : En koskaan tuomitse muslimiveljeäni! Seison aina muslimiveljeni rinnalla.

        fennis : On siinä kans uskonto.


      • uskoa pitää olla kirjoitti:

        Kristinusko ei ole väkivallan uskonto, mutta siinä pitää olla uskoa, jota olisi viisasta rukoilla Jeesuksen nimessä jos sinulla ei sellaista ole itselläsi.

        Samaa mieltä : Kristinusko ei ole väkivallan uskonto, sen jo iso Kirjakin kieltää JA sivistyslaitoksemme, eli kansakoulu.
        Eli kaikki suomalaiset jotka tekee pahaa, ei todellakaan tee sitä Jumalan nimeen eikä ole minun mielestäni hyviä, enkä puolusta niitä yhdelläkään sanalla.

        Mutta lopettakaa se Jeesuksen nimen jankuttaminen. En usko Jeesukseen.
        Sori ja sen takia olin pakotettu eroamaan kirkosta koska uskonnon opettaja uhkasi antaa minulle 4 uskonnosta.
        Mutta usko yksin onkin vain vähän vaikeampaa, ei mahdotonta ja toimii tavallaan.

        Minä en suostu uskomaan Jeesuksen tarinaan sekuntiakaan, enkä yhtään mihinkään siihen liittyväänkään.
        Minulla on oma uskoni ja pidän sen Jumalani kanssa kaksistaan, ja antakaa sen asian olla näin.
        Sen ruotiminen ei ole teidän hanskoissanne, vaan Jumalalla.


    • Isä Jumala sallii

      maailmassa Pahan voittaa näennäisesti pyhänsä, mutta ensimmäisessä ylösnousemuksessa ovat kaikki Jeesuksessa maailman voittaneet, kun eivät ole ottaneet pedon merkkiä, amen.

      Hallelujah!

      • jaahas, voiko tuohon tokasta paljoo muuta kuin että aha, enpä ymmärtänyt juurikaan mitään.
        Onko sinulla mahdollisuus puhua niin että tavallinen ihminen ymmärtää?

        No jos tarkoitat että vain Jeesuksen taijat uskomalla voittaa pahan ja saa hyvän, eli pyhän?
        Niin sanon etten uskon sen taikatempuntekijän juttuihin yhteenkään.

        Pedon merkki lienee Saa**tanaan uskominen, ei Saa**tanan palvoja en ole.
        Onhan se siellä ja odottaa omiaan niitähän sinne hinkuu monia, muttei kristityistä monetkaan, uskoisin.

        Tavallaan ymmärrän Saa**tanan palvojia, se on heidän uskonsa, he tahtovat kuoleman jälkeen Saata**nansa luo. Ja kai nekin niin kuin mekin yritämme uskomme oman jumalansa tarjoavan sitä parasta herkkua kuoleman jälkeen. Muttei saa pakottaa kiristää tai uhkailla tappaa ja luvata satuja, se ei ole kristittyjen vaan Saa**tanan palvojien hommia, ne paratiisit ym sellaiset jutut.

        Minä ainakin kuolen niin kuin kaunein kukkakin kuolee joskus.
        Mikään ei ole ikuista.
        Hei nyt minulle tulee kiire.
        Olkaa armollisia minulle vastauksissanne, ateistitkin, kiitos, tänäisistä.
        Tuli paljon kerrottua omastakin uskosta, se varmaan ei ole mieleen kaikille, olen siitä pahoillani ja jos se sattuu, niin voin ja yritin nimetä sen vähän uudestaan, minun uskoni ja minun Jumalani, ettei asiat sotkeennu.
        Tiedän, ajattelen erilailla, mutta edelleen sanon etten ole aivopestävissä.
        Toivon olevani myöskin uskonrauhan piirissä, tiedoksi herjaajilleni.


    • Eli jatkan kysymystäsi ”miksi hysteerinen? 30.6.2011 ”
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9949132/#comment-50094288

      tänne

      Hyseerisyyteni saattaa johtua
      1. kiire koska saatan kuolla kohta, epäterveellistä elämää jo yli 50v
      2. jopa toivon jo pääseväni pois, sillä muslimien näkeminen ja niiden isänmaamme valtaaminen raastaa sydäntäni rusinaksi.
      3. tunteeni elävänä : ”miten voin mennä kirkkomaahan hautaan, kun en kuulu kirkkoon?” se ajatus ei ole hyvä. Aina lupasin itselleni mennä takasin, kun …, mutta oli kaikenlaista kiirettä ja naispappi-juttu silloin 80 luvulla ja 90 luku meni lasten kaa kiireessä ja nytkin tuntuisi erittäin pahalta kuulua seuraan joka paapoo muslimeja joiden uskonnollinen tarkoitus on valloittaa kaikki maat islamille ja ettei ev.lut suojele omia kansalaisiaan. Ja että Päivi Räsästä, joka on ihana ihminen, ehkä jopa maan päälle pudonnut enkeli, että häntäkin uhataan tappaa. En minä tykkää elää enää tässä maassa. Suomesta on tullut Saata*noiden esikartano. (=mitäköhän se tarkoittaa?) No sanotaan että maanpäällinen hel*vetti. Poliitikot vihaa suomalaisia ja antaa kaikki verorahamme mamuille ja mamujen hoitamiseen ja hyysäämiseen.

      Kun itse vierellä katsoin miten vanhempani kuolivat pois yksi kerrallaan ilman ikinä minkäänlaista hoitoa tai apua saaneena. Itsekin tulen päivä päivältä vanhemmaksi ja sairaammaksi ja kuulen kokoaja miten poliitikot tekee lakeja että suomalaisten verorahat annetaan milloin Kreikkaan Portugaliin ja Suomeen tahdotaan elätettäväksi ummikkoja vaikka Suomessakin olisi suomenkieltä osaavia avuntarvitsijoita.

      Ja entä JOS minusta tulisi avuntarvitsija, kuka minua auttaa?
      Nytkään en pääse lääkäriin, en hammaslääkäriin en saa yhtään mitään apua yhteiskunnalta, rahat on yksinkertaisesti loppu aina suomalaisilta eikä suomalaisia auteta, väärän värinen iho ja nimi.
      Suomalaisuus on nyt epämuodikasta sekä yhteiskunnallisesti että kirkollisesti.
      Suomalaisia nyt syrjitään, mutta se on nyt sivistystä ja muotia eduskunnassa.

      Onko kohta kirkossakin sivistystä sortaa ja syrjiä suomalaisia?
      Puuttuu enää että eduskunta ja kirkko kaivaa ne 1500 luv polttoroviot ja alkaa polttaa valkosta huonompaa rotua, kyllä eduskunta tekee siihen sopivat lait.

      Suomen yhteiskunta on maailman ainut yhteiskunta joka vihaa omaa kansaansa.
      En luota Suomen yhteiskuntaan enkä enää edes kirkkoon siksi kirjoitin tämän aloituksen joka tavallaan on viimeinen hätähuutoni : miksei kirkkokaan suojele lampaitaan, vaan syöttämällä syöttää meidän lasten lasten kristillisen tulevaisuuden islamin terrorismille. Katsokaa nyt millaista se on Afganistanissa, tahdotteko tuollaista Suomeen? Loputon sota ja taistelu mitä uskoa noudatetaan.

      Kuulin tässä kerran kun valkoinen lapsi sanoi somalitytölle : ” tule meidän kanssa riparille.”
      ,,, miten vähän lapset tietää mistään mitään ja sitten äänestysikää pitäisi vielä laskea.
      Ei tätä tyhmyyttä voi ymmärtää.

      Miksi kirkkokin on nykyään niin hampaaton, että hyväksyy jopa homoudenkin tosta vaan.
      Homojen olisi pitänyt perustaa oma seurakunta. Minulle on opetettu myös että homous on väärin Jumalan mielestä, joten en tahdo samaan kirkkoon heidän kanssaan. Tämäkään kuvio ei mahdu ymmärrykseeni. Miksi homojen pitää kiusata kirkkoa?


      Siunaako kirkko seuraavaksi pankkirosvojen suunnitelmat uuteen pankkiryöstöön ja tietysti kirkossa?
      Mihin ev.lut-kirkko on matkalla? Minä en tunne ev.lut-kirkkoa enää omakseni.

      ,,, , että hätä on oikeesti ja suuri ja anteeksi jos kuulostan hysteeriseltä, mutta tahtoisin takas ev.lut, mutta sydämeni ei ole samaa mieltä ja tässä alkaa olla kiirus hautaan.

    • Huolestunut ihminen

      Ihmisten pitää herätä todellisuuteen ja tajuta, että Islamin leviäminen on vakava uhka! Eurooppalaisten syntyvyys on aivan liian pientä, mutta muslimeilla se on paljon suurempi.

      Syntyvyyden pitäisi olla 2.1 jotta se pysyisi vakaana, mutta euroopassa se on alle sen! kantaväestö häviää ja muslimit tulevat tilalle.

      Englannin kielisen wikipedian mukaan vuonna 2010 suomessa muslimeita oli 42 000 eli 0.8% väestöstä ja vuonna 2030 se on 105 000 eli 1.9% väestöstä.

      Isossa-Britanniassa muslimeita on jo noin 2 miljoonaa ja moskeijoita rakennettu jo yli 1500.

      Ranskassa, Itävallassa, Ruotsissa, Hollannissa ja belgiassa muslimeita on jo noin 5-10% kansasta ja 4-5% väestöstä on muslimeita Saksassa, Iso-Britanniassa, sveitsissä, kreikassa ja Liechtensteinissa.
      Määrä kasvaa kokoajan kaikkialla euroopassa!

      Ajatelkaa mitä käy kaikille hienoille historiallisille rakennuksille käy: Ne muutetaan moskeijoiksi, tuhotaan ja ties mitä. Samoin taiteet ja kulttuurit.

      Ihmisten täytyy toimia nyt kun asiaan voidaan vielä vaikuttaa!

    • Muistakaa historia

      Käytätte muslimeita kohtaan samanlaista retoriikkaa, mitä Adolf Hitler käytti juutalaisia vastaan. Hänen mielestään juutalaiset olivat myös uhka eurooppalaiselle sivilisaatiolle ja heidän toimiaan tulisi vastustaa.

      Nyt 2010-luvulla näyttääkin siltä että muslimeita uhkaa sama tuomio, minkä Hitler langetti euroopan juutalaisille 1930-40-luvuilla tunnetuin seurauksin. Nykään ihmiset suhtautuvat Euroopan muslimeihin (joista useimmat ovat miltei täysin länsimaalaistuneet) vainoharhaisesti ja kauhulla. Euroopassa on vallan kahvassa poliitikkoja, jotka puhuvat "muslimien maailmanlaajuisesta salaliitosta" tai "yrityksestä valloittaa maailma". Kuulostaako samalta kun Hitlerin puheet "juutalaisten maailmanlaajuisesta salaliitosta".

      Nyt on monella tapaa samanlainen tilanne kuin natsien valtaan nousemisen aikaan. Eurooppa on talouslaman kourissa ja velkaantunut, ihmiset eivät luota enää hallituksiinsa. Ja taas jotkut keksivät, että kaiken tämän syynä ovat muslimit ja islam. Taas kerran yksi vähemmistö joutuu enemmistön syntipukiksi, turhaan.

      Kuten sanoin, suurta osaa muslimeista ei kiinnosta uskonnollinen fanatismi lainkaan ja he jopa vastustavat sitä aktiivisesti. Näille rauhanomaisille maltillisille muslimeille Euroopan uuden nationalismin nousu on vakava uhka. Rasistiset viharikokset ovat sen vuoksi lisääntyneet ympäri Eurooppaa, myöskin Suomessa. Saksassa äärioikestolla ei ole ollut nykyisen veroista suosiota sitten 30-luvun.

      Pahimmassa tapauksessa Eurooppa luisuu vanhoilliseen äärinationalismiin, mistä voi hyvin seurata etnisiä puhdistuksia ja muslimien vainoja. Tämä tarkoittaisi myös Euroopan täydellistä eristäytymistä muusta maailmasta. Nationalismin ja kansallismielisyyden nousu on nykyajan pahin uhka Euroopan kehitykselle. Siitä voi myös seurata jopa sisällissotia Euroopan valtioissa kantaväestön ja siirtolaisten välillä.

      Ihmisten tulisi miettiä tarkasti haluavatko he todella tälläisen väkivaltaisen ja vainoamiseen perustuvan tulevaisuuden.

      • Muistakaa historia 3.7.2011 kirjoittaa : ” Käytätte muslimeita kohtaan samanlaista retoriikkaa, mitä Adolf Hitler käytti juutalaisia vastaan. Hänen mielestään juutalaiset olivat myös uhka eurooppalaiselle sivilisaatiolle ja heidän toimiaan tulisi vastustaa.”

        f_m : Nyt teidän viisaiden kannattaa miettiä ITSE ja hyvin tarkkaan.

        Kuka tappaa ja kuka käskee tappaa ?
        Mitä islamistit tekevät maailmalla?
        WTC, junat, lentokoneet, tappouhkaukset, fatwat on ainakin langetettu Shalman Rhusdie ja Lars Vilks sekä Kurt Westergaard, ne pilapiirtäjät ja varmaan myös se Jyllenposten koko lehtitalo.

        Sen lisäksi aika monet muslimit julkisesti, viimeisimpänä Gaddafi, yhyttävät kaikkia maailman muslimeita liittymään taisteluun länsimaalaisia, amerikkalaisia, eurooppalaisia, ym vastaan. Ja eikö juuri viime jouluna käsketty rikkoa eurooppalainen joulurauha. Onnistuivat. Ja keväällä käskettiin sytyttää mahdollisimman paljon tulipaloja Euroopassa.

        Kuka tappaa ja kuka käskee tappaa ja kuka tuhoo toisia kulttuureita (ties minkä syyn takia= koraani ja allah) aivan kuin Hitler (kuka tietä miksi?) ?

        Onko ” Muistakaa historia ”.lle liian uutta historiaa muslimien harjoittamasta historian tuhoamisesta? : Talebanit, eli muslimit räjäyttivät 1500 v vanhat Buddha-veistokset Keski-Afganistanissa maaliskuussa 2001. Muistaakseni ne olivat maailman perintölistalla.

        Suomesta maailmanperintölistalla :
        Suomenlinna (1991)
        Vanha Rauma (1991)
        Petäjäveden vanha kirkko (1994)
        Verlan puuhiomo ja pahvitehdas (1996)
        Sammallahdenmäki (1999)
        Struven kolmiomittausketju (2005) (yhteiskohde 10 valtion kanssa)
        Merenkurkun saaristo (2006)

        Siinähän islamisteille räjäytettävää, sitten kun ehtivät Suomeen.


      • 2 Muistakaa historia kirjoittaa : ”näyttääkin siltä että muslimeita uhkaa sama tuomio, minkä Hitler langetti ”
        f_m : Näyttää siltä että länsimaalaisia, kristittyjä, juutalaisia sekä saamelaisia ja kaikkia ei-islamisteja uhkaa Hitlerin työn loppuun vieminen. f_m näkee asiat niin että islamistit ovat valmiit tuomitsemaan kristinuskon ym kuolemaan.
        Myös syyttömät länsimaalisesti elävät ovat heidän iskujensa kohteena, allahin toiveena.
        Islam on just kuin Hitler, nakertaa valtaa pikku-hiljaa lisää ja kun pääsee hallintoon julistaa itsensä kuninkaaksi ja sitten rytisee laidat ja aitaa katuu . Onhan se tulevaisuudessa, ehkä vuoden kahden tai sadan päästä, mutta se on varmaa että islamin päämäärä on sama kuin Hitlerillä, että käännyttää kristityt omaan tahtoonsa, eli islamiin ja tappaa loput.

        Se että osaa niistä naisista vaan makaa pukaten lapsiaan elämään suomalaisella sosiaaliturvalla ja tehden lisää muslimeita uskon-sotaansa. Käytännöllisesti katsoen Suomi jopa maksaa itsensä tuhon. JA kristinusko päästi tappajansa itse sisään.

        Me 5 miljoonainen pikkukansa, emme sille mitään mahda, mutta kristinusko tappo itse itsensä ja se kuolema on jo alkanut. Sitä helve*ttiä ei pysäytä enää mikään. Islamin liekit nuolevat jo kirkkojemme seiniä. Ja kirkko on peukalo keskellä kämmentä ihmetellessään miten promillen kokoinen ryhmä, homot heiluttaa koko ev.lut.kirkkoa.

        Islamin voimasta kertoo se miten ev.lut-kirkko ja eduskunta on jo polvillaan islamin edessä haukkuen kaikki islamin vastustajat rasisteiksi eli ihan kuin olisimme tappajia vaikka olemme vain äänestäneet ja sanoneet ettemme tahdo islamia Suomeen. PeruSSuomalaistekin haukutaan poliitikkoina, vaikka Suomessa on vapaa tahto tehdä politiikka myös mielle perus suomalaisille. Ja ainakin minä sanon että jo islamin näkeminen rikkoo minun uskonrauhaani.

        Me emme ole tappamassa muslimeja, emme vaan tahdo islamia Suomeen.
        Suomalaisilla on aika hyvä syy olettaa islmistien tulevan Suomeen tappamaan ei-muslimit, siitä vaan on paljon näyttöä maailmalla.


      • 3 Muistakaa historia : Kuulostaako samalta kun Hitlerin puheet "juutalaisten maailmanlaajuisesta salaliitosta".

        f_m: Missä maailmanlaajuinen salaliitto? Kuunnelkaa heitä : ”Kaikki maailman muslimit liittykää taisteluun länsimaalaisia, amerikkalaisia, eurooppalaisia, ym vastaan. ” sanoi viimeisimpänä Ghaddafi
        Missä maailmanlaajuinen salaliitto ja keitä vastaan?
        Miettikää ihan itse.

        Lohduttaidutaanko me sillä että tavataan me sitten taivaassa?
        Kyllä Jumala pelastaa meidät kristityt kun oikeen kovasti rukoillaan.


      • 4 Muistakaa historia : "Nyt on monella tapaa samanlainen tilanne kuin natsien valtaan nousemisen aikaan "

        f_m : Hyvä kun huomasit, sitähän tässä olen yrittänyt sanoa että islamin ujuttaa itseään valtaan just niinkuin Hitler.

        islamin koraani opettaa :

        9:5. Mutta kun pyhät kuukaudet ovat kuluneet, niin vuodattakaa pakanain verta missä tahansa heitä tapaattekin. Ahdistakaa ja piirittäkää heitä ja väijykää heitä kaikkialla, mutta jos he kääntyvät (oikeaan Jumalan uskoon), rukoilevat ja antavat almut, niin päästäkää heidät menemään. Jumala on totisesti anteeksiantava ja armollinen.

        47:4. Kun siis kohtaatte taistelussa uskottomat, niin nujertakaa heiltä niskat, niin että voitatte heidät! Sitten ottakaa heidät vangiksi ja jälkeenpäin joko suosiollisesti vapauttakaa heidät tai antakaa heidän lunastaa itsensä vapaiksi, kun sota on päättynyt! Niin on oleva. Jos Jumala olisi tahtonut, olisi Hän varmasti voinut kostaa heille, mutta näin Hän tahtoo koetella teitä toistenne avulla. Jotka saavat surmansa Jumalan tiellä, heidän tekojensa ei Hän millään muotoa salli raueta tyhjiin.

        ja varustakaa (muslimit) heitä vastaan niin suuri sotavoima ja hyvin ravittuja ratsuja kuin vain voitte, säikyttääksenne siten sekä Jumalan vastustajat että omat vihollisenne.” Suura 8:60

        ”Taistelkaa heitä (ei-muslimeja) vastaan (tai: tappakaa heidät), Jumala rankaisee heitä teidän kädellänne ja saattaa heidät häpeään.” Suura 9:14

        ” Ette te (muslimit) surmanneet heitä, vaan Jumala heidät surmasi; etkä sinä (Muhammed) ampunut, kun joustasi käytit, vaan Jumala ampui.” Suura 8:17


        f_m : kiitos edellisestä ystävälle nim: miksi valehtelet? 1.7.2011 11:05 Ja jatkan että saan tuosta ymmärryksen heidän erilaiselle ajattelulle, eli että muhamettilainen ei tapa vaan jumala tappaa, onko se sitten sama että muhamettilainen ei raiskaa vaan se on allahin toive tms? Meinaan sitä kun aika moni on sitä mieltä ”ettei muslimit raiskaa”.

        Se lienee käsityksemme ero. Klitoriksen leikkaus lapselle on vastentahtoinen sukupuolielimeen koskeminen, eli raiskaus, mutta vain Suomen lain mukaan, joita kunnon muslimien ei tiettävästi tarvi totella.
        he vievät lapsiaan Afrikkaan leikattavaksi, tai leikkaavat ne ennen kuin tulevat Suomeen, jopa 3-4 vuotiaina, tietäessään Suomen lain...
        Ei mitenkään kieroa?
        Tahtooko joku että etsin sen Hesarin 13.3.2010 s A5 tekstin teille?


        Ja jostain luin että heidän koraaninsa opettaa myös että vääräuskoisia saa ottaa ystäväksi vain harhautusmielessä, mutta kukapa sitä koraania uskoisi, satukirjahan se vaan on, eiks niin?


      • 5 Muistakaa historia :” taas jotkut keksivät, että kaiken tämän syynä ovat muslimit ja islam.”
        f_m : ei sitä tarvi keksiä kyllä sokea Kreettakin sen näkee…

        Ja toivon edelleen että jokaiselle ihmisellä Suomessa on ajattelun vapaus ja jokainen saa sanoa oman mielipiteensä päinvastaisenkin ilman kaltaistenne korkeasti koulutettujen pilkkaa meitä vähemmän koulutettuja kohtaan.
        Kiitos, fenno_maani


      • 6 Muistakaa historia :” suurta osaa muslimeista ei kiinnosta uskonnollinen fanatismi lainkaan ja he jopa vastustavat sitä aktiivisesti. ”

        f_m on pohtinut miksei yksiään muslimi tuomitse islamistien iskuja?
        Ja vastaus lienee tässä :
        http://www.youtube.com/watch?v=ky57zbSM_YY&feature=related
        TV ohjelman toimittaja : ”Kysyn sinun mielipidettäsi al-Qaidan johtajan uusiin isku-kehotuksiin Isossa-Britanniassa”
        Muslimi oppinut vastaa : En koskaan tuomitse muslimiveljeäni! Seison aina muslimiveljeni rinnalla.
        Minusta vaikuttaa että kaikki muslimit ovat käännytystyössä kristinuskoa vastaan : yksi kerrallaan ja loput rytinällä.

        lisäksi muslimien vastustamista ei ole näkynyt eikä kuulunut.
        Sitä vastoin Suomessa lumiukoilta teurastetaan päät, se on ollut villitys Hesassa muslimien toimesta, itsekin nähnyt. Johtunee siitä että heidän uskonto ei salli päiden kuvaamista, he eivät saa pitää puseroita joissa on pään kuva.

        Ja itse kuulin miten n 5-7v tyttö haukkui suomalaista tyttöä 5 centin huoraksi ja hykerteli iloisesti onnistuneelle solvauksellensa.

        Niiden koraani määrää niiden elämää myös Suomessa he elävät koraaninsa oppien mukaan joka määrää käännyttää kristityt islamiin.

        Onko uhkaaminen, houkuttelu, lupaaminen ym tuttua islamiin kääntyneille luopioille?

        Ja huomioitavan arvoinen selkkaus oli se kun länsimainen kulttuuri perustuu paljon hauskaan ja hyvyyteen, esim VAIN ja ainoastaan hyvä pilapiirroskulttuuri mahdollistaa toimivan demokratian!

        Niin tietämättämme heidän tavoistaan piirrettiin kuvaelma miehestä pommi päässä ja islamistit olivat valmiit tappamaan VAIN piirustuksen takia.


        Minäkin olen sanonut muutamia tuiki tavallisia lauseita, joista olen saanut tikarin terävää huutoja ja katseita.


      • 7 Muistakaa historia : ”rauhanomaisille maltillisille muslimeille Euroopan uuden nationalismin nousu on vakava uhka”

        f_m : Matillisille muslimeille on ihan se sama miten laajalle islam tai ääri-islam leviää, se sopii heille vallan ihanasti.

        Katsokaa muita maita. Eilen oli Nigerian sis.sodasta, jossa ääri-islamistit taistelee shari´a-lakia maahan. Jokaisessa islam-maassa kristityt ovat erittäin syrjitty vähemmistö, (miksei islam suvaitse?) Joka tapauksessa ääri-islamisteille ei kelpaa edes islamilaisuus, vaan se pitää olla shari´a-laki. Sitä taistelua ääri-islamistit käyvät maailman tappiin, myös islamilaisissa valtioissa, Somalia, Nigeria, arvaisin koko Afrikka.

        Sen jalkoihin kristinusko on nyt jäämässä, johtuen islamistien äärihulluudesta, ja jumalansa valheellisista lupauksista, sekä kristinuskon suvaitsevaisuudesta ja tyhmyydestä luottaa näihin hentoihin muslimeihin, jotka vain tahtovat elää ”rauhassa” eli ovat synnytyskoneita valmistamaan lisää sotilaita islamilaiselle ääri-liikkeelle käännyttää koko maailma islaminuskoon.

        Se siitä kristinuskosta.
        Ev.lut.-kirkko ja eduskunta on jo polvillaan Mekkaan päin.


      • 8. Muistakaa historia : ”Rasistiset viharikokset ovat sen vuoksi lisääntyneet ympäri Eurooppaa”

        f_m : sitähän mekin ihmettelemme, että miksi ne riidankylväjät piti tuoda Suomeenkin?
        Onko Suomessa nyt kivaa, kun ollaan niin eurooppalaisia, katukerjäläisineen ja moskeijoineen ja riitoineen?

        Minä tahdon elää kristinuskoisesti kristinuskoisessa maassa, enkä tahdo nähdäkään vääräuskoisia.

        Kristilliseen uskonto-oppiini on kuulunut rauha ja kiltteys, en tahdo katsella kuunnella, hulluutta ja itkevän lapsen läiskimistä, (=olen nähnyt Itiksen tarjoustalon edessä, enkä toista uudestaan).
        Tahdon elää kristinuskoisesti rauhallisesti kristittyjen kanssa enkä tapella ja pelätä islamistien iskuja.

        Vietävästi harmittaa mennä kohta hautaan tietäen että islaminusko tulee tuhoamaan kauniin kristinuskomme.
        Ja jouduin jopa vaihtamaan hautaus-tapani arkkuhautauksesta polttohautaukseen, ettei islaminuskoiset sitten joskus tulevaisuudessa, tee ”taikojaan” luillani.


      • 9 Muistakaa historia : ” Pahimmassa tapauksessa Eurooppa luisuu vanhoilliseen äärinationalismiin, mistä voi hyvin seurata etnisiä puhdistuksia ja muslimien vainoja. ”

        fenno_maani sanoo, ja nyt tarkkana, ajatelkaa, mitä muslimit tahtoo?

        Jos te tahdotte shari´a-lain kuten ääri-islamistit tulevat sitä joskus myös Suomessa vaatimaan siitä seuraa silloin jatkuvia sisällissotia kuten nytkin esim Somaliassa.

        Ja kun ääri-islamistit ovat vallassa niin en tiedä, mutta mitä te luulette seuraako siitä etnisiä puhdistuksia ja kristittyjen vainoja kuten esim Egyptissä, kristityt kirkot eivät saa edes omistaa maata kirkkojensa alla. Ihmisiä poltetaan kirkkoihinsa.

        Mutta tie on teille avoinna, hyvät kristityt.
        Mihin ev.lut.-kirkko on mneossa?
        Kristityt ulos ja muslimit sisään?
        On siis uskontojen vaihtovuosi tuloillaan.


      • Ja henk.koht. sinulle, Muistakaa historia, vielä yksi, luuletko että ”korkea” koulutuksesi antaa sinulle oikeuden määritellä mitä eurooppalaiset / suomalaiset ajattelevat?
        ,,, meinaan vaan kun katsot oikeudeksesi sanoa : ” Nykään ihmiset suhtautuvat Euroopan muslimeihin vainoharhaisesti ja kauhulla. ”

        f_m : juu-u, mutta ei harmikseni ihmiset vaan vain noin 20% ihmisistä Suomessa on niin viisaita että näkee mitä kannattaa vainoharhaisesti pelätä ja kauhistella.
        Eli antaako korkea koulutuksesi sinulle oikeuden yleistää mitä ihmiset nykyään ajattelevat?

        Ja miksi islaminusko pitää väkisin tuoda Suomeen?
        Missä on se maa jossa joku uskonto pysty elää rinnan islamin kanssa?

        Kumpi uhkaa : Uhkaako kristinusko tuhota islamin vai Uhkaako islam tuhota kristinuskon?

        Missä on se kristinuskon pappi joka huutaa kuolemaa islamille?

        Kristinusko on liian kiltti uskonto.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      2032
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1755
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1644
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1567
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    10. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      71
      1173
    Aihe