Mä oon ihan tavallinen nainen, joka elänyt suht tavallisen elämän. Kai. Mulla on parikin tutkintoa, lapsia, vakityö ja materiaalinen puoli elämästä kunnossa. En kulje baareissa enkä harrasta yhdenyön seikkailuja. Päivät menee arkea pyörittäessä lasten kanssa, työtä, kotiaskareita jne. Silloin, kun minulla on vapaa-aikaa, tykkään kulkea luonnossa, lenkkeilen koiran kanssa, kiertelen kirppareita, lueskelen jne. Olen siis tylsä ja harmaa hiirulainen. Luonteeni puolesta olen suhteellisen sanavalmis, pitkäpinnainen, huumorintajuinen ja joustava. Rakastan pitkiä keskusteluja ja pohdintoja melkein aiheesta kuin aiheesta, mutta joskus on mukavaa vain olla hiljaa ja nauttia toisen läheisyydestä.
Olen siis ihan muuten tyytyväinen elämääni, mutta sitä toista kaltaistani en löydä. Miehet sanoo, että olen liian "tylsä" ja "tavallinen", ehkä minusta sitten kiinnostuu ne extreme-elämää kaipaavat tyypit, vaikka toisenlaisiin tahtoisin tutustua. Mutta mistä ihmeestä mä löytäisin kaltaiseni kiltin ja rauhallisen ja sitten ilmeisen tylsänkin kumppanin? Kaipaan rauhallista elämää, vakaata ja tasapainoista arkea ja parisuhdetta. Saanko kaipailla loppuelämäni, vai onko sellaisia miehiä olemassa (vapaana), joka tahtoisi samaa kuin minä? Ja jos on, niin mistä ihmeestä niitä löytää??
Mistä tylsä ja kiltti nainen löytää samanlaisen miehen?
43
677
Vastaukset
- Sir Von Baughen
Niin,itse en sanoisi että sinä olisit tylsä.Itse arvostan enemmän kyseisiä juttuja eli metsässä kävelyä,mietiskelyä ja kirjalukemista kuin vaikka bilettämistä sekä irtosuhteiden iskemistä.Siinä vain mielestäni haavoittaa itseään pitemmän päälle jos on kymmeniä irtosuhteita takana.
Ja ehkä kyseiset miehet ovat samankaltaisia eli niitäkään et löytäisi baarista.
Ehkä tosiaan paras lääke on joku nettitreffit tms.Sieltä voisi löytyä saman kaltainen mies.
Onnea etsintään:)- Hö-hö!
Taas kuuluu hyttysen ininää.
- Selvä tapaus
IIiiiiiiiiiiiii. iiiiiiiiiiiii. iiiiiiiiiiIIIiiiiiii.
- Olisit tosi hyvä
jos sulla EI olisi lapsia. Itse haluan siittää lapsia itse, enkä halua nähdä silmissäni muistuksia naisen aikaisemmista seksisuhteista.
- tavallinen mies
Pyytäisin sinua heti treffeille, jos sinulla ei olisi lapsia. Aika moni muukin mies ajattelee varmaan samalla tavalla.
- 110=111
Kuka näitä provoja kirjoittelee. Kirjoituksen ulkoasu on aina niin sama, että varmaan joku vaki'asiakas' tällä palstalla?
Eikä ole ongelma vaan on yleinen. Ilmeisesti. Olsiin voinut itse kirjoittaa aiva samalla tavalla...
- ikisinkku35
Tääl olis yks ainakin. Mä oon rauhallinen, kiltti ja ehkä tylsäkin sitte kun en keksi itelle tekemistä. Mä tykään rauhallisesta menosta ja elämästä. Mun elämä on liiankin hiljasta kun ei oo paljoo kavereita tai muutakaan.Kiltit miehet ei saa naisia. Niin mä olen todennut kun ei ketään huoli.
- ikisinkku35
Mulle on ihan sama onko lapsia tai ei. Persoona on se joka ratkasee et tykkääkö toisesta vai ei.
- SL
Heivaa koira pellolle ja muuta kaakkois-Suomee.
Tääl ois yks samanlainen.
Mitää väliä onko niitä lapsia vai ei.
Me samanlaiset immeiset ei vaan käydä missään, joten se kohtaaminen on aikas epätodennäköistä. - kysyymys_
1. Miksi erosit miehestäsi (jonka kanssa hankit nämä lapset)?
2. Missä tapasit tämän kyseisen herran aikoinaan?
-Epäilen vahvasti, että näihin ei tule vastausta, mutta heitän nämä kysymykset kuitenkin ilmaan. - Jaska'
Eronnut ja YH. on turn off mulle.
- m74peräkylältä
Älä huoli Ninni, varmasti on sinunlaisestasi naisesta moni mies kiinnostunut ja meitä varmasti on vapaana monissa paikoissa.
Mutta ehkä kannattaisi hieman reflektoida käytkö ylipäätään sellaisissa paikoissa ja harrastuksissa, missä tapaat (uusia) miehiä.
Tuo lenkkeily ja luonnossa kulkeminen sekä lukeminenhan ei sinällään ole kauhean sosiaalista puuhaa, eikä minun kokemukseni mukaan kirppareilla kiertelykään meidän miesten keskuudessa kovin yleinen harraste.
Baareissa et käy, mutta kylmä faktahan on, että niissä niitä miehiä eniten tapaa ainakin määrällisesti - laatuun en ota kantaa :D
(Tiedostan tämän hyvin siksi, että en itsekään juuri käy baareissa, mutta niissähän niitä naisia eniten olisi...)
Noihin yh-kuitteihin mitä tässä keskustelussa on esitetty - en tiedä minkä ikäinen olet, mutta nuo kommentit kuulostavat nuorten miesten kokemattomilta kommenteilta. Kun miehet alkaa olla yli kolmenkymmenen, ei lapset enää (ainakaan minun tuttavapiirissäni) ole mikään rasite, jopa päinvastoin.- tosirakkaus xxx
M1978 kirjoitti:
Minä olen yli 30, mutta lapset eivät kiinnosta vieläkään, eivätkä tule koskaan kiinnostamaan.
Jos tapaisit elämäsi naisen, ei sillä olisi mitään väliä onko tällä lapsia vai ei.
Jos kolahtaa, niin kolahtaa.
Älä aseta typeriä kriteerejä vain omien ennakkoluulojesi takia, saatat menettää juuri Sen Oikean. - 12+20
tosirakkaus xxx kirjoitti:
Jos tapaisit elämäsi naisen, ei sillä olisi mitään väliä onko tällä lapsia vai ei.
Jos kolahtaa, niin kolahtaa.
Älä aseta typeriä kriteerejä vain omien ennakkoluulojesi takia, saatat menettää juuri Sen Oikean.Hei urpo! Lapsettomuus voi olla yhtä tärkeä kriteeri, kuin tupakoimattomuus. Itse en kelpuuta yh-äitiä, olipa rikas tai muuten hyvin yhteensopiva. Minua lähestyikin yh-äiti joka on muuten hyvin minunoloinen ja yhteensopiva. Mutta lapsi edellisestä suhteesta=ei kelpaa=hylkimisreaktio.
- Suus kii soppaluu !
12+20 kirjoitti:
Hei urpo! Lapsettomuus voi olla yhtä tärkeä kriteeri, kuin tupakoimattomuus. Itse en kelpuuta yh-äitiä, olipa rikas tai muuten hyvin yhteensopiva. Minua lähestyikin yh-äiti joka on muuten hyvin minunoloinen ja yhteensopiva. Mutta lapsi edellisestä suhteesta=ei kelpaa=hylkimisreaktio.
Vika on sinussa, ei yh-äidissä.
Lapset on lahja ja elämän tarkoitus. - cvncbcbcb
Suus kii soppaluu ! kirjoitti:
Lapset on lahja ja elämän tarkoitus.Ei toisen miehen lapset ole oman elämän tarkoitus.
- suus kiinni sinäkin
Lapset on lahja ja elämän tarkoitus.Mikä ihmeen vika? Kai sitä saa kaikki omat kriteerinsä määrittää? En minäkään ottaisi yh-miestä. Enkä sillä ketään syytä vialliseksi tai muutakaan, en vain halua lapsellista miestä.
Se ei sitäpaitsi liity yhtään mitenkään siihen ovatko lapset lahja tai elämän tarkoitus tai mitä tahansa. Se liittyy vain ja ainoastaan siihen, että jokainen saa valita kumppaninsa millä tahansa krittereillä haluaa. On se kumma kun pitää ruveta paasaamaan muille siitä miten heidän pitäisi valita kumppaninsa... - Suus kii soppaluu !
cvncbcbcb kirjoitti:
Ei toisen miehen lapset ole oman elämän tarkoitus.
Lapset ovat elämän tarkoitus ylipäätään, ovat ne sitten kenen hyvänsä lapsia.
Oletko jo unohtanut lapsuutesi vai oletko materialisoitunut siihen ilman, että olisit koskaan ollut lapsi ? - m74peräkylältä
suus kiinni sinäkin kirjoitti:
Mikä ihmeen vika? Kai sitä saa kaikki omat kriteerinsä määrittää? En minäkään ottaisi yh-miestä. Enkä sillä ketään syytä vialliseksi tai muutakaan, en vain halua lapsellista miestä.
Se ei sitäpaitsi liity yhtään mitenkään siihen ovatko lapset lahja tai elämän tarkoitus tai mitä tahansa. Se liittyy vain ja ainoastaan siihen, että jokainen saa valita kumppaninsa millä tahansa krittereillä haluaa. On se kumma kun pitää ruveta paasaamaan muille siitä miten heidän pitäisi valita kumppaninsa...Sori että heitän tähän täältä puskista, mutta jo kriteeristön määrittäminen sotii mun ajatusmaailmaa vastaan.
Sydänhän se on mikä sen valinnan tekee, kriteeristön luominen on kuin rakentaisi vankilaselliä pala palalta sydämensä ympärille. Ja sitten lopulta ei kelpaa enää kukaan.
Tuohon lapsiasiaan en osaa ottaa kantaa, ei ole semmoista tilannetta vielä ollut. Periaatteessa kuitenkin avoimin mielin. - en edellinen
Lapset ovat elämän tarkoitus ylipäätään, ovat ne sitten kenen hyvänsä lapsia.
Oletko jo unohtanut lapsuutesi vai oletko materialisoitunut siihen ilman, että olisit koskaan ollut lapsi ?Miksi on niin vaikea hyväksyä että moni mies kokee kamalana ajatuksen toisen miehen lasten katselemisesta loppuelämän? Se on kastraatio miehelle.
- 12+20
Lapset on lahja ja elämän tarkoitus.Kuuleppas urpo! Minä en mitään vitun pelimiehen lapsia hoida/elätä/seuraa heidän kasvua jopa yli 15 vuotta mikä olisi edessä! Taidat olla nainen, yh-äiti? Minä otan viattoman, kiltin naapurintytön vaimokseni, joka ei ole näitä entisiä pelinaisia eli nykyisiä yh-äitejä!
Vika on yh-äidissä, joka on pilannut elämänsä!!! - mk
12+20 kirjoitti:
Hei urpo! Lapsettomuus voi olla yhtä tärkeä kriteeri, kuin tupakoimattomuus. Itse en kelpuuta yh-äitiä, olipa rikas tai muuten hyvin yhteensopiva. Minua lähestyikin yh-äiti joka on muuten hyvin minunoloinen ja yhteensopiva. Mutta lapsi edellisestä suhteesta=ei kelpaa=hylkimisreaktio.
Niistä yh saa hyvän seksisuhteen mutta ei niistä vaimoa kannata ottaa kun toisten tekmät lapset pyörii nurkissa.
- YTM-EVP
Netti taitaa olla ainut paikka, missä kaksi näkymätöntä voi löytää toisensa :) Livenä törmääminen on erittäin epätodennäköistä, vaikka tämä maa on pullollaan tylsiä, yksinäisiä ja lähes näkymättömiä miehiä. Nyt vaan profiilia väsämään.
- ..................
"Tylsä", "tavallinen" ja kiltti kävisi minulle aivan hyvin.
- ikisinkku35
Mä olen tavallinen, tosi kiltti, rauhallinen ja tylsäkin mies Mut minä en kelpaa kenellekkään edes kaveriksi. Olen yksinäinen hylkiö. Kiltit miehet ei saa naista koska ne ei pahoinpitele, hauku huoraksi tai juo viinaa joka viikonloppu. Olen siis yksin aina.
- Enola Gay
Sanot itse että olet tylsä, ja sitten päättelet sujuvasti, että kiltit miehet ei saa naista koska ei pahoinpitele, hauku ja juo viinaa. Siinäpä vasta johtopäätökset.
- itsensätoteuttava
Tarkoititko, että et usko kelpaavasi kenellekään ja siksi et ala juttelemaan naisille?
Vaikka netistä tai missä nyt liikutkin. Kuulostat ihan minulta, ainoo ettei mulla ole lapsia ja harrastukset hiukan poikkeaa. :-)
- kilttimies35
Mä tunnen vaan naisii joiden mies on tosi vi..umainen naistaan kohtaan. Tos naapuris asuu yks perhe jonka mies on hakannut naistaan jo pari vuotta. Kerran myös kysyin yheltä naiselta jonka mies pahoinpitelee sitä. Kysyin ihan pokkana et jätä se mies ja ala olee mun kanssa. Nainen ei halunnut. Tiedän myös muita tapauksia jossa naien ei halua jättää miestä joka kohtelee tosi huonosti. Itse len just kiltti enkä vois ikinä lyödä naista, olen ahkera, pidän kodin siistinä, pesen omat pyykkini, tiskaan omat astiani ja muuta. Siltin olen saanut miljoonat pakit.
Tästä voin päätellä ettei kiltti mies kelpaa kenellekkään.- nir-
Eihän tuosta voi päätellä muuta kuin että sinä et kelpaa.
Mutta tottahan tuo on muidenkin havaintojen perusteella että naiset haluavat jännittävän miehen suurimpaan osaan elämäänsä. Usein sen jännittävyyden ei omien havaintojeni mukaan tarvitse esiintyä muualla kuin puheissa.
Jostain syystä kiltti tarkoittaa naisten puheessa tylsää. Vaikka kiltteys ei oikeasti edellytä tai aiheuta tylsyyttä.
Itse olen täysin kyllästynyt miettimään millainen minun "pitäisi olla". Jos ei kelpaa niin ei kelpaa ja se on heidän menetyksensä.
- TylsäTäti84
Alkuperäistä viestiä lukiessani tunnistin monia piirteitä jotka kuuluvat minunkin tylsään ja yksinäiseen elämään.
Minulla on lapsi, muutama koira, vakituinen työ, oma asunto. Harvemmin enää kuppiloissa notkun, jotenkin se ei enää vain houkuta.
Olen ollut jo muutaman vuoden yksinäni, ei vain kohdalle ole tullut sellaista miestä joka hyväksyisi minut ja elämäntapani.
Jostakin kumman syystä ajaudun vain sellaisten miesten seuraan jos ei koskaan tule sitä oikeata kumppania, onko se oma vikani vai olenko vain niin läheisyyden kipeä, että huolin kenet vain hetkeksi vierelle o.O
Monesti olen miettinyt tekisikö paikkakunnan vaihto terää, mutta en ole uskaltautunut irti rutiineista.. Onko kukaan muu miettinyt elämänmuutosta paikkakunnan vaihdolla?- 28v-m
Vakituinen työ ja oma asunto kuulostaa ihan hyvältä. Mutta vieraan miehen lapsi ja muutama koira on minulle liikaa. Arvatenkin myös olet tupakoiva, mikä on on suuri turn off. Miten noin noin nuorella on jo lapsi ja päätynyt yksinhuoltajaksi. Tuntuuko elämä epäonnistuneelta? Onneksi itsellä ehkä parhaat hetket edessäpäin naisten ynnä muiden suhteen. Itse en ole ollut 28-vuotiaana edes kihloissa. Kaverillani on vielä 27-vuotiaana jopa poikuus tallessa, tunnen muitakin vastaavia. Aika eri maailmoissa elät kuin me vähemmän seurustelleet, kiltit miehet, vai mitä?
Ei lapsen vanhempien kuulukaan notkua kuppiloissa! Se on sitä aikuisuutta. - oh - hoh
28v-m kirjoitti:
Vakituinen työ ja oma asunto kuulostaa ihan hyvältä. Mutta vieraan miehen lapsi ja muutama koira on minulle liikaa. Arvatenkin myös olet tupakoiva, mikä on on suuri turn off. Miten noin noin nuorella on jo lapsi ja päätynyt yksinhuoltajaksi. Tuntuuko elämä epäonnistuneelta? Onneksi itsellä ehkä parhaat hetket edessäpäin naisten ynnä muiden suhteen. Itse en ole ollut 28-vuotiaana edes kihloissa. Kaverillani on vielä 27-vuotiaana jopa poikuus tallessa, tunnen muitakin vastaavia. Aika eri maailmoissa elät kuin me vähemmän seurustelleet, kiltit miehet, vai mitä?
Ei lapsen vanhempien kuulukaan notkua kuppiloissa! Se on sitä aikuisuutta.Jäin miettimään kommenttiasi "miten noin nuorella on jo lapsi", kun minusta tuo ei kuulostanut yhtään nuorelta, itse kun olen 5-lapsisesta perheestä ja äitini oli parikymppinen minut saadessaan.
Valitettavan surullinen on tosiaan tuo pariutumiseen ja lasten tekoon liittyvä tilasto:
http://www.stat.fi/til/ssaaty/2009/ssaaty_2009_2010-05-06_kuv_001_fi.html
ja kansainvälisesti:
http://www.nationmaster.com/graph/hea_age_of_wom_at_fir_chi-health-age-women-first-childbirth
Daa
Mut joo ihan sama...
Miks mua nyt ahdistaa...
Ehkä siksi, että "teitä" ei ole tai "te" vaaditte paljon.- ja vielä yh, yök!!
Ei ole tylsiä naisia, on vain rumia.
- tenukeppis
ei ole rumia naisia, on vain liian vähän viinaa
- Vastaus tässä
Kaltaisesi nainen taas on juuri sitä mistä pitäisin itse.
Erotilanteessani joka on kesken huomasin, että kuinka lopulta halusin sellaista vaimoa kuin aloittaja kertoi olevansa.
Ei kaikki miehet halua kävelevää vetyperoksidi silikoniblondia. Tai vastaavaa näin provosoiden sanoen.
Olen kait mieheksi osin liian rakkauteen uskovaa sorttia. - Avs
Vastaus saattaisi löytyä juuri mitä itse kirjoitit . Lukeminen = kirjasto ,varmaan
aika rauhallista porukkaa , liikkuminen / lenkkeily = myös nämä varmaan aika
tasapainoista jengiä ,ellei lenkkeile vankilan lähellä . Lasten kanssa elokuviin ,uimahalliin, huvipuisto jne. = huvia nappuloille ,ja saattaa se sieltäkin löytyä . Jos
pitää pitkistä keskusteluista ,niin paras varmaan joku järjestö / puolue juttu,noin niiku äkkiseltään tulis mieleen ,eiköhän sielläkin joku rehti heebo löydy . Yhteenvetona kai = tuo itsesi harrastusten kautta näkyviin . - qwerwrfeawa
Se, että elää tavallista arkea ei mielestäni ole missään nimessä tylsän ihmisen merkki. Täydellinen mielikuvituksettomuus ja flegmaattisuus sitä olisi.
- tämä oli helppo
"Miehet sanoo, että olen liian "tylsä" ja "tavallinen", ehkä minusta sitten kiinnostuu ne extreme-elämää kaipaavat tyypit, vaikka toisenlaisiin tahtoisin tutustua. "
Selvä homma: hyperaktiivisimmat tyypit ovat kovimpia tekemään aloitteita.
Roiskivat niitä menemään tuosta vain. Sinun pitää oppia ymmärtämään, että he eivät ole ainoita, jotka voivat olla sinusta kiinnostuneita. Päin vastoin voi olla, että eniten kiinnostuneet jäävät sinulta kokonaan huomaamatta. Oma aloitteellisuutesi ja pieniin kiinnostuksen osoituksiin vastaaminen merkitsee paljon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle142029Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631405Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1021379Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681225Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51151Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥31997En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?52996- 47981
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti334950Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell42917