Kakun nimi on,5dl sunnuntaij vaaleita. 4dl sokeria.. 2tl tummaa suklaaj. 1ruokal vaniljas. 1 ½ tl soodaa. sekoita hyvin ,ei koneella..................1prk maitorahkaa .. 1dl maitoa. 150g joksevaa margariinia tai sulatettua voita. 2munaa ...sekoita kaikki hyvin yhteen ,ei konetta.200 astetta 40minuttia. säilyvä ,tosi hyvä muidenkin suihin. terv 73v Heta.
kLUTEENITON ONNISTUU AINA."sydän suruja"
8
3194
Vastaukset
- marttapirkko
Sana on "gluteeniton", jota ohjeistamasi kakku EI todellakaan ole! Sunnuntai-vehnäjauhot joihin varmaankin viittaat, ovat ihan tavallisia gluteenillisia vehnäjauhoja. Et myöskään ohjeista, millaiseen ja minkäkokoiseen vuokaan kakku pitäisi paistamista varten laittaa.
- he
EN,viittaa meillä on gluteeniton sunnuntaij-auhoa on tummaa ja vaaleaa.Olen 22v siytten vika löytynyt, nyt olen 73v ,joten tiedän mistä puhun... On inhottavaa heti kirjoitusvirheistä morkata. Mene arvostelemaan, sitten jos et ymmärrä sanomaa. Ystävällisin terv ,heta noin 2l vuoka
- mariska 24
KIITOS OLI TOSI helppo ja tuli kuohkea reilun kokonen, kiitos sinulle heta.
- entinenmartta
Marttapirkko ,etkö tutkiskele gluteenittomia jauhojen nimiä. Eikä marttojen käytökseltä vaikuta.
- simikki
Tosi hyvää ,vielä minäkin kiitt'ää haluan ja makeaa. Kaikki tykkää-.
- äiti leipoo
Tämä on iso kakku, ihanan makuinen, itse teen sen tavallisista jauhoista,
kun en itse tarvitse gluteenitonta. Kakku säilyy hyvin. Itse sain ohjeen
jo vuosia sitten television Makupaloja ohjelmasta, joka oli Janne Pekkalan
ja Timo Nykyrin toimittama ohjelma.
Tässä Makupalojen ohje:
Särkyneen Sydämen Kakku
5 dl vehnäjauhoja
1 dl tummaa kaakaojauhetta
vaniljasokeria
1 tl soodaa
2 dl sokeria
2 ½ dl maitorahkaa
1 dl maitoa
150 g voita
2 kananmunaa
Voitele vuoka voilla ja mannaryyneillä,
laita jääkappiin taikinan teon ajaksi.
Sekoita maito ja rahka.
Sekoita jauhot ja siivilöity kaakao keskenään.
Lisää sooda ja vaniljasokeri jauhoseokseen.
Sekoiota loput aineet ja sekoita taikina.
Taikina vuokaan ja uuniin 200 asteeseen reiluksi tunniksi.
Tämä kakku onnistuu myös ilman kananmunaa!
siis tarkennus sekoita kuivat aineet, riko munat haarukalla ja lisää jauhoseokseen ja viimeksi keskenään sekoitetut rahka ja maito.- he
Kiitos sinulle ,äiti leipoo. tiedätkö olen opettelemassa ,vasta koneen käyttöä ,ei harmaata havaitoa koko tietokoneen käytöstä. Kantapään kautta alkanut opettelemaan,ainoastaan pankissa vähä neuvoivat ,että osaa ne asiat hoitaa,mutta kirjoittaminen ja hiiren käyttö on vaikeaa. olen tehnyt eläke päivinä ,käsitöitä ,siksi halusin vaihtelua elämään, Tuolla tuli 70v palstalla paha mieli ,kun haukkuivat milloin pilkku ei oollut oikealla paikalla monta muuta kirjoitus virhettä.
- ??????????????
Montakos keppanaa te pojat ootte vetäneet psyykelääkeiden lisäks vai tuliko impattua liimaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683179
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753067Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682922On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662601Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442122- 601677
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251637- 351635
- 591566